Miten voisin saada bentsoja?

1west0c

Nyt viimeaikoina elämäni on ottanut taas kurjan käänteen alaspäin ja löydän itseni jatkuvasti ahdistuneena sosiaalisissa tilanteissa.

Olen päättänyt, että SSRI pohjaisilla lääkkeillä en tule tekemään mitään. En etsi pitkäaikaista lääkitystä, vaan 'ryyppy'lääkitystä. Kestän kyllä julkisilla kulkea ahdistuneenakin, mutta esim. kaupassa asiointi on äärettömän tuskallista.

Joten bentsot vaikuttaisivat parhaimmalta ratkaisulta tilanteeseen. Ja nyt mietityttää - voinko mennä ihan puhtaasti terveyshoitajalle puhumaan ongelmastani?

Ja mikäli ei onnistu julkisten kautta, niin paljonko suurinpiirtein pitäisi pulittaa yksityisellä siitä käynnistä? Raha on erittäin niukoilla.

114

15601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaa mielummin mielenterveys asemalta aika ja kerro tuntemuksesi siellä niin melko varmasti saat jotain apua.

    • Hermikko

      Omatoimisesti voit ehdottaa tk-lääkärille ketipinor-lääkitystä, sen saa aika helposti koska ei ole koukuttava.

      • no huh huh

        Ketipinor on erittäin vaikea lopettaa. minulla on lopetus jatkunut jo 3 vuotta ainna 1/4 pois tapletista aloitus oli 300mg. Hierveät viekkarit kun olen liian nopeasti vähentänyt.
        Se on psykoosiin ja skitsofreniaan tarkoitettu lääke, se sekoittaa aivokemiat täysin.


      • heipäheisinne

        kuka vittu haluaa ahdistuneisuuteen helvetin vahvoja unilääkkeitä


      • noheipäheivaan
        heipäheisinne kirjoitti:

        kuka vittu haluaa ahdistuneisuuteen helvetin vahvoja unilääkkeitä

        No ahdistusneisuushäiriöön sitä yleensä määrätään. Mistä olet saanut päähäsi, että se olisi unilääke???


      • sairastamenoo
        heipäheisinne kirjoitti:

        kuka vittu haluaa ahdistuneisuuteen helvetin vahvoja unilääkkeitä

        Niin, tai siis neuroleptejä!


      • utani
        no huh huh kirjoitti:

        Ketipinor on erittäin vaikea lopettaa. minulla on lopetus jatkunut jo 3 vuotta ainna 1/4 pois tapletista aloitus oli 300mg. Hierveät viekkarit kun olen liian nopeasti vähentänyt.
        Se on psykoosiin ja skitsofreniaan tarkoitettu lääke, se sekoittaa aivokemiat täysin.

        serougel prolong on esim pitkävaikutteinen ketiapiini. Aivan varmasti tulee vieroitusoireita. Ketipinoria ( lyhyt vaikuttieinn) ja pitkä vaikutteista käytetään mm. ahdisuneisuuteen, paniikkihäirön hoitoon ja esim.masennukseen. Isoilla ( todella isoilla siis) annoksilla tätä lääkettä käytetään vakavampiin psyyken häiriötiloihin,. Eli annoskoko on se, millä eri sairauksia tääälä lääkkeellä hoidetaan. Esim. psykoottisille erittäin suuri ja lievemmille ongelmille pienempi annos. Ketipno on kyllä nykysin kuin aspiriini, Sitä määärätään todella usein! monia eri psyyken lääkkeitä käytetään useisiin eir häiriötiloihin.. Annokset vain vaihtelevat.
        ,


    • tyyt.hoitoon

      Aloittaja kyseli bentzoista, ei neurolepteistä..

      Itselläni on yl.ahdistuneisuushäiriö, käyn yksityisellä psykiatrilla, käynyt jo vuosia, käytössä Xanor, tarvittaessa.

      Mene suoraan psykiatrille, ei th. asialle mitään voi ja yl.lääkärillä taas ei ole tietotaitoa samaan tapaan kuin erikoisl.

    • 109324

      Ketipinoria ahdistukseen? Sillähän ne sosiaaliset tilanteet vasta saakin pilattua. Toleranssi kasvaa neurolepteihin nopeammin kuin avaruus ehtii laajentua, myöskin. Neuroleptit ovat lähinnä tarkoitettu psykoottisten oireiden hoitoon. Ja niiden nukuttava vaikutus on tehnyt niistä myös suositun unilääkkeen. Tiedän lääkkeistä erittäin paljon, koska opiskelen psykologiaa. Ja tämän takia tiedän, että bentsot on se, mitä haluan itselleni. Vain tilapäisesti.

      Mitä tulee psykiatrista... miten julkiset psykiatrit suhtautuu asiaan?

      • Hermikko

        Ehdotin ketipinoria siitä syystä, että se rauhoittaa ja ehdottomasti tehoaa ahdistukseen. Sitä saa myös paljon helpommin kuin bentsoja. Mitä tulee toleranssiin, sellaista ei ketipinorin kanssa tule koskaan. Tiedän omasta kokemuksesta, ja siitä faktasta, että aine poistuu elimistöstä nopeasti, eli elimistö ei siihen koskaan ehdi tottumaan. Mutta ihan kuinka vaan.


      • 581
        Hermikko kirjoitti:

        Ehdotin ketipinoria siitä syystä, että se rauhoittaa ja ehdottomasti tehoaa ahdistukseen. Sitä saa myös paljon helpommin kuin bentsoja. Mitä tulee toleranssiin, sellaista ei ketipinorin kanssa tule koskaan. Tiedän omasta kokemuksesta, ja siitä faktasta, että aine poistuu elimistöstä nopeasti, eli elimistö ei siihen koskaan ehdi tottumaan. Mutta ihan kuinka vaan.

        itselläni ketipinor kovaan ahdistuneisuushäiriöön, voin sanoa että tehoton lääke minun kohdallani


      • Anonyymi
        Hermikko kirjoitti:

        Ehdotin ketipinoria siitä syystä, että se rauhoittaa ja ehdottomasti tehoaa ahdistukseen. Sitä saa myös paljon helpommin kuin bentsoja. Mitä tulee toleranssiin, sellaista ei ketipinorin kanssa tule koskaan. Tiedän omasta kokemuksesta, ja siitä faktasta, että aine poistuu elimistöstä nopeasti, eli elimistö ei siihen koskaan ehdi tottumaan. Mutta ihan kuinka vaan.

        Mä nyt ainakin nukun sillä ketipinorilla 24h eikä jaksa tuohon 24h tehdä yhtään mitään että kyllä mun mielestä nyt joku muu lääke olisi parempi enkä pidä sitä ketipinoria minään hyvänä lääkkeenä koska se on noin väsyttävä ja voimakas.


    • Psyk antti

      Olen psykiatri julkisella puolella ja olen sitä mieltä, että sinulle voisin kirjoittaa ns Z unilääkkeitä ja lisäksi vielä Xanoria, sekä Diapamia. Määrät pitää pittä kohtuullisena, joten en voi kirjoittaa aluksi kuin 30 tablettia näin aluksi. Bentsoja ei suositella pitkäaikaiseen käyttöön, joten viimeistään kymmenen vuoden päästä pitä bentsoista päästä eroon. Alkoholia pitää käyttää vain kohtuudella, joten ei yli 40 annosta viikossa, vaan mieluiten korkeintaan 6 keskiolutta päivässä. Voin tehdä reseptin myös puhelimitse, jos et pääse vastaanotolleni. Olen itse testaillut noita bentsoja, todeten niiden olevan hyviä myös viihdekäytössä. voin kirjoittaa myös ketipinoria, SSRI lääkkeitä, pkv lääkkeitä, ihan mitä vain lääkkeitä. Josku se hulluus voi iskeä myös psykiatreihin ja silloinhan kaikki on hirveessä vaarassa, kun itse tähti sekoilee ja tei vittu tiedä mitä helvettiä sitä duunaisi. Olen runkkailut viidesti viikossa ja se on tuonut uutta sisältöä elämääni. Olen kohteliaasti ollut aina auttavainen kaikkia kohtaan, varsinkin sinua kohtaan vitun kusipää.

      • NikoS

        Kuulostat lääkehakuselta ja tietämättömyytesi terveysjärjestelmää kohtaan paistaa läpi. Hienoa että opiskelet, miten koulunkäynti sujuu? Mistä syistä olet päättänyt olla kokeilematta esim. SSRI-lääkettä?

        Varaa aika TK:n omalle lääkärille tai käytä yliopiston yhtenäisiä terveyspalveluita ja katsokaa jatkoa yhdessä lääkärin kanssa.


      • avun tarpeessa

        Järjestyiskö vielä


      • Anonyymi

        >Olen psykiatri julkisella puolella

        Ihan vaan olet puolihullu avohoidossa.


      • Anonyymi

        Kuka se kusipää täällä on kun eka lupailee respat mihin vaan ja sitten selviää että olet pelkkä feikkitrolli.


      • Anonyymi

        Voitko vielä määrätä benzoja??


      • Anonyymi

        Hommaappa minullekin bemtaoja. En bilekäytä


    • ei aloittaja

      "Mistä syistä olet päättänyt olla kokeilematta esim. SSRI-lääkettä?"

      Suomesta löytyy jo 4 hyvää syytä. 4 kertaa paljon ruumihita.

    • 19+17

      Saahan niitä netin kautta tilattua ilman reseptiä. Onko muilla minkälaisia kokemuksia tästä?

      • myös miettinyt

        Olen käsittänyt että tuo on aika riskaabelia hommaa ja todennäköisyys onnistua on noin 50 prosenttia.


      • eikannata

        Ensinnäkin ne on helvetin kalliita ja kaikella todennäköisyydellä jää tulliin nykymenetelmillä.


    • sekakäyttäjä 76

      Netin kautta ei, ei kannata. Hinnat ovat aivan taivaissa, luokkaa 80 euroa 30 nappia. Google löytää kyllä pari kauppaa joista tulee ihan aitoa tavaraa (käyttökokemusten mukaan, riski on aina) ja lähettävät ei siinä mitään, mutta 70-80 prosentin varmuudella jäävät tulliin. Jos tilaa euun ulkopuolelta niin lähes varmasti tulli kaappaa ja jos ei niin paketissa tod,näköisesti pesujauhetta tai rotanmyrkkyä. Eli suomeksi sanottuna, netti kannattaa lääkkeissä unohtaa, kaikki muu melkein sen kautta sitten kannattaakin tilata.

    • 15''

      Laitapa linkit kauppaan

      • sama pilleristi

        Olen very sorry mutta sen verran vainoharhainen että en viitsi mainostaa täällä noita nettiapteekeita, syitä on monia mutta niillä nyt ei liene merkitystä asian kannalta. Laittakoon sitten joku muu joilla on meriittejä suositteluun asti, jos tahtoo.


    • Punatukkainen tyttö

      Laittakaa nyt niitä linkkejä, niin päästään ostamaan. Parempi sekin kuin ei mitään. TK:n kautta ei mikään onistu.

      • bentsopää

        älä hyvä ihminen tilaa jostain epämääräisestä nettikaupasta jotai myrkky bentsoi tai mitää muutakaan lääkkeitä:) jos todella tarviit lääkkeitä niin kyllä joku tk lääkäri nitä määrää jos olet sen tarpeessa. mutta jos lääkäri huomaa että olet vain pillerin perässä tai et muuten ole tarpeeksi vakuuttava vaivasi kanssa niin yleensä ne jättää kyllä määrämättä benjot niiden väärinkäyttöpotenttiaalin takia..


    • Punatukkainen tyttö

      Tänx! :-) Ja sitten kauppaan...

    • Ihan vaan blondi ;-)

      Hei 'xza1', mikä noista kaupoista on luotettavin ja toimittaa parhaiten perille? Laita linkki, kiitti :-)

      • en ostaisi

        Aivan järkyttävät hinnat.


    • Hinnat kohillaan, ho

      Ei kait sinun ole pakko. Maksa ne samat rahat suomal. lekurille sitten. Eikä ole takuuta muuta kuin että päivittelee sitten sun tätä ja lyö väh. saman hinnan laskun kouraan!.

      Niitä linkkejä suorakauppaan odotan ;-) Paskaako näitä suomal. pilerikyttääjiä elättelee...

      • omathanonrahasi

        Lääkäri maksaa 50euroa ja lääkkeet apteekista ei juurikaan mitään ja lisäksi kamat jää melko varmasti tulliin.

        Osta jos haluat, minä en ostaisi.


    • maksat tyhjästä, ole

      se että maksat suomal. lekurille 50 euroa, ei tarkoita sitä että se kirjoittaa mitään, eihän se mikään reseptiautomaatti ole – kun oliskin, niin ei tarvitsi näitä ulkomaisia kauppoja!

      hyvin usein tämä suomal. 50 e. rahastajalekuri sanoo , että tulepa parin viikon päästä ja katsotaan asiaa uudestaan ja silloin sen lasku on jo väh. yht. 100 euroa.

      nuo samat lekurit päivällä on psyk. poleilla ja näin lypsää lisää rahaa yks. vast.otoilla, joten

      hei kamoon! onko n. 80 ekeä 30 tabl 5 mg purkista yhtään mitään – ei tosiaankaan!

      • hyvää yötä

        Ja satavarmasti luulet saavasi sen pakettisi ja aitoa tavaraa....jepjep


      • älyvapaata

        No on todellakin paljon pameista.


    • Ihan vaan blondi ;-)

      ...sitä linkkiä odotamme :-)

    • Jukka Piika

      Hullu tollasta hintaa maksaa. Mä käyn suomalaisella psyk. polilla. Ei maksa mitään ja lääkkeetkin maksaa sosiaalitoimisto. Erittäin halpaa siis :)

    • Kokemusta on

      Terveyskeskuksestahan niitä saa. Tosin vaaditaan, ettei ole juoppo eikä muukaan päihteiden käyttäjä.

      Joskus joku änkyrä lääkäri saattaa pistää vastaan, mutta järkeä puhumalla asia kyllä hoituu.

    • Dear X

      Tossahan noita apteekki Xanoreita on ylimääräisenä ihan mukavasti :)

      • Pietro88

        Mä olisin kiinnostunut 😀 Rahua on!


      • Katso_päiväystä
        Pietro88 kirjoitti:

        Mä olisin kiinnostunut 😀 Rahua on!

        Meinaatko että kirjoittaja on säästellyt niitä sinua varten NELJÄ VUOTTA? Pilleritkin olisi jo vanhentunut.


    • abt clean ;-)

      Tässä ketjussa mainittujen nettikaupoissa valium/diapamin ostoissa tekemät rahasuoritukset menevät esim. tapaus Med.Easyssa Ukrainaan henkilölle nimeltä Sergey Muzyka, jonka osoite löytyy kaupungista Zaporizhzhya, Ukraina, syntymäaika kaverilla on 8.2.1968, oppiarvoa ei mainita.

      Tästä ketjusta ovat kadonneet (moderoitu) nettilinkit benzokauppoihin, mikä minusta ihan oikein.

      Jos tätä benzokamaa halutaan laittomasti kaupata, niin minusta reilumpi olisi kauppiaiden tulla kaapista ulos ja kadunkulmille niitä kaupittelemaan niitä kuin muka-asiallisina englanninkielisinä tuputtaa nettisivuineen.

      Kaikesta yllä olevasta on olemassa dokumentit, mm. kuvakaappaukset Suomi24 –foorumilta ja yllä mainitusta Med. Eaysta sen näennäiskuitteineen.

      Ymmärrän myös hyvin, jos tämä postaus tässä Suomi24:ssa katoaa ennen aamun koittoa. Ja jos lukijoista on vaikeaa luopua/vieroittatua benzoläälläkkeistä, niin voina sanoa, että parempi vaihtoehto löytyy kuitenkin terveyskeskuksesta ja sitä kautta julkisen sektorin erikoislääkäristä.

      Terv. nimim.

      Kerran sen tämän läpikäynyt ja abt clean

    • ei kannata

      Ja siinähän sitten on jos kiinni jää pillereiden ostosta laittomasti.Et saa niitä sitten enään lääkäriltäkään vaikka todella tarvitsisit.Nuo tiedot menee suoraan terveystietokantaankin eli kaikki lekurit näkee olet yrittänyt tilailla tabuja laittomasti eli kynnys saada myöhemminkään on todella korkea.

    • TK:n Tarkkuri

      Höpö höpö, ei tuollaista musta lista ole olemassakaan eikä kukaan lekrui vastaanotolla viitsi eikä edes ehtisi kaiken maailman mustia listoja tsekkailla. Jotain rajaa tässä disinfoomaatiossakin, kiitos.

    • Alproxi

      Parasta kun ei tarvis koskea bentsoihin ollenkaan...

    • sgsghsgh

      kyllä bentsot on todella jees jos ryyppyputki pitää ajaa alas. Ei onnistu edes muuten.

    • libis

      Ihan yks yhteen osti netistä eli TK:ssa kerjuulla, saman maksaa

    • ei kannata aloittaa

      Kannattaa olla viikko - kaksi ilman alkoholia.

      Voi käydä niin että alkoholin käyttö lisääntyy, kun ei tarvitse krapulaa pelätä ja tulee lisäksi riippuvaiseksi lääkkeestä. Lääkkeen viekkarit aiheuttaa lisää paniikkia.

      - kokemuksella

    • benzoaivo

      Yksityisellehän se olisi mentävä. Bentzoja nykyjään määrätään hyvin niukasti. Tosin, itse sain respan kun kerroin että meinaan juosta seinästä läpi.

      Xanoriin ei heti kannata mennä, se on vahvinta benzoa mitä on. Nehän kato koukuttaa ja lopulta niistä hävii teho. Mitäs sitte teet? Kärsit ihan mielisairaalaviekkarit... jotka kestää muuten monta kuukautta.

      Kokeile vaikka Risolidia tai Opamoxia, ovat aika "viattomia" benzoja mutta voivat ihan auttaakin kun ei vissiin sulla ole vielä toleranssia.

      • viaton bentzo?

        Millä lailla opamox on sinusta viaton? Olen syönyt sekä xanoria ja opamoxia ja molemmilla täysin samanlainen vaikutus.


      • xanor

        Höpöhöpö. Xanoreista ei teho karkaa. Itse syönyt kohta 20 vuotta 3mg/pv ja paras bentsolääke markkinoilla. On osattava hiukan jarrutella välillä, sitten voi lisätäkin, sitten jarrutella tilanteen mukaan.


    • menee vaikeeks

      No nyt meni sitten mopatkin sähköiselle reseptille.Kävin juuri hakemassa särkylääkkeet ja sähköinen resepti eli ei antanut edes lipuskaa kouraan.Kun on punaisella reseptillä(niin sanottu huumeresepti) oleva lääke ei saa edes pyydettäessä enään sitä.Kuulemma koko Suomi on tuossa kesään mennessä.
      Luulin,jotta kovat kipulöäkkeet jää ulokopuolelle E-reseptiuudistuksesta.Nyt sitten ei voi hakea enään toisesta paikasta jos loppuu liian pian lääkkeet,kun näkevät onko kirjoitettu ja mitä on jokainen lääkäri tästä lähtien.

    • r4efsdczdc

      huhuuuh

    • 13+14

      Onko kokemuksia tällaisesta: Online Sleeping Tablets ja jos niin mitä?

      • oooooooooooooon

        tavara on aitoa ja tulee noin neljän päivän sisään.


      • uuuuuuuuuuuuuh
        oooooooooooooon kirjoitti:

        tavara on aitoa ja tulee noin neljän päivän sisään.

        levyyn pakattu vai irtona?


    • uuuuuuuuuuuuuh

      miten maksut pelas?

    • oooooooooooooooon

      ihan visa electronilla maksoin. ei ota rahoja kortilta, ennen kuin lääke on lähetetty ja sähköpostiin tulee kyl tietoa missä vaiheessa tilaus on.

    • uuuuuuuuuuuuuh

      ❤❤❤

      • oooooooooon

        Levyyn pakattuna tulee.. ei ollu ainuttakaa irtonaista ku viimeks tilasin 120 kappaleen satsin.


      • jjjjjjaaaaaana
        oooooooooon kirjoitti:

        Levyyn pakattuna tulee.. ei ollu ainuttakaa irtonaista ku viimeks tilasin 120 kappaleen satsin.

        mitä merkkiä ne on? stesolid vai?


    • lokki joonatan

      ps. voiko tuota tramadia ottaa jos on jo ottanut muutam,an oluen tai viskin alle? overdose?

    • Seonsaletti

      En saanut minäkään enää bentsoja joita olen pitkään käyttänyt
      yhden ja saman lekurin määräämänä!Nyt asiasta jotkut nutturat pillastunu
      ja pitää hakea virosta sekä kadulta,ja viinaahan aina saa jos ahdistaa!!
      Tämä sähköres vouhotus aiheuttaa takuulla hlvetinmoisen alkoholinkäytön
      lisääntymisen,mutta kai se on tarkoituskin,suomessahan ei viinaongelmaa ole!
      Katukauppa tulee rehoittamaan pillerien osalta!

      • poronkusema4

        Apteekkimurrot ovat jo lisääntyneet. Ainakin täällä Pohjoisessa. Tällä viikolla Posion ja Taivalkosken apteekki.


    • piltsu1

      Googletin tuon online sleeping tablets ja vaihtoehtoja tuli monia... Mikä niistä on oikea ja miten voi olla täysin varma, ettei niiden tilaamisesta jää kiinni??

      • ...

        Onko kellään tietoa kuinka varmasti ei jää tulliin?


      • tullillauudetmenetelmät

        ON. 0.1% ei jää tulliin.


    • Ahdistunut mies

      En voi hyväksyä sitä että jotkut ihmiset käyttää bentsoja krapulan hoitamiseen. Kyllä silloin sietääkin kärsiä jos on mennyt juomaan liikaa. Juuri teidän kaltaistenne ihmisien takia minäkään en saa bentsoja vaikka olen yrittänyt jo useamman vuoden.

      Itselläni on yleinen ahdistuneisuushäiriö, erittäin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko ja vielä uniongelmaa siihen päälle. Joudun varmaan tekemään itsemurhan kun en saa lääkäreiltä bentsoja vaikka se olisi aivan pakollista että pystyn elämään.

      Näköjään niitä ei enää määrätä kuin korkeintaan yksityisellä puolella ja sielläkin luultavasti ollaan tarkkana bentsojen suhteen. Narkkarit ja känniläiset ovat pilanneet hyvän lääkkeen maineen.

      • ..........

        No en minä ainakaan mikään narkkari/juoppo ole, en käytä huumeita enkä alkoholiakaan kuin pari kertaa vuodessa.ahdistuneisuuteen ja paniikkihäiriöön niitä tarvitsen, mutta lääkärithän ei niitä kirjoita vaikka olisi kuinka vaikeaa itsellä.. ja sen takia niitä on pakko yrittää netistä.


      • vfgh
        .......... kirjoitti:

        No en minä ainakaan mikään narkkari/juoppo ole, en käytä huumeita enkä alkoholiakaan kuin pari kertaa vuodessa.ahdistuneisuuteen ja paniikkihäiriöön niitä tarvitsen, mutta lääkärithän ei niitä kirjoita vaikka olisi kuinka vaikeaa itsellä.. ja sen takia niitä on pakko yrittää netistä.

        Ehkä parempi niin kuin tehdä apteekkimurto. Sama ongelma täällä. Lääkärit täysin perseestä.


    • Ainaahistaa

      Jos Virossa käy lääkärissä ja saa bentsores sekä hakee sieltä lääkkeet niin
      eihän niitä voi tänne juntti-hölmölään tuoda laillisesti,vai voiko?
      Siis jos on virolaislekurin reseptillä ostettuja?
      Mikäli virossa ei edes tarvita res kyseisiin lääkk niin silloinhan ne pitäisi
      salakuljettaa!On tämä tönkkövaltio,euroopan pohjois-korea!

    • mulle kans lisää

      keskutelusta päätellen olen apteekissa.ottaisin xanoria, diapamia, rivatrilia tai temestaa.opamoxit käy myös pahimmassa hädässä.maksan asiaan kuuluvan hinnan. XD XD XD XD :D :D viittaan ylempiin"tossahan noita xanoreita on" voi ku saiski kadulta niin helpolla et ois vaan joku et laitahan sitä tätä ja tuota, mut ku pitää asuu paikas jossa kukaan ei tunne minua...... :/ vaik onkin olevinaan niin iso city et varmaan sais.mulla on omat bentsot mut viihdekäyttöön pitäs kadult hakee ;D mihinkäs kadunkulmaan sitä tulisin nojaileen tääl isommas kaupungis bentsojen perään? XD
      vai kysyiskö yksityiseltä salaisen paperirespan hauskanpitoon, ku on jo niin korkee tole että omista ei jää yli tippaakaan :D :D

      mut kysyn vakavissani, saako yksityiseltä miten helposti bentsoja ja mikä "hintahaitari" yksityisel käydes on? tamppereeeen katubbentso kauppiaat sinne kulmille ni tuun hakeen ;D XD

    • disso23

      Mä en tajua minkä vitun takia bentsoja on niin vaikee saada tässä kytymaassa "kun ne muka aiheuttaa riippuvuutta", niinkuin se olis kamalin sivuoire mitä muut psyykenlääkkeet aiheuttaa, joita määrätään lääkärillä ilman kunnon diagnoosia. Eihän nyt psyykenlääkkeen käyttö saa olla mitenkään miellyttävää tai mukavaa tai potilaalle mahd. vähän haitallista.

      Minulle määrättiin ahdistuneisuuden takia unettomuuteen aikanaan mirtazapiinia pitkäaikaiseksi käytöksi jonka käytön seurauksena lihoin valtavasti, sekä menetin kokonaan kontaktin tunteisiini. Mikä on aika huono ratkaisu pelkkään ahdistukseen, sillä kärsin dissossiaatiohäiriöstä, eli kontakti tunteisiin on ollut kauan jo muutenkin hukassa. Siitä seurauksena jouduin ensi kertaa pitkäaikaiseen vuosia kestävään psykoosiin, sekä toipumiseni masennuksesta hidastui usealla vuodella.

      Masennukseni ei koko aikana helpottanut jonka takia sain kuulla, että "siinä kestää vain kauan", eikä lääkkeen vaihdosta ollut milloinkaan puhetta. Nyt lopetettuani vuosien päästä saan "maksella" yhä niitä velkoja, kun käyttäydyin kuin zombi ja idiootti kun lopettaminen aiheutti manian, jolloin ei minulla yhäkään ollut mitään tunteita.

    • disso23

      Enkä todella ole bipo, vaikka epävakaita piirteitä löytyykin, mania ei ole ennen ollut mitenkään ongelmani. Masennus on jatkunut itsepintaisesti, ahdistus vähitellen ainoastaan terapialla lievittynyt.. Kun pelkkään ahdistukseen ei mielellään määrätä edes lääkkeitä. Tavallistenkin unilääkkeidenkin saanti on ollut kiven takana, jos vahingossakaan mainitsee olevansa lisäksi ahdistunut hyvä kun ei neuroleptejä tungeta kouraan, varsinkin jos epäilee lääkkeiden tehoa (=psykoottista käytöstä).

      Täälläpäin on vaikea saada edes astmalääkkeitä ilman apteekin kyttäystä, sillä sitä voidaan käyttää esim. dopingissa, vaikka en ole lääkkeiden väärinkäyttäjä, olen vähitellen lopettanut kaikki lääkkeet, astmakin oli siis mulla väärä diagnoosi.Näitähän neuroleptejä ja masennuslääkkeitä kun muka ei voida käyttää siis väärin lääkärien mielestä. Kun niistä tulee varmasti paha olo kun käyttää, niin nämä ovat "turvallisia" käytössä, eikä mitään narkkareiden suosikkeja..:D

    • joupou

      Hei vaan kaikille, jotka yrittää löytää bentsoja masennukseen ja paniikkikohtausten hoitoon. Älkää menkö sieltä, missä aita on matalin. Ei ole olemassa "helppoa ratkaisua" näihin asioihin! Bentsoilla ei voi korjata henkisestä pahoinvoinnista. Tsemppiä kaikille!

      • robinh

        Kyllä voi. Esim.Xanoria voi turvallisesti käyttää läpi koko elämän. Älä vie kallonkutistajille rahojasi, kyseessähän on serotoniinivajaustauti.


      • ..............k

        Henkistä pahoinvointia ei voi korjata myöskään nk.masennuslääkkeillä.


    • vitunsairas

      Katukauppaan vaa vittu täs enää muukaa auta!!!!!!!!!@!!!!!

    • vitunsairas

      Haistakaa vittu kaikki lääkärit ykski tulee vastaa jossai ni suosittelen painumaa helvettii!!! Ai nii mut mähä vien sen sinne ite!!!! Ei anna bentsoja ei voi antaa rauhottavia jotai paskoja ketipinoreita tunkee vaa satoja kappaleita nyt alkaa riittää perkele kaikki!!!!!!!

      • Kyyni K. Ko

        Näyttää siltä että olet pahasti henkisessä koukussa bentsoihin.

        Et varmaan edes anna mahdollisuutta muille hoitomuodoille, koska olet päättänyt että bentsot on ainoa oikea tapa.


    • vitunsairas

      Ei ku terve mä oon!!!!!!!@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!

    • vitunsairas

      Ei ku terve mä oon!!!!!!!@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!

    • opd

      Xanor on paras lääke bentsoista. Pitää pitää vaan huoli siitä, ettei ylitä usein annosteluohjeita. Toki niitä voi vähentääkin. Itse syönyt lähes 20 vuotta niitä säännöllisesti ja aina tepsii(3mg/pv). Nyt pelkään, että lääkäri vie eReseptin tultua kuvioon pois lääkkeen enkä saa nukuttua kun on aika 8.9. lääkärille. Mutta sinuunhan piti keskittyä, sori.

    • järkisitpääsniiekans

      No puhu paniikkikohtauksist tai sit ahdistuksest tai just tost sosiaaliste tilanteide fobiast. Mut ilmase myös jotenki se, et oot tosi päihdekielteine jne. Mut älä ny liiottele sit :D Mut tota

    • oksansahaaja

      Miten voisin sahata omaa oksaani?

    • Unmedicated

      Nykyään kai systeemi toimii niin että lääkkeet ostetaan katukaupasta tai netistä.
      Systeemi on tehty liian vaikeaksi että ahdistunut henkilö pystyisi saamaan lääkitystä.
      Jo ajan varaamiseen on kynnystä kun joutuu soittamaan johonkin.

      Ja sitten ne määrää kaikkea muuta kuin mitä oikeasti haluat tai tarvitset ja yrittävät haaskata aikaasi terapialla, mikä vain vituttaa koska nämä saavat ihan törkeästi palkkaa ilman että oikeasti tekevät mitään. Katukaupasta tai netistä apu voi olla nopeammin saatavilla.

      Itse en Ketipinoreja suostu syömään, en halua nukku 12 tuntia päivässä ja olla silti väsynyt. Niiden syöminen aiheutti ahdistuskohtauksia muutenkin. Hyötyjä ei ollut. Ei mikään ihme jos eivät aiheuta riippuvuutta.

      Riippuvuus = aine toimii.

      • aWQ333

        "Systeemi on tehty liian vaikeaksi että ahdistunut henkilö pystyisi saamaan lääkitystä."

        Juuri näin. Oikeasti pahasti ahdistunut saa skarpata itseään aika hemmetisti että kykenee menemään pyytämään lääkkeitä joiden määräämiseen suhtaudutaan jo lähtökohtaisesti kielteisesti. Monet lääkärit pitävät bentsoja lähinnä huumeina eikä lääkkeinä. Siinä tarvitaan jo jonkinlaiset puhelahjatkin että saat tahtosi läpi. Hyvänä vinkkinä voisin mainita että älä ainakaan valehtele, mutta älä nyt niin hullujakaan puhu että joudut psykoosilääkitykselle.


      • Uijikiil

        Kerran tilanne on tämä, on turha jeesustella että terveydenhuollolla on homma hanskassa, vaan hyväksyä se tosiasia että bentsoja kirjoittaa naapurin alkoholisoitunut mies joka myy ne bentsot 2€ kpl ja ostaa niillä alkoholia. Alkoholi kun on päihteenä kivempaa.

        Sitten nuoriso tilailee netistä näitä diclazepaameja ja pyrozalaameja yms.. tutkimuskemikaaleja joita syödään Opamoxin korvikkeena kun TK ei määrää.


    • benzopää

      Bentsoilla saa vaan tyhmän pään ja kultakalan muistin..

    • eikukaanjoopajoo

      Pahasti ahistuneella ei tosiaankaan ole voimavaroja ravata hoitoa vaatimassa. Tulis jo sote uudistus jospa siinä jonkunlainen tulosvastuu tulisi. Nythän tk:ssa vaan todetaan hoidetuksi ja työt tehdyksi, vaikka hoidosta ei mitään hyötyä olisikaan ja työkyky edelleen kuralla.

      • Epäilen_vaan

        Mistä sellainen "tulosvastuu" kehitettäisiin uudessa sotejärjestelmässä. Eiköhän hoidot jatku entisellään ja laajene myös yksityispuolelle jossa asiakas ei välttämättä enää äänestä lompakollaan (potilaita kyllä riittää maakuntahallinnon maksulapuilla).


      • eikukaanjoopajoo

        No juu eihän ne heikoimmassa tilanteessa olevat varmasti edelleenkään jaksa hoitoa vaatia.
        Tosin luulis et jos palveluntuottaja saa saman rahan asiakkaasta vuodessa kävi se siellä kerran tai 10 kertaa niin luulisi vaikuttavan hoidon olevan taloudellisempaa.


    • KariKaru

      Tähän ketjuun kommentoineista suurin osa on selvästi pahasti riippuvainen bentsoista. On ihan oikein että lääkäri ei määrää bentsoja niistä pahasti riippuvaiselle, tai ainakin pyrkii vähitellen vieroittamaan potilaan niistä.

      Yksi tuossa kirosi kun ei saa bentsoja, vaan pitäisi johonkin terapiaan mennä. Kertoo kyseisen henkilön asenneongelmasta. Bentsoilla ei paranneta yhtään mitään, vain piilotetaan oireet. Oikeanlaisella terapialla on sentään mahdollisuus päästä käsiksi niihin ahdistuksen tms syihin ja ehkä saada ratkaistua joitain ongelmia. Tuo henkilö ei edes halua parantua, vain sekoittaa päätä napeilla. Lääkeriippuvainen, narkkari.

    • erimieltäoleva

      Kukas Karu ne lääkkeet niille potilaille on määränny aivan lääkärit,miksi jos eivät halua
      jatkaa lääkitystä,koska eihän se mitään jos potilas melkein kuolee oireisiin.Kyllä riippuvaisuus tulee kaikille jotka joutuvat pitkään käyttämään mitä sitten?Riippuvuus tulee niihin mielialalääkkeisiinkin ja niitä kyllä syötetään mielin määrin.Mieluummin toimiva kuin toimimaton lääke.Älytön annosmäärä voidaan tiputtaa hitaasti,mutta usein tarvitaan se pienehkö annos jottei sairaus uusi.

    • Hkl76

      Kyllä kai bentsoja on vaikea saada,mutta SSRI Lääkkeitähän tarjotaan ja määrätään kaikille. On se ihme juttu!!
      Niiden kanssa kai onkin ihmeissään kun niistä pitäs eroon päästä?

      • Anonyymi

        Ai bentsojen kanssako ei ole ihmeissään jos tulee viekkareita?


    • hohhoh1337

      kaikki lailliseks niin ei tarvi tekojeesuksian elvistellä

    • vittuuntunu2

      Oisko Rivatrilejä???!!! Mä kuuoolenen..

      • xanor

        1mg xanoreita,onhan noita kaapissa,ylimääräistäkin on,,,


      • Anonyymi
        xanor kirjoitti:

        1mg xanoreita,onhan noita kaapissa,ylimääräistäkin on,,,

        Mulle!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle!!

        Säälittävää, tää on vielä vanha postaus :D


    • 423456

      olen popsinut parisen vuotta eri määriä bentsoja katukaupasta, nyt lopetin seinään kun virkavalta vei loput bentsot pois. sain onneksi putkassa opamoxeja.

      • Anonyymi

        Kuinka niitä bentsoja saa kadulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niitä bentsoja saa kadulta?

        Älkää nyt helv***tti soikoon ostako katukauppiailta niitä pillereitä!!!
        Saat***nan romaialaiset rikolliset kyllä myy ksaloleita ja muuta paskaa, mutta niitä ei todellakaan pidä ostaa.
        Hakekaa mielummin Lyrica-resepti TK:sta. Paska lääke toki sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt helv***tti soikoon ostako katukauppiailta niitä pillereitä!!!
        Saat***nan romaialaiset rikolliset kyllä myy ksaloleita ja muuta paskaa, mutta niitä ei todellakaan pidä ostaa.
        Hakekaa mielummin Lyrica-resepti TK:sta. Paska lääke toki sekin.

        Entä Lyricoita katukaupasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt helv***tti soikoon ostako katukauppiailta niitä pillereitä!!!
        Saat***nan romaialaiset rikolliset kyllä myy ksaloleita ja muuta paskaa, mutta niitä ei todellakaan pidä ostaa.
        Hakekaa mielummin Lyrica-resepti TK:sta. Paska lääke toki sekin.

        Pakko kun puoskarit pihtaa kunnon lääkkeitä.


    • Anonyymi

      Wickr me atlero0

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe