Toimiiko treffihaku varmasti?

????????????????????

Tässä aamutuimaan aikani kuluksi päätin kokeilla, montako minun ihannemieheni kriteereihin sopivaa profiilia löytyy omalta asuinalueeltani.

Laitoin hakuun
- ikä
- pituus
- paino
- hiusten väri
- siviilisääty
- "haluaa lapsia"-kohtaan ei
- "etnisyys" valkoinen

Muihin kohtiin en laittanut mitään, kun ei niillä minulle merkitystä ole.

Suoritin haun ja hups, sieltä löytyi kokonaista yksi kpl hakuuni sopivia miehiä! Vanhan treffi-version aikaan niitä oli kuitenkin huomattavasti enemmän.
Onko nyt niin, että
a) ne kaikki sadat miehet ovat löytäneet elämänkumppanin?
b) he ovat poistaneet profiilinsa treffi-uudistuksen myötä?
c) haussa ei kaikki toimi, kuten pitäisi?

38

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupää*

      Minä sain tuloksen nolla, eikä hakuni ole mikään tavaton. Ihmettelen myös synkkausprosenttia, mistä lie koostuukaan koneälyn voimin, kun sain sata% tyypiltä joka asuu toisella puolella maata. Samoin koulutustaso oli päin honkia. Hmmm...

      • ????????????????????

        Juu, minä kanssa tsekkasin erään miehen profiilin, kun synkkausprosentti näytti 100%, niin ihan oli hänellä hakusassa erilainen nainen, kuin mitä minä olen.


      • sinkku.mies.
        ???????????????????? kirjoitti:

        Juu, minä kanssa tsekkasin erään miehen profiilin, kun synkkausprosentti näytti 100%, niin ihan oli hänellä hakusassa erilainen nainen, kuin mitä minä olen.

        Vastasin yhelle naiselle jonka synkkäys % oli 95. No sepä ei vastannut takas. Ei toisi siis kuten ennenkään ei ole toiminut.


      • 9+6
        sinkku.mies. kirjoitti:

        Vastasin yhelle naiselle jonka synkkäys % oli 95. No sepä ei vastannut takas. Ei toisi siis kuten ennenkään ei ole toiminut.

        Ihan hyvin toimii kyl treffihaku varsinkin seksiseuraosio: http://www.treffihaku.net/seksiseura.html


      • hö?

    • kokeilin..

      - asuinpaikka (maakunta)
      - ikä
      - seks. suuntautuneisuus
      - siviilisääty
      - pituus
      - ruumiinrakenne
      - haluan lapsia, kyllä.

      Tulos 229 kpl.

      Toi synkkaus% ei vissiin päde molemminpuolin samoin, esim. yks kerto että sillä tuli mun kans 100%, eli sopisin sen hakuun täydellisesti mutta mulla tuli sen profiilista vaan 71%. Ainakin se oli yli-ikänen ja en muista oliko asuinpaikkakin "väärä".

    • Kumman heistä otan..

      Osumia tuli kaksi kpl koko Suomesta. Mitenköhän, jos eivät ole merkinneet mitään johonkin kohtaan ja minä taas merkitsen siihen jotain, niin jäävätkö nuo tuppisuut heti ulos osumista?


      - Sukupuoli
      - ikä
      - seks. suuntautuneisuus, hetero
      - siviilisääty, sinkku, eronnut, leski
      - asuu yksin
      - en halua lapsia
      - savuton
      - alkoholi, Ehkä juhlapäivinä (tämäkö liian paljon vaadittu???
      - Liikunta, Lähes päivittäin
      - Matkailu, Kerran-pari vuoteen
      - Uskonnon merkitys, Normaali
      - Politiikka, Maltillisesti vasemmalla
      - Liberaali vai konservatiivi, Jossain välimaastossa
      - Politiikan merkitys, Seuraan aktiivisesti

      • ????????????????????

        Eli kun minä laitoin hakuun hiusten värin, niin ei näy ne miehet, joilla sitä hiusten väriä ei ole profiilissa mainittu? Tuohan on ihan älytöntä...


      • Treffaaja N
        ???????????????????? kirjoitti:

        Eli kun minä laitoin hakuun hiusten värin, niin ei näy ne miehet, joilla sitä hiusten väriä ei ole profiilissa mainittu? Tuohan on ihan älytöntä...

        No miten ihmeessä ne voisi siinä näkyä? Sehän nyt vasta älytöntä olisikin.


      • 112
        ???????????????????? kirjoitti:

        Eli kun minä laitoin hakuun hiusten värin, niin ei näy ne miehet, joilla sitä hiusten väriä ei ole profiilissa mainittu? Tuohan on ihan älytöntä...

        Kenelle hiusten väri on kriteeri kumppania haettaessa? Oikeasti? Eihän kukaan rajaa pois muuten potentiaalista seurustelukumppania tuon perusteella? Toivottavasti ainakaan.


    • ????????????????????

      Kokeilin nyt vielä sillain, että laitoin paikkakunnan lisäksi pelkästään iän. Osumia tuli 445 kpl! Minun kriteerini eivät ole utopistisia, mutta jos oikeesti noista 445:stä miehestä vain yksi täsmää ihanteeseeni, niin ilmankos "sitä oikeaa" onkin niin vaikea löytää :)
      Ei se voi mennä noin, siinä haussa on pakko olla joku häikkä...

      • todon

        Monet miehet tekevät sen virheen, että jättävät perustiedotkin tyhjäksi kokonaan tai osittain. He eivät näy silloin missään tarkennetussa haussa, vain pelkkää ikää ja seutua koskevissa hauissa, ehkä siviilisäätykin on pakko laittaa.


    • Kumman heistä otan..

      Tuli 24 osumaa, kun jätin uskonnon ja politiikan pois.

      • Kumman heistä otan.

        Ja kun aloin Rakastaa reissaamista Kerran-pari vuoteen sijasta, niin sain viisi lisää = 29

        Tarkemmin ajatellen, kyllä mä tykkään reissata, jos rakastan reissukaveria ♥♥


    • 12+3

      onko ap. kokeillut hakea ilman tuota etnisyyttä...
      kun sitä ei vahalla sivustolla ei ollut, niin aika monella se kohta on varmaankin täyttämättä ja jäisivätkö silloin haun ulkopuolelle?

      • .......

        Olihan siellä vanhassa syntyperä, ja todennäköisesti ne tiedot on siirretty uuteen. Näin siis luulisin. Eli en usko ongelman olevan siinä.

        Mutta esim. politiikka -kohta on sellainen, mikä monelta puuttuu. Sitä ei vanhassa ollut eivätkä monetkaan ole sitä tähän uuteenkaan laittaneet näemmä. Sen jos siis laittaa hakuun mukaan, niin todennäköisesti karsii aika monia pois.


      • Treffaaja N
        ....... kirjoitti:

        Olihan siellä vanhassa syntyperä, ja todennäköisesti ne tiedot on siirretty uuteen. Näin siis luulisin. Eli en usko ongelman olevan siinä.

        Mutta esim. politiikka -kohta on sellainen, mikä monelta puuttuu. Sitä ei vanhassa ollut eivätkä monetkaan ole sitä tähän uuteenkaan laittaneet näemmä. Sen jos siis laittaa hakuun mukaan, niin todennäköisesti karsii aika monia pois.

        Ihan varmaan juu kaikille on soitettu ja kysytty ihonväriä. :D "Kuulkaa, olettekos te ihan vitivalkoinen vai enemmän sellainen pinkki, tai onko teillä mahdollisesti nenä kirkkaanpunainen? Oh, you got albinism? That makes you then an ethnic albino? No, I'm sorry, I don't speak any greek."

        Täysin epäonnistunut koko kohta.

        Ja mihin laitetaan ruksi, jos on suomalainen, eikä ole valkoinen? Ilmeisesti suomi24.n virallinen linja on se, että vain valkoinen voi olla suomalainen. Vastenmielistä!


    • plokm

      Juu, huono on tämä uusi hakusysteemi, mutta oli vanhassakin sama ongelma kuin on nyt. Jos vanhassakin systeemissä oli esim. tupakoinnin joku jättänyt tyhjäksi ja hait tupakoimattomia, niin nämä tyhjän vastanneet eivät tulleet tuloksiin. Profiilitekstissä saattoi lukea tupakoimaton ja kirjoittaja kertoi etsivän savutonta, mutta kun tupakointi oli jätetty tyhjäksi, niin ei tullut tietenkään tuloksiin. Haussa olisi kyllä paljon kehittämistä.

      Se on erittäin huonoa, kun nykyään ei voi hakuja tallettaa ja kunta tai maakunta -kohtaan pitäisi pystyä laittamaan useampi alue.

    • rjuhani67

      Surkea on hakusysteemi minunkin mielestä. Jos ne hakukriteerit täyttelee liian tarkasti, niin tulee vain 2 vastausta, eivätkä kummatkaan ole sinne päinkään mitä haen. Pakko jättää hausta maailmankatsomus ja elämäntyyli täyttämättä, että tulee vastauksia. Silloin niitä tuleekin kahden sijasta jo yli 300 kappaletta. Siinä määrässä on jo sellaisia joita oikeasti haen. Aika moni ei vaan ole täydentänyt profiiliaan, joten liian tarkat haut eivät toimi.

    • Haku,kuolleet sielut

      Paljonko noissa hauissa on ns. kuolleita sieluja. Näyttää palanneen sellaisia, mitkä on olleet pois pitkään. Joillakin löytyy samalla kuvalla kolmekin profiilia. Eihän tämmöiseen systeemiin voi luottaa ollenkaan. Uudistuksen takana ei ollut mikään muu, kuin rahanahneus. Yritetään pakolla saada ihmiset maksamaan. Onneksi löytyy muitakin treffipalveluja.

    • bbb

      On kyllä typerää että viimeistä kirjautumispäivää ei enää näe. Mullakin on suosikeissa nyt pari sellaista joiden en ole nähnyt kirjautuneen kertaakaan.

    • Ei kohtaa enää

      Aikaisemmassa Suomi24 treffeissä profiilissani oli kävijöitä päivittäin, uudistuksen jälkeen ei ketään. Naamani ei ole vielä kulunut, sillä en ole roikkunut siellä vuosia eikä minulla ole kuvaakaan.

      Uudessa kysymyslistassa on monta turhaa ja monta vaikeasti täytettävää kohtaa. Puhtaalla ikä, sukupuoli ja maakuntahaulla saan 5000 naista. Koulutuksella ja ruumiinrakenteella saan lukumäärän siitä alle sadan.

      Yli puolet suosikeistani on uudistuksen myötä hävinnyt.

      • voi ihmisen kivet

        Maksa siitä niin sit se toimii =D


    • Varmasti?

      Eihän sellaista (netti)palvelua olekaan joka aina ja varmasti toimii.

      Itse kokeilin hakua oma ikäni /-yksi vuosi, ei-tupakoiva, vähän alkoholia, parisuhdetilanne ei-parisuhteessa ja lapsitilanteesta pois sen että haluan lapsia. Ulkonäkö- ja maailmankatsomus-kohtia en edes avannut, niissä ei ole mitään parisuhteen kannalta oleellista.

      Tuloksia 97. Ei paha. Enkä nähnyt missään edes maaakunta- saati sitten paikkakuntavalintaa, joten niitä ei voinut käyttää. Noista hakutuloksista selvästi yli puolet oli järjellisen matkan päässä. Ei kai aikuiselle matka ole este jos muuten natsaa?

    • anna5k3

      haku ei todellakaan toimi enää. Parilla peruskriteerillä tulee vain muutama profiili, ennen tuli satoja. Ja vielä sellaiset, jotka eivät täytä hakukriteerejä! Eri paikkakunta, lapsia jne. Siellä on todellakin häikkää ja paljon uudessa versiossa, laittaisivat vaan suosiolla vanhan mallin takaisin ennen kuin kaikki häipyy.

    • voi elämä

      Ei toimi,se deekuilee miten sattuu siellä on myös sellainen,
      että kävijät eivät muka näy profiilissasi minulla on kolme profiilia joilla pommitan omaa profiiliani ja sillä tuloksella että laskuri ei pyöri.

      Kuva systeemi on aivan hanurista kaatuu tämän tästä
      ja muutenkin tuo on suunilleen iE:lle koodattu ja todella surkeesti.

      Vaikka hakisist ketä niin se laskeskelee sun ihannekumppanis
      sun tiedoista ja ynnää sit et sulle ja sun ihannekumppanille yteistä 3%
      ja jollain mistä et oo kiinnostuntu niin oot sen 95%:sesti ja tää
      sivu laskee ihan miten huvittaa.

      Toi on kauhein kaaritypo sohlinki mitä oon ikinä nähnyt..ja huom
      suomi24 tuottaa reilusti yli 200 000 € viikosa ja
      ne ei pystyny tän parempaan..Kokeileppa mobiilissa =D
      Parasta on se etten halua naista hesasta vaikka täällä asun ja se ei tarjoo mul kun naisa hesasta =D kone tietää paremmin mitä haluan

    • Treffaaja N

      Siinä haussa näkyy vain ne, jotka ovat vastanneet jokaiseen haettuun kohtaa. Esim. minä olen jättänyt hiusten värin ja "etnisen hobittiuteni" kertomatta, koska uskon, että vain pölkkypäät laittavat ne hakuehdoiksi. Ja en halua pölkkypäätä.

      Pölkkypäitä ovat myös ne suomi24:n tyypit, jotka ovat sen etnisyys-kohdan keksineet, koska "valkoiset" ei ole mikään etninen ryhmä ! Ennenhän tuossa oli suomalainen/ suomenruotsalainen/ muu, joka ei sekään ollut niin täydellinen hakuehto - mutta nykyinen on täysin idioottimainen! Itse haen ihmistä, joka puhuu hyvin suomea ja elää suunnilleen samalla tyylillä kuin minä, asuu lähellä ja jolla on fiksu ilmoitus. Kielitaidon näkee tietysti ilmoituksesta, jos sinne asti pääsee, ja vähänhän täällä on suomenkielentaidottomia, koska palsta on suomenkielinen.

      Nykyään haun antamista profiileista ei näytetä listassa yhtään tekstiä, vain kuva. Profiileja joutuu klikkaamaan sokkona pelkän nimimerkin ja iän perusteella, ja siksi ei ole enää oikeastaan intoa tehdä hakuja. Teksti oli se täky, joka sai kiinnostumaan ihmisestä. Nykyään kaikki ovat samaa mössöä.

    • Eräs nainen

      Aivan , olen todella pettynyt ns.tähän uudistukseen ja ilmoitusta ei saa pois ,,,vaikka olen pyytänyt..itse en edes pääse sinne, kun sivut peilautuu läpi ja pitäisi antaa Googlelle osoite. En anna...kunhan saan ilmoituksen pois...itse ei voi tehdä mitään!

      Tympii koko homma .

    • lähisairaanhoitaja

      "koska "valkoiset" ei ole mikään etninen ryhmä"

      Miksi muka valkoiset eivät ole etninen ryhmä? J

      os mustat ovat etninen ryhmä, niin miksei valkoiset silloin?

      • lähisairaanhooitaja

        "Ennenhän tuossa oli suomalainen/ suomenruotsalainen/ muu, joka ei sekään ollut niin täydellinen hakuehto - mutta nykyinen on täysin idioottimainen!"

        Eipäs vaan parempi. Nykyisin on olemassa myös paljon tummaihoisia ja jopa täysin mustaihoisia suomalaisia.

        Ja jos etsit kuitenkin valkoihoista suomalaista, niin silloin ei ole hyvä, jos kone näyttää myös nämä tummaihoiset myös. Ja päinvastoin.


    • Nuorsuomalainen

      Suomenruotsalaiset pitää saada jotenkin karsittua pois. Nyt se tapahtuu selauksessa nimimerkin perusteella. Jos se viittaa ruotsin kieleen, jätän lukematta eteenpäin.

    • se siitä sitten

      EI TODELLAKAAN TOIMI!

      Laitoin hakuun kriteeriksi että toinen osapuoli ei halua lapsia. Avaan jonkun profiilin ja siellä heti alussa "haluan perheen pälä pälä" ja lapsien haussa KYLLÄ. On siinä kyllä että WTF kun nimenomaan sellaista kumppania ei halua.

      Jos hakee alueen kanssa, ei tule paljon mitään profiileita. Jos hakee kaupungilla, tulee niin tolkuton määrä että heti epäilyttää etteivät ne kaikki voi mitenkään olla sitä haettua tyyppiä johon on kuitenkin laittanut mm. ruumiinrakenteesta toiveita ja kaikki eivät millään voi olla sitä mitä hakee.

      Ihan turhaa ja toivotonta on haun käyttö. Kukaan ei löydä enää ketään kuin korkeintaan vahingossa, jos sattuu vilkaisemaan ketä on juuri kirjautuneena.

    • kaappari

      suomi24 meni täysin perseelleen uudistuksen myötä.

    • Ruisrääkkä

      Haku ei toimi. Olen kokeillut ja kokeillut, ja testannut, toisin kuin @suomi24 tahi @jarnos. Jos poistaa maakunta/paikkakunta- rajauksen, pitäisi nähdä ihan sitten koko maan tilanne.

      Kun mitään rajauksia ei ole, tulee hakulistalle yli 100000 profiilia 'viimeksi kirjautuneet'- järjestyksessä. Mutta kuinka listan alku on ollut nytkin koko aamun sama. Se ei muutu miksikään, eli mikä on tuo 'viimeksi kirjautuneet'- järjestys?????????????

      Hakulista näyttää siis siltä kuin ainakaan Plus-käyttäjiä ei ole kirjautunut PITKÄÄN AIKAAN ;-)

    • 8h6f5d4s3a

      Jo pelkkä hiusten väri supistaa hakua, joten minulle se ja
      sama, minkä väriset ne on.

    • lijglngkjgnjhf

      Vanha ketju, mutta s24:n treffien haku ei edelleenkään toimi kunnolla ja korjaamisen sijaan treffeihin kehitetään kaikenmaailman osta lahjoja ja muita maksullisia juttuja. Kohta varmaan keksivät, että hakukin toimii ainoastaan plus-paketilla, hohhoijaa...

    • ikuinen-sinkku

      Löytyy sieltä mun makuuni tavallisia naisia paljonkin mutta ne eivät vaan vastaa mitään koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe