venäläiset turistit?

onnetar3

Miksi venäläiset turistit käyttäytyvät Thaimaassa kuin siat pellossa?

85

9804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnetar3

      Tulin juuri muutama pv sitten Phuketista, jossa olen lomaillut ainakin 6 kertaa aikaisemmin. Olen aika suurpiirteinen itse, enkä takerru pikkuasioihin,mutta en kyllä ihan kaikkea voinut nieleskellä, kun venäläiset ja vieläpä samassa hotellissa olijat, näyttivät kyllä kaikki sikamaiset tapansa, mitä ikinä voi olla.
      Harmi, kun Thaimaa on antanut viisumivapauden heille!
      Hotellin aamiaisella näky oli karmea. Parin viikon ajalta voisin kirjoittaa kirjan heidän käyttäytymisestään. Ruokaa mätettiin, ettei reunat lautasessa riittänyt, mutta osa jäi myöskin syömättä. Päivää varten rantakassiin pakattiin iso kasa syötävää mukaan (oli ihan omat kotelot ruokia varten). Kaiken huippu oli se, kun kokki toi hedelmäpöytään tarjoiluastiassa vesimeloni-vuoren: venäläinen nainen otti koko
      tarjoiluastian omaan pöytäänsä, eikä ajatellut ollenkaan, jotta oli muitakin, jotka olisivat halunneet juuri vesimeloneja.Näin röyhkeää ja ylimielistä käytöstä en ole tavannut missään.
      ---Mistä sitten johtui rannalla, kun molemmilla puolilla rantatuoleissa oli venäläiset- ja aina hävisi joltain jotakin? Minulta ne vei nahkaiset kalliit sandaalit, mutta siinä vaiheessa kun aloin etsimään niitä, ei ollut enää vierustoveritkaan paikalla.
      --Hotellin uima-altaalla hävisi rantakasseista rahat, aina siinä vaiheessa, kun henkilö oli vähän matkan päässä hierojalla.,kuitenkin allas-alueella.
      Ostoksilla menin yhteen butiikkiin, ovensuussa seisoi 200-kiloinen
      venäläinen mies, joka esti pääsyni ko. kauppaan. Hän sanoi niet, my darling is inside, eikä päästänyt sisään.
      Käsitykseni mukaan poikkeuksetta kauppiaat inhoavat venäläisiä turisteja ja muutama hotelli oli kieltänyt enää ottamasta heitä asukikseen, koska varastavat ja tyhjentävät baarikaapit ja jättävät laskunsa maksamatta!. Muutenkin ovat epäsiistejä.
      Jotenka, minulla ei ole enää asiaa Thaimaaseen, niin kauan, kuin rajanaapurit siellä lomiansa viettää. Seuraavana vuonna on kohde toinen. Säälittää venäläisten puolesta, sillä onhan siellä sivistyneitäkin ihmisiä!

      • sinnekö kohta?

        Apua! Mikä hotelli?


      • doris7

        Eipä taida Thaimaa olla ainoa paikka, jossa venäläiset sikailevat. Kyllä niitä on muuallakin, valitettavasti. Myös täällä Suomessa. Jokapäiväinen kohteliaisuuskaan, kuten sanat: kiitos ja ole hyvä, eivät kuulu heidän sanastoonsa.


      • ygtug

        Kannattaa myös jättää Goa väliin,siellä myös sama ongelma,pahentunut vuosi vuodelta.Juuri sieltä tulleena sanoisin että ei enää sinne,valitettavasti


      • No.. Miten me?
        doris7 kirjoitti:

        Eipä taida Thaimaa olla ainoa paikka, jossa venäläiset sikailevat. Kyllä niitä on muuallakin, valitettavasti. Myös täällä Suomessa. Jokapäiväinen kohteliaisuuskaan, kuten sanat: kiitos ja ole hyvä, eivät kuulu heidän sanastoonsa.

        http://minnethaimaassa.blogspot.com/2013/09/turistina-bangkokissa.html
        olevat suomalaiset eivät aina ole myöskään käytökseltään sitä esimerkillisintä. Pattayan turismia tuskin tarvitsee edes mainita.


      • Anonyymi

        Ne täysiä sikoja


    • Näin se valitettavasti on että nuo venäläiset eivät osaa käyttäytä Thaimaassa,eikä tarvitse edes kytätä heitä mutta varaudu siiheen että kohta muutama innokas venäläisten puolustaja haukkuvat sinut kun uskalsit asaiasta kirjpoittaa.

    • ei näytä hyvältä

      Izvestijassa näyttää olevan tarjolla rahoitusta Thaimaan reissulle kattaa matkat hotellit ruuat ja käyttövarat, pjat godinaa takaisinmaksua.

      • ikuinen kesä

        On ne venäläiset ihmeporukkaa: rannalla nuori nainen ei meinannut millään suostua maksamaan aurinkotuolista, jolle oli ruhonsa asettanut, vaikka poika tuli maksua pyytämään. tarvittiin kolme rahankerääjää paikalle ennen kuin tämä hävytön neitokainen suostui pulittamaan bahteja pyytävillle! samoin pyyhkeellä vähän aikaa aiemmin varannut henkilö joutui luovuttamaan hotellin altaalla varaamansa paikan röyhkeälle venäläismaatuskalle, joka sysäsi sivuun pyyhkeen ja asetti ihraisen ruhonsa aurinkotuolille! no, ei anneta heidän pilata reissua, vaan nautitaan ihanasta auringosta, jota kaiholla kaipaan täällä Suomen lumikinosten keskellä!!!


    • jennimus1

      Missähän hotellissa noita ei olisi? :o

    • Kalinkkaa Jouluna

      Vietnamissa Phan Thiet:ssa Sea Lion hotellissa yrittivät tunkea joka väliin, kyynerpää piti pistää monta kertaa ettei tule eteen. Tönivät lapseni aamiaisjonosta jos en ollut itse vieressä. Vaimoni kädestä meinasi itärouva ottaa kahvipannun, ei antanut. Edellisenä iltana levittivät pyyhkeet joka ikiselle allastuolille aamuksi, tai ainakin suurin osa oli Venäläisten koska hotellissa oli todella paljon noita. Jouluna ja Uutena vuonna hotelli esittikin kalinkkkaa ja miljon miljon aalekrossia kerta toisensa jälkeen ja kovaa.
      Milloinkahan tulee ensimmäinen itänaapurivapaa hotelli, olisi minulla ainakin kysyntää?

      • Moro, oletko ikinä miettinyt omatoimimatkaa? Olen saanut hyviä vinkkejä paljon matkustaneilta.
        Yksi hyvä on, että varaa hotellin vain pariksi päiväksi tai ei ollenkaan.
        Näin olen tehnyt usemman kerran ja hyvin on pelittänyt.
        Paikan päällä saa mieleisensä hotellin pienellä iltakävelyllä.
        Helppo tarkistaa, onko hotelli "russian free".
        Voi käydä uima-altaalla ja katsomassa huoneen ja kuunnella, onko hiljaista.


      • Noinhan mä oon tehny
        tapsu55 kirjoitti:

        Moro, oletko ikinä miettinyt omatoimimatkaa? Olen saanut hyviä vinkkejä paljon matkustaneilta.
        Yksi hyvä on, että varaa hotellin vain pariksi päiväksi tai ei ollenkaan.
        Näin olen tehnyt usemman kerran ja hyvin on pelittänyt.
        Paikan päällä saa mieleisensä hotellin pienellä iltakävelyllä.
        Helppo tarkistaa, onko hotelli "russian free".
        Voi käydä uima-altaalla ja katsomassa huoneen ja kuunnella, onko hiljaista.

        Jo ajat, en varaa mitään hotellia mistään etukäteen, koskaan ei ole tullut tilannetta ettenkö olis mieleistäni hotellia löytänyt aivan smassa ajassa kuin pakettimatkalainen ja jos menen tuttuun paikkaan, tiedän jo useita vaihtoehtojakin. Viimeksi olin n. 60 huoneisessa hotellissa ainoana suomalaisena, jossa kaikki muut asukkaat olivat ranskasta, saksasta, italiasta, espanjasta, beneluxmaista, norjasta jokunen, olipa joku japanilaisryhmäkin. Ei ainoaakan venäläistä. Myös intialaiset on ryhmä jonka kierrän.
        Tuo mitä toinen nimimerkki "Igor vodka=huligan" kirjoittaa on täyttä roskaa.
        Varakkaat venäläiset eivät osaa käyttäytyä siinä missä keskiluokkaisetkaan. Öykkäreitä kaikki tyynni.


    • Hessu kymenlaaksosta

      Venäläisiä turisteja alkaa olla joka maailmankolkassa ja olisiko syy huonoon käyttäytymiseen se että matkailu heille vielä nuori, eihän 20 vuotta sitten Venäjältä päässyt kuin kutsuviisumilla tai turistibussilla esim. Suomeen.

      Siperiassa on monia suurkaupunkeja joista yllättävän lyhyt lentomatka Aasian turistikohteisiin ja Thaimaan tyristirysät ovattenkin nykyää melkoisen "kyllästettyjä" Venäläisillä. Käsittääkseni myös Venäjän ala-maailma on rantautunut pysyvästi esim Pattayalle ja Mafia pyörittääkin tyttö/pelibisnestä kovalla kädellä.

      Toivoisin Suomalaisten matkanjärjestäjien heräävän asiakkaisen toiveisiin tarjoamalla esimerkiksi Scandinaavista majoitusta sitä etsiville. Lapsiperheitäkin matkustaa Thaimaahan ja etuilevat/sikailevat Venäläiset aamupalalla vie lomafiiliksestä parhaan terän pois.

      Tripadvisor, kannattaa tsekata hotelli ennen varauksen tekoa.

      • Spasibo harasoo

        ""Venäläisiä turisteja alkaa olla joka maailmankolkassa ja olisiko syy huonoon käyttäytymiseen se että matkailu heille vielä nuori, eihän 20 vuotta sitten Venäjältä päässyt kuin kutsuviisumilla tai turistibussilla esim. Suomeen.""

        Kaikki on tapahtunut nopeaan, rajat auenneet, öljy ja kaasu tuoneet heille tuloja ja elintasoa. Ovatten omasta mielestään yksi maailman sivistyneimmistä kansoista jos heiltä itseltään kysyy mutta Sosialismi on jättänyt arvet ja pinttyneet tavat ajasta jolloin mitään ei saanut jonottamatta ja ilman roopuskaa ja kaikesta oli pulaa.

        Yhdyn kyllä keskusteluun ja sen viestiin itsekin paljon maailmaa kiertäneenä mutta en kuitenkaan lähtisi yleistämään että kaikki "toverit" käyttäytyvät moukkamaisesti lomillaan. Poikkeus kun vahvistaa säännön!


    • Volgan velmemme
    • Igor+vodka=huligan

      Varakkaat Venäläiset osaavat kyllä edustaa maataan mutta ei niitä näykkään Thaimaan massaturistimestoissa,.tuo keskiluokka on se mikä käyttäytyy kuin maailmanomistajat!

    • Loman pilaajat

      Intiassa Goa sama meno, olen 20 kertaa reissannut aina n.2kk reissuja .Nyt riitti, jo 3 vuotta terrorisoineet koko kohteen, en koskaan asu samassa paikassa vaan ympari Goaa ja aina on Venalaisia. Aamusta alkaa metakka aamupalalla, sitten rantaan vodkapullojen kanssa klo 10 ja menoksi, tapellaan ranta tuoleista ja kaikista hinnoista mita rannalla kuluttavat, osa jattaa maksamatta, jopa on kutsuttu poliisit paikalle selvittelemaan riitoja, siis naiset ihan kauheita, humalassa tappelevat rannalla keskenaan, oksentelevat, kaupoissa pois alta muut tyyliin.Minulla useita monen vuoden Intialaisia ystavia, putiikinpitajia, ranta ravintoloiden pitajia ym. Ovat aivan kyllastyneita naihin Venalaisiin joilla nyt mahdollista matkustella Aasiassaym.Vaatekauppiaat kertovat etta jopa varastavat ja tinkivat niin paljon etta pitaisi ilmaiseksi jakaa asut ym.Osa ilmoitti minulle jos ei lopu tama seko meno niin eivat avaa ensi kaudella putiikkiaan.
      Lennoilla aivan sama meno, edessa istui 11h Venalainen nainen jolla tosi pitkat ja paksut mustat hiukset, koko ajan silla oli tapana nostaa koko karvakasa selkanojalle, ne roikkui siis minun veto poydalla, no kestin siihen asti kun ruokailu alkoi, en tosiaan pienesta valita, kova maailmanmatkaaja jo vuosia. Sanoin naiselle tietamatta silloin etta Venalainen, tosi kohteliaasti voisiko lopettaa hiusten tuuletuksen kun alkaa juuri ruokailu, voi herran jestas mika raivari, ei lopettanut, piti emo pyytaa huomauttamaan, sitten se loppui mutta vaan silloin kun syotiin. Oli kiva 11h valilaskuineen.
      Ei siis Aasiaan, tutkin tarkkaan missa eivat majaile,lomaile Venalaiset ja sinne.

    • Российская Федерация

      Kyllä Thaimaasta löytyy vielä "velivapaita" lomakohteita, mutta kaikissa suurimmissa ovat valtavieraina.

    • tiger4

      Kannattaa ottaa hotelli vaan pariksi kolmeksi päiväksi kerrallaan.

      • oikejuf

        Olen omatoimimatkaaja ja vältän lomaa Aasiassa uuden vuoden molemmin puolin, koska silloin se viimeinenkin Sergei on ulkomailla lomalla. Velivenäläinen ei osaa käyttäytyä. Ja saattaa pari sukupolvea mennä, ennen kuin tapoja heiltä löytyy.

        Toivoisin vain velivenäläisen harratavan enemmän kotimaanmatkailua.


    • loma Kesäkuu 2013

      Sama homma on nykyään myös Kreikassa ja Kyproksella. Venakkoja valtavasti ja harvemmin edustavat maataan kunniakkaasti. Viimekesänä lomailimme Kreetalla Agia Marinassa ja hotellissamme oli ehkäpä 30 venäläisturistia. Vaikkakin todettanekoon että he asuvat maailman suurimmassa maassa ei se saisi nostattaa puuttuvaa omaatuntoa niin että aurinkotuolit varattiin ennen aamupalaa,..aamupalalla asiallisesta jonotuksesta ei ollut tietoakaan vaan suora koordinaatti sinne missä ruokaa oli, hamstrausta, roskaamista, 2 viikkoa sitä katseltiin ja uusi ryhmä jatkoi samaa rataa.

      Lähdemme Kreikkaan myös ensikesänä mutta tulen varmistamaan ennen lopullista varausta että hotellimme on Venäläisvapaa!

    • Asia on vai niin. jos haluaa että ryssiä ei näköpiirissä ole syytä on silloin hakeutua Thaimaan pienempiin kohteisiin Esim Koh Lanta,Khao Lak.Noista edellä mainituista kohteista kokemusta Khao Lak sta joulukuulta 12 ja Koh Lanta samoin joulukssa 10 eipä ryssiä näkynyt,mutta ollessani marras/joulukuussa 11 Phuketin Kata Beach llä niin rysssiä vilisi kuin vilkkilässä kissoja joka puolella .En sitten tarkoittanut tätä miksikään mainokseksi ,vaan totesin tämän asian varmasti moni Thaimaan kävijä on kanssani samaa mieltä.

    • ällöttää

      Kus on noussu lippalakkiin. Maatuskat tölväsee aina pikkuisen ohittaessaan toisen naisen, kun ei tie riitä. Kauhee pölötys, eivätkä osaa edes Englantia. ----Ei heille kannata olla ystävällinen, mut ei lomaansakkaan kannata pilata, vaan pikemminkin naureskelee heidän törttöilylleen.-- Kyllä ne kohta silmille yrittää, mut ainahan voi koettaa!

    • RYYYSSÄÄÄÄ

      Vielä vähän aikaa sitten suomalaisetkin käyttäytyivät Virossa kuin siat pellossa ja se näytti siltä koska heitä oli enemmistö turisteista . Samoin Thaimaassa nyt venäläiset sillä heitä on paljon. Ja muutama vuosi sitten kuulin samoja tarinoita englantilaisista. Olen toki nähnyt myös ylhäällä mainittua tarpeeksi, mutta silti suurin osa venäläisistä ovat olleet avuliaita ja hyviä kavereita.

      • Mene kuule punaiselle torille kaverraamaan noiden ryssien kanssa.äläkä puolustele heitä näillä sivuilla.


    • pekka puskanen

      Olen vieraillut Venäjällä työni puolesta joitakin kertoja ja todennut, että kyynärpäätaktiikkaa siellä joutuu kaikissa jonotustilanteissa käyttämään. Tykkäävät ohitella ihan kybällä.. Samaa kyynärpäätaktiikkaa käytän siis myös lomamatkoilla, jos heihin törmään.

    • suvaitsevainen akka

      venäläiset ovat ihmisiä siinä kuin kaikki muutkin, mutta harvinaisen tyhmiä, röyhkeitä ja kielitaidottomia. Eivät omaa alkeellisempiakaan käyttäytymissääntöjä ja kohtelevat muita ihmisiä kuin entisajan diktaattorit aikanaan. Ei auttanut vaikka hotellissamme ei asustellut yhtään venäläistä, silti joka paikassa ne öykkäröi. Jätän minäkin Phuketin matkailun toistaiseksi (harmi) kunnes on riittävästi hotelleja jotka ovat ryssävapaita ja näin ollen myös esim.rannalla ei tarvitse katsella kun kaivelevat "voipapereistaan" aamiaiselta varastettuja sämpylöitä, juovat lämmintä pussikaljaa, roskaavat ja möykkäävät.
      Toinen vaihtoehto tietenkin on, että oppivat käyttäytymään ja kunnioittamaan toisia ihmisiä silloin ei minulla ole mitään heitä vastaan.

    • Kysyvä Prismasta

      Asun Kymenlaaksossa ja olen palvelualalla, mistä johtuu että Venäläiset kyllä kayttäytyvät paremmin Suomessa kuin esim Thaimaassa?

      a. Onko Thaimaa Venäläisten silmissä Banaanivaltio jossa tehdään mitä halutaan ?

      b. Onko Pietarin läheisyys eduksi Suomelle ja ihmiset keskimääräisesti "länsimaalaisempia" kuin muualla Venäjällä?

      c. Onko ruoka Thaimaassa niin paljon parempaa kuin Suomessa että sitä tarttee rohmuta?

      d. Antaako Venäläisten puutteellinen kielitaito paljon anteeksi huonoa käytöstä paikallisten silmissä?

    • katabeach

      Toiset aivan kamalia ainakin nuoremmat ihmiset.Osa ei katsonut omia muksujaan vaan mutsit ehostivat itseään.Altaalla oli pari tapausta jossa onnettomuus ei ollut kaukana.Onneksi sattui olemaan suomlainen mies joka pelasti tilanteen

    • Sergei ja Sveta

      Mm. Novosibirsk,...suurkaupunki Siperiassa, viikon Thaimaan lomia saatavilla täysylläpidoin 16000 Rub/400 Euroa joten ei ihme että jokainen Sergei on Pattayalla ja Phuketissa jatkamassa sukuaan ja Svetlanat syömässä pöytää puhtaaksi;)

    • etelänpera

      Nää jutut on kyllä niin tosia. Huomaa kyllä että viimeisen 5 vuoden aikana vaan lisääntynyt tuo naapurivaltion väki tuolla Thaimaassa, on ihan kyltit ja kaikki jo niitten kielellä että varmasti tuntevat olonsa kotoisaksi. Päädyin tuossa juttelemaan paikallisen hotelliketjun omistajan kanssa ja sanoi että ne on venäläiset suuret matkayhtiöt jotka ovat ostaneet kovalla rahalla hotellipaikkoja, varsinkin näistä suurimmista Phuketin hotelleista. Oli kyllä viime reissulla yksi huvittavakin tapaus kun olimme aamupalalta tulleet jo aikaisin ennen 8 altaalle ja siinä sitten pyykeet oli jo tuoleissa ja päätimme lähteä osa porukasta uimaan niin eikö sillä välin venäläinen, noin viiisissäkymmenissä oleva pariskunta saavu juuri siihen tuoleillemme ja kysymättä muulta seurueeltamme ottaa pyyhkeemme siitä pois ja läski venäläiseukko rysähtää tuoliin niin kaverini olikin nokkelana poikana lähestyvän "uhan" havaittuaan laittanut selkänojan lukituksen ns. puoleenväliin niin räsähti tämä eukko siihen pitkin pituuttaan. Siinä sitten molemmat lähtivät kiroillen jotain valittamaan sinne allasbaarin suuntaan. Saatiin kyllä makeat naurut siitä ..oli ihan oikein niille.

      • repese4

        Olen käsittänyt, että venäläisturistien määrä on hyvin riippuvainen myös ajankohdasta. Joulu-tammikuussa on todellinen venäläisryntäys esim phuketissa. Loka-marraskuussa ja maalis-huhtikuussa sen sijaan venäläisten osuus kaikista turisteista on selvästi vähäisempää...


      • I keep smiling
        repese4 kirjoitti:

        Olen käsittänyt, että venäläisturistien määrä on hyvin riippuvainen myös ajankohdasta. Joulu-tammikuussa on todellinen venäläisryntäys esim phuketissa. Loka-marraskuussa ja maalis-huhtikuussa sen sijaan venäläisten osuus kaikista turisteista on selvästi vähäisempää...

        repese tattista, sillä valitsin sattumalta oikean ajankohdan lomamatkalleni..


    • Bantayan island

      Ei mua nyrpi nuo Venakot juurikaan senenempää kuin muutkaan kansallisuudet Thaimaassa,.muistelen Phukettia vuonna 1994,..lensin reittilennolla Frankfurtin ja Bangkokin kautta Phukettiin. Kävin sukelluskurssin ja nautin rauhallisesta lomasta Karon Beachilla.

      Saari oli paratiisi,.ei venakkoja,.ei juurikaan suomalaisia eikä muutakaan turistihömpötystä. 2 vuotta sitten samainen kohde,..ja pettymys,..täyteenrakennettu, kallis ja massa/seksiturismilla pilattu entinen paratiisisaari.

      Filippiinit,.tarjoaa paljon enemmin samalla rahalla ilman että olisi kielivaikeuksia,..7200 upeata saarta jossa voin viettää monasti resorttiloman ilman yhenyhtä valkoista naamaa ja saatikka sitten Venakkoa!

      UPEAA!!!!!

      • Fifty Euros

        Olen aika samaa mieltä kanssasi, charterlomat ovatten pilanneet Phuketin totaalisesti ja Venäläiset tekevät tuloaan niin turismissa kuin bisneksessäkin. Odottakaamme kun Venälaiset ottavat ohjat käsiinsä kuten Pattayalla on käynyt,..yleisin kieli taitaa olla Harasoo dievushki..skolka stoit? :)


      • säät Philippiinit

        Sorry vähän asian vierestä. Eikös ne säät Philippiineillä ole kovinkin erillaiset kuin thaimaassa, pari kertaa vuodessa uutisissa jostain hirmumyrskyn tuhoista näkee telkkarista. Milloin philippiineiile kannattaa matkustaa että välttyy noilta säiltä ?


    • Ei venäläisiä, kiito

      Täysin samaa mieltä yllä olevien kirjoittajien kanssa. Phuketissa on venäjänkielellä jo kaikki menuut, tieopasteet ja mainokset. Kovaa remuamista ja ääntä pidetään partsilla tai hotellin pihalla aamuun asti. Kyynärpää taktiikalla ohitetaan jonot ja odotukset. Sama pätee Goaan Intiassa. Heitä on enemmän kuin mitään muita turisteja. Mutta useimmiten heillä on rahaa kuin roskaa ja rahalla saa ja se on nostanut myös hintoja yleisellä tasolla. Mutta ei heistä todellakaan tykätä, niin on monet sanoneet myös Goassa ja siellä on jo hotelleja joihin heillä on porttikielto. Onneksi.

      • Ei enään Phuket

        2012 käytiin Phuketissa viidennen kerran ja todettiin että ei ole enään meidän paikka koska venäläiset valloittaneet sen.Hyi mitä öykkäröintiä .Viikko sitten tultiin Thaimaasta ja siellä missä käytiin ei ollut venäläisiä ja loma oli täysi 10.


      • Utelias ukkeli
        Ei enään Phuket kirjoitti:

        2012 käytiin Phuketissa viidennen kerran ja todettiin että ei ole enään meidän paikka koska venäläiset valloittaneet sen.Hyi mitä öykkäröintiä .Viikko sitten tultiin Thaimaasta ja siellä missä käytiin ei ollut venäläisiä ja loma oli täysi 10.

        Annahan mulle tippi mistä lyöytyy Thaimaan lomakohde ilman Naapurikansaamme?


      • tryrty
        Utelias ukkeli kirjoitti:

        Annahan mulle tippi mistä lyöytyy Thaimaan lomakohde ilman Naapurikansaamme?

        Chiang Maissa en nähnyt yhtään venakkoa..


    • ari jari

      Khao Lakissa en kartaakaan joulun ja uuden vuoden aikaan kuullut venäjän kieltä saatika muuten heitä nähnyt. Mutta emme kyllä majoittuneet missään isossa hotlassa vaan pienessä bungalowmajoituksessa jossa pääosin saksalaisia.

      • Palmissa lomaillut

        Paljon oli venäläisiä Katalla ja hinnastot ja kyltit täynnä venäjää. Ravintolassa tosin oli joskus tarjoilijat helisemässä kun ruokia valikoivat. Odottavat ilmeisesti, että niiden pitäisijä venäjääkin osata puhua. Meidän hotellissa niitä oli vähän eivätkä öukkäröineetja etuilleet ( kata palm resort ).


    • Katalta saapunut

      Sääliksi käy paikalliset kauppiaat ja hotellihenkilökunta,venäläiset kohtelevat heitä todella epäkunnioittavasti.Eivät osaa puhua kuin venäjää ja odottavat että muut ymmärtävät.Käytös todellä röyhkeää.Aamupalalla tehdään eväät koko päiväksi ja illalla syötiin pitkänkaavan kautta ja valitettin että ruoka oli huonoa ja jätettiin maksamatta.Etuilua ja tönimistä.Kyllä oli shokki venäläisten määrä phuketissa,onneksi se loppuu parinvuoden päästä,silloin loppuu heidän viidenvuoden periodi phuketissa.

      • Kapa, Tepa & Jere

        Olimme poikaporukassa Patongilla,.sillai hieman hatuttaa että ihan Suomalaisen näköisiä Suomea puhuvia sällejä luullaan Venäläisiski ja hieman nyrpistellään otsaa.


    • ajan muuttuu

      Pitkään on vennäinenot eleskelleet nyt velaksi, kohta alkaa olla maksun aika. Sellaisia uutisia alkaa tulla, että sielläkin alkaa olla maksuvaikeuksia.

      Thaikkulassa käydään 5v maksuajan lainamatkalla, on siinä v.itutusta maksella takas, kun ei tavan enolla ole, millä mällätä.

    • hullun hommaa

      Jykä hoitelee heidän velat pois siinä sivussa kun rahanpesutkin.Siitähän on ollut tietoa nyt aviiseissa kovastikin

    • 3+4

      Hyvät ystävät, venäläisten mollaaminen, oletko tosissanne ...

    • toimeen tullaan

      Itse olin viime talvena phuketissa ja minua ei he ainakaan suuremmin häirinneet. Ainoa asia mikä hiukan närkästytti oli, etteivät peseytyneet yhtään ennen altaaseen menoa ja vesi meni aivan kamalan hajuseksi ja näköiseksi heidän ryhmänsä vierailun jälkeen.
      Ehkä osaan pelata heidän kanssaan paremmin ja en ole turhan kohtelias jos minua yritetään ohitella?
      Yhtenä aamupäivänä kun rannalla oli hirveesti porukkaa ja mieheni kanssa etsitiin vierekkäisiä vuoteita, niin vedin itseni lankuksi aurinkotuoliin yhden venäläisporukan edessä, kun mieneni etsi vielä muualta. Enkä suostunut ymmärtämään yhtään mitään heidän häätö yrityksiään.
      Nyt olisi aurinkotuolipojallekkin löytynyt heiltä heti raha jos olisin lähtenyt, mutta enpä suostunut. Kassit ja pyyhkeet toiseen tuoliin ja meikäläinen kuin valas siiihen toiseen. Yhtään tuolia ei irronnut.
      Pitäkää ihmiset puolenne.

      Samoin kolhin mennen tullen niitä kaapinkoisiä äijiä kauppojen ovilla. Muksis vaan ja uudestaan muksis jos ei suostunut siirtyyn heti, kun halusin kauppaan. Ei ne ainakaan naisiin uskalla käydä käsiksi ja tuskin miehiinkään. Ei ne sentään sinne tappaleen ole tulleet ja jos olisivat niin kaippa siinä poliisit tulis paikalle?
      Älkää antako niille etulyöntiasemaa heidän röhkeytensä takia. Varmaan he kertoo keskenään hauskoja juttuja kuinka heidän miehensä ovat estäneet muiden kauppaan pääsyn?
      ja tähän vielä se, että heissä on ihan hienojakin sivistyneitä ihmisiä, mutta osa on sellaisia uus rikkaita jotka ei ole paljoa matkustelleet ja heille ei ole kukaan opettanut suuren maailman käytöstapoja. Jossain uralilla koko ikänsä vuohia paimentaneet ja sivistys on jäänyt saamatta?

    • faktum est

      Ongelma ei ole pelkästään Thaimaahan liittyvä, sama ongelma esiintyy kaikkialla, mihin venäläiset itsensä tunkevat.

    • Sain slobonäppylöitä

      Odotamme innolla, milloin ensimmäinen matkanjärjestäjä alkaa tarjoamaan ryssävapaita hotelleja, tyyliin "vain länsimaisille asiakkaille". Tällaiselle hotellille olisi taatusti kysyntää!

      • Etsikää omatoimisest

        Omatoimisesti kun matkaa niin tietää. Tammikuussa taas kuukaudeksi hotelliin mihin belgialaiet ja ranskalaiset tekevät matkoja. 1040 € 30 yötä 3½ tähteä ei rannalla( 10 min kävellen) siitä se ½ tähteä pois.


      • enfanimuttenpiittaa
        Etsikää omatoimisest kirjoitti:

        Omatoimisesti kun matkaa niin tietää. Tammikuussa taas kuukaudeksi hotelliin mihin belgialaiet ja ranskalaiset tekevät matkoja. 1040 € 30 yötä 3½ tähteä ei rannalla( 10 min kävellen) siitä se ½ tähteä pois.

        Ehkä teijän kannattais unohtaa Taikkuland kokonaan, ettei lomanne pilaannu.


    • 7+11

      Miten sanotaan venäjäksi "painu helv***tiin","älä töni", "varattu", "ole ihmisiksi" jne.?

      • finnish citizen

        Koetapa englanniks..


      • wauziwau!
        finnish citizen kirjoitti:

        Koetapa englanniks..

        Vennäin ihmiset puhuvat vennäin kieltä, ookko kuullu?
        Suomalainen omatoiminen löytää kyllä paikat, paikallinen majoituksen tarjoaja on hyvillään suomalaisesta asujasta. Muistan eräänkin tapauksen:
        Mulla on monessa thaimaalaisessa kaupungissa joitakin suosikkihotelleja, siis jokaisessa niistä useitakin joihin majoitun. Eräässä paikassa (en mainitse hotellia tarkoituksella) tulin sattumalta juuri aulaan, kun hotelliin oli tulossa arabeja (etniseltä taustaltaan). Olen tottunut tapaamaan tuossa hotellissa useina vuosina mm. saksalaisia, itävaltalaisia, ranskalaisia, japanilaisia, pohjoismaalaisia (en venäläisiä, arabeja, intialaisia), kaikinpuolin viihtyisä ja rauhallinen ilmapiiri. Vastaanottotiskillä sanoivat hotellihuoneiden olevan kaikki varattuina sillä hetkellä - siihen arabit pitivät neuvottelutuokion ja kysyivät milloin vapautuu ja olisiko myöhemmin tilaa? Vastauksena tuli, ettei pysty sanomaan milloin ja ilmoitti vielä huoneen hinnaksi suolaisesti puolet suuremman summan kuin esim. itse aina maksan. Menivät etsimään hotellia muualta.


      • vanaha ruskinmatkaaj

        Tarjoo joka paikkaan

        DOPRA HUJAA

        Pidä nyrkit valmiina lyö heti ko silimä välttää


      • enaio lyyvä kuiteska
        vanaha ruskinmatkaaj kirjoitti:

        Tarjoo joka paikkaan

        DOPRA HUJAA

        Pidä nyrkit valmiina lyö heti ko silimä välttää

        Ihan vaan kuuriittani kysäsen, ett ookko ite koittanut em. keinoja?


    • finnish citizen

      En oo. Skriivaisin tähän, ett mihin hotlaan aion, mutten uskalla. Taannoin, ku majoituksestani mainitsin, niin joku järkipetteri sai fiilikset koko Thaikkulandiaa kohtaan ihan matalaks. Katotaan, että kuinkä käy tällä kerralla.

      Mieletöntä matkaa!

    • vain venäläiset?

      Onneksi vain yksi kansalaisuus käyttäytyy huonosti?

    • Bachata

      Aika masentavaa luettavaa.... olen lähdössä poikani kanssa maaliskuussa, onneksi yksi kirjoitus oli hieman positiivisempi; maaliskuun tietämissä ei olisi niin paljon venakkoja kuin esim jouluna. Ollaan menossa Phuket Orchid resortiin ja kirjoituksista päätelleen siellä paljon venakkoja... täytyy vain toivoa ettei maaliskuussa niitä olisi paljoakaan, muuten menee stressilomaksi taistellessa mm paikoista, jonopaikasta jne... ei jaksaisi. Mutta Egyptissä yksi kokemus erittäin ihana; oltiin ainokaiset suomalaiset sukellusreissulla ja muut venäläisiä, veneen kapteeni päästi meidän 1. veneeseen ja kohdeltiin todella hyvin ihan vaan siksi kun oltiin suomalaisia. Saatiin venäläisiltä tosi vihaisia katseita, mutta oli se nautinto näyttää heille että hyvällä käytöksellä saa mahtavan kohtelun : ) Taidan kysäistä A-matkoilta olisiko yhtään hotelli ko kohteessa jossa olisi vähemmän venakkoja kuin em.

      • huppii pittää olla

        Kivahan niille venakoille (on siis venäläinen nainen) on naureskella, hyvällä supliikilla pääset jopa njusasemaan.


      • mimasp

        Meillä lähtö myös maaliskuussa samaiseen hotelliin ja kauhuissani olen täältä näitä kirjoituksia lukenut.. Täytyy vaan toivoa parasta:)


      • mimasp
        mimasp kirjoitti:

        Meillä lähtö myös maaliskuussa samaiseen hotelliin ja kauhuissani olen täältä näitä kirjoituksia lukenut.. Täytyy vaan toivoa parasta:)

        Bachatalle siis täällä huutelin :)


      • valitettavasti

        Siellä on vastassa venäläisiin vittuuntunut hotellihenkilökunta, joita ei paljoa naurata. Eipä suotta moni kirjoita venäläisvapaan hotellin tarpeellisuudesta. Se myytäisiin skandinaaveille heti täyteen.


      • buriman
        mimasp kirjoitti:

        Meillä lähtö myös maaliskuussa samaiseen hotelliin ja kauhuissani olen täältä näitä kirjoituksia lukenut.. Täytyy vaan toivoa parasta:)

        minä en väistä enkä peräänny Missään vaiheessa!!!!


      • venalaisia liikaa !

        Tulin justihin Orchidista kolmannen ja viimeisen kerran. Täynnä huonokäytöksisiä venakkoja. Hotellin oman matkakaupan tilalle tullut venalainen matkatoimisto Pegas. Muutettiin kesken loman Lagunan golfkentän viereen, niissä ei ole venakkoja.


    • maailma 2000-luvulla

      höpö höö, tämä venäläisillä pelottelu on kyllä jonkinlaista ryssävihan markkinointia. Samanlaisia ne on kuin muutkin ihmiset, toki pamisevat kuin kuuma peruna olisi suussa, omaa äidinkieltään.

    • Bachata

      mimasp: joo, ei juuri naurata.... mutta yksi pieni toivo on siis ettei niitä ole kauheesti maaliskuussa.... Mut pidetään me suomalaiset yhtä ja Suomi kunniassa : ) maailma 2000-luvulla: valitettavasti en ole törmännyt juuri niihin mukaviin ja hyväkäytöksisiin venäläisiin, toivoisin niin kovasti heitäkin näkevän. Olen itse matkustellut paljon eri maissa ja joka paikassa venäläiset ovat käytöksellään saaneet paikallisten vihat niskaan, valitettavasti. Ja mitä noi naiset leikkivät ollessaan kaupassa, kun mies on ovella estämässä toisten tuloa kauppaan... kuvittelevat olevansa jotain Jennifer Lopezeja, joille pitää antaa kauppa yksityiskäyttöön...hahhahhaaaa!!!! Naurettavia!

    • Mölli

      Täällä foorumilla on jonkin sortin trolli ennätys. Ei ne venäläiset ole sen kummempia missään ollu ku suomalaisetkaan, esim egyptin lomalla oli eräs Suomalainen rouva umpihumalassa pelkissä rintsikoisa lähtöaamuna. Joka maasta löytyy näitä törttöjä.

      Että vähän ajatusta mukaan kun lukee näitä foorumeita, täältä kun kysyy niin heti on joku juuri kyseissä " kohteessa paljon ollut" valittamassa. Jokke pappa sun muut nimimerkit kannattaa unohtaa, ovat ihan selviä trolleja.

    • jokke-pappa4

      Vieläkö Mölli joku katselee punaisten lasien läpi niin kuin 70 luvun punikit? toveri on reilu työmies, Moskovits hyvä auto, ei toveri, toveria ryöstä, se ryöstäjä ollut toinen suomalainen turisti, siellä kaikki paremmin kuin meillä, arvostella ei saa, ammutaan toisinajattelijana.

      Suomessakin on näitä suuren venäjän ihailijoita, ihan dosenteista lähtien.

      Mutta kumma juttu kun näkee näiden ryssien touhun omin silmin, ja yleinen aihe joka maassa, niin tämmöinen Punikki-Mölli täällä koittaa vakuutella, PS ryssillä oli siellä Egyptissä hyvä keino varastaa ruokaa, niillä oli laukussa oikein lokerikot mihin kippasivat, olivat jo matkaan lähtiessä varautuneet,

      ota ne punikkilasit päästä pois, ja kattele mailmaa niin kuin se on.

      Sori vaan kun se Neuvostoliitto kaatu ja paluuta entiseen ei oo, näillä pitäis mennä

    • Bachata

      Mölli: joo, kyllähän me suomalaiset osataan örveltää tuon viinan kanssa ja onhan se ikävää katsottavaa. Tosin tämä suomi-örveltäjä yleensä itse vaan kokee örvellyksen seuraukset karvaasti. Mutta tässä keskustelu-ketjussa puhutaan nyt thaimaasta ja venäjän turisteista. Jokainen saa olla venäläisistä sitä mieltä mitä itse on, mutta kun itse en vaan ole siis oikeasti kohdannut mukavaa ja hyvä käytöksistä venäläistä maailmalla. Ja nyt olen harmissani jos venäläiset on "vallanneet" Thaimaan. Olen kuullut monta tarinaa kuinka venäläisten myötä mm hinnat siellä nousseet, kun he eivät tingi yhtään jne. Ja lomalla ei jaksaisi tuota kyynerpäätä tuntea kylkiluissaan kauheesti. Loma jos menee muutenkin tappeluksi heidän kanssaan mm allastuoleista jne,niin kyllä se pistää miettimään lomakohdetta tuliko valittua oikein...?

      • hospotipomiloi

        Komppaan bachata ja jokke pappaa. Kyllä se vaan näin on ja pahenee vuosi vuodelta. Hyvin harvoin on heissä hyvin käyttäytyviä. Mutta raha se on joka puhuu, pakko thaikkujen on niitä sinne ottaa.


    • spektaakkkeli över
      • Gospodin1

        otsen prijatno;-D!!!


    • Bachata

      Ja videon sanoma on...? Ja miten se liittyy ko keskusteluun...? Ihan vaan puoli-blondina kyselen.... Kaunis nainen kyllä on, mutta....?

      • buriman

        onko operaattori alkanut nusaista ruskipoikia kun ei oikeesti kiltti viesti läpäise HÄH!!!


      • rautasaappaan jälki

        36 olympiaadin jälkeen aloitetiin valmistuminen maailmanvalloitukseen, sama Sothsin jälkeen. Moskvan Polina toki nätti meikeissä, miten ketjuissa ?


      • oma atomi pelastatt
        rautasaappaan jälki kirjoitti:

        36 olympiaadin jälkeen aloitetiin valmistuminen maailmanvalloitukseen, sama Sothsin jälkeen. Moskvan Polina toki nätti meikeissä, miten ketjuissa ?

        turha itkeä Naton perään, ei siitä ole hyötyä.

        Nyt pitää Suomen tehdä näyttävä atomipommin koelaukaisu vaikkapa Moskovan Polinan pään päälle !


      • suom huom
        oma atomi pelastatt kirjoitti:

        turha itkeä Naton perään, ei siitä ole hyötyä.

        Nyt pitää Suomen tehdä näyttävä atomipommin koelaukaisu vaikkapa Moskovan Polinan pään päälle !

        Polina on Ukrainalainen


    • aurinkorasva

      Hep! itselle nämä venäläiset tulivastaan ensikertaa buketissa käydessäni. aienmilla viidellä thaikku reissulla ei edes tullut mieleen, että näitä kuspäitä on täälläkin...
      Noo ei ne kyllä mun lomaa häirinneet mitenkään, kun asennoitui oikein. Lähinnä seurasin innolla niiden vuohotusta. tossa meidän hotlassa oli mahtat altaat ja yksi ns hiljainen allas-osasto. Jossa ei ollut lapsia tai mitään poreitä yms. Mutta venakot asusti huoneissaan ihan siinä vieressä. Vodkaa näytti menevän aamusta auringon laskuun. Rööki savus ketjussa. Kansan lauluja tapailtiin laulaa yksin ja yhdessä. Niiden naiset pörräs leopardi pigineissään, preezerit kädessä ympäri allasta. Ja huutelivat ukoilleen ohjeita altaan yli parvekkeille... Siltikin mahtava lomafiilis jäi itselle. Ja tulihan sitä itsekin kipaistua kaljalla päivittäin ja katalta panglaroadille kattelee menoo.
      Nyt suunnitteilla matkaa 2015 talvelle. Tälle reissulle sit vaimon ja 2 pikkusen kanssa. Edellisestä matkasta viisastuneena palataan pienemmille mestoille...

      • vaan 1 vast

        Pakko vastata, että keksitkö kaiken vai millä vakuutat, että kirjoitit totta?


    • PekkaKoopeli

      Mitä te menette sinne turistirysiin thaikuissa. Itse menen Filippiineille myös rantakohteisiin. Ei ole venäläisiä eikä suomalaisia näkyny.

      • Inhokit

        Mitä meinaatte onko tämä Ukrainan kriisi ja muut pakotteet vähentänyt venäläisten määrää Thaimaassa?


    • Näitä lisää?

      Venäläiset käyttäytyvät joka paikassa yhtä huonosti. Lappeenrannssa söimme pitseriassa kun venäläistä rupesi lappamaan ulkoa pizzerian vessaan. Kuseksivat ja paskoivat ja poistuivat paskottuaan. Tällaista on venäläinen tapakulttuuri.

      Juvan ABC:lla venäläisiä pitää opettaa kyltein tekemään tarpeensa pyttyyn, eikä sen viereen. On varmaan rasismia epäillä älykkyyttä, jos vessanpöntön käyttö tuntuu liian hankalalta vaikkakin ensinäkemältä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe