Raili Ala-nisula

sydänveri78

Onko kellään tuoretta kokemusta hänestä? Jos varaisin ajan vähintäänkin haastavassa elämäntilanteessa..Pelkään että rahat (vähäiset) menee hukkaan..

8

4492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännäri

      Ei tuoretta kokemusta mutta n.10 v.takaa. Ennusti miestä ja poikalasta mulle ennenkuin täytän 40. Eipä ole näkynyt, täytän kohta 42. Keskusteluista olen lueskellut että tuntuu Raililla olevan yleinen kaava luvata tuota yksinäisille naisimmeisille

    • Lasikenkä 84

      Minulle ennusti kaiken oikein, kaikki tosin ei ole vielä toteutunut, mutta kävin marraskuussa 2012 Railin tykönä!! :D Osas kertoo myös hyvin menneestä :)

    • Valkyr1

      Kävin hänellä, ja voin sanoa että hän on hyvin ammattitaitoinen, ja hänellä todellakin kyky nähdä taaksepäin, tulevaan ja luonteenpiirteitä kuvailee hyvin tarkasti itsestä /perheenjäsenistä. Fantastinen kokemus ja varmasti menen toistekin.

    • sysipuu

      Itse kävin muutama kuukausi takaperin.. Ennustuksista osa jo toteutunut :) Osasi kertoa perheestäni ja lapsestani täysin kaikki oikein! Suosittelen!! On myös muutamalle ystävälleni ennustanut kaikki oikein! Itse olen eronnut, eikä todellakaan ennustanu mitään, mitä kaikille yksinäisille mukamas aina ennustetaan!! Kertoi tosi hyvin menneestä, työjutut, mies jutut ym.. Ny vaan jänskätetään tapahtuuko loputkin ennustukset :D

      • Jännäri

        No sehän on hieno juttu! Itse aikanaan soitin Railille koska hän oli nähnyt hyvin ystäväni äidille ja muutamalle muulle. Minulle vaan ei tosiaan näkemänsä toteutunut ja yli 10 v.on kulunut ennustuksesta .Sorruin sitä minäkin arvosteluun niin kuin monet muut täällä...pitäisi jaksaa muistaa että kaikki ei näe kaikille.


    • särkynyt

      Kävin itse. Vähän jäi epävarma kuva ja osa oli selkeää päättelyä. Vaikea sanoa, mutta toivottavasti toteutuu. Osan pitäisi jo nähdä kevään kuluessa, joten kesällä tietää, pitikö tuo osuus paikkansa.

    • Kaksin voimin

      Minulle ja siskolleni kertoi asioita menneestä, mitkä eivät ole voineet olla olemassa. Kuuntelimme kaikessa rauhassa, ei ollut hyvä olo. Eli kaikille ei näy varmaankaan osuvasti. Valitettavasti.

      Tulevassa olisi kumppani ja perhe, mutta meillä on jo ikää niin paljon, ettei tuo lapsiasia voinut olla totta. Siskoltani on poistettu kohtu. Minäkään en enää halua lapsia ja ikää on sen verran, ettei se voi toteutua. Kuvaili työtä ja kotia, meni aika metsään. Toinen meistä asuu maalla, toinen ulkomailla, sitä ei nähnyt, puheli paikkakunnan alueesta missä kävimme.

    • Jiri

      Kuka jaksaa uskoa näitä "ennustajia"... mikä ennustaja se on,kun varaat nimelläsi soittamalla (puh), niin tuo ehtii googlettaa Facebookista/netistä tietoja sinusta ja perheestäsi ennen istuntoanne; monesti viä kyselevät "onko näin". # Olen "avoimin mielin" ollut parissa yleisessä istunnossa, jossa vastaukset annettiin "tässä nyt tällainen ja tällainen hlö, kuka tunnistaa" ja jonkun tunnistessa ympäripyöreän kuvaelman, niin alkoi yhtä ympäripyöreät selitykset,jotka olis voinu sopia ihan kehen tahansa. Kävi sääli ihmisten herkkäuskoisuutta ja kiukku tuollaisia hyväksikäyttäjiä kohtaan, jotka luulevat tekevänsä hyvää "lohduttamalla" kertoen yleismaailmallisia asioita tuonpuoleisesta. Valehteluahan se on,kun väittää välittävänsä vainajalta viestiä. Ja näitä "meedioita" on ihan yliopistokoulutuksen saaneissakin; ei tarvi kuin hyvän yleissivistyksen perehtymisen tilastoihin eri elämänalueilta, niin jo vain juttua keksii. Pariskunta oli luennoimassa; mies katsoi silmä kovana, kuinka vaimo luennoi ja sitten aloitti omat kömpelömmät jorinansa... olin vähällä lähteä pois kesken istunnon, kun otti niin päähän tuollaiset ihmisten hyväuskoisuutta hyväksi käyttävät. # Netissä ilman saamani numerologia oli parempi kuin "asiantuntijalta" ostettu... että olen minäkin tullut höynäytetyksi. # Ne joilla ennustus osuu oikeaan; kun povataan miestä sun muuta, niin ihminen saa ne muutenkin KUN/JOS vain haluaa... Kun povataan "tumma mies, lapsia" sun muuta normaalia... niin luulet sen olevan taivaisiin kirjoitettu, kun itse vaan alat toimia kuten ennustaja on sinulle povannut.. kun kiinnität huomiosi siihen mitä haluat, niin saat... mutta kun on povattu miestä, niin uskot toimit sen mukaab. # Kun elämäntilanteenne on hankala luottakaa läheiseen/ystävään/ammattiapuun; älkää jääkö povarien koukkuun. Kun olette hyviä toisille ihmisille, niin se kaikki hyvä tulee teille itsellenne takaisin... kun vain uskotte itseenne ja luotatte OMAAN voimaanne! En muista tavanneeni koskaan aitoa meediota/povaria... Kuten täälläkin povattu lapsia sellaiselle,jolla kohtu poistettu ja sitten perustellaan "kaikki ei näe kaikille"... Hoh,hoh; iäkkäämmillä on jo sen verran elämänkokemusta/ psykologista silmää, että uskaltavat sanoa "ei pidä paikkansa". Luottakaa itseenne ja tehkää hyvää läheisille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe