Cheek/Jare Henrik Tiihonen

tavoittamaton nainen

Media ylistävää tätä kyseistä herraa kuin uudesti syntynyttä messiasta. Jätkä on itseään täynnä oleva materialisti, joka vie mediaa kuin pässiä narusta. Kaikki, mitä se jätkä sanoo tai tekee, sanoo ainoastaan pönkittääkseen omaa uraansa (imagoa, narsismia, levymyyntiä - euroja täytyy saada tuhlattavaksi).

Se, että jätkä menestyy on todella hyvä asia, ja mun puolesta myyköön vaikka 20 000 000 miljoonaa levyä, ei ole multa pois, mutta se, että se kusettaa jengiä ja mediaa, ja se kaikki näyttää menevän vielä läpi. Biisit ovat ihan ok, sanoitukset erinomaisia, mutta kaikkein tärkein jätkässä puuttuu, eli empatia, tunneäly, toisen ihmisen aito kohtaaminen, kunnioitus ja inhimmillisyys. Voisiko sanoa, että arvot ovat päin p..... En voi ymmärtää ihmistä, joka käyttää muita ihmisiä pelinappuloinaan oman edun tavoittelussaan.

Loppuviimeeksi jätkä tulee kuitenkin itse vielä kantamaan kaiken sen, mitä muille on syöttänyt. Tässä miehessä taiteellisuus on kaukana. Katsoin joitain klippejä vain elämää sarjasta, ja oikein oksetti sen minämunminämunminäminä.....
Aivan toista maata, mitä Jonne Aron on. Jonne on aito, symppis, joka tuntee sydämellään ei järjellä.

Köyhä on tunne-elämä tällä Jarella ykkösellä tai kakkosella. Loppu viimeeksi se tärkein näyttää puuttuvan, oma perhe, vaimo ja kauniit lapset. Vai onko niin, että on kadottanut omat tunteet, kun on hyppinyt liikaa sängystä sänkyyn jättäen näin monet nuoret tytöt rikkinäisiksi.

157

12674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeporukkaatäällä

      Huono kirjoitus. Mee muualle läyhäämään.

    • Laardipallero*

      Sitä sopii ihmetellä, että miksi media ei ole kiinnittänyt huomiota Cheekin terrorismiin kehottaviin sanoituksiin. "Sokka irti" tarkoittaa vain ja ainoastaan käsikranaatin varmistimen irroittamista juuri ennen kranaatin heittämistä! Ei yhtään vähemmän poliittisesti seksikästä kuin kouluamumiseen kehoittaminen!

      • moralisoija22

        Tuo on aivan totta! Lisäksi samaisessa biisissä Jare laulaa "läträsin vain kesän duunit laiminlöin". Herranen aika! Kyllä tällainen jää nuorison alitajuntaan vaikuttamaan negatiivisesti, kun kerran idoli sanoo, että on oikein jättää työt tekemättä ja viinalla läträtä. Aivan hirveää! Mitä tälle asialle pitää tehdä?! Hänhän on kuin mikäkin kansankiihottaja! Tulee ihan mieleen Hitler!


    • pointsit Jonnelle

      Joku tosiaan siinä Tiihosessa mättää. Miksi ei voi olla oma itsensä, koko ajan sillä on järkyttävä rooli päällä, tosi häiritsevää. Linnan juhlissa kysyttiin siltä että mitä teki kun sai kutsun juhliin, yritti feikata nöyrää mutta ei edes osaa näytellä sitä kauhean hyvin. Materialisti, sanoisin myös minä.

      • Antipastanjauhaja

        Mitä muuta sitä voi pappa betalar-kokoomusnuorelta odottaa?


      • mummo

        Jare on suloinen poika


      • kommunismi on kuollu
        Antipastanjauhaja kirjoitti:

        Mitä muuta sitä voi pappa betalar-kokoomusnuorelta odottaa?

        Sen faija on muuten delannut, joten tuskin antaa fyrkkaa. On täällä kateellista jengii. Tilatkaa sen verotiedot, niin näätte paljonko on kundi tiputtanut tilii. Aina kunnioittavaa mun mielestä.


      • Stadin pq

        Mine tuntea vain kaksi TOISI diivaa: Ella Eronen (rip) ja Karita Mattila. Osaaminen ratkaisee - ei auton merkki tai puku, näin on näyttöpäätteet.


      • toka mummo
        mummo kirjoitti:

        Jare on suloinen poika

        Niin minustakin. Ainahan nuoret "kiusaa" jos joku poikkeaa joukosta.


      • jarepoeka
        kommunismi on kuollu kirjoitti:

        Sen faija on muuten delannut, joten tuskin antaa fyrkkaa. On täällä kateellista jengii. Tilatkaa sen verotiedot, niin näätte paljonko on kundi tiputtanut tilii. Aina kunnioittavaa mun mielestä.

        Olkaa hiljaa itte ette oo rikkaita ja komeita!!!


      • räpMUMMO
        mummo kirjoitti:

        Jare on suloinen poika

        Samaa mieltä;)


    • ziigaatvoittajaa

      Mitä väärää on olla materialisti? Pitäisikö kaikilla olla vaimo ja lapset? Entä jos ei halua? Pitääkö vaimo ja lapset hankkia vain miellyttääkseen punikkeja?
      Taitaa itseänne vain kyrpiä kun kaikki pennoset menevät kakkavaippoihin. Elämä on valintoja.:)

      • ziigaatvoittajaa

        hah ja sensuuri iski sanaan p*unikki
        no,en yhtään ihmettele, kirosana sekin


      • minä ja sinä = me

        Materialistilla puuttuu inhimmillinen arvojärjestys. Minä ja mun kamat, ihan sama muista. Ei kai siinä mitään väärää ole, mutta en mä ainakaan kaveripiiriin haluaisi sellaista tyyppiä, mieheksi puhettakaan. Kyllähän sitä saa omistaa ja pitääkin omistaa tulevaisuuden turvaksi ja sijoitusmielessä, mutta se että minkä arvon antaa näille autoille, vaatteet oi mun aatteet.....jne

        On mullakin hyvä auto ja koti, mutta ei mulla ole tarvetta esitellä niitä sen kummemmin. Nousukkaat reteilee ja leveilee vaikka aina ei olisi ihan aihettakaan.


      • siskosi
        minä ja sinä = me kirjoitti:

        Materialistilla puuttuu inhimmillinen arvojärjestys. Minä ja mun kamat, ihan sama muista. Ei kai siinä mitään väärää ole, mutta en mä ainakaan kaveripiiriin haluaisi sellaista tyyppiä, mieheksi puhettakaan. Kyllähän sitä saa omistaa ja pitääkin omistaa tulevaisuuden turvaksi ja sijoitusmielessä, mutta se että minkä arvon antaa näille autoille, vaatteet oi mun aatteet.....jne

        On mullakin hyvä auto ja koti, mutta ei mulla ole tarvetta esitellä niitä sen kummemmin. Nousukkaat reteilee ja leveilee vaikka aina ei olisi ihan aihettakaan.

        Et taida tajuu räppihommaa. Kuinka hyvin tunnet Jaren ja hänen arvomaailmansa?


      • Jos mä oisin sä
        minä ja sinä = me kirjoitti:

        Materialistilla puuttuu inhimmillinen arvojärjestys. Minä ja mun kamat, ihan sama muista. Ei kai siinä mitään väärää ole, mutta en mä ainakaan kaveripiiriin haluaisi sellaista tyyppiä, mieheksi puhettakaan. Kyllähän sitä saa omistaa ja pitääkin omistaa tulevaisuuden turvaksi ja sijoitusmielessä, mutta se että minkä arvon antaa näille autoille, vaatteet oi mun aatteet.....jne

        On mullakin hyvä auto ja koti, mutta ei mulla ole tarvetta esitellä niitä sen kummemmin. Nousukkaat reteilee ja leveilee vaikka aina ei olisi ihan aihettakaan.

        Oletko itse materialisti vai miten tiedät noin hyvin mitä sellaiselta puuttuu? Mitä itseltäsi puuttuu? Oletko kateellinen tai katkera? Miten Jaren menestys on sinulta pois? Veikö Jare sun auton vai naisen vai rahat? Jokainen elää niin kuin parhaaksi näkee. Itsehän on elantonsa tienannut. Hyvä, kun joku menestyy näinä vaikeina taloudellisina aikoina. Kateelliset ja katkerat valittavat "nousukasmaisesta" toiminnasta ymmärtämättä räppärin sarkastisia sanoituksia. Perisuomalainen vakavuus ja ilottomuus sekä kateus, joka on kiimaakin vahvempi jyllää yhä tässä maassa. Täällä ei kestetä toisen menestystä.... Leimataan vain nousukkaaksi, jos onnistuu.


      • pq, @ DTM

        Hhmmm jospa Poski on tuh----muna?
        Pitäisikö kaikilla olla vaimo ja lapset? Tai vaimo ja vaimo tahi mies et mies?

        EI lapsia -> lisää maahanmuuttajia; vai mitä Persut?

        Cheeky | What is the Definition of Cheeky? | Dictionary.com
        adjective, cheek·i·er, cheek·i·est. impudent; insolent: a cheeky fellow; cheeky behavior. Origin: 1855–60; cheek -y 1 Related forms cheek·i·ly, adverb ...
        dictionary.reference.com/browse/cheeky -


      • 7+15
        siskosi kirjoitti:

        Et taida tajuu räppihommaa. Kuinka hyvin tunnet Jaren ja hänen arvomaailmansa?

        minä ja sinä=me:lle

        Yrittää panna Jaren suuhun ja räppiin sekottaa punk-lyriikkaa ja siinäkin epäonnistuen! "Vaatteet ON mun aatteet" on vanhasta punkbiisistä.


    • _Nussbaum_

      No kyllä mä Jarea panisin. Seksikäs mies.

      • Mäntyharjulta

        Oletko Lothar Nussbaum?


      • Jarensuperhyperfani

        Huoh...
        Niin minäkin


    • silja33

      Kuinka hyvin tunnet Jaren, kun uskallat heittää noin laajan analyysin hänestä? Selvisikö sinulle hänen sisin muutaman katsomasi Vain elämää-ohjelman klipin kautta? Miten analysoisit muut ohjelman esiintyjät? Siis muutkin kuin Jonne, joka on mielestäsi ihq. Miksi noin katkeraa tilitystä? Söikö Jare sun eväät vai jäikö sulla hyvät kyydit saamatta? Vai ihanko perisuomalainen kateusko vaivaa? Happamia sanoi kettu? Jäbä on menestynyt ja hyvännäköinen, kaikkia räppijuttuja ei kannata ottaa hirveen tosissaan. Kuuluu skeneen... Da?

      • alias

        Ei tietenkään parin klipin katsomisen jälkeen avaudu kenenkään sisin, se on selvää, eikä kai kukaan edes ajattele, että se mitä joku kirjoittaa näinkin tieteelliselle keskustelupalstalle kuin suomi24, että se olisi se totuus, ainoa totuus. Lähinnä heitin ihan lonkalta, mitä ajatuksia minussa heräs, kun katsoin näitä klippejä. En ole katsonut kyseistä ohjelmaa. Kirjoitin oman fiiliksen pohjalta, minkä ensivaikutelman mä sain hänestä.

        Ai vaikuttiko kirjoitukseni katkeralta tilitykseltä:)? Ei ole aihetta sellaiseen. Ei ole kukaan syönyt mun eväitä (niitäpä ei noin vain syödäkkään;)) Jokainen taaplatkoon tyylillään. Onhan se hyvä, että meitä on erilaisia persoonia, ois se tylsää, jos kaikki ois samanlaisia...

        No mitä tulee näihin ohjelman muihin esiintyjiin, niin Jonnen mainitsinkin, jätkä on oikeasti niin symppis ja aito. Aitous vetoo muhun. Jari Sillanpää on tämän planeetan aurinkokuningas... Siinä on mies, jolla on sydän paikallaan, lämmin, empaattinen, tunnetta ja taidetta täynnä. Todellinen aurinko. Charmikas mies. Jarin musiikki sinänsä ei niinkään vetoo muhun, paitsi tietysti Satulinna. Katri Helenasta voisi sanoa, että jos sodassa joku kaatuu, niin se ei ole Katri Helena, joka kaatui, se oli joku muu. Viisas nainen. Erin oli aivan valloittava. Mä tykkään Erinistä tosi paljon, tosin sen musiikki ei kolahda muhun, mutta ihmisenä varmasti lämmin ja luotettava. Erinistä tuli jotenkin sellainen kodin hengetär fiilis.... Nipa on omantiensä kulkija, totaalinen taiteilijaluonne. Olisi varmasti joskus kannattanut opetella bisneksen aakkoset. Mies on mennyt ja tullut ympäri maata, myynyt kaiken mahdollisen, mutta onko mitään jäljellä? Jarelle tämä ei olisi varmastikaan mahdollista. Nipa on varmasti hyvin kiltti ja kauneuden tajuinen. Nipasta voisi sanoa, että jos joku joutuu riitoihin hänen kanssaan, niin voi mennä suoraan peilin eteen. En tiedä, tällaisia ajatuksia tai vaikutelmia. Ja Kaija Koo on kunnon rokkimimmi. Kuka keksi rakkauden... mun ikisuosikki;)


      • 14+9

        Juurikin näin! Porukat ei nyt oikein ymmärrä räpin syvintä olemusta!
        Ja Jare on tosi fiksu, omilla kyvyillään itselleen fyrkkaa tehnyt nuorimies.

        Jos tällä hetkellä ei perheen perustaminen kiinnosta, so what. Parempi vaan, et hemmot pitää välineensä housuissaan siihen asti, et on varma halustaan sitoutua. Näitä yh-äitejä on ihan tarpeeks......Da?


    • Mummeliini....

      Hyvä Jare,minä ihan rakastuin Sinuun.. Kun nyt ottaa huomioon tälläisen yli kuuskymppisen tytönhupakon niin kyllä ihme tempun teit. Kateelliset ,nyt umpeen se reikä siinä nenän alla. Kateellisia olette ,kun kaverilla on upeita biisejä ,siisti pukeutuminen,hieno auto jne... Tukka on just leikattu ja huoliteltu ja ei ole rautaa naama täynnä niinkuin joillain muilla.. Poika puhuu vielä kivasti ja kohteliaasti ja miksi ei saisi arvostaa itseään ja sitä mitä on aikaan saanut. ? Joten ,sokka irti jengi ja mahtavaan mummoräppiin mukaan. Jare ,Sinulle iso hali jos satut lukemaan näitä juttuja...

      • siistiiiii.

        Olen samaa mieltä kanssasi.


      • Toinen mummo
        siistiiiii. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.

        Sama täällä. Kouppaan!

        Eritoten kiinnitin Jaren kohteliaaseen ja korrektiin tapaan keskustella ja olla.
        Itse rauhallisuus...


      • 1914
        Toinen mummo kirjoitti:

        Sama täällä. Kouppaan!

        Eritoten kiinnitin Jaren kohteliaaseen ja korrektiin tapaan keskustella ja olla.
        Itse rauhallisuus...

        edit. huomion:D


      • Go Cheek go:)

        Komppaan mummeliinia. Seurasin myös Vain elämää -sarjaa ja täytyy sanoa, että ennen en ollut kiinnittänyt huomiota koko Cheekiin, mutta tuon sarjan perusteella hän teki todella hyvän vaikutuksen. Kohtelias, ujo, fiksu ja komea nuori mies. Miksi tuon ikäisellä pitäisi olla jo vaimo ja lapset? Kyllä Jarelle ottajia riittäisi, mutta voihan olla, ettei se oikea ole vielä tullut vastaan. Jaren menestys ei ole keneltäjään muulta pois, eikä siinä mitään pahaa, jos pitää vaatteista ja nopeista autoista, ei se tarkoita, että muut asiat eivät olisi tärkeitä.


    • Sulaa vahaa

      Oman rehellinen mielipiteeni on se ettei Cheek vaikuta pätkääkään ylimieliseltä eikä rahanahneelta. Katsoin Vain Elämää-sarjaa ja Jarea Linnajuhlissa. Hän vaikuttaa todella sympaattiselta ja kohteliaalta mieheltä. On lisäksi todella komea ;)

      • zxzxxxcxx

        Samaa mieltä. Tohon genreen nyt vaan sopii merkkivaatteet ja hienot autot.


      • laurapaulamaarit

        Nelikymppisen "tädin" mielipide on just tuo sama. Jare on fiksu nuori mies, jolla on vähäsen matkaa takana, mutta etenkin sitä taivalta on edessä. Mitä pahaa on tietoisesti rakennetussa tyylissä ja siinä, että nuorellakin ihmisellä on hyvä tyylitaju. Ei Jare mikään "Messias" kuvittele olevansa, mutta selvästi lahjakas kaverihan on kyseessä.

        "Arosen Poeka" on toki jonkin verran enemmän sympatiota herättävä ja omalla sarallaan kenties lahjakkaampi nuori mies kuin Jare, mutta eikös ole hyvä, että "jokaiselle jotakin" toteutuu..?

        Joku tuolla kirjoitti, että "sokka irti" yllyttää terrorismiin... Voi elämän kevät! Ko ilmaus on ollut olemassa jo ennen kuin meillä tiedettiin mtn Bin Ladeneista sun muista. Onkohan pikkuisen kaukaa haettua...

        Ja vielä lopuksi:
        http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121316451638_vi.shtml
        Tuolla pärställä ja laulajan "lahjoilla" varustettuna pitäisin mölyt mahassani. KR on kiistatta lahjakas kirjoittaja, mutta tuo hänen kommentointinsa kuvastaa ylimielisyyttä - liekö sen takana kateutta vai mitä....


      • mehiläiskuningatar;
        laurapaulamaarit kirjoitti:

        Nelikymppisen "tädin" mielipide on just tuo sama. Jare on fiksu nuori mies, jolla on vähäsen matkaa takana, mutta etenkin sitä taivalta on edessä. Mitä pahaa on tietoisesti rakennetussa tyylissä ja siinä, että nuorellakin ihmisellä on hyvä tyylitaju. Ei Jare mikään "Messias" kuvittele olevansa, mutta selvästi lahjakas kaverihan on kyseessä.

        "Arosen Poeka" on toki jonkin verran enemmän sympatiota herättävä ja omalla sarallaan kenties lahjakkaampi nuori mies kuin Jare, mutta eikös ole hyvä, että "jokaiselle jotakin" toteutuu..?

        Joku tuolla kirjoitti, että "sokka irti" yllyttää terrorismiin... Voi elämän kevät! Ko ilmaus on ollut olemassa jo ennen kuin meillä tiedettiin mtn Bin Ladeneista sun muista. Onkohan pikkuisen kaukaa haettua...

        Ja vielä lopuksi:
        http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121316451638_vi.shtml
        Tuolla pärställä ja laulajan "lahjoilla" varustettuna pitäisin mölyt mahassani. KR on kiistatta lahjakas kirjoittaja, mutta tuo hänen kommentointinsa kuvastaa ylimielisyyttä - liekö sen takana kateutta vai mitä....

        Moi Jare!

        Sä olet ihan hyvä jätkä, me kaikki olemme vaan niin erilaisia, joka on positiivinen asia. Kuka hullu täällä eläisi, jos kaikki olisi minuja tai sinuja tai Jari Sillanpäitä....:)) Tylsäksi kävisi maailma.

        Tottahan se on, että Jare on oivaltanut markkinoinnin ytimen. Nimittäin markkinoinnissa tulee voittaa. Potentiaalisen kuulijakunnan suosio ja sydämet tulee voittaa. Voittaminen on kuitenkin markkinoinnin perimmäisen merkityksen kiteytymä. Ja voidaan hyvin sanoa, että markkinointi on tykkäämisbisnestä. Se, josta tykätään käärii rahat. Näin se vaan menee.

        No, joka tapauksessa kaikkea hyvää Jarelle, onnea ja menestystä valitsemallaan tiellään!

        Nyt tämä "täti" poistuu näiltä huuhaa palstoilla töitä tekemään. Ja, mitä tulee tähän Kaiko Röyhkän kommentiin, niin sanoisin, että vanhaa konkaria harmittaa, kun meni kieltäytymään tämänkaltaisesta mahdollisuudesta. Suorastaan kultakaivoksen jätti taakseen.

        ps. ihg (viitaten jonne aronin) sanan käyttö on kielletty yli kaksikymppisiltä;)


      • lllll

        Kukapa nyt ei telkkarissa osaisi käyttäytyä hyvin, mistä tiedät miten käyttäytyy kun kamerat sammuvat? Älkää nyt ihmiset olko noin hemmetin tyhmiä.


      • moni kakku
        lllll kirjoitti:

        Kukapa nyt ei telkkarissa osaisi käyttäytyä hyvin, mistä tiedät miten käyttäytyy kun kamerat sammuvat? Älkää nyt ihmiset olko noin hemmetin tyhmiä.

        Koskee myös sitä symppistä Jonne Aaronia.


      • jepjep
        moni kakku kirjoitti:

        Koskee myös sitä symppistä Jonne Aaronia.

        Koskee ihan joka julkkista.


    • Eero Väkäleuka

      CHEEK = täysi pelle!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAH!!!

      • silja 35

        Ja sinä hyvä Eero olet itse mikä? Kateellinen?


      • Eero Väkäleuka
        silja 35 kirjoitti:

        Ja sinä hyvä Eero olet itse mikä? Kateellinen?

        > Ja sinä hyvä Eero olet itse mikä? Kateellinen?

        Kateellinen Tiihoselle? Ja vi-tut!!! :-D AHHAHAHAHAHAHAH!!!


      • spede Eero

        Ainaki tietaa hyvin. Kuka sitten on pelle? - Kateellinen peräkammarin Eero.


      • näin on:
        Eero Väkäleuka kirjoitti:

        > Ja sinä hyvä Eero olet itse mikä? Kateellinen?

        Kateellinen Tiihoselle? Ja vi-tut!!! :-D AHHAHAHAHAHAHAH!!!

        Miehiä harmittaa aina jos toista miestä kehutaan.


      • 8+2
        Eero Väkäleuka kirjoitti:

        > Ja sinä hyvä Eero olet itse mikä? Kateellinen?

        Kateellinen Tiihoselle? Ja vi-tut!!! :-D AHHAHAHAHAHAHAH!!!

        Tää väkäleuka esiintyy joka ketjussa alatyyliin. Ei mene kauan kun bannataan :D


    • JKOP

      NINKÖ

    • pöö...

      Ruman miehen pitää päteä!

      • Fanny

        Puhut ilmeisimmin itsestäsi?


    • Hyvä Cheek!

      Paraskin puhumaan, mikäs kaljamahainen rumilius siellä huutelee? Cheek on suomalaiseksi suorastaan harvinaisen komea. Eikä hän päde millään, kateellisia ärsyttää että Cheekillä on omaisuutta ja hän ei sitä peittele, miksi pitäisikään? Jos rahaa on millä mällätä niin onko teiltä pois? Itse pröystäilisitte ihan samalla tavalla jos olisitte varakkaita.

    • maantharmhiir

      Eipä ole komea, vaan mitättömän näköinen maantienharmaa hiirulainen.

      • Minnastiina1

        Monet sanoo komeaksi. Katselin eilen uudesta Avusta Cheekin kuvaa Linnan Juhlissa ja ajattelin, ettei hän voimakkaine leukaperineen mikään komea juuri ole. Hänellä ei myöskään ole kauniita silmiä, mikä mun mielestä on kaikken hotein juttu.
        Mutta Cheek on SIISTI. Tukka on leikattu just, kroppa kunnossa ja vaatteet istuu just eikä melkein. Varmaan hän myös tuoksuu hyvälle, sen voi ihan aistia. Me jokainen oltaisiin paljon kauniimpia/komeampia kun käytäis riittävän usein parturissa ja oltais aina puhtaita ja siistejä Cheekin tyyliin.


      • Kuuma
        Minnastiina1 kirjoitti:

        Monet sanoo komeaksi. Katselin eilen uudesta Avusta Cheekin kuvaa Linnan Juhlissa ja ajattelin, ettei hän voimakkaine leukaperineen mikään komea juuri ole. Hänellä ei myöskään ole kauniita silmiä, mikä mun mielestä on kaikken hotein juttu.
        Mutta Cheek on SIISTI. Tukka on leikattu just, kroppa kunnossa ja vaatteet istuu just eikä melkein. Varmaan hän myös tuoksuu hyvälle, sen voi ihan aistia. Me jokainen oltaisiin paljon kauniimpia/komeampia kun käytäis riittävän usein parturissa ja oltais aina puhtaita ja siistejä Cheekin tyyliin.

        No miten erikoiset ne silmät pitäisi olla? Mielestäni Cheekillä ne leukaperät on juurikin miehekkäät ja komeat, silmissäkin on sellainen viettelevä katse ;)


      • ,.....,
        Minnastiina1 kirjoitti:

        Monet sanoo komeaksi. Katselin eilen uudesta Avusta Cheekin kuvaa Linnan Juhlissa ja ajattelin, ettei hän voimakkaine leukaperineen mikään komea juuri ole. Hänellä ei myöskään ole kauniita silmiä, mikä mun mielestä on kaikken hotein juttu.
        Mutta Cheek on SIISTI. Tukka on leikattu just, kroppa kunnossa ja vaatteet istuu just eikä melkein. Varmaan hän myös tuoksuu hyvälle, sen voi ihan aistia. Me jokainen oltaisiin paljon kauniimpia/komeampia kun käytäis riittävän usein parturissa ja oltais aina puhtaita ja siistejä Cheekin tyyliin.

        Kyllä Cheekillä mun mielestä on ihan kauniit silmät. Olen ne nähnyt asiakaspalvelutilanteessa läheltä koska katsoi suoraan silmiin asioidessaan kanssani. Ja muutenkin oli miellyttävä ja rauhallinen vaikka mäkin luulin etukäteen, että olis k-pää mutta yllätyinkin positiivisesti.


      • Onnensa ansainnut myös..
        Minnastiina1 kirjoitti:

        Monet sanoo komeaksi. Katselin eilen uudesta Avusta Cheekin kuvaa Linnan Juhlissa ja ajattelin, ettei hän voimakkaine leukaperineen mikään komea juuri ole. Hänellä ei myöskään ole kauniita silmiä, mikä mun mielestä on kaikken hotein juttu.
        Mutta Cheek on SIISTI. Tukka on leikattu just, kroppa kunnossa ja vaatteet istuu just eikä melkein. Varmaan hän myös tuoksuu hyvälle, sen voi ihan aistia. Me jokainen oltaisiin paljon kauniimpia/komeampia kun käytäis riittävän usein parturissa ja oltais aina puhtaita ja siistejä Cheekin tyyliin.

        Miehekkäällä miehellä on maskuliinisiä merkkejä
        :voimakkaat leukaperät esim.
        Kyllä Cheek on Komee!
        Älykäs ja lahjakas.


    • persposkijare

      Maitonaamainen hinaaja. Varttari vähintään.

      • ihmettelijä47

        mikä on varttari?


    • Antipastanjauhaja

      Täyspelle pappa betalar bling bling uusliberaali kokoomusnuori.

    • Harmittaako?

      Ei ole pappa betalar vaan on vuosia paiskinut duunia menestyksensä eteen ja nyt työ kantaa hedelmää. On tienannut itse omat rahansa.

      • persposkijare

        HAH!

        Tehnyt "töitä koneella" ?


      • zokkaaaa

        En ymmärrä tuota "pappa betalar" kritiikkiä, sillä käsittääkseni isä on kuollut ja on ihan suomenkielisestä petheestä.

        Korjatkaa, jos olen väärässä.


      • zakkoo
        zokkaaaa kirjoitti:

        En ymmärrä tuota "pappa betalar" kritiikkiä, sillä käsittääkseni isä on kuollut ja on ihan suomenkielisestä petheestä.

        Korjatkaa, jos olen väärässä.

        Se pethe tässä ongelma onkin!

        Zeekin pethesuhteet ovat oudot. Koko pethe on kadonnut!


      • zokkaaaaa
        zakkoo kirjoitti:

        Se pethe tässä ongelma onkin!

        Zeekin pethesuhteet ovat oudot. Koko pethe on kadonnut!

        Saitpa suuren riemun pienestä typosta.


    • Eero Väkäleuka

      Jere on hanurista. tähdenlento....

      • komea?

        Cheek on 1.75 m pitkä joten komea ei ole


      • Saila33

        Ja itse olet mikä? Mitä sinä olet saanut aikaiseksi? Jotain muutakin kuin kateellista valittamista ja urputtamista...Siihen kykenevät kaikki.


    • hoplaa55

      Onko täällä palstoilla ketään, joka olis edes pikaisesti tavannut tyypin? Hölmöä mun mielestä mennä kehumaan maasta taivaisiin muutaman minuutin tv-esiintymisen nähtyään. Ei se kerro tyypistä mitään, jos osaa kameroiden edessä hetken käyttäytyä..

      Vain Elämää-sarjassa muut olivat melko aidon oloisia ja kertoivat omista asioistaan avoimesti. Vain Katri Helena oli hieman pidättyväisempi, mutta sellainen hän kai on aika ollut uransa aikana. Cheekistä sen sijaan näki, miten kokoajan tiedosti kamerat ja mietti käyttäytymistään ja sanomisiaan. En sano, että on väärin, mutta sen perusteella ei voi sanoa tyypin ihanuudesta tai paskuudesta mitään. Siksipä olis hienoa, jos joku ihan oikeasti tyypin tavannut jotain kertois??

      • minä pidän

        Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että pitää suojaavaa kuorta yllä. Harva meistä on avoin, oma itsensä muuta kuin läheisten seurassa.

        Miksi täällä yleensäkkään yritetään analysoida kyseistä henkilöä. Joko pidät tai et pidä hänen julkisuuskuvastaan, that's it!


      • lapinnoitajasensisko
        minä pidän kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että pitää suojaavaa kuorta yllä. Harva meistä on avoin, oma itsensä muuta kuin läheisten seurassa.

        Miksi täällä yleensäkkään yritetään analysoida kyseistä henkilöä. Joko pidät tai et pidä hänen julkisuuskuvastaan, that's it!

        Tämä Ceek/Jare keskustelu itseasiassa käy aika mielenkiintoiseksi kaikkialla näin ammatillisesti ajateltuna, nimittäin Miksi täällä ja kaikkialla muuallakin keskustellaan Jare Henrik Tiihosesta, vastaus kuluu, koska Cheek on tuote, jota hän on itse itseasiassa aika onnistuneesti tuotteistanut. Ja tämä lähetetty viesti on saavuttanut suuren yleisön. Ja, se miksi monia ärsyttää tämä cheekin imago, johtuu ehkä siitä, että olemme tottuneet pitämään taiteilijoita vähintäänkin haahuilijoina, jotka eivät osaa tuotteistaa itseään bisnesmielessä tuottoisaksi. Ja, sekös meitä ärsyttää;DDD Vanhoja rajaaitoja murretaan.

        Ja, kun ajatellaan imagoa käsitteenä, se on mielikuva jostakin, josta ei tiedetä kuitenkaan varmuudella yhtään mitään. Kysehän on kuva ihmisen omassa mielessä, se on siis aina subjektiivinen kuva jostakin. Eli voidaan siis ajatella, että ainoa objektiivinen totuus, joka meillä on, on meidän oma subjektiivinen mielikuvamme Jare Henrik Tiihosesta. Ja tässähän loppuviimeksi tullaan siihen, koska mielikuvat ovat aina subjektiivinen kokemus, niin juuri siksi ne eivät voi olla vääriä. Se tosin on sitten eri asia, kuka ja minkälainen cheeki todellisuudessa on.

        Ja Jare on selvästi älynnyt sen ytimen, että toimiva imago tehdään, toimimattomat imagot syntyvät. Ja, kun puhutaan mielikuvien henkilökohtaisuudesta, tullaan asian ytimeen. Joku voi olla samasta tuotteesta aivan eri mieltä kuin joku toinen. Toisaalta tiedämme myös, että maailma on pullollaan erinomaisia muusikoita, jotka eivät ole käyneet kaupaksi. Toisaalta maailma on myös pullollaan sellaisia muusikoita, jotka ovat keskenkertaisia laulajia, joista kuitenkin on tehty hyvä bisnes:)

        Oli niin tai näin, on hyvä muistaa, että tuottoisan bisneksen yksi kulmakivistä on, tekijän kyky ymmärtää ihmisen kyvyn nauraa ja löytää humoristiset puolet asioihin ja sen seurauksena se, kuinka naurettavat asiat monesti ratkaisevat menestyksen. Tämä vaikuttaa siihen, kuinka me pärjäämme ns. tässä tykkäämisbisneksessä. Monestikaan faktat ja runsaat asia-argumentit eivät luo tuottavaa imagoa.


      • ,....,

        "Onko täällä palstoilla ketään, joka olis edes pikaisesti tavannut tyypin? Hölmöä mun mielestä mennä kehumaan maasta taivaisiin muutaman minuutin tv-esiintymisen nähtyään. Ei se kerro tyypistä mitään, jos osaa kameroiden edessä hetken käyttäytyä.."

        On täällä eli minä. Kävi mulla asiakkaana: oli oikein kohtelias ja rauhallinen, että itekin yllätyin koska luulin muuta.


      • vähän järkee käteen
        ,...., kirjoitti:

        "Onko täällä palstoilla ketään, joka olis edes pikaisesti tavannut tyypin? Hölmöä mun mielestä mennä kehumaan maasta taivaisiin muutaman minuutin tv-esiintymisen nähtyään. Ei se kerro tyypistä mitään, jos osaa kameroiden edessä hetken käyttäytyä.."

        On täällä eli minä. Kävi mulla asiakkaana: oli oikein kohtelias ja rauhallinen, että itekin yllätyin koska luulin muuta.

        Jätetäänkö nämä kuka näki ketä missä -jutut ihan omaan tietoonsa, puhumattakaan kuin kysymys on asiakassuhteesta.

        huhahei... sellaista hintalappua ei ole olemassakaan, että myisin omaa yksityisyyttäni...


      • ,....,
        vähän järkee käteen kirjoitti:

        Jätetäänkö nämä kuka näki ketä missä -jutut ihan omaan tietoonsa, puhumattakaan kuin kysymys on asiakassuhteesta.

        huhahei... sellaista hintalappua ei ole olemassakaan, että myisin omaa yksityisyyttäni...

        En tainnut ihan kertoa, että missä oli asiakkaana ja mikä oli asia eli Cheek ei myynyt yksityisyyttään (sinä tuskin olet Cheek) :) Mahdollisuuksia kun on monia.


      • Gebirgsjäger
        lapinnoitajasensisko kirjoitti:

        Tämä Ceek/Jare keskustelu itseasiassa käy aika mielenkiintoiseksi kaikkialla näin ammatillisesti ajateltuna, nimittäin Miksi täällä ja kaikkialla muuallakin keskustellaan Jare Henrik Tiihosesta, vastaus kuluu, koska Cheek on tuote, jota hän on itse itseasiassa aika onnistuneesti tuotteistanut. Ja tämä lähetetty viesti on saavuttanut suuren yleisön. Ja, se miksi monia ärsyttää tämä cheekin imago, johtuu ehkä siitä, että olemme tottuneet pitämään taiteilijoita vähintäänkin haahuilijoina, jotka eivät osaa tuotteistaa itseään bisnesmielessä tuottoisaksi. Ja, sekös meitä ärsyttää;DDD Vanhoja rajaaitoja murretaan.

        Ja, kun ajatellaan imagoa käsitteenä, se on mielikuva jostakin, josta ei tiedetä kuitenkaan varmuudella yhtään mitään. Kysehän on kuva ihmisen omassa mielessä, se on siis aina subjektiivinen kuva jostakin. Eli voidaan siis ajatella, että ainoa objektiivinen totuus, joka meillä on, on meidän oma subjektiivinen mielikuvamme Jare Henrik Tiihosesta. Ja tässähän loppuviimeksi tullaan siihen, koska mielikuvat ovat aina subjektiivinen kokemus, niin juuri siksi ne eivät voi olla vääriä. Se tosin on sitten eri asia, kuka ja minkälainen cheeki todellisuudessa on.

        Ja Jare on selvästi älynnyt sen ytimen, että toimiva imago tehdään, toimimattomat imagot syntyvät. Ja, kun puhutaan mielikuvien henkilökohtaisuudesta, tullaan asian ytimeen. Joku voi olla samasta tuotteesta aivan eri mieltä kuin joku toinen. Toisaalta tiedämme myös, että maailma on pullollaan erinomaisia muusikoita, jotka eivät ole käyneet kaupaksi. Toisaalta maailma on myös pullollaan sellaisia muusikoita, jotka ovat keskenkertaisia laulajia, joista kuitenkin on tehty hyvä bisnes:)

        Oli niin tai näin, on hyvä muistaa, että tuottoisan bisneksen yksi kulmakivistä on, tekijän kyky ymmärtää ihmisen kyvyn nauraa ja löytää humoristiset puolet asioihin ja sen seurauksena se, kuinka naurettavat asiat monesti ratkaisevat menestyksen. Tämä vaikuttaa siihen, kuinka me pärjäämme ns. tässä tykkäämisbisneksessä. Monestikaan faktat ja runsaat asia-argumentit eivät luo tuottavaa imagoa.

        Joo mutta onko se käynyt armeijapalveluksen.? Tietäis vähän mikä tämä "kukkopoika" on miehiään . Sotilaskarkuri?


    • treek

      Pakko ottaa osaa keskusteluun, jota en normaalisti tee, mutta Jare Henrik Tiihonen on herättänyt meidänkin kaveripiirissä keskustelua...Hyvässä mielessä :) Minusta on pääasia, että hän viihtyy omanaitsenään edes kotonaan omassa piirissään mutta jaksaa viihdyttää tätä Suomen kansaa Cheekina, siitähän "mulle maksetaan". Työ on työ ja sillä siisti. On paljon ammatteja joissa ollaan "työminäjä" ja kotona ollaan vaimoja ja miehiä ja ja ja....

      Kaverit ja perhe toki tietää millainen hän oikeasti on, joten älkäämme arvostelko sitä onko hän omaitsensä vai ei.. SFW?? Kukapa artisteista on....?? Nauttikaamme Suomen artisteista, tuskin se helppoo on....

    • onpa poskea
    • Jaresta mies some day

      Mielipiteitä on moneksi ja tässä omani, joka on erilainen kun monien muiden täällä. Itse olen seurannut ensin pienellä ihmetyksellä vain elämää sarjaa ja sitten siitä seurannutta hypetystä sekä kritiikkiä. Ymmärrän miksi Jare jakaa mielipiteitä mutta mielestäni asia ei ole niin mustavalkoinen. Minulla oli varsin positiivinen kuva hänestä ennen ohjelmaa. Ehkä vähän yllättäen hänestä paistaa todella suuri epävarmuus. Ei löydy pojalta vielä yhtään luottoa itseensä, pahin painajainen tuntuu olevan jos jotenkin tekisi itsestään hölmön. Ei kovin viehättävä piirre miehessä, näin naisen näkökulmasta. Ainakin itselleni suuri turn off. Suunnittelee ja jännittää liikaa. Liikaa on myös rooleja kuten tämä nöyryys rooli. Naurattaa kun ihmiset selittää että "yllättäen olikin niin ihanan nöyrä" no ho-ho. Ettekö näe miten tarkkaan pelattu peli. En siltikään väitä että hän olisi oikesti paha tai ylpeä ihminen. Päinvastoin, mielestäni hän vaikuttaa sisimmässään varsin sympaattiselle ihmiselle jolla on elämänarvotkin kohdallaan. Arvostan myös suuuresti miehen tyylitajua ja hän näyttää mielestäni loistavaa esimerkkiä nuorille miehille. Kumpa hän vaan uskaltaisi olla täysin oma itsensä ilman tota turhaa jännittämistä ja varman päälle pelaamista. Ehkä ajan kanssa kasvaa mieheksi? Potentiaalia on.

      • Kylmätsilmät

        Jare varoi kovasti niissä päivien aktiviteeteissa olemasta huoleton ja impulsiivinen. Jäi syrjään, kun muut leikkivät. Tiukka kaulus?


      • Maliah
        Kylmätsilmät kirjoitti:

        Jare varoi kovasti niissä päivien aktiviteeteissa olemasta huoleton ja impulsiivinen. Jäi syrjään, kun muut leikkivät. Tiukka kaulus?

        Niin. On huvittavaa miten huonoja ihmistuntijoita useat ovat. Kun syytetään Jarea ylimielisyydstä ja koppavuudsta. Epävarma pikkupoika se on, joka olisi ihan symppis jos tajuaisi että kelpaa ihan omana itsenään ja itseleen voi myös nauraa.


      • Kylmätsilmät
        Maliah kirjoitti:

        Niin. On huvittavaa miten huonoja ihmistuntijoita useat ovat. Kun syytetään Jarea ylimielisyydstä ja koppavuudsta. Epävarma pikkupoika se on, joka olisi ihan symppis jos tajuaisi että kelpaa ihan omana itsenään ja itseleen voi myös nauraa.

        Isi on varmaan opettanut, että "sun on oltava paras, komein ja rikkain". "Eikä virheitä saa tehdä." Tunneköyhä kasvatus pilaa monen nuoren elämän, kun on oltava niin p1run hyvä, ettei voi nauttia elämästään, vaikka miten paljon olisi mammonaa hankkinut.


    • jotain niiiin suurta

      siis hä? puuttuvan mikä!Jarehan on hemmetin fiksu! kun ei ole vielä (nuori kun on ) hankkinut perhettä!!!
      jaressa on ulkoisasti kaikki mitä ihmiselle vain on voitu suoda!!U P E A!!
      Eikös ole ihan selvyys että naiset roikkuu puntissa..ja kiusaus on suuri!! mitenkäs se torju linnan juhlien jälkeen tyrkyn? ...muistutti et kamerat räpsii......että voiko fiksummin enään sanoa!! ;)))) kokemusta lisää vaan! niin on sit oma vaimokin joskus TODELLA! tyytyväinen =DDD
      Jare on tietoinen julkisuudesta... ja käyttäytyy hyvin! eikä ole ollenkaan pahaksi pitää pieni etäisyys!! julkisuuteen! hienoa ettei ole kaikesta huutelemassa! ja vaik jossain vaiheessa Rappaus ehkä siltä loppuu!!? ei varmaan häviä Muusikkona mihinkään! sen verran on kundilla sanahallussa! yms! yms! ja kyl näytti hyvin tunteensa ..kuin ilmeet muuttui kun tuli toisien biiseissä !tiukkaveto! se oli todellista sympatiaa!! kukapa sitä ei leluilla leikkis jos niitä saa ja on varaa ostaa!!!

      • baltica3

        Täyttä paskaa suomalainen Räp on..Ja joku cheek mukaan luettuna..On tän kansan musiikki tuntemus syvältä jos tollasii vielä ylistätte.


    • 6&&&&(/¤

      Aloitteen tekijän kirjoitus vaikuttaa lähteneen anssin koneesta.
      Myös parit mollaukset tuolla välissä.
      Mitä ihmettä siinä on että nuori mies saa kehumista kyvyistään ja käytöksestään. Nyt ei eletä seitkytluvun alkua jolloin polittiset laulut raikui. Niitä faija laulaa vieläkin hönössä.
      Puolue tai jäsenkirja ei vaikuta lauluääneen tai räpin rytmittely taitoon.
      Nuorena täytyy olla ja elää vapaana ilman sidoksia perheen perustamiseen. Sen kerkeää tehdä silloin kun siihen on aika ja halu.
      Annetaan pojalle mahdolisuus, niin näyttää vielä kykynsä.
      Hänessä on ainetta musiikin opettajaksi, on sen verran monipuolinen.

    • sdfggfg

      Ei voi muuta Cheekistä sanoo, et, on lahjakas äijä..todella!!

    • Hyeena5

      Sammaa mieltä en voi ymmärtää, miten joku sokka irti laulaja voi olla nuorison edustajana linnan juhlissa. Ehkä se edustaa Niininistöä eli rahhaa ja itsekkyyttä. En ois uskonu presidentiltä tommosta valintaa.. Vaik täälläkin Kekkosen hiihtoreittejä katteli...

    • ememin

      SUOMI RAP on nyt ihan rektaalista.Negerit tekee oikeaa matskua. Cheek näytti joltain vahakasvolta salen bileissä. Sopisi salkkareihin.Kyvytkin riittäis siihen sarjaan, voisi ola vaikka Ismon salattu poika.

    • sokka kiinni

      ei noita lippismyöhäisteinipoikia voi ottaa vakavasti

    • 10+20

      Kuka kutsuu jonkun cheek NS. ääntelyä musiikiksi?
      kaukana oikeasta musiikista. piste

    • Sikaniska1

      Veikkaan että toi kundi on HOMO, tyyli on ainakis samaan suuntaan ja olemus...

    • Täysin

      Viestin aloittaneelle: Täysin samaa mieltä.

    • Ukkomies 32

      Cheek oot sellanen kundi jonka haluis ottaa syliin,pusia ja halia.Oot joka mamman unelmavävy kovis jola on tunteet.Älä välitä kateellisista jatka samaa linjaa joku Röyhkä ei oo mitään sun rinnallas.Jengii nyppii se kun osaat pukeutua et kulje
      kirppisryysyissä ajat makeella autolla.Sä oot tehny lujasti duunia nauti siitä.

      • ennustajamies,

        Niinhän se oli aikanaan joka mamman unelmavävy tuo pekka haavistokin.
        mutta sitten yhtäkkiä tapahtui jotain...............................
        joten emmekö jää ihan rauhassa odottelemaan mitä tuleman pitää.
        niinhä tuo haastattelijakin sanoi siellä pressan juhlissa kun tuota poskimakkaraa haastatteli että olet joka mamman unelmaväy, jotain kummaa tapahtui jiri tiihisen kasvoille, siihen iski epäilevä ilme kerrassaan pelästynyt sanoisin hänen ilmeestään.


      • 1+20
        ennustajamies, kirjoitti:

        Niinhän se oli aikanaan joka mamman unelmavävy tuo pekka haavistokin.
        mutta sitten yhtäkkiä tapahtui jotain...............................
        joten emmekö jää ihan rauhassa odottelemaan mitä tuleman pitää.
        niinhä tuo haastattelijakin sanoi siellä pressan juhlissa kun tuota poskimakkaraa haastatteli että olet joka mamman unelmaväy, jotain kummaa tapahtui jiri tiihisen kasvoille, siihen iski epäilevä ilme kerrassaan pelästynyt sanoisin hänen ilmeestään.

        ohimennen tuli mieleen että sehän jutteli haaviston ja sen poikaystävän kanssa linnassa. ei siksi, että se tekisi vielä siitä homon, mutta ei sitä koskaan tiedä vaikka olisi vielä kaapissa. vaikee varmaan julkkiksen tulla ulos. ja se että sen musaviedeoissa on aina ylikorostetun seks tyttöjä. tiedä häntä


    • kissa tiihonen

      luultavasti hynää omiksi tarpeiksi, ja fixu mies.

    • dfgfdg

      En voi uskoa että näyttelemällä nöyrää (syylistynyt lapsen pahoinpitelyyn, media peitti kun asia sovittiin rahalla) pystyy niin monta kusemaan silmään. Vaan aidosti nöyrä näyttää näkevän ton roolin läpi. Ja sieltä paljastuu vain itsestään välittävä persläpi.

      • persposkijare

        "Jare" ???? Mikä nimi tuo muka on? Kas kun ei Peku tai Vekke.

        Kundi on maitonaamainen hinuri - se näkyy 1052028 mailin päähän.


    • sokka kiinni

      Jare ja killekalle.

    • adnil1

      SOKKA VOI OLLA MYÖS SE OSA TÖLKISSÄ MILLÄ SE TÖLKKI AUKEE HALOO VALOPÄÄT.

    • TYYLIKÄS

      ja KOMEA HYVÄT KÄYTÖSTAVAT omaava nuori mies on Cheek.
      Ei ihme, että kateelliset kaljalla itsensä 5-kymppisen näköiseksi turvottaneet nuoret miehet jauhaa paskaa täällä ja toinen paskanjauhaja ryhmä on nää siideripissikset, joita Cheek ei huolisi millään ilveellä itselleen. Sekös näitä turvonneita siideripissiksiä vituttaa. Tyrkyttävät itseään ja vituttaa kun ei onnistu, pitää tulla tänne paskaa jauhamaan.

      Minulta Jarelle täydet kymmenet pistettä!!

      • 20+6

        Kirjottamisesi taso kertoi sinusta kaiken merkittävän. Henkinen ikä 5 v?


    • ei sen enempää

      Jare ja Jari ne yhteen soppii................oli niiin pitkiä kaipaavia, kaihoisia katseita Vain elämää ohjelmassa, kun katseensa kohtasivat.

      • silmät kiinni miehet

        niin miehethän eivät saa toisiaan katsoo, muuten ne jo sopii liian hyvin yhteen, niinkö?


    • ncdjkcsdjc

      Mun mielestä Cheekin materialistisuus kiteytyy hyvin hänen Linnan juhlien lookissaan. Pakkelia naamassa kuin Petri Pennalla, että vaan näyttäis hyvältä ja ruskettuneelta kuvissa.

      http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/2012120616420163_lj.shtml

      Enää puuttui huulikiilto ja ripsari. Puku oli Lois Vuittonin mutta sekin oli lainassa, kun ei ole massii maksaa sitä omaksi. Tärkeintähän on merkki ja mielikuvien luominen, vaikkei niihin olisi varaakaan. Miksiköhän tästä tuli mieleen Martiina....

      En ota kantaa Cheekin musiikkiin tai siihen onko se empaattinen vai ei. Ei edes kiinnosta mutta materialisti se on ja hyvin pinnallinen.

      • sofistikoitunut

        Miksi ostaa puku yhden illan tähden, jos sen voi vuokratakin? Moni rakkaansa alttarille taluttavakin näin tekee.

        Mielestäni hän osoitti erittäin hyvää makua panostaessaan Suomen arvokkaimpana pidettyyn juhlaan.

        Suuressa maailmassa miehet ovat ehostaneet itseään kevyesti jo vuosikymmeniä tärkeisiin juhliin sonnustautuessaan.

        Ei mitään uutta muualla kuin peräpohjolassa, jossa huulirasvaa käyttävää miestä pidetään homona.

        Mitä hänen materialistisuuteensa tulee hän käyttää omalla työllään ansaitsemansa rahat niin kuin haluaa.

        Tältä palstalta paistaa läpi aivan suunnaton kateus! Menkää ja tehkää perässä!


    • Jare Immonen

      Onko Jare Tuksun Juha Immonen?

    • pöolikjh

      joo ette vaa olisi yhtään kateellinen.

    • Jomppeli :)

      Itse olen huomannut että parempi pysyä kaukana pahasuisista akoista - niinpä olenkin vaihtanut miehiin ja kaikin puolin todella tyytyväinen. :D

      Taitaa tällä palstalla olla äänessä pettyneitten ja katkeroituneiden vanhojen piikojen ompeluseura - heidän jotka vonkaamisesta huolimatta eivät ole Jaren pöksyihin päässeet (ainakaan toistsmiseen).

      Sai sitä meikeläinenkin kuulla varsinkin naisilta vuosikausia kaikenlaista aina pihtarista, omahyväisestä, itseään täynnä olevasta kusipäästä aina huoraan saakka, kun katsoin kerran jos toisenkin, päivän jos toisenkin, viikon jos toisenkin, kenen matkaan lähdin... ja vielä sittenkin katsoin...
      Yleiskäyttöön tarkoitetut kytkentäpuutosta potevat jakorasiat jätin lihatiskille - ja sekös sai heidät joskus (itseasiassa aika usein) jopa silmittömään raivoon! ...mutta kun olin hyvää sydäntä hakemassa ja tarjoamassa, niin ei se oikein siihen natsannut...

      En voi mitään, tämän viestiketjun aloitus vain kuulostaa jotenkin niin tutulta, niin tutulta... nyt ihan hymyilyttää muistella niitä omia aikoja :D

    • menkääÄÄLIÖTmuualle

      Kuules nytten ehkä sää oot vaan kateellinen ku ei oo käyny vielä sun sängyssä ja ei kuulu sulle niin älä hitto puutu Jaren asioihi!!!!

    • lätkikääÄÄLIÖTv******!!!

      Joo ootko kateellinen kun ei oo käyny sun sängyssä!! Ja oot niin ruma muuteskin ÄLÄKÄ puutu JAREn asioihin!! Hitto onko ongelmia!!

    • tollot ootte hulluja

      Mee muualle arvostelee Tollo ei kaikkien tarvii perustaa
      perhettä!!:(

    • cheek to cheek

      Tyylikäs kaveri, ei mikään roikkuhousu/lökäpöksy.

    • Janina12v

      Niimpä Jareon IIIHANAAA isolla iillä aijon aikuisena pokata sen en viä voi kun oon vasta 12v ja Jare on 31v saman ikäinen kun mun mutsi mut ei 18vuotta ikäeroo oon paha rakkaus ei katso ikää

      • Janina12v

        antakaa Jaren olla rauhassa senkin vitun ääliöt


      • ANNAH2
        Janina12v kirjoitti:

        antakaa Jaren olla rauhassa senkin vitun ääliöt

        JARE ON IHANA. LÖLLYKÄT KALJAMAHAT ON KATEITA!


    • ss,shj

      jare on maailman paras räppäri ja mä oon jaren puolella mitä ikinä sille tapahtuu se on mulle hyvin tärkeee ihminen!

    • Janina12v

      Jare on mullekkin niin helvetin tärkee ihminen

    • Mr Lothar

      Jare on mun vaimo

    • # puolueeton #

      Ihan kuin sen Mr.Lotharin suusta tämä aloitus eikös se ole verrannu ihteään täällä tähän Cheekiin joka kuitenkin on hyvä

      • Hus pois

        Älä Anssi viitsi mainostaa itseäsi sellaisessa ketjussa joka ei sinuun liity millään tavalla.


    • Jare is the BEST

      CHEEK on huippu hyvä Laulaja, Sanoittaja, sekä Tuottaja joka omistaa oman levy-yhtiön ja takoaa massia erittäin paljon!!!!! Kateelliset PÄÄ KIINNI!!!!! ÄLKÄÄ ITKEKÖ TÄÄLLÄ!!!!!

      • raju räppimies

        Tuollainen ylikorostunut machoilu , jossa elämä koostuu mimmeistä,massista, kleduista ja makeista bileistä kertoo, että kaapissa ollaan ja sitkeästi. Homoräppäri ei olisi kovinkaan katu-uskottavaa..)


    • tyylikäs artisti on

      Cheek on suomen tyylikkäimpiä räppäreitä - Redrama on toinen.

    • PASKAKASA1000

      Te kaikki yksilöllistätte tän cheekin, eikö kukaan muu feikkaa median edessä? Kaikki julkimot on täysin omia itsejään kameran edessä? Ei tietenkään ole. Tottakai kaikki haluaa antaa ittestänsä positiivisen kuvan ulospäin. Ei kukaan artisti halua kusipää ja se kenen levyi ei osteta. Ajatelkaa asioita hyvät ihmiset. Mutta Cheekistä huomaa tosi helposti sen itserakkauden jollain tapaa, olin katsomassa cheekin erästä live keikkaa ja kun hän huudatti yleisöä ja yleisö huusi sille mitä oli pyytänytkin niin cheek hymyili jotenki niin itserakkaasti että huhhuh. No toisaalta jos itte tekisin tiliä 200 000€ vuoteen niin ehkä olis varaakin. Kiitos.

    • lettuneiti -87

      jarehan on aivan täys spede. ihan kujalla koko sälli. kuinka joku voi digata tosta keharista?

      mitä veikkaatte oisko tolla vähämielisellä retardilla ainuttakaan fania jos se olisi ruma ja lihava finninaama?

    • Kaunis nainen

      Cheek ei voi olla homo. On sen verran maskuliininen ja komea. Homot on usein enemmän tai vähemmän naisellisia. Kyllä ottaisin Cheekin omakseni vaikka en musiikista liiemmin välitäkään. Hänen iloinen olemus, komeus ja rauhallisuus ovat asioita, joiden edessä olisin kuin sulaa vahaa.

      • seppo salkkareista

        joo, eihän se voi olla homo kun niin moni kaltaisesi pissis tykkää siitä ja on niin sulaa vahaa, oi kun miten ihqua.


      • Laitelan Ismo
        seppo salkkareista kirjoitti:

        joo, eihän se voi olla homo kun niin moni kaltaisesi pissis tykkää siitä ja on niin sulaa vahaa, oi kun miten ihqua.

        TUKKA IRTI! Komea ääni on pojalla ja kalliit kassit.


    • motkottajille

      Hyvää musaa tekee staili kohdillaan ja imua löytyy

    • Janina13v

      esim mä satun diggaan iitä mä jopa rakastan sitä ihmisenä ja miehenä ottaisin sen heti omakseni jos oliusin tarpeeks vanha oon vasta 13 mut sit kun oon 20 niin otan sen ehdotttomasti

      • Jarenina 13v

        Et viittis Jare mennä pois täältä.


    • koulukiusattu1

      Onko sillä oikeasti koulukiusaajatausta? Lahtelaiset tuttuni ehtivät vihjata epämäär-äisesti siihen suuntaan, mutta keskustelu siirtyi pois. Oli miten oli, mulle tulee Cheekin habituksesta ja epävarmuudesta mieleen just koulukiusaaja. joka yrittää pärjätä tekemättä parannusta.

      • Antipastanjauhaja

        On. Cheek oli koulukiusaaja.


    • piimälasi

      Neiti Jarna Hompponen on nolo piimänaama.

    • emppis2

      Voi elämä tätä kateellisten joukkoa. Tottakai jokainen on erilainen työssä ja kotona.
      Menkäähän nyt porukat itteenne ja miettikää, jos osaatte. Itse tein aikanaan sairaanhoitajana töitä ja potilaille oli AINA näytettävä se iloisempi minä. Vaikka kuinka olisi ketuttanut.

      Kotona sai sitten olla oma itsensä ja näyttää, että ketutti ja rankasti.


      On täällä todella kateellista ja yksioikoista porukkaa. Ja se, että joku vasemmistoministeri lyttää Cheekin on kateutta. Arvostelis vaikka Wahlroosia, siinä vasta oman edun tavoittelija ja entinen kommunisti.

      Hyvä Jare! Jatka vain samaan hienoon malliin! Olet paras!

    • cheek fani
    • on se nätti

      Kun Jare heitti viime keikalla pitkähihan veke (ihan tavalliselle t-paidalle) niin naisyleisö huokasi oooooooh. Ei oo ihme, että pahaltahaisevia möhömahatakatukkajuntteja datsuneissaan v*tuttaa.

      Pelkästään fiksua, ettei Jare hommaa tähän elämänvaiheeseen perhettä ja lapsia, jota pitäis sitten ikävöidä, kun menoa ja vientiä riittää. Ei kaikki halua hoitaa isän roolia karitapioiden tavoin kapakoiden nurkkalavoilta ja hotellihuoneista.

    • Jare Retardi

      Keharilta hemmo vaikuttaa tosiaan.. Halju-valju-kelju maitonaamainen määkijä..

    • Jaren assistentti

      Jare ei haluu lapsii

    • Yartze T

      Järkyttävän noloja, lapsellisia pakkoliikkeitä.. Väkivaltainenkin vielä..

      Lässynlää aivotonta määkinää..

    • Lapsi se on

      Kaveri on yli-ikäinen teini. Jysähtänyt tuohon lapsuutensa -90 luvun Lahden tunnelmaan. Neuroottinen ja narsistinen ja vieläpä vainoharhainen. Juoksi kesällä tapanilan lenkkipolulla edelläni ja kuikuili pelokkaasti ympärilleen ja säikähti pahasti kun ohitin hänet.

      Sanoitukset on kuin suoraan 14 vuotiaan lahtelaisen suusta -90 luvulta. Riimit on surkeita ja aiheet niin ikään lapsellisia. Pohjanoteerauksia on nuo puheensa itsestään kolmannessa persoonassa.

      Tyypin ainoa etu on se että suurin osa kuulijoistaan on niin lapsellisia torveloita etteivät huomaa tuota surkeaa lyriikkaa. Samasta syystä ihmiset valkkaa myös väärät henkilöt politiikkaan.

      Veikkaan että lässähtää kuin pannukakku tuon suosio ja pahemmin kuin toisen lapsellisen kaverin Anssi Kelan tarina.

      • kaikki aikanaan

        samoilla linjoilla en vaan ymmärrä mitä cheekissä on sellaista mikä kolahtaa .en oikein diggaa hänestä kun mä arvostan niin paljon todella hyviä ja mahtava äänisiä lauluajia .ne tekstit on todella tärkeässä asemassa räpätessä mutta cheekin tekstit ovat joskus naisia alentavia ja tosi noloja .mutta kyllä poika osaa nyt rahastaa ja olla niin kilttiä ja nöyrää että kaikki kolikot kolahtaa omalle tilille .ja anssi kela yäk !!


    • Miten lie käy?

      Cheek on monilahjakkuus. Se askarruttaa minua, että mitä suosiolle tapahtuu, kun hän alkaa julkisesti seurustelemaan? Vaikuttaa, että Cheek on monen päiväuni. Kyllä tulisi voimakas seurustelukumppanin arviointi ja vaikuttaisiko jopa suosioon.

    • Jamqpa

      Cheekin stadionkeikka on vähän niinku maailman suurin päiväkoti. 30 000 kirkuvaa pikkulasta ja yks onneton lapsenvahti.

    • palefacella on asiaa

      lapsille ja herkkäuskoisille naisille tehtyä kokoomusräppiä. itse juippihan ymmärtää rahan päälle.

    • ykslahtelainevaan

      Onhan tuo nyt Suomen mittakaavassa aika hieno saavutus että myy alle kahdessa tunnissa kaks stadikkakeikkaa loppuun mutta pelkkää nappikauppaahan toi on jos vertaa pariin muuhun Suomalaiseen bändiin... Anyway... Itse LAHTELAISENA voin kertoa että vaikka itse tyyppiä en hirveesti tunne enkä sen takia noteeraa saatikka arvosta sen enmpää kun ketään muutakaan Lahtelaista(ja jos olis syytä noteerata niin kyllä se joskus silloin -90 luvulla milloin tääkin jannu väittää olleensa "kova jätkä" olis tullut selväksi että pitääkö noteerata vai ei) niin kyllä löytyy pari hyvää biisiä johon voi samaistua mutta kuten tuolla on mainittu jo jossain vaiheessa aikasemmin niin vähän hekuttaa kaveri liikaa itteään Lahen varjolla...

      Kiteytettynä:

      Cheek on ilman kuuluisuuttaan LAHTELAISENA aika "neverheard" jamppa.

      Lahella on joskus -90 luvulla ollut rankka maine mutta Cheek ei kuulu siihen kategoriaan vaikka antaa ymmärtää olevansa "ent. Lahen Gangsta"

    • Cheek Shame

      Kyllä oli harvinaisen läpinäkyvä mediatemppu tuo 100000e lahjoitus lastensairaalalle. Päämääränä vaan saada naama lööppeihin, myydä keikkalippuja ja "musiikkia". Pelkkää julkisuuden tavoittelua ja egon hivelyä. Lahjoituksen voi tehdä nimettömänäkin mutta eihän siitä mitään hyötyä ole bisneksille. Tämän tempun media nielaisi syötteineen päivineen, joka puolella on ehditty julistaa Cheek suunnilleen pyhimykseksi.

      • mediakriitikko

        Cheek pannaan tähdeksi.

        Mä en ole kuunnellut tämän rapparin biisejä, koska en pidä k.o.tyylilajista. aina radio kiinni, kun joku alkaa Suomenkielellä räppäämään.
        Räppiä tuotetaan kuitenkin joka tuutista, joten nyt kun luin tätä ketjua, olen joskus töissä joutunut kuuntelemaan tuon nolon, kliseisen mahtailevan timantit on ikuisia-"laulun."

        Cheekin mediakuva:
        -Ensin stadionkeikka
        - Lahjoitus lastensairaalalle
        - suhdesotku jonku naikkosen kanssa(seiska?)
        -Joulun aikana UUTISTEN yhteydessä joululahjaostoksista myyjää haastateltaessa kertoi, että Cheekin levyt ovat pian lopussa...
        Ja niin edelleen.

        Ei ole sattumaa, että uutisiin valittiin pätkä missä kerrottiin cheekin levyjen loppuvan- seuraa ajatus, että se on varmaan hyvä-minun täytyy saada se- ja sitten jo juostaan kauppaan ostamaan levy.

        Eniten ihmettelen sitä, että tälläinen puolitaitoinen miehenturvelo pääsee näin helposti "megasuosioon" Kuka muuten mittaa suosiota? Kuka siitä kertoo? Ehkäpä mainostaja. Vink vink.
        Millainen pelinappula Cheek oikein on? Ja kenen?
        Suomessa, tälläisessä perähikiässä, aina,kun on jotakin mikä näyttää liian hyvältä ollakseen totta, niin se onkin liian hyvää ollakseen totta.

        Minua iljettää se rooli mihin hän on joutunut. Ei saa enää olla oma itsensä--
        Tarkoitan sitä, että on vähän kaavamaista: Nopeita autoja-kuumia naisia-menestystä ja rahaa. Niin vissiin tätähän meidänkin tulisi sitten ihaillen kumartaa k.o. elämää. Mutta ihmiselle itselleen on pahaksi jos kategorioituu liikaa tiettyyn rooliin- entä jos haluaisitkin itkeä?

        Tässä on taustalla koneisto, joka on lähtenyt käyntiin, ja artistin mainostaminen tapahtuu monesta eri suunnasta- ja propagandahan tunnetusti uppoaa Suomalaisiin. Jätkästä tehdään tähti jokatapauksessa. Kylla rappari omistaan huolen pitää!


    • ÖÖ! GEEKKI!

      ÖÖ! MÄ OON GEEKKI!!! KUKA MUKA?! ÖÖ! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! ÖÖ! ÖÖ!

    • ÖÖ! GEEKKI!

      ÖÖ! KAIKKI HUTSUT HUUTAA MUN NIMEE, KOSKA OON GEEKKI! TIMANTIT ON IKUISIOOOAOAOOAOAOAOAOAOOOOOAOAOOAOAOOAOAOAOAAOOAAOAOOAOOOOAAAAAAOOOOOO!!!!! ÖÖ! ÖÖ!

    • mies35wws

      Kateellisten panettelua. Itehän se on rahansa tienannut.Jokasella on tässä maassa sama mahdollisuus. Eiku vaan stadioni täyteen jos itkettää.

      http://1i.fi/hassunhauska

    • huippu !

      Ihan huippu tyylikäs nuori mies - kaikin mahdollisin tavoin.

    • tähdenlento

      Sitten nää keski-ikäset "fanit" luulee kuuntelevansa jotain räppiä! Samoin nää kirkuvat teinitytöt vaikka eivät tiedä räpistä paskan vertaa! Cheek on autotunella höystettyä pop-musiikkia! Naurettavaa ja aivotonta paskaa! Kateuskortti ja "tee itse paremmin" ovat tietysti mainioita argumentteja lissuille jotka eivä tosaa keskustella tai väitellä mitenkään!

    • Helppoa!!!

      Olla aloittajan kanssa samaa mieltä!

      • Just näin

        ;)


    • Kallion kundi

      Kyllä kaikki ihmistuntemusta omaavat älykkäät ihmiset näkevät Cheekin lävitse. Lapsellinen mies, joka osaa huijata "bimboja" bentleyllään... Kerää säälipisteitä naisilta "Parempi mies"- biisillä.

      Vaikka kaveri on menestynyt, niin en osaa arvostaa tuota menestystä, koska on saatu aikaan kepulikonsteilla. Markkinointi ja tuotanto on kohdillaan.

      Biisit on lapsellisia ja musa on keinotekoista, ei tee musaa sydämellä. Esiintyessä paistaa ylimielisyys ja epäaitous. Ihan toista maata, kuin esim Redrama.

      Peace and peace.

    • jare henrik tiihonen

      mä teen hyvii biisejä itserakas

    • Roktähti

      Jonne aaron aito? Mä sain siltä pari viikkoa sitte pillua...
      Ei siinä, cheekkiki on yks iso ämmä..

    • älä valita

      kyllä on kateellista porukkaa. itketään täällä kuin kakarat. kyllä se poika on suosionsa ansainnut , tykkäs sen musasta tai ei . ja suosiosta päätellen aika moni tykkää. ja jos tekee surkeeta musaa ja keikat on huonoja , ei varmasti myy tolla tavalla keikkalippuja saati levyjä. kannattas hynysen ja röyhkänkin miettiä mikä niiden jutussa on vialla kun ei saa keikkaa jäähalliin eikä stadionille.

      • ...;)

        ;)


    • 2323233222311

      Jare on paras!

    • klunssila

      Ehkä yks lahjattomimmista puhu..korj laulajista,AA aa aa pitää ihmetellä sällin menestystä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe