Oletko ihastunut tanssittajaasi mieheen tai naiseen ?

Miirun Maarun

Kertoiko he olevansa sinkkuja, eronneita vai "onnellisesti avioliitossa olevia".

134

3723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitä on moneksi

Tuleehan niitä tanssiihastumisia aika ajoin ja tanssiahan se vaan on useimmiten. Kandee olla varovainen, ettei pahoita mieltään. Sitä kun helposti syytellään toista jos ei saakaan vastakaikua. Kaikki ei ole haku päällä vaikka itse olisit. Joten ei parane ihmetellä jos toinen haluaakin vain tanssia.

• enunohda

olen ihastunut ja ihan eka tanssi vei sydämeni/sieluni....nyt vain kyyneleitä. Sellaista on elämä, siinä on myös pettymyksiä. Mutta onpa mitä muistella, vaikka sitä taukoa kappaleiden välissä....

• Miiru vai Maaru

Jotkut vain osaavat käydä tansseissa sotkeutumatta säälittäviin ihmissuhdeviritelmiin tai eivät ainakaan jakele asioitaan ensimmäiselle mahdolliselle tuntemattomalle taholle.

• varattu nainen !

Joo o olen ihastunut ja seurustelu alkoi kun olimme kumpikin vapaita ja nyt olemme sitten varattuja. Tästä on jo aikaa kulunut ja tanssien mennään. Joskus yksinkin liikenteessä.

• iahusttun

Olen ja se on tosi kivaa. Jokaisella ihmisellä on oikeus silloin tällöin ihastua. Se on normaali-ihmisen merkki. Tuntee olevansa elossa.

• In medias res

" Kertoiko he olevansa sinkkuja, eronneita vai "onnellisesti avioliitossa olevia"."

Ei siinä tuoolaisia epäolennaisuuksia ehditty pohtimaan.

• Muutaman kerran saan

En ole ihastunut,minulla mielessä pipari tanssiessa,
      kannattaako turhaa tanssittaa,ilman pillua.

• Elämäni,aikana

Oletko,tanssinut,ilman,pillua? Sinulla,on,mielessäsi,sisäinen,pipari, siellä, aivorungon ja pienten,aivojen,välissä ja se,se,aiheuttaa,kirjoituksessakin,näkyvän, dysfunktion.

• Maista,en,pipa,
        Elämäni,aikana kirjoitti:

Oletko,tanssinut,ilman,pillua? Sinulla,on,mielessäsi,sisäinen,pipari, siellä, aivorungon ja pienten,aivojen,välissä ja se,se,aiheuttaa,kirjoituksessakin,näkyvän, dysfunktion.

Olen,ihastunut,ja,saanut,pipariakin.

• Reiluaja avointa suo

Miksi sitä pitää täältä kysyä? Kysy siltä tanssittajaltasi tai partnerilta. Niin ja muista kertoa ensiksi itse minkä noista ,soviilisosiaalisääty muodoistasi olet!

Aikuiset ihmiset hoitaa itse asiansa ja kysymykset ja vastukset.

• Täältä ei vastausta

Tämä palsta on monelle Reginan tai Jallun korvike.

• Se on ihan okei
        Täältä ei vastausta kirjoitti:

Tämä palsta on monelle Reginan tai Jallun korvike.

Niin mutta sinä olet näköjään tilannut ne itsellesi. Eikä siinä mitään: meidän puolesta on ihan jees, vaikka sinä tutkiskeletkin niitä ja tätä yhtä aikaa.

• Jaxuhalit
        Se on ihan okei kirjoitti:

Niin mutta sinä olet näköjään tilannut ne itsellesi. Eikä siinä mitään: meidän puolesta on ihan jees, vaikka sinä tutkiskeletkin niitä ja tätä yhtä aikaa.

Moukka!
        Ei niitä ole ilmestynyt enää vuosikymmeniin.
        Joidenkin mielestä täällä pitäisi olla ihmissuhdedraamaa kuin salkkareissa.
        Jos vielä kirjoittelet noin lapsellisesti, niin suukottelen ja halin sinut ehjäksi.

• Se on ihan okei
        Jaxuhalit kirjoitti:

Moukka!
        Ei niitä ole ilmestynyt enää vuosikymmeniin.
        Joidenkin mielestä täällä pitäisi olla ihmissuhdedraamaa kuin salkkareissa.
        Jos vielä kirjoittelet noin lapsellisesti, niin suukottelen ja halin sinut ehjäksi.

Sittenhän sinulla saattaa olla siellä jopa arvokkaita keräilyharvinaisuuksia, elleivät ne ole pahasti rypistyneet eivätkä hiirenkorville kulahtaneet. Kiitos haleista.

• Sittenhän sinulla...

Sittenhän sinulla saattaa olla siellä jopa arvokkaita keräilyharvinaisuuksia, elleivät ne ole pahasti rypistyneet eivätkä hiirenkorville kulahtaneet. Kiitos haleista.

Ei ole. Enkä väitä, että sinulla olisi Reginoita. En väitä, koska en tiedä sitä asiaa. Miksi nää keskustelut menee aina suunnilleen näin: "Itse olen keskivertoa parempi vähän kaikissa asioissa, mutta sinulla taitaa olla räkää nenässä ja rähmää silmässä, kun kerta olet eri mieltä kanssani."

Pitäisikö sinulle kirjoittaa jotain tanssi-ihastuksista, että tulisit onnelliseksi?

• Se on ihan okei
        Sittenhän sinulla... kirjoitti:

Ei ole. Enkä väitä, että sinulla olisi Reginoita. En väitä, koska en tiedä sitä asiaa. Miksi nää keskustelut menee aina suunnilleen näin: "Itse olen keskivertoa parempi vähän kaikissa asioissa, mutta sinulla taitaa olla räkää nenässä ja rähmää silmässä, kun kerta olet eri mieltä kanssani."

Pitäisikö sinulle kirjoittaa jotain tanssi-ihastuksista, että tulisit onnelliseksi?

Ehkäpä pitäisikin, mutta kuinka monta sinulla niitä ihastuksia sitten olisi? Minä tulisin onnelliseksi, jos kertoisit, ettei sinulla muita ihastuksia ole ja jos olisikin, niin he eivät merkitsisi sinulle mitään tai eivät ainakaan niin paljon.

• tulvii pohjanmaa

Ehkäpä pitäisikin, mutta kuinka monta sinulla niitä ihastuksia sitten olisi? Minä tulisin onnelliseksi, jos kertoisit, ettei sinulla muita ihastuksia ole ja jos olisikin, niin he eivät merkitsisi sinulle mitään tai eivät ainakaan niin paljon.

Ei minulla ole muita ihastuksen kohteita. En voi luvata samaa huomenna.

• Sittenhän sinulla...

Saisitko siis itse enemmän?

• Se on ihan okei
        tulvii pohjanmaa kirjoitti:

Ei minulla ole muita ihastuksen kohteita. En voi luvata samaa huomenna.

Niin se on

• Se on ihan okei

Saisitko siis itse enemmän?

En ymmärrä kysymystä? Kannattaisi puhua sanoilla, joita ymmärrän

• Sittenhän sinulla...

En ymmärrä kysymystä? Kannattaisi puhua sanoilla, joita ymmärrän

Niin, että jos joku olisi ihastunut vain ja ainoastaan sunhu? Vai riittääkö, että tällainen ilmiö on olemassa ja sinä saatat olla voittaja.

• Se on ihan okei

Niin, että jos joku olisi ihastunut vain ja ainoastaan sunhu? Vai riittääkö, että tällainen ilmiö on olemassa ja sinä saatat olla voittaja.

Niin no ne muut saa kyllä sun pitää, mutta voidaan me silti tanssia.

• Sittenhän sinulla...

Niin no ne muut saa kyllä sun pitää, mutta voidaan me silti tanssia.

Kyllä, tunnemmeko me toisemme jos tanssimme?

• Se on ihan okei

Kyllä, tunnemmeko me toisemme jos tanssimme?

Epäilemättä tuntisimme, mutta kuinka hyvin, riippuu tietenkin tanssiotteesta. Sanoisin, että vähintäänkin sormilla tuntisimme. On tosin vientejä, joissa voisimme olla otteista irti, joten ehkäpä tuoksusta silloin.

• Sittenhän sinulla...

Epäilemättä tuntisimme, mutta kuinka hyvin, riippuu tietenkin tanssiotteesta. Sanoisin, että vähintäänkin sormilla tuntisimme. On tosin vientejä, joissa voisimme olla otteista irti, joten ehkäpä tuoksusta silloin.

Tässä toissa lauantaina/viime maanantaina kävi niin, että tanssittamani nainen osui siviilissä kohdalleni as jackpot. En heti huomannut, mutta sitten muistin hänet asioidessani hänen kanssaan. Hauska kokemus.
        Tuntisimmeko toisemme jo asioiden tekemisen tuoksusta. Luulen, ettei tässä ensi kertaa varjotyrkkyillä.

• Se on ihan okei

Tässä toissa lauantaina/viime maanantaina kävi niin, että tanssittamani nainen osui siviilissä kohdalleni as jackpot. En heti huomannut, mutta sitten muistin hänet asioidessani hänen kanssaan. Hauska kokemus.
        Tuntisimmeko toisemme jo asioiden tekemisen tuoksusta. Luulen, ettei tässä ensi kertaa varjotyrkkyillä.

Minä kirjoitan ihan yleisellä tasolla eikä näitä kannata ottaa kovinkaan vakavasti. En juurikaan kirjoita yksityisasioistani Internetiin.

• Sittenhän sinulla...

Minä kirjoitan ihan yleisellä tasolla eikä näitä kannata ottaa kovinkaan vakavasti. En juurikaan kirjoita yksityisasioistani Internetiin.

Se on ihan okei

• Liirum Laarum

Olin ihastunut kerran Satulinnan vessaharjaan, mutta hän oli jo onnellisesti avioliitossa vessanpöntön kanssa.

• Lainaan vain

Tänne Suomi24 tanssi osioon on turha yrittää saada asiallisia tai hauskoja keskusteluja, koska täällä kirjoittelee "pipari" miehet, jotka sotkevat joka keskusteluun nuo seksuaaliset puuteensa tai muita ala-arvoisia "ajatuksiaan". Mutta kerronpahan kuitenkin, että olen ihastunut ja siihen ei tarvittu kuin muutama tanssi askel.

Tanssi tuntui taivaalliselle ja kemiat tuntui kohtaavan. Keskustelu meni jossain vaiheessa siihen ollaanko varattuja vai vapaita. Tiesin heti, ennen kuin kertoi, että hänen on pakko olla varattu ja niin hän oli.

Voin kertoa, että käyn tansseissa vähintään kerran viikossa ja milloin missäkin päin Suomea ja vain ja ainoastaan kun olen hulluna tanssiin, en siis etsi sitä oikeaa, koska nuo kemiat ei oikeasti kohtaa. On mukava tanssia, mukavia tansittajia, mutta tuota tuntemusta ei tule,

No, jatketaampa sitten tuota molemmin puolista ihastusta. Se jatkuu edelleen, mutta toinen on varattu ja saadaan tanssia muutaman kerran kuukaudessa. En halua viedä tätä miestä hänen vaimoltaan, mutta otan osani ja lainaan häntä. Väärinkö, ei mielestäni-

• Heila 1

Olin Savossa tanssilavalla pari vuotta sitten. Mies lähti viemään villatakkiaan autoon ja minä jäin istumaan penkille. Kuvittelin, että hän tulee heti siihen istumaan kun on vienyt villatakin autoon. Katselin ja kuulostelin. Katsoin ulkoa ja sisällä katsoin. En nähnyt missään häntä. Noin parin tunnin päästä näin, kun hän tanssi erään naimisissa olevan naisen kanssa. Silloin he huomasivat minut ja hän tuli luokseni. Sen jälkeen ei ollut enää sanoja. Sanoin vaan, että nyt lähdetään.
        Olin niin vihainen, jos hän olisi ollut vaan poikakaverini niin varmasti hän olisi jäänyt. En olisi itkenyt perään, mutta hän sattui olemaan aviomieheni.
        Tämä nostaa aina silloin tällöin mieleen tapahtumat, jota en tavallaan ole voinut
        unohtaa. Harmittaa, kun en älynnyt ottaa taksia ja lähteä pois. Miten tyhmä olin.
        Teeppäs "ukko pahanen" vielä kerran niin tiedät mitä tapahtuu. En anna anteeksi ja hänen pitäisi olla tietoinen tästä asiasta.

• Lainaan vain
        Heila 1 kirjoitti:

Olin Savossa tanssilavalla pari vuotta sitten. Mies lähti viemään villatakkiaan autoon ja minä jäin istumaan penkille. Kuvittelin, että hän tulee heti siihen istumaan kun on vienyt villatakin autoon. Katselin ja kuulostelin. Katsoin ulkoa ja sisällä katsoin. En nähnyt missään häntä. Noin parin tunnin päästä näin, kun hän tanssi erään naimisissa olevan naisen kanssa. Silloin he huomasivat minut ja hän tuli luokseni. Sen jälkeen ei ollut enää sanoja. Sanoin vaan, että nyt lähdetään.
        Olin niin vihainen, jos hän olisi ollut vaan poikakaverini niin varmasti hän olisi jäänyt. En olisi itkenyt perään, mutta hän sattui olemaan aviomieheni.
        Tämä nostaa aina silloin tällöin mieleen tapahtumat, jota en tavallaan ole voinut
        unohtaa. Harmittaa, kun en älynnyt ottaa taksia ja lähteä pois. Miten tyhmä olin.
        Teeppäs "ukko pahanen" vielä kerran niin tiedät mitä tapahtuu. En anna anteeksi ja hänen pitäisi olla tietoinen tästä asiasta.

No ei kai tuo siitä kulu jos vähän lainaa. En tiennytkään, että hänellä oli vaimo mukanaan. Palautin ainakin (pussit tyhjinä).

• Heila1
        Lainaan vain kirjoitti:

No ei kai tuo siitä kulu jos vähän lainaa. En tiennytkään, että hänellä oli vaimo mukanaan. Palautin ainakin (pussit tyhjinä).

Höpö, höpö.

• Ridge F.

Hyvä juttu.

Näin yhden sortin piparimiehenä lohduttaisin, että kyllä piparimiehilläkin alkavat voimat ehtyä kun provoista menee teho.

Silleen olen piparimies, että tämä säie on vähän imelä, "tyttöjen juttuja".

Olisiko sinun vallassasi viedä se mies vaimoltaan?

Ihmisessä on sellaiset kemiat, että kun ihastuu kaikki on ihanaa. Näin luonto huijaa ihmisiä jälkeläisten tekoon. Kun tuntuu taivaalliselle, tiedät, että keltarauhanen lykkää tavaraa taipaleelle.

• Lainaan vaan

"Olisiko sinun vallassasi viedä se mies vaimoltaan? "
        Tuohon vastaan, että en ole edes yrittänyt, lainaan vaan. Onneksi nuo lapset on jo tehty.

Nuo "pipari" provot on niiiiiiin tyhmiä, aikuiset ihmiset jaksavat tuota samaa jauhaa. On kai elämässä muitakin asioita kuin tuo seksi, tanssi esimerkiksi josta tällä sivustolla on tarkoitus keskustella. Ridge F. et taida olla tanssiin "hurahtanut" niin kuin minä. Lähden tanssimaan ainoastaan siksi, että se on vaan niin nautinnollista kun sattuu kohdalle hyvä viejä, ei siinä seksiä silloin ajattele, näin minun kohdalla ainakin, muista en tiedä.

• Sama mies
        Lainaan vaan kirjoitti:

Tuohon vastaan, että en ole edes yrittänyt, lainaan vaan. Onneksi nuo lapset on jo tehty.

Nuo "pipari" provot on niiiiiiin tyhmiä, aikuiset ihmiset jaksavat tuota samaa jauhaa. On kai elämässä muitakin asioita kuin tuo seksi, tanssi esimerkiksi josta tällä sivustolla on tarkoitus keskustella. Ridge F. et taida olla tanssiin "hurahtanut" niin kuin minä. Lähden tanssimaan ainoastaan siksi, että se on vaan niin nautinnollista kun sattuu kohdalle hyvä viejä, ei siinä seksiä silloin ajattele, näin minun kohdalla ainakin, muista en tiedä.

Älä pidä minua toivottomana tapauksena. Pipariprovot niin ankeita, että kommentoin niitä vähintään tortulla takaisin.

Säikeet, jotka loukkaavat tiettyjä tanssijoiden piirissä tunnettuja henkilöitä, ovat sieltä alimmasta kerroksesta. Mikä on se piirre ihmisessä, joka saa loukkaamisesta tyydytystä?

Nämä haaveilusäikeet ovat ihan ihanaa viihdettä. Mutta onko se välttämätöntä mainita, että jonkun toisen puolison kanssa hellustelee. Aattelepas kohalles. Tuhannet ihmiset lukee ja tietää lainaamisestasi ja joku voi ajatellakin, että varastat tai näykit vain rusinat pullasta ja jätät kalsaripyykin vaimon hoidettavaksi. Jos jostakin kohtalon oikusta joku vaimo näkisi kaiken tapauksestaan kirjoitetun ja yhdistäisi asioita oikein, nauttisitko enää.

Tanssi on huikeata, mutta se kontantipinta muihin ihmisiin kannatta pitää kunnossa.

• samaa ei jaksajauhaa
        Lainaan vaan kirjoitti:

Ehkä meille jokaiselle tulee se päivä eteen ettei pipari enää kiinnosta.

Toivottavasti tuo päivä ei ole edessä lähitulevaisuudessa :; no, Halvaksihan se tulisi :)

• Lainaan vaan
        Sama mies kirjoitti:

Älä pidä minua toivottomana tapauksena. Pipariprovot niin ankeita, että kommentoin niitä vähintään tortulla takaisin.

Säikeet, jotka loukkaavat tiettyjä tanssijoiden piirissä tunnettuja henkilöitä, ovat sieltä alimmasta kerroksesta. Mikä on se piirre ihmisessä, joka saa loukkaamisesta tyydytystä?

Nämä haaveilusäikeet ovat ihan ihanaa viihdettä. Mutta onko se välttämätöntä mainita, että jonkun toisen puolison kanssa hellustelee. Aattelepas kohalles. Tuhannet ihmiset lukee ja tietää lainaamisestasi ja joku voi ajatellakin, että varastat tai näykit vain rusinat pullasta ja jätät kalsaripyykin vaimon hoidettavaksi. Jos jostakin kohtalon oikusta joku vaimo näkisi kaiken tapauksestaan kirjoitetun ja yhdistäisi asioita oikein, nauttisitko enää.

Tanssi on huikeata, mutta se kontantipinta muihin ihmisiin kannatta pitää kunnossa.

Älä sinäkään tuomitse, kun et voi tietää asioiden oikeaa laitaa, kertomani perusteella. Kerroin kun kysyttiin. Elämää ja erinäisiä vaihtoehtoja olen ajatellut enemmän kuin voit arvata. Kysymys on tanssista, joten älä ole huolissasi kalsari pyykistä. Vaimoa ei kiinnosta tanssi, tuskin lukee Suomi24 tanssikeskusteluja. Mies taas hurahtanut tanssiin niin kuin minäkin. Miksi en voisi lainata, jonkun kanssa hän tanssisi kuitenkin.

Kontaktipinnat on kunnossa, joten älä ole huolissasi vaimon puolesta.
        Tanssi on huippu harrastus ja on mielestäni väärin jos aviopareista toinen ei tanssi ja näin estäisi toiselta tuon harrastuksen. Riskinsä siinä tietenkin on, mutta jokainen tekee valintansa itse ja elää elämänsä sen mukaan.

• Lainaan vaan
        samaa ei jaksajauhaa kirjoitti:

Ehkä meille jokaiselle tulee se päivä eteen ettei pipari enää kiinnosta.

Toivottavasti tuo päivä ei ole edessä lähitulevaisuudessa :; no, Halvaksihan se tulisi :)

Varmasti tulee, mutta miksi se "pipari" vedetään joka keskusteluun. Meitä on joka lähtöön. Olen tanssinut tosi paljon, mutta vain tanssinut ja onneksi en ole törmännyt noihin "pipari" miehiin tansseissa.Tansittajat on aina käyttäytyneet asiallisesti. Tykkään tanssia lähellä, koska silloin vienti tuntuu hyvältä (jos on hyvä viejä), mutta "noloja" tilanteita en ole huomannut vaikka tanssista olen nauttinut. Joku irvileuka tähän varmaan lohkaisee jotain, esim. en herätä mielen kiintoa ja siksi olen välttynyt tilanteilta, sitä ette voi tietää.

• luottamus ennenkaikk
        Lainaan vaan kirjoitti:

Älä sinäkään tuomitse, kun et voi tietää asioiden oikeaa laitaa, kertomani perusteella. Kerroin kun kysyttiin. Elämää ja erinäisiä vaihtoehtoja olen ajatellut enemmän kuin voit arvata. Kysymys on tanssista, joten älä ole huolissasi kalsari pyykistä. Vaimoa ei kiinnosta tanssi, tuskin lukee Suomi24 tanssikeskusteluja. Mies taas hurahtanut tanssiin niin kuin minäkin. Miksi en voisi lainata, jonkun kanssa hän tanssisi kuitenkin.

Kontaktipinnat on kunnossa, joten älä ole huolissasi vaimon puolesta.
        Tanssi on huippu harrastus ja on mielestäni väärin jos aviopareista toinen ei tanssi ja näin estäisi toiselta tuon harrastuksen. Riskinsä siinä tietenkin on, mutta jokainen tekee valintansa itse ja elää elämänsä sen mukaan.

Ninulla on tanssiva miesystävä ja tanssin itsekkin. Askeleemme sopivat niin hyvin yhteen joka lajissa että ei parimmin voisi. Tanssimme kuitenkin joskus erilläänkin kun tuota välimatkaa on. Ihan luottamuksellisesti.

Itse en uskaltaisi toisten miehiin kajota muuta kuin tanssimielessä. Mustasukkaiselta kumppaniltahan voi saada puukon selkäänsä. En tajua että jotkut uskaltavat vikitellä toisten miehiä.

En siis tarkoita lainaan vaan tyyppiä. Hänhän vain tanssii toistaiseksi.

• TanssijaPP

Moneenkin on tullut ihastuttua vuosien varrella... :) mukavaa vipinää sisällä, kuikuilua tuleeko hän? hieman hermoilua, kämmenet hikoaa, kilvan hakua ettei muut kerkeä kun tulee ihana biisi, tanssin myötäillen pehmeästi varmalla viennillä, koetan viennillä joko tehostaa tai peittää vaikutusta kohtalaisessa seisokissa jo olevan peeniksen. Illan päätteeksi adrenaliini kohoaa, tuleeko hän parkkipaikalle autooni hieman pettinkiä harrastamaan ja myöhemmin yhtymään himoissaan.

• Lainaa vaan

Mehän sovimme, ettei näistä hiiskuta sitten Suomi24-foorumilla.

• Lainaan vaan
        Lainaa vaan kirjoitti:

Mehän sovimme, ettei näistä hiiskuta sitten Suomi24-foorumilla.

Niin taidettiin sopia, unohdin kun tuo lähimuisti pätkii.

• Salsaako?

Olen jo vanhempi mies ja minulla on ihana naisystävä toisessa kaupungissa. Hän jalksaa tanssia vauhdilla kaikki lajit kanssani ja rakjastan häntä muutenkin hyvin paljon.

Käymme joskus erikseenkin tanssimassa ja saamme ehdotuksia kumoikin muilta.

Naisystäväni on kaunis ja hyvin viehättävä nainen. Luotan häneen kuitenkin täydellisesti.

Itse olen saanut ehdotuksia kaikenlaisia naisilta, esim. tanssikursseille on pyydetty ym.
      Toivon kuitenkin että en ole aiheuttanut mitään mielipahaa kenellekkään. Aina ei voi tietää mitä naisten päässä loppupeleissä liikkuu.

• Lainassa vaan

Pystyn samaistumaan lainaan vain nimimerkin tilanteeseen, tosin miehenä ja varattuna.

Aivan hurmaavasti tanssiva daami sattui käsiini pari kuukautta sitten ja sen jälkeen on tanssittu yhdessä muutaman illan aikana useita tunteja. Oli todella hienoa tuntea että vielä löytyy nainen jonka saa liikkumaan ohjauksensa mukaan. Kursseja kiertäneet daamit menevät monesti lähes automaattiohjauksella kun he tuntevat miehen ohjauksessa jonkun tutun aloituksen. Lavapuolen kursseja käymättömänä on vähintäänkin hämmnentynyt olo kun tuntuu ettei mikään vienti mene maaliin.

Onneksi löysin daamin joka palautti taas uskon kykyyn tanssittaa daameja myös lavalla vapaasta viennistä, vaikka emme olekaan missään kädenalihässäköissä lähteneet pätemään.

Ihastus tanssitettavaan voi perustua myös häneen kykyynsä seurata vientiä, tai toisinpäin viedä selkeästi. Ja taas olemme menossa tanssimaan, ei tällä viikolla, mutta sitten jo seuraavana.

• helppo elämä

Kyllähän tämänkin hyvin ymmärtää.

Rakastuu vain tanssimiseen ;))

Ihan helppoa. Ei haisevia sukkia omissa nurkissa ....

• Lainaan vaan

Niin, minäkin pääsen tanssimaan taas ensiviikolla tämän ihanan tasittajan kanssa. Sitä ennen on viikonloppu tanssit ja toivon mukaan edes joku sinnepäin, että jaksaa odottaa.

• tangon huumaa

Ihan kuin minun näppiksestä, viä.

• tangon humaa

Tarkoitatko? Ihan kuin "minun" näppiksestä?

• tangon hummaa
        tangon humaa kirjoitti:

Tarkoitatko? Ihan kuin "minun" näppiksestä?

No ihan kuin just. Älkää nyt luulko, että tuon itseäni jotenkin esille. Viä.

• maukuva partneri

öhm... moi!
      Olen yksi näistä tanssin huumassa partnereihinsa ihastuneista yksilöistä. Minkäsille voi, jos tanssiparin viikset sipaisevat viekkaasti poskenpäitä, tai kun tanssipari alkaa hyrisemään kesken tanssin viettelevästi... taikka joskus jopa kissamaisesti maukaisten kesken promenaadin...
      Viime perjantain tanssitunnilla katseemme kohtasivat partnerini kanssa, samalla hän sihisi korvaani, että haluaisi vielä yksityistunnin makuuhuoneessani...sydämeni suli hänen tassuihinsa sillä hetkellä. En voinut pidätellä tunteitani ja voihkaisin: "voi kyllä!"
      Päädyimme tanssiparini kanssa villiin aktiin sohvalla... lopuksi heräsimme vierekkäin lattialta tyynyjen päältä...se oli ehkä elämäni paras hetki herätä pää hänen karvaista turkkiansa vasten.Tällä hetkellä tanssiparini syö tonnikalaa pöytäni alla iloisesti maukuen...ehkä minun pitäisi yllättää tuo kaunotar suoraan kupiltaan takaapäin pian ;)...
      En tiedä menikö tämä aivan off-topiciksi, kun otsikko kerran on "Oletko ihastunut tanssittajaasi mieheen tai naiseen ?"...No päätin silti kertoa tanssin huuman hetket rakkaan pörröisen vilma-kissani kanssa.

• Hulluusraivoaa

Veti sanattomaksi. Mielenterveyshoito ei selvästikään löydä asiakastaan tässä tapauksessa.

• Tajuton huumori

Muutenhan tuo olisi mennyt ihan täydestä kissa emäntä/isäntä rakkauteen noin eläinrakkauden merkeissä, mutta jotenkin tuli tuosta kerronta tyylistä, että olisit sekaantunut eläimeen,etkä vain tanssinut kissa sylissäsi ja silitellyt sitä sovallasi. Tulikohan ymmärettyä tuo kirjoitus oikein, mitä tuo akti tuossa tarkoitti ja tanssitunti? Olitko kissasi kanssa tanssikursilla? No, saattoi olla huumoria, mutta vähän meni yli.

• ylikeittetty

Mullakin meni pikkuisen yli. Ainakin toi akti ;((

Eläinrääkkäystäkö ?!

• Camisa Negra

Olen. Viime lauantaina. Naiseen. Auran Nuortentalolla. Pieni tai just sopivan kokoinen. Tweet-kuvioinen hame. Tummat, lyhyet hiukset. Kaunis. Sopivan ikäinen. Käsivarrelle valui kapea valkea olkain, jossa luki kaunolla jotakin. Olin kuin klapil päähän löyty, aseeton. Enkä osannut käyttäytyäkään, vaan ei se mitään, ansaitsen tällaisen kohtalon. Teen puuhun majan ja muutan sinne asumaan. Alas jääköön maiset kaipuut ja kaiherrukset.

PS En utsinut siviilisäätyasioita, kun niillä ei ole väliä ja ne ovat ihmisten yksityisasioita.

• Dile Que Si

Eikö nyt joku voitas auttaa miestä mäessä. Jos joku näkee tuntomerkkeihin sopivan juoksentelevan jossakin vielä vapaana, niin vinkkejä vaarille.

• Camisa Negra
        Dile Que Si kirjoitti:

Eikö nyt joku voitas auttaa miestä mäessä. Jos joku näkee tuntomerkkeihin sopivan juoksentelevan jossakin vielä vapaana, niin vinkkejä vaarille.

Au, en kestä enää. Syön multaa kukkaruukusta ja vaahtoa nuosee kurkusta. Miksi olen täällä ja missä on hän. Tulis Tuula ja tappais niin loppuis tämähi riutuminen, hiipuis hiipuminen: http://www.youtube.com/watch?v=VYG2Ynx3i6U

• Näinkö kävi
        Camisa Negra kirjoitti:

Au, en kestä enää. Syön multaa kukkaruukusta ja vaahtoa nuosee kurkusta. Miksi olen täällä ja missä on hän. Tulis Tuula ja tappais niin loppuis tämähi riutuminen, hiipuis hiipuminen: http://www.youtube.com/watch?v=VYG2Ynx3i6U

Naiset vaan härnäävätt, hiukan vaan timmeillä pystyrinnoilla hiplaillaan sopivasti miehen rintalihaksia ja mies on koukussa.

• Camisa Negra
        Näinkö kävi kirjoitti:

Naiset vaan härnäävätt, hiukan vaan timmeillä pystyrinnoilla hiplaillaan sopivasti miehen rintalihaksia ja mies on koukussa.

Juuri niin, twin peaks.

• Camisa Negra
        Camisa Negra kirjoitti:

Juuri niin, twin peaks.

Auu, ouu, mjouu.

• Hierojahemmo

Huokaus....olen ihastunut kuukausi sitten ja silloin tanssiessa sanoja vain tuli suustani...mutta kuten isäni sanoi aikanaan " kun asiat pitkistyy, ne mutkistuu" ymmärrän että kiltti tyttö on vaikeasti tavoiteltava, mutta siinäpä se! Jos homma ei etene, mies joutuu vetäytymään tietämättä oliko liian "päälle käyvä" vai oliko nainen hieman kiinnostunut vain sillä kerralla ja odottaa nyt parempia tarjouksia...nyt nähdään tanssikursseilla viikottain ja asiat on selvittämättä. Tuskin koskaan selviän tästä!!!!

• Hierojahemmo

Asiat selvisivät: nainen ei enää ikinä halua kuullakaan minusta! Se oli vaan sellainen yksi ainoa flirtti-ilta että multa meni yöunet viideksi viikoksi. Ja ymmärsin kaiken flirtin väärin, miehen piikkin menee. Taidan jättää tanssit niille jolla ei ole kuin pinnallisia tunteita, mulle liian herkkä laji!

• Tyvestä puuhun
        Hierojahemmo kirjoitti:

Asiat selvisivät: nainen ei enää ikinä halua kuullakaan minusta! Se oli vaan sellainen yksi ainoa flirtti-ilta että multa meni yöunet viideksi viikoksi. Ja ymmärsin kaiken flirtin väärin, miehen piikkin menee. Taidan jättää tanssit niille jolla ei ole kuin pinnallisia tunteita, mulle liian herkkä laji!

Kyllä iltakirkostakin voi hierottavia löytyä, mutta jos ottasit tanssin ihan tanssina ja hieromiset hieromisina.

• Tansseissa käynyt

Kerran minäkin kävin tansseissa.

• pe-erusjamppa

Ihastunut ?

Kuinkahan vanha sitä pitää olla vai hautaanko saakka
      ihmisellä on tunteet jäljellä ?

Outoa että sitä kohtaa vaikka minkälaisia kaunottaria, eikä
      pahemmin hetkauta, ja sitten törmää johonkuhun, jossa
      ulkoisesti ei ole mitään erikoista, ehkä askeleet sopii erikoisen hyvin yhteen
      ja silti meinaa sydän pompata ulos
      rinnasta kun vain näkeekin...
      Ehkäsitä on vaan pää pehmennyt.

• Minellemarmelad

Katseeni osuu usein yhteen mieheen, jotain viehättävää hänessä on,
      vaikka ei ole mikään joukosta erottuva tai ammattitanssija, ehkä ne silmät.
      Ei tyhjä katse, vaan eloisa.
      Vähäsanainen kaveri, mutta kuitenkin katseemme ovat kuin kohtaisivat, tanssi-ilta toisensa jälkeen eri lavoilla...
      Se on elämää vain, joidenkin ihmisten välille kun muodostuu vetovoimaa, vaikkei se edes keskusteluun johtaisi.

Pari sanaa olisi kiva vaihtaa, ihan puhumisen ilosta. Tanssiessa kun ei ehdi oikein.
      Enpä sano enempää. Tai no, erikoinen kaveri tämä mies, kiitos hänen munkin elämässäni on jännitystä pikkuisen :)

• Sun-on, mun-illusion

Nii, joskus joku ihminen alkaa tuntua joltakin. Maailmassa on vielä paljon asioita, joita länsimainen tiede ei ole kyennyt selvittämään.

• Olenpa...

kyllä.Parina perättäisenä perjantaina tanssinut...viime perjantaina lähes pelkästään
      hänen kanssaan, vaikka tapoihin kuuluis vain yks peli kerrallaan..no kysyin voisko
      mennä useampikin putkeen, ja niin se ilta meni tanssiessa ja jutellessa.Eronnut
      yh-sinkku oli kuten minäkin, mutta hän oli ilmeisesti vain tanssimassa..nyyh.ja nyt
      minä miespolo mietin mitä hän mahtoi minusta ajatella? mutta hurmaava nainen oli,ja
      toivoisin vielä saavani häntä tanssittaa...miksei vaikka koko loppuelämän.

• Sun pil lusi on mun

"vaikka koko loppuelämän."
        Sellaiset tuntemukset hälvenee nopsaan. Ei ole entisetkään kumppanit tanssimassa loppuelämää, vaikka joskus on tuntunut juuri siltä.
        Tarkoittaako "nyyh" nykyisin yksinäinen yksinhuoltaja?

• edellinen
        Sun pil lusi on mun kirjoitti:

"vaikka koko loppuelämän."
        Sellaiset tuntemukset hälvenee nopsaan. Ei ole entisetkään kumppanit tanssimassa loppuelämää, vaikka joskus on tuntunut juuri siltä.
        Tarkoittaako "nyyh" nykyisin yksinäinen yksinhuoltaja?

ei tarkoita, vaan pientä surkuttelua vain.Ja ei se p- ole kyllä ensimmäisenä mielessä
        kun tanssimaan lähtee..mutta tutustuminen kuiteskin...

• Farkkutakkinen mies

Ihastuin taas kerran ( ei ollut eka eikä jäänyt vikaksi) ja jopa suhde siitä tuli. Se oli kolmas tanssi-ilta kun homma lähti rullaamaan. Suhde nyt on jo aikaa sitten loppunut, mutta kaikki on mahdollista jos on avoimin mielin liikkeellä molemmat. Ps pätkääkään en osannut tanssia että turha puhua niistä " yhteensopivista tanssiaskelista" Ps Sain tytön numeronkin vasta jälkeenpäin. Jotkut tosin sanoo, että ei lavalla sovi tutustua, mutta ei kai se sen kummempi paikka ole syvempään tutustumiseen kuin mikä muu tahansa, ainakin ollaan selvinpäin eikä sitten tarvi katua kuten kännissä. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Mutta kyllä tutustumisen voi välttääkin, 21 tapaa välttää tanssilavasuhde sitten seuraavalla kerralla

• Örskistä purskista

Ihastuin vuonna 1974 Ämmän työväentalolla yhteen Hyrynsalmelaiseen parturiammattikoululaiseen, muttei se mahtanu tietää sitä.

Saako lähettää terveisiä: Parturi, jos luet tämän tule luokseni.

• Näin täällä

Vihreäävaloa näytettiin
      puhno saatiin
      kuinka kävikään
      pesukone paholainen
      muotoon uuteen sen laittoi.

• Ei näin

Ei sitä niin oteta. Toinen sanelee ja toinen näpyttelee hälärin.

• En se olla saa

Eronneet ja sinkku tanssimiehet haluavat olla vapaita ja
      tanssittaa illan aikana eri "tavaroita" .

Sydänsurut välttää , kun ei ihastu tanssivaan mieheen.

• Tanssien jälkeen OK

Tansseissa ei kannata ruveta hoitelemaan yksityisasioitaan. Siellä tanssitaan ja ollaan sosiaalisia, eikä raahata jotakuta käsipuolessa kuin sairasta paskalle. Yksityisasiat hoidetaan yksityistilaisuuksissa.

"Haluavat...tanssittaa illan aikana eri "tavaroita" .
        Tarkoitatko toisia naisia ja odotatko, että joku alkaa illan aikana hoitelemaan sinun "tavaraasi"?

• Jalat alta
        Tanssien jälkeen OK kirjoitti:

Tansseissa ei kannata ruveta hoitelemaan yksityisasioitaan. Siellä tanssitaan ja ollaan sosiaalisia, eikä raahata jotakuta käsipuolessa kuin sairasta paskalle. Yksityisasiat hoidetaan yksityistilaisuuksissa.

"Haluavat...tanssittaa illan aikana eri "tavaroita" .
        Tarkoitatko toisia naisia ja odotatko, että joku alkaa illan aikana hoitelemaan sinun "tavaraasi"?

Sinkku nainen etsii seuraa eikä pyöritä turhia pyörityksiä munien ympärillä, Sorry.
        Jos joku kolahtaa niin aina miehillä sama urvellus , muiden naisten tanssittaminen.
        Ihastunut N ei halua tanssia kuin mielitiettynsä kanssa jos askeleetKIN natsaa .
        Muiden kanssa tanssi ei tunnu enää miltää, et ihan sama kuin ottaisi rappuharjan
        käsiin ja pyörittelisi sitä sen aikaa , kun ihastus tanssii muiden kanssa - D.

Seksiä ei tipu jos ei jakseta tanssittaa. Näin on marjat.

• rappuharja
        Jalat alta kirjoitti:

Sinkku nainen etsii seuraa eikä pyöritä turhia pyörityksiä munien ympärillä, Sorry.
        Jos joku kolahtaa niin aina miehillä sama urvellus , muiden naisten tanssittaminen.
        Ihastunut N ei halua tanssia kuin mielitiettynsä kanssa jos askeleetKIN natsaa .
        Muiden kanssa tanssi ei tunnu enää miltää, et ihan sama kuin ottaisi rappuharjan
        käsiin ja pyörittelisi sitä sen aikaa , kun ihastus tanssii muiden kanssa - D.

Seksiä ei tipu jos ei jakseta tanssittaa. Näin on marjat.

"Ihastunut N ei halua tanssia kuin mielitiettynsä kanssa jos askeleetKIN natsaa .
        Muiden kanssa tanssi ei tunnu enää miltää,"

Kun tällaisia kahden hengen munanhaudontayksiköitä näkee, niin niitä pidetään pariskuntina. Paitsi, jos toinen otos parin viikon päästä näyttääKIN, että ihastunut N on saanutkin uuden taluttelijan.

Seksiä ei tipu jos, ei jakseta ensin filmata suurelle yleisölle. Näin on nässikät.

• Kelpaisiko seksi
        rappuharja kirjoitti:

"Ihastunut N ei halua tanssia kuin mielitiettynsä kanssa jos askeleetKIN natsaa .
        Muiden kanssa tanssi ei tunnu enää miltää,"

Kun tällaisia kahden hengen munanhaudontayksiköitä näkee, niin niitä pidetään pariskuntina. Paitsi, jos toinen otos parin viikon päästä näyttääKIN, että ihastunut N on saanutkin uuden taluttelijan.

Seksiä ei tipu jos, ei jakseta ensin filmata suurelle yleisölle. Näin on nässikät.

Arvaatkos, mikä menee pieleen, jos parin viikon päästä toinen onkin taas
        vapaa menemään.
        Ei riitä tanssitaito vaan tarvitaan muutakin toimintaa, jota tanssien jälkeen testataan sitten , kun sinne asti edetään.

Mitä viriä nainen tekee miehellä, jolla on potenssi ongelmat ?
        Taluttelija vaihtuu hyvin äkkiä jos alakerrassa ei enää toimintaa ;)
        Mummoikään vielä on aikaa .....

• Toinen mies
        Kelpaisiko seksi kirjoitti:

Arvaatkos, mikä menee pieleen, jos parin viikon päästä toinen onkin taas
        vapaa menemään.
        Ei riitä tanssitaito vaan tarvitaan muutakin toimintaa, jota tanssien jälkeen testataan sitten , kun sinne asti edetään.

Mitä viriä nainen tekee miehellä, jolla on potenssi ongelmat ?
        Taluttelija vaihtuu hyvin äkkiä jos alakerrassa ei enää toimintaa ;)
        Mummoikään vielä on aikaa .....

Onnea metsästykseen. Mutta älä luule, että kaikki ihmiset toimivat samoin menetelmin kuin itse teet.

Varmaan hienoa olla tuoreesti ihastunut, mutta siinä aallon harjalla on vaikea pysyä pitkään. Hienoa myös näyttää muille "katsokaa, meikä saa" ja melkein yhtä hienoa todistella vielä täällä, että hyvin menee.

Sinulla on elämäsi ja minulla omani. En haluaisi olla kukaan toinen.

• Sinulle vain
        Toinen mies kirjoitti:

Onnea metsästykseen. Mutta älä luule, että kaikki ihmiset toimivat samoin menetelmin kuin itse teet.

Varmaan hienoa olla tuoreesti ihastunut, mutta siinä aallon harjalla on vaikea pysyä pitkään. Hienoa myös näyttää muille "katsokaa, meikä saa" ja melkein yhtä hienoa todistella vielä täällä, että hyvin menee.

Sinulla on elämäsi ja minulla omani. En haluaisi olla kukaan toinen.

Kukapa tässä kehui saamisiaan ? Päinvastoin.
        Kaikkea ei voi saada ainakaan tanssivalta mieheltä.
        Samassa paketissa ei vaan toimi kaikki mitä nainen tarvii.

• Kiitos
        Sinulle vain kirjoitti:

Kukapa tässä kehui saamisiaan ? Päinvastoin.
        Kaikkea ei voi saada ainakaan tanssivalta mieheltä.
        Samassa paketissa ei vaan toimi kaikki mitä nainen tarvii.

Elämä ei ole täydellistä.

• Ihastuin pikkasen

minäkin kerran ja ei siinä mitään kun kukaan ei joutunut asian tiimoilta vihastumaan.

• Lainassa vaan

Pari viikkoa jouduin odottamaan parketille pääsyä unelmien tanssitettavan kanssa ja kyllä ilta voi olla lyhyt kun kaikki tanssissa natsaa kohdilleen. Reilut viisi tuntia parketilla viittä paria lukuunottamatta saman daamin kanssa, eikä yhtään kaduta etten hyödyntänyt paikan erittäin laajaa naistenriviä enempää.

Riittävän hyvän (täydellisen) tanssitettavan kanssa ei kaipaa yhtään käden ali -pyöritystä vaikka niitäkin tuli hieman kokeiltua.

Parin viikon kuluttua uudelleen, ja ehkä ensi viikonloppunakin muutaman tanssin ehtii tanssimaan.

• fataali_femme

Kunpa saisin tanssia vielä yhden tietyn äijäkkeen kanssa.
      Hän on kovin vähäpuheinen, mutta miksi hymyilee aina kun tiet risteävät...
      Kiusaa varmaan, saa kiksejä naisen kiemurtelusta. Luoja tietää, jos hänkään.
      No, miehiä tulee, menee, mutta kyllä näissä tansseissa väliin sydänkin läpättää.

Taas lämmittää sydänalasta. Niinpä niin. Rauhoitutaanpas.
      On huono merkki, jos mies flirttailee itsevarmasti. Hän pitää minua varmaan tyhmänä. Jos hän olisi pelimies, hän olisi taatusti jo yrittänyt päästä saatille tai tehnyt itseään tykö. Ehkä hän haluaa kypsytellä minua hitaasti....
      no, siihen mennessä jos hän yrittää jotain, olen varmaan analysoinut ihastuksen tunteen pois. Enhän edes tunne häntä.

To be continued

• Suomimies ei

aina tiedä parastaan, naisellinen pieni tökkiminen ei ole pahasta, se ainakin vähentää asiaan kuluvaa aikaa tuskin pilaa mitään ja kuten sanoit miehiä riittää kunhan ei sorru pelimiehiin tai toisen naisen osaan.

Elämää tää vaan on ei sen ihmeenpää

• Tarkentaisitko?

Lyökö sillä miehelläkin sydän?

• mullakin oma kulta

Nämä ovat niitä fiksuja varattuja miehiä jonka rakkaus on ehkä toisessa kaupungissa ja olosuhteiden pakosta välillä eivät pysty näkemään toisiaan.

Kiva kuitenkin välillä huomata muitakin naisia. Vaihtelua ja vain elämää.

• metsäsätäjä N

Näin minäkin kiusaan välillä miehiä ... ihanaa kun ne kiemurtelevat ja kiertävät ja hakevat tanssimaan kilpaakin välillä.
        Minä taas annan parketilla parastani. Flirttailen ja nautin heistä omalla tavallani.

On minulla ollut tanssiva miesystäkin muutaman vuoden, mutta nyt eron jälkeen metsästelen isompaa kalaa ihan muissa piireissä.
        Hän on niin erilainen kuin kukaan parkettien miehistä. Haluaa jopa oppia tanssimaan mutta tuskin minä sitä haluan. Haluan hänet ilman parkettia. Haluan hänet hiihtoladuilla, lenkeillä metsissä, makuukamarissa, matkoilla, illallisella, päivällisellä ja pitkällä aamuprunssilla. En halua pilata häntä tanssilla ja tyrkkyriveillä ;))

• fataali_femme

Lyö varmaan, kun on hengissä. ;-)
      En kerro enempää...to be continued....

• jhghfdgsgfdgghhjjk

Ja kun olet ihastuksesi mökillä siivoushommissa mieti mikä on hänen päällimäinen tarkoitus!!! :))) Kysäse silloin kuinka mones puunari olet!!!

• Miten osoitat

sen ihastumisesi niin että tansseissa se ei tuota kenellekään ongelmaa?

• Kekä

Näytetäänkö sitä. Jännempi sitä on piilotella.

• fataali_femme

Mä en kellekään kollille siivoa, puunatkoon itse luukkunsa. ;-D

En aio osoittaa kiinnostustani...ehkä katson ja sitten äkkiä pois...
      kissa-hiirileikkiä...keksiköön mies ensisanat, jos kiinnostaa tulla rupattelemaan.

• Todella voihan

sen että ei kiinnosta osoittaa niin ettei lähde puunaamaan ja
        saunotteleen, elämä on aika yksinkertaista kun sen oikein osoittaa.

• Kohtalo, kas nainen.
        Todella voihan kirjoitti:

sen että ei kiinnosta osoittaa niin ettei lähde puunaamaan ja
        saunotteleen, elämä on aika yksinkertaista kun sen oikein osoittaa.

Sotket nyt ulkomaankaupan ja sisävesiliikenteen. Puunaaminen ja saunominen ovat vähän eri asioita. Sitäpaitsi en ole silleen kroonisesti likainen, että minut pitäisi raahata saunaan ennen käyttöä.

• einarsson

,iksei miestä voi mäessä auttaa, ei se siivous kenellekään herkkua ole tajuatko.
      Joo älä osoita mielenkiintoa, saat olla loppuikäsi rauhassa.
      En tuu juttusille. Mut jos se sun kiinostus trulis.

• fataali_femme

Pyh, ei se ollutkaan kiinnostunut musta.......
      Hips, konjakkia, nukkumaan.
      To be continuedo....

• Mozart 40

Hirveää herätä siihen että joku sanoo sinun konjakkisi olevan vain tekosyy peittääksesi oman ihastumisesi. Kävitkö tansseissa ja taas tyhjä syli ja tyyny kainaloon?
        Tiedäthän että kaikki alkoholipitoinen on vaarallista ihmiselle, pieninäkin määrinä?
        Tiedätkö että ihastuminen tekee että ei tarvitse enää ottaa konjakkia ja tyynykin löytää oikean paikkansa lopulta?

• fataali_femme

Miksiköhän avaudun tänne, ei tämä auta
      asiaani. Onneksi tulevina viikonloppuina on lisää tansseja.
      Varokaa, tämä nainen on liikkeellä.

• Toinen Desiree

Avaudu ja vuoda vaan tänne. Kyllä tämä auttaa.

• fataali_femme

Jep, Suomi24 tunnetusti auttaa!

• R. C.

Mereen voi rakentaa saaren, johon joskus joku haaksirikkoinen kiitollisna rantautuu.

• nuori mies

Ihastuin mä kesällä kerran yhteen mummoon. Hän oli hyvä humppaamaan.

• nuori mies

Humpatessa häneltä tekohampaat tippuivat parketille, mutta ei se menoa haitannut.

• sukanpyörittäjä

Teen kovasti töitä löytääkseni "oman" ihastukseni, eikä kenenkään toisen omaa. Nytkin olen taas laittanut kerran silmät sinne mistä toivoisin vastakaikua. En tiedä vielä onko varattu?! Luultavasti, tai ei sitten vaan meikäläisen silmäilyt kiinnosta.

Onkohan kaikki ihmiset jotenkin tyytyväisiä omaan napaansa, ja pitävät vaan omariittoisuudestaan huolen?

• Aloitetta kehiin

Tansseissa ei silmäpeli auta. Pitää käyttää voimakkaampia viestejä. Mielellään sanoa suoraan, jos kiinnostaa. Tansseissa kun ollaan pääasiassa vain tanssimassa ja pienet signaalit katsotaan vain tanssilliseksi kiinnostukseksi ja kevyeksi flirtiksi.

• Kertokaas nyt
        Aloitetta kehiin kirjoitti:

Tansseissa ei silmäpeli auta. Pitää käyttää voimakkaampia viestejä. Mielellään sanoa suoraan, jos kiinnostaa. Tansseissa kun ollaan pääasiassa vain tanssimassa ja pienet signaalit katsotaan vain tanssilliseksi kiinnostukseksi ja kevyeksi flirtiksi.

sitten miten on luonnollisinta kysyä tanssin
        lomassa että onko toinen vapaa....
        Ainakin itsellä tuo vaikuttaa suoraan
        siihen että onko toisesta kiinnostunut yhtään
        muuten kuin vain tanssiessa.

• Vastataans nyt
        Kertokaas nyt kirjoitti:

sitten miten on luonnollisinta kysyä tanssin
        lomassa että onko toinen vapaa....
        Ainakin itsellä tuo vaikuttaa suoraan
        siihen että onko toisesta kiinnostunut yhtään
        muuten kuin vain tanssiessa.

Ei se toisesta kiinnostuminen ole vapaudesta kiinni.

• Kertokaas nyt
        Vastataans nyt kirjoitti:

Ei se toisesta kiinnostuminen ole vapaudesta kiinni.

se vaan on niin että toisille sillä on merkitystä,
        elämä vaan on tietysti miten sen ottaa.

• Vastataans nyt
        Kertokaas nyt kirjoitti:

se vaan on niin että toisille sillä on merkitystä,
        elämä vaan on tietysti miten sen ottaa.

Olen kiinnostunut purjelentokoneella lentämisestä, mutta en tee aiettakaan lentääkseni.

• fataali_femme

Surku pois, hymyä huuleen, tytöt ja pojat. :) Viikonloppu ja iltatanssit tuloillaan

• Tanssikapinallinen

Antaa naisten tanssia keskenään, nehän haluaa jo naimisiinkin ilman miestä. Miehet, tehdään lakko, ei huhtikuussa tansseihin.

Pääsiäisenä voidaan vielä koittaa löytää tipu....

• Antautuja

Lakkoile tykönäsi. Miehenä tanssin mieluummin naisten kuin miesten kanssa, ihastumiset ovat sitten extramauste, jos niitä sattuu.

• pääsiäisenäkään

Ei tipu

• Tämä tipu
        pääsiäisenäkään kirjoitti:

Ei tipu

.... Antaudun ( kuin hullu rakkauteen )
        Pääsiäi'seksi .

• Peloltaan säikähtäny

Ufot sieppaavat tanssijoita. Rauhallisena sunnuntaiehtoona pienessä Cornevillen kaupungissa. Mies tanssittaa intensiivisesti naista. seuraavan puolentunnin ajan molemmat tanssivat tahoillaan. Sitten hups. molemmat ovat kadonneet kuin maan nieleminä. Pakenin paikalta, koska olisinhan voinut olla se seuraava, joka imaistaan toiseen ulottuvaisuuteen.

• Fataali_femme

tuli kuiva kausi. Eipä ole kevät sutinaa suonut.

• Horse with no name

Odotahan, ei aikaakaan kun voi kauhistus.

Tulee sutinaa, kutinaa ja rutinaa

• kaipaan sua niin

Tämä ketju kuuluu kaipausosastolle!
      Hyvää Pääsiäistä taas kerran kaikille! Vieläkin toivon kohdalleni oikeaa ihastumista, mutta luotettavaan kohteeseen.

Olisiko jollakin joku neuvo siihen, mistä löytää luotettavan ihastumiskohteen?
      Kun ihastun, haluan että Se johon ihastun osaa tanssia ja myös haluaa tanssia.
      Kuinka kauan olette odottanet ihastumiskohdetta?

Joo, olen usein ihastunut, mutta kärsin siitä että ei kohde halua "vakiintua, pysyä ja kasvattaa" ihastumista molempien yhteiseksi rakkaudeksi, ns. sylilapseksi josta molemmat pitävät huolta.
      Eim yksi ihastuminen kesää tee!

• kaipa sua ma niin

Tämä on nimenomaan virallinen ihastumis- ja kaipaussäie.

• kaipa määki sua
        kaipa sua ma niin kirjoitti:

Tämä on nimenomaan virallinen ihastumis- ja kaipaussäie.

Hymiö, sydämen kuva, suukko... aah.

• Badmän

Olen ihastunut mieheen, joka kanssa tanssin hitaita poski poskea vasten homobaarissa. Hän oli naimisissa.

• Rüdiman

Veri veri bääd! Kumman kanssa oli?

• badmän
        Rüdiman kirjoitti:

Veri veri bääd! Kumman kanssa oli?

Naisen. Näin voi käydä, kun bi-mies menee homobaariin :)

• simo vaatehuoneelta
        badmän kirjoitti:

Naisen. Näin voi käydä, kun bi-mies menee homobaariin :)

Voi mahoton paikka :)

• He ra kkt
        simo vaatehuoneelta kirjoitti:

Voi mahoton paikka :)

Tämä on harmaata vyöhykettä.

• Camisa Negra

Lauantaina viimeksi.

• kevättä rinnassa

No kerro loputkin nyt ku jo alotit!
        -ja onnea :)

• Camisa Negra
        kevättä rinnassa kirjoitti:

No kerro loputkin nyt ku jo alotit!
        -ja onnea :)

Kel' Hilma on, hän Hilman kätkeköön.

• kevättä kengäsä

parempi keskittyä vaan siihen tanssimiseen. jättää soitinmenot muualle ku lavoille

• Camisa Negra

Parempi tuoreempaa kevättä kuin parketin kuivumatonta lakkaa kengässä. Miten ne erotat toisistaan?

• Tanssimiäs

Onhan noita ihastuksia ollut, jopa rakastumisiakin. Yhden kanssa tuli asuttua yhdessä vajaat 5 vuotta. Kertalaakista en ole koskaan rakastumaan mennyt, vaan useamman tanssikerran aikana ja rauhassa tutustuen.

• Ei tullut kysyttyä

Eräs motoristi taskuvenus opettajatar antaa yksityisopetusta pienellä lisämaksulla privaatisti ja olen kieltämättä aika koukussa ;-P

• Motoristi Viipurista

Tässä oli kyllä keskustelut kaikessa kukassaan ihastumisen sisimmästä olemuksesta, eikä mistään elinkeinopolitiikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      53
      3925
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      53
      1915
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1406
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1071
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1059
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      886
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      884
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      64
      819
    Aihe