Tampereen Puuma yökerho

17+15

Minkä ikäistä porukkaa siellä käy pääasiassa? Nuorempaa vai vanhempaa väkeä vai sekä että? En ole kuin kerran käynyt kyseisessä paikassa.

16

3858

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käymätön

      No sinähän sitten voit kertoa meille siellä käyneenä minkä ikäisiä oli?

    • steslkerinjk

      Puumassa käy ihan mitä väkee vaan.. Halpa juottola. Aika paljon ulkomaalaisia mm. jengiväkeä... en tiiä onko hyvä vai huono.

    • Puuma Karaoke

      Kävin katsastamassa sen Tampereen Puuman.

      Sieltä löytyy Puumia, mutta vain alkuillasta kun siellä on vielä se karaoke.

      Puolen yön aikaan paikka täyttyy tepeistä jolloin Puumat häipyvät mahdollisten saaliidensa kanssa jatkoille.

    • makehirsma

      Mitä jengiläisiä? Mistä mä tiän ketkä on jengiläisiä..?? Oon käyny Puumassa ihan alusta asti enkä oo viä ainakaan tunnistanu ketään jengiläistä sieltä? Siä on kyllä mun mielestä ihan rento perusmeno, nuorta sakkia ja halpaa juomaa.

    • oklkkddhshsh

      viimeks ku kävin oli UB:n liiveissä vaik kuinka väkeä...

      • solu

        Ootko varma ettei ollu vaikka EU, SP, H&M? naisilla nyt saattuu oleen vaan toi liivipakko.. hirveen näköstä jos jokainen likka kulkis nännit töröllää ilman liivejä huhu, menisit hyvä mies/nainen vaikka paapan kapakkaan tai lavatansseihin :)


    • muhis

      Puuma on niin paras! Halpaa juomaa ja kivaa henksua, vaikka tosin alkuperästä henkilökuntaa ei oo kun muutama enää. :( ite oon käyny aika alusta asti ja ihan ehdoton lempi mesta vielkin,. Kaikenikästä ja kokosta porukkaa näyttäis käyvän. Ja jengiläisiä on korkeitaan tikruraidat seinällä mur.. :D

    • Puumis

      Kylkyl, Puumaan vie tieni.. Nytkin!! Tarvii varoo sitä tikruraitajengiä.. :P

      • sähis123

        Joo tikruja kannattaa vähän varoo, mut perseetön Puuma peilissä on ehkä suosikkini! :D GO PUUMA!


    • tikrujengi

      Olin eilen Puumassa ja sille oli ilmestynyt perse! :DD Oli kyllä taas mahtavaa meisinkiä. mun ihan ehdoton lempparibaari kun haluaa bilettää ja päästä halvalla juomista.

      • entinenkanttis

        Onks tääkin mesta vaihtanu omistajaa taijotain..?! Ihme Porukkaa nykyään töissä ja väki vaihtunut? Johtuuks nääkin jostain restamaxin uusista kuvioista.. En ymmärrä. Kai se on pakko palata semaan ryypiskeleen.!


      • Night Life Nice Life
        entinenkanttis kirjoitti:

        Onks tääkin mesta vaihtanu omistajaa taijotain..?! Ihme Porukkaa nykyään töissä ja väki vaihtunut? Johtuuks nääkin jostain restamaxin uusista kuvioista.. En ymmärrä. Kai se on pakko palata semaan ryypiskeleen.!

        Joo en tiedä muista mutta omasta mielestä henkilökunta on töykeää... Muutenkin jotenkin iltakerhomaiset tilat. Tivolissa taas on hyvä palvelu ja taattu meno!


      • vanhat tekijät takas
        Night Life Nice Life kirjoitti:

        Joo en tiedä muista mutta omasta mielestä henkilökunta on töykeää... Muutenkin jotenkin iltakerhomaiset tilat. Tivolissa taas on hyvä palvelu ja taattu meno!

        Kyllä samaa mieltä asian suhteen! Oon käyny Puumassa paljon ja yksi syy siellä käynnissä oli aivan ihana henkilökunta. Aluksi ajattelin, että jaahas pelkkiä naismyyjiä, että kuinkahan heillä on noussut ''ylpeys'' hattuun.. Mut olin väärässä, siellä oli aivan ihania naisia töissä. Mukavia ja jaksoivat aina hymyillä, sekä kuunnella . Kerran myös loukkasin itseni pahasti siellä, mutta siihenkin sain heti apua yhdeltä naismyyjältä ja tuntui auttaminen ja sidoksen laitto olla kyseisellä myyjällä hyvin ammattitaitoista, tuli heti jotenkin turvallisempi olokin, kun näki kuinka myyjä ei pelännyt verta, vaan auttoi minua ja tiesi mitä teki . Yleensä baarimikot ovat noissa suhteen ylimielisiä ja sillä asenteella että ei kuulu meille
        meille.. Vaikka mielestäni turvallisuus on baarin vastuulla.. Noh nyt viimeisen kuukauden aikana olen miettinyt mihinkä nämä naiset on kadonnut? Tilalle on tullu paljon miehiä, eikä siinä mitään, mutta Puuma ei ole enään Puuma, vaan vieras paikka, jossa valitettavasti henkilölunta on aika töykeää.. Kaipaan niitä hymyileviä ja juttelevia naismyyjiä takaisin tai edes joku niistä.. Noh ei tämä tänne kirjoittelemalla kuitenkaan parane. Vaan on varman aika vaihtaa myös asiakkaan paikkaa ja ettiä nämä kyseiset myyjät, kai ne jossain vielä työskentelee(toivon ainakin älä) sääli menettää hyvä tekijöitä..


      • buarimestari 19
        vanhat tekijät takas kirjoitti:

        Kyllä samaa mieltä asian suhteen! Oon käyny Puumassa paljon ja yksi syy siellä käynnissä oli aivan ihana henkilökunta. Aluksi ajattelin, että jaahas pelkkiä naismyyjiä, että kuinkahan heillä on noussut ''ylpeys'' hattuun.. Mut olin väärässä, siellä oli aivan ihania naisia töissä. Mukavia ja jaksoivat aina hymyillä, sekä kuunnella . Kerran myös loukkasin itseni pahasti siellä, mutta siihenkin sain heti apua yhdeltä naismyyjältä ja tuntui auttaminen ja sidoksen laitto olla kyseisellä myyjällä hyvin ammattitaitoista, tuli heti jotenkin turvallisempi olokin, kun näki kuinka myyjä ei pelännyt verta, vaan auttoi minua ja tiesi mitä teki . Yleensä baarimikot ovat noissa suhteen ylimielisiä ja sillä asenteella että ei kuulu meille
        meille.. Vaikka mielestäni turvallisuus on baarin vastuulla.. Noh nyt viimeisen kuukauden aikana olen miettinyt mihinkä nämä naiset on kadonnut? Tilalle on tullu paljon miehiä, eikä siinä mitään, mutta Puuma ei ole enään Puuma, vaan vieras paikka, jossa valitettavasti henkilölunta on aika töykeää.. Kaipaan niitä hymyileviä ja juttelevia naismyyjiä takaisin tai edes joku niistä.. Noh ei tämä tänne kirjoittelemalla kuitenkaan parane. Vaan on varman aika vaihtaa myös asiakkaan paikkaa ja ettiä nämä kyseiset myyjät, kai ne jossain vielä työskentelee(toivon ainakin älä) sääli menettää hyvä tekijöitä..

        Oletko tosissasi sanoessasi että asiakkaan sitominen hänen itse itsensä loukanneena kuuluu henkilökunnan tehtäviin ? Nyt pahoittelet ettei sellaista ole enää siellä ja voi voi että sen takia pitää vaihtaa paikkaa. Baarimestarin tehtäviin ei kuulu asiakkaiden hoitaminen ja holhoaminen, ainoastaan jos sattuu jokin onnettomuus jonkin ulkopuolisen taholta. Silloin olisi hyvä, että baarimestari tietää jotain edes mitä tehdä.

        Jokainen asiakas huolehtikoon itse omasta itsestään ettei juo niin paljoa, että taju lähtee.


    • eieieih

      Ei kannata mennä tuhlaa yhtääään rahaa puumaan sen paikanha nykyää omistaa joku huumejengi ja siks ne työntekijät esim portsarit siellä aukoo vapaasti päätään maksaville asiakkaille...

    • Moi12p

      Kaatu koko mesta kun pumaan parhaat naismyyjät, vaihtuu ylimielisiin senssin äijjiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe