[MINECRAFT] Suomen paras Minecraft server!

yakier

VinCraft
IP: Vin227.no-ip.org

Ei lagaa
24/7 online!
Bukkit
Ei hamachia!
Paljon plugineja
Spleef
Monta erilaista maailmaa (PvP, nonPvP, Creative)

ETSIMME ADMINEITA JA MODERAATTOREITA!

60

6573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XxPro

      Onko mahollista saada mod jos pelaan tarpeeks?

    • c44mo

      Pääsenkö adminiks oon c44mo

    • asd23wd
    • pellehermanni

      Tässä vielä parempi

    • Ilmoitus1

      Miks kaikki aina laittaa jotain serverii mikä lopetetaan MIKS?

    • jodepoika

      Pääsenkö adminiksi/moderaattoriksi koska olen kokenut pelaaja :) pelannut minecraftia vuoden ja osaan paljon komentoja :) ilmoiita jos pääsen gmail : [email protected] ja mine nimi on sitten jode0100 :)

      • Virvelit

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

        VirveliCraft on suomalainen peliyhteisö! Päälllä koko ajan eli 24/7, aina uusin päivitys, PvP, Klaanit, Ei PvP-loggailua tai lagia ja hyvät moderaattorit. Rakennusten suojausmahdollisuus Grief Preventionilla ja varta vasten PvP-combatteihin räätälöity SimpleClans maustaa pelielämyksen huippuunsa! Jos haluat varmatoimisen ja luotettavan serverin, tule mukaan!
        IP: 37.59.83.97:25677

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=


      • joku muu
        Virvelit kirjoitti:

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

        VirveliCraft on suomalainen peliyhteisö! Päälllä koko ajan eli 24/7, aina uusin päivitys, PvP, Klaanit, Ei PvP-loggailua tai lagia ja hyvät moderaattorit. Rakennusten suojausmahdollisuus Grief Preventionilla ja varta vasten PvP-combatteihin räätälöity SimpleClans maustaa pelielämyksen huippuunsa! Jos haluat varmatoimisen ja luotettavan serverin, tule mukaan!
        IP: 37.59.83.97:25677

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

        mikä ip


      • eppe munkki
        Virvelit kirjoitti:

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

        VirveliCraft on suomalainen peliyhteisö! Päälllä koko ajan eli 24/7, aina uusin päivitys, PvP, Klaanit, Ei PvP-loggailua tai lagia ja hyvät moderaattorit. Rakennusten suojausmahdollisuus Grief Preventionilla ja varta vasten PvP-combatteihin räätälöity SimpleClans maustaa pelielämyksen huippuunsa! Jos haluat varmatoimisen ja luotettavan serverin, tule mukaan!
        IP: 37.59.83.97:25677

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

        koittakaa juiscraftia


        hyvä peli

        ei lagaa

        pvp


      • rasse_smliiga
        Virvelit kirjoitti:

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

        VirveliCraft on suomalainen peliyhteisö! Päälllä koko ajan eli 24/7, aina uusin päivitys, PvP, Klaanit, Ei PvP-loggailua tai lagia ja hyvät moderaattorit. Rakennusten suojausmahdollisuus Grief Preventionilla ja varta vasten PvP-combatteihin räätälöity SimpleClans maustaa pelielämyksen huippuunsa! Jos haluat varmatoimisen ja luotettavan serverin, tule mukaan!
        IP: 37.59.83.97:25677

        =*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

        pääsenkö adminiks sinne tai modeksi oon kokenu pelaaja tiedän paljon komentoja oon pelannu 4vuotta ja mun mine nimi on rasse_smliiga ja gmail [email protected]


    • Minecrafteri c:

      Parempi! RolleRCrafT

      - Ei ole 24/7 mutta kuitenkin päällä joka päivä!
      Hamachi on mutta yritämme laittaa sen no hamachiksi kun kerkeemme!
      Pluginit on!
      Factionit
      Warpit

      HAMACHI: RolleRCrafT2 tai RolleRCrafT3
      Salasana: 123

      Päivitetään uuteen versioon pian, See ya there (:!

    • SuperNalle

      OK tulen adminiksi mine nimi on SuperNalle123 btw server ei toimi aika on 13.5.2013 onko serveriä enää?

    • Minestars 24/7

      Jos saanen ehdottaa tulkaas Minestarsiin, On peremiumeille ja 24/7 Ja serveri hakee moderaattoreita! (tarvitsee osata hommat ja olla kokenut sekä Pitää olla ostanut vähintään smaragdi-vip.) V.I.P:it ovat tulossa. IP: 91.121.64.182:25699

      Nettisivut: http://minestars-mc.webs.com/

      HUOM! Kun olet ostanut joskus smaragdi-vipin ja hekenut modeksi, Huomioimme että kannattaa harjoitella ja olla kokenut mod, Koska otamme ylläpitoon vain parhaat! =)

    • mrmoi123

      Tervetuloa pelaamaan uuteen, 24 slottiseen FriendsCraftiin!
      FriendsCraft on mukava, rento serveri. Ylläpito on mukava.
      Nettisivut: kavericraft.webs.com
      IP:66.71.247.234:25596
      HAEMME ADMINEITA: MODEJA JA RAKENTAJIA!

      • rene7

        hyvä serveri on kakkucraft jossa on pvp end nether ja kaikkea muuta IP pelaa.kakkucraft.com kerron pari adamia muro ja herbalisti kakkucraftissä on kiva pelata löydät kavereita hetkessä tule pelaamaan


    • |Wolfy|

      Tulkaa pelailee Wolfycraftiin Jos kiinnostaa! IP: wolfycraft.zapto.org

      Serveri ei ole 24/7 Koska hostaan sitä kotona :P Ylikuumenis kone jos pitäis yli yön... tai päivän.

      Nykyiset Valvojat: Wolfy (Eli minä)
      Gamemoden saaneita: Hezzu02...
      En anna valvojaa kenellekkään mutta voin suojata kodin ja ovet... xD ettei grieffaajat pääse yllättää...

      Eikä Servu ole välttämättä joka päivä auki koska laitan koneen kiinni jos tulee muita hommia...

      Plugineita on Paljon!

      LoginSystem...
      JailPlugin
      Yms...

    • muroo2

      Tulkaa murocraft.fi

    • 69.160.47.95:37276

      ip:69.160.47.95:37276
      24/7 1.6.2

    • sinder1

      Tervetuloa Finnish craft serverille pelaamaan!
      IP on: 84.248.157.171.

      *Creative map
      *Kukkulankuningas
      *PvP
      *Survival
      *6 rankkia (Aloittelija, Prons-Jasen, Hopea-Jasen, Kulta-Jasen, Timantti-Jasen, Smaragdi-Jasen)
      (Jäsenyyksiä saa pelaamisajalla.)
      Finnish craft on pyörinyt 28.12.2012 asti. Rakennusmappeja ei resetoida, joten et rakenna turhaan mitään.
      Timantti jäsenillä /fly. Hopea-Jäsenillä /tp.

    • tjpttiti

      Hei! Toivottavasti haluat tulla KurpitsaCraftiin!! Serveri on suomalainen, joka on perustettu: 30.8.2013!! Hyvät pluginit!
      - Mukava henkilökunta! (paitsi yks mod ei osaa mitää)
      - Pvp
      - Factionit
      - 24/7
      - Ei hamachia
      - Survival
      - Paljon warppeja
      Serveri sisältää:
      - Kaupan
      - Tori
      - Wipeout
      - Parkour
      - Spawn
      Sekä paljon muuta hasukaa!
      Nyt on paras aika joinata! Kutsu kaverisi mukaan!
      Owner: tjpttiti (eli minä)
      Co-Owner: NinjaMan
      Adminit: Emppu500, talonmies9 ja PrinceCookiex
      Mod: pizza
      Ei tarvita henkilökuntaa lisää!
      Arvaan että pidätte serveristä!
      Serverillämme pidetään paljon kisoja sekä DropParty, joka perjantai klo: 15:00
      Ei pidetä jos ei yli 10 pelaajaa!! Joten kutsuhan nyt kaikki servuumme!!

      Nettisivut: http://KurpitsaCraft.weebly.com tai kurpitsaCraft.com
      Suljetaan varmaan pian ellei tule kävijöitä!

      Ip: 5.135.142.114

      HUOM: Tuo kaverisi mukaan!

      • MummoMauno

        Toi on kyl hyvä servu!! Eli kaikki sinne!!


    • lol34534534545
    • Siis oikeesti

      Miks nää kaikki on nii paskoi servui voi vittu oikeest ;_;

      • rauta-ritari

        tee sitten itse parempi,mun mielestä nämä serverit kuulostaa ihan hyvältä.voisin itse asiassa kokeilla jonkun näistä. itse pyöritän serveriä ja voin sanoo että ei se ole nyt niin helppoa tehdä hyvä serveri.siihen tarvii paljon suunittelua jos tekee hyvin ison serverin.etenki jos se on bukkit servu pluginien kanssa. ja kaiken lisäks pluginien muokkaaminen ja niiden toimivuus ja kaiken lisäksi kaikki pluginit eivät sovi keksenään ja senkin korjaus sun muuta..ja viel pitää miettii onko se sitten kotihosti vai pitääkö vuokrata serveri. mulla itellä on bukkit servu kotona. joten hyvä ihminen tee itse parempi servu ku nää mitä tässä on.itellä paljon kokemusta näistä hommista jo pitkään palvelimista :)


      • eppe munkki

        tee itte parempii *****oikeesti


    • rex4

      mc.hg.com on ip

    • melooni

      www.meloonicraft.com
      www.meloonitek.com
      www.melonplay.com


      Siel on servuja :)

    • Mainostaja2000

      MINECRAFT --SERVER---
      IP: cfamxvi.mcraft.fi
      - ei grieffausta
      - talot suojataan ja chestit ja ovet voi lukita
      - survival
      - rakennusta
      - hyvä community
      - pvp areena
      - paljon eri mini pelejä
      voit ostaa vip:in, hinnat näet serverillä

    • MrNikozi

      ///IP:raiderscraft.waltsu.com///

      Raiderscraft on suomalainen 24/7 minecraft serveri jossa on 2 maailmaa
      pvp ja survival. Survival maailma on serverin päämaailma.

      Serverillä on 42 hyvää pluginia.

      Jos sinulla on tylsää voit mennä kokeilemaan Mob-areenaa, spleeffiä, paintbalia, parkour ratoja tai pvp areenaa.

      Kun tulet ensimmäistä kertaa serverille senun pitää rekisteröityä komennolla
      /register salasana salasana. Salasanan paikalle voit keksiä haluamasi salasanan ja se pitää pistää 2 kertaa peräkkäin.
      Kun tulet servulle uudestaan sinun pitää kirjautua sisään komennolla /login salasana. Nyt sinun pitää laittaa salasanan paikalle salasana jonka valitsit rekisteröitymisessä.

      IP: raiderscraft.waltsu.com

      Nettisivut: http://raiderscraft.weebly.com/

      Käy katsomassa serverin halvat vipit.
      Kaikki tuotot käytetään sererin hyödyksi.
      Kauppa: http://raiderscrafti.enjin.com/shop

      Tervetuloa pelailemaan!!

      Muista lukea säännöt!

    • mrmini1

      Tässä ÄmmärräCraftin ip 24/7 5.39.74.200:25701 hyvät adminit/ownerit

      Hyvät alkukamat

      Tervetuloa

    • X_muurahainen_X

      Hei yakier saisinko tulla sinne Adminiksi minecraft nimeni on X_muurahainen_X.
      Olen kokenut Admin olen ollut Adminina monilla servuilla.
      Ilmoittele.

    • joku2

      ei voinu mennä sisää

    • NicoX

      ///IP:raiderscraft.waltsu.com///

      Raiderscraft on lokakuun alussa aloitettu suomalainen 24/7 minecraft serveri.

      Serverillä on 47 hyvää pluginia.

      Maailmat: Survival (päämaailma), pvp/raid ja Nether

      Minigamet: Spleef, Bowspleef, Splegg, Mob-Areena, Survival-Game ja Paintball

      Servulta löytyy myös Enderman xp-farmi, pvp areena, parkour-ratoja ja paljon muuta

      Kun tulet ensimmäistä kertaa serverille senun pitää rekisteröityä komennolla
      /register salasana salasana. Salasanan paikalle voit keksiä haluamasi salasanan ja se pitää pistää 2 kertaa peräkkäin.

      Kun tulet servulle uudestaan sinun pitää kirjautua sisään komennolla /login salasana. Nyt sinun pitää laittaa salasanan paikalle salasana jonka valitsit rekisteröitymisessä.

      IP: raiderscraft.waltsu.com

      Nettisivut: http://raiderscrafti.enjin.com/home

      Tervetuloa pelailemaan!!

    • kaukis

      olisiko mahdollista päästä rakentajaksi? olen kokenut server rakentaja monelta serveriltä. että jos olisi mahdollista päästä rakentajaksi, niin pistähän viestiä

    • kakkunaamari

      ´Tuun jos saan rankin! ;)

    • JuuhElikkäsJoo

      Jooh elikkäs nyt olisi tämmönen kelocraft serveri auki

      - PvP , NonPvP maailmat (lisää tulossa!)

      - servulle mahtuu 100 pelaajaa että sinne vaan.

      Serverillä on lockette eli saat arkut , uunit lukkoon itsellesi ja kaverillesi.

      Tervetuloa! IP: minecraft.keloservers.com

    • MCKUNTA!

      Kaikki tänne servuun aukes just noin. 8kk sit!

      -pvp,nether,rakennusmaailma ja pelimaailma tulossa!
      -alotus rahat 500mcp

      ip=pelaa.mckunta.com

    • kakkunaamari

      OLKAA VITTU NY HILJAA TÄÄL ON TUHAT SERVERII KOHTA!!!!!!!!!!!!!

    • minecraft servuja

      Tässä olisi uusi hyvä suomalainen minecraft serveri LIEKKICRAFT (bukkit) (survival) (pvp) HAMACHIA EI TARVITSE!!! pelaajia mahtuu 16 ja serveri on uusi ja hieno ulkoasultaan ja adminit ovat tietysti ystävällisiä pelaajia kaivattaisiin lisää äkkiä!!!

      Server ip: 144.76.57.4:25826

    • e.v1

      mun ip on:192.168.0.184

    • essss
    • kkana42

      ei toimi :(

    • muna on muna

      haluaks sä sexiä

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • servun owner

      tulkaa pelamaan kvartsicarftiin! kvartsicraftissa on kitpvp, minipelit , creative (huollossa), ja survival. serverillä on hyvä peli henkin ja kiva ylläpito! serverille mahtuu 30 pelajaa. serveri on auki 24/7! serverille tulee ihan pian nettisivut. tulkaa pelamaan! ip:5.39.74.200:25965

      T:kvartsiCarft

    • lasse346

      en pääse pelaamaan

    • tulkaa meiän servuun

      ip : 92.222.119.24:26028 todella halvat vipit tällä hetkellä!!!

    • shfouahfjkhfls

      Moikka!

      Etsin servua jolta puuttuu ylläpidosta henkilöitä elikkäs olisin yksi vapaaehtoinen :)! Olen 13 v tyttö joka pelaa mineä käyttäjällä:miotini. omistan skypen ja voin pelata 1-3h tai enemmän päivässä. Olen ollut modena/adminina kaverieni servuissa joten osaan jotain komentoja mutta tarvitsisin apua yhdessä kun ei nyt vaan tule mieleen että miten se ban komento meni jotenkin näin /ban henkilö syy aika? olikohan noin mutta muuten osaan komennot hyvin! lisätietoa/kysymyksiä voi lähettää sähköpostiini: [email protected]

    • jacce11

      en pääse pelaamaan koska tulee unkown host :(( voisiko joku auttaa?!

    • Robotti05

      Saanko olla admin?

    • Hauskaadd

      ilmoitus on 2v 5kk vanha, en usko että on paikkoja taikka koko serveriä olemassa :D

    • RakentaRami

      Pohjankaivos.fi on hyvä, ottavat sinne vain aikuisia, eikä mitään jonneja. Siellä on ilo rakentaa, kun ei ole ongelmaa grieffaamisesta, eikä trolleista. :)

    • MCJonne

      Tulkaa pelailemaan aurinkomaahan se on roleplay serveri ite tukkään paljon on omat nettisivutkin voi rystää pankkeja rakentaa olan talon ostaa taloja käydä kaupaa jne ip on maailmanloppu.fi

    • Anonyymi

      Mahtuuks admineit?

    • Anonyymi

      Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

    • Anonyymi

      en pääse serveriin

    • Anonyymi

      Suomen ensimmäinen anarkia Minecraft palvelin on nyt auki! Palvelimella ei ole sääntöjä ja maailmaa ei koskaan resetata. Liity nyt, IP on 2b2t.fi
      https://discord.gg/heYhAZNmDH
      Versio on 1.17.1

      **2b2t.fi**

    • Anonyymi

      Pääsenkö adminiks pliiiiiiiis !!!!!?

    • Anonyymi

      ....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe