AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

ilmainen Word?

10 Vastausta 6 351 Lukukertaa
Onko Internetistä mahdollista ladata ilmainen Microsoft Word-ohjelma tietokoneelleen? Edellisellä koneellani sellainen vielä oli, mutta nykyisellä (pari vuotta vanhalla) sitä ei jostain syystä ole. Käytänkin siis WordPadia. Kone tarjoaa mahdollisuutta - ilmeisesti maksulliseen - Office-ohjelman 60 päivän kokeilujaksoon. Ohjelman tulisi kuitenkin olla ilmainen, virusvapaa yms. Ovatko ilmaisversiot uusia, ja mistä sellaisen aloittelija uskaltaisi ladata? Vai löytyykö jostain Office-ohjelma, jollaiseen kai Word osana kuuluu?
Microsoft Office ei ole ilmainen.
Libre Office on.
Libreoffce on yksi hyvä vaihtoehto jos ei halua ostaa Ms Officea. Itse olen käyttänyt sitä koulun koneessa ja hyvin on hoitanut asiansa.
Libreoffce on kyllä ihan ok. Ehkä maksullisessa MS Officessa on paremmat suomennokset ja tuki.
Ilmoitin sinun ohjelmistovarkauden suunnittelusi microsoftille.
Minä ilmoitin sinun pahoinpitelysuunnitelmasi poliisille!
Seppo se ohjelmisto (LibreOffice) on lainattu OpenOffice.
Se lainaus / kopiointi tapahtui silloin, kun Oracle osti OO:n
aloittaja ei halunnut libreofficea tai openofficea, vaan haluaa varastaa paremman microsoftin maksullisen ohjelmiston.
Ja jos Libre ei miellytä niin kannattaa katsoa Office 2010 versiota huuto.netistä: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=office+2010&x=27&y=13

Sen saa sieltä halvemmalla.
Microsoft Word todellakin oli ilmainen, tuli vuosia sitten useiden merkkikoneiden mukana. Olisit voinut siirtää uuteen koneeseen. Tosin nykyinen WordPad vastaa pitkälti sen ominaisuuksia.

Jos olet ostamassa Office 2010 niin kannattaa katsoa Keltaisetpörssit jne... huutokaupoissa kun hinta aina nousee.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta