Näinkö Lumia 920 sammuilee?

Kys..

19

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskasta naurua

      Mikä Mokia Lymiö 029. Elopin paskaa tuutin täydeltä.

    • Böö trolli oot

      Applefanien trollausta

    • näinkö on?

      Melkein mikä tahansa nykypuhelin sammuttelee itseään ilman syytä. Varsinkin vanhemmat Android-käyttöjärjestelmälliset käynnistelivät itseään kesken kaiken ilman mitään syytä.

      Vertailu vuoksi google-hakutuloksia.

      Hakusanalla "iphone 5 rebooting itself" löytyy Noin 32 200 000 tulosta.
      Hakusanalla "Lumia 920 rebooting itself" löytyy Noin 949 000 tulosta.
      Hakusanalla "Samsung Galaxy S3 rebooting itself" löytyy noin Noin 14 800 000 tulosta.

      Millähän noista on sitten eniten tuota ongelmaa? Vetäkää itse omat johtopäätöksenne asiasta.

      • Keke Keke Keke

        Ei minulla oo kännykät sammuillu itsekseen ikinä. Nokia sattu vaan olemaan pas.a puhelin.


      • Ajattele itse

        Johtopäätös toisia puhelimia nyt vaan on enemmän käytössä.


      • 825

    • Sammuuko

      Kai sitä maanantaikappaleitakin on liikenteessä :)
      Minulla ja parilla tutulla toiminut ihan hyvin. Ei jumiutumisia kartoissa eikä muutakaan valittamista. Ainoa mitä kaipaisin on mistä saa sammutettua helposti ohjelmat taustalta. Helposti ne näkee, mutta ei voi sammuttaa

      • ......

        Mtv3 sovellus on tiltannut pari kertaa, mutta muita ongelmia tässä ei ole ollut. Akun kesto 3 vrk ja nahkahanskat kädessä helppo kirjoittaa tekstareita. Toimii erittäin hyvin.


      • toimii automaattisesti

        "Ainoa mitä kaipaisin on mistä saa sammutettua helposti ohjelmat taustalta."

        Jäädytetyt taustalla olevat ohjelmat suljetaan automattisesti, jos puhelin tarvitsee muistia johonkin muuhun. Eli niitä ei tarvitse erikseen sulkea esim. ennen 3D-pelin käynnistystä. Ainoastaan sallittuja taustatehtäviä suoritetaan taustalla.


    • juggis1

      mun nokia n9 ei sammuile! se on toiminut tähän mennessä kuin junan klosetti,
      kun sitä ensin oppi käyttämään. tosin käyttämisen opettelu vaati kyllä lehmän hermoja ja sissin sitkeyttä.

      • vakaasti toimii

        920:kaan ei ole vielä 2 viikon aikana sammunut kertaakaan.
        Mitä sillä puhelimella pitäisi tehdä että sen saisi jumiin?


    • Suatana sentään

      Itselläni sammunut lähes joka päivä, tänään sammui ekan kerran niin ettei käynnistyn enää normaalisti. Uudelleen käynnistysen jälkeen kellot ja päivämäärät sekaisin. Mitäs sitten kun on herätyskello ja sammuu itsekseen?

    • Apl1

      Itselläni ollut 920 parisen viikkoa, eikä ole sammunut kertaakaan.. Toiminut kaikin puolin loistavasti, ei mitään pahaa sanottavaa ole kyseisestä laitteesta.. Suosittelen lämpimästi..

      • A Tuntija

        Muutama viikko lisää,niin rupeaa sammuilemaan. En ostais nokian kännyä,se lyhyt ikänen luuri.


    • totanoinis

      Täällä sammuilee ja jumiutuu myös. 3 viikon aikana ainakin kahdeksan kertaa. Hermot menee. Softresetillä saa auki, mutta eipä se paljon lohduta.

      • on ne vaan

        Niin huonoja.
        Sytytyksessä vika.


    • WP8.0

      Minulla ei ole pahemmin puhelimet itsekseen uudelleenkäynnistyneet. Android-puhelin käynnistyi uudelleen itsekseen vain kerran kahden vuoden aikana.

      Nykyinen Nokia Lumia 920 ei ole kertaakaan käynnistynyt uudelleen itsekseen, eikä muitakaan vikoja ole löytynyt.

    • Arskalumia

      Minun 920 sammuilee nyt jo lähes päivittäin.On päivitetty ohjelmat.Mitä sitten seuraavaksi?

      • johannah7

        vein omani huoltoon samasta syystä....laite palasi sellaisesessa kunnossa, että se on sammunut viimeisen vuorokauden aikana 10 kertaa. Uuden saa kuulemma vasta kun laite on ollut 3 kertaa huollossa. Ei ne sielä huollossa tälle vialle mitään voi, olisivathan ne tämän korjanneet, jos olisivat osanneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe