Varkauden sairaalan lapra

tosi on 110%

www.ajanvaraus.fi

Tästä osoitteesta voit varata ajan Varkauden sairaalan laporation ajanvaraukseen. Tietenkin myös suurimpaan osaan Suomea!

Itse varasin ajan viime viikon perjantai aamuksi klo 8.20

Homma toimi todella hyvin. Täsmälleen klo 8.20 pyydettiin sisälle!!

tosi onnistunutta palvelua. 10 pistettä

Toinen mikä kannatta ottaa käytäntöön on sähköiset lääkereseptit. Voit käydä

missä tahansa Suomen apteekissa hakemassa lääkkeesi!

Jos nenä valuu tee näin, keitä teetä ja laita joukkoon teelusikallinen inkivääritahnaa ja juo.
Nenä herkii valumasta välittömästi!

16

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      Todella toimiva järjestelmä !!!!!

    • inkivääriä nenään

      Varmasti herkii nenä valumasta, varsinkin jos olet allerginen inkiväärille.

    • verenimijät

      No, niin tilasin minäkin ja sitten labraihminen meni ottamaan jonkun rouvan välistä ja kun olisi ollut minun vuoroni, ei muistanutkaan minua pyytää, vaan piti kysäistä omaa vuoroa. Pääsääntöisesti kyllä toimii, mutta tarkkana saa olla.

    • hyväpalvelu

      Oikea osoite on www.islab.fi/ajanvaraus.fi
      Ripeä ja lisäksi ystävällinen palvelu!

      • Kunhan kokeilin

        Sivua ei löydy.Ilmeisesti aloittajan linkki on oikea.


    • Tatu
    • Islab se on

      Islab on kaiken kattava valikko josta pääsee mihin hyvänsä terveyskeskukseen, joten törkypuhetta, etteikö www.islab.fi toimisi.

    • islab se on

      "Hyväpalvelun" islab osoitteessa on viimeinen .fi liikaa oikea osoite on www.islab.fi tai www.islab.fi/ajanvaraus nämä kummatkin linkit toimivat ja kummastakin pääsee valikkoon mihin terveyskeskuksen labraan on pyrkimässä. Mainio palvelu.

    • piiiikki

      ainut miikka vaan, kun ei saa kunnalliseen lääkäriin aikoja.

    • Varkkila1

      Jos näin paljon teetättää työtä laittaa edes toimiva nettiosoite, niin mitä se kertoo mainostajista ja sen sellaisista...Voi hyvä p....

      • ääh..

        Niin... mitä se kertoo varkautelaisten OIKEASTA osaamisesta....


      • Kuhmon kiva

        Ja jos varkkilaa noin paljon ärsyttää ettei joku osannut linkittää oikein niin hanki ELÄMÄ!!!!


      • Varkkila1
        Kuhmon kiva kirjoitti:

        Ja jos varkkilaa noin paljon ärsyttää ettei joku osannut linkittää oikein niin hanki ELÄMÄ!!!!

        Niinhän mä olen jo hankkinutkin, kun en linkitä vääriä linkkejä koko ajan :)


      • ääähhhh...
        Kuhmon kiva kirjoitti:

        Ja jos varkkilaa noin paljon ärsyttää ettei joku osannut linkittää oikein niin hanki ELÄMÄ!!!!

        Varkkilasta en tiedä, mutta minua v####aa ylimieliset ja kyllä minä tiedän kaiken -asentteella varustetut varkautelaiset. Puhuvat enemmän kuin oikeasti osaavat. Rasittavaa kun eivät tee kunnolla asoita.


    • saako aikoja

      Ylen jutussa tuodaan esiin, että suuri syy tilastojen vääristelyyn on hoitotakuun tuoma paine. Takuun mukaan terveyskeskukseen on saatava aika hoidon tarpeen arviointiin kolmen arkipäivän kuluessa yhteydenotosta. Hoitoon terveyskeskukseen on päästävä kolmessa kuukaudessa.

      Jos oma terveyskeskus ei pysty hoitamaan potilasta määräajassa, sen pitää järjestää potilaalle mahdollisuus päästä hoitoon muualle.



      Lähteet: Yle, Sosiaali- ja terveysministeriö/hoitotakuu

    • Anonyymi

      mark boals

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe