Kummat iskureplat

listataan

Laittakaapa kaikki naikkoset jokin mieleenne syystä tai toisesta jäänyt iskurepliikki! Ja, tehosiko vai ei :-)
Tässä minun: "Mennään meille katsomaan sinua peilistä". Ei tehonnut :-D)

47

36468

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Itse käytän joskus kauniit silmämunat kommenttia. Sopivaa huumoria.

    • Nainen

      No ei kai tehonnut kun oli niin huono!!

    • Mies2

      Naisen luokse ja 30 sek. hiljaisuus.
      Sitten kaikessa rauhassa sanoin, että "olet niin kaunis, että en saa sanoja suustani".
      Tehosi ;)

    • Mies34

      Olet niin kaunis, että voisin juoda kylpyvetesi!

      No joo, oli huono ajatus. Reisille meni.

      • Anonyymi

        Belle delphine 15v aikasemmin


    • Susa

      tuli yks mukavannäköinen heppu kyselemään miten ilta menee jne.
      Sitten se sanoi, että "olen menossa tässä jatkoille..."
      Olin ihan coolisti, että aijaa minnekäs aiot mennä...
      Mies heitti takaisin "sun luokse..."
      Sitten kyllä tätä neitiä ainakin nauratti, että ei tehonnut!:)

    • maria

      saanko tarjota juomista vai otatko sen mieluummin rahana... =)

      • hunttalan matti

        hyvänen aika sentään, kuinka erilaisia repliikkejä lukiessa tulee mieleen, että täällähän on verbaalikisat ! piruvie, ei ne naiset mitään sana-akrobatiaa erityisemmin kaipaa. selkeä ja kohtelias tapa ilmoittaa asiansa tehoaa paljon paremmin kuin nipullinen hienoja sanoja. mies puhuu miehen lailla, vain nulikat piipittää..


    • gonzo

      kiinostaisiko teikäläistä makoilla meikkäläisten sukuhaudassa ja kosiminen pääle ei muuten ole toiminut kun muutaman kerran kun joskus ymmärretty todella pahasti väärin mut ei se mitään

      • Niin, mä veisin kyllä naisen mielummin metsään kuin sukuhautaan, siinä pitäs olla catepillari tms että sais kuopan auki että pääsis makoileen raatojen kanssa. Oishan sekin kyllä varmaan romanttista, mutta vois tulla sanomista.


    • mirvani^^

      -Arvaa mitä mä oon toivonut joululahjaksi?
      -en voi tietää..
      -sinua ^^

    • ainaki satakiloo

      naiselle baarissa tällee : Haluisitko jotain tuolta tiskiltä?
      nainen - joo voisin jotain ottaa..
      - tarjoilija tuo mulle olut ja hae tolle lehmälle paali heinäää!
      kokeilkaa!

      • derp

        Toi oli niin hirvee vitsi, että, ikävä kyllä, ihan laittoi nauramaan. Thumbs down for you.


      • 17+9

        Tämä ihan varmasti tehoaa kunhan vaan katsot, että kyseessä on sellainen nainen jota kaikki muut miehet kuolaa ja hän itsekin sen tietää:D


    • städe

      Mä repesin ihan kybäl.. heitän ton viikonloppun jollekki ug pintaliitomimmille stadin jossai ug baarissa =)

    • hehetus

      "oon katsellut sua koko illan"

      vastaus:

      "jatka katselua vaan"

      kuultuja/teho ettensanois heikohko:

      "sun silmät on kuin tähdet, yhtä kirkkaat ja kaukana toisistaan"

      "hierottaisko pissavehkeitä yhteen"

      90-luvun alussa eräs hemmo kokeili ihan suoraa toimintaa, kiersi pöydästä pöytään, ja kysyi ihan suoraan mikä oli hakusessa. Tulos oli se että 1 olisi suostunut, muilta sai litsarit. Itse suosin hieman "kaartavampaa" toimintaa. :)

      • 15+6

        Noh mutta jos kerran yksi suostuu niin illan tavoite on täytetty! Muutama litsari sinne tai tänne. ;)


    • aijaji..

      Mun mielestä tää on paras, mutta mun mielestä toimii vaan englanniksi sanottuna.
      Mies: Tässä on 20 pennyä, soita äidillesi ja kerro, ettet tule täksi yöksi kotiin.
      Briteissä toi ainakin toimi mulle :D

      • hthew

        Eihän tuo iskurepliikistä ollut kiinni vaan siitä että hän oli ulkomaalainen. Suomalaiset naiset kun tykkää jaella itseään mielummin ulkomaalaisille kuin suomalaisille. Jos suomalainen olisi sanonut jotain tuon tapaista se olisi heti ollut mielestäsi huono repliikki, eikä olisi toiminut.


      • etkö saa naista?
        hthew kirjoitti:

        Eihän tuo iskurepliikistä ollut kiinni vaan siitä että hän oli ulkomaalainen. Suomalaiset naiset kun tykkää jaella itseään mielummin ulkomaalaisille kuin suomalaisille. Jos suomalainen olisi sanonut jotain tuon tapaista se olisi heti ollut mielestäsi huono repliikki, eikä olisi toiminut.

        Joku taitaa olla vähän katkera...


      • vsdgwe
        etkö saa naista? kirjoitti:

        Joku taitaa olla vähän katkera...

        Määrittele katkera. Pettynyt on mielestäni parempi ilmaus. Olen pettynyt naissukupuoleen monella tapaa. Tottahan tuo on mitä sanoin. On äärettömän harvinaista, että naiset ylipäänsä koskaan antaisivat miehille positiivista palautetta iskuyrityksistä. Mutta ah miten he rakastavatkaan kaikkia "mikä on huonoin iskuyritys"-keskusteluja. Aina kaikki iskurepliikit järjestäen haukutaan huonoiksi, mutta ei tietenkään kukaan osaa ehdottaa mitään parempaakaan.

        Siksi ihmettelinkin, kun yhtäkkiä näin kommentin "mun mielestä tää on paras". Oikeastiko jollain on jotain positiivistakin sanottavaa iskurepliikeistä?
        Sitten tulikin selitys: "briteissä toi ainaki toimi mulle". Ihan perus iskurepliikkihän tuo on, mutta jotenkin se on maagisesti muuttuu paljon hienommaksi, kun se tulee ulkomaalaisen suusta.


    • roskansinen

      mulle tuli yks sanoo annatko numeros kun unohdin omani

    • Kaverin kaveri

      Satuin seuraamaan vierestä:
      Mies: Sun on pakko olla kuollu.... (pienen pieni tauko, läpsäytys naamalle)....Ku oot kaunis kuin enkeli.... (jäi loppu sanomatta)

    • jfjfbfbdvdkddodldkfb

      Itse heitin vaan "mitäs misu, et lähtis kattoo miltä vaattees näyttäis ton tyhjän kappelin lattialla?" Uhattii soittaa poliisi ellen painu minuutissa vittuun.

      Asiaan saattoi tosin vaikuttaa se, että olin kuokkimassa hänen ystävänsä hautajaisissa tämän tapahtuessa.

      EHEEHE HASSU VITSI!

      • Outo tyyppi?

        Kirjoittelin viestiä kännykkääni liharavintolassa ja eräs miekkonen tuli sanomaan: "Älä viestittele enää, olen jo tässä." Oli ihan komea, vaalea kylläkin, itseäni aika paljon nuorempi ja sormus kiilteleikse sormessa. Halusin laittaa vahingon kiertämään ja kutsuin paikalle puoli-vapaan, itseni näköisen, mutta 10 vuotta nuoremman siskoni. Ukko melkein juoksi pois paikalta.
        Halusi selvästi viettää aikaa varatun vanhemman rouvan kanssa.


    • Järjen hiven

      "Iskureplalla" ei ole yhtään mitään väliä, koska vain se ratkaisee, miltä urho näyttää ja miten hän käyttäytyy, onko tajua tilanteesta ja meneekö jakeluun se, mitä hänelle sanotaan.

    • tipahtanut...

      Minulta tuli kerran hauskan näköinen nuorimies baaritiskillä kysymään :
      "Kävikö kipeää?"
      Siinä sitten pöljänä mietiskelin että mikähän juttu tämä nyt on... Kun se jatkoi :
      "No kun tiput taivaasta.." :D
      Siitä se juttu sitten lähti kehittymään ja oikein hauska ilta meillä oli, mutta aikamme juteltua ei meidän välillä mitään kemioita ollutkaan ja ihan hyviä kavereita ollaan nykyisin :D

    • Tafkap

      Iskurepliikki on eri asia kuin avausrepliikki. Iskurepliikissä on oltava kutsu, koska eihän siihen muuten voi suostua tai kieltäytyä. Eli esim. "Lähtisitkö kanssani vaihtamaan autoni renkaat" on iskurepla. "Näytät tosi hyvältä vaihtamaan auton renkaita" ei ole iskurepla.

      Ajattelin huomauttaa tästä, koska muuten joku lukija voi luulla, että juttelemaan meneminen on iskemistä.

    • jonkeli97

      onksun perse jostai mäkkärist ku padappappapaa i'm lovin it!'' ;);)

    • kkkkko

      Pari mieleenpainunutta:

      Istuin ystäväni kanssa baarissa ja kaksi miestä tuli viereen "Moikka, tultiin hakemaan pakit" Juteltiin, hauskoja miehiä olivat.

      Joku nuori juoppo kadulla: "Hei, lähetkö mun mukaan pilaamaan elämäsi?" En lähtenyt, mutta nauratti tuo lause.

      "Täällä on kylmä, saanko pitää reisiäsi korvaläppinä?"
      Seurustelin miehen kanssa vuoden. :D Tuo ei ollut kyllä hänen ensimmäinen lauseensa minulle.

      Ja yksi outo ja häiriintynyt, jonka olin jo melkein unohtanut. Tämän sanoi siis eräs mies kotibileissä ja hän joi olutpullosta samalla: "Jos olisi keksitty bissepullo jossa olisi mukana tekopillu, ei olisi mitään ongelmaa. Mutta koska sitä ei vielä ole keksitty, niin...mitäs neidille kuuluu?" En muista kysyikö hän kuulumisiani vai ehdottiko suoraan pikapanoa, mutta mies siis kääntyi minuun päin totisena ja kaikki alkoivat nauramaan. Nauroin jutulle jostain syystä, mutta en kyllä lämmennyt.

      • Claire too

        Kiitos nauruista!


    • kokemusta on

      NAISET!!!! jos joku kysyy teiltä et ''eiks se sattunu ku tipuit taivaasta'' nii vastatkaa et ''eiku paskoin vaa polveni ku kiipesin helvetistä'' saa kyllä miehen hiljaseks :D

      • Anonyymi

        vois sanoo vaa "Ilimanko ootki nii jumalattoman kuuman" tms.


    • kokemusta on

      ''sun silmät ovat kuin tähdet, eivät yhtä kirkkaat mutta yhtä kaukana toisistaan''

    • jaska 75

      Laivalla diskonnbaaritiskillä vastapäiselle naiselle kulmakarvojen kohotus, johon vastattiin samoin hymyn kera, jutuille ja tokaisin että "moi, käydäänkö katsomassa josko tanssiravintolassa olis parempaa musaa", lähti mukaan ja koska kello oli jo paljon, tanssipaikan ollessa kiinni, "mennäänkö hyttiin sitten" ja kohta olinkin sitten puuhailemassa. Menipä paluumatkankin yö samassa hytissä ja tais jäädä se tanssipaikkakin kokematta.

      Eli ei tarvii olla mitään ihme iskureploja.

    • he-ehe

      "kokemusta on" on selvästi lainannut repliikin Aarne tenkasen ja tempuntekijöiden Kierosilmä Kirsi-biisistä.

    • Toimii-Varmasti

      - "Mun puhelin taitaa olla rikki"
      - "Miksi?"
      - "Koska täältä ei vieläkään löydy sun numeroo" ;)

    • kymppivinkit

      Tämä tehoaa, sanot että oma äitee alkaa olla kohta tuolla puolen mutta tulisiko sinä minulle uudeksi äidiksi? Naisen hoitovietti alkaa tämän jälkeen välittömästi toimia.

    • huumorillahöystetty

      Viimeksi baarissa yksi mies sanoi mulle: tosta kun saisi muijan kotiin niin kaunis, no ite joutuisin siihe muijan ja hellan väliin...

      Oli kyllä hauska mukava ihminen muutenkin...kaikenlaista höpötti kaverin kanssa äänee

    • Nauratti_

      "Tässä mä yritän keskustelua vaikka tukka on kuin pyryharakalla". Mies totesi kerran baaritiskillä pokka-ilmeellä. Ei voinut muuta kun revetä..

    • Anonyymi

      ''tässä mä nyt olen. Mitkäs ne sun kaks muuta toivetta oli?''

    • Mitä vähemmän puhut, sen parempi. Näin mulla ainakin. Joskus naiset tulee lähelle jos vaan katsot, ei tarvi ees kattoo sinnepäin välttämättä, mutta kun avaat suus niin ne suunnilleen kutsuu poken ja soittaa kytät tai kaivaa sen pippurisumutteen. Mä taidan tehdä jotain väärin... rupeen esittään vittu mykkää.

    • Anonyymi

      Ootsie joku pelikone, kun haluun työntää sun sisään 20 senttiä?😏 Toimii joka kerta!

      • Anonyymi

        tuli pelikieltoo kun sanoin äidille tolleen :(


    • Anonyymi

      Olin yhden mimmin tykönä ja avasin ikkunan. Hän kysyi "miksi avasit ikkunan, kun tulee kylmä?" vastasin "Pakko viilentää ilmaa kun oot niin kuuma"

    • Anonyymi

      Mulle paras mikä on sanottu on ”jos seisoisit mun eessä 10 ruusun kanssa näkisin 11 maailman kauneinta asiaaa”

    • Anonyymi

      ooks joku peili ku aina kun katon sua nii petyn

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe