AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / poni vuokralle

poni vuokralle

10 Vastausta 78 Lukukertaa
olen 11v tyttö etsisin jotain ponia vuokralle. mielellään joku joka olisi hieman hankala ratsastaessa, mutta kiltti hoitaessa. poni olisi siis joskus kesäksi. ja jos poni ei voi olla yksin niin joku kaveri slle. voi olla vaikka ori.
Itse en antais 11-vuotiaalle hankalaa hevosta enkä oria (ei niissä muuten mitään, mutta tuppaavat välillä olemaan aika omapäisiä, kokemuksesta tiedän, olen itse hoitanut lv-oria)

Ja ihan vinkkinä, kun sanot, että "JOS poni ei voi olla yksin...", kirjoituksesta paistaa aika selvästi että olet kokematon hevosten parissa. MIKÄÄN poni tai hevonen ei pärjää yksin.

Suosittelisin aluksi vaikka pyytämään hoitoponia ratsastuskoululta, saisit kokemusta hoitamisesta eikä sinun täytyisi olla ponista kokonaan vastuussa.
Tiedätkö kuinka kauvan oon ratsastanu?????? Ni et turha sanoo tolleen. Ja mulla on kuule jo hoitoponi.
Hei mä vuokrasin sellast Shettis-oria ja oon 11v
Sinusta en tiedä mutta olen myös 11vuotias ja minulla on oma hevonen joka aina vetelee kunnon rodeoita eli "hankala hevonen",Mutta olen jo ratsstanut 9vuotta joten en sitä ihmettele että menen aina kaikkien tallien hankalimmilla hevosilla..
Mauv// ei hevonen tai poni aina tarvitse kaveria joka olisi hevonen.Ponin/hevosen kaveri voi ihan hyvin olla vaikka vuohi, lammas, koira, kissa tai muu eläin! :) missä päin?
minäkin olen etsimässä vuokra ponia/hevosta olen:
12 vuotta. Asun helsinki vantaalla puistolassa ikean vieressä.
Poni/hevonen voi asua ihan missä päin helsinkiä ja vantaalla täytyy olla aika lähellä helsinkiä minulle käy ihan minkä lainen poni/hevonen nimittäin on aika hankalaa löytää vuokra poneja/hevosia helsingin ja vantaan rajan lähettyviltä. Olen harrastanut ratsastusta ihan ratsastus koulussa noin 2½vuotta ilman opetusta olen ratsastellut noin 2vuotta joten olen ihan pätevä. Vuokraus saa maksaa ja voin kyllä siivoilla karsinoita ja puuhata tallilla. Olen napakka (tarvittaessa) ,pirteä ja reipas tyttö. Pystyn panostamaan vuokraukseen ja käydä tallilla 5-2 kertaa viikossa nautin ratsastuksesta ja hevosten kanssa seurustelemisesta vanhempani pääsevät silloin tällöin katsomaan ratsastustani ja tallilla oleskelua ja auttaa minua tarvittaessa että siinä ei ole mitään ongelmaa. jos tiedät minulle sopivan ponin/hevosen ja se on vuokrattavissa tai itselläsi on sellainen niin ilmoitathan s-postitse minulle tai jos sinulla on jotain ehdoituksiamistä voisin löytää ponin :)
s-posti: sessinposti@hotmail.fi Y.T:Senja :)
Minulla olisi tarjota shettis vuokralle/ylläpitoon. Osaa heittäytyä hankalaksi tilaisuuden tullen. Todella ihana. Säkä 104 cm ja väriltään voikko. Poni on ori, pärjää yksin. Syntynyt 2007. On ajettu ja ratsastukseen perus koulutettu. Hyvä kunto, tallitytöt käyvät lähes joka päivä ratsastelemassa. Poni testailee paljon. Haluaisin sille ainakin kesäksi 2013 vuokraajan/ylläpitäjän. VAIN osaavalle! Jos tärppää, laitan s-postin. Poni asustelee Uusimaalla.
Hei mäkin etsin vuokraponia. Mutta missä päin (vantaa,helsinki?) Ja paljonkos maksaisi? Voisin kysyä vanhemmiltani että voisinko mutta kaikki riippuu ponista.
Oon ratsastanu 3 vuotta..
Siis kaikki riippuu hinnasta
Ja mun s-posti on bellafani1@gmail.com
 /   /  /  / poni vuokralle

Keskusteluhaku

Laaja haku