Kantapääkävely!

9+16

Maailman raivostuttavin ilmiö. Yläkerran naapuri tallustaa kotonaan kuin dinosaurus. Ja oikeen rytmissä vetää. Ihme jos lattiassa ei ole jo reikiä. En malta odottaa koska tulee katosta läpi.

78

6633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei normii

      Olen kovin pahoillani, mutta ihmiset eivät kävele varpaillaan.

      • 1+19

        Ai eikö?! Oon tosiaan luullut että kävelee. Itsekin sipsutan menemään kuin balettitanssija... Kantapääkävelyn ja varpailla kävelyn välimaastoon ei tietenkään mahdu muita vaihtoehtoja. On se elämä kovaa.


      • Anonyymi

        Päkiöille astuminen on täysin normaalia ja varsinkin suotavaa kerrostaloissa.


    • HerraBalettiTanssija

      Ns. Varpailla kävelykin voi aiheuttaa töminää. Varsinkin jos on elopainoa.

      • Hervantakin Kelpais

        "Ns. Varpailla kävelykin voi aiheuttaa töminää. Varsinkin jos on elopainoa"

        Ei voi. Yritäpä tömistää pelkillä varpailla. Ei tule mitään.

        Jos tarkoitit päkiäkävelyä, ei onnistu silläkään, jos ei oikein väkisin ota vauhtia ja oikein yritä tömisyttää, siis ihmisen täytyy aika pitkälti käyttää jotain taekwondopotkua, jotta saa edes jonkinlaista tömähdystä, eikä se ole silti edes verrattavissa kevyeen kantapääkolautukseen.

        Tämä on testattu juttu - testaapa itse, niin tulet toisiin ajatuksiin. Päkiällä aiheutat meteliä ainoastaan jollain hyvin erikoisella pinnalla, et betonilattiassa. Kantapäällä saat minkä tahansa paukkumaan, paitsi hyvällä äänieristyksellä varustetun kohteen.


    • Pam pam

      Niin on. Nyt taas joku marssiin yläkerrassa. Seuraava asuntoni on aivan varmasti ylimässä kerroksessa.

    • astronautti.

      Muuta saman tien taivaan kotiin jos niin vituttaa.

      • 4+15

        En usko taivaaseen.


      • Anonyymi

        muuta itse vaikka pilveen,jos et ole pilvessä


    • 4+11

      MUUTA POHJOIS KOREAAN JOS ELÄMÄ HÄIRITSEE!

      • 2+2

        Pohjois-Koreassakin on elämää...


    • Kuolleiden vartija

      Suomessa ei elämää ole, luonnollisesti täten on kerrostaloissa elo kiellettyä. Vain muumiota saamme esittää katakombiemme hiljaisuudessa :)

      • 19+11

        Joo siis tosiaankin on kiellettyä. Kaikki elon merkit kerrostaloissa tulee kieltää, sillä vain äärimmäisyydestä toiseen menemisen tulee olla sallittua. Aionkin ehdottaa seuraavaa lakialoitetta siitä, että normaalisti kävelemisen tulee olla kiellettyä, sillä se olisi kultainen keskitie ja siksi pahata. Kaikki neutraali ja normaali toiminta tulee kieltää lailla, sillä se häiritsee kaikkia intoilijoita, ja intoilijat ovat aina oikeassa.


      • ...........
        19+11 kirjoitti:

        Joo siis tosiaankin on kiellettyä. Kaikki elon merkit kerrostaloissa tulee kieltää, sillä vain äärimmäisyydestä toiseen menemisen tulee olla sallittua. Aionkin ehdottaa seuraavaa lakialoitetta siitä, että normaalisti kävelemisen tulee olla kiellettyä, sillä se olisi kultainen keskitie ja siksi pahata. Kaikki neutraali ja normaali toiminta tulee kieltää lailla, sillä se häiritsee kaikkia intoilijoita, ja intoilijat ovat aina oikeassa.

        Ja koska kaikki pilkunnussijat ovat valveutuneita nettiharrastajia, niin turhalta mussutukselta vältyttänee, kun korjataan vielä äärimmäinen kirjoitusvirhe "pahata" muotoon "pahasta".


    • kynsisammakko

      Minä kävelen varpaankynsin niin tulee kiva rapina ja vinkuna.

      • Anonyymi

        Koirankynnet rapisee 90-luvun taloissa.


    • ...........

      Täällä sama homma. Yläkerran mummo hyppii tuossa yläpuolella jatkuvasti tasajalkaa, voi vittu että lähtee hermot!

      • Anonyymi

        Vanha hyvä konsti on tökkiä mummon hyppykohtaa voimakkaasti kepillä.
        Loppuu se saatanan pomppiminen.


    • HermoHessu

      Tuo kantapää-töminä on ehdottomasti maailman ärsyttävin asia. Minun yläkerrassani asuu kanssa nuori jätkä joka saa käsittämättömän paljon aikaan ääntä kävelystään. Tuntuu suorastaan kun se oikein hakkaisi käpäliään lattiaan. Muutenkin se sen kävely on tollasta puolijuoksu-koninloikkaa ja tota kun sitten kuuntelet illat niin voin sanoa että hermot menee ja suorastaan vihaan tuota yläkerran pallopäätä. Miten muuten näin täydellisen ja idyllisen järvenranta kerrostalon pystyykin pilaamaan yksi tuollainen mätämuna joka ei ole kakarana oppinut kävelemään kuin oikeat ihmiset.

      • ococococ

        No mutta rauhallisuuden avaimet on kuitenkin sun käsissä. Unohda joku vitun naapurisopu tai kunniallinen käytös. Käy kerran rähisemässä asiasta ja odota. Jos ei muutosta tule niin turpaan vaan että tukka pölisee. Tuollainen pesäpallomailaylläri polvitaipeisiin, ettei pysty käveleen ja siitä sitten kevyttä iskua päähän.
        Tehostaen tietenkin, että loppuuko se kantapääkävely. Ja kyllä se loppuu.


      • Anonyymi

        hermohessun kanssa samaa mieltä-talosta pois


      • Anonyymi
        ococococ kirjoitti:

        No mutta rauhallisuuden avaimet on kuitenkin sun käsissä. Unohda joku vitun naapurisopu tai kunniallinen käytös. Käy kerran rähisemässä asiasta ja odota. Jos ei muutosta tule niin turpaan vaan että tukka pölisee. Tuollainen pesäpallomailaylläri polvitaipeisiin, ettei pysty käveleen ja siitä sitten kevyttä iskua päähän.
        Tehostaen tietenkin, että loppuuko se kantapääkävely. Ja kyllä se loppuu.

        turpaan vain,kyllä täältä pesee,


    • raivostuttavaa!

      Täälläkin toi yläkerran vanha kurppa aloittaa kantapääkävelyn aina aikaisin aamulla ja jatkaa sitä aina siihen asti, kunnes se lähtee jonnekin.Välillä se ravaa ympäri asuntoa ilman mitään syytä.Tai niin ainakin tuntuu, että se muuten vaan tykkää tömistellä, kun tietää että se kuuluu selvästi tänne alakertaan.

      • Haistakaa...

        Päivä on valvomista varten. Mut kuin tuo yläkerran vatipää marssii läpi yön ilmeisesti pleikkaria pelaa 10 min välein töms töms nuku siinä sit. Jätkä herää sit iltapäivällä sen tietää siitä kuin jyskytys ja vessanveto alkaa.


      • Anonyymi
        Haistakaa... kirjoitti:

        Päivä on valvomista varten. Mut kuin tuo yläkerran vatipää marssii läpi yön ilmeisesti pleikkaria pelaa 10 min välein töms töms nuku siinä sit. Jätkä herää sit iltapäivällä sen tietää siitä kuin jyskytys ja vessanveto alkaa.

        töms töms porukka,kun onlaiskaa aikaa,tehdä sitä yötä päivää


    • myötätuntoni teille

      Minua ainakin nolottaisi suunnattomasti, jos ilmoittelisin kävelylläni aina naapureille, milloin menen keittiöön, vessaan, makkariin, pääasia että tiedän sen itse.

      Ei ole kaikki kotosalla todellakaan näillä ramppaajilla. Jo lapsille pitäisi opettaa, että sisällä ei juosta, eikä mellasteta.

      Nyt minua on siunattu ihanilla, normaaleilla naapureilla. Toivottavasti kukaan ei muuta, ettei tarvitse pelätä jonkun kantapääpellen pesiytymistä taloon.

      • Anonyymi

        kyllä on muutettava


    • kantapäät

      miten on mahdollista edes kävellä kantapäällä?:D ei ihmieset kävele kantapäällä. Munkin yläkerran naapuri on kantapääkävelijä, ei osaa ees kävellä kunnolla, toivottavasti häpeää kun ihmiset tuijottaa ja nauraa sille kun kävelee KANTAPÄÄLLÄ

      • fdsvcxcxvfds

        Oikeaoppisessa askelluksessa kantapää osuu lattiaan ensin. Liikkeen tosin pitäisi olla rullaava eikä tömähtävä. Jonkun verran askellus kuitenkin aina tömähtää ja riippuu henkilön painosta, talon äänieristyksestä ja kuulijasta, että onko tuo ääni häiritsevä.

        Jospa aloittaja nukkuisi yöllä eikä analysoisi naapurin kävelyä. Jos ei pienessä töminässä pysty nukkumaan niin sitten on kyllä itsessäsi kehittämistä.


      • Hermo-Hessu
        fdsvcxcxvfds kirjoitti:

        Oikeaoppisessa askelluksessa kantapää osuu lattiaan ensin. Liikkeen tosin pitäisi olla rullaava eikä tömähtävä. Jonkun verran askellus kuitenkin aina tömähtää ja riippuu henkilön painosta, talon äänieristyksestä ja kuulijasta, että onko tuo ääni häiritsevä.

        Jospa aloittaja nukkuisi yöllä eikä analysoisi naapurin kävelyä. Jos ei pienessä töminässä pysty nukkumaan niin sitten on kyllä itsessäsi kehittämistä.

        Ai pienessä tominässä jos ei pysty nukkumaan niin itsesä kehittämistä...ja pyh! Tule kuule kuuntelemaan tuota minun yläkertani jätkää ja sen tömistystä niin katotaan kuka nukkuu ja kuka ei. On kyllä käsittämätöntä kuinka samssa asunnossa yläpuolellani asuu koko muukin perhe ja heistä ei kuulu mitään ääntä mutta auta armias kun tuo teini-ikäinen koninloikkaaja tulee kotiin niin koko rauha on mennyt. Häätö tuollaisille pitäisi antaa!
        Ikinä en enää kerrostaloon muuta kun tästä kämpästä eroon pääsen kun vuokrasoppari loppuu puolen vuoden päästä. Toivoa sopii että järki vaan kestää tätä sirkuksen kuuntelua vielä tuon reilun 6 kuukautta!


      • Hervantakin Kelpais
        fdsvcxcxvfds kirjoitti:

        Oikeaoppisessa askelluksessa kantapää osuu lattiaan ensin. Liikkeen tosin pitäisi olla rullaava eikä tömähtävä. Jonkun verran askellus kuitenkin aina tömähtää ja riippuu henkilön painosta, talon äänieristyksestä ja kuulijasta, että onko tuo ääni häiritsevä.

        Jospa aloittaja nukkuisi yöllä eikä analysoisi naapurin kävelyä. Jos ei pienessä töminässä pysty nukkumaan niin sitten on kyllä itsessäsi kehittämistä.

        "Oikeaoppisessa askelluksessa kantapää osuu lattiaan ensin. "

        Tarkoitat kai "VÄÄRÄOPPISESSA"?

        Oikeassa ja luonnollisessa, ihmistyylisessä kävelyssä nimittäin, päkiä osuu lattiaan ensin.

        Kantapää-ensin-tyyli on eläimellistä tömistelyä ja rymistelyä, jolla ei ole mitään tekemistä elegantin kävelyn kanssa (mutta voin kuvitella primitiivisten heimojen käyttävän sitä).

        Kengät pakottavat ihmisen kävelemään sillä tavalla, mutta ilman kenkiä voi itse valita kävelytyylinsä. Minä siis olen kävellyt koko elämäni mielestäsi "vääräoppisesti", kun minusta on jo martial arts-lajien harrastajanakin tuntunut kaikista luonnollisimmalta kävellä äänettä ja päkiät lattiaan ensin osuen.

        Ja tätä koetan aikoa teroittaa yläkerran norsukävelijöillekin - päkiäkävely ei ole ainoastaan hiljaista, vaan myös terveellisempää, koska se vaatii hieman enemmän lihaksilta, joten kilot putoavat nopeammin, ja se on joustavampi tyyli, joten se on terveellisempää sidoksille ja nivelille, sekä se on myöskin elegantimpaa ja liikkuvaisempaa.

        Sillä tavalla pystyy tekemään paljon sellaista, joka ei ikinä onnistuisi kantapäät edellä (esimerkiksi tanssiminen ja martial arts-liikehdintä).

        Mistä teitä sikiää, jotka olette väärässä tässä asiassa? Miksi te luulette olevanne oikeassa? TÄTÄKÖ kouluissa opetetaan, vai mistä tuollainen kummallinen ajatus oikein vaan jatkuvasti sikiää? Alkaa jo hieman ärsyttää.

        Kenenkään ei ole pakko tömistellä, ja tömistely ei ole normaalia tai luonnollista kerrostalossa. Se ei ole oikeaoppista kerrostaloelämistä, ja lopuksi, päkiäastuminen on joka tapauksessa HAUSKEMPAA ja VAPAUTTAVAMPAA.

        Siinä missä kantatömistely on zombiemaista, monotonista kökköilyä (huonolla tasapainolla), päkiäkävely on tarkasti kontrolloitua, eläväistä, laajempi-mahdollisuudellista, eleganttia, kaunista, joustavaa ja tanssimaisempaa. Voit ilmaista itseäsi ja kaikenlaisia liikkeitä paljon paremmin päkiäkävelyn, kuin kantakävelyn avulla.

        Miksi KUKAAN puolustaisi tuota idioottimaista, eläimellistä ja naapureita-vihaavaa tömistely-kantakökköilyä? En voi tajuta.

        Toivon vilpittömästi, että joudut asumaan yhtä tömistävien naapurien alakerrassa, yhtä huonosti eristetyssä talossa, kuin minä. Ja toivon, että sen jälkeen voit kenties miettiä tämän asian uusiksi... olisi ilo lukea SE postauksesi.


      • Anonyymi
        Hermo-Hessu kirjoitti:

        Ai pienessä tominässä jos ei pysty nukkumaan niin itsesä kehittämistä...ja pyh! Tule kuule kuuntelemaan tuota minun yläkertani jätkää ja sen tömistystä niin katotaan kuka nukkuu ja kuka ei. On kyllä käsittämätöntä kuinka samssa asunnossa yläpuolellani asuu koko muukin perhe ja heistä ei kuulu mitään ääntä mutta auta armias kun tuo teini-ikäinen koninloikkaaja tulee kotiin niin koko rauha on mennyt. Häätö tuollaisille pitäisi antaa!
        Ikinä en enää kerrostaloon muuta kun tästä kämpästä eroon pääsen kun vuokrasoppari loppuu puolen vuoden päästä. Toivoa sopii että järki vaan kestää tätä sirkuksen kuuntelua vielä tuon reilun 6 kuukautta!

        häädä ne-ei onnistu vaikka toivoisin niin


    • a34ftaga

      paljon vittumaisempaa on ovia ja lipastoja paiskovat angstiteinit

      muuten normaaleja ihmisiä täynnä talo paitsi pari kuritonta mopohomoa ja näiden pissiskaveri.

    • 20+7

      Minä pidän korkokenkiä sisällä, niistä vasta kiva ääni lähtee. Telkkaa katsellessa kopsuttelen paikallani. Lopetan klo 23 reikäreikä kun hiljaisuus alkaa ja aloitan aamulla klo 6 makuuhuoneessa. Olen ajatellut rakentaa jonkun ikiliikkujan joka kopsuttelee kenkiäni poissaollesani.

      • Kantapääfetissi

        Teitä pitäisi olla enemmän ♥


      • Nyt oikeesti

        Mun mielestä se on vaan söpöä kun kuuluu vähän muiltakin asukkailta tömistelyä. Lasten äänet on parhaita! Tömistely on luonnollista. Itse ainakin nukahdan vaikka muutama kakara juoksisi yläkerran asunnossa tai vaikka kyseessä olisikin se vähän suurempi järkäle. Ne yläpuolella asuvat ovat onnekkaita kun omaavat tällaisen ymmärtäväisen naapurin. Onneksi ne saavat sentään elää rauhassa kun itse pitää aina askelia varoa ärsyttävän alakerrassa asuvan ämmän takia!


      • Anonyymi
        Nyt oikeesti kirjoitti:

        Mun mielestä se on vaan söpöä kun kuuluu vähän muiltakin asukkailta tömistelyä. Lasten äänet on parhaita! Tömistely on luonnollista. Itse ainakin nukahdan vaikka muutama kakara juoksisi yläkerran asunnossa tai vaikka kyseessä olisikin se vähän suurempi järkäle. Ne yläpuolella asuvat ovat onnekkaita kun omaavat tällaisen ymmärtäväisen naapurin. Onneksi ne saavat sentään elää rauhassa kun itse pitää aina askelia varoa ärsyttävän alakerrassa asuvan ämmän takia!

        5 henkinen vajakkilauma ravasi edellisessä asunnossa, uhkasin nylkeä koko perheen.
        No muutin sitten ylin pään kerrokseen, ei pompita päänpäällä.


    • idiot nurkan taa9

      No edellinen, oli varmaan vitsintynkä, tyhmä kylläkin. Kaikki kanta-astujat ulos pienelle pieksämiselle metsikköön. Toimii. Kokeilkaa!

      Toimi tässä talossa. Idiootti sairaalassa kaksi viikkoa.Ei tömpsytä enää.

    • sukulele

      Itseasiassa, ongelmahan ei ole kantapääastunta, vaan liian korkea askellus. Katsokaahan lenkilläkin olevia, joilla on sellainen tönks tönks tönks juoksu. Jos askeleen pitää matalana, juoksu on sulavaa ja pehmeää, koska jalka ei tipu korkealta alas.

      Itsekin olen kanta-astuja, mutta ei varmasti kuulu mitään klompsetta, koska pidän askeleen maanläheisenä.

      Mutta ihan oikeasti, asutte huonosti äänieristetyssä talossa, jos kuuluu käveleminen :D Tiedän kerrostaloja, joissa ei kuulu kuin vasta poraaminen ja vasarointi alakertaan.

    • että näin

      No tää talo onki tehty paperista ja kuuluu kaikki äänet pieruista askeleihin.Todella ärsyttävää kun joutuu ylläkerran norsun kusemista ja pökäleiden loiskahduksia kuunnella aamuisin :D yöök

      • Anonyymi

        Niitä saatanan putkiremontteja tarvitaan vanhoihin asuntoihin.


    • vääräasumismuoto

      Muuta omakotitaloon jos joku hyppii yläkerrassa / katolla sulla on hiukan paremmat mahdollisuudet vaikuttaa asiaan. Kerrostalossa olet ikäänkuin sisäänmuuttaessa hyväksynyt että eristykset on ulkoseinissä ja sinulla nippu yhtiön osakkeita joilla saat palvelua ja jonkapohjlata määrätään mm vastikkeet. Äänieristys ja kerrostalo ei oikein toimi suomessa koska kaikilla on omat mieltymyksensä. Ostin omakotitalon että lapset voi soittaa rumpuja/pienoa kun kiinnostuvat ja jos ei niin on kuitenkin tilaa äänelle.

      • luku kirotus

        tarkoitit varmaan Pianoa, suomenruotsalainen


      • jooooooopa joo

        No ei sitä kyllä yleensä omakotitaloihin noin vaan muuteta! :P


      • Anonyymi

        Sinä maksat muuton ja omakotitalon!


    • apua ja äkkiä

      sama juttu, yläkerrassa tömistelllään aamusta iltaan ja herätään jo klo 4.00-5.00 tömistelemään ja huutamaan.

      • Anonyymi

        Pystyisiköhän tekemään välikaton kerrostaloasuntoihin, voisi asua alemmissa kerroksissa.


      • Anonyymi

        vanhemmat ja lakset samaa kantapää tömistelyä ympäri vuorokauden


    • Tuttu tilanne

      Ymmärrän aloittajan tuskan.

      Itse kuulen myös aina, kun yläkerran pösilö tulee kotiin (paiskaa oven kiinni), tyhjentää kauppakassinsa, (kaapin ovet paukkuvat), käy kusella (karmea norsunlorotus) ja tietysti tämä ympäriinsä tömistely. Luojan kiitos, etten omista kristallikruunua. Se helisisi jatkuvasti.

      Pösilö myös huutelee, lauleskelee ja nauraa suureen ääneen, milloin yksin, milloin kavereidensa kera. Ääni on niin voimakas, että olen monen kerran säpsähtänyt säikähdyksestä. Onneksi lähes jokapäiväinen biletys on sentään loppunut (tein valituksen, kun olin kuunnellut jo kaksi vuotta vastentahtoisesti huonoa musiikkia.)

      Kaveri muutti yläkertaani muutama vuosi sitten, sitä ennen ei kuulunut yhtään mitään mistään. Vähän huvittikin ihmiset, jotka "valittavat kaikesta".

      Tänä päivänä jo ymmärrän, miten paljon tällainen äänekäs eläminen voi rasittaa naapureita.

      • Hermot mennyt

        Ihan niinkuin minun talossani ja yläkerrannaapurini! Onneksi muutan ensikuun lopussa pois tästä kämpästä, joku saa tästä asunnosta itselleen kyllä sellaisen trauman ja v*tutuksen taas että onnea vaan!


    • vihaan naapuriani

      Hermo menee naapurin akkaan, joka paiskii keittiön kaappien ovia jatkuvasti. Tuntuu kuin tulisi seinän läpi välillä, kyllä pistää vihaksi. Aiemmin naapurista ei kuulunut mitään. En ymmärrä miksi kaapinovia pitää paiskoa?

      Uusi asunto on etsinnässä, mutta on ärsyttävää kun joutuu muuttamaan jonkun älykääpiön takia.

      • Mitä valitat?+

        Kaapit irti ja lasista ulos, loppuu saatana kolistelut.


    • muromysli4

      Sama täällä muut äänet, vitun ärsyttävää,mut halpa vuokra niin ei viittis muuttakaan pois, vaikka mielenterveys menis

    • 14+16

      Mielestäni naapurille voi sanoa, jos yöllä tömisee tai kolisee liikaa.

      Voi myös vihjata huopatassujen laittamisesta.

    • mamero

      Asun paritalossa, jossa on yhteinen sähkö ja vesi.
      Naapurin 70-v. mamma on erittäin vittumainen ja päättää esim. milloin meidän taloon tulee päälle yölämmitys ja millloin otetaan pois , ihmettelen , millä oikeudella hän saa päättää kys. olev. asiat !
      Olenko mamero?

    • vanha kompura

      Mitä jos on syntymäklenkka, eikä pysty hiipimään varpaillaan. Tuletteko teloittamaan välittömästi?

      • Anonyymi

        Vaivaiset asuu vaivaistalossa, avohoitopotilaat kuuluu laitokseen.


    • kyllä on herkkää

      Mikä saa ihmiset kävelemään asunnoissaan jatkuvasti? Tietysti jos siivoaa tai muuta vastaavaa, mutta miksi pitäisi muuten koko ajan kävellä?

      Ihminen on kanta-astuja kuten karhu. Kissat ovat varvasastujia. Näin opetettiin biologiantunnilla koulussa. Ehkä tästä johtuu myös kantapääkävely.

      • Anonyymi

        Ehkä minä olen ihmissusi, koska kävelen päkiöillä.


    • nilkat ja polvet

      Kantapääkävely johtuu siitä, että on jokin pysyvä kehitysvamma aivoissa, jonka johdosta ihminen ei osaa kävellä kuin jalat tönkössä polvia tai nilkkoja taivuttamatta.

      Samainen aivovamma tekee ihmisestä myös hieman normaalia vajaaälyisemmän, eikä henkilö näin ymmärrä olevansa muille haitaksi. Hän luulee että muiden pitää sopeutua heihin ja suosittelee usein jotakin älyvapaata - kuten vaikkapa muuttoa maalle - sen sijaan, että itse pyrkisi huomioimaan muita.

      • Anonyymi

        Kyseessä on aivovaurio, joka on perinnöllistä. Kehitysvammaiset ihmiset kuuluvat laitokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on aivovaurio, joka on perinnöllistä. Kehitysvammaiset ihmiset kuuluvat laitokseen.

        Juuri niin.

        Lisäksi niiltä voi rikkoa vaikka auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin.

        Lisäksi niiltä voi rikkoa vaikka auton.

        Aloittajan syytä ottaa tyynesti, on pahempaakin häirintää kuin kävelystä syntyvät äänet.


      • Anonyymi

        Täysin totta


    • Anonyymi

      nuoret häiriköt lapsineen marssii kantpäällää aamusta yöhön

    • Anonyymi

      kantapää hakkaajat menkää mielisairaalaan

    • Anonyymi

      Heikkohermo siellä alhaalla hiljaa tai muuta landelle! Mä kävelen miten mä kävelen, ei kuulu sulle. Nipo!

      • Anonyymi

        No kun nimenomaan KUULUU.


      • Anonyymi

        Sinä narsistinen kusipää maksat muuton ja asunnon maalta!


    • Anonyymi

      kiusanteko varsinkin nuorilla perheillä,isännöitsijästä ei mitään apua

    • Anonyymi

      KERROSTALO SE KAMALA PAIKKA,JOSSA O PAKKO KUUNELLA HÄIRIKÖITÄ

    • Anonyymi

      marssitaan edestakaisin-aamut-yöt

    • Anonyymi

      Yläkerrasta kovia kolahduksia,kantapää spurtteja,välillä joku huonekalu siirtyy sellaisella äänellä että varmaan lattiat täynnä naarmuja, hehe kaikkea sitä kuulee.

      • Anonyymi

        Juu onpa kauheaa tää elo ihmisen kun on asumisen ääniä,kuis sitten suut pannaan jos sota syttyy? Ihan takuu varmasti rytisee ylhäältä,alhaalta ja sivusta. Opetelkaa elämään ja nauttimaan siitä. Kaikki ihmiset ei istu naama kiinni kännykässä tai tietokoneella, ja jotkut taas käyvät siellä vessassakin kun siihen vielä kykenevät. Eipä tässä muuta kuin kaikkea hyvää ihan jokaiselle.


    • Anonyymi

      Miten antaa samalla mitalla takaisin yläkerran kanta-astujille: Jatkuva töminä, ryminä, huonekalujen raahaus ja oven paiskominen.

      • Anonyymi

        Ota vuokran antajaan yhteyttä ja pyydä että laitetaan äänieristeet asuntoosi ja ylä kertaan.


    • Anonyymi

      Onko sulla Gevaliaa varattuna?

    • Anonyymi

      Korko tömistelyä se vaan loppuu ku vouti pimpottaa ovikelloa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe