Koirankusettajaa turpaan!

Tympääntynyt

Sinä joka kusetat koiraasi toisten pihan kulkureitille partolan alueella olet tallennettuna kameraan. Onko vaikea nykäistä rakkia metri sivuun?
Varoituksen saat ja seuraavasta kerrasta kuva julkaistaan lehdessä isännän ja koiran kera.

17

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En vihaa koiria

      Meilläkin on Suupalla kerrostalon pihaan muodostunut lumikasan kylkeen keltainen alue. Eikö sitä piskiä voisi tosiaan kuljettaa vähän kauemmas ennen kuin sen antaa ruikkia?

      • mulkku5

        no parempihan sen on sinne penkkaan tehää ku sisälle, niin että koko rappukäytävä haisee !!


      • M. Ulqvist
        mulkku5 kirjoitti:

        no parempihan sen on sinne penkkaan tehää ku sisälle, niin että koko rappukäytävä haisee !!

        Ei kun antaa vaan lirittää sinne olohuoneen nurkkaan, mitä sitä nyt piskiä ulos viemään mokoman asian takia.


      • ...

        ppaskaa paikat täynnä..verotettava !


    • Tympääntynyt

      Aloittajan tapauksessa ei ole kyse kerrostaloalueesta vaan ihan yksityisestä pihasta. Kyseinen henkilö varmaan itse tietää.

      • En vihaa koiria

        No piha kuin piha. Ei se koiran kusettaminen kerrostalon pihaan ole yhtään sen sallitumpaa kuin ok-talonkaan. Ja yksi koiranomistaja täälläkin vain on.


    • tuntematon5

      saahan nuo juoputkin suupalla kusta kerrostalon pihaan, niin miksi ei koira? itse nähnyt juopun asialla!

    • mutkat suoriks

      niin että kun naapurin Reka panee vaimoansa niin saanhan minäkin käydä sitä vusua kiksauttamassa

      • mmmm3

        no voithan sinä yrittää. mut nyt ei tosiaan puhuta mistään vaimon nussimisesta... Mutta mikä minä olen kieltämään kuka saa nussia ketä ja jos vaimoa huvittaa pettää aviomiestään niin GO ON!


    • Metrin välein

      Ei se kusi mitään mutta nuo paskat...
      Asutaan" sopivasti" sellasessa kohtaa et heti meidän talon jälkeen alkaa metsä. Ulko ovelta meidän pihaa 20metriä ja sitten metsää. Koirilla kova hätä yleensä ja paskat tulee 10-15metriä ennen metsää eli meidän nurmikolle. Oon tästä sanonutkin ja selitykset yleensä ei tullu pussia mukaan tai ettei ole meidän koiran pökäle.
      Kerran oli sellanen vasikan kokoinen koira jalat levällään 3metriä meidän nurmikolla. Törttuä 20cm eli hk makkaran kokoinen pötkö. Sanoi omistajalle et haen paperia ja sä kuljetat ton metsään. Otti pökäleen ja näytti siltä et tais olla eka kerta kun moiseen alkoi... Nyrpisteli nenäänsä

    • tampere3

      Tampereella ei olekkaan moisia ongelmia ! kinatkaa ja vaikka lyökää. se on niin niin pirkkalaista touhua, Tampereella sulassa sovussa ja kukaan ei näe vaivaa mihin koiransa antaa kuseskella! ei kannattais piskejä hankkia jos niitten kanssa ei pärjää ja ei viitsi nähdä vaivaa!! sama lasten kanssa!

    • sama ongelma

      Pirkkalaan on muuttanut niin paljon juntteja muualta suomesta etteivät ne ymmärrä, että taajama-alueella koiran kusettaminen ja paskattaminen jonkun nurkissa on järjestyslain vastainen teko josta saa sakkorangaistuksen.
      Otat sen kuvan, nimen selville ja viet poliisille.

    • kaikenlaista

      Onhan noita koiranomistajia monenlaisia nähty. Eräskin kusetti koiraansa vieraan ihmisen omakotitalon pihaan kostoksi, kun sen talon lapset olivat kuulemma käyneet leikkimässä vuokrakerrostalon pihassa olevalla hiekkalaatikolla :D

    • Pee,eloton

      Typeriä vasureita pirkkalan suunnilla.menkää koulun penkille sivistymään ja aikuistuun.

    • Niksipirkka

      Laitat kakan pussiin ja seuraat kakattajaa vaivihkaa. Tyhjennät sitten kakkapussin koiranomistajan postilaatikkoon. Toimii.

    • kuka ei korjaa pask

      Siivosin justiin tonttinitienvarren koiranjätöksistä ja sitä oli älyttömästi itse en koiraa omista ja muinavuosina ongelmaa ei ole ollut !

      Ilmeisesti joku ajattelematon uudisasukas täytyy alkaa tarkkailemaan .

    • hyväveliverkosto

      Jos ei korjaa koiransa jätöksiä ne kannattaa postitaa isäntänsä/emäntänsä osotteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe