herobrine is watching you...

minecraft4ever

mä oon pelannu minecraftii pari vuotta ja tiedän herobrinen legendan mutta en tietenkään usko koko tyyppiin (paitsi herobrine modissa sen voi nähdä) ja notch on ite sanonu että sitä ei ole olemassa. kuitenkin eilen pelasin minecraftissa omaa survivalia ELI EI MULTIPLAYERIA! ja huomasin näytössä jotain kauempana ja se näytti ihan joltain toiselta pelaajalta (ärsyttää vieläkin kun en ehtiny ottaa screenshottia!) ja säikähdin kyllä sitä mutta keräsin rohkeuteni ja lähdin tämän mysteerisen pelaajan perään mutta en enää nähnyt häntä ja sanon tässä vaiheessa että se ei ollut zombi tai mikään muukaan monsteri koska silloin oli päivä ja se näytti herobrinelta vaikka se olikin kaukan kuitenkin, kun pääsin sinne huomasin pari lauta palikkaa maassa joita en muistanut itse tehneeni ja sitten lopetin pelaamisen koska en halunnut säikähtää kolmatta kertaa. kertokaa kuvittelinko vain vai pystyykö herobrine spawnautua normaaliin yksinpeliin? ja kertokaa jos itse luulette nähneenne herobrinen

118

4361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkofin1

      Jos sulla on nyt 1.4.7... Onnea :D en ole ikinä nähnyt sitä vielä vaikka ole n pelannut 1.2.3 lähtien :(

      Kerran luulin nähneeni mutta en ole varma asiasta vieläkään.

      • eetu08

        onnekas


      • mä tiiän

        No siis vanhois versiois oli sellanen mob ku 'human' mut sil on kyl normi silmät ja se on ihan ku normi steve eli se eka skini mikä sul on jos et sitä vaiha mul on mine kyl vaa Xboxsille... mul oli viel jotain mut unohin ainii älkää valittako kirjotus virheist!!!


      • Anonyymi
        mä tiiän kirjoitti:

        No siis vanhois versiois oli sellanen mob ku 'human' mut sil on kyl normi silmät ja se on ihan ku normi steve eli se eka skini mikä sul on jos et sitä vaiha mul on mine kyl vaa Xboxsille... mul oli viel jotain mut unohin ainii älkää valittako kirjotus virheist!!!

        human on ihminen!


    • Ei ole!

      Uusissa Minecraftin versioissa ei ole Herobrinee! Tiedän tämän, koska etsin jokaisen skinnin koko Minecraftissa eikä sielä ole yhtäkään Herobrinen näköstä ja ei ole npc:ta joka käyttäytyy kun Herobrine!

    • mikkofin1

      No en itsekkään ole löytänyt vaikka olen ladannut vanhemman 1.7.3-version.
      Se on piilotettu NPC.

      • Anonyymi

        Missäköhän se piilotettu NPC voi olla?🤔


    • minecraft4ever

      no nyt kun mä mietin asiaa tälleen jälkeenpäin niin se saatto olla joku npc tyyppi joka on vähä kauempana kylästään mutta silti herobrine on kyllä pelottava jätkä... mä olin just kattonu herobrinesta videoita ja kaikkea tämmöstä ennen kuin mä ite pelasin minecraftia ja ehkä siks mä kuvittelin nähneeni herobrinen :)

    • mikkofin1

      No jos pelaa Tinyllä ei sitä nenää näekkään siinä sumussa :DDD

      • mikkofin1

        Ja yleensä ne kyläläiset EI mene harhailemaan joten saattaa olla perääkin ;)

        Jos näät uudestaan vastaavaa ota screenshotti :)


      • 235gtf2

        Kyllä ne kyläläiset harhailee saatana :D Etenkin sillo jos oot muuttanu zombi kyläläisia ihmisiksi.


    • minecraft4ever

      mä kyllä pelasin normaalilla näkyvyydellä ja en oikeen itekkään usko sen olleen kyläläinen sillä siinä oli kyllä kylä aika lähellä mutta en ole kummiskaan nähny ennen että kyläläinen olisi mennyt niin kauas kylästään

      • mikkofin1

        Jos sillä oli normiskini niillä valkosilla silmillä niin kai se oli.

        Muuten, liikkuiko sen kädet kun se käveli? tai näitkö kun se käveli?


      • Anonyymi

        Pelaan ite minecraftia Mac versiossa ja on nähny sen se tuijotti mua sumusta


      • Anonyymi
        mikkofin1 kirjoitti:

        Jos sillä oli normiskini niillä valkosilla silmillä niin kai se oli.

        Muuten, liikkuiko sen kädet kun se käveli? tai näitkö kun se käveli?

        olen huomannut että tyyppi likkuu vähän silti vaikka se seisoo en tiedä että millä versiolla Minecraft pelini on mutta ainakin tiedän että se on aika uusi versio minecraftista ja uskon ettei se ole herobrine versio joten se juttu ei saata olla vanhoissa versioissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen huomannut että tyyppi likkuu vähän silti vaikka se seisoo en tiedä että millä versiolla Minecraft pelini on mutta ainakin tiedän että se on aika uusi versio minecraftista ja uskon ettei se ole herobrine versio joten se juttu ei saata olla vanhoissa versioissa

        Tai sitten on?😰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaan ite minecraftia Mac versiossa ja on nähny sen se tuijotti mua sumusta

        Muistatko mikä versio?


    • minecraft4ever

      mä näin sen hetken aikaa näytön reunassa ja sitten se katosi. se ainakin liikkui mutta en nähny liikkuiko sen kädet. mulle tuli kyllä siitä sellanen olo että olisin nähny jonku slendermanin tai jonku muun vastaavan pelottavan olennon

      • Anonyymi

        Ou tota se on kyllä aiks itse asiassa tosi pelottavaa kun näkee semmosen pelottavan olennon


      • Anonyymi

        Varmaa kyläläinen ku sen kädet ei liiku


    • Herobrinen nähnyt

      Mää näin Herobrinen yhes servus ja pelästyin ihan hitosti! Siin se seiso mun ees ja tölläs mua. Ja sit pyysin kaverini siihen servuun ja sekin näki sen. Sit outoa: se seuras mun kaveria IHAN sen SISÄLLÄ! Ei oo mahollista normaalille pelaajalle
      PS. Siinä servus ei olli toho aikaan ketään muita kun mä ja se kaveri. :0

      • mikkofin1

        Joku nakkikorva tehny pluggarin :) En usko että se oli oikea :D


      • Anonyymi

        OMG!!!😱


    • xylitolpupu

      Kerran kysyin mun kamulta et mikä on Minen pahin mobi. Se sano: "sä et haluu tietää". Mä rohkeena sanoin et tottakai mä haluun. Se kerto et Herobrine voi tappaa parilla iskulla. Se oli lisäks nähny Herobrinen. Mä oon pari kertaa jonkun random maan luolassa nähny Herobrine huoneen. Se on pelottavaa ku se huone on niiin täsmällinen. Mulla on 1.4.7 ja mua kyllä karmaisee Herobrine. Oon aatellu et mistä vois tietää herobrinen olemassaolon. Siis, onko Herobrine olemassa enää 1.4.7 versiossa? Oon kuullu et Noch ei edes ite luonu Herobrineä. Onks jollain näitä tietoja ku kiinnostais tietää.

      • Nimetön anonyymii

        Notch on ite luonu sen herobrinen silä katsokaas 1.7 uudsituksia siellä lukee että
        "Removed herobrine"


      • NeoSmelter
        Nimetön anonyymii kirjoitti:

        Notch on ite luonu sen herobrinen silä katsokaas 1.7 uudsituksia siellä lukee että
        "Removed herobrine"

        Se on luotu vitsinä että kaikki lopettaisivat herobrinesta puhumisen. Minäkin olisin tehnyt niin jos minulla olisi väitetty olevan kuollut veli..


      • Anonyymi

        Herobrine on hakkeri hakkeri ite on kuollu
        Herobrine jotenkin jäi


      • Anonyymi
        NeoSmelter kirjoitti:

        Se on luotu vitsinä että kaikki lopettaisivat herobrinesta puhumisen. Minäkin olisin tehnyt niin jos minulla olisi väitetty olevan kuollut veli..

        Entäs jos olisikin väitetty että kuollut sisko?


    • skämbi

      herobrinestä asiaa että kerra kun olin singleplayrissä nii olin mainaamassa hylätyssä kaivoksessa niin yhtä äkkii ku olin löytäny iron malmii nii ne oli mukanaa nii yhtä äkkii ne hävis sielt ja mulla oli versiona 1.7.4 ja ihmettelen asiaa viel :(

    • 100+10=110

      Hehehehe, kaikkea te uskottekin. Eiköhän minecraftin tiedostot ole syynätty moneen kertaan eikä mitään herobrineen viittaavaa ole löytynyt. Ja kun ei ole löytynyt, sitä ei voi olla pelissä. Joko puhutte lämpimiksenne paskaa tai ette ottanut lääkkeitänne.

      • Anonyymi

        Mikä vaivaa? Tiedoksesi vaan toi ei oo coolii oon itekki nähny herobrinen


    • her3

      minä oon herobrine kun tein sellasen rakennelman minusta tuli herobrine

      • Anonyymi

        Mä en usko


      • Anonyymi

        Hölynpölyä


    • RealHerobrine

      Näin sut siinä mailmassa

    • herobrine1

      olen olemassa tiedoksi vaan.....

    • Se on oikee

      No ite oon nähnyt hänet . Kävelin vuorel j NÄIN HÄNET mutt se sano et sen oikee nimi on herobrine persson eli markuksen veli.

      • Oikee se on

        Opetteletko jonne kirjottamaan? Siihen asti voit painuu vittuun mun netistä.


      • Anonyymi
        Oikee se on kirjoitti:

        Opetteletko jonne kirjottamaan? Siihen asti voit painuu vittuun mun netistä.

        Hei ei tää oo sun netti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ei tää oo sun netti

        Se on kaikkien


    • Vittu ku on pelottav

      olen nähnyt oikein 1.5.2 herobrinen! siis tulee nniinku vittu perään juoksen poispäain sitte painoin alt f4 :)

    • pluginit servuilla

      koodia raiskanneena tiedän, ettei herobrinä ole mutta xbox 360:lle on helppo asentaa plugini ja sitte alkaa tapahtuun!

      • Anonyymi

        Oho aikamoinen vehkele


      • Anonyymi

        Xbox 360 versio on pelottava


    • Anonyyymiiiiiiiiiiii

      Sori nosto mutta jos Herobrinen koodi on piilotettu/se on asentunut jonnekin muualle?

    • siel mitöö ole

      Älä selitä paskaa, poika.

    • Anonyyyymiiiiihan se

      En oo poika :D

    • stanan poika.

      No kyllä vittu olet.

      • Anonyymi

        Et sä voi vaihtaa sen sukupuolta ja jos se sanoo että se ei oo poika nii ei se oo


    • OMG HEROBRINE!

      Näin herobrinen yksinpelissä tänään sit rupesin äkkii ettii googlest tietoi et onko mahollist et se oli herobrine ja sit löysin tän ja rupeen nyt kirjottelee täs :D Ja sit sellasta et se oli steve ja se katto mua SE NÄKI MUT!! JA SIL OLI VALKOSET SILMÄT!! Mää lähin vetää äkkii ja sit ku jänishousu oon niin mää suljin pelin äkkii ku olin niin säikähtyneenä.. :/ Ps. Jos ois screenshot se ois täs alla

      • Anonyymi

        OMG! oks sulla uus versio?


    • ON MAHDOLLISTA

      Oon ite nähny herobrinen AIVAN SELVÄSTI SINGLEPLAYERISSÄ eikä mulla ollu mitään modia ja versio oli 1.4.7 että siitä lähtiin en pelannu enään 1.47... :(

      • Ps:

        Ps: Se oli mun nenän edessä ja ei menny kuin 2 sekuntia kun lähin pelistä


      • Anonyymi

        Okei ja ehkä hyvä nii


    • kuutionaama

      herobrine on todennäkösesti viirus

    • minesuomi

      olen nähnyt hänet mutta en maan päälä enkä kayttänyt mitään modia tai vastaavaa
      olin perus aloitelija aloin mainamaan kun tipuin johonkin paikaan se ei ollut luola koska seoli pitkä tunnelli sielä oli punakivisoihtuja sitten herobrine tuli ja murhasi minut versio oli 1.5.2 no poistin mailman siitä lähtien en ole nähnyt sitä

    • rs-hoast

      se joka on lopettanut kokonaan evolution of combatin niin haluisin sen runescape ukon jos kukaan ei pelaa runescapea enään koskaan ikinä vaan on lopettanut sen kokonaan niin antakaa mulle teidän parhaat rune ukot tänne sähkäriin tai tähän nimiä ja saliksia tulemaan koska mä en ole koskaan ikinä saanut koska muut on saannut joten haluisin parhaita ja hyviä runescape ukkoja tänne toivoisin että saisin semmoisen millä on kaikki levut 99 ja combat on 200 ja mä haluisin semmoisen 200 levusen runescape ukon joten nimiä ja saliksia tulemaan tänne heti kun näette tän viestin ja luette tän niin kirjoittakaa omanne ukot tänne koska minä pelaan viellä runescapea koska se on hyväpeli koska en pelaa mitään private servuja ja pidin taukoa ja jatkan taas runescapea

      • rs-finland

        kuka voi antaa mulle oikeasti runescape ukon kun minä haluan hyviä ja parhaita ei mitään huonoja joten ketkä ei pelaa enään sitä peliä ja on lopettanut sen pelin niin antaa mulle tähän kirjoittaa ne ukon tiedot nimet ja salikset

        joten nimiä ja saliksia tänne tulemaan


    • tyyppi3

      pelasin serkun kaa xbox:silla niiku 360 ihmettelen mun koira hävis ja näin sen pölkky pään todella kaukana en vähää aikaa pelaa enää minee. Pelottaa vielki

      • Anonyymi

        Ei kai se pölkkis ottanut sun koiraa?


    • anonyymi11

      Mä haluisin kertoa vähän omia kokemuksia Minecraft 1.7.4:llä...
      No siis olin omassa creative maassa, mutta ei ollut tekemistä niin aattelin vaihtaa sen sitte survivalille. Pelasin ihan normisti ja tiesin Herobrinestä mutten onnistunut lataamaan modia, joten olin aika tylsistynyt ja vihainen vanhalle Macilleni. Sitten alko tulla yö ja menin etsimään lampaita että saisin sängyn, koska en tykännyt yhtään olla öisin Minecraftissa hereillä D: No siis löysin lampaita vasta aamulla ja rankensinkin sängyn vasta sitten. Sänky oli... epämuodostunut? Blockit oli pikkasen väärin asettunut siihen ja sillain... No siis ei se mitenkään haitannut. No aloin kiipeemään harvinaisen korkealle vuorelle, joka ylettyi pilviin asti. Aloin etsimään rautaa vuoren sisältä kun olin päässyt päälle (olin ennen sängyn rankentamistakin etsinyt eikä löytynyt mistään) ja vuoren sisällä kuulin pahaenteisiä ääniä... Mä siis pelkään niitä ääniä tosi paljon D: Sitte halusin äkkiä pois sieltä ja lähin. Mutta kun laskeuduin vuorelta vesiputousta pitkin metsään, kuulin sen taas... Pahaa enteilevän äänen... Ei siis huvittanut ENÄÄ yhtään pelata sitä maata, mutta pakko oli, kun minua niin kiinnosti (mut pelotti ihan hirveesti) ja mä lähin suorilla pois metiköstä. Löysin pienen kivialueen ja pysähyin sinne, koska aloin anelemaan kaveriani Skypeen, jotten olisi yksin. Unohuin kuitenkin tekstailemaan kaverille niistä äänistä, ja muistin vasta sitten, että peli oli kesken, kun kuulin IHAN takaani sen äänen. Jähmetyin sille paikalle, ja kuulin askeleita, vaikka possuja ja kanoja oli kaukana siltä kivialueelta. Askelten seasta kuului ikäänkuin... murinaa... Mä en siis voinut vain kääntyä tai kävellä... Olin lähetellyt "Herobrinelle" viestejä chatissa, ja en saanut mitään vastauksia. Vihdoin, loputtoman yön jälkeen, koitti aamu! Se sai minut niin hyvälle tuulelle, että käännyin varovasti, lähdin juoksemaan ja vihdoin löysin lampaita (olin mystisesti kadottanut sänkyni korkealla vuorella) sänkyäni varten! Menin hakemaan villaa, ja olin juuri menossa viimeisen löytämäni lampaan luokse ja kone jäi lagimaan siihen kohtaan. Se oli normaalia minun koneella. Mutta kun olin päästänyt sormeni irti "W" näppäimestä, lagimisen jälkeen hahmoni alkoi juosta itse ja rikkomaan multaa...! En tajua sitä, mutta siihen lopetin pelini! Olin pelin aikana nähnyt vuoressa ison reijän. En sitäkään ymmärtänyt, koska siinä ei hetki sitten mitään ollut... Mutta älkää sanoko minua valehtelijaksi, koska tämä tapahtui äsken, pelaessani. Mietin vain mistä kaikki johtuu...

      • Minecraft-Tietäjä

        Herobrine-modissa Herobrinen spawnausääni on satunnainen luolaääni (ääni, joka voi syntyä riittävän suurissa ja pimeissä tiloissa), mutta on mahdollista, että paikkojen alla oli luolia. Minecraftissa saattaa myös olla virus.


      • Anonyymi

        OMG toi oli pelottavaa sillon kun mä luin sen kohan missä se ääni oli kuulunu sun takaa niin pisin poistunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OMG toi oli pelottavaa sillon kun mä luin sen kohan missä se ääni oli kuulunu sun takaa niin pisin poistunu

        Oisin siis


    • eetu08

      jos näät herobrinen niin poista se mailma heti

    • Mine99craft

      Tiedoks vaa minecraft pocket editionissa on Herobrine. Se on sentää alpha versio. Kattokaa muute kauhu blogi herobrine (minecraft) tarina. Se on aika karmiva. Mut Minecraft pessä on oikeest herobrine!!!

      • Anonyymi

        Kiitos rohkaisusta!
        PS. En enää koskaan pysty pelaamaan minecraftia puhelimella😨


    • saatan tietää sen

      No siis joissain vanhoissa versioissa oli sellanen mob minkä nimi oli "human" se oli normaalin pelaajan näkönen eli siis herobrinen myös mutta sil oli ihan normi silmät


      Ja älkää valittako kirjotus virheist käytän puelint ja siin on pienet näppäimet!

    • MINEMIES

      Mulla on pocket edition ja monest joku hakkaa mut alas mun talon katolta(usein päivällä) mut en oo nähny mikä se on mut arvelen että se on herobrine

      • Anonyymi

        Oho no kannattaa olla aika varovainen siellä katolla


    • NeoSmelter

      Se voi olla virus ohjelmassa. Tälläisiä ei pitäisi tapahtua jo virusskannaa minecraftin WinRAR-ohjelmalla. Mutta en tietenkään tiedä tarkkaan. Minecraftin koodi on tarkistettu ja sellaista joukkoa kuin Herobrine ei ole löytynyt, eikä ole myöskään ylimääräisiä joukkoja. Jos näet sen niin se on virus. Tai joku on voinut asentaa sinulle Herobrine-modin;)

    • rektherobrine

      oon nähny sen xpoxsilla kun olin kaverin kaa luolassa se ilmesty my taa löi ja häippäs sit mun kaveri sano että se oli herobrine sit se tuli takas ja tapoin sen kivimiekalla kolmesta iskusta

      ps se teki 5 hp lämää

    • Herobrineeioletotta

      Herobrine oli minecraftissa ensimmäisissä versioissa. (En omistanut silloin vielä minecraftia)
      Jos minecraftissa on vielä "Herobrine" on luultavasti kyläläinen tai zombi. Ps: Se saattaa olla virus jos sinulla ei ole minecraftin maksullista versiota.

    • Anonyymi

      Kun mä pelasin Minecraft pocket Edition peliin mä löysin kylän. Mä nukuin mutta seuraavana päivänä mä tipuin laavaa synnyin uudestaan mä näin jotain liikkuvaa. Steven kokosta. En oo varma rauhallinen taso oli maassa nii katoin tarkkaan SE OLI HEROBRINE!!! Tai kaktus.

      • Anonyymi

        Kaktus ei liiku joten varmaan herobrine


    • Anonyymi

      Joo ku mä pelasin Minecraft pelii niin olin kuollu yhe kerran sen maan nimi oli Shiba nita kuolin siks ku vitun creeper räjähti kuolin 1 kuukausi tänää pelasin ku koulu päivä on nii en mee ku oon kipee. Yhtäkkii oli woodenlankkuja... Ja dirttii ilmassa... No pelasin survivallii peacefullilla mainailin yön mul oli kyläs koti Mikä oli pieni puutarhan takii. Joku koputti oveen kun olin craftaamassa Iron miekkaa nii näin ukkosen nii eka oli normi, toka oli normi, mut kolmas oli et Tyyppä tuli sytyttää naapurin kodin... Ja se oli notch!!! Kysyin voitko antaa Darkmini asun? Notch anto mulle sen... Mut näin...sen...kuka... On... H e R O b r I N e!!! Tää on totta

      • Anonyymi

        Herobrine valepuvussa?


    • Anonyymi

      Oon murhannut herobrinen jo vuosi sitte. Oli ihan FEIKKI!

      • Anonyymi

        Feikkari


      • Anonyymi

        Joo, niin varmaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin varmaan!

        Siis mäki oon sitä mieltä että SÄ ET OO TAPPANU HEROBRINEE!! Se on käytännössä "mahdotonta" ku yleisesti sillä ei oo yhtään helttii


    • Anonyymi

      Näin Herobrinen kun olin lähellä aavikkoa (en muista biomea missä olin) Nii aavikolla oli puu (aika harvinainen) Oli lunta siinä puussa JA SE PUU OLI AAVIKOLLA OIKEASTI! Ja näin Herobrine Nimilapun, ja luolassa oli joku näkymätön Tyyppä käveli

      • Anonyymi

        Herobrine varmaan oli vetänyt näkynättömyys potionin ja tehny ton puun vähä aika sitten koska se lumi kyllä varmaan sulais siellä aavikolla ja jos se ois ollu aikoja sitten tehny niin se ois kai sulanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herobrine varmaan oli vetänyt näkynättömyys potionin ja tehny ton puun vähä aika sitten koska se lumi kyllä varmaan sulais siellä aavikolla ja jos se ois ollu aikoja sitten tehny niin se ois kai sulanu

        Siis se oli vinossa se vitun puu ja se oli niiku aavikon ja lumen keskellä.


    • Anonyymi

      Hetkonen... Jos joku on saanu herobrinen joku pelaaja täällä vuonna 2013 nii kuka on ollu 2010 Herobrine 😱😱😱

    • Anonyymi

      Mine on k 18

    • Anonyymi

      Herobrine on tyhmä 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👐🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Boo Boo Boo boo

      • Anonyymi

        Ei ehkä kannata sanoo noin koska se voi tulla sun serverille


    • Anonyymi

      Oon nähny herobrinen

      • Anonyymi

        Oho


      • Anonyymi

        Uskon ja mä kaverin kans netheris nähtiin theredsteve iha totta. Tai no kartal oli sen pää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja mä kaverin kans netheris nähtiin theredsteve iha totta. Tai no kartal oli sen pää

        Miten kartat sitten toimii netherissä?😲


    • Anonyymi

      Okei tänään mä pelasin Minecraftia olin rakentamassa niille uusille glitteri kalmareille autausta ja sitten mä kuulin äänen ja se tuntu ihan siltä että siren Head on spawnattu ja sit mä lähdin pelistä ja tulin tänne myös tuntu vähän siltä että herobrine on spawnattu ja huomasin ennen tätä kokemusta semmosen vähän herobrinen luolalta näyttävän jonkun ihmeen semmosen mini luolan sanoinsinko? Ja siinä oli semmonen mini rako josta näki luolan se ei ollu herobrinen luolalta näyttävä en tiedä mitä tehdä nyt kun haluais pelata sitä peliä mutta kun ei uskalla

      • Anonyymi

        Bruh iham roskaa feikkkiii buuuuuuu buuuu


    • Anonyymi

      Plussana se luola oli mun kodin lähellä🤭

    • Anonyymi

      Mä pelasin minee mun pleikka nelosel nii mä menin kylään niin kaikki kyläläiset oli siel mut seuraavana päivänä ei ollu ketään. Onkohan se herobrine? 1.17

      • Anonyymi

        Tai zombit on voinut tappaa ne.


    • Anonyymi

      Olikohan se herobrine?

    • Anonyymi

      Mä olin pelaamassa mun kaverin kaa maailmassa jossa on 2 herobrine tunnel is ha 2 Hiekka pyrämiidiä ja red-stone soihtuja sit mun kamu lähetti mulle viestin (sen jälkeen kun mä lähin siitä pelistä ja mun kaveri oli jääny sinne) nii siinä se sano et kun se oli löytänyt suden ja kesyttänyt sen nii se koira tippu alas vuorelta se ei kuollu nii sit tuli sinne chattiin servulta viesti että ”tuntematon tappoi koiran” ja se oli yksin siinä pelissä:0

    • Anonyymi

      Mun kaveri meni meidän omaan herobrine luolaa tutkimaan sit sille tuli äkki-lähtö kun se näki siellä herobrinen

    • Anonyymi

      Mä menin mun kaverin taloon Minecraftissa ja sen taloa kun ympäröi joki nii siellä joessa oli susi mä autoin sen ylös ja sit mä huomasin et se oli kesytetty se ei seurannut mua eikä mun kaveria en tiedä kun mun kaverin pikkuveli on pellannu siinä maailmassa ja silläki on koirii nii onks se koira sen vaikka mä ymmärsin sen silleen että sen kaikki koirat oli istumassa sen talossa

    • Anonyymi

      Kun mä tänään pelasin pitkästä aikaa minecraftia mun multiplayer servulla (taloni oli lähellä kylää) kylään oli tullut epämääräinen kasa puulautapalikoita ja löysin puita, jotka oli puoliksi hakattuja ja itse en koivupuuta talooni ollut käyttäny eikä kylässäkään ollu mitään, missä olis koivuu, joten tarkistin kotini arkut. Mulla oli yks piiloarkku, jossa oli ollu muutama kultaharkko, jos oikein muistan. Arkku oli tyhjä enkä ollu missään vaiheessa käyttäny mun kultaa. En oo uskon herobrime- legendaan, mut nyt alkaa jo epäilyttää. Tietääkseni kyläläiset ei tongi kauempana asuvien arkkuja, hakkaa puuta tai rakenna epämääräisiä lautakasoja. 😳 😱

    • Anonyymi

      Kun mä pelasin nii mä menin kylään ja otin yhen niistä kyläläisistä mun kotii. Yhtäkkii kaikki muut kyläläiset oli kadonnut. (Mä olin vaikeustaso rauhallisessa) HEROBRINE?!

    • Anonyymi

      Mä tein yks päivä mines maan ja löysin kylän ja pöllin yhen Jalmari villagerin mut sitte muut Jalmarit oli kadonnut.

      • Anonyymi

        Se voi olla zombot


    • Anonyymi

      Näin

    • Anonyymi

      Oon tainnu nähä herobrinen siin ps4 versiossa.
      (En oo pelannu servereitä ja sellasii)

    • Anonyymi

      Mä löysin oudon pelaajan hypixelissä. Mä pelasin bed warssii mut joku entity nimeltä "short_description" tuli sinne. sen skin oli herobrine. Outoo.

      • Anonyymi

        Mulla on tullu sellanen player nimeltä "id 23 60 1S " bedwarrssiin ja se tyyppä näytti siltä aleksilta mut se vaa liikku eteen ja kuoli


    • Anonyymi

      Entäs kävelysauvat, ja lenkille?
      Kokeile.

    • Anonyymi

      Näin herobrinen siinä Nintendo switsi versiossa kun tein talon. Siis niiku oudon pyramiidin outo luola 2×2. Siis Mul oli vaa puu hakku minkä olin heittäny jokeen monia minsoja sitte .

      • Anonyymi

        LoL kirjotit väärin ton Nintendo switchin!!!


      • Anonyymi

        Mee vittu kouluun ku et osaa kirjottaa senkin kakkapotta vaippa MAN


    • Anonyymi

      Suu kiinni hei! Tää ei oo vaan haukkumista hän vaan kirjoitti sen väärin mut siit saa selvää

    • Anonyymi

      Niin

    • Anonyymi

      Mä pelasin Minecraftiä mun xbox360:lla pari viikkoa sitten. Aloitin uuden maan, ja spawnasin aavikolla. Löysin sen temppelin, missä on salainen arkkukolo (ja TNT:tä). Mun veli heikki tuli mukaan pelaa, ja mä annoin sille timantin, jonka löysin sieltä temppelin arkusta. Mentiin luolaan etsimään rautaa, mutta jotain outoa tapahtui. Me löydettiin soihtu keskellä luolaa. Me katsottiin ympärille, että jos se olisi joku mine-shaft bugi, että se soihtu spawnaa muualle, mutta ei ollut sitä mine-shaftia. Mun veli sano mulle että häntä pelottaa. Me laitettiin peli kiinni ja alettiin pelaa sitä Sonic ja Sega- autopeliä. Mä näin painajaista, että yksi niistä soihduista kylässä muuttui herobrineksi. Seuraavana päivänä menin heikin kanssa kouluun. Koulun jälkeen tehtiin läksyt, ja käynnistettiin se xbox. Me unohdettiin tuplatallentaa se mailma, mikä tarkoitti sitä että se maailma katosi. Aloitettiin uusi maailma heikin kanssa, ja me spawnattiin isolle vuorelle. Mentiin alas mutta me tiputtiin koloon. Siellä taas oli soihtu. Me otettiin se levy äkkiä pois siitä xboxista, ja kerrottiin meidän vanhemmille siitä. Seuraavana päivänä me vietiin se pelikauppaan, ja minä sanoin hiljaisesti sen pelikaupan työntekijälle "se on kirottu levy". Saatiin 10€ siitä! Viikon päästä Mä pelasin sitä minecraftiä kaverin luona ps4:lla. Sillä oli se "legacy edition" mikä oli sama mikä se mun xbox-versio oli. Me sattumalla saatiin se sama maa, jossa näin sen soihdun ekan kerran. Sanoin kaverilleni siitä soihdusta, ja me vaihdettiin se peli johonkin Lego Marvel peliin. Olikohan se HeroBrine kuka laittoi sen soihdun?

    • Anonyymi

      Uskon

    • Anonyymi

      Siis kun mä pelasin tota minee ps3lla vuonna 2014 mä näin sen herobrinen. Luulin et se oli joku bugi ja se olisi ollut joku muu eläin. Ei mua kiinnostanu se. En oo pelannu minee paljoo vuoden 2015 jälkeen mut nyt mulle tuli se päähä. Aika creeeeepyyy...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe