AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  /  / Azurro matkat

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

Azurro matkat

39 Vastausta 3 736 Lukukertaa
Kertokaa kokemuksia kyseisen toimiston matkoists. Millä rivillä istuitte koneessa? Mikä oli lentokenttäbussin numero? Minkä nimiset oppaat olivat mukana retkillä? Oliko hotelli 4 vai 5 tähden....
Azuro ! Lentokenttä - Hotelli busseja on ainakin 5kpl, eikä sun tartte tietää numeroa koska kuljetukset sisältyy AZURON hintaan. Lentokoneriviä ei voi varata eikä sillä ole väliäkään..... jos 10 000 metristä putoo. Hotelliluokitukset ovat mitä ovat 5= euroopan 3+++ eli ihan hyvä kuitenkin. Corendon airlines'lla oli viime lokakuussa ohjaamopalo ilmassa, mutta kaikki selvisivät... tosin 5 matkustajaa hospitalin kautta.

Antalyan lämpötila tänään +15 C , kuukauden päästä päivisin +17 C ja öisin + 8-10 C.

Mitä muuta......?
Muutama kysymys, mietimme matkalle lähtemistä:

Jos matka on halpa, niin paljonko tulee lisähintaa muista kustannuksista? Onko halvempaa matkustaa muun matkatoimiston kuin Azuron kautta? Onko lisäpalvelupakettu 149 e todella valinnainen vai onko se "pakko" ottaa? Tuleeko matka kuinka epämukavaksi, jos sitä ei ota? Onko eroa, valitseeko hyvinvointi- ja elämysmatkan vai loma- ja kulttuurimatkan? Osaatko sanoa, mitä eroa näillä on?

Kiitos, jos vastaat!
Olimme marraskuussa Turkin-matkalla. Otimme ns. VIP-paketin, josta maksoimme n. 250 euroa/nenä. Mitään muuta rahaa ei sitten tarvittukaan, sillä hinnalla sai kaikki ruuat, aamiaisen, lounaan ja päivällisen sekä kaikki kuljetukset ja sisäänpääsymaksut eri paikkoihin. Kaikki sujui todella nopeasti ja hienosti, varmaan eka matka meillä paljon matkustaneilla, jossa kaikki sujui todella hienosti, ei yhtään mitään valittamista. Ja todella hauskat turkkilaiset oppaat, nauroimme bussissa välillä kippurassa kaikki. Retket mielenkiintoisia, näimme paljon ihan tavallisten ihmisten elämääkin. Ja ruoka! Ei turhaan ole turkkilainen ruoka mainittu maailman parhaaksi monena vuonna. Todella hyvää, monipuolista, oikeastaan sitä oli ihan turhankin paljon erilaisia lajeja, vähempikin olisi ollut luksusta. Kaikki hotellit hyviä.

Meille ainakin matka oli sekä hyvinvointi- että kulttuurimatka!
Olimme Turkissa marras - joulukuun vaihteessa Azuron (entinen ETU - Travel) järjestämällä matkalla. Lennot ihan ok, samoin bussikuljetukset ja hotellit. Opas yritti väen vängällä pakkomyydä jotain VIP - pakettia. Ilman sitäkin pärjää eikä pidä mennä halpaan ja niellä oppaan bull shittiä. Ei paketissa sinällään mitään vikaa ole, mutta tyyli jolla tuota yritettiin pakkosyöttää oli syvältä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että "paketittomuudesta" ei mitään todellista haittaakaan ollut.
On halvempaa matkustaa muitten matkatoimistojen kautta. Saa olla yhdessä hotelissa, ei tartte reissata ympäri Turkkia 1000 kilometriä. Matkaoppaat on esim. Aurinkomatkoilla, Deturilla ammattitaitoista porukkaa. Eivät tyrkytä, tai pakota ostamaan lisäpaketteja. Näillä ja muilla matkatoimistoilla on myös retkijä tai tapahtumia, niihin voi ostaa yksittäisiä juttuja. Kohtuu hinnalla. Azuro nyhtää ja nyhtää. 149€ lisäpaketti, mutta kun pääset kentältä bussiin opas on kuin helppoheikki. Ostattaa Vip paketin 249€ ja kertoo, että on tosi halpa, etkä tule katumaan. Sanoo vielä, että 100 euroa on pieni ero.Aivopestyä porukkaa nää matkaoppaat. Niitten on kai ilmeisesti pakotettu myymään 249€ paketti. Matkaopas saa ilmeisesti provikat siitä. Ei sillä ole väliä matkatoimistolle miten matkalainen voi, vaan sillä miten saa nyhtää yksinkertaisia Suomalaisia.
Hyvää saa halvalla vain Sulo Vilen. Muttarvaanpa että alat kohta saamaan matkatoimistoa ylistäviä vastauksia, jotka tulevat haisemaan palkatun nettikirjoittajan sepustuksiksi.

Mitä kertonee epämääräisen lentoyhtiön ylistäminen premium luokan charter yhtiöksi
Meillä ei ollut mitään valittamista lentoyhtiöstä tai -koneesta. Hyvin sujuivat sekä nousu että lasku ja tietenkin itse matkakin. Ruokaa siellä ei tarjottu, sai ostaa sämpylöitä ym. Mutta eipä sitä ruokaa enää läheskään kaikki muutkaan yhtiöt nykyään tarjoile. Ja perillä odotti aivan mahtava illallispöytä!
Siis mitä? Minkäänlainen ruoka ei siis kuulukaan hintaan meno- eikä paluumatkalla? Huh, meneehän siinä matkatessa tunteja alkaen kotoa lähdöstä ja kentällä venttailusta, bussimatkoista hotelliin jne.. Siis omat eväät mukaan? Juomiahan ei voi ottaa mukaan. Saiko koneesta edes juotavaa? Ilmoitettiinko tästä asiasta etukäteen?
Onko kenelläkään kokemusta Azuron Bella Italia kiertomatkasta? Olisin kiinnostunut, mutta pelottaa tuntematon matkatoimisto, jos menee konkkaan. Ottavat rahat ja jättävät lento kentälle. On niin epäilyttävän halpa perus hinta. Turkin matkoista on hyviä kommentteja, mutta ei Italian matkasta mitään.
Ehkä siksi, että tämä on Turkki-palsta. Kannattaako mennä Italia-palstalle ja aloittaa siellä oma ketju?
Kalle
Oltiin Syksyllä 2012 Bella Italia matkalla,Kaikki oli hyvin järjestetty.
Ehkä hiukan tiivis ohjelma lisä paketin kanssa.
Lisä paketin ruoka ei ollut ihan gourmee luokkaa,mutta syötävää.
Lennot olivat aikataulun mukaiset.
Ihan hyvä matka sillä hinnalla.
Suosittelen
Huijareita on. Älkää menkö. Tyhjää saa pyytämättäkin. Lentokoneesta takapenkkiläiset eivät saanet sämpylöitä, eikä muutakaan. Oli loppu. Tälleen Turkkilainen varustautuu. Matka oli menemistä bussilla ympäri Turkkia. Matkaopas Turkkilais-Suomalainen 23-vuotias naisopas. Herne sillä menee, jos on toista mieltä. Kikattaa välillä omille jutuille. Aika naivi PENTU. Korvatulpat kehoitan ottamaan mukaan, nimittäin tää tyttönen on äänessä, eikä sillä ole hiljaisin ääni. Suu vaahdossa pälättää. Buranaa vois ottaa myös mukaan.
sehän onkin ihan perinteinen huijarifirma, VAROKAA
Ja perusteena on mikä fakta?
Taidat olla oikassa.
mikä alennuskoodi....olisin varaamassa TURKIN MATKAA....mutta ?
alennuskoodi joka on ainakin tällä hetkellä voimassa Turkin Rivieran matkaan Kemer-Pamukkale Pamukkale-Tavas-Antalya Antalyankierros ja Perge kiertomatkalle on: FIL132AP
lisäksi osaako joku kertoa ovatko Azuron matkat luotettavia? millaisia hotellit ovat? hinta on todella hyvä ja sillä se pistääkin miettimään matkan luotettavuutta, eri palstoilta olen lukenut kaikenlaisia mielipiteitä joista suurin osa on ollut positiivisia, mutta osa on sitä mieltä että firmaan ei kannata luottaa. olisin lähdössä ensi syksynä Turkin rivieran matkalle. kiitos vinkeistä !
Hei, olin poikani kanssa Azuro- matkojen Turkin elämys matkalla Kappadokiaan 11-18.02. Todella mahtava kokemus kokonaisuutena lennot ok. Bussi lähes uusi Mersu 45 paikkainen, joka päivä, matkustajia reilu parikymmentä. Opas Tansan (ollut suomessa 10 vuotta) sekä lisenssi opas ja kuski tekivät omalta osaltaan mielyttävän, asiallisen iloisen vaikutelman. Kappadokiaan satojen kilometrien siirtyminen Taurusvuortn yli oli leppoisaa, pysähdyksiä oli sopivasti upeissa maisemissa, kohde sinänsä oli sanoinkuvaamaton, onhan se syystäkin Unescon suojelu kohde !
Hotellit oli Vera Stone, Catamaran ja Kappadokia Tower (?) , nouto ruokapöydät oli runsaat, kaikki suomen matkalaiset ja runsas joukko mm. saksalaisia oli haltioissaan,
monet kuvasivatkin noutopöytien valikoimaa, esillelaittoa.
Vaikka perillä kuluikin rahaa muutama satanen niin kaikenkaikkiaan hinta-laatu suhde kohdallaan.
Vielä mainittakoon että olin avovaimoni kanssa Pamukkelen reisussa vuosi sitten ja elämystä oli yllin kyllin, kaikki oli luvatunlaista ja ylikin.
Saman toimiston matkalle lähdetään taas 18.04 Italian kierrokselle, Venetsia, Firenze, Rooma...
Alennuskoodina voit käyttää myös " 1100123183" .
Timo
Olimme Kappadokian kierroksella 28.10.13 - 4.11.13. Siis tämän syksyn ensimmäisellä matkalla. Kaikki meni hienosti - hotellit, maisemat ja oppaat tosi hyviä ja ruoka todella maukasta. Ostimme Vip- paketit, joten muuta rahaa ei välttämättä tarvinnutkaan. Sääkin suosi meitä, viimeinen päivä Antaliassa helteessä beachillä! Kappadokian maisemat satumaisia! Ollaan Timon ja Hannun kanssa samaa mieltä onnistuneesta matkasta! Valittajiahan aina löytyy - pysykööt kotona syömässä lihapulliaan! Syksyllä 2013 teimme Bella Italian kierroksen - sekin oli todella onnistunut! Kiitokset vaan kaikille matkalaisille mukavasta seurasta! Ensi vuonna vaikka Kroatiaan!
Ettehän te tätä tietenkään usko.... seiväsmatkojen "ammattilaiset".

Olin Azuro matkalla 27.02 - 06.03 -13 ...... kaikki toimi juuri niin kuin matkaesite lupasi, hotellit olivat loistavia, välimeren rannalla. (maritim pine beach resort ja Vera) Pamukkalessa Tripolis..... kaikki aamiaiset olivat LOISTAVIA ja RUNSAITA.
Pakettia ei myydä väkisin, suosittelen kokemattomille, koska ilman pakettia iltapalan eteen pitää tehdä töitä (metwurstia ja hapankorppuja) Paketin ottaneet valittivat ylensyöntiä.
Nämä matkat ovat Turkin valtion "maataloustukea" turkin matkailulle, siksi niin halpoja. Lennolla saa sämpylän höystettynä 4 eurolla ja kahvi sisältyy hintaa.
Oppaat osaavat asiansa, erikoisuuksiakin oli mutta pieniä, niillä lähinnä hiukan painostetaan ostamaan paketti. Mutta jos olet itsenäinen ja uskallat illalla hakea "kaupungilta" iltapalan pärjäät ilman pakettia.
Azuro on turkkilainen firma mutta teki kaikki hyvin kuin suoraan esitteestä.
Azuro on Ruotsalainen firma. Entinen Travel(meni konkkaan). Lennolla ei saanut takana olevat sämpylää, koska ne oli loppu. Paketeit myytin Pelin bussissa väkisin.
Lopeta nyt pelle, kehtaa sämpylästä kitistä jää sinne kotia, tuolla hinnalla mitä he tarjoavat 4-5 tähden hotellia ei saa keneltäkään muulta firmalta. Ihme pelle matka pilalla kun äiti ei tehnyt sämpölöitä joukkoon, vitun tuulipuku jää sinne kotia. Ei sinne koneeseen foliohattujen tarvii änkeä
Ollaan lähdössä azuron matkalle turkkiin ja jos ei ota tuota 149e lisäpakettia, niin paljonko pitää maksaa pamukkalesta ja muista retkistä?
249€ , 335€. Halpaan menet, jos menet azuron matkalle. Jos haluat heittää rahat kaivoon, niin siitä vain. Hirveä matka.
En suostunut maksamaan haluttuja lisämaksuja vaikka matkaopas sitä yritti pakkokeinoin saada myytyä.Kolmantena aamuna minut poistettiin linja autosta.Natsimaista touhuu oli tällä oppaalla .Busseja lähti kentältä 8 .Eli jos huonotuuri niin paskareissu.Maksoin sit loput yöpymiseni muissa hotelleissa lisää En suostuttele jos on omia mielipide tarviiko ne lisämaksut maksaa. Mut kuitenki en suosittele kaikki oli jotenki omituista kun hotellejakaan ei etukäteen kerrottu..
Vanhempani tulivat eile kyseisen matkatoimiston matkalta... Varoituksen sana, tämän toimiston matkoihin EI kannata osallistua.
Lähdimme matkaan hieman epäröiden. Ainoa miinus oli VIP-paketin aggressiivinen markkinointi, mutta kokonaisuus oli hintansa arvoinen.
Kun yksityiskohtia kysytään, vastaan. Koneessa menomatkalla aivan perällä, tullessa rivi 16. Retkibussi oli no 1, opas Mehut, tulkki/opas Mustafa, hotellit 4 ja 5 tähteä, kaikki sujui aikataulun mukaisesti. Olimme erittäin tyytyväisiä.
Pamukkaleen on pitkä matka Antalyasta, ravintolasta ei saa sianlihaa, kauppiaat tekevät työtänsä. Eikähän jokainen edes Turkkia tunteva tiedä tämän?
Lentokoneessa oli tavanomaisen ahdasta, emme kuvitelleetkaan siellä aterioivamme. Juotavaa ja sämpylöitä tuotiin tilauksesta - aivan normaalia.
Meitä oli kuuden hengen seurue, saimme aina vierekkäiset hotellihuoneet ja erinomaisen palvelun. Mustafan tyyli ei ehkä tosikoille sovi, mutta meillä oli hauskaa.
Näimme ja opimme paljon, söimme hyvin, emme sairastuneet, voin suositella!
Kuusikon puolesta RP
Vanhempani tulivat toissapäivänä joltain tämän kyseisen toimiston Turkin kiertomatkalta. Heidän porukkaansa kuului yhteensä viisi ihmistä, joista yksi (hyvin iäkäs nainen) oli sijoitettu eri hotelliin muiden kanssa ja opas ollut sitä mieltä, että asiakkaat olivat hankalia tuota epäkohtaa korjatessaan. Olivat nimenomaan varausvaiheessa pyytäneet, että pääsevät samoihin hotelleihin ja samoihin "kiertobusseihin". Turkkilainen opas oli hermostuessaan todennut isälleni että "Vai haluatko takaisin Suomeen?" hiljentääkseen isäni.

Aiemminkin mainittuja paketteja oli myyty todella aggressiivisesti ja jos niitä ei joku ostanut, oli suhtautuminen ollut todella töykeää.

Kiertomatkan aikataulu oli ollut todella tiukka ja koettu rankaksi myös nuorempien osallistujien taholta.

Hotellien taso oli mitä oli. Pahin oli ollut kuitenkin hotellihuone, jonka seinä oli ollut sisäpuolelta kauttaaltaan tummassa homeessa. Asiaa ei pahoiteltu. Astmasta ja allergiasta kärsivä äitini koki yöpymisen erittäin hankalaksi.

Todella paha mieli tuli kuultuani vanhempieni matkasta. He ovat matkustelleet paljon eivätkä koskaan kohdanneet mitään vastaavaa. Valitettavasti he eivät aio tehdä virallista reklamaatiota joten ajattelin edes tällä kirjoituksella antaa heidän puolestaan palautetta. Kehoitan välttämään Azuroa.
Olimme Dubai-Turkki kiertomatkalla. Aikataulut muuttuivat, niitä ei kerrottu jos ei ostanut pakettia jne. Dubaissa vaihtui lentokenttä lähdettäessä, meitä oli viemässä kuski joka osasi englantia juuri sen verran että vastasi "I don't know" siihen kun kysyttiin että minne hän oikein meitä vie. Muuten saatiin mitä luvattiin ja pelkän lentolipun hinnalla oli hotellit mukana, eli hinta oli kohdallaan. Mukava matka sinänsä, mutta nuo oppaat - voivoi....
Matkalla oli paljon kokeneita seuramatkalaisia / eläkeläisiä (oltiin n. 20 vuotta nuorempia kuin muut)... nupinaa oli jonkin verran.
Eli kun hintaa haetaan halvaksi niin kaikki parametrit tuntuvat muuttuvat matkalla ihan "lennosta".... ei turvallisuushakuisille.
Azuron kaikki jutut todella ok. erinomaiset. ITALIASSA 18-25.04 Kenba Tours ja oppaat pilasivat lähes kaikkien fiilikset. Tervetuliais tilaisuudesta lähtien,(Mustafa), ei edes mehuja tajottu, uhkailu tyyliin 249€ ja Vip jutusta 349€,tai voi jäädä kaupungin rajalle, ei infoa,ei kuittia... Tyyli vaan tiukkeni lähtöhetkiin asti,haukkumisineen, hotelli varaukset sekoiltu, osa heikompi hermoisista itki kohtelua. Lähtöhetkillä ei laskettu paikalla olioita, ja lähtö kelloajat suusta suuhun menetelmällä välillä kolmenlaista tietoa...Italiaiselta illalliselta jäi puolet pois,sekoilun takia. Yksi henkilö joutui tulemaan Roomaan omin neuvoin, mustafa huomasi kaksituntia lähdön jälkeen yhden puuttuvan, oli myöhästynyt muutaman minuutin kun ei herätystä hotellissa. Miehen reklamoidessa asiaa vastaus oli "emme ole lasten vahteja ja haukkumiset päälle"
Minun ja Firenzessä kihlattuni matka ristiriitaisin ajatuksin, olisin nippa nappa kestänyt tilanteet mutta Mustafa haukkui minut ja kihlattuni keskellä bussia todella törkeästi,kymmenien matkalaisten kuullen, josta tarkka erittely reklamaatiossa ja korvausvaatimuksessa. Kihloihin menneet Timo ja Riitta.
Hei, AZURON Italian matkalaiset. Palasimme 25.04 Italian kierrokselta, järkyttävin ajatuksin. KENBA opaspalvelun oppaat keskittyivät törkeään uhkailuun että saivat myytyä 249€ tai 349€ paketit, melkein kaikille saivatkin myytyä, MARABELLON "infotilaisuudessa" ilman kuittia. Meidän ryhmäläisiä n. 114 henk. . Liikevaihtoa tilaisuudessa n.30 000 EUROA!!! Rahaa kirjekuoriin, myös sellaisiin mitä ei "rekisteröidä" listoihin (ehkäpä50%) . Tehdään siis kahdenlaisia listoja. Tilaisuuden jälkeen seurueestamme eräs mies huomasi pöydän allakin kirjekuoren täynnä rahaa, siis täynnä jopa 500 euron seteleitä. Palautti respaan ja opas Mustafa nouti ja lupasi viinipullon löytöpalkkiota.
Hotelli buukkaus sekoilut johtui siitä että Mustafa antoi vääriä listoja, eli mukana ei aina ollut "pimeän rahan nimet" . Oppaiden aika meni siihen kuinka sumplia listoja esimiehille, verottajalle, Kenba tourssille, AZUROLLE....
Viimeisenä iltana "Italian Night" illasta, arvo 35€ jäi puolet pois koska bussi ei noutanut naapurihotellin matkalaisia, todella harmi kun odottelivat 1-2 tuntia juhlakuteissa... Syy mokaan oli päivänselvä, listat seurueesta oli todella sekaisin, vai oliko niitä hukkunut?. Valtavan raha summan jakamiseen ilmeisesti meni koko oppaiden aika! Oppaiden mokista ja törkeästä käytöksestä riittäisi vaikka sivun juttu lehteen...
Vielä lopuksi, älkää kukaan maksako yhtään mitään lisäpaketti maksuja. Vatikaanin kirkkoon ei pääsymaksua, Colosseumille maksaa 12 € , Ei Eläkeläisiltä ja alle 18v. Huom. samalla lipulla pääsee muihinkin nähtävyyksiin. Venetsiassa myöskin pärjäätte hyvin, vitosen- kympin pitsalla pärjää hyvin eli ei periaattesta 20 eurosia oppaan järjestämään ruokalaan! Firensessä samoin!
Ai niin Mustafa ilmoitti aluksi "hotelli verosta" vaihteli eri hotelleissa, passit kun haki pois piti maksaa. Arvioni mukaan meidän parista bussillisesta tuli 4000€, harmaaseen talouteen. Eurookaan ei kukaan antanut läksiäis kiitos kirjekuoriin, kuskille kylläkin. Huh, huh. Toiste lisää.
Samalla reissulla Kirsin vanhempien kanssa olleena hämmästelin heidän saamaansa epäasiallista kohtelua. Firma voisi todella kiinnittää huomiota oppaiden ammattitaitoon, retkipakettien ja rahaliikenteen ilmeiseen hämäräperäisyyteen, aikataulujen ja tiedotuksen sujuvuuteen ja etukäteen/paikan päällä annettujen tietojen paikkansa pitävyyteen.

Musti oppaamme oli iloinen veijari, mutta tuntui itsekin olevan lähinnä lomamatkalla. Hän huomioi omalla tyylillään retkikuntamme jäseniä. Kaiken kaikkiaan matkaseurue oli loistava, eikä piitannut vaikka iäkkäämmät naiset olivat kaikki Mustin kielenkäytössä mummuja ja homehuoneessa asumaan joutunut herra oli koko loppumatkan "homemies". Seurueeseen kuulunut nuorempi leidi näytti olevan M:n erityishuomion kohteena.

Lähdöt olivat aikaisin, mutta venyivät lähinnä oppaiden toiminnan ansiosta vähintään puolituntia. Matkalaiset saivat toruja, mikäli olivat myöhässä, unohtuivat liian kauaksi aikaa ostoksille tai puhuivat oppaan selostuksen aikana.Lähtöselvityksestä matkalaiset saivat selvitä omin nokkineen, sillä Mr Mustafa kiisi jo kohti omaa lentoaan seuraavaan kohteeseen!
Itseäni kaikenlaiset outoudet eivät paljon vaivanneet, keskityin nauttimaan matkasta, mutta tuskin valitsen enää kyseisen firman palveluja
Vaikka eläkeläismammat ja -papat lähtisivät Aurinkomatkojen kiskurihinnoin reissuun niin valittamista löytyy silti. Miksi pitää ylipäänsä reissuun lähteä jos odottaa että kaikki sujuu kuin elokuvissa?! Kannattaa ottaa ne juhlamokat ja ruisleivät kainaloon ja lähteä pyöräretkelle Ahvenanmaalle :D Ulkomaan matkailu on seikkailijoita ei tiukkanutturaisia varten
Siis hei hyvää päivää! Ei nämä turkkilaisten joka-asiassa töppäilyt ja aggressiivinen käytös ole millään muotoa hyväksyttävää. Se että olet matkustanut Turkkiin, ei tee sinusta suurta ulkomaan matkailijaa. Kokeilepa joskus jotain sivistysvaltiota, niin tiedät jotain turismista ja palvelusta. Karvakäsien tungetteleva käytös voi olla nuoren yksinäisen vanhapiikan toiveuni, mutta tavalliselle ihmiselle se ihmisarvoa loukkaavaa.
Azuro-matkalla Turkissa 21.-28.11. 2013. Olimme tosi tyytyväisiä. Aikataulut pitivät, hotelli Seheri oli todella upea, ruoka hyvää ja paketti matkoineen mielenkiintoinen. Opasta (mies) voi vain kehua, valvoi pari yötä yhden matkalaisen takia.
Aikaisemmin olin Olympia-matkatoimiston Kiinan kiertomatkalla. Muuta eroa ei juuri ollut kuin hinta.
Näillä kokemuksilla harkitsemme uutta Azuro-matkaa.
Kalevan juttutupa sensuroi Azurro-kyselyt systemaattisesti. Kaleva itse mainostaa lukijamatkoja Azurron kautta, hinnat halpoja, mutta viime keväinen kokemus ei halpamatkailuun innosta. Nuo yllä olevat kehujat taitavat olla matkatoimiston palkkalistoilla, koskapa omat ja ystävien kokemukset ovat ihan toisenlaisia.
Olen lähdössä azuro matkatoimiston järjestämälle matkalla turkkiin. Hyvin epäluuloisena soitin heille ja kerroin, että olen lukenut netin palstoilta huonoja kokemuksia teidän matkoista. Jutut ovat kaikki v. 2013 tai aikaisemmin. Virkailija myönsi, että huonoja kokemuksia on ollut. Vuoden 2014 alusta on yrittäjä vaihtunut matkanjärjestäjänä. Nyt pitäisi olla asiat paremmin. Pakolla ei enää vip paketteja myydä ja selviää kuulemma ihan hyvin vaikkei lisäpakettia ostaisikaan. No, sepä nähdään marraskuussa. Pieni epävarmuus on kuitenkin pesiytynyt mieleen. Jos matka onnistuu, lupaan suositella sitä tuttavilleni. Nyt meitä on lähdössä iso porukka. Vasta oppaalta voimme kysellä pääsemmekö samaan hotelliin, ennakkovarausta ei siitä asiasta voinut tehdä. Halpa hinta houkutteli, kun mukana onopiskelijoita ja äiti neljän koululaisen kanssa. Jäädään nyt odottelemaan parasta ja toivotaan, että kaikki sujuu hyvin.
Olen lähdössä azuro matkatoimiston järjestämälle matkalla turkkiin. Hyvin epäluuloisena soitin heille ja kerroin, että olen lukenut netin palstoilta huonoja kokemuksia teidän matkoista. Jutut ovat kaikki v. 2013 tai aikaisemmin. Virkailija myönsi, että huonoja kokemuksia on ollut. Vuoden 2014 alusta on yrittäjä vaihtunut matkanjärjestäjänä. Nyt pitäisi olla asiat paremmin. Pakolla ei enää vip paketteja myydä ja selviää kuulemma ihan hyvin vaikkei lisäpakettia ostaisikaan. No, sepä nähdään marraskuussa. Pieni epävarmuus on kuitenkin pesiytynyt mieleen. Jos matka onnistuu, lupaan suositella sitä tuttavilleni. Nyt meitä on lähdössä iso porukka. Vasta oppaalta voimme kysellä pääsemmekö samaan hotelliin, ennakkovarausta ei siitä asiasta voinut tehdä. Halpa hinta houkutteli, kun mukana onopiskelijoita ja äiti neljän koululaisen kanssa. Jäädään nyt odottelemaan parasta ja toivotaan, että kaikki sujuu hyvin.
Hirveät kokemukset viime viikolta, en suosittele. Lennot Turkkiin tehtiin Englannin kautta, joten lentoaika oli tuplaten. Lentoaikaa oli myös muutettu ilmoittamatta siitä mitään. Kone oli mennessä huonokuntoinen, henkilökunta kielitaidotonta ja tietämätöntä, palvelu surkeaa. Koneessa ei luonnollisestikaan tarjota ilmaiseksi mitään, mutta maksulliset tuotteetkin loppuivat heti alkuunsa.
Oppaat eivät kummoiset. Hotellit ok. Kappadokian kiertomatka on rankka reissu.
 /   /  /  /  /  / Azurro matkat

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta