Kuntokeskukset

muutto1

Mikä Kokkolan kuntokeskuksista on "paras"? Juuri paikkakunnalle muuttanut pariskunta etsii salia, mistä löytyisi miehelle monipuolinen kuntosali ja naiselle monipuolinen ryhmäliikuntaohjelma ja hyvät ohjaajat... Suositelkaa!

115

3593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti näin

      Hesasta löyyy, eli muuttakaa sinne

    • who cares

      Kuntokeskus Rokissa on hyvin jumppia ja salilla käy enemmän naisia kuin miehiä. Vapaapaino-alue on aika surkea, mutta kyllä siellä välttämättömät saa hyvin tehtyä ja pari isompaa kaveria käy siellä. Kokeilun arvoinen paikka ja edulliset hinnat.

      • kompromissis

        ROKissa on hyvä maksupolitiikka, eli voi ostaa esim. 10 kerran kortin kokeilua varten ja muutenkin. Jumppatunneilla hirveä tungos ja pukutilassa vielä pahempi, ämyrit soi liian kovalla. Venyttelytila pieni ja usein jotenkin huono ilma. Ei maksutonta saunaa.

        Mutta toimii jos harvoin käy, ja tosiaankaan ei liian kallis.


    • Hanneli13.

      Chydeniassa Sports-Club Kokkolan ykkösmesta. Käypä tutustumassa, et taatusti pety! Ulkopaikkakuntalaiset sanovat sitä Suomen tasokkaimmaksi ja viihtysämmäksi paikaksi!

      • koettu on

        No ne sanojat eivät ole käyneet emopaikassa Vaasassa, siellä vasta on jotain kehumista. Mutta täällä varmaan tämäkin on vähintään oikein hyvä.


    • Kyllä se on

      Actilife! Kannattaa kokeilla, et pety:)

      • Olen vaihtamassa

        parempaan Actilifeen Sport Clubilta.


    • kerran käynyt

      Actilife on hyvä.

    • Ballottaro

      ROK on sellainen missä saa molemmat "hoidettua". Jumpat ja puntin, ei mitään valitettavaa. ISONA plussana on edullisuus!

      Kuukausikortti 35,00 / 65,00 (49,00)
      (Rajaton käyttöoikeus salille / ryhmäliikuntaan kuukauden ajan)

      Rokkiklubi 39,90 / kk
      (Kuntosali, ryhmäliikunta, solarium, IP-sauna ja paljon muuta

      http://www.rokstar.net/hinnasto/

      Vertaa esim. Actilifeen tai Sports-Clubbiin

      Actilife: KUUKAUSIKORTTI 75 €

      - kuukauden ajan rajaton kuntosalin ja ryhmäliikuntatuntien käyttö

      http://www.actilife.fi/hinnasto


      Sports-Club

      1-vuoden sopimus 69€/kk, Opiskelijat 65€/kk

      http://www.kokkolasportsclub.fi/jaseneksi

      • korjaus

        Actilife: KUUKAUSIKORTTI 54 €


    • VOIMAILU SALI

      Kokkolan urheilutalolla on yksi suomen parhaita VOIMAILUSALEJA. Ei ehkä kuitenkaan niin hyvä sukkahousu jumppaajille. Sanoisin näin itse 34. vuotta alaa harrastaneena.

      • luetun ymmärtäminen

        Luitko kysymystä ollenkaan?


      • Lihas massaa
        luetun ymmärtäminen kirjoitti:

        Luitko kysymystä ollenkaan?

        Häh, kyllä se punttien nostelukin kuuluu kuntoiluun, vaikkakin kuntosalilla käyvät mieltävät kuntosalit ensisijaisesti erilaisiin fitnes ja jumppa juttuihin.
        Kuntosalit on suunniteltu enemmän naisten kuntoilua silmälläpitäen.
        Enemmistö naisista ei käy kuntosalilla hankkiakaseen lihasmassaa, kuten miespuoliset kuntoilijat.
        Oikeastaan kuntosaleja ei ole suunniteltu miehiä varten laitevalikoimien suhteen.
        Yleensähän, jos mies on käyttänyt jalkaprässiä ja ei ole muistanut vähentää siitä painoja pois, kun on lopettanut prässin käytön, niin nainen yleensä mäkättää, että taas on joku mies unohtanut ihan hirveästi painoja laitteeseen.

        Yleensähän miehelle riittää laitteiden osalta vaatimattomampi sali ja hinnaltaan mahdollisimman halpa.
        Punttisalilta pitää löytyä ainakin muutama punnerruspenkki, jalkaprässi, soutulaite, käsipainoja ja lisää painoja.
        Myös leuanveto tanko ja nyrkkeilysäkki kuuluvat kunnon punttisaliin.

        Kunpa saataisiin eri puolille kaupunkia kesäajaksi, vaikkapa noille kuntopolkujen oheen punnerruspenkkejä, kuten tv:ssä näkee Yhdysvalloissa, kun siellä nuoret miehet nostelee painoja ulkosalla.
        Toisaalta eivät taitaisi säilyä kovin kauaa ehjinä, kun huligaanit rikkovat ne.
        Mutta leuanveto tankoja voisi eri puolille kuntoratoja pystyttää, että voisi leukoja käydä vetämässä.


    • hjfgtf

      ROkissa on turhan paljon nuoria ja teinejä, myös vanhempia miehiä ja naisia jotka vaan hengailee siellä. Itselle tulee Rokissa myös hieman ulkopuolinen olo, kun henkilökunnalla on oma "jengi" ja heillä on omat sisäpiirin vitsit.. Osa käy vaan siellä näyttäytymässä ja lirkuttelemassa ohjaajille..

      • Avoimet ovet

        oli Actilifessa tänään. Kävimme. Hyvä fiilis jäi. Ostin kuukauden käynnit. Testaan ja jatkan, mikäli on kivaa.


      • tyttö

        Eihän nyt kukaan tule vaan lirkutteleen ohjaajille vaan mun mielestä kaikki tekee täysillä oman kunnon mukaan töitä! Mitä sitten vaikka ohjaajat huomioi joitakin omilla jutuillaan, sehän luo rentoa tunnelmaa mitä ROKissa on muutenkin! En kuulu "jengiin" mutta ilolla liikun ja kuuntelen ohjaajia! Oiskohan nyt pieni kateus nostamassa päätä?


    • ei teini

      ROK on paras ja edullisin!

    • Liikunta hullu

      Rokissa on tullu nyt 6kk käytyä ja hyväksi oon sen todennut :) Laitteita monipuolisesti, laaja valikoima jumppia ja hyvät/osaavat ohjaajat. Ainakin itse sain loistavan ja minua palelevan saliohjelman kun klubilaiseksi ryhdyin. n.40€ kuussa ei kaada edes pienituloisen pudjettia kun sillä rahalla saa liikkua vaikka joka päivä! Ja kun ottaa avaimen niin salilla voi käydä ihan rauhassa 6-22 välillä ja monesti saanu käydä ihan yksin kun on aamusta mennyt salireenin tekemään :)

      • Meneeköhän

        Rokilla huonosti, vai? Ovatko huolestuneita, kun pitää tuoda itseään esiin täällä?
        Mitä mieltä ovat esim. salipoika tai naarasleijona?


      • Liikkuja liero

        Liikunta hullulle tiedoksi. Pienituloiselle 40 euroa on suuri summa, saa monen päivän ruuat ja liikkua saa luonnossa ilmaiseksi.

        No joo asiaan. Rokissa on todella ahtaat pukuhuoneet, surkeat äänentoistolaitteet -> kaikkien ohjaajien äänet eivät kuulu selkeästi ja musiikki on liian isolla. Ahdasta joillakin ryhmäliikunta tunneilla. Nyt kun tullut uusia ohjaajia on monipuolisemmat jumpat. Edullinen verrattuna Actilifeen, jossa on monipuoliset jumpat ja hyvät kuntosalilaitteet ja reilusti juoksumattoja.


      • Liikunta hullu
        Liikkuja liero kirjoitti:

        Liikunta hullulle tiedoksi. Pienituloiselle 40 euroa on suuri summa, saa monen päivän ruuat ja liikkua saa luonnossa ilmaiseksi.

        No joo asiaan. Rokissa on todella ahtaat pukuhuoneet, surkeat äänentoistolaitteet -> kaikkien ohjaajien äänet eivät kuulu selkeästi ja musiikki on liian isolla. Ahdasta joillakin ryhmäliikunta tunneilla. Nyt kun tullut uusia ohjaajia on monipuolisemmat jumpat. Edullinen verrattuna Actilifeen, jossa on monipuoliset jumpat ja hyvät kuntosalilaitteet ja reilusti juoksumattoja.

        No työttömänä on vielä varaa käydä rokissa vaikka on ihan kelan päivärahalla.. Mutta sehän on henkilökohtasta miten rahaa käyttää, jotku tykkää käydä elokuvissa ja ravintoloissa ja toiset tykkää salilla käymisestä ja jumpista :)
        Minusta rokki on loistava paikka mutta mielipiteitä on monia ja muissa Kokkolan paikoissa en ole edes käynyt eli en voi vertailla!


    • dfdgfgh

      Rokissa käy myös muutamia aivan törkeen hyvänäkösiä naisia ;) Uskaltais vaan joskus mennä jutteleen..

      • Vaaleaverikkö

        Tule vain rohkeasti juttelemaan ;) Yleensä ihmiset ovat kuitenkin ystävällisiä kun asiallisesti lähestyy.


    • phil heath

      Penkkaako kukaan 200kg rokissa?

      • minäitevaan

        Mitä väliä sillä on mitä muut penkkaa?


    • Boogie =)

      Huvittaa nää gasp&fitnestukku pojat rokissa. On pipot,takit,verkkarit kaikki niin viimesen päälle ja elopaino tuurilla 70kg. Ostais vaikka heraproteiinia niillä rahoilla ni vois tulla jotain tuloksiakin .Milos sarcev training camp hahahaaa

      • minäitevaan

        Se on hyvä, että on kivaa. Elopainoakin saa grilliltä. Jokainen voi treenata miten haluaa ja massa ei ole kaikille se pääasia.


      • Boogiefani-not

        Tiedät varmaan itsekin, miten säälittävä koko kommenttisi on? Ihmiset, jotka haluaa panostaa treenivaatteihinsa ei tarkoita sitä, että salilla ei treenata kovaa tai kaapit olisi silti täynnä sitä "pakko ostaa että kasvaa" -heraa? ;) toisekseen, miks et ihan mennyt kasvotusten juttelemaan kyseiselle henkilölle, jospa olisit itsekin päässyt tapaamaan Milosin kun niin tuntuu haittaavan? Turhan vakavasti ei kannata asioita ottaa, eikä varsinkaan tuoda kateutta esiin.


    • hjgg

      Boogie: Jostain se on alotettava, ne treenaa että kehittyis. Kyllä se paino lähtee siitä vielä nousee ja lihakset kasvaa ;)

    • rökkk

      Eipä tuolla isoja miehiä paljon saleilla näy. Enkä nyt tarkoita jotain 120kg mätisäkkejä.Miksi käydä salilla jos 10 vuoteen ei oo tullu mitään tuloksia? Huvin vuoksi? Koska tykkää siitä? Lihasten kasvatus vaatii niin kovaa sitoutumista että ei kokkolan velliperseistä taida olla siihen. Timmejä naisvartaloita kyllä löytyy!

      • niiettäjotokkiisa

        Ei lihasten kasvatus ole kaikille kuntosalin kävijöille pääpointti vaan hyvä kunto ja liikunta. Monille ruoka on myös nautintoa eikä vaan tankkausta ja massan keräystä. Toiset haluaa näyttää ihmisiltä ja toiset haluaa olla jotain mahtisonneja.. Meitä on moneen junaan.


    • ninja9

      Kyllä mä olen nähnyt uskomattoman komean miehen Kokkolassa salilla. Sellaisen, joka vie kaiken keskittymiskyvyn :D Olet kyllä oikeassa, näitä on harvassa.

    • kokko gym

      makkonen oli ykkönen!!!

    • bennnn

      Rokissa käy ihan mahottoman kaunis ja hyväpeppunen blondi.. uskaltais vaan lähestyä. Tietääkö joku onkohan sinkku?

      • Rokkaaja

        Lisää tietoa ko. henkilöstä?


    • bennnn

      ^ En uskalla antaa, ei tiedä jos hän lukee tätä ja loukkaantuu. Eikö kukaan ole kiinnittänyt huomiota? Eihän siellä ees käy kovin paljo oikeasti kauniita naisia?

      • Rokkaaja

        Tiedän montakin hyvän näköistä blondia sieltä. Vaikeaa sua on neuvoa jos en tiedä keneen sä olet nyt tarkalleen iskenyt silmäsi :D


      • Yvete

        Naisena voin sanoa, että ihan helkutin ahdistavaa kun miehet salilla kyylää. Saati sitten netissä keskustelee. Hyi olkoon


    • bennnn

      Mistä sää niitä niin hyvin tunnet? Tää nainen ei käy kyl oikeestaan jumpilla ollenkaan, vaan salilla

    • Rokkaaja

      Vieläkin tulee mieleen muutama nainen. En minä kaikkia näitä tunne, tiedän vain. Kyllähän nuo treeniinsä keskittyvät ovat hieman vaikeita lähestyttäviä :) Jos sua jännittää mennä juttelemaan, niin käy antamassa hänelle yhteystietosi ja nainen ottaa itse yhteyttä jos kiinnostaa. Tai pistä kaveri asialle puolestasi. Tuskin kukaan loukkaantuu sun kiinnostumisesta. Kerran se kirpaisee!

    • Lekse

      Onko ko. blondista mitään erikoisia tuntomerkkejä? :) monia tulee mieleen mut hankala veikata ketä tarkoitat :D

    • bennnn

      Kertokaa tänne mielummin niin päin, että tuntomerkit ja sitten sinkku/varattu. Eikö niin?

    • ninja9

      Ainakin yksi pitkä, vaalea, ei-jumppia harrastava nainen on sinkku :)

    • bennnn

      Kuinka pitkä? Ikä? Hiusten pituus? Timmissä kunnossa? Hyvä peppu? Tämmösii tuntomerkkejä ja sinkku/varattu.

    • ninja9

      Kuka tällaisia kyselee?...

    • bennnn

      Eräs treenajaa ROKISTA, miespuolinen vielä.

      • ninja9

        Laitatko seur. osoitteeseen viestiä, jospa etsimäsi henkilön tietoja löytyisi: [email protected]


    • bennnn

      Eikö kukaan voi kertoa tuntomerkkejä naisista?

    • Iso Mies

      Rokkihan on ihania naisia täynnä!!

    • venkku 5

      top 5

      1.antero
      2.säätelä
      3.tomppa
      4.makkonen
      5.nurminen

    • hanss fell

      Rokkiin kunnon laakeroidut tangot esim leoko. Ois hyvä satsaus.

    • perter1

      Kannatetaan, kunnon tangot ja se "nostolava" on aivan surkea myös. Nyt jo lommolla :P

    • bennnn

      onhan se rokki naisia täynnä, mutta kaikki aika kamalassa kunnossa. Eikö kukaan muu ole muka kiinnittänyt erityistä huomiota erääseen timmiin blondiin, jolla mahottoman hyvä perse?

    • 4+2

      Tarkotatko sellaista otsatukkaista, blondia, BB-vaatteisiin puketunutta fittness-naista?

    • bennnn

      ei kai tällä mun etsimällä naisella oo otsatukkaa, hiuksetki on puolipitkät.

    • Napa

      Kovaa treenaavia naisia ei montaa ole ROKissa!

    • nannuskee

      Itse olen nainen ja käyn rokissa, en tiedä ovatko kaikki miehet sitte sen varattuja, mutta katsekontaktia tai mitään kiinnostusta ei osoiteta. Mitä mieltä mihet on Rokin naisista, nouseeko sieltä mieleen ketään erityistä?

      • grand11

        Ehkä ne eivät vaan uskalla tulla jutteleen, kuten olet aiemmista viesteistä lukenut. Salaa vaan kyyläävät takapuoltasi ja kyselevät täällä onko sulla jo mies. Ehkä pelkäävät että joku tulee lyömään nenään, jos käyvät juttelemassa? Anyway.. jos jättäisi ne suuret romanssi haaveet sikseen ja yrittäisi tutustua toiseen ihan kaverina. Sillä tavalla se olisi luontevampaa ja ei ehkä aiheuttaisi kumminkaan päin suuria paineita :D


      • makemahtisonni

        Hyvännäköisiä te ootte :-) Miehille pitää hymyillä, muuten salilla aatellaan ettei toisen treeniä saa häiritä.


    • Swe23

      Kuka blondi on kyseessä? Niitähän siellä riittää. Nuori vai vähän vanhempi?

      • Se on siten,

        Poimi marja ja ole tyytyväinen.
        Ei tee kuitenkaan rokista sen parempaa kuin muutkaan.
        Alkuperäinen kysymys kuului siten.


    • bennnn

      nuori blondi, jolla ihan mahtava peppu sekä kroppa :D

      • haluu kans

        Mitä pitää tehdä että saa sellaisen kropan että miehet menee niin sekaisin, että täällä netissä saakka pitää päivitellä? :D


    • Kateellinenko

      Treenaako kovaa?? Seki perse varmaan kaikkea muutako lihasta?

    • Nostot

      Onhan rokissa todella monta kaunista naista.

      Itse ainakin yritän salilla käydessäni olla kyyläämättä, tai pahemmin kattelematta pitempään naisia. Toki jos joku ottaa silmäkontakin (vaikka rokissa) niin voin hymyillä takaisin, jos en ihan aralla päällä ole ;) Mutta aina annan naisten treenata rauhassa ja keskityn itse omaan treeniini. Silloin sitä joskus voi saadakin rohkeutta puhua kun on kunnossa, eikä vain käyny salilla istumassa.

      Monesti, ainakin rokissa ja muissakin voi olla naiset poikaystävien (tai mies puolisen kaverin, ei sitä tiedä) kanssa treenaamassa. Olisihan se vähän noloa kun kävelee heti muijan luo jonka kuvittelee vilkaisevan sua ja sitten TestoMöykky 150kg tulee viereen ja kyssyy

      "Mitä saatana sää mun naiselle puhut!?" ;)

      Johon vastaan. "Suomea"

      • pertsasnägäriltä

        Tästä päästäänkin toiseen aiheeseen :-) nimittäin Kokkolan mustasukkaset äijät. Itse olen tottunut siihen, että kaunis kumppani vetää huomiota sehän on selvä. Ja mun neiti on itse nämä tilanteet aina hoitanut. Täällä Kokkolassa äijät tulee heti uhoaan selän taakse jos joku heidän naiselleen esim. Puhuu. Minusta vähän kummaa..


    • jaahasta

      Tulipas selväksi että Rokiin ei kannata kuntoilua mennä aloittamaan jos siellä on näin ahkeroita lihantutkijoita asiakaskunnassa. Nim. Haluaa vain treenata rauhassa ilman arvioivia toljotuksia.

    • sporttari

      Suosittelen sports clubia, siellä ei muut asiakkaat häiritse ja lisää jäseniä tarvitaan. Hienot tilat: suuret pukukopit, saunat ja poreammeet. Siitä jumppahuoneen koosta ja ohjaajien laadusta voikin sitten olla vähän toista mieltä, mutta eikai niillä niin suurta merkitystä olekaan.

      • Todettua

        Mielestäni pitäisi olla edes sen verran ammattitaitoa, että voisi kysyä ja saada asiallisen vastauksen?
        Näin ei ole, koska ohjaajina on mitä kulloinkin sattuu?


    • Sportsclub

      Sports club on puitteiltaan kyllä paras sali kokkolassa. Tilaa riittää uusille asiakkaile ja ilmapiirikin salilla hyvä.
      Hyväkroppasia mimmejäki löytyy ainaki muutama, mutta treenaan uskaltaa tulla vaikkei huippukuosis olisikaan kun ei sinnen muita tuijottelemaan kukaan tule.

    • 50cm pala

      Minkä merkkisiä laitteita on sports clubilla? Eikai oo paineilma härveleitä? Kertakäynti €?

      • laitteista en tiedä

        Kertakäynti näyttäisi olevan 12€, ja samaa olen kuullut että edes salin puolelle kurkkaamaan ei ole päästetty ilman maksua. Pitäisi hankkia jäsenyys, josta ei sitten pääse edes kuolemalla eroon...


      • kokeiltu muitakin
        laitteista en tiedä kirjoitti:

        Kertakäynti näyttäisi olevan 12€, ja samaa olen kuullut että edes salin puolelle kurkkaamaan ei ole päästetty ilman maksua. Pitäisi hankkia jäsenyys, josta ei sitten pääse edes kuolemalla eroon...

        Varmasti pääsee kurkkaamaan ja yrittäjä jopa kierrättää eri puolilla taloa, jos suunnittelee aloittavansa siellä. On myös kuukausikortteja ja muita sarjalippuja.

        Suosittelen sports clubia. Hyvä fiilis.


    • Bra bra

      Näistä viesteistä nyt saa sellaisen väärän kuva et Rokis ei anneta naisten treenata rauhassa. Se nyt ei ole totta. Ihan yhtälailla siellä sportsclubissa kuin Kokkolan kirkossakin niitä katseita vaihdetaan. Ei nyt kannata liioitella.

      Muista silloin kun SportsClub avattiin olin menossa kurkkaamaan, että miltä näyttää. Huvittavaa oli se, että en päässy ovelta vilkaisemaan jos ei olisi erikseen soitettu paikalle joku esittelemään :D Tiskillä ollut myyjä kun ei voinut ottaa vastuuta, että saan käydä kurkkaamassa. En sitten nähny tarpeelliseksi häiritä henkilöä.

      Hyvä paikka varmaan muuten, ei siinä mitään.

      • Mikä Roskis

        Missä se on?


      • Totean vain
        Mikä Roskis kirjoitti:

        Missä se on?

        Ihmettelen, onko Kokkolassa olemassakaan yhtää salia, minne tavallinen henkilö voisi mennä?
        Ainakaan tämä keskustelu ei anna kovinkaan positiivista kuvaa mistään niist?


      • FarbrorPuntti
        Totean vain kirjoitti:

        Ihmettelen, onko Kokkolassa olemassakaan yhtää salia, minne tavallinen henkilö voisi mennä?
        Ainakaan tämä keskustelu ei anna kovinkaan positiivista kuvaa mistään niist?

        Kyllä ne kaikki henkilöt saleilla on ihan tavallisia. Jotkut paremmassa kunnossa, jotkut ei vielä hyvässä kunnossa. Itse olen Kokkolassa saleja kolunnut kohta 20vuotta ja olen todellakin tavallinen työssäkäyvä keski-ikäistyvä heppu. Kuten suurin osa saleilla kävijöistä.

        Menkää itse katsomaan :)


    • Onhan noita

      Rok tai heinolankaaressa actilife. Suosittelen.

      • Saliohjelmien taso?

        Minulle kerrotiin, että noissa kahdessa yllämainitussa saa parhaimmat saliohjelmat. Onko näin?
        Klubissa lähinnä kopiointia muiden ohjelmista?


    • hehddd

      Kai ne tekee nuo saliohjelmat liikutin nimisellä ohjelmalla.

      Liikutin.fi

    • Päädyimme Actilifeen

      Olimme myös valinnan edessä. Päädyimme Actilifeen. Ryhmäliikuntavalikoima on hyvä ja monipuolinen. Salin ilmapiiri lämmin ja kotoinen. Ei katupölyä salissa.

      • ei kai nyt niin

        no huhhuh


      • Ja kukaan ei puutu
        ei kai nyt niin kirjoitti:

        no huhhuh

        Kertoivat mulle syynä on se, että tietty porukka kuntoilee ulkokengillä.
        Eivät kuulemma käytä pukukoppia, vaan kävelevät ulkovaaatteissa suoraan saliin
        isoine laukkuineen. Näin päivittäin!


    • Pulleroinen5697

      Actilife on paras kuntosali! Monipuolista ryhmäliikuntaa ja hyvät tilat. Ohjaajat on mukavia. Kyllä kuntosalille kehtaa tulla. Ei sinne tullessa tarvi olla mikään miss Suomi eikä Mr. Finland. Siksihän siellä käydään että tulis parempi olo ja kunto kohenisi, ei siki että siellä pitäis olla kaunis/komea. Mukaan vain!!! :)

      • hauis

        Kyllä oma sali on paras. Tulee treenattua kovempaa, kun kaikki aika ei mene jutellessa ja jonottaessa. Netistä löytyy ohjelmia vaikka kuinka. Jos kuitenkin menee salille ja hankkii ohjelman, niin kannattaa katsoa onko ohjelman laatija itse saavuttanut huippukunnon omilla opeillaan. Jostain netti-ohjelman avulla räätälöidystä tusina-ohjelmasta ei kannata maksaa.


    • rok nro.1

      Voisin kysyä siltä rokin ruskea silmäiseltä tatuoidulta bodarilta jolla on koko käsi väritetty, jos uskaltaisin. Kuka osaisi sanoa, käy aina sellaisen pienen blondin kanssa siellä, eli onko varattu mies?

    • -punttimimmi-

      Oi te saitte minut nauramaan. Tässä teille piristystä lauantaihin:

      (Mitä jos naiset ja miehet käyttäytyisivät salilla kuin vastakkainen sukupuoli?)
      http://www.youtube.com/watch?v=uRL2i8S50r4

      (Musiikkivideo punttimimmeihin rakastuneista miehistä)
      http://www.youtube.com/watch?v=35iqluyTz1s

      Älkää ottako näitä asioita vakavasti. Hymyilkää ja nauttikaa elämästä sekä toisistanne. Hyviä treenejä!

      PS: Tämä EI ollut yllytys kuvata kenenkään treenejä salaa, silmäilyn sopii riittää.

    • Aamu äree

      Yllätyin täysin kun katsoin Rokin hiihtolomaviikon ryhmäliikunta tarjontaan. Olisin odottanut, että tarjontaan olisi lisätty, mutta ei. Torstainakin vain venyttelyä ja kiinteyskurssilaisten tunti. Ja vielä tarjoavat koko viikon 15 euron hintaan.

      Itse ainakin toivoisin enemmän noita aamupäivä tunteja muulloinkin kun lauantaina. Ihmiset käyvät paljon vuorotyössä.

      • herää jo

        Eikös siellä hinnastossa oo toi viikko aina ollutkin 15€. No ei sitä aamu äreenä asioita tajua..


    • ykxx

      Rokki on siitä todella huono, että heillä on aika vähän tuota jumppatarjontaa, ja varsinkin näin hiihtoloma viikolla pitäis olla entistä enemmän tunteja ja heti aamupäivällä! Ja Rokin ruskeasilmäinen tatuoitu bodari seurustelee sen blondin kanssa.

      • Meillä taas

        Näytin ukolleni Sport Clubissa minulle tehtyä saliohjelmaa. Ukko nauroi sille. Kertoi sen olevan alkeellinen ja mitäänsanomaton. Ei asiantuntemuksella laadittu. En itsekään ollut kylläkään tyytyväinen siihen.


      • Aasiantuntija
        Meillä taas kirjoitti:

        Näytin ukolleni Sport Clubissa minulle tehtyä saliohjelmaa. Ukko nauroi sille. Kertoi sen olevan alkeellinen ja mitäänsanomaton. Ei asiantuntemuksella laadittu. En itsekään ollut kylläkään tyytyväinen siihen.

        Miksei ukkos tee sulle saliohjelmaa kun kerran on niin asiantunteva itse??


      • toinen aasiantuntija
        Aasiantuntija kirjoitti:

        Miksei ukkos tee sulle saliohjelmaa kun kerran on niin asiantunteva itse??

        Miksi tekisi jos se kuuluu hintaan?


      • Hänellä on sentään
        Aasiantuntija kirjoitti:

        Miksei ukkos tee sulle saliohjelmaa kun kerran on niin asiantunteva itse??

        asianmukainen koulutus ja työkokemus takanaan. Pystyy antamaan oikeaoppisen mielipiteen ja ohjelmankin.


      • Onko näin?
        Meillä taas kirjoitti:

        Näytin ukolleni Sport Clubissa minulle tehtyä saliohjelmaa. Ukko nauroi sille. Kertoi sen olevan alkeellinen ja mitäänsanomaton. Ei asiantuntemuksella laadittu. En itsekään ollut kylläkään tyytyväinen siihen.

        Kuka niitä sitten yrittää siellä klubissa väsätä?


    • massamake..

      Bodari kokkolassa älä nyt viihti naurattaa =) ruipeloita ne kaikki on!

    • Punttia

      Kokkolassa on tasan joku 3-4 oikeasti lihaksikkaampaa heppua, eikä mitään pelkkiä rasvaisia mursuja.

      Näillä pojilla vaan on yleensä ne väkevämmät boosterit koneessa. Uskokaa tai älkää.

      Mutta jokaisella on omat motivaationsa ja tavoitteensa treenata, ja oikeus siihen koosta, iästä tai sukupuolesta huolimatta.

      Hyviä treenejä kaikille!

      • justnii

        Hyvin sanottu. Piste.


      • totuuren torvi

        Ei uskota! Se on jotta niin, että kun suomalaanen mies saa syykattua ittensä sellaaseen hurmostilahan, nii se on sellaasta rouppinkia ettei paremmasta väliä! Sitä ei voimaa ja lihasta saa mistään pilleripurkista vaan halakopinon ääreltä ja hyvästä suomalaasesta kotiruuasta!


      • Pettyneenä!
        totuuren torvi kirjoitti:

        Ei uskota! Se on jotta niin, että kun suomalaanen mies saa syykattua ittensä sellaaseen hurmostilahan, nii se on sellaasta rouppinkia ettei paremmasta väliä! Sitä ei voimaa ja lihasta saa mistään pilleripurkista vaan halakopinon ääreltä ja hyvästä suomalaasesta kotiruuasta!

        Voi, kun pääsisi eroon Clubin kalliista jäsenyydestä. Ei viitsisi luopua kovinkaan suurella rahallisella tappiolla. Olikin virhe liittyä.


      • Hiihtämään, hiihtämään
        Pettyneenä! kirjoitti:

        Voi, kun pääsisi eroon Clubin kalliista jäsenyydestä. Ei viitsisi luopua kovinkaan suurella rahallisella tappiolla. Olikin virhe liittyä.

        kun vielä pääsee. Emme tarvitse kuntosaleja.


    • ROK rokkaa!

      itse oon todella tykännyt ROK:sta, ostin vip jäsennyyden eikä kaduta. Jumpissa oon kuukauden aikana kulkenut 11kertaa ja muutosta on alkanut tulemaan!! CXWORX ROK!!!

    • sporttivartti1

      Actilife on avannut uuden kuntokeskuksen tällä viikolla Kallentorille, onko kukaan käynyt tutustumassa tai kuullut mitään kommentteja tuosta uudesta paikasta?

    • fitti

      Kokkolaan avataan Easy Fit-ketjun kuntosali pian! Heinolankaareen tulee.. Mitäs mieltä tästä olette, onko kukaan käynyt ketjun saleilla? Ainakin halpaa on, nimittäin kuukausimaksu on 29.90. Mitenkähän Kokkolan kokoisessa paikassa riittää kävijöitä kaikille saleille, kun saleja on noin monta jatkossa?

      • Parasta haluan

        Käivin Vaasan EasyFit- salilla viime perjantaina ollessani työmatkalla siellä päin. Ei oikein iskenyt yleinen salin ilmapiiri, masentavaa?
        Kokeilin myös virtuaaliohjausta. Ei herättänyt sekään mielenkiintoani.
        Tulen jatkamaan aikaisemmalla salillani. Hinta ei olekaan pääasia salia valitessani, sillä sitä saa, mitä tilaa!


      • Pientä oli
        Parasta haluan kirjoitti:

        Käivin Vaasan EasyFit- salilla viime perjantaina ollessani työmatkalla siellä päin. Ei oikein iskenyt yleinen salin ilmapiiri, masentavaa?
        Kokeilin myös virtuaaliohjausta. Ei herättänyt sekään mielenkiintoani.
        Tulen jatkamaan aikaisemmalla salillani. Hinta ei olekaan pääasia salia valitessani, sillä sitä saa, mitä tilaa!

        Kävin tutustumassa EasyFit Kokkolan kohteeseen. Sisätiloja rempataan. Kovin pieneltä ja vaatimattomalta tullee loputakin tämä kuntosali olemaan. Kiitos ei.


      • Edellinen jatkaa
        Parasta haluan kirjoitti:

        Käivin Vaasan EasyFit- salilla viime perjantaina ollessani työmatkalla siellä päin. Ei oikein iskenyt yleinen salin ilmapiiri, masentavaa?
        Kokeilin myös virtuaaliohjausta. Ei herättänyt sekään mielenkiintoani.
        Tulen jatkamaan aikaisemmalla salillani. Hinta ei olekaan pääasia salia valitessani, sillä sitä saa, mitä tilaa!

        Kävin tutustumassa tähän kokkolalaiseen versioon. Ei herättänyt mielenkiintoani. Jatka entisellä oikealla kunnon salilla. Halpa hinta ei edes houkuta!


    • iisi biisi

      Näistä Easyfitin kuukausimaksuista saa myös s-bonusta. Jos tykkäät juosta juoksumatolla niin Actilifessa isot teeveet edessä, joten saat niitä samalla katsoa kun taas Rokissa tuijotat vain valkoista seinää. Aikas tympeetä juosta siinä puolikin tuntia.

      • Jokaiselle jotakin

        Kokkolassa löytyy jokaiselle jotain, se on pääasia. Eiköhän se nyt jokaiselle selvää, että jos maksukyky riittää hädin tuskin muutaman kympin satsaukseen kuussa, et voi sillä odottaa samanlaista palvelua tai valinnan varaa kuin maksamalla vähän enemmän. Maksamallakaan et saa kuitenkaan aikaan tuloksia, jos et itse treenaa säännöllisesti. Lopulta kaikki on vain sinusta itsestäsi kiinni, mitä haluat liikkumiseltasi ja millaisia tuloksia, fiilistä tms. haluat. En ole vielä nähnyt sellaista treeniohjelmaakaan, joka treenaisi minun puolestani. Kaikkein heikoimmat perustelut tässä ketjussa oli s-bonuksen perusteella salin valitseminen tai se, että jonkun salin pitää saada lisää jäseniä.

        Jos taas haluaa miettiä taustoja, voi pohtia saleja liiketoiminnalliselta kannalta. Jos salin omistaja vaihtuu kahden vuoden, henkilökunta vielä useammin, välein, niin ymmärtää kenties, ettei salin pyörittäminen mitään hyväntekeväisyyttä ole, vaan puhdasta bisnestä. Toiset investoi, toiset ei. Jokaisella on oma paikkansa, ja täällä on ihan naurettavaa levitellä eri saleista naurettavia juoruja tai arvostella henkilökuntaa.


    • ..................

      juu

    • ...

      Easyfitillä ilmeisesti asiakkaista pulaa, ku jatkuvasti on avoimia ovia yms. Vai miten te jotka siellä käytte, onko paljo väkeä? Rokissa todella huono ryhmäliikuntavalikoima verrattuna esim sportsclubiin tai actilifeen

      • Testaukseni

        Perusteella voinen kertoa: Kolokkoa oli hyvinkin!
        Kahta en vaihda. Toinen on nykysalini ja toinen on?


    • ööjk

      Fitness 24/7 avaa salin Kokkolaan tammikuussa 2015..

    • öik

      Actilife avaa neljännen salinsa Kokkolassa, Koivuhakaan tällä kertaa. Kyllä on saleja Kokkolassa, vaan riittääkö kaikille asiakkaita onkin jo toinen asia.

    • podypild

      Fitness 24/7 , hinta vain 14.90/kk ensimmäisenä vuonna
      Melko edullista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe