Onko muilla kokemuksia Real Linestä?

elias791

Morjens, meillä kävi sellainen firma auraamassa kuin Real Line tuli aikas siistiä jälkeä ja mitä juttelin huoltomiehen kanssa oli oikein asiallisen oloinen kaveri! Olivat vieläpä ajoissa yleensä muut firmat käyvät päivällä auraamassa eli töihin lähtiessä ei ole autolle asiaa ilman että kengät aivan lumessa, mutta tuolta real lineltä olivat käyneet ennen aamu 5 ja uudestaan vielä iltapäivällä. Täytyy harkita kyllä huoltoyhtiöksi tuota firmaa!

Onko muilla kokemuksia ?

26

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltomees

      Omistaja vai tuttuko siellä kirjoittelee? Ei olla kuultu ko firmasta mitään, lienee joku uusi. Tuolla kokemuksella ei vielä kannata hötkyillä.

    • 37-37

      Minkä värinen traktori sillä Real Linella on?

    • bjcbcsjbs

      Huomaa, että taas alallaolijat on varpaillaan kun uusi firma tulee kuvioihin. Se on huomattu, ettei kilpailua alalle haluta. Aina on tilaa uusille toimijoille, ja mikä parasta niin laiskat ja paskat huoltoyhtiöt katoaa kuvasta.

      Ja kokemus. Ihan sama onko firma yhden kuukauden vai ei. Aloittajalla voi olla alalta kokemusta 40 vuotta. Sitä paitsi itsekin alalla, ja täytyy sanoa ettei kokemusta tällä alalla tarvitse, ihan maalaisjärki riittää.

      • zzxxzz

        Tuo olis kyllä hyvä jos kävisikin niin mutta ei ne laiskat ole pudonneet sen yli 20 vuoden aikana mitä olen tehnyt näitä hommia. Maalaisjärki riittää kun toimii töiden tilauskeskuksena, hyvänä esimerkkinä toimii suuri kansainvälinen yritys.


    • tiedoton1

      Missä päin kulkevat? Mitä koneita niillä on?

    • olenkuullut1

      Vantaalla päin, valmettia ja willeä meidän pihalla pyörinyt!

      • jep 100

        Böndekoneella kiinteistöhuoltoa?


      • hpj1

        no hitto. Jos niillä on wille, niin voisivatkohan tulla meidän rivari pihassa käymään? minkä kokonen wille oli?


    • Kilix

      Minkä värinen Wille?

    • Perttipoika

      Kramer on, bobcat, avant, sisu kuorma-auto, antonio carrera böndekoneina Valtra ja Case. Kuules jep 100 miksi ne ei muka sovellu kh käyttöön???????????

    • 3-4-5

      Perttipoika onko joku väittänyt, että böndekoneilla ei voisi hoitaa kiinteistöhuoltoa?

    • Keletanalauta

      Voisiko tämän firman miehet jo lopettaa vievaamisen tällä palstalla, yrittäkää mainostaa muualla. Ei kukaan normaali ihminen katso minkä merkkinen on joku lumikone ellei firman omat miehet täällä niitä mainosta.

      • terveisinhpj

        Ei kiinnosta millä työt tehdään kunhan tehdään, ei kiinnosta väri ei merkki tai malli mutta se kiinnostaa jos yrityksellä on öljyä vuotavat koneen reuhut millä sotketaan pihat.


    • Teroittaja1

      Kyllä se usein kiinnostaa se koneen värikin, hallituksen pj on vaan harvoin pihalla kun ihmiset valittaa juuri koneen väristä tai koosta

    • hilarious..

      Hahah. Mahtava seurata tätä ketjua. Kuinkahan moni tästäkin keskustelusta oikeesti on saman kaverin joka tuossa ym.firmassa on hommissa. :) väittelee varmaan itsekseen ja postailee et pysyy aihe kärjessä. Kyllä mulle henk koht on kans väri kovinkin tärkeä asia. Mahtavaa keep it going. Mukavaa perjantai illan viihdettä.. Joo joo.. I know.. Köyhä elämä ja silleen. ;)

    • Kilix
    • Vironpoika

      On niillä kuule lumikola samanvärinen, anakin sillä kaverilla joka kävi meidän pihassa! Kolas kyllä tosi hyvin, naapurikin katteli kateellisena

    • 97954

      Joo.. Sama firma meijän pihassa veti pistolapiolla jo ennen viittä paikat auki. Kävi vielä iltapäivällä uudestaan. Lapion merkkiä en nähnyt mutta ainaki oli sininen ja kahva ja kärki keltanen. Harkitsen kyllä vakavasti ostavani samanlaista lapioo.

    • Todellinenlinja

      Ja tas lunta tuli 15 senttiä. meillä piha puhdas lumesta, naapurit kahlaa hangessa.

      • ilmainen

        Hyvin pelaa ilmaispalveluksi.


    • asiakasvantaa

      Täytyy sanoa, ettäö tuota parempaa palvelua ei ole olemassakaan!

      • silmitöntalvi

        Jokos sitä pitää alkaa virittelemään aurauskalusto työvalmiuteen kun vantaalla sataa lunta jo elokuussa? aijaa ei hätään soitin pekka poudalle sanoi että vain real linen pihoilla tarvii aurata näin elokuun loppu puolella.


    • eteläsuomalainen?

      heh, ite törmänny em firman huoltomieheen, eikä se osannu puhua ensin mitään, ja sit ku se osas puhua, niin aikasen eteläisellä murteella tekstiä tuli...
      Oiskohan tässä syy edullisuuteen?
      Lisäksi yrityksen kotisivuilta ei kyllä irtoa sitten mitään tietoa mihinkään suuntaan. Ihan valmispohja otettu mihin lyöty firman nimi päälle...

    • sossuelätti

      Eteläinen murre viroa vai stadin slangia? Syy miksi alalla virolaisia ei ole palkkaus vaan se ettei suomalaiset tee hanttihommia kiitos sosiaaliturvan.

    • huoltomiesvantaalta

      Vanha keskustelu mutta kirjoitampa kumminkin... eli joo minä tiedän firman ja siivous puoli on aivan mahtava. Ja mitä muuta olen kyseisestä firmasta kuullut nii hommat ainakin hoidettu kunnolla jos verrataan muihin vantaan seudulla oleviin. Ja itse kans tällä alalla olen ja sen kautta myös kuullut eli faktaa pitkälti! :) naurattaa kyllä ihmisten syytökset että "ilmais" mainontaa mukamas heti kun jostain uudesta koitetaan saada keskustelua aikaan ja jakaa mielipiteitä...

    • huoltomiesvantaalta

      Vanha keskustelu mutta kirjoitampa kumminkin... eli joo minä tiedän firman ja siivous puoli on aivan mahtava. Ja mitä muuta olen kyseisestä firmasta kuullut nii hommat ainakin hoidettu kunnolla jos verrataan muihin vantaan seudulla oleviin. Ja itse kans tällä alalla olen ja sen kautta myös kuullut eli faktaa pitkälti! :) naurattaa kyllä ihmisten syytökset että "ilmais" mainontaa mukamas heti kun jostain uudesta koitetaan saada keskustelua aikaan ja jakaa mielipiteitä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe