AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / Miten välttää syömisen jälkeinen väsymys?

Miten välttää syömisen jälkeinen väsymys?

4 Vastausta 167 Lukukertaa
Mulle tulee aivan törkeän kamala olo fyysisesti syömisen jälkeen. Vähintäänkin väsyttää hirveästi ja usein alkaa huimaamaankin melkoisesti. Syön niin epäsäännöllisesti, etten osaa sanoa onko tuo ikävä olotila sitä pahempi mitä kauemmin on kulunut aikaa edellisestä syömisestä.

Tosi rasittavaa, että vielä kalorijuttujen ym. henkisten rajoitusten lisäksi pitää vielä miettiä sitäkin, milloin on "varaa" tuohon kamalaan fyysiseen olotilaan syömisen jälkeen ja täten määrittää se, milloin voi syödä.
AHAHAHAHAHHAHAHA
Oho, en tiennytkään, että muillakin anorektikoilla esiintyy tätä!
En kyllä osaa kertoa, mikä tähän auttaisi.. Mutta itellä esiintyy ihan samaa D: Syön kerran päivässä, aamupalan, ja vaikka takana olisi semi hyvät yöunet, nukahdan aina ruuan jälkeen noin tunniksi tai pariksi.. Tuntuu, että keho menee ihan horrokseen: tärisen kylmyydestä ja olen ihan helvetin väsynyt.

Tää on tätä syömishäiriöiden siunausta <'3 saatana.
Minulle tehtiin sokeritautitesti kun lääkärille valitin ruoan jälkeisestä kovasta väsymyksestä. Mutta testi oli negatiivinen. Enkä ole anorektikko, kunhan kerron että tuota oloa on muillakin. Ilmeisesti verensokerinnousu väsyttää.
itselläni on samaa. Syömisen jälkeen olen aivan puhki ja usein on vielä fyysisesti paha ja raskas olo D:
 /   /  /  /  / Miten välttää syömisen jälkeinen väsymys?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta