WTF

Fuckedup...

Miksi mies, joka on uskomattoman hyvännäköinen, hyvässä kunnossa ja opiskellut itsensä hyväpalkkaiseen ammattiin, pilaa itsensä olemalla uskomattoman itsekäs ja sisäänpäinkääntynyt. Arkisin tehdään vain töitä ja urheillaan. Viikonloppuisin juodaan kaksin käsin ja ollaan kännissä aamuun asti.

Tavattuamme hän sai minut tuntemaan itseni upeimmaksi naiseksi maanpäällä. Kaikki muuttui jossakin vaiheessa. Tietoon tuli pettäminen ja muut asiat. Suhteesta tai mistään vakavasta ei voitu puhua. Kaikki käännettiin minun ja vaikean luonteeni syyksi. Ero oli rankinta ikinä. Kuitenkin tietyin väliajoin mies sanoo jotai toivoa herättävää ja kaikki paska vyöryy taas niskaan. Miksen osaa irrottautua. Miksen pysty lakata haluamasta häntä. Yhdenillan juttuja miehellä on lähes joka viikonloppu, silti hän muistuttaa minun olevan kuitenkin jotain ihan ainutlaatuista. Ei halua loukata, mutta eikö hän tajua, että olen sisältä raunio vain.

Olen aina haaveillut perheestä ja tavallisista asioista. Ihmetyttää, että aluksi ihminen johon luotin ja rakastuin täysin, petti kaikki lupaukset. Eikö hän ymmärrä, mitä hän loppujen lopuksi itselleen tekee. Sekin säälittää minua. Mikä teitä JOITAIN miehiä vaivaa.

17

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9 + 10

      Hän tietää olevansa niin kovaa kamaa, että sinä yksin et riitä hänelle. Hän mielellään pitää sinut muttei tunne tarpeelliseksi rajoittaa omia mahdollisuuksiaan.

      Tunnet nyt hänet. Haluatko palasen hänestä vai ehkä jonkun toisen miehen kokonaan? Et voi muuttaa häntä siksi puolisoksi, jota haluat. Sitä kiiltokuvaa, johon rakastuit, ei ole olemassa. Kuinka kauan aiot pettää itseäsi?

    • onnea vaan !!!++

      Ei ole kyse siitä mikä miestä vaivaa. Vaan mikä sinua vaivaa.
      KUVITTELIT hänen olevan täydellinen. Ihastuit mielikuvaan miehestä, joka on unelmiesi mies, kaikkea mitä olet etsinyt. Töissä hyvässä duunissa, urheileva ja hauska, ja kaikki ulkokuori hänessä kertoi, että olet löytänyt aarteen. Hän kiilsi. Mutta kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa.

      Hän kertoi sinulle mitä halusitkin kuulla, ja sinä, tottakai uskoit. Olisihan se ihanaa, löytää satujen prinssi, kaunis, komea ja rikas mies, joka rakastaa sokeasti vain sinua, pitää sinua erikoisimpana naisena maanpäällä. Mutta unohdit yhden asian... Niin monen muunkin mielestä. Hänelle todennäköisesti on pillua niin paljon tyrkyllä ja ollut aina, että ellei hän omaa erittäin kovia ja vakaita elämänarvoja, - jotka tulee esiin kyllä keskustellessa, ei leperrellessä, hänellä on rajattomat mahdollisuudet joita hän myös käyttää.
      Monelle tuollaiselle miehelle pilperon saanti yhdistettynä rahaan, komeuteen ja bileisiin, siis pintaliitoon, on äärimmäistä menestystä.

      Sinullekin se kaikki muu oli. Sinä ET keskustellut, kuunnellut, etkä katsonut ihmistä.
      Mistään vakavasta ei voitu puhua? Ei tietenkään. Se jo kertoi sinulle, kuka hän on. Käytös jatkoi sitä. Hän kertoi sinulle kuka on:
      Kaunis, rikas ja komea kuva. Pinta, tyhjä, juoppo, pettäjä. Joka naisen n**sija ja sinä olet vain yksi pimppi muiden joukossa (ja se sattuu, tiedän, mutta...).
      Hän pitää sinua leluna ja lemmikkinä, avoimesti, olethan helppo vakipano, ei varmaan tarvitse kaiken tämän jälkeen edes kondomia esiin kaivaa?
      Ei niin...
      Mutta pinta saattaa kantaa myös tauteja, ja jokainen hänen naisensa myös. Silti teistä todennäköisesti jokainen antaa paljaalla, kun hän niin puhuu, ja kertoo asioita mitä haluatte kuulla: tämä kuvio on nähty ennenkin. Miksi sanon senkin: siksi, että te ette todennäköisesti edes vaali omaa turvallisuuttanne, koska se että tajuaisitte jo näin yksinkertaisen tosiasian rikkoisi mielikuvan ja unelman. Se mies harrastaa yhdyntöjä, suuseksiä, ties mitä seksiä lähes joka viikonloppu, tulee kiskomaan sinun naruistasi, ja saa sinultakin sitä kaikkea. Ihan niin karua se justiinsa on. Ja sinä et ole koskaan pyytänyt kondomia, eikä ole kukaan niistä muistakaan. Ja sekin on karua. Mutta juuri niin arkiselle tasolle sinun pitää mennä ymmärtääksesi se, että sinä otat muiden naisten jämät, yhtälailla kun he sinun.

      Sanot että olet haaveillut tavallisesta, mutta nyt sinä valehtelet. Sinä haaveilit prinssistä, erikoisesta, että sinä olisit erikoinen. Muuten irtipäästäminen olisi paljon helpompaa.
      Et lakkaa haluamasta sitä erikoisuuden unelmaa, sinä et halua olla yksi muista kaikista tavallisista panoista, huijatuista, naisista, suhteista. Sinä et halua päästää irti unelmasta, siksi haluat uskoa ja annat kerta toisensa jälkeen. Sinä haluat pitää kiinni asiasta mitä ei ole olemassa: ei ole kun kullattu sammakko.

      Sinä olet raunio omaa syytäsi. Koska haluat edelleen uskoa pintaan, et sinä sen suuren ja syvällisen sisällön takia siinä ole. Ja koska valehtelet kaipaavasi muka vain tavallista, et edes nää mitä sinä todellisuudessa teet. Väität jopa samassa kirjoituksessa haluavasi tavallisia asioita, ja kuitenkin kerrot, miten ainutlaatuiseksi hän saa sinut itsesi tuntemaan. Joo, joo, jokainen meistä 7 miljardista on toooosi ainutlaatuinen. Jos itsetuntosi perustuu sille, olet pulassa. Olet hyväksikäyttäjien unelmamateriaalia.

      Puhut hänestä "eikö hän nää mitä hän tekee?!" kyllä hän näkee. Hän näkee oikein hyvin. Hän harrastaa seksiä eri naisten kanssa, syö kakun ja säästää kakun, pitää vakituisia panoja muutaman irrallisen lisäksi. Hän saa juuri sen pienen osan rakkautta, minkä hän haluaakin, antamatta yhtään mitään.
      Kyllä se mies näkee mitä hän tekee.
      Hän ei omasta mielestään pilaa itseään, hänhän saa kaiken, mitä tuollainen ihminen haluaakin.
      Hän tekeekin sitä itselleen, nimenomaan. Lakkaa sinä kantamasta huolta aikuisesta miehestä, yritä sinä nähdä mitä SINÄ ITSE teet.

      Mikä sinua vaivaa? Miksi sinä valehtelet? Etkö sinä tajua että sinä olet itse ajanut itsesi ihan raunioksi vain? WTF?! Todellakin.
      Ajattelitko kauankin jatkaa?

      • Juuri noin. Ihan sama mikä miestä "vaivaa", hän elää itse vaivansa kanssa ja ilmeisen hyvin elääkin.

        Aloittajan pitää pysähtyä kysymään mikä häntä itseään vaivaa. Hän on se, joka on onneton ja haluaa pitää siitä tunteesta kiinni. Mies on jo mennyt menojaan ja on onnellinen. Hänen haaremiinsa mahtuisi toki aloittajakin, mutta ei mies itkisi vaikka aloittaja katkaisisi välit lopullisesti.

        Jos on selvittämättömiä asioita niin ne voi kirjoittaa kirjeeksi ja sen kirjeen voi sen jälkeen vaikka polttaa. Ei miehellä ole aikomustakaan "puhua asioita halki".

        Suru ja viha kuuluvat asiaan kun ihmissuhde päättyy. Et ole sen heikompi kuin muutkaan ihmiset, pystyt ottamaan ne tunteet vastaan ja kestämään ne kuin nainen. Mitä nopeammin sen teet, sitä nopeammin pääset toipumisvaiheeseen.


    • fuckedup..

      Odotinkin tällaisia kommentteja ja jollain tapaa tarvitsenkin niitä. Myönnän, että hänen kanssaan tunsin olevani niin paljon enemmän, mitä nyt. Hassuinta on, että loppuun asti tunsin olevani hänen kanssaan turvassa!!? Välillämme on paljon selvittämätöntä ja haluaisin vielä selvittää kalvavia asioita. Tätä hän käyttää hyväkseen eikä tosiasiassa oikeasti edes halua puhua asioita halki.

      Hän taisteli saadakseen minut ja aluksi olinkin varautunut hänen kanssaan. Etääntyminen tapahtui vasta kun annoin kaikkeni suhteen eteen. Sängyssä oltiin eron jälkeen kerran, enkä häntä koita vikitellä sängyn kautta elämääni takaisin. Ette varmaan usko, että aidosti olen hänestä huolissaan. Voiko yli 30 v olla onnellinen harrastettuaan tuollaista elämää näinkin kauan. Olen vuosia häntä nuorempi ja hän sanoi 'teineyteni' olevan ongelma kaikkeen. Värikäs persoona minulla on, ehkä välillä lapsenmielinen muttei kuitenkaan teini. Alussa hän piti hersyilevää luonnettani parhaana puolenani.

      Tiedän, että joku on nyt minussa pahasti vialla, mutten tiedä oikein mikä. Silmittömästi rakastan. Hyviä hetkiä oli kuitenkin paljon. Harvoin kun paljasti herkän aidon puolensa, tiesin että hänet haluan. Monet miehet ovat eron jälkeen pyytäneet treffeille, jopa hänen omat kaverinsa (?). Kaikkiin pyyntöihin olen vastannut kielteisesti ja iltaisin vain yksikseni itken. En voi lähimmäisille puhua, koska kaikki olisivat vihaisia jos kuulisivat meidän olevan missään yhteydessä.

      Koitan pitää itseni kiireisenä. Yksinäiset illat ovat vaikeinta, kun tekisi mitä vaan päästäkseen toisen kainaloon. Ja kyllä se on niin, että tavallisen arkisesta parisuhteesta unelmoin. Tietenkin sen ihmisen kanssa, jota rakastan. En ymmärtänyt pointtiasi?

      • eteenpäin sano mummo

        Voi ihminen... Kyllä, 30-vuotiaana tulet tajuamaan miten hyvin sen ikäinen mies (ja nainenkin) voi aivan hyvin elää tuollaista elämää kärsimättä, ja miten helppoa on pelata, etenkin nuorempien idealistien kanssa.
        Siinä vaiheessa kun silmäsi aukeaa, tajuat miten kertakaikkisen teini olitkaan. On ihanaa olla välittävä, hersyvä ja idealistinen, mutta nyt olet sinisilmäinen. Olet oikeasti huolissaan hänestä, tottakai, niin ne kaikki muutkin on. Kun kaikkihan meistä tuntee, eikä totta? Kaikki meistä, joohan, kaikilla on syynsä, elämä on, rakkaus, koskettaa kaikkia... Joo. Varmaan. Kun säkin olet yli 30-vuotias, sä vaan tajuat karun tosiasian, että ei. Ei se vaan kosketa. Anteeksi kyynisyys, mutta sinun pitäisi nyt ihan vaan suostua vähän kipuun ja siihen, että maailma nyt vaan ei ole täydellinen. Ja keskittyä enemmän itsesi pelastamiseen kun aikuisen vanhan pelurin paapomiseen.

        Sinä olet yksi tuhannesta etenkin aikuiselle miehelle, joka on jo vakiinnuttanut tapansa. Et sinä häntä pelasta.
        Hänen kaverinsa varmaan ovat joko kuulleet mukavista palveluksista tai säälivät sinua.

        Et unelmoi mistä väität, usko jo. Sinä taas toistat samaa, etkä ymmärrä: erikoisuuden tunne on sinulle noin tärkeää. Mutta sitten ihan tavallisesta unelmoit. Etkö tosiaan ymmärtänyt? Lue omat juttusi ja mieti, miksi sinun tosiaan on niin vaikeaa päästää irti. Tyhjyydestä, pinnasta ja ihmisestä, joka ei anna sinulle mitään. Ei mitään. Jokainen asia on itse rakentamasi, rakkaus on sinun kuvitelmasi ja kaikki teidän suhteessa lähinnä mielikuvituksesi tuotetta.

        Koitat pitää itsesi kiireisenä, muttet vaan kanna vastuuta ja rakenna elämääsi. Kiireisenä itsensä pitäminen ei ole sama, kun omilla jaloillaan seisominen ja oman elämänsä eläminen. Et elä omaa elämääsi, vaan pyörit edelleen sen saavuttamattoman ympärillä. Kyllä se tietenkin sattuu. Mutta totuus on se, minkä sinäkin jo tiedät.
        Tietenkin sen ihmisen kanssa ketä rakastat, joka mielellään saisi olla komea, rikas ja kauniit ja rohkeat. Et ymmärrä pointtia? Katso peiliin. Katso käytöstäsi. Katso suhdettasi, mistä haaveilet ja yritä edes pinnistää rehellisyyttä itsestäsi.
        Jos unelmoit tavallisesta elämästä, miksi et toteuta sitä?

        Tottakai hän taisteli. Sinä olit saavutus, kuten kaikki muutkin hänen kaatonsa. Sinä olit kiinnostava tasan niin kauan kun olit jotain mitä ne tuhat muuta eivät olleet. Nyt olet. Totuus on se, että jos olisit pysynyt erossa, hän ehkä jahtaisi sinua vieläkin, nyt olet kaadettu saalis ja mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että vain se sinä olit. Usko jo, meissä kenessäkään ei ole mitään erikoista.
        Pullossa yleensä on turvassa. Todelliset tunteet ovat vaarallisia. Fantasiaahan hän on, ollut ja on edelleen. Et sinä voi vikitellä häntä. Usko jo, sinä olet se altavastaaja, sinä olet se ketä viedään kuin pässiä narussa. Sinä et vikittele mitään takaisin, hän vikittelee sinut ja saa sinut taas uskomaan satuihin ja ehkä jopa siihen, että sinulla on valtaa johonkin.

        Sinä et tarvitse ketään toista ollaksesi erikoisempi. Hersyilevä luonteesi tekee sinusta kiinnostavan, saalistajalle sinisilmäisyytesi arvon ja varautuneisuutesi haasteen. Mutta kun se ei pohjaudu todelliseen itseluottamukseen ja itsetuntemukseen olet vain mielenkiintoinen saalis, joka ei osaa potkaista vaan tippuu joka hampaaseen. Sinä olet 30-vuotiaalle pelurille kuin lammas sudelle. Et mitään muuta. Joten säästä huolesi itsellesi. Olisit ihan hyvä ilman häntäkin, elämäsi vaan ei olisi niin säälittävää.

        Usko jo, tuo on kuultu. Niin monta kertaa. Tuo ihan sama tarina, missä ei ole mitään ainutlaatuista.
        Enkä sano sitä ilkeyttäni, vaan tosiasiana. Enkä sääli sinua tippaakaan. Jos haluaa leikkiä isojen poikien kanssa, sopii kestää se peli. Sinä olet pikkutyttö isojen poikien leikeissä. Jokaisen on maksettava oppirahat.
        Ehkä sinä kannat syyllisyyttä ja huonommuuden tunnetta, jota yrität kompensoida hyvyydellä, jonka pitäisi parantaa paha. Mistä tietää, ja kuka välittää. Minä en.
        Tsemppiä.


    • Helvetti edessä

      Voi tyttökulta sinua... tuskalliseen ansaan olet itsesi saanut. Olen täysin samaa mieltä Onnea vaan -kirjoittajan kanssa, kokemuksesta.

      Kysyit voiko yli 30-vuotias mies olla onnellinen harrastaessaan irtosuhteita. KYLLÄ! Harvassa kuule ovat miehet jotka eivät juuri tästä unelmoi. 99% miehistä eivät tähän pääse ja suurin osa heistä tiedostaa sen, mutta ne jotka kuuluvat tuohon pieneen vähemmistöön niin... Hän retuuttaa sinua mielesi mukaan, aluksi olit hieman hankala kun et heti hypännytkään sängyyn joten piti "avautua". Kertoiko hän edes todellisia asioita, mieti sitä. Olit saalis. "Hän taisteli saadakseen minut ja aluksi olinkin varautunut hänen kanssaan. Etääntyminen tapahtui vasta kun annoin kaikkeni suhteen eteen. " Miltä kuulostaa? Pelimieheltä. Saalistajalta. Kun olit antautunut eikä haastetta ollut niin alamäki alkoi.

      Ei tuo "suhde" toimi. Mutta tiedän että ei tämä kirjoitukseni asiaa auta. Olet ansassa, josta vapauttaa vain miehen hylkäys tai uusi poikaystävä (tosin olet liian rakastunut jotta uusi mies pääsisi elämääsi). Tämän kokemuksen jälkeen et ole enää naiivi. Monta itkua ja kyyneltä edessä. Tulet vajoamaan todella alas ja kun vapaudut tulet vihaamaan itseäsi kun olit niin sinisilmäinen. Elämä kuitenkin kantaa.

      • 4 + 13

        "Kysyit voiko yli 30-vuotias mies olla onnellinen harrastaessaan irtosuhteita. KYLLÄ!"

        Aivan totta!

        Voiko mies olla onnellinen uskollisena perheenisänä? HARVINAISTA.

        Jos AP rakastaa tätä miestä, miksi hän ei soisi tälle onnea ja suostuisi hänen jalkavaimokseen?

        Suostuinhan minäkin vaimolleni hänen lastensa isäksi, jotta hän olisi onnellinen.

        Kenen unelma valitaan?


    • -------
    • fuckedup..

      Kaikissa kommenteissa on paljon totta, mutta myös virheellisiä olettamuksia. Vaikka minut nyt leimataan sinisilmäiseksi typerykseksi, en usko, että suhteemme oli valhetta tai peliä. Ei olisi kierretty kaiken maailman sukujuhlissa eikä
      lomamatkoilla. Ikinä en suhdetta tule kutsumaan valheeksi. Tiedän, että hän on aina ollut ns vaikea tapaus ja tunteidensa kanssa hukassa ja hän on siitä minulle puhunutkin. En voi alkaa toisen terapeutiksi, mutta pahaa tekee katsoa sivusta. Täällä puhutaan hänen elävän jokaisen miehen unelmaa, mutta olette väärässä. Hän ei sitä innokkaana ja hymyissä suun tee. Hänestä paistaa ahdistus ja onnettomuus.. Tiedän, että minulla on mahdollisuus onneen jonkun muun kanssa, mutta tällä hetkellä menneisyys kummittelee liikaa.

    • Vähän aiheen vierestä, mutta menkööt:

      " hyvässä kunnossa "

      "Viikonloppuisin juodaan kaksin käsin ja ollaan kännissä aamuun asti."

      -Nämä 2 seikkaa sulkevat toisensa pois.
      Ei voi olla missään kaksisessa kunnossa tolla elämäntyylillä tai sitten sulla on outo käsitys hyvästä kunnosta...

    • jätä se

      Miehellä on vain tunne-elämän häiriö.

      • fuckedup..

        Miksi jollain on tunne-elämän häiriö? Mistä sellanen muodostuu. Kamalinta on, että järki sanoo juuri JÄTÄ SE. Kuitenkin koko ajan tulee mieleen omia virheitä, joilla ajoin miestä pois.. Nyt vaan takoo päässä, ettei välttämättä koskaan saa mahdollisuutta korjata virheitä.

        Keskustelussa mainittu useaan otteseen pelimiehen käsite. Sitä mies on, muttei siinä sanan varsinaisessa merkityksessä. Yksi suhteemme ongelma oli miehen suorituspaineet sängyssä ja minun voimakas seksuaalisuuteni. Tapailimme kauan ennen kuin menimme sänkyyn ja hän oli ensimmäinen mies kenen kanssa tunsinintohimoa ja varmuutta toteuttaa itseäni. Hän kuitenkin ahdistui jos minä tein aloitteen ja aina piti odottaa hänen aloitetta. Seksiä oli myös aika vähän, koska töiden takia oli usein väsynyt (ymmärrettävää). Olen aina luullut, että miehet tykkäävät aktiivisista tytöistä, mutta ei tässä tapauksessa. Siksi myös ihmettelen, miksi mies hakee seuraa tuntemattomista, vaikkei se itse seksi ole hänelle niin tärkeää.. Usein naiset ovat vielä aivan kamalia tyrkkyjä. Itse en harrasta yhden illan juttuja ja pidän itseäni tasokkaana tyttönä. Ex sanoikin, ettei uskonut minunlaisen tytön voivan rakastua häneen. Kuinkas kävikään ja tässä sitä ollaan. Tuo seksin vähyys ja monet torjunnat romuttivat itsetuntoa, koska ajattelin olevani jotenkin vastenmielinen hänen silmissään. Tottakai pitää hyväksyä, ettei seksi ole kaikille yhtä tärkeää. Parisuhde oli ensimmäiseni, joten viettini oli erittäin voimakasta ja ajattelin hänen ottavan sen positiivisena asiana, koska tosiaan halusin vain häntä. Kuitenkin se vain ahdisti häntä.


      • King Corvax

        Just. Sehän on tunne-elämän häiriö jos nauttii seksistä useiden naisten kanssa ja tykkää pelata pelejä.

        Kun nainen tekee samaa, sitä kutsutaan itsenäisyydeksi.


      • fuckedup..
        King Corvax kirjoitti:

        Just. Sehän on tunne-elämän häiriö jos nauttii seksistä useiden naisten kanssa ja tykkää pelata pelejä.

        Kun nainen tekee samaa, sitä kutsutaan itsenäisyydeksi.

        Juttu olikin siinä, ettei nauti. Kännissä hänelle ei seksi tunnu miltään, tiedän sen itse. Kysyin eron jälkeen häneltä, miksi tekee sitä, kun tuli sanomaan, että minun pitää tajuta, etteivät naiset merkitse hänelle mitään. Sanoi, että sillä tavalla tulee hyväksytty olo. Miksei riitä, että minä hyväksyin hänet. Ennen eroa kerroin hänelle olevani onneton, oliko se hänelle merkki siitä, etten hyväksy häntä. Turhautti vain, kun toinen pakeni kaikkia vaikeita asioita.


      • Vanahahaahka
        fuckedup.. kirjoitti:

        Juttu olikin siinä, ettei nauti. Kännissä hänelle ei seksi tunnu miltään, tiedän sen itse. Kysyin eron jälkeen häneltä, miksi tekee sitä, kun tuli sanomaan, että minun pitää tajuta, etteivät naiset merkitse hänelle mitään. Sanoi, että sillä tavalla tulee hyväksytty olo. Miksei riitä, että minä hyväksyin hänet. Ennen eroa kerroin hänelle olevani onneton, oliko se hänelle merkki siitä, etten hyväksy häntä. Turhautti vain, kun toinen pakeni kaikkia vaikeita asioita.

        Jos tyyppi vielä norkoilee ja soittelee perääsi, käske hänen selvittää oma päänsä AA:ssa ja terapeutin avulla. Näin teet kaikkein parhaan palveluksen miehelle ja itsellesi.
        Hän pakenee tunteitaan työhön, alkoholisoitumiseen ja irtosuhteisiin. Hän pakenee aitoa rakkautta (sinua) kuin henkensä edestä. Ongelmat ovat hänen sisällään, samoin ratkaisun avaimet. Et voi tehdä muuta kuin odottaa ja elää omaa elämääsi eteenpäin. Olen pahoillani puolestasi. Vanha klisee mutta aika haavat parantaa.

        Ehdit vielä saada sen mistä haaveilet, ja minkä ansaitset. Milloin ja kenen kanssa, se jää nähtäväksi.


      • Sitä kutsutaan..
        King Corvax kirjoitti:

        Just. Sehän on tunne-elämän häiriö jos nauttii seksistä useiden naisten kanssa ja tykkää pelata pelejä.

        Kun nainen tekee samaa, sitä kutsutaan itsenäisyydeksi.

        ...huoraamiseksi. Valitettavasti.


    • just niin

      Miks hyvännäköinen mies panee vieraita naisia. Koska niillä on kysyntää ja tilaisuus. Ajattelevat munallaa yleensä ja siksi sinunkin mies petti. Sitä suositumpi kavereiden mielestä kun panee monia naisia ja vaikka pettää niinse ei haittaa kavereitakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe