WhatsApp sovellus

kuikeli kui kui

Miten WhatsApp sovellus toimii... Omassa liittymässäni on datapaketti.

1. Mikä verkkoja täytyy olla puhelimessa päällä kun WhatsAppia käytetään ettei siitä tule lisälaskua, WLAN vai 3G?

2. Pitääkö olla pakettidata päällä?

3. Toimiiko EDGE:llä jos puhelimessa ei ole 3G päällä akun säästämiseksi?

27

4776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Jos sinulla on kerran datapaketti ja siinä ole datansiirto rajoitusta niin voit käyttää joko 3G tai wlania.

      2. Pitää olla jos käytät operaattorin yhteyttä

      3. Toimii mutta paljon hitaammalla yhteydellä.

      • kuikeli kui kui

        Kiitokset, kerrankin saapi järkeviä vastauksia...eikä v.......lua :).


      • WhatsApp

        Onko tämä varmasti ilmainen?


      • tietäjä 1
        WhatsApp kirjoitti:

        Onko tämä varmasti ilmainen?

        ilmainen 1v sen jälk 1 dollari per vuosi


    • kuikeli kui kui

      Miksi whatsapp käynnistää soittimen päälle? Sen huomaa kun pistää koneen lukkoon ja avaa niin siellä on myös soitin päällä.

      • stop music

        Ei se whatsup sitä soitinta käynnistä, vaan se on jäänyt sinne valmiustilaan kun olet käynnistänyt esim radion joskus aiemmin. Stop music-apps tms sulkee soittimen kokonaan.


      • kuikeli kui kui
        stop music kirjoitti:

        Ei se whatsup sitä soitinta käynnistä, vaan se on jäänyt sinne valmiustilaan kun olet käynnistänyt esim radion joskus aiemmin. Stop music-apps tms sulkee soittimen kokonaan.

        Tässäpä on juurikin se asia että en ole käyttänyt radioo tai mitään muutakaan soitinta. Kyllä se on aina päällä whatsappin käytön jälkeen, vaikka olen juuri käyttänyt tuota Stop music-appsia.


    • nanananaaaaaaaaaaaaa

      jos olen kerran ladannut whatssappin ja poistan sen n. puolen vuoden jälk. tuleeko siitä maksuja ?????????????

    • jenny5

      Hei, osaisiko joku täällä neuvoa miten eroan whatsappin keskusteluryhmästä? Minulla on Nokia Lumia 800. Minut on liitetty keskusteluryhmään, josta haluan poistaa itseni, miten se toimii? Tai miten pystyn poistamaan ryhmän jonka olen itse perustanut?

    • ihmettelijä....

      Terve!
      Mihin tuo Whatsapin yhen dollarin lasku sitten tulee? Puhelinlaskun mukana?

      • näin se menee

        @ihmettelijä: Lasku menee paypalin kautta, mutta ainakin androidilla ja luultavasti myös iphonella toimii tuo sovelluksen sisältä maksaminen eli silloin menee joko Google checkoutin tai appstoren kautta.

        @jenny5: jos poistat sen keskustelun itseltäsi, poistut samalta keskusteluryhmästä. Keskustelu poistetaan painamalla keskustelun aihetta pitkään ja valitsemalla poista (tai delete). Sama pätee ryhmään, jonka olet itse perustanut, mutta tällöin ryhmä jää voimaan ilman sinua ja seuraavaksi ryhmän pääkäyttäjäksi arvotaan joku jäljellejäävistä. Jos haluat poistaa ryhmän, sinun pitää ensin potkia muut jäsenet pois ryhmästä (avaa keskustelu, nappaa alaoikealta ne kolme pistettä, valkkaa ryhmän tiedot / group info -> osanottajat / participants ja paina pitkään halutun tyypin kohdalla ja sitte poistat tyypin keskustelusta. Tää ei onnistu, jos et oo ryhmän pääkäyttäjä.

        @nananaajne.: Ei tuu maksuja muilla kuin iPhonella. Tosin iPhonella Whatsapp maksaa 1 dollarin tasan kerran ja Androideilla, WindowsPhoneilla yms. eka vuosi on ilmainen ja sen jälkeen maksetaan 1 dollari/vuosi.

        Whatsappin peruskäytöstä juttua tuolla: http://aaltokone.com/2012/12/whatsappin-peruskaytto/


      • Help ME! :(
        näin se menee kirjoitti:

        @ihmettelijä: Lasku menee paypalin kautta, mutta ainakin androidilla ja luultavasti myös iphonella toimii tuo sovelluksen sisältä maksaminen eli silloin menee joko Google checkoutin tai appstoren kautta.

        @jenny5: jos poistat sen keskustelun itseltäsi, poistut samalta keskusteluryhmästä. Keskustelu poistetaan painamalla keskustelun aihetta pitkään ja valitsemalla poista (tai delete). Sama pätee ryhmään, jonka olet itse perustanut, mutta tällöin ryhmä jää voimaan ilman sinua ja seuraavaksi ryhmän pääkäyttäjäksi arvotaan joku jäljellejäävistä. Jos haluat poistaa ryhmän, sinun pitää ensin potkia muut jäsenet pois ryhmästä (avaa keskustelu, nappaa alaoikealta ne kolme pistettä, valkkaa ryhmän tiedot / group info -> osanottajat / participants ja paina pitkään halutun tyypin kohdalla ja sitte poistat tyypin keskustelusta. Tää ei onnistu, jos et oo ryhmän pääkäyttäjä.

        @nananaajne.: Ei tuu maksuja muilla kuin iPhonella. Tosin iPhonella Whatsapp maksaa 1 dollarin tasan kerran ja Androideilla, WindowsPhoneilla yms. eka vuosi on ilmainen ja sen jälkeen maksetaan 1 dollari/vuosi.

        Whatsappin peruskäytöstä juttua tuolla: http://aaltokone.com/2012/12/whatsappin-peruskaytto/

        Mul on Nokia 500 nii maksaaks se siinä? Ku mä en pääse sinne enää, kun vahingos poistin sen! LASKU tulee kai! D:


      • dwqeqeqe
        Help ME! :( kirjoitti:

        Mul on Nokia 500 nii maksaaks se siinä? Ku mä en pääse sinne enää, kun vahingos poistin sen! LASKU tulee kai! D:

        sen voi lataa uudestaan eikä siitä laskuteta niin kauan kuin on vuosi täynnä,sen jälk dollari per vuosi


    • Kuraaaa

      Niin paska sovellus ettei mitään rajaa!

    • Nokia500

      Jos käytän WLANia, eikä oo tota datapakettii - mikä tosa linkis mainittiin et ois pakko olla, - maksaako tän käyttö mulle sitten jotain datasiirtomaksuja? Meinaan, käytin tota viime kuussa, ja laskussa tekstarien kappalemäärä oli aika uskomattoman suuri, joten oisko nää Whatsappin viestit laskettu tekstareiks ?? D:

      • 5230,. (500)

        ei ole laskettu koska whatsapp käyttää mobiilidata verkkoa viesteihin joten se on täysin ilmaista wlanilla ja tietty datapaketin hinnalla


    • mai3

      HEI!minullaon nokia920lumi ja watsapp,mutta en saa watsapp viesti ääntä kuulumaan??
      --

    • kysyy kun ei tiedä

      Hei,

      Osaako joku vastata mitä tarkoittaa Whatssapissa: "Käynyt paikalla klo 14.00"
      tai "paikalla"?

      Tarkoittaako, että tuo toinen henkilö on käynyt katsomassa meidän välistä keskustelua vai, että hän on ylipäätään whatsapissa käymässä jotain toista keskustelua?

    • l520

      Paikalla tarkoittaa että olet tavoitettavissa eli nettiyhteys toimii,jos yhteyksiä ei ole siinä lukee Ei yhteyttä.Ei siis sen kummempaa,ja ulkopuoliset ei pääse lukemaan keskustelujasi

      • Kysyy kun ei tiedä

        Muotoilin edellisen kysymykseni 6.2.14 / "kysyy kun ei tiedä" epätarkasti

        Eli kun keskustelussa ylhäällä lukee: " Nähty viimeksi tänään klo 14.00" niin tarkoittaako se, että keskustelukumppanini on käynyt tsekkaamassa nimenomaan meidän välistä keskustelua vai vain sitä, että hän ylipäätään on käynyt Whatsapissa esim. tsekkaamassa jonkun toisen kanssa käymäänsä keskustelua?


    • l520

      Joo sitä se tarkoittaa eli kaveris on tsekannu teidän keskustelua tänään kello 14.00

      • Kysyy kun ei tiedä

        Ok kiitos Sinulle 1520 vastauksista


    • Tietämätön

      Minulla toimii Watsappi erittäin hyvin kotona, sekä töissä. Muualla viestit ei sen kautta tule perille, nettiin pääsee puhelimella kuitenkin missä vain. Osaisikohan joku kertoa mikä asetus on tällöin pielessä?

      • Tsippandau

        @Tietämätön: Todennäkösesti sulla on känny sekä koton että töissä kiinni WiFi-yhteydessä eli WLAN-yhteydessä ja siks toimii. Jos ei toimi muualla, niin onko sulla kännyssä dataliikenne päällä asetuksissa? Eli pystytkö esim. selaamaan nettiä kun et oo kotona tai töissä?


    • WHAP

      Hei!
      Minulla on Nokia Asha 311 puhelin ja tuo what´s app.Mulla ainakin lukee,että ekan vuoden ilmainen ja sitten 89 senttiä maksais sen jälkeen.Riippuu varmaan operaattorista,että miten paljon veloittavat.Eikös summan pitäisi näkyä puhelinlaskulla?Laskutetaanko siitä kerran kuussa vai kerran vuodessa?

      Haluaisin kysyä,että päivittyykö teillä wp automaattisesti vai pitääkö teidän päivittää se erikseen?Itse olen huomannut,että mun pitää päivittää ko.ohjelma itse.Kohdasta options/about/options/check for upgrade sovellus kertoo löytyykö ohjelmaan päivityksiä.Juuri tänään WP:n päivitin uuteen versioon,mutta en kyllä tajua, että mitä uutta tässä päivityksessä on verrattuna edelliseen. Ehkä uutena kohtana tuli se,että saan poistettua keskusteluja.

      Muuten mitä tarkoittaa Usage?Upgrade toiminnon alapuolelta löysin tämän ja olen sitä reset napilla tyhjentänyt.Mihin tämän toiminnon pitäisi vaikuttaa?Tyhjentääkö tämä WP:n muistia?Kiitän vastauksista!

      • Selvennystä

        @WHAP: WhatsAppin maksut maksetaan suoraan WhatsAppista, siihen ei operaattorit tuu väliin. Operaattorilta ei voi tulla mitään WhatsApp-maksuja. WhatsAppin hinta on n. 89 senttiä per vuosi.

        Ashassa pitää päivittää WhatsApp itse, mutta esim. Androidissa, iOSsilla ja WindowsPhonella päivitykset saa aika automaattisesti tehtyä.

        Usage näyttää laskuria, miten paljon WhatsAppia on käytetty ja miten paljon WhatsApp on käyttänyt dataa jne. Näiden tietojen tyhjääminen ei vapauta paljoakaan tilaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe