Mies joutui vankilaan

tsaattanaaa

Hei, osaakohan kukaan kertoa saako vaimo ja lapset mitään tukia,kun perheen isä on sössinyt itsensä vankilaan? nouseeko asumistuki tai kotihoidontuki? pitääkö miehen osoite muuttaa vankilaan? olen täysin avuton, en ole koskaan ollut tälläisessä tilanteessa. Hävettääkin niin pirusti, vaikka itse en ole tehnyt mitään.

32

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä matkaan

      Ensinnäkin - lopeta kiroilu!
      Ota yhteyttä sos.toimeen ja saat sitä kautta asiat parhaiten koihdalleen.

      Pidä itsestäsi ja lapsista oikein hyvää huolta!

      • Komppaan vastausta

        Tämän vastauksen myötä, arkena Sossuun ja tiedustelemaan asiat.


      • mym43

        Mee homo vittuun jeestustelemasta, saatanan peräreiän rassari uskovainen runkkaajapelle..vitun saatanan, helvetin äpärä.


      • jorma m.
        mym43 kirjoitti:

        Mee homo vittuun jeestustelemasta, saatanan peräreiän rassari uskovainen runkkaajapelle..vitun saatanan, helvetin äpärä.

        Ihanan villi, otatko suihin? Maksan pulloilla


    • penttivantaanvanki

      Mies pääsi hoitolatokseen missä kaikki toimii:)

    • apuuva1

      voi ei! olen parhaani mukaan yrittänyt karttaa tuota sossua. joudunko oikeasti kertomaan mieheni joutuneen vankilaan...haluan vajota maan alle. ei kai sosiaalitädit rupea ramppaamaan kotonamme? ahdistun.

      • \ ? /

        Meneehän se tieto heille joka tapauksessa. Pahempaa jos narahdat salailusta. Saattavat alkaa epäilemään. Etenkin jos miehesi juttuun liittyy huumeita tai päihteitä yleensä. Tarkkailu saattaa alkaa.


      • A. Feta
        \ ? / kirjoitti:

        Meneehän se tieto heille joka tapauksessa. Pahempaa jos narahdat salailusta. Saattavat alkaa epäilemään. Etenkin jos miehesi juttuun liittyy huumeita tai päihteitä yleensä. Tarkkailu saattaa alkaa.

        Sotu/sosiaalitoimi tulee kotikäynnille jos on vähänkin epäiltävissä narkkaamista.
        Piilota siis vehkeet ja yritä olla muutama päivä ilman aineita jottei ne näy testeissä.
        Vie kasvit naapuriin..osta tilalle pegunioita, muuten lapset ihmettelee kasvien katoamista.
        Tilaa siivoojat, koska itse et pysty. Osta viimeisillä rahoillasi jääkaappiin ruokaa, jottei lapsia vietäisi pois.
        Käy suihkussa ja laita puhtaat vaatteet päälle itsellesi ja lapsille.

        Sitten kun tarkkailu päättynyt n. 1 kk voit kantaa kasvit takaisin ja kaivaa vehkeet esiin, kukaan ei sitten enään puutu.


      • Matalaa profiilia
        A. Feta kirjoitti:

        Sotu/sosiaalitoimi tulee kotikäynnille jos on vähänkin epäiltävissä narkkaamista.
        Piilota siis vehkeet ja yritä olla muutama päivä ilman aineita jottei ne näy testeissä.
        Vie kasvit naapuriin..osta tilalle pegunioita, muuten lapset ihmettelee kasvien katoamista.
        Tilaa siivoojat, koska itse et pysty. Osta viimeisillä rahoillasi jääkaappiin ruokaa, jottei lapsia vietäisi pois.
        Käy suihkussa ja laita puhtaat vaatteet päälle itsellesi ja lapsille.

        Sitten kun tarkkailu päättynyt n. 1 kk voit kantaa kasvit takaisin ja kaivaa vehkeet esiin, kukaan ei sitten enään puutu.

        Aivan aivan.
        Sit jos on diabetes kannattaa piilottaa nekin pumput ja kynät. Niillähän voi vetää kiksit.
        Ja pöydälle levälleen helluntaiseurakunnan ja muiden lahkojen esitteitä. Herää valvomaan lehti.
        Kannattaa opetella näyttelemään hyvin harrasta. Kertoa kuinka lapset tykkäävät pyhäkoulusta ja itsekin nouset rukoilemaan joka aamu.
        Vannottaa, että mies on syytön. Se oli hairahdus, kaverit lavastaneet hänet syylliseksi.


      • Näin se vain on
        A. Feta kirjoitti:

        Sotu/sosiaalitoimi tulee kotikäynnille jos on vähänkin epäiltävissä narkkaamista.
        Piilota siis vehkeet ja yritä olla muutama päivä ilman aineita jottei ne näy testeissä.
        Vie kasvit naapuriin..osta tilalle pegunioita, muuten lapset ihmettelee kasvien katoamista.
        Tilaa siivoojat, koska itse et pysty. Osta viimeisillä rahoillasi jääkaappiin ruokaa, jottei lapsia vietäisi pois.
        Käy suihkussa ja laita puhtaat vaatteet päälle itsellesi ja lapsille.

        Sitten kun tarkkailu päättynyt n. 1 kk voit kantaa kasvit takaisin ja kaivaa vehkeet esiin, kukaan ei sitten enään puutu.

        "Piilota siis vehkeet ja yritä olla muutama päivä ilman aineita jottei ne näy testeissä."

        Ei sosiaalitoimi voi noin vain marssia kenenkään kotiin, pitää olla muutakin kuin "vähänkin epäilystä" huumeiden käytöstä. Jos ei ole saanut huumeista tuomiota ei mihinkään testeihin tarvitse suostua. Lapset pysyvät äidin luona, on sossu ämmien tehtävä osoittaa että lapset ovat jonkinlaisessa vaarassa.


      • Vahingossa kiinni
        Matalaa profiilia kirjoitti:

        Aivan aivan.
        Sit jos on diabetes kannattaa piilottaa nekin pumput ja kynät. Niillähän voi vetää kiksit.
        Ja pöydälle levälleen helluntaiseurakunnan ja muiden lahkojen esitteitä. Herää valvomaan lehti.
        Kannattaa opetella näyttelemään hyvin harrasta. Kertoa kuinka lapset tykkäävät pyhäkoulusta ja itsekin nouset rukoilemaan joka aamu.
        Vannottaa, että mies on syytön. Se oli hairahdus, kaverit lavastaneet hänet syylliseksi.

        Muista maintita sossutädille, että miehesi on mensan jäsen, eikä varmaan olis piripäissään jäänyt kiinni, mutta kun kaveri vasikoi, kun oli tyhmyyttään jäänyt kiinni.
        Kumpa jokainen hoitas omat hoitonsa.


      • Nyt kunnon naapurit
        Näin se vain on kirjoitti:

        "Piilota siis vehkeet ja yritä olla muutama päivä ilman aineita jottei ne näy testeissä."

        Ei sosiaalitoimi voi noin vain marssia kenenkään kotiin, pitää olla muutakin kuin "vähänkin epäilystä" huumeiden käytöstä. Jos ei ole saanut huumeista tuomiota ei mihinkään testeihin tarvitse suostua. Lapset pysyvät äidin luona, on sossu ämmien tehtävä osoittaa että lapset ovat jonkinlaisessa vaarassa.

        Naapurista vietiin viikoksi lapset kun poliisit löyti "kasvattamon" heidän kotoaan ja ukko kärys piristä.
        Se että hakeutui hoitoon palautti lapset, nyt elävät päihteentöntä elämää.


    • vajoan sinne maan al

      kauheita ihmisiä. mieheni joutui törkeästä pahoinpitelystä sinne linnaan. eikä ole mitään aineita käyttänyt saati minä sitten. huoh! kylläpä tuntuu pahalle...muutenkin.kiitos!

      • Tiituliliituli

        En osaa auttaa, mutta älä menetä yöuniasi noiden velliperse tenavien takia.
        Koita jaksaa ja käy tapaamassa miestäsi niin usein kuin mahdollista.


    • Ota ero

      Jos ensikertalainen joutuu törkeästä pahoinpitelystä vankilaan on pahoinpitely todella törkeä, henkihieveriin hakattu. Parasta on että eroat tuollaisesta raakimuksesta, seuraavaksi hakkaa sinut ja lapset!

      • Maantielle heti

        "Ei käytä mitään" normi ihminen ei hakkaa ketään, mutta aineet ja napit sotkee pään, aloittajan olis syytä katsella miehensä taskuja ja tehdä vaikka huumeseula.


    • 11+13

      Eiköhän tuon lapsen edun pitäisi ajaa kaikkien asioiden edelle. Jos todetaan, että perhe ei ole lapselle sopiva kasvuympäristö (mitä se ei useimmiten näissä rikos/huume-tapauksissa ole) on syytä miettiä sossua myöten mitä asialle voi tehdä.

    • vanha konna*

      Sosiaalietuudet ovat kaiketi harkinnanvaraisia.
      Saattaa kuullostaa hullulta, itse en ole käyttänyt moista luukkua. Koskaan.
      Olin rosvo silloin kun olin.
      Kun vapauduin kauan sitten sain lähtiessä pakkosäästöjä yli 6000 markkaa.
      Se oli pesämuna ja siitä nousin. En ole tarvinnut yhteiskunnan tukia.
      Oli miten oli Sossu kaiketi osallistuu, jos tarve on.
      Asumistuessa 2 aikuista on miinusta. Lapset plussaa. Eikö se mene niin?
      Kun toinen aikuinen on pois, taloudellinen rasite on isompi.
      Oliko mies töissä?
      Onko aloittaja töissä?
      Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
      Jos perhe-elämä on ehjä, rikos yksi haksahdus hairahdus, ei Sossu puutu sellaiseen. Perheen sisäiseen asiaan.
      Ota yhteyttä ja kysele. Täällä ei ole kuin poikkeavia yksilöitä, joille aamuvellikin tuodaan nenän eteen. He ovat laitostuneita.

    • perhetapaaminen?

      mieti tarkkaan haluatko jatkaa vankilassa olleen miehen kanssa. itse jatkoin ja sain kynsilleni. siellä,jos missä selitykset opitaan.

      • Vanha konna.

        Viisas ratkaisu. Sinulta. Toivottavasti et jatka enää.


    • Vanha konna.

      Viisas ratkaisu. Sinulta. Toivottavasti et jatka enää.

    • Tiitiäinen, eduskunt

      Ala myymään peffaa. Helppoa rahaa. Ota siis yhteyttä eduskuntaan. Siellä asiakkaat, joilla on rahaa ja jotka eivät taatusti lavertele.

    • hörho**

      eihän suhde nyt voi vankilatuomioon päättyä. rehellisyys lienee parasta sossuun. en usko et tulee mitään tarkkailuita. ethän sä mitään ole tehnyt. tai lapsesikaan. koska miehesi on vankilaan mennyt ja kuinka pitkä kakku kyseessä..?

      mulla kokemusta muutamasta talosta, missä hän on lusimassa..?

    • monta linkkiä

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5894347

    • Vanki luuseri

      Eroa miehestäsi. Eikö jo lapsiakin hävetä kun iskä on rikollinen ja vankila apina. Tulee pian koulussa ja pihoilla kiusatuksi.

    • ÄKÄINEN UKKO

      MINÄ JOUDUN VANKILAAN KOSKA HÖPÖTIN SUULLISESTI EILEN ASUNTOLASSA :D

    • aloittajalle:

      Törkeästä pahoinpitelystä ei joudu ensikertalaisena linnaan, eli tuskin ukkos on mikään puhdas pulmunen ollut sitä ennen. Iteppähän oot tuommosen ottanu,k ärsi nahoissas, mene töihin niin saat rahaa, pummi.

      Vituttaa tuommoset sossun rahoilla elävät sosiaalipummit, maksan joka kuukausi palkasta veroja että joku muu saa heittäytyä yhteiskunnan elätettäväksi..

      Ja ukkos tuskin maksoi oikeudenkäyntikulujaan, eli nekin lankesi veronmaksajien maksettavaksi.

    • toivoton tapaus

      jätä se kusipää ja hanki kunnon elämä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe