Grand Holidays Club -toiminta

Erkki

Onko kenelläkään kokemuksia Grand Holidays Club -värväystoimintasta? Jouduimme joulukuussa 2012 sen kohteeksi Teneriffalla vieraillessamme Los Americas -rannalla. Olen valmis kertomaan kokemuksistamme, jossa koimme tulleeksi huijatuksi, mutta haluaisin ensin tietää olemmeko ainutlaatuisia.
Erkki

14

630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katrikki1

      Hei Erkki!

      Me kävimme jonkun toisen klubin esittelyssä (Voyager tai joku vastaava), josta "voitimme" ilmaisen viikon grandholidaysclubin Fuerteventuran Atlantic Gardenissa. Tuskin saamme koskaan tuota ilmaista viikkoa heillä, mikäli sinä koet tulleesi huijatuksi heidän toimestaan. Ihan asiallisen näköiset nettisivut Grandholidaysilla on kyllä. Me olemme liittyneet suomalaiseen Holiday Clubiin Kanarialla, uskon, että meitä ei ole huijattu. Kyllä aluksi kylmäsi tehdä kauppakirjaa, mutta luotan, että ihan ok firma.
      Katri

      • pietari3

        Ihan mielenkiinnosta täytittekö voittoa lunastaessanne kyselylomaketta hotellia varten allekirjoitusten kera ja oletteko yrittäneet lunastaa voittoa?

        Tässä vähän arveluttaa mihin sitä tuli nimensä laitettua vähän aikaa sitten, jälkeenpäin vain kylmännyt että tuleekohan sieltä postissa jotain maksulappuja.. Tarksitettiin lappu moneen kertaan, ja ihan perus kyselylomake se oli ilman mitään pientä pränttiä, mutta vaati tosiaan tuon allekirjoituksen..

        Kävimme sekä Holiday Clubin, että Voyagerin luennoilla ilmaisten kylkiäisten innoittamina.. Holiday Club oli huomattavasti avoimempi ja luotettavampi.


    • Turisti

      Joulukuussa kävimme Teneriffalla esittelyssä, jäseniksi emme edes ajatelleet alkaa ja luvatun vinkkupullon majoitusvoucherin saimme mukaamme. Olen meilaillut Grand Holidaysin kanssa voiton lunastamiseksi, tosin itse pitäisi maksaa 99,- toimistokuluja ja viimeiseksi tuli tämä lomake:

      TEVERE TRAVELS SL
      B-38953865
      Calle la Sirena - Los Abrigos, Num 3A
      38618 Granadilla de Abona
      SANTA CRUZ DE TENERIFE
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      APPLICATION FORM TO BE COMPLETED BY THE APPLICANT
      IN ORDER TO AUTHORISE THE USE OF ITS CREDIT CARD
      You should print, complete, and sign the present application form in order to authorize the use of your
      credit card according the document herein.
      By the present, Me, Mr./Mrs. _____________________________, AUTHORISE to TEVERE
      TRAVELS. (“GRAND HOLIDAYS CLUB”), to use my credit card in order to complete the following
      payments to the amount referred below.
      Name & Surname
      Address:
      City: Post Code: Country:
      Country: Telephone Fax:
      Email:
      Credit Card Owner:
      Credit Card Type: Visa/Mastercard/Others
      Credit card
      number
      Expiration Date (DD/MM/YY) Validation Code (CCV)
      Total price(in writing)
      I submit this application form having received, read and fully understood the information contained
      herein.
      Signed. ___________________________
      In _______________, on ______ of __________ , 2013
      As evidence of acceptance and agreement

      Ja sitten olisi vielä pitänyt laittaa kortinomistajan passista kopio mukaan...näitä tietoja kortistaan ei todellakaan pidä antaa koskaan ulkopuoliselle! Joten ei vaikuta rehelliseltä toiminnalta.

      • teneriffa

        Kävimme myös esittelyssä tammikuun alussa ja saimme viinipullon ja majoitusvoucherin mukaan. Clubiin emme liittyneet. Nyt aktivoin voucherin ja meille tuli myös pari lomaketta täytettäväksi, tosin emme ole saaneet tuollaista johon pitäisi laittaa luottokortin tiedot mukaan. 99€ pitää ilmeisesti maksaa jo etukäteen ja lisäksi toisessa lomakkeessa luki että hotelliin kirjautuessa pitää myös maksaa 100 € vakuumaksu josta ei ole ollut mitään puhetta. Mistähän tuo vakuus pitää maksaa? Lisäksi arveluttaa että jos maksan nyt etukäteen tuon 99€ niin mahtaako sieltä kuitenkaan löytyä vapaata huonetta silloin kun olisi sopivan hintaisia lentoja tarjolla.. Luottokortin tietoja en laittaisi kyllä menemään tuonne mistään hinnasta, aika omituiselta vaikuttaa tämä touhu.


      • Kaaleppi7
        teneriffa kirjoitti:

        Kävimme myös esittelyssä tammikuun alussa ja saimme viinipullon ja majoitusvoucherin mukaan. Clubiin emme liittyneet. Nyt aktivoin voucherin ja meille tuli myös pari lomaketta täytettäväksi, tosin emme ole saaneet tuollaista johon pitäisi laittaa luottokortin tiedot mukaan. 99€ pitää ilmeisesti maksaa jo etukäteen ja lisäksi toisessa lomakkeessa luki että hotelliin kirjautuessa pitää myös maksaa 100 € vakuumaksu josta ei ole ollut mitään puhetta. Mistähän tuo vakuus pitää maksaa? Lisäksi arveluttaa että jos maksan nyt etukäteen tuon 99€ niin mahtaako sieltä kuitenkaan löytyä vapaata huonetta silloin kun olisi sopivan hintaisia lentoja tarjolla.. Luottokortin tietoja en laittaisi kyllä menemään tuonne mistään hinnasta, aika omituiselta vaikuttaa tämä touhu.

        Klubin markkinointi on näköjään terästäytynyt tammikuussa. Mekin olimme siellä, olikohan se 6.1. Markkinointi oli aggressiivista, kovasti painostettiin päättämään heti, ja maksamaan 4000 e. kaupat jäivät tekemättä, kun emme suostuneet maksamaan etuajassa mitään. Viinipullo tuli, ja voucheri, jonka kanssa olikin sitten melkoinen vehtaaminen. Lopulta tulivat säännöt ja varauslomake,jotka molemmat piti allekirjoittaa. Lomakkeilla oli sellaisia ehtoja & kysymyksiä, jotka automaattisesti sulkivat meidät pois. Kun esitin, ettei saavutetulle "arpajaisvoitolle" saa jälkikäteen asettaa ylimääräisiä ehtoja, ei juuri ymmärrystä löytynyt. Sen jälkeen sieltä soitettiin "mikä ihme siinä on ettette nyt selvää lomaketta osaa allekirjoittaa""-puhelu ja lyötiin lopuksi luuria korvaan. Kun olen jälkeenpäin lukenut näitä juttuja (mm. palveluista ja torakoista), on selvää, että puuhasta pyrittiin antamaa kovin siloteltu ja totuudenvastainen kuva.


      • Ampparit
        Kaaleppi7 kirjoitti:

        Klubin markkinointi on näköjään terästäytynyt tammikuussa. Mekin olimme siellä, olikohan se 6.1. Markkinointi oli aggressiivista, kovasti painostettiin päättämään heti, ja maksamaan 4000 e. kaupat jäivät tekemättä, kun emme suostuneet maksamaan etuajassa mitään. Viinipullo tuli, ja voucheri, jonka kanssa olikin sitten melkoinen vehtaaminen. Lopulta tulivat säännöt ja varauslomake,jotka molemmat piti allekirjoittaa. Lomakkeilla oli sellaisia ehtoja & kysymyksiä, jotka automaattisesti sulkivat meidät pois. Kun esitin, ettei saavutetulle "arpajaisvoitolle" saa jälkikäteen asettaa ylimääräisiä ehtoja, ei juuri ymmärrystä löytynyt. Sen jälkeen sieltä soitettiin "mikä ihme siinä on ettette nyt selvää lomaketta osaa allekirjoittaa""-puhelu ja lyötiin lopuksi luuria korvaan. Kun olen jälkeenpäin lukenut näitä juttuja (mm. palveluista ja torakoista), on selvää, että puuhasta pyrittiin antamaa kovin siloteltu ja totuudenvastainen kuva.

        Olisikohan kenelläkään mitään hyvää sanottavaa tästä klubista ja Intervalnationalista? Oletko ostanut osakkeen ja ollut matkoilla?


    • Suntio

      Minäkin olin klubilla arvanvoiton osuttuaan kohdalleni. Esittelijä oli hyvin kohtelias ja asiallinen. En tiedä kuka teidän kohdallemme on sattunut, mutta minulle oltiin hyvin huomaavaisia.
      Jopa ostin 3950 e arvoisen paketin, olin ensimmäisellä matkalla ja se oli hyvin rentouttava loma. Ei mitään tyrkyttämistä.
      En ole katunut ostostanii, varasin jo seuraavan matkan.

      • Matokoukussa

        Hei Suntio
        Olemme myös liittyneet klubiin, mutta matkan varaaminen tökkii. Pari ehdotusta olen lähettänyt, mutta vastaus kestää niin kauan, että sopiva matka on mennyt. Miten onnistuit saamaan matkan ja kauanko se huoneen varaus kesti?
        Vähän epävarmalle tuntuu tämä systeemi!


    • Tämä arpa ei voita!

      Täällä Fuengirolassa on keksitty uusi jippo. Täytyy sanoa että lopputulos on sama kun kaikissa timeshare esittelyissä. Pullo huonos punaviiniä voucheri ja 2 tuntia tuhlattua aikaa. Hiukan ottaa päähän kun meni vipuun kun on 25 vuotta onnistunut näitä välttämään.

      Homma tällä kertaa niin että virallisesti esiintyvä hemmo ID kortti kaulassa antoi arvat vaimolle ja minulle. Itse voitin 2 T-paitaa, mutta vaimo voittikin pääpalkinnon, joka pitää lunastaa Miraflores resortista, jonne ilmainen taksi. Lopullinen voitto selviää siellä kun raaputtaa loput arvasta. Pieni 90 min esittely sisältyy. Voittovaihtpedot ovat: 120€, 1200€, iPad, ja unelmaloma.

      Arvaatte okiein: kun on kuunnellut maailman ehkä surkeimman myyntimiehen jaaritteluja melkein 2 tuntia, saa kuulla että T-paidaton loppu, js korvataan pullolla punaviiniä. Ja, mikä MEGA ylläri, voitto on UNELMALOMA. Eli siis voucheri joka "pienien" hallintokulujen jälkeen oikeuttaa kuuntelemaan uuden esittelyn.

      • Jatkoa tämä arpa ei

        Ai niin, unohtui mainita että samaa Kanarian Flamingo ja Atlantic Club pakettia täällä kaupattiin. Idea on että ennen kun muuhun Grand Holidays tarjontaan pääse käsiksi, niin näissä hotelleiisa tai Marifloresiss pitäisi viettää eka viikko.


    • omatoimimaikailija i

      Jos on paljon ylimääräistä rahaa, mutta ei aikaa, halua eikä kielitaitoa lomajärjestelyjen hoitamiseksi, vaihtoehto saattaa olla ihan hyvä.
      Itse en moiseen hommaan ryhtyisi, koska aina löytyy jotain mukavampaa ja mielenkiintoisempaa.

    • Huijatut

      Täydellistä huijausta ja kaiken huippuna huijareina oman maan kansalaiset.
      Kiertäkää kaukaa!!

    • Positiiivisesti

      Hei, onko kukaan osallistunut Floridan matkaan ja Karibian risteilyn, miten meni? Itse olemme mukana Clubissa. Kaksi ilmaista viikkoa lomaa on vietetty tasokkaissa hotelleissa. Toinen Teneriffalla ja toinen Gran Canarialla. Matkat piti vain itse kustantaa kohteeseen. Vielä on kolme ilmaista viikkoa edessä ja se risteily viikko Floridassa tai Meksikossa. Meille on ollut kaikki positiivista, ei vaih ehditä käyttää kaikkia ilmaisia viikkoja kolmen vuoden aikana.

      • ihmejakummako

        Hei,
        teillä onnistuneet hyvin jatkomatkat. Me olemme käyttäneet vain Teneriffa- viikon, joka pitikin käyttää kolmen vuoden aikana. Se onnistui ihan kivasti. Muille matkoille ei ole käyttöaikarajoitusta. Näin luvattiin. Liekö meidän sama kuin teillä... kuitenkaan? Mistä osoitteesta jatkovaraukset pitäisi onnistua? Kertoisitko? Meillä "tökkineet " jatkot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe