Hesburger ja McDonald's työpaikkoina

Kiinnostaisi tietää

Olen 17-vuotias (ensi vuonna oon 18 keväällä) hotelli-, ravintola- ja catering-alan opiskelija. Aion opiskella tarjoilijaksi.

Olen miettinyt Heseä tai Mäkkiä kesätyöpaikaksi. Ainakin mua kiinnostaisi nämä Kuopiossa sijaitsevat. Kuopion mäkkäristä kuulin että on huono työilmapiiri kun selän takana puhutaan. Kummassa Kuopion mäkkärissä näin on? Keskustan vai sitä Tasavallankadulla sijaitsevaa? Entäs Heset Kuopiossa? Onko Sokoksen, Päivärannan, Kolmisopen ja Drive-In Hesellä eroa? Onko jossakin noissa huonot vai hyvät oltavat?

Mitenkä on Kuopiossa Subwayt? Tätäkin oon myös miettinyt kesätyöpaikaksi. Ajattelin keskustan ja Päivärannalla sijaitsevaa. Keskustassa olevasta Subwaysta oon kuullut että siellä olisi hyvä työilmapiiri.

5

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-mäkkiläinen

      Hesestä en tiiä mutta mäkistä mulla on ollut kokemusta.

      Pomo oli joku Hitler olevinaan ja kerran pomoni sanoi asiakkaiden kuullen mulle törkeästi kun olin epävarma kassan käytöstä. No, kyllä mä sen kassan käytön kuitenkin opin. Onnistuin kyllä muissakin asioissa mutta jostain syystä tämä pomo katsoi mua vihaisesti. Ihan kuin oisin tehnyt jotain pahaa. Työntekijät kyllä minut ottivat vastaan ja pitivät mua hyvänä työntekijänä. Päätin sitten häipyä Mäkistä kun sain paljon paremman työpaikan Arnolds'ista. Arskassa on sentään mukavempi työilmapiiri eikä mitään vittumaista pomoa olekaan.

      • exmäkki

        Tasavallankadun mäkki, siellä nyt valitettavasti on huono työilmapiiri kun seläntakana puhutaan ja jos joku menee väärin niin saatetaan vähän huutaa. MUTTA EI PIDÄ YLEISTÄÄ. onhan siellä niitä uusia työntekijöitä jotka on todella mukavia ja tottakai kaikilla niitä virheitä sattuu! Eli ns. muutama siellä lietsoo sitä huonoa työilmapiiriä. Mutta pomot on todella mukavia ja niin pomot, vuoropäälliköt kuin työntekijätkin on samalla viivalla :)

        Keskustan mäkkihän on sit aivan unelma tuöpaikka! Kaikki ovat toistensa kavereita eikä kukaan puhu pahaa tai muutenkaan lietso huonoa työilmapiiriä! Kuullut pelkästään hyvää ;)


      • AivanKarmeeta
        exmäkki kirjoitti:

        Tasavallankadun mäkki, siellä nyt valitettavasti on huono työilmapiiri kun seläntakana puhutaan ja jos joku menee väärin niin saatetaan vähän huutaa. MUTTA EI PIDÄ YLEISTÄÄ. onhan siellä niitä uusia työntekijöitä jotka on todella mukavia ja tottakai kaikilla niitä virheitä sattuu! Eli ns. muutama siellä lietsoo sitä huonoa työilmapiiriä. Mutta pomot on todella mukavia ja niin pomot, vuoropäälliköt kuin työntekijätkin on samalla viivalla :)

        Keskustan mäkkihän on sit aivan unelma tuöpaikka! Kaikki ovat toistensa kavereita eikä kukaan puhu pahaa tai muutenkaan lietso huonoa työilmapiiriä! Kuullut pelkästään hyvää ;)

        "Ei pidä yleistää"? Onkohan puhdasta sattumaa, että myös Lahdessa Mäkkärit ovat niitä vihoviimeisiä puljuja työnteon kannalta?


    • Old Fart

      Vanhan pierun neuvo. Koita ihmeessä pyrkiä suoraan ravintolaan. Näet ja tunnet, mitä oikeasti tarjoilijan työ on. Varmaankin Kuopiossa kesällä on sen verran vilkasta, että käsiä tarvitaan.
      Mie ainakhin aikoinaan, kun rekrytoin tarjoilijoita, niin suuremman arvon anna sille, jolla on muutama kuukausi kokemusta kapakasta, kuin nakkikioskilta.

    • jennaitk

      Mitä vikaa tasavallankadun mäkissä on? Oon ollu siellä töissä aiemmin ja pidin pomoista ja muista työntekijöistä eikä kukaan ainakaan minun aikanani kenellekkään ilkeillyt. Tottakai väärät toimintatavat on korjattava ja minuakin paljon neuvottiin aluksi, mutten kokenut sitä mitenkään häiritseväksi tai ilkeäksi. Rohkeasti mukaan vaan sain paljon hyvää työkokemusta ja opin paljon ravintola-alasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe