Edullinen autokorjaamo tuusula, kerava järvenpää alueelta?

Citikka

Osaisiko joku suositella edullista autokorjaamoa/huoltoa tuusula, kerava tai järvenpään alueelta? Keravalla oli jäspilässä ennen hyvä ja edullinen korjaamo, mutta se on ilmeisesti lopettanut toimintansa....

51

14595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samppali2

      En tiedä mitä suositella, mutta älä ainakaan Nykäsen autokorjaamoon mene. Halvemmaksi ja varmemmaksi tulee, jos valitset lähistöltä jonkun ketjuliikkeen. Loppujenlopuksi on halvempi ratkaisu.

    • sähkömies

      Järvenpäässä wärtsilänkadulla ammattikoulua vastapäätä on järvenpään carpojat niminen autokorjaamo, siellä olen käyttänyt omia autojani korjauksissa eikä kaveritkaan ole moittineet päinvastoin.
      Ei ole marmorilattiaa eikä peililaseja mutta ammattitaitoinen ja osaava henkilökunta, se tehdään mitä luvataan sovitussa ajassa ja budjetissa.

      • Anonyymi

        Kunhan muistavat kiristää pyöränmutterit...


    • eemeli80

      Autohuolto Rautio tais olla. Just avattu liike. Positiivinen kokemus.

    • Kers.Kariluoto

      Joo, en kanssa tuota em. Tuusulan Autohuolto Nykänen suosittele. Hain eilen auton huollosta, ei siinä mitään että maksoi ihan törkeästi enemmän mitä piti, mutta millä tuon röökinhajun nyt autosta saa pois??! Ensimmäinen huolto missä tarttuu spröökin döfät kiesiin. Kai se sitten röökajille on vaan hyvä juttu, mutta itteeni nyt ketuttaa.

    • Jorma11

      Suosittelen JJ Sulanautopalvelu Oy:tä. Suhteellisen edullinen ja tekevät ammattitaidolla.
      www.sulanautopalvelu.fi
      T Jorma

      • Jaana73

        Kelpo paikalta vaikutti tuo Sulanautopalvelu, ainakin tuulilasin vaihto sujui ongelmitta.


      • Suosittelen myös

        Onko Jorman entisiä työntekijöitä? Ammattilaisia tosiaan ovat ja todella mukavia.


    • Samppa Jpää

      Älkää missään tapauksessa menkö AD Autohuolto J.P. Häkkiselle. Ei edes kuulu AD-ketjuun, vaikka niin netissä lukeekin!!

      Aivan ala-arvoinen paikka.

    • Naukkis
    • No thanks

      OHO!
      Mulla samoja kokemuksia JP Häkkinen autokorjaamosta. Auto oli enemmän palasina kuin sinne viedessä. En ainakaan sillä perusteella suosittele. Itse olen jättänyt nuo nyrkkipajat kokonaan väliin ja kun maksaa vähän enemmän kunnon merkkipaikassa, niin loppujen lopuksi säästää PALJON enemmän.

      • Tuulia1972

        Joo, kävin vaihadattamassa lasin J.P. HÄkkisellä ja isompi lasku tuli muista vahingoista kuin ítse lasinvaihdosta. En suosittele!!


    • Jakke83

      Hain viikko sitten auton Nykäsen autokorjaamolta Tuusulasta ja laskussa oli 40% heitto. En viitsinyt kävellä kotiin, niin oli aika kivuliasta maksaa. Enemmän harmitti se, kun asia ei tullut edes kuntoon. Yksi paikka lisää boikottilistalle..

      • Väärin.tehty

        Tuollaisessa tilanteessa kannattaa pyytää AUNE-ehdot ja alkaa keskustelemaan hinnasta.


    • Kaltsi1

      www.isbest.fi

    • -.,.

      Autokorjaamo Alanko Korsossa. Hyvä työtä ja melko edullinen.

    • Sammakkoeläin

      Autosynkro Oy Tuusulassa Neliökujalla! Hyvä paikka, itse käyn aina siellä. :)

    • jolle1

      www.hubonauto.fi

    • Seppo Sepon Seppo

      Hinnasta ei niin väliä kun kortilla saa maksaa.Öljystäkin tuplahinta.Näin moni valitsee myös ruokakaupassa..Mitä Uunompi sen parempi.

    • TODELLA pettynyt

      En kyllä Autohuolto Nykästä voi Tuusulassa suositella... ja näköjään en ole ainoa..

    • TyytyväinenAsiakas

      Itse olen huollattanut autoni Järvenpään Varaosakeskuksessa jo vuosia. Asiallinen palvelu, hinta edullinen eikä hinnassa ikäviä yllätyksiä. Löytyy netistä www.jvok.fi

    • munam

      Paras paikka ainakin Tuusulan seudulla on FinEst autokorjaamo.Kohtuu hintainen ja ammattitaitoista työtä.

    • Kanta-asiakas

      Itse olen käyttänyt kohta 30 vuotta autojani huollossa Keravalla Peltolan Pajalla. Hyvä palvelu ja edullinen hinta.

      • ToyotaAvensisFJE-8xx

        Ammattitaitoinen ja loistava palvelu. Suosittelen lämpimästi.


    • jaskamb

      Se jäspilän alueen korjaamo on edelleen samassa paikassa nimellä Keravan autokorjaamo Oy

    • Ajkoko

      Keravalta löytyy hyvä korjaamo JPM Korjamo palvelu.

    • NykänenonNykänen

      Meilläkin Nykäsen autokorjaamo laskutti ihan älyttömän hinnan verrattuna hinta-arvioon. Olisipa silloin tullut mieleen soittaa kuluttaja-asiamiehelle että lasku yli 40 % kerrotusta.

    • Kimmo1978

      Paras paikka ainakin on Autopaja Tuusula.Kohtuu hintainen ja ammattitaitoista työtä.

    • Johannajapekka

      Me on käytetty nyt autoa colarteamilla ihan jäken keskustassa. Yrittäjä on nyt vaihtunut ja todella hyvää asiakaspalvelua eikä meille kyllä isännän kanssa jäänyt olo, että turhasta olisi rahastettu.
      Toinen automme tarvitsi perushuollon sekä tuulilasin vaihdon.
      Voin vaan suositella!!!

      http://www.colarteam.fi/

      • Kelorinne

        KOV-Autohuolto Sulantie 7 Tuusula
        Suosittelen käytän oman autoni siellä huollossa.Ei pahaa sanottavaa


    • NykäsPajaNo

      Ihan karmea röökinhaju jäi Nykäsen Autohuollon "huollon" jälkeen autoon. Ylihintainen ja karmean hajuinen. EN suosittele!

    • Ylihinnoittelu

      Hyvä,että saadaan kiskuri korjaamot esille,mutta onko suosituksiin luottaminen,ettei vain itse korjaamon omistaja kehu omaa butiikkiaan..Ad-ketjuun kuuluva korjaamo yritti minua huijata ja ylihinnoitella,mutta kun vetäisin KULUTTAJA-asiamiehen esille,jo rupes hinta tippumaan.

    • Golfikaveri

      Itse olen huollattanut autoni Autopaja Tuusula jo vuosi. Asiallinen palvelu, hinta edullinen eikä hinnassa ikäviä yllätyksiä. Löytyy netistä www.autopajatuusula.fi

    • Eeroko80

      Oletteko kokeillut tuota AUTOJERRY- palvelua? Tarjouksen pyytäminen ei maksa mitään ja useita tarjouksia tulee lähialueen korjaamoilta. Toimii hyvin ja hinnat pitää kutinsa. Yhden jakopäähuollon teettänyt tuon kautta ja sain hieman halvemmalla kun "kilpailutin"... https://autojerry.fi/tt/?tt=22359_932555_84926_&r=

    • peugeot508

      Kerran kävin KERAVAN AUTOKORJAAMO OY:ssä ja oli kyllä viimeinen kerta. Todella paskaiset tilat, Röökin haju sisällä. Lisäksi asiakas palvelu todella ala-arvoista ja töykeää. Hinta taso melko korkealla firman muuhun habitukseen nähden...

      suosittelen lämpimästi KERAVAN CAR SERVICEÄ siinä uuden motonetin vieressä :)

      • ford1977

        Tämä paja ollut joskus oikeasti hyvä paikka, mitä nyt rööki haisee autoissa välillä ja paikka on todella sekava ja sotkuinen. Viime aikoina vähän ote työhön huonontunut. Tiski jukkana oleva jonkun tason päällikkö todella töykeä asiakkaille ja etenkin asentajille!!

        Sääliksi käy ammattitaitoista henkilökuntaa joka siellä työskentelee kun vuosia olen autoa sielä käyttänyt ja huomannut tuon tilanteen kehittymisen huonompaan suuntaan. Hinnatkin vaan nousseet ja palvelu ym huonontunut. Liekö eläkepäivät omistajilla edessä ja hommat ei enään kiinnosta...

        Autojani siellä olen käyttänyt n.15v, mutta olen vaihtanut nyt korjaamoa.

        Voin suositella JPM korjaus palveluita ja Keravan Car Serviceä, heillä on toiminta tämän päivän tasolla!


      • Mies55ikä

        Olen käyttänyt KERAVAN AUTOKORJAAMOA jo Pertti Leppäsen ajoista alkaen. Leppäsen aikana ei ollut tupakkalait sellaisia kuin nykyään. Luulisin että korjaamo on ollut sama jo 1970 luvulta. Leppäselle tuli aivohalvaus ja joutui vetäytyä. Korjaajahenkilökunta jatkaa uuden vetäjän kanssa nyt. Nyt uuden vetäjän, JASKAN, aikana korjaamoa on siistitty aika paljon. Korjaamo on FIXUS -autokorjaamo tänä päivänä.
        Edesmennyt isäni asioi kyseisellä korjaamolla Leppäsen ajoista alkaen. Siskoni mies, sekä siskon miehen vanhemmat asioivat siellä samoin, sekä siskoni, ja omat kaverini.
        Koko suku on käyttänyt vuosikymmeniä kyseistä korjaamoa.

        Voi sanoa että hinnat ovat asialliset, vai onko liikaa kun Nissan Primera Vision 75000 kilometrin huolto, ABS kehien vaihto, katsastaminen, kaikkineen maksoi 500 euroa.
        Mielestäni hinta on normaali. Jos olisin vienyt Autokeskuksen merkkikorjaamolle olisivat varmaan veloittaneet tuon 500 euroa siitä kun sanotaan päivää.

        Keravan autokorjaamolla kyetään tekemään todellista autojen korjaamista, eikä pelkkää osien vaihtamista kiinassa tehtyihin tarvikeosiin.

        Suosittelen KERAVAN AUTOKORJAAMOA kun halutaan kunnon vanhan ajan vastuullista korjaamotyötä.
        Jos työssä on huomauttamista, korjaavat puutteet veloituksetta, jos tällaista tapahtuisi.

        "Perävalotakuu" firmat voi jättää ulkomaalaisten omaan hoitoon.


    • Samtman

      Kova autokorjaamo Tuusula mulla mb190 just tehty hyvin ja hyvä palvelu 10

    • Ana1963

      Suosittelen Autohuolto Repofix Oy:tä.
      Asiallinen palvelu ja kohtuu hinnat, ei ole ollut koskaan valittamista.

    • paskojaovat

      välttäkää näitä kaikkia ed mainittuja korjaamoja pelkkiä omistajien kehuja kaikki kirjoitukset

    • peltisepät

      Bemariin saa tietysti oivaa huoltoa, hommaa sellanen!

    • Pekku

      Moi. On hyvä kokemusta Kähönen Group autokorjaamo. Tuusulassa . Hyvä palvelua ja kohtulliset hinnat. Vehkeitä riittävästi.

    • Anonyymi

      Nopeasti tekivät ja hinta ok

    • Anonyymi

      Suosittelen Kersten Service Oy Tuusulassa. Uusi ja siisti paikka

      • Anonyymi

        Taitaa olla mamupaja kuten kaikki.


    • Anonyymi

      Kersten Service Oy. Vaikuttaa luotettavalta.

    • Anonyymi

      AG - Autohuolto Keravalla on myös edullinen. On kylläkin hoono soomi paikka, mutta auto on tullut aina kuntoon. Pätevää porukkaa.

    • Anonyymi

      Kyys Muhamed Bin salamien tai Valeri potaskovan pajalta. Nykyisin kaikki autokorjaamot ryssien tai nekrujen pitämiä veronkiertolafkoja. Mamuhommia.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe