LUKEKAA TÄMÄ JA LEVITTÄKÄÄ TIETOA!!

HUUTOMERKKI

Kaikki taivaankappaleet liikkuu ja siksi myös horoskooppien ajat(siis ajat milloin on mikäkin horoskooppi) vaihtuu.... Tässä siis lukee mikä on milloinkin (käärmeenkantaja on ihan uusi horoskooppi) ja toivon että alat käyttää oikeaa keskustelupalstaa!!! Olen itse katsonut noi ajat niin niissä saattaa olla jotain pieniä virheitä mutta luulisin että ne menee noin...


Horoskoopit ja ajat milloin on mikäkin:
Jousimies: 18.12-20.1
Kauris: 21.1-16.2
Vesimies: 17.2-11.3
Kalat: 12.3-18.4
Oinas: 19.4-14.5
Härkä: 15.5-21.6
Kaksoset: 22.6-21.7
Rapu: 22.7-21.8
Leijona: 22.8-17.9
Neitsyt: 18.9-31.10
Vaaka: 1.11-24.11
Skorpioni: 25.11-2.12
Käärmeenkantaja: 3.12-17.12

Lisätietoja:
http://www.nic.fi/~praasu/horosk.htm

18

6629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku

      Mielenkiintoista. Kävin lukemassa asiasta lisää ja totesin, että Kärmeenkantajan ominaisuudet osui naulankantaan omien luonteenpiirteiteni kanssa. Jousimiestä en ole koskaan tuntenut omakseni, joten olen aina kuvitellut, että siihen on vaikuttanut joku nouseva merkki, mutta toi osui juuri kohdalleen jopa onnenkivi.

    • CrazyJouskari

      Mä en ymmärtän... o.o Mä en kyl oo YHTÄÄN käärmeenkantaja... O_o' Enemmän oon jousimies... mut ihan sama xD

    • HUUTOMERKKI

      Jousimies 17.12-20.1
      Kauris 21.1.-18.2.
      Vesimies 19.2.-14.3.
      Kalat 15.3.-21.4.
      Oinas 22.4.-16.5.
      Härkä 17.5.-22.6.
      Kaksoset 23.6.-21.7.
      Rapu 22.7.-19.8.
      Leijona 20.8.-14.9.
      Neitsyt 15.9.-29.10.
      Vaaka 30.10.-21.11.
      Skorpioni 22.11.-28.11.
      Käärmeenkantaja 29.11.-16.12.

      • gthsfhjyukrj

        urpot,ne on samoja kun oot syntynyt,mutta akseli on liikkunut että tällä hetkellä ne on ,mitä on voi olla että nyky nuoret ovat muuttuneet,mutta vanhat vielä on samoja,ihania horoskooppeja...


    • Tiny-Des

      Ei pidä paikkaansa. En ole ollenkaan niin kuin tämä käärmeenkantaja vaan juuri niin kuin jousimies.

    • Joutskarinainen

      Eipä taida toi käärmeenkantaja saada musta ainakaan kannattajaa...en ainakaan tunnistanu muita kuin yleisiä JOUSIMIEHEN tuntomerkkejä, jotka sopivat myös minuun. Eli jousimies sielulta ja sydämeltä, vaikkakin kuinka virallisesti käärmeenkantaja oisinkin. Tosin toi käärmeenkantaja- nimityskin on aika hämäävä, koska kaikki muut horoskoopit ovat enemmän tai vähemmän olevia, vai olenko ymmärtänyt aivan väärin. Yksisarvinenkin olisi ollut hienompi nimitys, mutta kuka sen on ikinä keksinytkin, luultavasti halusi vaan pitää käärmeenkantaja- horoskoopin vain omassa tiedossaan. Vai kuka oikeasti haluaa ilmoittaa olevansa käärmeenkantaja?

    • TaiÄläSittekhänKato!

      Olen ilmiselvä käärmeenkantaja, mutta tuon taulukon mukaan ukkoni pitäis olla vaaka ja pois se hänestä. Se on kaukana vaakasta.

      • Käärme

        Ihan uskomatonta! Itse olen joulukuun alussa syntynyt ja jousimies, mutta kun luin luonnekuvauksen Käärmeenkantajasta niin se oli omaa luonneta paljon lähempänä kuin jousimies on.


    • manuall

      Tämä ei valitettavasti pidä paikkaansa. Länsimaisessa astrologiassa koroskooppimerkit menevät trooppisen eli vuodenaikojen vaihtelua seuraavan syklin mukaan. Itäinen astrologia taas muuttuu konstellaatioiden mukana, ja siellä merkitkin vaihtavat paikkaa syntymäajan mukaan. Itse olen jousimies, itämaisessa astrologiassa taas Vaaka. Mutta en seuraa sitä tulkintaa koska siinä kuumerkillä on vahvempi osuus. Astrologia ei ole sama asia kuin astronomia; Käärmeenkantajan kohdalla hankalaa on jo se että sillä ei ole hallitsevaa planeettaa kuten 12:lla merkillä.


      Tässä kuva joka havainnollista asiaa:

      http://www.wakeuphumanity.com/uploads/1/8/1/1/1811438/894040.jpg?501

      • Anonyymi

        mutta eikös tähtitaivas silti muutu?


    • jousimies till i die

      olen syntynyt 28 joulukuuta ja aina oon miettiny että en ole yhtään niinku kauris! oon täysin jousimies, myös kaverit sanoo että se sopii mulle paremmin... ennen aattelin aina et ku mul on venus jousimiehes nii johtus siitä. nyt anyways luen jousimiehen horoskooppia:D oon 16 v ja poikaystävä on britti vesimies joka asuu suomes:)

    • BanzzQu

      Ohhoh! Olen itse jousimies mutta kun katsoin käärmeenkantajan horoskooppimerkkiä niin huomasin että 29.11 osuu juuri minun syntymäpäivää edelle! Joten olen alkanut miettiä olenko jousimies vai käärmeenkantaja. En enää osaa päättää että pitääkö minun kirjoittaa horoskoopimerkki juttuihin(esim ystäväkirjaan) jousimies vai käärmeenkantaja. Apua!

    • Jouskari/käärmeen

      Päivitetty uudestaan Uusi ja Vanha

      22.11-21.12 - Jousimies -20.12-20.1
      22.12-19.1 - Kauris 21.1.-16.2.
      20.1-18.2 - Vesimies 17.2.-12.3.
      19.2-20.3 - Kalat 13.3.-17.4.
      21.3-19.4 - Oinas 18.4.-13.5.
      20.4-20.5 - Härkä 14.5.-20.6.
      21.5-21.6 - Kaksoset 21.6.-20.7.
      22.6-22.7 -Rapu 21.7.-10.8.
      23.7-22.8 - Leijona 11.8.-16.9.
      23.8-22.9 - Neitsyt 17.9.-30.10.
      23.9-23.10 -Vaaka 31.10.-22.11.
      24.10-21.11 - Skorpioni 23.11.-29.11.
      Käärmeenkantaja 30.11.-19.12.

    • !!!!

      Horoskoopit vaihtuvat vain nyt syntyneillä lapsilla.

      • häh

        siis täh


    • herätys maailma

      No miksi nuu maailma ja naistenlehdet ja suomi24 eivät ole ajan tasalla ja Käärmeenkantajaa ei näy missään vaan puuttuu joka luettelosta!

    • Sukeltaja 84

      Kyllä taidan olla käärmeenkantaja vesi sekä mahaoireet täsmäävät mielenkiintoista!!

    • hyukede

      Ei kannata uskoa kaikkeen. Kaikki pyritään muuttamaan, jotta ihmiset sekoais asioissa, ja sitten todistellan, ettei ne muka pidä paikkaansa, kun porukka ei enää tiedä luonteenpiirteistä mitään. Itse olen fanattinen härkä, ja sellaisena pysyn.
      Maailma halutaan kaaokseen, jotta ihmiset pistettäisi vaatimaan järjestystä. Sen jälkeen on totalitaria antikristuksen muodossa helpompi luoda. Enkä kuulu kirkkoon, tai lue raamattua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe