SALATUT ELÄMÄT DVD 5

Teilor2323

Olenko nyt ymmärtänyt oikein vai onko tämä jotain keksittyä taas? Toivon jälkimmäistä. Eli tuleva salatut elämät dvd 5 sisältäisi pelkkiä 2009 jaksoja? Jos näin on, mikä järki siinä nyt on? En tule kyllä ostamaan tätä dvd:tä! Tavallisesti jaksot jatkuvat siitä mihin ollaan viimeksi jääty eli järjestyksessä eikä hypätä kevyt 10 vuotta eteenpäin? On kyl paskamainen temppu julkaisijalta, jos tämä pitää paikkaansa, mitä hiljattain kuulin. Toivottavasti ei monikaan osta sitä! Ärsyttää kyl tosi paljon. Kerranki ajattelin saavani mahdollisuuden kattoa niitä mis on lempinäyttelijätki ollu et ainaki nii pitkään mut mitä turhaan.... Näitä jaksoja ei siis saa mistään ladattua netistä tai mitään? Näitä ekoja just mis täl hetkel ollaa? Jos tää julkaisija tälläsen tempun teki ni sais kyllä löytyy netistä :((

178

10837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salggari

      Totta se on, valitettavasti.

    • milli93

      eikä! niitä jaksoja vuodelta 2009 hän on saatavilla netissä ja tulevat ensi kesällä uusinassa. noita vanhoja jaksojahan ei saa mistään!! niin epäreilua ja turhaa!!!

      • Amanda232

        Niinpä :( ja ei saa ei :(


      • poika ja ilves
        Amanda232 kirjoitti:

        Niinpä :( ja ei saa ei :(

        nyt salatut elämät tänne nyt heti nämä pitää jatkua 181 onko asia jo puhutiin tästä niin


      • poika ja ilves

        moi missä on salatut elämät dvd 181 jos kuulet ilmoita mulle jos sopii koska mun on saatva se dvd box heti nyt kun koska haluan myös nähdä kaikki vanhat jaksot mulla on 4 dvd pakko olla vielä lisää näitä jossain voitko otta puhu jonkun kanssa tästä joka kuuntelee sua paljon enenmään kun mullakin on oikeus olla se dvd mitkä on saatavalla on paljon mutta voitko sä mitenkään sanoa sen laitaa youtuben dvd tää olisi helppoa mullekin kiitos sanoa tään muista tään ole kilti mulle laitaa tää mulle koska mun on pakko kuulla missä ja millon tulee laitakaa postin 90230 oulu kasteli missä on huvisenleimpom on


      • poika ja ilves
        poika ja ilves kirjoitti:

        nyt salatut elämät tänne nyt heti nämä pitää jatkua 181 onko asia jo puhutiin tästä niin

        Haloo halua että salatut elämät tulee box 181 se on pakko olla jossain oikesti koska mä haluan sen ostaa koska salatut elämät pitää jatkua mihin viime kesän aikaan ollan katsonut tv mutta se piti jatkua siihen mihin se aleksin hannan suudelma oli kun jukka sai kuulla sepolta se asia niin voitko laitaa mulle sen dvdlle heti koska mä oikesti tarvin sen box nyt koska missä oli hannan onnettomuus mikan onnettomuus miian kuolema voiko joku laitaa sen mulle youtuben dvd koska se on pakko olla jossain toisen pitä otta se dvd koska kaikken mitä seltä oiken on mihin se viime kesän aikaan jäi mutta se on pakko olla jossain nyt heti mutta tästä vielä puhutaan maikkarin koska tää pitä olla se oike mikä se jukan hannan riitä on mutta sen on pakko olla jossain niin


      • poika ja ilves
        Amanda232 kirjoitti:

        Niinpä :( ja ei saa ei :(

        moikka millon ne salatut elämät palaa ruutuun 181 jaskot on pakko olla jossain
        koska kun jos joku kysy missä on salatut elämät on sinä ite vastaat vielä missä ne
        on heti koska kuka oli mitä minne mutta tässä pitää olla joku järki jollakin jos
        joku tekee salatutja elämiä niin että kysy vielä josstain miksi niitä ei tuu
        tai ismon oma dvd joka pitää olla kaupasta ostaa se jakson nimellä


      • POIKA JA ILVES
        poika ja ilves kirjoitti:

        Haloo halua että salatut elämät tulee box 181 se on pakko olla jossain oikesti koska mä haluan sen ostaa koska salatut elämät pitää jatkua mihin viime kesän aikaan ollan katsonut tv mutta se piti jatkua siihen mihin se aleksin hannan suudelma oli kun jukka sai kuulla sepolta se asia niin voitko laitaa mulle sen dvdlle heti koska mä oikesti tarvin sen box nyt koska missä oli hannan onnettomuus mikan onnettomuus miian kuolema voiko joku laitaa sen mulle youtuben dvd koska se on pakko olla jossain toisen pitä otta se dvd koska kaikken mitä seltä oiken on mihin se viime kesän aikaan jäi mutta se on pakko olla jossain nyt heti mutta tästä vielä puhutaan maikkarin koska tää pitä olla se oike mikä se jukan hannan riitä on mutta sen on pakko olla jossain niin

        SALATUT ELÄMÄT ON PAKKO OLLA DVDNÄ KOSKA KUN TÄYTYY NE JOSTAIN ETSIÄ MISSÄ NE VOI OLLA NYTEN ILMOITAKAA HETI KUN NÄMÄ PITÄISI LATATA YOUTUBENKIN NE JAKSOT KOHTA KAUAN TÄSSÄ VIELÄ MENEE


    • tuusanNNUUSKAAA

      oon itekki yrittäny kaivaa tietoa, mutta kaikki vaahtoaa et tieto on tullu wikipediasta.. täytyy kuitenki huomauttaa,et wikiä voi kirjoittaa kuka tahansa..
      ennen siellä on lukenu monta monituisen kuukautta aiemmin,et millon seuraava boksi ilmestyy.. nyt ei lue mitään..
      oiskohan tää joku tempaus si julkaisijoilta tms, ettei kukaan mene laittomasti lataamaan näitä kauan odotettuja vol 5 jaksoja?! tämmönen vaihtoehto käyny myös mielesä. koska tossai ei oo mitään järkee et hypätään 10 vuotta sarjassa eteenpäin, ja jos näin tehdään ni voin käsi sydämelä vannoa etten tule laittamaan euron euroa k.o boksiin :) haluaisin mielelläni kerätä vanhat jaksot bokseina itselleni :)

      • väke

      • Palautetta palautetta

        Joo ei mitään järkeä, mut niin taitaa kuitenkin olla nyt, valitettavasti. Nii paskamainen temppu julkaisijalta mut minkäs teet. Tällä hetkellä vaan toivon, et kaikki pistää palautetta menemään joko mtv3 scanbox tai fremantlemedialle. Jollekkin mis se huomioitais ja jos tarpeeks paljon palautetta tulee niin kyllä siin kohtaa viimeistään ruvetaan miettimään asiaa tarkemmin. Ei se valitus täällä mitään auta, kurjaahan se on mut tosiasia on vaa et siitä pitää pistää palautetta eteenpäin niin se ääni saadaan kuuluville :) itse en myöskään aijo sijoittaa yhtään kyseiseen levyyn vaan pistän palautetta menemään :) tehkää te samoin!


      • poik ja ilves

        haluun ostaa salatut elämät box 181 ne pakko olla jossain kaikki kaipaa niitä jaksoja kukaan ei ole löyhtänyt youtubesta eikä googlesta ne on pakkko saada talentaa jonekin kuka tämän oikeen tekee näin kiiusalista en ostaa yhtää niitä pelikkiä 2009 jossain ei ole vanhoja jaksoja ne on pakko olla jossain mä en jaksa yhtään riitellä tästä olenkaan ei ole yjtään kivaa salatut elämät on totta oikea elämää ei ole saippua sarjaa vaan seppokin koikeassa elämässä ne kaikki on myöskin kaikki kivalla tuntu saada jaksoa


      • poika ja ilves
        poik ja ilves kirjoitti:

        haluun ostaa salatut elämät box 181 ne pakko olla jossain kaikki kaipaa niitä jaksoja kukaan ei ole löyhtänyt youtubesta eikä googlesta ne on pakkko saada talentaa jonekin kuka tämän oikeen tekee näin kiiusalista en ostaa yhtää niitä pelikkiä 2009 jossain ei ole vanhoja jaksoja ne on pakko olla jossain mä en jaksa yhtään riitellä tästä olenkaan ei ole yjtään kivaa salatut elämät on totta oikea elämää ei ole saippua sarjaa vaan seppokin koikeassa elämässä ne kaikki on myöskin kaikki kivalla tuntu saada jaksoa

        kuka näin väitää olevansa oikesa muuta otan omiin käsin ne salatut elämät jos näitä ei tuu pakko olla jossain olla eikä kuk tuu olenkaan tuu sanomaan yhtän mitä se tyypi on aivan tyhmä joka noin kiiusalista tää on jos salatut elämät ei tuu kyllä ne tulee 181 dvdlle aivan pakko olla jossain eikä tätä tuu ostamaan pelkiä jaksoa 2009 vaan vahant salkkrti tule olen ihan varma siitä myös nämä tule tämä ei jää tähän ikinä haluun tiehtä mistä niitä tulee salatut elämät tulee dvdlle joka päivä myyhtiin joka arki päivä ne missä hannan onnettomuus mika kuolema auto kolarissa miian kuolema kaiken pitää laitaa nämä jakso tään dvdlle box jos on vielä


      • poika ja ilves
        poika ja ilves kirjoitti:

        kuka näin väitää olevansa oikesa muuta otan omiin käsin ne salatut elämät jos näitä ei tuu pakko olla jossain olla eikä kuk tuu olenkaan tuu sanomaan yhtän mitä se tyypi on aivan tyhmä joka noin kiiusalista tää on jos salatut elämät ei tuu kyllä ne tulee 181 dvdlle aivan pakko olla jossain eikä tätä tuu ostamaan pelkiä jaksoa 2009 vaan vahant salkkrti tule olen ihan varma siitä myös nämä tule tämä ei jää tähän ikinä haluun tiehtä mistä niitä tulee salatut elämät tulee dvdlle joka päivä myyhtiin joka arki päivä ne missä hannan onnettomuus mika kuolema auto kolarissa miian kuolema kaiken pitää laitaa nämä jakso tään dvdlle box jos on vielä

        no missä on salatut elämät on 181 dvd mistän tähän tulee


      • fgfg1
        Palautetta palautetta kirjoitti:

        Joo ei mitään järkeä, mut niin taitaa kuitenkin olla nyt, valitettavasti. Nii paskamainen temppu julkaisijalta mut minkäs teet. Tällä hetkellä vaan toivon, et kaikki pistää palautetta menemään joko mtv3 scanbox tai fremantlemedialle. Jollekkin mis se huomioitais ja jos tarpeeks paljon palautetta tulee niin kyllä siin kohtaa viimeistään ruvetaan miettimään asiaa tarkemmin. Ei se valitus täällä mitään auta, kurjaahan se on mut tosiasia on vaa et siitä pitää pistää palautetta eteenpäin niin se ääni saadaan kuuluville :) itse en myöskään aijo sijoittaa yhtään kyseiseen levyyn vaan pistän palautetta menemään :) tehkää te samoin!

        Pistin tuonne palautetta ja vastaus oli että jos palautetta tulee paljon niin ne jatkavat 181 jaksosta. Eli palautetta vaan paljon!


      • poika ja ilves
        Palautetta palautetta kirjoitti:

        Joo ei mitään järkeä, mut niin taitaa kuitenkin olla nyt, valitettavasti. Nii paskamainen temppu julkaisijalta mut minkäs teet. Tällä hetkellä vaan toivon, et kaikki pistää palautetta menemään joko mtv3 scanbox tai fremantlemedialle. Jollekkin mis se huomioitais ja jos tarpeeks paljon palautetta tulee niin kyllä siin kohtaa viimeistään ruvetaan miettimään asiaa tarkemmin. Ei se valitus täällä mitään auta, kurjaahan se on mut tosiasia on vaa et siitä pitää pistää palautetta eteenpäin niin se ääni saadaan kuuluville :) itse en myöskään aijo sijoittaa yhtään kyseiseen levyyn vaan pistän palautetta menemään :) tehkää te samoin!

        mä haluan sanoa että millon se salatut elämät ilmestyy box 181 koska tämä on pakko olla jossain mikä mikan onnettomuus Hannan onnettomuus miian kuolema nämä pitää olla jossain youtube koska seiltä tämä tuli tää jaksoa koska mikä oli että Hanna aleksi jä kiinni jukalle jukka kuuli sepolta mitä Hanna ja aleksi teki iso mokkan jossain ulla meni pilamaan sen otti puhu laiten mukaan koska jukan piti kuulla Hannalla oli suhde oman pojan kanssa eikä olenkaan voi sanoa siitä jukalle koska Hanna ja maarit oli talon kattolla koska ne puhu jukasta paljon maarit oli ihan känissä sofia jäi maaritn hoitoon koska hanna lähti lauran kanssa pois koska Hanna ei olenkaa kestä katsoa jukka olenkaan sen takia ne lähti ja aleksi sano Hannalle älä mee pois koska mä olisi Haluanut puhua sun kanssa ulla ehti mennä puhumaan jukalle hannasta ja aleksista koska niilä oli suhde oma poika ja vaimo en voi yhtän käsitä yhtän koska hanna lähti keskellä yötä sofian luo mutta ei olenkaan ei sitten mennyt koska oli kolari koska muista kyllä sen koko mutta en jaksoa jos se vielä on jossain mutta on kyllä pakko katsoa kokonaan vuoden ajat koska mikä päivä se oli millon hanna lähti ajamaan autoa kokonaan jaksoa mutta entä miia sen on pakko katsoa koska miian oli syöpä on vaaralinen mutta entä ismo se oma tyttö kuoli mutta kallen sisko niin miten kaikki pysyty elämään oman tyttön hautajaiset oli mutta miksi sakun piti jättä miian sen ei olisi pitänyt olenkaan jättä miia minnekään jos toinen kuolee salatut elämät niin mikä tässä oiken on että sakulla oli se kukka marja sellä juhlissa eikä olenkaan muista siitä yhtän että miia ilmestyi siihen paikallen niin koska miia oli tosi yksi koska mika kuoli mutta mitä sitten käy veilä niin kuka ei nää mutta tapani polisi on vielä olemassa joka on aki nikkisen kanssa niin joka sano tappoi sen tyynen joka oli vielä ollut elossa ei olenkaa kuollut mihinkään jos häntä ei olisi kuka uhkaliut häntä pahasti niin kuka se voi olla kuka teki mitä mutta jos se oli aki niin vastus on että aki on syytön mutta se oli vaan vahingo seille ei voi mitään niin.


    • milli93

      tietääkö joku että onko olemassa joku clippi tai video siitä kun hanna ja aleksi jää kiinni jukalle siellä kempeleellä? siinä kun jukka raivoo ja uhkaa aleksia jollain kirveellä? olisin todella kiitollinen vastauksesta :)

      • poika ja ilves

        miiloin on salatut elämät dvdlle on 181 mihin aikaan ne tule dvdlle pakko olla jossain sellä tai youtubesta olisi kiva jos joku sanoo mikä hannan onnettomuuden jakso nimi on mun aivan pakko kuulla se nyt heti


    • milli93

      tai jossain mökissä ne oli, en muista nimeä! :P

      • väke

        Ei taida olla. Se mökki kuitenkin sijaitsi Janakkalassa. Olisi myös mukavaa nähdä se kohtaus, jossa Jukka kuuli Aleksin lepertelevän Sofialle ja sai tietää, että Aleksi on Sofian isä.


    • bibibibibi

      Joo, valitettavasti totta tämä on. En tiedä mitä Salkkaritiimi on vetänyt kun ovat päättäneet että HEI aletaanpas laittaa dvd:lle Pepin ryyppämisiä ne kyllä kiinnostaa porukkaa. DVD:n ois pitänyt jatkua siitä mihin nelonen jäi! >:( Noi 2009 jaksot löytyy netistä ja varmaa joka paikasta toisin kuin noita vanhoja, kultasia Salkkari-jaksoja.

      Joudun nousemaan kapinaan.

      • poika ja ilves

        Hei salatut elämät nyt tänne ne jaksot tää heti en jaksa yhtään odotaa olenkaan jos ne tulee dvdlle nämä on jossain tuolla muuta en olekaan löyhtynyt yhtään salatut elämät ne pitää löyhtää youtubesta dvdlle jossain on nyt tää salatut elämät kaiken se pitää saada katso vaan mite osaa löyhdän ne jaksot aivan mistä vaan tää ei ole ohi ennen kun saan kuulla missä ne on nämä jaksot toivon että autate mua tässä soitakaa sinne mtv3lle koska pakko josstain saada nämä jaksot tässä ei ole mitä muuta sanotvaa ole toivon jos soitate sinne sanokaa näin minne salatut elämät on 181 missä laulu on tunteisiin anna hanski kappalle on kaikki pitää otaa alusta kaiken on ymmrätää tämä ei ole mitään leikkiä vaan kysmys lopetkaa tuo ja autkaa mä olen oikseti pulassa teidän on aivan pakko tehdä jotakin on tehtävä


      • poika ja ilves

        moikka haluan sanoa se että millon se salatut elämät box tulee esiin kauppan se on pakko olla jossain koska kaikki haluaa ostaa kokonaan box sen takia salatutelämät on pakko olla vanhat jaksoja pitää muistaa katsoa koska kaikken pitää saada kokonaan sen jakson aikaan salatut elämät missä on mikan onnettomuus hannan onnettomuus siitä mihin viime kesän aikaan ollan aina katsonut mitä tulee telkkun minä ainakin seuraan niitä mitkä tulee verkkokauppaan mitä dvd mitä on ei ole koska kaikkken on pakko kuulla koska salatut elämät on pakko katsoa koska mitä kaikken aikaan on mitkä on kaikki totta mitä salatut elämät puhuu kaikkesta kivojasta aina salatut elämät pakko olla 181 jaksoa koska salatut elämät on niin paljon katsojaa 10000 tuhat jotka haluaa saada mitä tielle on myydän niitä dvd jokaisen mitää on salatut elämät on siitä jota aina kaikkia halua muista kuka seillä on mitä muut mitkä liityy salatut elämät niitä jaksot heti tähän nyt heti niin sanon ihan oikeesti mitä mä tille sanon


    • LLLLLKLPÖLK,

      Palautetta MTV3:LE Fremantle medialla ja Scanboxille! Ja kaikki jauhaa tästä asiasta kunnes kaikki salkkarit vuosilta 1999-niin pitkään kun salkkarit jatkuu, on julkaistu NUMEROJÄRJESTYKSESSÄ!!

    • apinakapina1

      Joo älkää kukaan ostako niitä! Jos 5-DVD ei myy ja tarpeeksi vihaista palautetta tulee, niin kyllä ne hommaavat vanhoille jaksoille oikeudet!

    • salkkaritfani5

      Oonko ihan väärässä vai sokea minulla on ne neljä ensimmäistä levyä ja aivan ekassa jaksossa siinä levyssä näytetään kun tyyne on kuollut mutta muistaakseni jakson pitäisi lähteä siitä missä näytetään että kuka murhaa tyynen VOIN OLLA VÄÄRÄSSÄKIN mutta muistan näin tapahtuneen

      • geg

        Salkkarit alkaa siitä kun tyyne on surmattu. Surmaaja selviää myöhemmin ja on AKI, mutta Aki ei tainnut jäädä ikinä kiinni siitä. Sarjaa ennen on myös tapahtunut kaikkea jota ei sarjassa ole näytetty vaan kerrottu.


    • qwqwerere

      Lähetin maikkarille tämmöisen palautteen:

      Hei!

      Haluaisin tietää miksi Salkkareiden seuraava DVD sisältää jaksot 1771-1815, vaikka viimeisin jäi jaksoon 180? Miksi seuraava DVD ei voisi sisältää esimerkiksi jaksoja 181-230? Sitä paitsi, jos jaksoja ei julkaista numerojärjestyksessä, fanit jotka haluavat nähdä vanhat jaksot joita eivät syystä tai toisesta ole pystyneet katsomaan alkupään jaksoja, tulevat mitä luultavammin pettymään.

      Haluaisin myös tietää julkaistaanko kaikki jaksot sekalaisessa järjestyksessä vai oikeassa, numerojärjestyksessä?

      Jos te ette asiaan voi vaikuttaa, niin minne minun kannattaisi palaute sijoittaa. Tuotantoyhtiölle vai DVD-julkaisijalle?

      Olisi ystävällistä jos voisitte vastata tähän palautteeseen, ja jos pystytte, viekää asia eteenpäin.

      Ystävällisesti
      Oma nimi

      • poju

        ne pakko olla jossain aivan missä vaan ennen kun saa kuulla ilon asian vastus on totta salatut elämät tule dvdlle 181 anttilan olen känyt siellä päin jos te ei ole känyt sellä käykää ihmessä katsomassa onko vai ei ole muutta mä en usko mitä se tyypi myyjä höpöisee otamme omiin käsin tään dvdlle minä autan teidä hakemassa mun nimi saara haluun auta tiedä tee oleete mun ystäväiä anna teillä palauten salatut elämät lattulan nimellä saara lattulan minu dvd tänne


      • POIKA JA ILVES

        SALATUT ELÄMÄT HETI TÄNNE ÄKKIÄ SAATE ANTTI LASTA OSTAA KAIKKIA JAKSOJA MISSÄ OLI HANNA ONNETTOMUUS KAIKKI PITÄÄ OLLA KAIKKIA 2003 2001 2002 AINA TUUN OSTAMAAN VANHAT JAKSOT ON PALJON HYVIÄ JOTKA LIITYY RAKKAUS PELKO ROMANSSI UNELLMA VAIKKA


    • mmm mmm mmm

      sain palautteeseen tämmösen vastauksen:

      Hei,
      Kiitos palautteestasi.

      Olemme iloisia Salkkari-dvd:eitten saamasta suosiosta. Haluamme palvella sarjan katsojia ja faneja mahdollisimman hyvin, ja siksi halusimme nyt tänä keväänä laajentaa dvd-tarjontaa myöhemmille tuotantokausille, jotta myös sarjan hieman uudemmat käänteet ja hahmot saataisiin dvd:lle. Kuuntelemme sarjan faneja tarkasti ja mikäli näyttää siltä että katsojat haluavat lisää suoraa jatkoa ensimmäisille dvd:eille, jatkamme kyllä eteenpäin jaksosta 181. Koko kahta ja puolta tuhatta jaksoa emme saa julkaistua dvd:lle vaikka haluaisimme. Teemme parhaamme jotta saisimme mahdollisimman hyvän ja kattavan valikoiman jaksoja julkaistua, ja jotta sarjan eri ikäisille ja eri kohdista seuranneille faneille olisi kaikille tarjolla jotain.

      Ystävällisin terveisin
      Liisa Hanén
      Licensing & merchandising
      MTV Media

      Niinkun tossa neuvotaan palautetta! sillon saadaan mahdollisesti suoraan jatkoa

      • kikkura

        hei.tottakai on tultava boxi 5:sen 181 jaksosta eteenpäin. Hullua muuten. En varmasti osta jos jaksot hyppää niin paljon eteepäin..hullua edes ajatella rikkaista.kenenhä idea.jonku joka ei tynkää sarjasta:-(:-(:-(


      • E.S.

        Mihin/kenen mailiosoitteeseen lähetit palautteen? Vai laitoitko sen yleisen palautelomakkeen kautta?


      • emmi7

        Lähetin myös palautetta ja sain ton TÄSMÄLLEEN saman vastauksen. :D Sanasta sanaan..


      • poika ja ilves

        kiitos oiken paljon kyllä mä uskon teidän koko ajan mun toiveni tää oli olen onneilinen se on pakko katsoa sitten dvdlle kaikki 2003 2001 2002 kaikki ne jaksoja on olemassa tää on totta oikeaa elämää miten tee saatte nämä jonnekin dvdlle vai youtuben tai katsomon on se kiva joku autaa toista jos joku asia menee peleen aivan mahtava onneksi olkoon teille kaikkillre joka ymmärtää kaipuksen otan sen riskin


      • jonttuu10

        Jeesssssss!!!!!! Minäkin lähetin samasta aiheesta palautetta että kaikki haluaa ja minäkin jatkettavan jaksosta 180 :)))))
        Toivottavasti kaikki DVD:t eivät lopu kesken jos ja kun jatketaan jaksosta 180 Salattuja Elämiä


    • puullapäähänlyöty

      tehkää adressi asiasta!

    • ihmetyttää

      no mikä vitun ongelma siinä on ettei niitä voi julkaissa KAIKKIA jaksoja levylle? onhan jumalauta kauniita ja rohkeitaki olemassa levyillä!!!

      tekisivät SUUREMPIA bokseja jotka tietysti maksais enämpi, mut köntässä enämpi jaksoja ni helpottais huomattavasti.. ois pitäny vissii loppuunasti ajatella asiat,ennenku näitä ruvettiin edes julkaseen näitä vanhoja jaksoja. kyllä mun mielestä on suuri pettymys jos niitä ei tuu loppuun saakka, koska oon noita levyjä sen takia alunperin alkanutkin keräämään..
      ja en todellakaan AIO laittaa euron euroa uuteen boksiin jossa on vain paskoja jaksoja..

    • Miatyttönen

      PALAUTETTA IHMISET!!!!!!

    • cool6

      Semmoinen DVD (tai mielummin jopa Blu-ray) missä olisi esim. Kaikki päätösjaksot ja syksyn eka jakso ja vaikka jotain ekstra materiaalia kuten poistettuja kohtauksia, haastatteluja yms. TAI sitten kaikkien SALKKARIFANIEN UNELMA...BLU-RAY levy jossa joka ikinen salkkarijakso ja sitten muuta ekstra materiaalia ja erikoisjaksot. Sehän olisi kyllä todella vaikeaa tehdä. Sehän olisi kylläkin järkevintä tulla vasta sitten kun sarja loppuu kokonaan. Varmasti myisi kuin häkä.

    • salkkaritfani5

      En ainakaan aio ostaa kyseistä boxia jos ei jatku siitä mihin jäi

    • hohhoijaa

      Minä laitoin myös palautetta! Olin nimittäin niin pettynyt kun huomasin että 5 dvd:lle julkaistaan jotain uudempia, koska nimenomaan noi vanhat jaksot on niitä parhaimpia. Ja mihin kohtaan tuo 4 vielä loppui! Todella kiva juttu noilta jos julkasee niitä uudempia vanhojen tilalta. Henkilökohtaisesti mua ainaki enempi kiinnostaa ne vanhat jaksot, ne oli todellakin parhaita.

      Niin, samat sanat kuin salkkaritfani5:lla, en ole ostamassa mikäli ei jatku 181->...

    • ööviiskaksseiska

      Muistakaa palautetta kaikkiin medioihin!

      • Palautetta nyt vaan

        "Kuuntelemme sarjan faneja tarkasti ja mikäli näyttää siltä että katsojat haluavat lisää suoraa jatkoa ensimmäisille dvd:eille, jatkamme kyllä eteenpäin jaksosta 181."

        ELI PALAUTETTA MENEMÄÄN NYT VAAN MUUTEN EI TULE ASIOHIN MUUTOSTA! Mä laitoin äsken fremantlemedialle ja scanboxille sekä maikkarille! Tehkää samoin ni voidaan saadakin jatkoa 181....


    • näin jatkuu..

      Haluatteko tietää mitä tapahtuu 180 jälkeen? mä muistan jotenkin.

      No tän verran kerron, että Lauralla on poika Sauli joka on ollut Oulussa Lauran äidin Eilan holhouksessa. Mia menee johonkin lahkoon. Myöhemmin sairastuu aivokasvaimeen ja kuolee. Kalle muuttaa Brasiliaan. Saku lähtee norjaan. Tämän tilalle uutta väkeä muuttaa Keravalta. Aamu ja Teemu ja niiden äiti. Teemu on ujo ja sitä kiusataan. Pääkiusaaja on Ken, mutta Ken lopettaa heti kun ihastuu Teemun siskoon Aamuun.

      • En ymmärrä tätä

        Laittakaa ihmiset palautetta scanboxille, fremantlemedialle tai mtv3! toi on nii turhaa et valittelette keskustelupalstalla. Kukaan ei voi auttaa keskusteupalstan kautta. Palautetta sinne, mis voidaan asialle jotakin tehda! Itse laitoin kaikkiin palautetta. Tos ei oo mitään järkeä et hypätään yhtäkkiä, luonnollisesti järjestyksessä....... En ainakaan osta kyseistä boxia.


      • Pettynyt julkisijaan!
        En ymmärrä tätä kirjoitti:

        Laittakaa ihmiset palautetta scanboxille, fremantlemedialle tai mtv3! toi on nii turhaa et valittelette keskustelupalstalla. Kukaan ei voi auttaa keskusteupalstan kautta. Palautetta sinne, mis voidaan asialle jotakin tehda! Itse laitoin kaikkiin palautetta. Tos ei oo mitään järkeä et hypätään yhtäkkiä, luonnollisesti järjestyksessä....... En ainakaan osta kyseistä boxia.

        Tehkää adressi salatut elämät dvd 5!
        Huonoin idea ikinä!!!!!


      • wggw

        Silja lähtee muistaakseni ihan ensin sarjasta ja muuttaa jenkkeihin ja menee siellä naimisiin.


    • ^dfghdghgfhgffhjj
      • ykyululjkl

        Noi uudet jaksot edes ole mitään niin hyviä, kuin vanhat jaksot...


    • nightmaree2

      Nightmare painajainen merellä. Jooo sen mä ostan sit ku se tuleee!!

    • Akifani

      Vanhat Salkkarit jyrää, nykyään huonoja.. varsinkin henkilöt

      Onneksi itse olen nauhoittanut kaikki vanhat jaksot vhs-kaseteille.. saa nauttia vanhoista salkkareista!

      Jopa vanhat hahmot on nykyään erilaisia luonteeltaan, en tykkää

      • vanhasaltsufani<3

        OIII OLISITKO NII KILTTI ET LAITTAISIT NIIT ESIM YOUTUBEE ?? tulisin maailman onnellisimmaks, ja niin varmasti moni muukin


      • vanhasaltsufani<3 kirjoitti:

        OIII OLISITKO NII KILTTI ET LAITTAISIT NIIT ESIM YOUTUBEE ?? tulisin maailman onnellisimmaks, ja niin varmasti moni muukin

        moi!
        mulla on kovalevyllä melkein kaikki jaksot 300-tähän päivään...
        [email protected]


      • salkkarifani
        olkkojp kirjoitti:

        moi!
        mulla on kovalevyllä melkein kaikki jaksot 300-tähän päivään...
        [email protected]

        Joo, voisin ostaa!


      • kappakeepo

        mä voin ostaa makso mitä makso


      • votelo
        salkkarifani kirjoitti:

        Joo, voisin ostaa!

        Niin mäkin


    • vanhat salkut <33

      Akifani

      olisiko mahdollista että voisit jakaa jaksoja esim youtubessa ? moni varmasi ilahtuisi tästä!! :-)))

      • olkkojp

        en rupea jakamaan you tubessa, mutta ne kyllä saa multa, kovalevyn hintaan, voit sitten itse jakaa you tubessa


      • kappakeepo
        olkkojp kirjoitti:

        en rupea jakamaan you tubessa, mutta ne kyllä saa multa, kovalevyn hintaan, voit sitten itse jakaa you tubessa

        voin ostaa ne jaksot kovalevyn hintaan


    • Niina189

      Juu on kyllä järjen köyhää julkaista nyt jottain vuoden 2009 jaksoja, ku viime kesänä tuli telkkarista uusintana jaksot 1424–1588, jotka ovat vuosilta 2007–2008.
      Ja nyt tullee sitte dvd jaksot 1771–1815! Pistää kyllä vähä vihaksi ja ei tosiaankaa tee mieli ostaa tätä kyseistä julkaisua! Ja just ku niihin vanhoihinki jäi niin koukkuun.........

      • Adressiaaaa

        Sanos muuta! Pistä palautetta menemään!
        Tost pitäis oikeestaa tehä adressi nettiin. Joku vapaaehtoinen? Kyllä ne pitäis jatkua järjestyksessä mihin ollaan viimeks jääty!


    • Salkkarit1

      Nyt on palautteet pistetty ! Todellakin pitää siitä mihin jäätiin , eihän sitä voi jättää tuollaiseen kohtaan mihin 4 dvd loppu . Ja minä myös , En pistä senttiäkään jos siinä on jotain surkeita 2009 jaksoja jotka näkee muutaman vuoden , ehkä jopa ens kesänä TV:stä kesäuusintana ! Järki käteen ja lisää noita alkuvuosien jaksoja !

    • salkkarit99-03

      ääääääääää itken, melkee oikeesti !!!!!!!!!!!!!1 haluun vaa nii paljo nähä vanhoi salkkareit siiis niit mitkä on tyylii johki 2004 vuoteen asti, koska uudet on iha huonoi ! oon oottanu joka ikist dvdt iha sairaan ja nyt sit tää ?!?!?!?! voi helvetti

    • voi Paska

      tietääkö joku jotain uutta tietoa että tuleeko jatkoa 181-> ? :/

    • Akifani

      Täytyy nyt kattoo jos se onnistuis, toisaalta toi ois kyl mahtavaa kun ne suostuttais julkasee.. Niil uusil jaksoil ei tee mitään. Kyllä faneja pitäs kuunnella tällases asiassa. Jos se ei ois laitonta vois varmasti mun kaltaset fanit laittaa jaksojen kopioita jakoon.

      Toisaalta mm. Miian kuolemaan on paljon jaksoja jäljel.. Niitä jaksoja katsoes tulee aina kyyneleet silmiin. Se on kauhee kohta kun Miia kaatuu ja lyö päänsä ruotsin kirjotuksis ja kun kuolemajaksos on koosteita vanhoista pätkistä.


      Ennen sitä Sakulle ja Miialle ehtii tapahtuu viel tosi paljon: mm. wanhojen bileet ja auto-onnettomuus, lahko ja Miian katoaminen, hullu jahtaa Miiaa Lontoosta ja Saku pelastaa Miian, Sakun intti...

      Tunnarikin ehtii vaihtuu siihen mennessä ja henkilöitäkin vaihtuu aikalailla..

      Se kun Jukka heittää kirveksen mökillä tapahtuu gallerian ja suhteen paljastumisen jälkeen kun Hanna etsii Jukkaa mökiltä Janakkalasta. Aleksi lähtee ajamaan Hannan kanssa. Paikalla öljyt valuvat autosta ja heidän on pakko jäädä mökille jonne Jukka palaa myöhemmin. Ismo ja Maarit menevät väliin kun Jukka sekoaa.. Mökin omistaa mies joka alkaa myöhemmin näyttelemään "Jarkon" roolia.

      Ennen Miian kuolemaa mm tapahtuu: Aki lähtee lopullisesti luultuaan tappaneensa veljensä Markuksen. Jaana ja Ismo alkaa seurustelemaan. Kari viihdyttää yhtä japsia Lauran luona, kohtalokkain seurauksin.. Ei voi muuta kun revetä : D Kari ja Laura alkaa seurustelee.. Ulla paapoo Inkaa. Ken kiusaa Teemua. Camilla tulee jaksoihin mukaan samoissa jaksoissa kun Miia on sairaana..

      Et jos jaksoja näytettäs DVD:llä yli Miian kuoleman, niin niitä on aika paljon vielä välissä.. Mut ei tos oo mitään järkeä näyttää yht. äkkiä jostain välistä niitä.. Vois näyttää niitä vanhoja jaksoja DVD:eillä vaik johonkin tiettyyn asti. Oon yksi pettynyt fani vaikka mulla sattuukin ne olemaan. Silti haluisin ostaa jaksot DVD:eillä. Vaikka noi kasetit on vielä hyvässä kunnossa, ei ne ikuisesti varmaan kestä.

      • Salkkarilove

        Eiiiii oon niin kade!!! Eikö ois sulla mahollista pistää ees pätkiä tai vaan muutama jakso :) se ois nii ihanaa! Rakastan ylikaiken vanhoja salkkareita ja on iha hirveetä tuo 10 vuoden hyppäys ):


    • salkkarifani2

      kiitos! vitsit olis kyl mahtavaa saada jatkoa jostakin! Mitä 181 jaksossa tapahtuu kun jukka saa kuulla hannan ja aleksin suudelmasta? :)

    • oiva2
    • ertwertytre

      Tehkää se adressi ite, jos haluutte tehä asialle jotain!!

    • oiva2

      niimpä, jos osaisin!

    • salkkarit234
    • haisuli3
    • JKOP

      TOTA SE ON

    • gfdsd

      Jos ei saaha 5 dvd boksiin jaksost 180 eteenpäin , niin tehkää adressi että vois siihen kutos boksiin laittaa ?????

    • Erkki
      • uuu8568

        whats


    • ElkkuPelkkuNakupaski
    • oiva2

      jep, kertokaa mahdollisimman monelle!!

    • Salkkari faniii

      Todella törkeetä että eivät jatka 181 jaksosta eteenpäin. olen hulluna salkkareihin, haluiasin kaikista jaksoista että ne tulisivat dvd:lle. vaikka 200 jaksoo per dvd tai 100. hinta vois kyll nousta mun puolesta. mut voishan lehteenkin tehä jonkun ilmotuksen tästä jutusta, mut ilmotelkaa jos teitä kiinnostasm tää lehti juttu,laittakaa vaikka puhelinnumeroita.:)

    • Taalasmaan Kari

      Ääliömäisintä mitä on DVD julkaisuihin liittyen tullut pitkään aikaan vastaan.

      Mutta siis, jos tuota 2009 jaksoja sisältävää boksia myydään yhtä hyvin tai paremmin kuin noita edellisiä Salkkari bokseja niin tulevatkin julkaisut tulevat olemaan uudempia jaksoja sisältäviä.
      Jos taas 2009 jaksojen DVD boksi ei käy kaupaksi niin palaavat vanhojen jaksojen julkaisemiseen.
      Raha ratkaisee, ei adressit. Niin yksinkertaista se on.

    • efghjk

      Älkää ostako tuota viidettä boksia! Lisäksi nimi alle tuonne adressiin ja palautetta jollekin taholle. Pakko niiden on kuunnella faneja.

    • timppa891

      Mulla on kaikki, siis ihan kaikki nauhoitettuna kaseteilla. Ensimmäisestä jaksosta lähtien.

    • milli93

      laita toisillekin nähtäväksi;) aika moni olisi sulle hyvin HYVIN kiitollinen!

    • E.S.

      Laittakaa kaikki palautetta Maikkarille! Omasta mielestäni meitä on huijattu ostamaan neljä ensimmäistä boksia. Mikäli olisin saanut tiedon, että vol 5 sisältää jotain vuoden 2009 jaksoja, niin olisin jättänyt kaikki boksit ostamatta!

      Röyhkeää toimintaa.

    • Hulluna salkkareihin

      Luin jostain että ne haluu näyttää välil niitä uusimpia jaksoja mutta ne jaksot jatkuu viel siitä 181 :) Jippii,mun elämä on pelastettu. Ette arvaakkaa mitkä itku potku raivarit sain ku kuulin että ne ei jatka siitä 181 jaksosta :(

    • karkki932

      jess! muistatko yhtään mistä luit ? =)

    • Salkkari-hullu

      Yks tyyppi oli kysyny CDON.comilta että jatkuuko ne siitä 181 jaksosta ja ne oli vastannu että jatkuu,sit se tyyppi oli kuvannu sen viestin ja laittanu Tubeen =) On se hyvä että meil on youtube olemas =DD

    • toinen salkkarihullu

      linkkaa :)

    • Salkkari-hullu

      Oon kadottanu sen linkin D:

    • sales16
    • salkkarit4
    • ullafanii

      lähetetään kaikki palautetta esim. näille ihmisille: http://www.fremantlemedia.fi/yritys/ihmiset

      itse laitoin jo viestiä. haluan nähdä vanhoja Salkkareita, en näitä uusia! tai en ainaka uusista maksa mitään.

    • E.S.

      Noniin, nyt on lähetetty palautetta sekä Scanboxille, että Fremantlemedialle. Linkkasin heille myös tuon adressin osoitteen.

      Nyt peukut pystyyn, että saadaan boxeille jatkoa!! :)

    • milli93

      luin äskettäin tälläisen kommentin eräästä keskustelu forumista:

      Kolme boksia vuodessa näyttää nyt vakiintuneen rytmiksi, mutta CDONin vastaus ei ainakaan vielä ens elokuussa toteudu, sillä kuudes boksi on jatkoa parin viikon päästä julkaistavalle vitoselle. Kutosboksi sisältää jaksot 1810–1855, eli syksyä 2009 edelleen. Plaah. No ehkä marras-joulukuussa sitten vanhoja jaksoja taas

      Jakso 1855 on muuten viimeinen 4:3-jakso, eli vielä jos bokseja jatketaan uudemmista jaksoista on mahdollista tuoda kauppoihin jopa Blu-ray

      E: Niin ja tosiaan, kutosboksi julkaistaan elokuussa.


      toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa.......

    • llkkklkklkl

      Kirjottakaa palautetta ja liittäkää toi adressi siihen!

    • väke

      Viidennen julkaisun erikoisversiossa on mukana myös 56 minuuttia kestävä ennenjulkaisematon video "Paula & Lasse Forever", jossa on materiaalia vuosilta 2004–2009.http://fi.wikipedia.org/wiki/Salatut_elämät#cite_note-box5-91

      • sal5

        ei omassani ainakaan ole mitään tuollaista ? o;


    • kamihami97

      Paula & Lasse Forever on siinä ekassa levyssä :) Itse ostin tän viidennen boxin, vaikka mielummin olisin halunnu jatkoa vanhoille jaksoille. :/ Mut on nääki tosi hyviä :D

    • huohtätämenoa

      Haistakoon nyt jo ulosteensa niiden uusien jaksojensa kanssa! MITEN VAIKEA SE ON YMMÄRTÄÄ ETTÄ VAN-HAT JAK-SOT O-VAT MIE-LUI-SEM-PIA?

    • Dvd on mennyt jo.

      Myisivät edes bluray levyillä niin mahtuisi muutama kausi yhdelle levylle.
      1 kerros Bluraylle menee n. 6kpl 4gigan dvd levyä ja kaks kerros levylle 12kpl.

    • ei vittu

      just........ dvd 7 tulee olemaan 2009 jaksoja....

      • 32947032

        mikään ei näköjään auta saamaan näitä vanhempia jaksoja dvdlle...


    • pinja sydänmaa

      minä haluan nähdään niitä niin paljon jossain vaiheessa tuleetko monia satoja
      päivässä siitä eteenpäin menee toivon jälkimmäistä jaksoa salatut elämät vanhoja
      pätkiä että minä haluan saavaani sen osan puolet voitko tehdään sen mikään pystyn tekemään

    • aki faniiii

      oon sellainen14 henkilö joka rakastaa vanhoja salkkareita (varsinkin akii) niin haluaisin taino kaikki haluaa että vanhat salkkarit jatkuis miks ihmisten toiveita ei voi toteuttaa .....

    • eijaksaisoottaa

      Tämän vuoden ainakin julkaisevat noita uusia jaksoja... Siihenhän on vielä hirmu pitkä aika! Noh, hyvää kannattaa odottaa, jos siis tajuaisivat julkaista vanhempia jaksoja ensi vuonna! En vaan ymmärrä mikä järki oli hypätä vuoteen 2009.. ne vanhat jäi viel hyvään kohtaankin :(

      • isbe4ever

        näinpä, ja vielä se että noita kyseisiä jaksoja alkaa tulee ens vuonna jo kesäuusinnoissakin..


    • novoivittu1

      no pitää sitte laittomasti niitä 181 jaksosta eteenpäin ladata ku ei voida julkaista niitä

      • milli93

        Jos vaan jossain olisi! :/


    • salatutelämäfani

      hyvät ihmiset ei se täällä valittaminen auto vaan nyt menette mtv3 sivuille ja annatte palautetta ! Niin te pystytte vaikuttamaan !

    • poika ja ilves

      Hanna Aleksi oli yhdessä ne jäi kiinni jukalle koska seppo sanoi aleksi oli suudelma Hannan kanssa jossain Jukka aikoo jättää Hannan koska Hanna ei voinut sanoa siitä suoraan Hanna päätti lähteä lauran mukaan pois koska maarit sai kuulla tämän jukkalta jukka palaa entisen vaimon luokseen koska maarit oli kännissä koska oli tämä sofian kanssa tekemään hanna soiti keskllä yötä

    • poika ja ilves

      salatut elämät dvd 181 miksi kuka laitoi vuoden 2009 voitko muutta sen kokonaan laita uusi dvd sen koska mä haluan

    • poika ja ilves

      Hei salatut elämät on pakko jatkua koska sen on pakko koska tää on niin kokonaan 181 box ihan totta niin mutta mä haluan että se tulee ja mutta koska salatut elämät on pakko olla jossain kokonaan se jakso kokonaan mikä näkyy olevan siinä että mä oikesti sanon niin salatut elämät heti box sä vielä teet tämän mulle kokonaan koska mä haluan että se tulee kaupaan

    • xxxccvv

      poika ja ilves: kaikkia ei välttämättä kiinnosta toi sun kapulakieli?

      • milli93

        haha!!! :DDD


    • fgjköyyyff

      uudet jaksot eivät mielestäni ole huonoja, mutta silti vanhat jaksot on legendaarisia. tyhmää et mtv3 ei tajua että 2009 jaksot on jo nähty!!!

    • 4efd54gt

      Turpa kii vitun poika ja ilves! miksi kirjoitat noin?

    • millamyssy

      Miksi niin epäuskottava tapa poistua salkkareista? Eikö Taalasmaan olisi ollut fiksumpaa ja helpompaa "kuolla lento-onnettomuudessa" kuin poistua sarjasta tällä tavalla?

    • Terho Tammilehvä

      Poika ja ilves onks sul jotain henkisii ongelmii? eikö mtn elämii sit :D oletko sina asunut suomesa jo melko monta vuota kun sinun puheesta ei saa mitään selvää!

    • MTV3 SUCKS!!!!!!!!

      TÄÄ ON NIIN PERCSTÄ!!! EI NOITA UUSIA KUKAAN JAKSA. -.-

    • Vihainenodottaja

      "Kuuntelemme sarjan faneja tarkasti ja mikäli näyttää siltä että katsojat haluavat lisää suoraa jatkoa ensimmäisille dvd:eille, jatkamme kyllä eteenpäin jaksosta 181."

      Helvetti tollaset valehtelijat on just ärsyttäviä. Missä ne vanhat jaksot sitten on??? Ei oo vieläkään tullu.

      Ärsyttää tää turhanpäivänen odottaminen. Vanhoja jaksoja tänne saatana!

    • E.S.
    • kopköäkäoköäoko

      Ei nuo salkkarijaksot ole paskoja! Ne on vaan nähtyjä!

      • Poika ja ilves

        Milloin ne salatut elämät tulee dvdlle tai youtuben 181 koska siinä oli hannan onnettomuus mikan kuolema kaikki vanhat jaksot pitää olla siinä koska kaiken aikojen myös 2002 2001 2003 kaikki pitää olla samalla dvdlle se mitä julkaisten pian uuteen kodin ykkösen myös mitkä tulee niiden se ennen miian kuolema oli se toivo karhu joka samalla joka saku haki miian pois haulikon kanssa ismo seppo odotti kauan miten kauaa niiden jaksojen pyöritäminen kestää näin kauaab kyllä joku raja sentä olla joku syy sen miks niitä ei julkaista tätä kuutta lasketaan vielä odotetaan rauhassa tässä ei ole mikä kiire jos niitä vuoden 2009 jaksoja ei olisi tullut niiden piti iki vanhoja jaksoja kyllä ne tuoteita tulemaan ei kestä kauan kyllä ne silit tulee oli miä oli se on pakko jatkua todella kauaan ne jaksot mitkä tulee ne missä maarit on kännissä hoitaa pientä sofiaa koska hanna lähti lauran mukana lauran äiden luoksen niin se vaan on näin pitää olla joku selvitys tässä ja nopea joku sentä selvä asia


      • Poika ja ilves
        Poika ja ilves kirjoitti:

        Milloin ne salatut elämät tulee dvdlle tai youtuben 181 koska siinä oli hannan onnettomuus mikan kuolema kaikki vanhat jaksot pitää olla siinä koska kaiken aikojen myös 2002 2001 2003 kaikki pitää olla samalla dvdlle se mitä julkaisten pian uuteen kodin ykkösen myös mitkä tulee niiden se ennen miian kuolema oli se toivo karhu joka samalla joka saku haki miian pois haulikon kanssa ismo seppo odotti kauan miten kauaa niiden jaksojen pyöritäminen kestää näin kauaab kyllä joku raja sentä olla joku syy sen miks niitä ei julkaista tätä kuutta lasketaan vielä odotetaan rauhassa tässä ei ole mikä kiire jos niitä vuoden 2009 jaksoja ei olisi tullut niiden piti iki vanhoja jaksoja kyllä ne tuoteita tulemaan ei kestä kauan kyllä ne silit tulee oli miä oli se on pakko jatkua todella kauaan ne jaksot mitkä tulee ne missä maarit on kännissä hoitaa pientä sofiaa koska hanna lähti lauran mukana lauran äiden luoksen niin se vaan on näin pitää olla joku selvitys tässä ja nopea joku sentä selvä asia

        Salatut elämät on pakko jatkua vieläkin mitä mieltä tee ootte tästä mitä mä sanoin ne on pakko jatkua kuten aina niitä me tulemme saaman ne jaksot oli mikä tuli kyllä joku selitys on mitä ne on mieltä ne ovat pakko olla jos joku jää kaipaamaan jaksoja salatut on parasta telkkustaki tulee mutta olisi niin että joku olis sama mieltä mun kanssa niistä salatut on paljon. Hyviä jossa on paljon erinnäköiset tutut kasvot ja ihmiset on helppoja hyvätkin on ne jonka tunnen hyvin mika miia saku hanna aleksi jukka ja elina ulla ismo maarit kari Seppo jenni katja silja saku ne mitkä tässä ovat kalle aki markkus aamu ken ami niko camilla liisa laitelat salint on ok ne mitkä tässä on niin kaikki on se että ne on hyväiä paljon


      • Poika ja ilves
        Poika ja ilves kirjoitti:

        Salatut elämät on pakko jatkua vieläkin mitä mieltä tee ootte tästä mitä mä sanoin ne on pakko jatkua kuten aina niitä me tulemme saaman ne jaksot oli mikä tuli kyllä joku selitys on mitä ne on mieltä ne ovat pakko olla jos joku jää kaipaamaan jaksoja salatut on parasta telkkustaki tulee mutta olisi niin että joku olis sama mieltä mun kanssa niistä salatut on paljon. Hyviä jossa on paljon erinnäköiset tutut kasvot ja ihmiset on helppoja hyvätkin on ne jonka tunnen hyvin mika miia saku hanna aleksi jukka ja elina ulla ismo maarit kari Seppo jenni katja silja saku ne mitkä tässä ovat kalle aki markkus aamu ken ami niko camilla liisa laitelat salint on ok ne mitkä tässä on niin kaikki on se että ne on hyväiä paljon

        Kaikki haluu siitä sama aina kuunes kaikki haluaa kaiken laista suvi teräsniska on hyvä laulaja se pohjantuuli ja pettävällä jäällä pahlta piiolssa elämän nälkä jos mikää ei riitä hentokuiskus sanoja vaan onko rikos rakastua palapeli ne olen kuullu monta kertaa saman biisin aina minkä jos meet pois se on yhden biisi kute suvi on paras kuten aina


    • http://www.adressit.
    • poika ja ilves

      kauan minun pitää odota ne tulee heti ne jaksot

    • milli93

      äääh :((

    • Poika ja ilves

      Milloin se salatut elämät tulee dvdlle se pakko olla 181 pakko olla jossain koska mistä ne löydää pakko olla jossain mistä ne tulee ja milloin se pitää olla jo jossain

      • Poika ja ilves

        Onko joku nähnyt kuin uusi pävä yle arenasta tai youtube kanssa jossa mirja lähtee kauas jonnekin vauvan luokse hoitamaab mutta mikä ihme paikaa aaltkoon jossa mirja saatutit oman jalan johonkin kyllä monet ihmiset katoo niitä mitä uusi päiävssä ja otso ja mirja on hyvä pari kuunes karri ja vilma yhdessä janin seläntakana sitten oli lotta ja asko kuunes minna ja asko ne piti olla yhdessä ensio ja aino olen kanssa seuranut niitä todella paljon hyviä ne on lauri petra niklas elina ension onnettomuus oli todella pahalta minna sano askolle ensio jäi auton alle ja vilma sairlassa janin kanssa kuunes vilma synyti ihanan pienen vavuan väinö se nimi oli


    • Poika ja ilves

      Milloin ne jatkuu salatut elämät dvdlle missä hanna ajaa pahan kolarin ja onnettomuus se pitää ollla jossain olisi hyvä tietää milloin ne jatkuu 181 jaksot sanopa mistä sen saan dvdlle tai box pakko olla jossain mitä sanot kylllä joku raja sentä on mitä minä tarkoitaa se että ne pakko olla jossain vastaakaa jotain miloin ne tulee pitää olla jossain sanokaa milloin ne on pakki mun tietää kauan siinä vielä menee joku teistä pitää sanoa jollekin mitä sanot siihen voistko autta etsimään sen dvdn mulle heti ja pian pitää joku teistä auttaa sen vertaa joku tietä kiittä vielä jos sinä autta en paljon pyydä tää tarkoita ensinäät on pakko jatkaa tai salatut elämät tulee kesän aikaan ne vanhat jaksot heti pian ne salatut tähän heti koska ne on pakko jatkaa Jotain on pakko tehdä ne pitää etsiä pakko se on salatut pitää josstain pakko olla jossain kaikki jaksot pitää löytää vielä saman tien se on pakko vai mitä

    • salkkarifani!

      Mua kiinnostas kyl nähä niitä vanhoja jaksoja ja kyl jaksosta 181 eteenpäin pitäis julkasta dvd:lle. Vanhat jaksot on muutekin ehkä kiehtovampia kuin nää uudet joten toivottavasti ne tulee dvd:lle

    • juuuuuuuuuu78

      aika kultaa muistot ja just sen takia mtv pitäis älytä julkaista ne vanhat jaksot jotka on jo ihmisiltä unohtunu ja tapahtumat myös, hieman parempaa bisnestä ku julkasta jotain noinkin tuoretta.

      • Heli-fani

        Mun mielestä kans pitäis tulla vanhoja jaksoja dvd:lle. Itseäni kyllä kiinnostaa se Helin ja Teresan juttu. Tietääkö kukaan, onko siitä tulossa dvd:tä?


    • lissu xb

      Siis minun mielestä pitäisi julkaista boxi missä olisi 181 jaksosta lähtien
      Siis ne on aivan pakko nähdä ne saisi tulla myyntiin jo !!!!!!!!!!!
      Vanhat ovat paljon parempia kuin nyky päivän salkkarit!!!!

      • POIKA JA ILVES

        EI SE OLE MIKÄ SARJA SE ON TOTTA HYVÄT VOI VASTATA KYLLÄ NE PITÄISI USKOA SALATUISSA ELÄMISSÄ EI NÄYTELEÄ SE ON AIVAN ETU SAMA JOS JOKU VÄITÄÄ OLEVAN KEKSI HAHMO KUIN NE EI OLE MITÄ KEKSITY TARINAA
        TUOJAAT EI VOI SILLE MITÄÄN JOKU JÄRKEE PITÄISI OLLA EI SE AINA MENE
        NIIN NUO ASIAT MUTTA SALATUT EI OLE TARINAA VOIT VASTATA MITÄ HALUATE EI NIITÄ KUKAAN LUE TÄHÄN AIKAAN ILLASTA YHTÄÄN JA VOITTE JÄTTÄ TERVEISET TUOTAJILLE MIKÄ ON TOTTA JA MIKÄ EI


    • aaargh

      Lähetin palautetta mtv3:selle ja vastaus oli:

      Hei,

      Kiitos palautteestasi.

      Olemme iloisia Salkkari-dvd:eitten saamasta suosiosta. Haluamme palvella sarjan katsojia ja faneja mahdollisimman hyvin, ja siksi olemme halunneet laajentaa dvd-tarjontaa myös myöhemmille tuotantokausille, jotta myös sarjan hieman uudemmat käänteet ja hahmot saataisiin dvd:lle. Kuuntelemme sarjan faneja tarkasti ja mikäli näyttää siltä että katsojat haluavat lisää suoraa jatkoa ensimmäisille dvd:eille, jatkamme myöhemmin eteenpäin jaksosta 181. Koko yli kahta ja puolta tuhatta jaksoa emme saa julkaistua dvd:lle vaikka haluaisimme, jaksoja on vain niin paljon ja koko ajan tulee lisää.

      Teemme parhaamme jotta saisimme mahdollisimman hyvän ja kattavan valikoiman jaksoja julkaistua kaikkien toiveitten mukaan, ja jotta sarjan eri ikäisille ja eri kohdista seuranneille faneille olisi kaikille tarjolla jotain.

      -- Sama automaatti vastaus tuli mulle kuin muille palautetta lähettäneille. Mutta lähettäkää palautetta hyvät ihmiset niin ehkä, EHKÄ joskus olisi mahdollista saada. En kumminkaan usko että vastaus olisi ollut enää tämä jos jokin tekijänoikeus tai vastaava asia estäisi heitä julkaisemasta 181 ->

      • votelo

        Ehkäpä tuo jaksojen tuleminen loppuu ensi vuoden keväällä, jos sarjan tekeminen lopetetaan silloin.


      • juhniable
        votelo kirjoitti:

        Ehkäpä tuo jaksojen tuleminen loppuu ensi vuoden keväällä, jos sarjan tekeminen lopetetaan silloin.

        Eikös tuo vastaus ole jo alkuvuonna 2013 kirjoitettu. Tää on niin perseestä. Vuosien 2001-2007 jaksot kiinnostas minua eniten mutta ne piti jättää välistä. Nyt,sitten vielä pitää dvd:n jaksot vielä tv:ssä näyttää saatana. Järkeä kun DVD:iätä ei kukaan sitten ees osta. No oon ite omistamani jaksot youtbeen pistänyt iloksenne. Vielä silloin salkkarit sentään olivat salkkarit. Enää ei.


      • votelo
        juhniable kirjoitti:

        Eikös tuo vastaus ole jo alkuvuonna 2013 kirjoitettu. Tää on niin perseestä. Vuosien 2001-2007 jaksot kiinnostas minua eniten mutta ne piti jättää välistä. Nyt,sitten vielä pitää dvd:n jaksot vielä tv:ssä näyttää saatana. Järkeä kun DVD:iätä ei kukaan sitten ees osta. No oon ite omistamani jaksot youtbeen pistänyt iloksenne. Vielä silloin salkkarit sentään olivat salkkarit. Enää ei.

        Paljonkos näitä itse omistamiasi jaksoja sitten on?


      • votelo
        juhniable kirjoitti:

        Eikös tuo vastaus ole jo alkuvuonna 2013 kirjoitettu. Tää on niin perseestä. Vuosien 2001-2007 jaksot kiinnostas minua eniten mutta ne piti jättää välistä. Nyt,sitten vielä pitää dvd:n jaksot vielä tv:ssä näyttää saatana. Järkeä kun DVD:iätä ei kukaan sitten ees osta. No oon ite omistamani jaksot youtbeen pistänyt iloksenne. Vielä silloin salkkarit sentään olivat salkkarit. Enää ei.

        Kävinkin jo katsomassa kanavaasi.


      • Poika ja ilves
        juhniable kirjoitti:

        Eikös tuo vastaus ole jo alkuvuonna 2013 kirjoitettu. Tää on niin perseestä. Vuosien 2001-2007 jaksot kiinnostas minua eniten mutta ne piti jättää välistä. Nyt,sitten vielä pitää dvd:n jaksot vielä tv:ssä näyttää saatana. Järkeä kun DVD:iätä ei kukaan sitten ees osta. No oon ite omistamani jaksot youtbeen pistänyt iloksenne. Vielä silloin salkkarit sentään olivat salkkarit. Enää ei.

        Kuka teki mitä pakko olla jossain olla


    • POIKA JA ILVES

      SALATUT ELÄMÄT ON PAKKO TULLA JO AIKOJA SITTEN JO YOUTUBEN EI OLE NÄHKYNYT MISTÄÄN MIKÄ SYY SIINÄ ON ETTÄ NE EI TUU HETI PAKKO SAADA TUKEA TÄHÄN ASIAN VÄHÄN NOPEMIIN KUN RATKAISU TOISTE ON PAKKO SAAHAN KAUPPAN NE JAKSOT LÄPI MISSÄ JA MIKÄ OLI TAHNSA
      MIHIN HANNA KUOLI JA MIKA KANSSA MIIA ME OOTETAAN TE LAITAT SEN TULEMAAN NE JAKSOT MITÄ OLLAAN KAIKKI ODOTETUNA KUINKA PALJON ET SINÄ VOI TEHDÄ NOIN EPÄUSKOISUUDEN TUO TAKIA TE LAITAT NE MITÄ TULEE MENIKÖ ASIA PERILLE

      • POIKA JA ILVES

        SALATUT ELÄMÄT TÄNNE HETI KYLLÄ ON PAKKO SAADA DVDNÄ TAI KATSOMON TAI YOUTUBEN KOSKA ONHAN SE AIVAN TUHMA JOS NE EI VOIDA MYYTÄVÄNÄ VOI OLLA SALATUT ELÄMÄT ON PAKKO OLLA JOSSAIN
        KYLLÄ JOKU PITÄISI TEHDÄ ASIALLE JOTAIN KOSKA KYLLÄ NE SALATUT ELÄMÄT ON PAKKO OLLA JOSSAIN KUTEN MIKAN KUOLEMA TAI MIIAN KUOLEMA VAI HANNA KUOLEMA 181 AINOTVAIHTOEHTO ON EI KAI KUKA TODELLA HALUA VAIN ÄRSYTÄÄ TOISTA TAHALLAAN VAI MITÄ TÄÄ ON AIVAN EPÄRIELUA TEEN TIESTÄ VALITUKSEN JOS NE EI ALA TULEMAAN
        NE SALATUT ELÄMÄT DVDLLE PIAN


      • POIKA JA ILVES
        POIKA JA ILVES kirjoitti:

        SALATUT ELÄMÄT TÄNNE HETI KYLLÄ ON PAKKO SAADA DVDNÄ TAI KATSOMON TAI YOUTUBEN KOSKA ONHAN SE AIVAN TUHMA JOS NE EI VOIDA MYYTÄVÄNÄ VOI OLLA SALATUT ELÄMÄT ON PAKKO OLLA JOSSAIN
        KYLLÄ JOKU PITÄISI TEHDÄ ASIALLE JOTAIN KOSKA KYLLÄ NE SALATUT ELÄMÄT ON PAKKO OLLA JOSSAIN KUTEN MIKAN KUOLEMA TAI MIIAN KUOLEMA VAI HANNA KUOLEMA 181 AINOTVAIHTOEHTO ON EI KAI KUKA TODELLA HALUA VAIN ÄRSYTÄÄ TOISTA TAHALLAAN VAI MITÄ TÄÄ ON AIVAN EPÄRIELUA TEEN TIESTÄ VALITUKSEN JOS NE EI ALA TULEMAAN
        NE SALATUT ELÄMÄT DVDLLE PIAN

        JOSSA ON HANNA JA ALEKSI KAIKKI PITÄISI OLLA SIINÄ JA MIIA NE MITKÄ TULEE DVDLLE JA NE MYÖS ALKAAMAAN TEKEMÄÄN KAIKEN KAIKKI SE ON SAMA JOS JOKU VÄITÄ OMIA MUTTA ÄLKÄÄ ANTAKO PERIKSI KOSKA KYLLÄ JOKU TIESTÄ VIELÄ HOITAA SALATUT ELÄMÄT PAKKO LAITA NETTIN HETI EI TÄTÄ KAUAN JAKSA ODOTAA TÄSTÄ PITÄ TULLA LOPPU OLEN ODOTANUT KAUAA AIVAN TURHAA RAIVOAT


    • POIKA JA ILVES

      EI KUKA TÄSSÄ NÄYTELE SALATUT ELÄMÄT ON TOTTA JOS JOKU VÄITÄÄ OLEVAN TIETONEN SE ON SAMA EI KUKA KEKSI HAHMO NÄYTELE JOS TUOLLAISET VÄITEET EI PIDÄ TOTTA TURHAA KEKSIÄ OMASTA PÄÄSTÄ
      JOTAIN TUOLLAISIA

      • POIKA JA ILVES

        MIKSI EI KUKA TEISTÄ VOI USKOA NE SALATUT EI OLIS TOTTA
        NE ON TOTTA EI KUKAAN TELKKUSSA ESITÄ MITÄÄN SORI VAAN
        JOKU TÄSSÄ ON ONGLMA EI AINAKAAN MUULLA OLE MITÄÄN
        ALLEKIRJOTETAVAA SE ON SAMA KUKA EI AJATELLE MINKÄ NÄKÖISTÄ KULMA OLLENKAAN SE ON YKS SAMA MIKÄ TOTUUS EI PAINAJAISTA NÄKEE RÖNKKÖ OLI SEN PUUKON KANSSA KATARIINAN TANSSITEKEVÄISYYDESSÄ
        PAULA KUOLI RÖNKÖN TAKIA JA MYÖS ITSEKIN KATARIINA OLI KUITEN MUKANA PUUKON KANSSA MITEN NÄIN VOI SATUTTA TEKEVÄISYYDESSÄ
        MITEN LASSE VOI ANTAA ANTEEKSI KATARIINALLE TÄTÄ MITÄ PUUKON KANSSA TEKI TANSSIMASSA TOSI TYHMÄSTI TEHTY


    • kuolen nauruun

      Minkä takia toi Poika ja ilves puhuu noin hassusti? :D

    • 5pluskuustoist

      Kausi 2007-2008 olisi hyvä saada dvd:nä. Tai siitä vanhempia. Ei näitä uusia jaksa kattoo.

    • sami4567

      mulla ainakin on 1-180 saakka noita jaksoja omalla levyllä

      • väke

        Niin, nehän on neljä ensimmäistä dvd:tä. On ne minullakin.


    • Poika ja ilves

      Pakko olla jossain salkkarit koska ei näin voi tehdä omia päätöksiä jotain pitäis alkaa etsimään ne jaksot läpi vain muka aivan tyhmää koko asia koska kaikkille pitää olla omat dvd tai box te tiellä on aikaa etsiä tänä jouluna tammokuuhun asti aikaa mieti tätä dvd arkistoa ei tää voi mennä näin yhden päätöksen mukaan jos joku kysy kyllä tää aivan törketä on se kuka ei halua etsiä miten te voite tehdä jotain tätä salkkarit heti muuten otan esimiehen puheille teistä jotka ei auta tekemään ja olen tosissani

      • Poika ja ilves

        Pakko olla jossain missä on mikan kuolema ja hannan kolari ennen maarit oli kännissä jotain on tehä jotain heti salkkarit heti ja pian todellakin pyydän jos te kuitenkin tehdä se mitä on pyysintöntä joka tapahuksessa odotan joulun asti jos ei kuulu mitään otan omat kädet mukaan turha esittä mutta se dvd on kuitenkin ostetavs heti


      • Poika ja ilves
        Poika ja ilves kirjoitti:

        Pakko olla jossain missä on mikan kuolema ja hannan kolari ennen maarit oli kännissä jotain on tehä jotain heti salkkarit heti ja pian todellakin pyydän jos te kuitenkin tehdä se mitä on pyysintöntä joka tapahuksessa odotan joulun asti jos ei kuulu mitään otan omat kädet mukaan turha esittä mutta se dvd on kuitenkin ostetavs heti

        Ne hti pian joulun on nyt teidän on etsiä joka paikasta dvdeista koska pakko olla jossain aivan uskomatonta se kuka ei tee mitään vain valitta kokoajan vastaan mikä tässä kestää ja uusipäivä kanssa jos ne tuu joulukuuhun menessä otan yhteytä sellaisen ihmisen joka etsii turha tästä tappella tiehdän kanssa joko te otat tämä vastaan vai ette sitten joku muu tekee sen kuitenkin pian olen tosi pettnyt tähän


      • Poika ja ilves

        Pakko on kuulla missä se uusipäivä viipyy onko tiellä jaksoja laitakaa box tai dvdlle heti tää on käsky koska toinen halua koska ei tätä näin voi hoitaa jos ne kerro mitä ne tekevät dvdlle kaupoihin pakko olla jossain missä vilma on raskaana janille ja häätkin ension kuolema syntys ja olen tosissani


    • Salatutfani268

      Taitaa olla eri ihmisten kanssa MTV:llä ristiriitaa; sain jälleen vastauksena sen, että jatketaan myöhemmin jaksosta 181 (jos fanit niin toivovat), vaikka yhdessä Facebook-kysymyksessä vastauksena kerrottiin tekijänoikeudellisista ongelmista, eikä sen takia pystyttäisi julkaisua tekemään?

      Ja sitten tuo asia, että "Koko yli kahta ja puolta tuhatta jaksoa emme saa julkaistua dvd:lle"; voisi tulla isompia bokseja, vaikka yhdessä boksissa yksi kausi. Kaikki vuoden 1999 jaksot olisi kyllä mahtunut yhteen boksiin, vaikka levyjä olisi ollut normaalia enemmän. Ei olla tätä DVD-julkaisua kunnolla mietitty loppuun asti. Ja ennen julkaisemista olisi pitänyt selvittää tekijänoikeudelliset asiat kaikkien jaksojen osalta, jotta tiedetään varmasti, mitkä jaksot on mahdollista saada DVD:lle.

      • juu mutta

        Mutta nuo isommat boksit maksaisivat huomattavasti enemmän.


      • Olisikohan kyseessä ihan sarjan juoni että jotain jaksoja ei voida näyttää nykyoöivnä


      • väke
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Olisikohan kyseessä ihan sarjan juoni että jotain jaksoja ei voida näyttää nykyoöivnä

        Miten niin ei voida?


      • väke kirjoitti:

        Miten niin ei voida?

        Koska sarjassa on muutettu aika rajulla kädellä menneisyyttä, ihan siksi. Se piliais nykyistä juonta liikaa


      • Salatutfani268
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Koska sarjassa on muutettu aika rajulla kädellä menneisyyttä, ihan siksi. Se piliais nykyistä juonta liikaa

        Ei se nyt kuitenkaan vaikuta niin paljon siihen, ettei DVD:itä vois julkaista. Kyllä ne on nuo "tekijänoikeuskiistat". Ja muutenkin vanhat jaksot olivat parempia, nykyiset juonenkäänteet ovat *aiskanneet piloille vanhojen tapahtumien jatkumoa.


    • Salatutfani268

      Mitäköhän jaksoja seuraavassa DVD:ssä on, kun mitään tietoa ei ole tullut vähään aikaan?

      • väke

        Samaa olen itsekin miettinyt.


      • väke

        Tuleekohan dvd:tä välttämättä ollenkaan?


    • Salatutfani268

      Toivottavasti tulis vaikka "Salatut elämät DVD 12, jaksot 181-230". TÄÄ ODOTTELU RAIVOSTUTTAA!!

      • väke

        Niin muakin raivostuttaa ja toivon samaa ku sä.


    • poika ja ilves

      Pakko olla salatut elämät jossain ne mitkä tuli vuosi 2002 toivon jos te voite laita kaikki samalle dvdlle

    • poika ja ilves

      Laitakaa kaikki jaksot missä hannan onnettomuus ja mikan kuolema jatkataan lisää

    • poika ja ilves

      Missä ne jaksot on missä hannan onnettomuus ja mikan kuolema laitakaa ne jatkumaan youtuben

    • Viddup

      Haluun viddu nyt heti ne vanhat Sqlkkarit jaksista 181->>!!

      • votelo

        Niin minäkin, mutta ei taida tulla koskaan.


    • vetäkää_päähän

      Haluaisin vain jaksoyt 180->

    • Anonyymi

      hei hualu salkkarti aleksi ja. hanna salin suudlema
      jukka ernno kertoo maarti salin saku ja sijia salin
      soifa salin mikä kuluu rebecca hanga @ mali.com.
      0452102286

      • Anonyymi

        Salkkareiden asukkaat
        seuraksesi kohta saat,
        pääset mukaan viidakkoon,
        Salkkareiden karkeloon!
        Nyt Salkkareihin, siis Salkkareihin, taas salkkareihin, kaikki Salkkareihin!
        Baapapapa, baapa, baapa...


    • Anonyymi

      hei salatut elämät dvd 5salkkarti kassja aleksija hanna salin
      marrti juka silija saku salin. Sofia suudlema jukka koulema
      muutä pois rebecca. Hanga 0452102286 markus ja aki nikkien soita kiitos

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe