Alaikäinen nainen iskee?

trind

Onko teidän mielestänne liikaa, jos 17-vuotias nainen ja vaikka 20-21-vuotias mies seurustelee?

Oon nimittäin ihan silmittömästi ihastunut yhteen about 18-21v mieheen, joka on siviilipalveluksessa (?) työpaikallani. Olemme vaihtaneet katseita ja hymyilleetkin toisillemme, mutta itteeni alkaa aina naurattaa kun katon häneen päin, niin käännyn pois. Mitä mun pitäis tehdä, että saisin vähän enemmän kontaktia tähän mieheen?
Pari pidempää suhdetta on kaatunut siihen, että olen ottanut oman ikäiseni jätkän ja lopulta huomannut olevani enemmän äiti kuin tyttöystävä. Haluan kypsemmän miehen, enkä usko sen löytyvän enää omasta ikäryhmästäni.

12

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkäsdflkjafs

      Tuo ikäero ei kai ole ongelma eikä mikään. Alaikäisyys sen sijaan voi käytännössä jonkin verran ollakin.

    • Jigzag

      eihän tuo ikäero vielä mitään, tärkeintä on keskinäinen yhteys, jos se pelaa, kuka katsoo tuota ikäjuttua sitten? Tunteet ovat ne tärkeimmät asiat, sekä sydän, jos et seuraa sydämesi ääntä, et voi löytää tietä todelliseen rakkauteen. Ja toki, kun puhutaan miehen ja naisen kehittymisestä, niin todistetusti suurinosa naisista kehittyy henkisestikin myös miehiä nopeammin, siis toisin sanoen tuo voi olla ihan sopiva ikähaarukka, mitä etsiä, varsinkin jos miettii, et tarttee kypsemmän miehen. Pilkettä silmäkulmaan, hieman katsekontaktia lisää ja pikku flirtti päälle, niin ehkä se kundi tulee juttelee sulle. Tietty osa voi olla "ujoja" niin pientä viekkautta peliin ja vaikka jonkin syyn kautta aloittaa keskustelua, särkeä jää ja luoda se yhteys hiljalleen. Elämme vain kuitenkin kerran, miksi et seuraisi unelmiasi, tai sydäntäsi siis? ;)

    • Alfa Uros

      Rohkeasti vain iskemään, mutta kannattaa olla varautunut siihen että saa pakit. Sen ei saisi silti antaa haitata työelämää ja päästä siis nopeasti yli jos sattuu saamaan ne pakit. Elämässä kannattaa tehdä mieluummin kuin katua sitten jälkikäteen. Ei elämä mihinkään pakkeihinkaan kaadu.

      • ei se

        ei kaadu työkalupakkeihin.

        tai ruokapakkeihin, joita intissä käytetään.

        alaikäisyyden vuoksi olisin itse varovainen.


    • Antaisin pallini jos

      Eihän tuo edes ole vielä ikäero. Jos mun kolmekymppiset tai vähän alle kaverit seurustelis 17-vuotiaan naisen kanssa niin pitäisin todennäköisesti heille juhlat siitä hyvästä.

    • sdgj

      Hmm no eihän siinä mitään jos kemiat natsaa, eikä se 1vuoden alaikäsyys mitenkää eroo 18vuotiaan älykkyydestä, mut kuitenki vähä erilaiset elämänvaiheet ehkäpä....
      ja jos mä oisin 21 v mies kyl mä nyt ottasin mieluummin oman ikäsen ku sellasen joka on vieläpä alaikänen.

    • dannifa

      Olipas typerä kommentti edellinen. Tuli sellanen olo, kun ikä olis tärkein "kriteeri" suhteessa :D Mun mielestä kaikki muut tulee ennen ikää, sehän on pelkkiä numeroita! Käy kiinni vaan :)

    • Kesämäki

      Eihän tuo ole paha, muutama vuosi sitten kun olin 20v, netissä törmäsin tosi nättiin nuoreen likkaan 15v, juteltii ja tuli käymää yöksikin, eihä tuo halunnut sohvalla olla joten otin viereen, tuli toistekin.. ;)

    • nuori rakkaus

      Menin 17-vuotiaana naimisiin 26-vuotiaan miehen kanssa.
      Eikä olla kaduttu, kumpikaan. Kaksistaan oltiin muutama eka vuosi, sitten meille syntyi poika. Kai vielä toinenkin väsästään, pojalle sisko, mutta kiirettä ei ole.

    • Coffeemachine power

      >alaikäinen nainen
      >alaikäinen
      >nainen

      On se somenkieli vaikeaa...

    • nuori vielä olet

      tulet vielä ikään jolloin ymmärrät että rakkaudella ei ole ikärajaa.

      • Lucky Young

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe