AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Missä päin stadia voisi tavata venäläisen miehen?

Missä päin stadia voisi tavata venäläisen miehen?

7 Vastausta 118 Lukukertaa
Hei asiasta tietävät,

Kysymykseni saattaa kuulostaa hieman hassulta mutta jos joku tietää, vastaile toki :) Olen asunut pitkään pois Suomesta ja totuin siellä ollessani tietynlaiseen mieskäyttäytymiseen jota moni suomalainen mies ei valitettavasti voi tarjota ( tämän tarkoitus ei muuten ole parjata suomalaista miestä, totean asian vain omasta näkökulmastani).

Halusin tavata kohteliaan, rauhallisen ja mukavan venäläisen / slaavilaisen miehen Suomessa. Mistähän näitä aarteita voisi etsiä? :)
Haluat siis joutua nyrkin ja hellan väliin kotiäidiksi?
KokeileTallinkin satamaa Jätkäsaaressa, siellä kuhisee venäläisiä ja virolaisia miehiä. Tai sitten Rautatientoria, junat Venäjältä saapuvat ja lähtevät sieltä. Myös raksatyömailla saattaapi löytyä.
Raksatyomailta tapaa venalaisia parhaiten yoaikaan kun ne on nussimassa sielta kaikki tavarat.
no sepä merkillistä....eikai kukaan tavaraa tarjoa raksalla.
Hurjasti onnea etsintään! Voisin suositella osoitetta www.mail.ru ja siellä "dating" osiota (знакомства).

Onnea etsintään :)
Heippa! Kiva et kiinnostuit.. ite tykkäät virolaisista miehistä.. mutta melkein samanlaisia ovatkin..! :D paitsi mielestäni virolaiset vähän hassumpia ja huumorintajuisia sen takia pidän heistä enemmän. Olen ollut kohta 2 vuotta virolaisen miehen kanssa yhdessä. Kannattaa käydä comeetassa yö klubissa kontulassa, jos tahdon slaavilais miehen.. ainakin näin olen kuullut stadin öistä, että siellä päin olisi... :)
Kannattaa mennä syömään vaikka venäläisiin ravintoloihin ja kysellä sieltä ... Stockmann , keskustan lähellä. Myös sport academy kun on venäjä-suomi pelejä.
 /   /  / Missä päin stadia voisi tavata venäläisen miehen?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Match.com

Oletko sinkku?

1/3 kaikista suomalaisista sinkuista on jo kokeillut deittailua netissä, mikset sinäkin! Match.com on helppo ja turvallinen tapa aloittaa nettideittailu! Liity täysin ilmaiseksi!

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta