Raspberry Ketone Forte

Raspberry4

Onko joku kokeillut kyseistä tuotetta ja olinko vaikutusta ollenkaan niin kuin tohtori Oz väittää? Tiedän että ainoa tie laihempaan elämään on liikunta ja herkkujen poisjättäminen mutta jos nämä voisi auttaa edes vähän niin olisin tyytyväinen. Kerro siis jos olet kokeillut ja tuloksista ja millä tavalla olet elänyt kun olet näitä syönyt.

61

7587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfh

      Ainakin facebookissa ihmiset sanoo että rahat viedään. Perinteinen huijaus.

    • Yllätys

      Kyllä vaan toimii. Syöt ihan normaalisti kunnollista perusruokaa ja jos liikkuu niin aina parempi. Itse otan 2 pilsua aina aamulla tyhjään mahaan ja se siitä. Työni on fyysinen, eli enpä juuri sen lisäksi harrasta sen kummemmin. Eka viikko 3kg ja toka 2kg miinusta. Vatsarasvoista sen huomaa. Halusin pois sen 5kg ja nyt saan extraakin pois :) Epäilin aluksi ja nyt yllätyin täysin. Hyvin puree rasvoihin ja antaa virtaa elämään.


      • laihtuapitäs

        jaa voitko tila mullekin tuota tilaat ensin itselles kun on tullu niin lähetät mulle sen pitäslaihtua eikä liikunnan ja ruokavalion muutokset ole auttaneet


    • petettymyös

      Minäkin sorruin ostamaan noita; tilasin 2 purkkia (kun sai halvemmalla), mutta tulikin 4 purkkia ! En mielestäni painanut kahta kertaa tilausta. Mitä voisin tehdä ? En kyllä enää usko niiden tehoon, että haluaisin nähdä livenä jonkun, jolla toimii. Mainoksessa mainittiin joku suomalainen ravintoterapeutti, jota ei kuitenkaan löydy mistään vai onko joku löytänyt ?

      • mörkö

        Tää on ihan huijausta koko juttu. Tilasin aloituspakkauksen ja nyt tulee postissa jatkuvasti lisää 100 satseja, jotka olen palauttanut. Eilen tuli lasku tuotteista korkojen kanssa...olen ilmoittanut asiasta eteenpäin. Joten älkää lähtekö mukaan tähän huijausleikkiin.


      • Pahoin huijattu
        mörkö kirjoitti:

        Tää on ihan huijausta koko juttu. Tilasin aloituspakkauksen ja nyt tulee postissa jatkuvasti lisää 100 satseja, jotka olen palauttanut. Eilen tuli lasku tuotteista korkojen kanssa...olen ilmoittanut asiasta eteenpäin. Joten älkää lähtekö mukaan tähän huijausleikkiin.

        Minulla sama juttu, älkää missään nimessä tilatko huijausta koko juttu, mainostavat myös ripsiseeriumia jne. Pakkomyyntiä, ja lähettävät tuotteita lisää , vaikka olet perunut lisätilaukset. Olen myös vienyt asian kuluttajaasiamiehelle, älkää maksako lisämaksuja tai maksumuistutuksia, tämä virolaisfirma huijaa minkä ehtii...


      • hellu12
        Pahoin huijattu kirjoitti:

        Minulla sama juttu, älkää missään nimessä tilatko huijausta koko juttu, mainostavat myös ripsiseeriumia jne. Pakkomyyntiä, ja lähettävät tuotteita lisää , vaikka olet perunut lisätilaukset. Olen myös vienyt asian kuluttajaasiamiehelle, älkää maksako lisämaksuja tai maksumuistutuksia, tämä virolaisfirma huijaa minkä ehtii...

        Minä myös olen ollut yhteydessä kuluttajaviranomaiseen. Tilasin vain näytepakkauksen ja maksoin sen, nyt lykkää lisää kapseleita ja laskuja. En ole maksanut, vaikka perintäkirjekin on jo tullut.


    • SUURI PETTYMYS

      Sain vain kovat vatsakivut, ja rahat meni. Mistä saat rahat takaisin, jos et onnistu... huijausta... et mistään!

    • cuba libre

      Miksi noita huijarituotteita pitäisi kokeilla? Toki se on kivaa antaa rahaa jollekin toiselle rellestämistä varten, eräänlaista hyväntekeväisyyttä.

      Mikäli jokin toimii oikeasti, tulee siitä sitten tietoa luotettavammilta tahoilta, kuten lääkäriliitolta tai THL:ltä.

      • mörkö

        Olet niin oikeassa.


    • sldkmfs

      Jos haluaa kokeilla niin tätäkin saa iherbistä eikä ole mikään vedätyslafka..

    • huuhaa18

      Kuka syö pillereitä, joista ei kerrota mitä ne sisältää? Hyvin ylimalkainen mainos, tänä aamuna tuote oli Womenshealth artikkelisssa nimellä Advanced Garcinia Cambogia ja nyt samassa artikkelissa nimellä Rasberry ketone. Ja tuotettahan ei ole Suomessa minkään kaupan hyllyllä.

    • huiputettu2

      tosi paskaa koko tuote ja valehtelevat että saa rahat takaisi ostin 2purkkia ja menin halpaan ei mitään vaikutusta lihoin kuukauden aikana 2kiloa siinä amerikkalainen dieetti amerikkalaisetkin vitun hoikkia miks eine syö sitä

    • kipee71

      raspbberry ketone ssa myrkkyä sehän laihduttaa ihmeesti sitähän amerikkalaiset laski vietnamissa lentoruiskutuksilla maastoon raukat varmaan laihtuu minunkin vatsani rupes turpoon ihmeesti kai käytävä lääkärissä

    • Haloo...

      Se on oikeasti jännä kun ihmiset luulee vieläkin että on oikotie onneen...ja vaikka miten sanotaa siitä. Mutta kuitenkin kun joku osaa oikein mainostaa niin joku urpo
      ajattelee että tuohan on kiva..3kk ja läskit "sulaa" pois...ei jumalauta!
      Kun niitä "malli" kuviakin katsoo niin eikö jo ajatella että haloo?
      "No mut jos tää toimis"...sit maristaan netissä kun "mää vaan lihosin".
      Ja myönnetään julkisesti olevansa dorka.
      Linkissä on huikeita suomalaisten ihmisten kertomuksia...
      klikkaappas vaikka ihan nimestä ja avaa toiselle välilehdelle...voi vaikka kysäistä
      facebookista tältä Kallelta..tai Pertiltä että toimiko oikeasti...
      Nämä Kallet ja Pertit ei varmaan kyllä Suomea puhu...

      http://www.sparkfitclicks.com/cmp/674832203/?c=33916220

      huikee mainos olevinaan men´s health...muahahahahaaaa....urpot..ei kai sitä voi paremmin sanoa...

      Mut nostan hattua tälle joka näitä myy...vetää helppoa rahaa ympäri maailmaa kun jo pelkästään kärpäsenpaskan kokoisesta Suomesta tilataan pastilleja...
      kun alkaa miettimään...Jos vuodessa pelkästään Suomesta tilattaisiin tuhannelle ihmiselle..jos näin ihan varovaisesti ottaa...keskiostos pyöreästi 100ekee. normihinta yli, mut eiköhän ne kokoajan jotain alennuksia tyrkytä..
      Eli 100€ se varovainen 1000 henkilöä...huh huh...mut nyt päästään ytimeen...mietitään joku Saksa..Ranska jne jne....se voi tyrkätä tuota netti mainostaan ympäri maailmaa...arvaa missä mulla tuli eteen...FACEBOOK seinällä!!! Hajosin ihan totaalisesti :D .....todellisuus on...painon pudotukseen ja hyvään kroppaan EI ole oikotietä...mutta helppoa rahaa on...niin kauan kun on helppoja ihmisiä...AINA! Nooh..jos taas pari ihmistä oppinut että älä usko kaikkea mitä luet...toivottavasti joku ei usko tätäkään vaan tilaa omat pastillit :)

    • Rasberry ketone

      :D aika jännästi tuossa linkissä olevissa kuvissa toisen kaverin sukunimi, kotipaikka ym kirjoitettu ihan pisin vittua.. Toisen kuvan kaverin rintakarvat leikattu, yllättäen käsi samassa kohdassa ja mikä parasta, näyttää siltä että rintakarvat on liimattu sen käsiin...
      http://cboye.files.wordpress.com/2012/06/america-fitness-s.jpg

      Eka mies näyttää ihan transporter ja expendables näyttelijä Jason Stathamilta..
      Toinen mies, kolmas kuva, suoraan jostain mallilehdestä, kasvot erilaiset...
      Kun rullaatte sivun alareunaan jossa tulee facebookin suomalaiset miehet/naiset kommentoimaan omia kokemuksiaan tuotteesta.. klikkaappa mitä vaan niin että olet kirjautuneena faceen... Ei mene ihan suomalaisen kaverin profiiliin, yleensä Lousianasta joku mimmi tai new yorkista joku duunari..

      Hiano yritys pissattaa.. Sorry no go..

    • Syö vähemmän

      Tietääkseni keskitysleireillä ei ollut lihavia. Mistähän se johtui...

    • omg

      yheltä sivulla oon käyny kaks kertaa ja huomasin et samat kommetit ja päiväys on aina edeltävä päivä mitä ite kävin? samat ninmet kommenteissa mitä mainos postin lähettäjillä.

    • Pettynyt5

      Tilasin Solprian ja Mighty Rsberry Ketonen.Rahat meni tililtä, mutta purkkeja vain ei näy. Sotin Suomen numeroon, siellä puhuttiin englantia. Käskivät kysellä postista pakettia. Onko kellään vastaavaa kokemusta, miten menetellä???Älkää hyvät ihmiset te muut vain menkölankaan, mulle tuli180 euron tappio tästä tyhmyydestäni.

      • pettymys6

        Sama juttu minulla! Olen sähköpostia lähettänyt niille ja vastauksena on tullut huonosti käännettynä viesti takaisin. Olen soittanut ja he puhuvat englantia suomen suuntavassa numerossa. 4 viikkoa tilauksesta mennyt ja pakettia ei näy. Syyttävät tullia ja itse pitäisi selvittää tullista. Itsellä meni 100€!! Sanoin jo heille että teen tutkinta pyynnön poliisille ja soitan kuluttajavirastoon tästä huijjaulsesta!


      • Aloittelija

        Tilasin itse kanssa kyseiset tuotteet. Tulivat postissa 2kk jälkeen tilauksesta ja kyllä muuten toimii!


      • Herkuttelijan
        Aloittelija kirjoitti:

        Tilasin itse kanssa kyseiset tuotteet. Tulivat postissa 2kk jälkeen tilauksesta ja kyllä muuten toimii!

        Tilasin tuotteet ja tuli noin kolmen viikon päästä ja nyt testaillaan...kerron käyttökokemuksia kun olen niitä nauttinut.


      • pettynyt suuresti
        pettymys6 kirjoitti:

        Sama juttu minulla! Olen sähköpostia lähettänyt niille ja vastauksena on tullut huonosti käännettynä viesti takaisin. Olen soittanut ja he puhuvat englantia suomen suuntavassa numerossa. 4 viikkoa tilauksesta mennyt ja pakettia ei näy. Syyttävät tullia ja itse pitäisi selvittää tullista. Itsellä meni 100€!! Sanoin jo heille että teen tutkinta pyynnön poliisille ja soitan kuluttajavirastoon tästä huijjaulsesta!

        Itse tein tutkintapyynnön. Myöskin piti kuolettaa korti ja ottaa etämaksut pois käytöstä, ettei tililtä enempää veloiteta. 69€ lähtee kuukaudessa ja ainuttakaan purkkia ei ole vielä näkynyt.


    • hilleri1

      No Herkuttelija, toimiko pillerit niin kuin on luvattu? :)

    • jjjjj

      Heip

      Heti alkuun kommentti, että mitä sanon on totta enkä kuulu ihmisiin jotka vain haukkuvat muitten juttuja näillä palstoilla. Itse olen aivan normaalipainoinen ja kovasti liikuntaa harrastava 35v mies ja tilasin kolme purkkia tuota Mighty R Ketonea. Miksi? Mielenkiinnosta sitä kohtaan olisiko ne todella auttaneet polttamaan vatsarasvaa ja saamaan vihdoin vatsalihakseni näkymään. Treenaan siis oikeasti kovaa ja monipuolisesti, mutta vatsarasva on aina vain ollut ongelmani. Koin samaa ongelmaa alussa, että luulin tulleeni huijatuksi. Purkkeja ei vain kuulunut 4 viikkoon vaikka rahat hävisivät. Kuitenkin ne lopulta saapuivat ja päätin kokeilla miten käy. No, miten kävi? Ei mitään. Ei mitään pahaa, kipuja tai mitään muutakaan ei ollut. Ei kyllä mitään hyötyäkään, ei paino muutosta, (vaikka ei tarpeelista ollutkaa), ei rasvamuutost, ei mitään. Siis aivan sama kuin olisin vetää juonut aamuisin ja iltaisin. Hienoa jos tästä on apua oikeasti painonsa kanssa taisteleville, mutta minu kohdallani ei.

    • jansu841

      Käytän raspberry tuotetta itse ensimmäisellä kerralla aloitin siis helmikuun alussa 6viikkoo ja nyt aloitin eilen toisen kuurin. Syön raspberry ketonea ja rasvan polttoon solpriaa. Olen laihtunut 15kiloa ja toiset 15 otan nyt pois. Hyvät elämän tavat ja terveellinen ruoka auttavat tietenkin saamaan parhaan tuloksen. Eli 200g lihaa,kalaa tai kanaa päivässä, puolikiloa kasviksia päivässä, välipalalle maitorahkaa tai raejuustoo ja sokeroimatonat mehukeittoo ni kilot alkaa karisemaan ekalla viikolla lähti se 3kiloo ja sitten tasasesti.n. 1kg per viikko. Vettä pitää juoda myös 3-4l päivässä. Olen kokeillut kaikkia erilaisia dieettejä ja tämä toimii. Myös mieheni oli kyseisellä dieetillä ja laihtui 18kiloa. 8viikossa.

      • Jansu841

        Niin ja kunnon yöunet ovat myös erityisen tärkeät. Itse en ole lisänyt kummempaa liikuntaa kun työmatka taittuu kävellen ja pyöräillen 5km päivässä, sitten koiran kanssa lenkkeilyä.


      • tje
        Jansu841 kirjoitti:

        Niin ja kunnon yöunet ovat myös erityisen tärkeät. Itse en ole lisänyt kummempaa liikuntaa kun työmatka taittuu kävellen ja pyöräillen 5km päivässä, sitten koiran kanssa lenkkeilyä.

        Olen kokeilut Raspberry Total eikä toimi, lisää tuli vaikka en tilannut ja nyt olen yrittänyt päästä niistä eroon mutta aina tulee lähetys takaisin vaikka palautan ja ilmoitan että en ole tilannut.

        Tällainen tuote Raspberry Total Turi 6 A EE-11313 Tallinn, Estonia, älkää tilatko tätä.


    • Ääliö

      Tilasin kokeilupakkauksen tuota Rasberry Total 7,90€ mutta yllätys yllätys tilausta ei voikaan perua. ko. s-postiosoitetta ei ole olemassakaan. Pian alkaa postiluukusta tippumaan kasapäin kalliita pillereitä, mitä en todellakaan aio maksaa. Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan.
      Vittu miten ihmisen pitää olla näin tyhmä!

    • ruottu

      pitäs peruuntua e-mailissa [email protected]. Ja 14 vrk sisällä, muuten sitoutuu ostamaan puolen vuoden satsin.

      • Puupää

        Tuossa s-postiosoitteessa oli kirjoitusvirhe, oikea on; [email protected]
        Vastasivat samana päivänä.


    • Puupää

      Ei toiminut tuo sähköposti vaan viesti palautui tuntemattomana. Minä menin lankaan ja maksoin jo 293,04 euroa automaattisesti visa-tililtä tuotteista kuukauden aikana, ennenkuin huomasin huijauksen. Rahat on mennyt jo tililtä ja purkkeja on tullut vasta 2 2 näytepurkkia, kun kaikkiaan niitä pitäisi tulla 6. Sopimuksessa lukee, että 6 kuukauden määräaikainen satsi maksaa toimituskuluineen 249,20 €. Nyt ottaa päähän.

      • Puupää

        Eikä paino ole pudonnut yhtään ensimmäisen kuukauden aikana. Normaalia hieman vähemmän olen syönyt ja liikkunut normaalia enemmän. Olis jo pelkästään noista syistä vähän voinut paino pudota, mutta ei. Pillerit eivät ainakaan ole mitään vaikuttaneet. Ja tässä puhuu Suomalainen rehti mies, eikä mikään mainostoimiston palkkaama huijari! Puupää kuitenkin.


      • Puupää
        Puupää kirjoitti:

        Eikä paino ole pudonnut yhtään ensimmäisen kuukauden aikana. Normaalia hieman vähemmän olen syönyt ja liikkunut normaalia enemmän. Olis jo pelkästään noista syistä vähän voinut paino pudota, mutta ei. Pillerit eivät ainakaan ole mitään vaikuttaneet. Ja tässä puhuu Suomalainen rehti mies, eikä mikään mainostoimiston palkkaama huijari! Puupää kuitenkin.

        Kumma juttu. Suurin osa (10 henkilöä) tällä palstalla kirjoittaneista pillerien kokeilijoista sanoo, että pillerit eivät vaikuta mitään. Vain muutama kirjoittaja (3 henkilöä) kertoo pillerien vaikuttavan ja vieläpä tosi paljon (aivan mainosten mukaisesti). Siis täysin ristiriitaisia kommentteja. Kumpaa tahoa pitää uskoa. Johtopäätös on se, että pillerit eivät toimi. Tai ne toimivat vain harvoilla jostain kumman syystä mutta sitähän valmistaja ei tietenkään kerro vaikka tietäisikin. Minulla ei toiminut (mitat ovat 181 cm ja 88 kg, josta ainakin 8 kg on vyötäröllä). 10/3 suhteella on todennäköistä, että kansalaisia huijataan ja rahastetaan törkeästi.


      • Puupää
        Puupää kirjoitti:

        Kumma juttu. Suurin osa (10 henkilöä) tällä palstalla kirjoittaneista pillerien kokeilijoista sanoo, että pillerit eivät vaikuta mitään. Vain muutama kirjoittaja (3 henkilöä) kertoo pillerien vaikuttavan ja vieläpä tosi paljon (aivan mainosten mukaisesti). Siis täysin ristiriitaisia kommentteja. Kumpaa tahoa pitää uskoa. Johtopäätös on se, että pillerit eivät toimi. Tai ne toimivat vain harvoilla jostain kumman syystä mutta sitähän valmistaja ei tietenkään kerro vaikka tietäisikin. Minulla ei toiminut (mitat ovat 181 cm ja 88 kg, josta ainakin 8 kg on vyötäröllä). 10/3 suhteella on todennäköistä, että kansalaisia huijataan ja rahastetaan törkeästi.

        Onhan nämä pillerit loppuun syötävä, kun maksoivat niin törkeän paljon.,vaikka eivät vaikuta mitään.


    • cuba libre

      Eivät vaikuta, lumevaikutusta on.

      Huuhaata. Ehkä 0,01kg/vko suuntaan tai toiseen :p Tieteellisesti on varmasti niin, että jokin vaikutus on labraoloissa saatu aikaan, mutta käytännön tasolla se vaikutus on nolla, sunnilleen sama kuin hyttysen siiveniskut maanjäristyksessä.

      • cuba libre

        Kyseessä on amerikkalainen tuote, kaikkien jenkkien saatavilla. Mikäli tuote toimisi, olisi siellä kymmenet miljoonat ihmiset todistetusti pudottaneet oleellisesti painoaan tuon avulla. Ja Yhdysvallat olisivat ihannepaikka hoikkien ihmisten näkemiseen... Ei taida olla ihan näin?

        http://hitchfit.com/wp-content/uploads/2012/11/Pizza-Night-002.jpg


    • mörkö

      Hei. Menin tilaamaan kokeilupakkauksen, sitoutumatta mihinkään. Nyt on tullut säännöllisin väliajoin 140e paketti kotiin(jossa on ei palautusta merkintä). Olen palauttanut 2 kertaa pakkauksen omilla rahoilla takaisin. Eilen tuli lasku korkojen kanssa kyseisestä tuotteesta, minkä olen jo palauttanut. Otan yhteyttä asianajajaan ja kuluttajasuojaan kys firman kohdalla. Tuote oli täyttä humpuukia, joten älä lähde mukaan tuohon soppaan. Ostin kuntopyörän ja ruokailun vähentämisellä saa painon tippumaan. Terv marilyn.

      • pöllö

        Onko kukaan saanut lopetettua pakettien tulemista? Ainakaan puhelinnumero ei vastaa! Mites ne maksut jotka menevät suoraan visan kautta, ilmeisesti pitää se kortti kuolettaa.


      • pöllö
        pöllö kirjoitti:

        Onko kukaan saanut lopetettua pakettien tulemista? Ainakaan puhelinnumero ei vastaa! Mites ne maksut jotka menevät suoraan visan kautta, ilmeisesti pitää se kortti kuolettaa.

        Mihin osoitteeseen palautit mörkö paketit, minä en löydä edes osoitetta!


    • onkooikeastiniinvaik
      • Puupää

        En tilannut netin kautta tuosta virolaisesta huijariyrityksestä, koska siellä oli kalliimmat hinnat, vaan Brittiläisestä raspberryketonerenew.com nettiyrityksestä. Samaa potaskaa nekin myyvät. Huijattuna on tympeää olla ja sen tietää vain se joka on tullut huijatuksi. Taitaa olla kaikki noiden tuotteiden myyntiyritykset samanlaista huijariporukkaa. Kaikenlaiset jälkiviisaiden ylimieliset kommentit ottaa päähän. No vahingosta viisastuu.


      • aivotbrains
        Puupää kirjoitti:

        En tilannut netin kautta tuosta virolaisesta huijariyrityksestä, koska siellä oli kalliimmat hinnat, vaan Brittiläisestä raspberryketonerenew.com nettiyrityksestä. Samaa potaskaa nekin myyvät. Huijattuna on tympeää olla ja sen tietää vain se joka on tullut huijatuksi. Taitaa olla kaikki noiden tuotteiden myyntiyritykset samanlaista huijariporukkaa. Kaikenlaiset jälkiviisaiden ylimieliset kommentit ottaa päähän. No vahingosta viisastuu.

        Totta tästä on hyvä otta oppia, huijaukset kehittyvät ja muuttavat muotoaan.

        Olkaa hyvät ihmiset varuillanne ja muistakaa että liian hyvät tarjoukset harvemmin ovat totta.


    • Olen myös mennyt lankaan, palauttanut näytepakkauksen jälkeen tulleet tuotteet ja laskun. En aio maksaa koska tilasin VAIN kuukauden satsin 7,90e. Tuote ei sopinut minulle ja siitäkin laitoin s-postia. Vastaus tuli-tilausta ei voi perua. EN aio maksaa.

      • Ja tosiaan, ekan kerran tällaista tein, siis netin kautta jotain pillereitä tilasin. Googletin myöhemmin asiasta ja tuotteesta. Ja tietty harmitti etten tehnyt sitä heti.


      • helen121

        En maksa minäkään. Tein tilauksen 18.9.2014, jolloin heidän markkinointinsa oli vielä harhaanjohtavaa. He ovat muuttaneet tilaussivustoa lokakuun lopulla ja nyt siitä käy jo ilmi, mihin sitoutuu.


    • ruottu

      Tilasin siis Raspberry Totalia kerta-annoksen hintaan 7.90 euroo ja peruin heti lisätilauksen. Lukekaa tilausvahvistus (Raspberry Total määräaikaistilaus). Lisää ei tullut.

      • asberry ketone cheat

        Jusst. Miksi moista sontaa tilaisi? Oliko järkeä?

        Tuhlaa rahasi vaikka vessapaperiin. Ja vielä sen lisäksi, että saa toimimatonta huijarikamaa niin joutuu mielivaltaisten ehtojen uhriksi.


    • ruottu

      Kyllä se toimii. Tilasin lisää toisen puljun kautta. ei ehtoja. ensin kokeilin sitoutumatta mihinkään.

      • asberry ketone chea

        Vesi toimii paremmin


    • ruottu

      Vesissäkin on eroja. parasta tietysti hapetettu lähdevesi. malttia, ystävät.

    • Killikö

      Ensimmäisen Queenlash ripsiseerumin jälkeen tulee 3 kallista pulloa yhtáikaa...n.150e.Firmaan ei saa sähköpostilla yhteyttä,vaan postit kääntyvät takaisin.Laskuja vaan tulee,vaikka on jatkolähetys peruttu...ja jatkoseerumit palautettu.Huijarifirma on tämä.Lukekaa Xellim ou:sta keskusteluista.Kaupittelevat ripsiseerumia,hampaiden valkaisuluiskoja ja laihdutustuotteita.Satoja ihmisiä on ihmeessä tämän firman kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!.Älkää sotkeutuko kyseiseen Virolaiseen firmaan.Suomi24 keskusteluissa on kerrottu ihmisten suulla kaikki edellinen.

    • hiirula

      Tilasin ja kadun,ei toivomaani vaikutusta. Täyttä humpuukia koko p...a,painoa tullut 5kg lisää 1.jakson aikana. Maksoin tänään toisen erän vaikka en olis p..... halunnut, en kuitenkaan jaksa enkä osaa taistella huijareita vastaan. 1.erän saatuani otin yhteyttä raspberryyn ja sain peruutusohjeen, aivan sama vaikka olis tullu arabiankielisenä, samoinkuin aktiivisuusmittari-ei minkäänlaista käyttöohjetta. Ikäihmisenä suuren jalkaleikkauksen jälkeen en ole voinut liikkua normaaliin tapaani ja toivoin "vadelmien"pysäyttävän painonnaousun. HUU haa humpuukia TULIN TODELLAKIN PAHASTI PETETYKSI ! Tämän kirjoitin varoitukseksi niille jotka harkitsevat "vadelmien"ostamista -saatte maksaa kalliisti ja jää paha maku suuhun, takuulla toimiva ei toiminu ainakaan mulla.

    • eiikinädiettilitkuja

      Kyllä ihmiset sitten on tyhmiä.kaikenmaailman roskaa ahdetaan kroppaan laihdutuslääkkeen nimen alla.kait te ymmärrätte että sinä olet se joka sitä ruokaa ahtaa suuhun ja laiminlyöt liikunnan.sitten ihmetellään kun paino vaan ei putoa.tai superdieetti ei poistanutkaan loppuiäksi kiloja..voi voi voi ihmetellään kun vatsa sekaisin vitamiinitasot perseellään.veriarvot mitä sattuu.veto pois .nivelsärkyjä ja n.j.e. siis kun tämä humpuukkipainonpudotus saa hullut mittasuhteet.tässä terveellinen ohje liiku.kuntoile 3-5 kertaa viikossa.syö terveellistä ravitsevaa ruokaa pienet annokset .juo paljon VETTÄ.syö hedelmiä ja marjoja.sokerit pois ja rasvat.nuku säännölliset hyvät unet.
      Siinäpä se noin yksinkertaistettuna.
      Vuoden päästä voit jo nähdä tuloksia
      Ja kroppa voi hyvin.hyvästit voit sanoa kalorilaskureille ja rahastusdieettiohjemille
      T eiikinädiettilitkuja

    • Trap56

      I feel under pression because I try this product one time. But I stop ✋ to use because my pression body start to be high so I call to my doctor he say for me don't use more I can't not continue to use. But when you buy this they say u can say for stop them to send this product if you call them to stop ✋ send more for you between 14 days. .but when I try to search for number for calling don't have any one. So they still send this for me with invoice of values Sek.1.065. 97 ..i feel like a fallen a trap. About the results for be slim I can't not say anything because I don't eat several times. .

    • painoapitässaadapois
    • Anonyymi

      Vadelmaketonia myydään ihan luotettavissakin nettikaupoissa. Ja eri valmistajien tuotteina kuin tämä keskustelussa esiintynyt huijarifirma. Onko siis kellään kokemusta tuotteen käytöstä, toimiiko millään tasolla? Asiallisia vastauksia, kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4174
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4062
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3884
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2697
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2465
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2064
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2062
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1930
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1599
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe