Nokia 800 mikä on Tango

Osaamaton1

Tango ilmaiset videopuhelut ilmoittaa puhelin, mitähän se tarkoittaa mihin ilmaiset lanka, känny, yritys?
Kukaan tutuista ei tiedä, onkohan täällä tietoa

18

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

      Tango on suosittu ilmainen videopuhelu sovellus android/ios laitteisiin,play kauppa latauksiakin yli 50 000 000,myös lumia mallit paitsi 610 kuuluu tuettuihin laitteisiin..sillä pystyy kait soittamaan ulkomaillekin videopuhelun,molemmilla pitää olla Tango sovellus laitteessa
      http://www.tango.me/mobile/

    • Ja sehän ei ole ilmaista, jos liittymässä ei ole datapakettia ja ei käytä wlania.

      • hetero...

        kaikki maksaa jopa wlan


      • lepakko...
        hetero... kirjoitti:

        kaikki maksaa jopa wlan

        paitsi naapurin wlan


      • mikään ei ilmaista
        lepakko... kirjoitti:

        paitsi naapurin wlan

        maksaa sekin kännykän kertamaksuna vai oletko varastanu kännykkäsi


      • Ilmainen minulla.
        mikään ei ilmaista kirjoitti:

        maksaa sekin kännykän kertamaksuna vai oletko varastanu kännykkäsi

        Minulla kännykän maksoi Sossu koska se on tärkeä väline terveyteni vuoksi. Itse jouduin ostamaan prepaid sim kortin. Mutta toden totta. Käytän esimerkiksi naapureiden avoimia wlan yhteyksiä. On ne hölmöjä kun eivät osaa suojata.


    • Voi hyvin olla mahdollista kun Nokia julkaisee tänävuonna lisää WP8 malleja ja WP7 mallien hinta laskee.

    • Osaamaton1

      Ai että pitäisi olla molemmilla puheluun osallistujilla Tango ja vielä valmiudessa.
      Kokeilin tuossa Skypellä soittaa toiselle Skypen omistajalle ja se toimi! Ihmetteli vastaaja vaan, kun käänsin itseeni päin kameran, että oletpa ostanut hyvän kameran, ei noin hyvää kuvaa ole kellään näkynyt tähän mennessä, ei tajunnut, että soitan puhelimella, enkä tietsikan kautta. Pitäisi olla testi palveluita, johon voisi soittaa..
      Minulla on kuukausimaksu nettiyhteydestä 4,90€/kk ja on toiminut, silloin kait ei pitäisi syntyä muita veloituksia KO?

    • Jos siinä netissä ei ole datarajoitusta niin ylimääräistä laskua ei tule jos kerran sovellus on ilmainen.

    • KISULIIIINULI

      MAKSAAKO WLAN ? JOS MENEN SALAA AINA MUMMONI WLAN VERKKOON NIIN TULEEKO HÄNELLE LISÄMAKSUJA ?! HÄN ON MUUTENKIN AIVAN VARARIKOSSA

      • VAARI.

        MUMMO HUOMAA, ETTÄ KÄYTÄT SALAA HÄNEN WLANIA KUN FACEBOOK ALKAA TÖKKIÄ. TULEE JA PÄTKÄISEE SUA KUONOON!


    • Ei maksa ja hänelle ei tule lisämaksua jos hänen laajakaistansa on rajaton.

      • KISULIIIINULI

        MITÄ MEINAAT KÄSITTEELLÄ RAJATON ? MISTÄ SAAN TIETÄÄ ONKO MUMMON LAAJAKAISTA RAJATON ? KIITOS VASTAUKSISTA !


      • VAARI.
        KISULIIIINULI kirjoitti:

        MITÄ MEINAAT KÄSITTEELLÄ RAJATON ? MISTÄ SAAN TIETÄÄ ONKO MUMMON LAAJAKAISTA RAJATON ? KIITOS VASTAUKSISTA !

        MUMMO TIETÄÄ PAREMMIN KUIN VAPUNEN. KYSY MUMMOLTA.


    • Sitä että siinä ei ole mitään datansiirto rajoitusta. ( Esim 20 Gt/kk) Sen saa selville liittymän tiedoista. Yleensä laajakaista liittymissä on rajanton datansiirto yhteys.

    • tangoomaan

      Miten tuon Tangon pitäisi toimia? Mulla ja kavereilla on se mut kun koitan soittaa jollekki hänen puhelimensa ei soi, mulla näyttää että soitetaan sille henkilölle. Mistä äänet puh vastaanottajan kännyyn??

    • anne.

      Miten pääsen eroon Tango sovelluksesta,Puh lasku oli 53.00eke,kohtuuttoman kallis minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe