Mies ja kultaiset killuttimet kaulassa

Joulukuusen vaimoke

Mitä mieltä olette miehestä, joka egonsa kohottamiseksi pitää kaulassa paria(!) 1,5cm paksua kultaketjua, joissa jotain naurettavia amuletteja vielä....? Aitoa kultaa siis...
Omasta mielestään saa naisia näin pilvin pimein.....minun mielestäni lähinnä säälittävän ja mauttoman näköistä pröystäilyä....
Väitän että 99% naisista pitää tälläistä elostelu-tyyliä ällöttävänä? Miten on? Innostuuko kukaan nainen?

180

8921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksistilehmä

      Jaaha, että korut miehellä on egon kohottamista ja säälittävää ja mautonta pröystäilyä.

      Mitäköhän vastaava on naisilla? Niin nättiä ja harkittua, hyvää makua ja kauneuden korostamista, huoliteltua ja hienoa. Ei ollenkaan egon kohottamista, tai jos onkin, niin sehän on ok - naisen egohan kaipaakin kohottamista...

      Olisi feministien kirveellä töitä.

      • Yks nainen

        Joo miehillä kalu pieni niin koru kaulassa pitää olla suuri !!!


      • kantaa 7

        Nää "Kaula/rannepanssarketju/korvarengas"-henkilöt eivät ole muuta kuin säälittäviä, otaksun että "HOMPPELEITA" kaikki tyyni.
        Tosimieheltä ei roiku lepotlassa muuta kuin "pallit"


      • two meters thoughts
        Yks nainen kirjoitti:

        Joo miehillä kalu pieni niin koru kaulassa pitää olla suuri !!!

        olet mielestäni oikeil jäljillä..ja vaik toi aloittajan juttu tuntu ensin ihan provolta eli epäuskottavalta mut avattuani aiheen eli luettuani sen kokonaisuutena huvitti sen realistinen näky kun hahmottaa sen johonkin kaveriini!EIKÄ tän tarvitse merkitä,että mallia olisi otettu jostain jenkeistä räppärigangstamuodista..
        Eikä miehen kokoon tai pituuteen,millä kompensoidaan jotain henk. tai fyysistä vajautta
        vaan roolimallin tarvetta,itsetunnon kohotusta,myös samalla tavoin riippuvaiseksi tulemista koreista kulta- ja jalometalliesineistä,kuin toiset alkoholista,tupakasta tai peleistä!addiktioita elintason ja halujen hallitsemattoman nousuhuuman mukaan..
        Mikä antaisi oikean perspektiivin itsensä koristamiseen kuin pelkkä pintajulkkisten seuraaminen(esim. o.c.:n täyd.:t naiset, mikä sunnuntainakin pyhäpäivää tv:stä 'ihanasti täyttää'..)herättäisi näkemään itsensä ulkopuolisen silmin..Wannaberokkarit ja käytösääliöt on luku sinänsä mutta helyt häiritsee ihan eri tavalla kuin oikeilla viihdealan esiintyjillä siellä estradilla!!
        Privaattipartyt ja teemabileet vielä jotenkin nuorekkailla tajuaisi koristeluhengessä, mutta arkielämässä kreikkalaiskeikarointi tekorusketuksessa ja velka-avoautossa..Suosittelenkin oikeaa pintakosketusta elämänarvoihin vaikka hengell.tasolla tälle aloittajan parisuhteelle.Käykää esim. kiihkottomassa uskonn.tilaisuudessa syvällisiä arvopohjaisia mietteitä mieltä rikastuttamassa.
        Siellä voi muutenkin nykyaikana yllättyä kuka tahansa idealisti pitkätukkainen tai raavas kaljupää,pitkä tai pätkä,raitis tai syöpäinen ihmeinen,ei pelko ylpeää riko,eikä uteliaisuus elämänrikkauksia rajoita.Jotkin sukuelinpohdinnat ovat mitättömyyksiä henkisen kasvun halussa,näillä nettipalstoilla kun näyttää olevan vallalla tuuliajolle joutuneita tyhjännaurajia joille kultainen keskitie on jäänyt oppimatta tai tajuamatta.Ei kaikki ole muuten kultaa,mikä kiiltää
        ja itsekin olen "hyvästä miesvarustuksesta"huolimatta joskus käyttänyt värikkäitä muovikoristuksia,metalli on pröystäilyä ja hiostaa,painaa,tummenee,kylmä talviaikana..


      • Menestyjät menevät !
        kantaa 7 kirjoitti:

        Nää "Kaula/rannepanssarketju/korvarengas"-henkilöt eivät ole muuta kuin säälittäviä, otaksun että "HOMPPELEITA" kaikki tyyni.
        Tosimieheltä ei roiku lepotlassa muuta kuin "pallit"

        Taas yksi säälittävä pers'aukisen luuserin kommentti! " Kantaa 7 " on vaan kateellinen ja se on säälittävää. Mulla on miehenä menestyvä komea uros, kaukana homppelista, mutta silti osaa kantaa tyylikkäästi paksua kultaketjua kaulassa ja näyttävän näköistä kelloa ranteessa. Liian monet korut kielivät mauttomuudesta, mutta kyllä menestys saanäkyä! Ja minä nautin, kun naiset ja miehetkin katselevat meitä menestyjiä niin, niin kateellisina!!! Tuollaiset " kantaa 7" :t painan kalliilla korkokengälläni maan rakoon.... MIksi ihmeessä pitää noita kateellisia köyhiä aina olla joka paikassa? Tai: hyvähän se tavallaan on, sillä se vaan kohottaa entisestää meikäläisten ylemmyyttää tällaisiin köyhiin epäonnistujiin nähden!!! Mars leipäjonoon siitä !


      • antibling

        Sellainen älytön Bling-bling on sekä naisella että miehellä hyvin mauttoman näköistä, mutta hienot ja hyvin harkitut korut sopivat molempien sukupuolten edustajille.


      • RETROHoppari
        Menestyjät menevät ! kirjoitti:

        Taas yksi säälittävä pers'aukisen luuserin kommentti! " Kantaa 7 " on vaan kateellinen ja se on säälittävää. Mulla on miehenä menestyvä komea uros, kaukana homppelista, mutta silti osaa kantaa tyylikkäästi paksua kultaketjua kaulassa ja näyttävän näköistä kelloa ranteessa. Liian monet korut kielivät mauttomuudesta, mutta kyllä menestys saanäkyä! Ja minä nautin, kun naiset ja miehetkin katselevat meitä menestyjiä niin, niin kateellisina!!! Tuollaiset " kantaa 7" :t painan kalliilla korkokengälläni maan rakoon.... MIksi ihmeessä pitää noita kateellisia köyhiä aina olla joka paikassa? Tai: hyvähän se tavallaan on, sillä se vaan kohottaa entisestää meikäläisten ylemmyyttää tällaisiin köyhiin epäonnistujiin nähden!!! Mars leipäjonoon siitä !

        Toi sun kommenntti alkoi hyvin, mutta muuttui loppua kohden röystäilyksi. eikä leipäjonossa mitään vikaa ole, eivätpähän ainakaan hyvät leivät hukkaan mene. On mullakin panssariketju, enkä sillä röystäile, vaan kun oon tyyliltäni hoppari, niin pidän ihan sen takia. Kyllä menestys saa näkyä, mutta pitää ymmärtää vähäosaisiakin, vaikka saattavat kateellisia välillä ollakin.


      • mieli pide
        antibling kirjoitti:

        Sellainen älytön Bling-bling on sekä naisella että miehellä hyvin mauttoman näköistä, mutta hienot ja hyvin harkitut korut sopivat molempien sukupuolten edustajille.

        niin mitä olete mieltä onk o koru miekoset hitlereitä?


      • hkgkhgfjghfjh

        "Mitäköhän vastaava on naisilla?"

        Timantit ja jalometallit ovat naisillakin egonkohottamista ja pröystäilyä. Oletko vähän tyhmä?


      • marru vaan
        kantaa 7 kirjoitti:

        Nää "Kaula/rannepanssarketju/korvarengas"-henkilöt eivät ole muuta kuin säälittäviä, otaksun että "HOMPPELEITA" kaikki tyyni.
        Tosimieheltä ei roiku lepotlassa muuta kuin "pallit"

        Yks koru miehen kaulassa ei haittaa mitään, mutta joilla kaiken maailman hiluja ym. ovat homppeleita. Miksi nykyään onkin niin paljon naismaisia miehiä? Onko saasteet ja lisäaineet ruuassa saaneet aikaan vääriä geenejä?


      • 18 cm levossa..jatko
        Yks nainen kirjoitti:

        Joo miehillä kalu pieni niin koru kaulassa pitää olla suuri !!!

        Hai sie yks nainen,en minä liiemmin oman sukupuoleni kulleja katsele mutta kyllä kaulaketjua kultaisena voi kantaa ja useampiakin ja silti voi omistaa suuren kullin..sinäkin maksaisit vaikka maltaita että saisit vanhan piian pimperoosi sellaisen kalun..mahdollisen tajuttomuuskohtauksen vastuu on ko tapauksessa vastaanottajalla.

        Itse olen kantanut rakkaani ostamaa kultaista panssarikaulaketjua toistakymmentä vuotta yöt jä päivät,ainoastaan rysäyttäessäni itseni tuhannen pillun päreiksi harrastuksissani kaulaketju oli otettu pois operaatioihin mutta kauniisti laitettiin takaisin.

        Näin yhdellä tytsyllä kun häppärit oli täynnä kultaisia renkaita,ei sen tytön ainakaan tartte egoa kohottaa mutta ehkä sinä voit vastata siihen.

        Toki "yliammmuntojakin" riittää,en puolustele,liika on liikaa.


      • jaskan pauhu
        two meters thoughts kirjoitti:

        olet mielestäni oikeil jäljillä..ja vaik toi aloittajan juttu tuntu ensin ihan provolta eli epäuskottavalta mut avattuani aiheen eli luettuani sen kokonaisuutena huvitti sen realistinen näky kun hahmottaa sen johonkin kaveriini!EIKÄ tän tarvitse merkitä,että mallia olisi otettu jostain jenkeistä räppärigangstamuodista..
        Eikä miehen kokoon tai pituuteen,millä kompensoidaan jotain henk. tai fyysistä vajautta
        vaan roolimallin tarvetta,itsetunnon kohotusta,myös samalla tavoin riippuvaiseksi tulemista koreista kulta- ja jalometalliesineistä,kuin toiset alkoholista,tupakasta tai peleistä!addiktioita elintason ja halujen hallitsemattoman nousuhuuman mukaan..
        Mikä antaisi oikean perspektiivin itsensä koristamiseen kuin pelkkä pintajulkkisten seuraaminen(esim. o.c.:n täyd.:t naiset, mikä sunnuntainakin pyhäpäivää tv:stä 'ihanasti täyttää'..)herättäisi näkemään itsensä ulkopuolisen silmin..Wannaberokkarit ja käytösääliöt on luku sinänsä mutta helyt häiritsee ihan eri tavalla kuin oikeilla viihdealan esiintyjillä siellä estradilla!!
        Privaattipartyt ja teemabileet vielä jotenkin nuorekkailla tajuaisi koristeluhengessä, mutta arkielämässä kreikkalaiskeikarointi tekorusketuksessa ja velka-avoautossa..Suosittelenkin oikeaa pintakosketusta elämänarvoihin vaikka hengell.tasolla tälle aloittajan parisuhteelle.Käykää esim. kiihkottomassa uskonn.tilaisuudessa syvällisiä arvopohjaisia mietteitä mieltä rikastuttamassa.
        Siellä voi muutenkin nykyaikana yllättyä kuka tahansa idealisti pitkätukkainen tai raavas kaljupää,pitkä tai pätkä,raitis tai syöpäinen ihmeinen,ei pelko ylpeää riko,eikä uteliaisuus elämänrikkauksia rajoita.Jotkin sukuelinpohdinnat ovat mitättömyyksiä henkisen kasvun halussa,näillä nettipalstoilla kun näyttää olevan vallalla tuuliajolle joutuneita tyhjännaurajia joille kultainen keskitie on jäänyt oppimatta tai tajuamatta.Ei kaikki ole muuten kultaa,mikä kiiltää
        ja itsekin olen "hyvästä miesvarustuksesta"huolimatta joskus käyttänyt värikkäitä muovikoristuksia,metalli on pröystäilyä ja hiostaa,painaa,tummenee,kylmä talviaikana..

        dässä on bubbulauseida aivan älyddömäsdi!


      • et oo tosissas :D
        Menestyjät menevät ! kirjoitti:

        Taas yksi säälittävä pers'aukisen luuserin kommentti! " Kantaa 7 " on vaan kateellinen ja se on säälittävää. Mulla on miehenä menestyvä komea uros, kaukana homppelista, mutta silti osaa kantaa tyylikkäästi paksua kultaketjua kaulassa ja näyttävän näköistä kelloa ranteessa. Liian monet korut kielivät mauttomuudesta, mutta kyllä menestys saanäkyä! Ja minä nautin, kun naiset ja miehetkin katselevat meitä menestyjiä niin, niin kateellisina!!! Tuollaiset " kantaa 7" :t painan kalliilla korkokengälläni maan rakoon.... MIksi ihmeessä pitää noita kateellisia köyhiä aina olla joka paikassa? Tai: hyvähän se tavallaan on, sillä se vaan kohottaa entisestää meikäläisten ylemmyyttää tällaisiin köyhiin epäonnistujiin nähden!!! Mars leipäjonoon siitä !

        vesipää herätys ! :D


      • herttuatar pyydeli
        Menestyjät menevät ! kirjoitti:

        Taas yksi säälittävä pers'aukisen luuserin kommentti! " Kantaa 7 " on vaan kateellinen ja se on säälittävää. Mulla on miehenä menestyvä komea uros, kaukana homppelista, mutta silti osaa kantaa tyylikkäästi paksua kultaketjua kaulassa ja näyttävän näköistä kelloa ranteessa. Liian monet korut kielivät mauttomuudesta, mutta kyllä menestys saanäkyä! Ja minä nautin, kun naiset ja miehetkin katselevat meitä menestyjiä niin, niin kateellisina!!! Tuollaiset " kantaa 7" :t painan kalliilla korkokengälläni maan rakoon.... MIksi ihmeessä pitää noita kateellisia köyhiä aina olla joka paikassa? Tai: hyvähän se tavallaan on, sillä se vaan kohottaa entisestää meikäläisten ylemmyyttää tällaisiin köyhiin epäonnistujiin nähden!!! Mars leipäjonoon siitä !

        http://usversusthem.files.wordpress.com/2008/03/lake-arlington-gold-chain.jpg

        Kyinkä dyyligästä! Ihunaa, rakastan!


      • Arrakis
        two meters thoughts kirjoitti:

        olet mielestäni oikeil jäljillä..ja vaik toi aloittajan juttu tuntu ensin ihan provolta eli epäuskottavalta mut avattuani aiheen eli luettuani sen kokonaisuutena huvitti sen realistinen näky kun hahmottaa sen johonkin kaveriini!EIKÄ tän tarvitse merkitä,että mallia olisi otettu jostain jenkeistä räppärigangstamuodista..
        Eikä miehen kokoon tai pituuteen,millä kompensoidaan jotain henk. tai fyysistä vajautta
        vaan roolimallin tarvetta,itsetunnon kohotusta,myös samalla tavoin riippuvaiseksi tulemista koreista kulta- ja jalometalliesineistä,kuin toiset alkoholista,tupakasta tai peleistä!addiktioita elintason ja halujen hallitsemattoman nousuhuuman mukaan..
        Mikä antaisi oikean perspektiivin itsensä koristamiseen kuin pelkkä pintajulkkisten seuraaminen(esim. o.c.:n täyd.:t naiset, mikä sunnuntainakin pyhäpäivää tv:stä 'ihanasti täyttää'..)herättäisi näkemään itsensä ulkopuolisen silmin..Wannaberokkarit ja käytösääliöt on luku sinänsä mutta helyt häiritsee ihan eri tavalla kuin oikeilla viihdealan esiintyjillä siellä estradilla!!
        Privaattipartyt ja teemabileet vielä jotenkin nuorekkailla tajuaisi koristeluhengessä, mutta arkielämässä kreikkalaiskeikarointi tekorusketuksessa ja velka-avoautossa..Suosittelenkin oikeaa pintakosketusta elämänarvoihin vaikka hengell.tasolla tälle aloittajan parisuhteelle.Käykää esim. kiihkottomassa uskonn.tilaisuudessa syvällisiä arvopohjaisia mietteitä mieltä rikastuttamassa.
        Siellä voi muutenkin nykyaikana yllättyä kuka tahansa idealisti pitkätukkainen tai raavas kaljupää,pitkä tai pätkä,raitis tai syöpäinen ihmeinen,ei pelko ylpeää riko,eikä uteliaisuus elämänrikkauksia rajoita.Jotkin sukuelinpohdinnat ovat mitättömyyksiä henkisen kasvun halussa,näillä nettipalstoilla kun näyttää olevan vallalla tuuliajolle joutuneita tyhjännaurajia joille kultainen keskitie on jäänyt oppimatta tai tajuamatta.Ei kaikki ole muuten kultaa,mikä kiiltää
        ja itsekin olen "hyvästä miesvarustuksesta"huolimatta joskus käyttänyt värikkäitä muovikoristuksia,metalli on pröystäilyä ja hiostaa,painaa,tummenee,kylmä talviaikana..

        Kulta nyt sattuu olemaan hyvin haluttu ja arvokas mineraali jonka puolesta on käyty sotia. Asiaa voi kysyä: miksi ihmiset ylipäätään haluavat kultakoruja ja ylellisyysesineitä? Miksi hankitaan ranteeseen henkilöauton hintainen Rolex kun voisit tyytyä 20 euron halpiskelloon? Tai miksi ihmisen on pakko ostaa kallis Lexus, kun voisit tyytyä vaikka käytettyyn Ladaan?

        Itse ihmettelisinkin enemmän sitä, miksi joku on valmis maksamaan autosta yli 50 000 euroa, kun hyvin tiedät että auton arvo alenee suunnilleen nollaan 15 vuodessa. Itse ainakin ajattelen, että kulta on hyvä sijoituskohde, paljon parempi kuin auto ikinä. Muuten, minultakin löytyy useiden tuhansien eurojen arvoinen kultaketju kaulasta, tosin en minä sitä tarkoituksella näyttele, mutta en myös rityisemmin yritä piilottaakaan ja ranteesta löytyy n. 1000 euron arvoinen kello. Kun minulla sattuu olemaan ylimääräistä hynää, niin ihan mieluusti hankin sillä jotain arvokasta ja arvonsa säilyttävää. Paljon mieluummin näin, kun tuhlaisin rahojani johonkin arvottomaan rihkamaan.


      • avolexuslady
        Arrakis kirjoitti:

        Kulta nyt sattuu olemaan hyvin haluttu ja arvokas mineraali jonka puolesta on käyty sotia. Asiaa voi kysyä: miksi ihmiset ylipäätään haluavat kultakoruja ja ylellisyysesineitä? Miksi hankitaan ranteeseen henkilöauton hintainen Rolex kun voisit tyytyä 20 euron halpiskelloon? Tai miksi ihmisen on pakko ostaa kallis Lexus, kun voisit tyytyä vaikka käytettyyn Ladaan?

        Itse ihmettelisinkin enemmän sitä, miksi joku on valmis maksamaan autosta yli 50 000 euroa, kun hyvin tiedät että auton arvo alenee suunnilleen nollaan 15 vuodessa. Itse ainakin ajattelen, että kulta on hyvä sijoituskohde, paljon parempi kuin auto ikinä. Muuten, minultakin löytyy useiden tuhansien eurojen arvoinen kultaketju kaulasta, tosin en minä sitä tarkoituksella näyttele, mutta en myös rityisemmin yritä piilottaakaan ja ranteesta löytyy n. 1000 euron arvoinen kello. Kun minulla sattuu olemaan ylimääräistä hynää, niin ihan mieluusti hankin sillä jotain arvokasta ja arvonsa säilyttävää. Paljon mieluummin näin, kun tuhlaisin rahojani johonkin arvottomaan rihkamaan.

        Et ole tainnut ajaa Lexuksella :)

        Kultakoruilla kaulassa ei varmasti saa samoja kiksejä kuin Lexuksella ajaessa. Mitä järkeä on kiinnittää rahojaan hyödyttömiin koruihin, kun elämästä voi nauttia samalla, kun on tarve liikkua johonkin.


      • damju
        two meters thoughts kirjoitti:

        olet mielestäni oikeil jäljillä..ja vaik toi aloittajan juttu tuntu ensin ihan provolta eli epäuskottavalta mut avattuani aiheen eli luettuani sen kokonaisuutena huvitti sen realistinen näky kun hahmottaa sen johonkin kaveriini!EIKÄ tän tarvitse merkitä,että mallia olisi otettu jostain jenkeistä räppärigangstamuodista..
        Eikä miehen kokoon tai pituuteen,millä kompensoidaan jotain henk. tai fyysistä vajautta
        vaan roolimallin tarvetta,itsetunnon kohotusta,myös samalla tavoin riippuvaiseksi tulemista koreista kulta- ja jalometalliesineistä,kuin toiset alkoholista,tupakasta tai peleistä!addiktioita elintason ja halujen hallitsemattoman nousuhuuman mukaan..
        Mikä antaisi oikean perspektiivin itsensä koristamiseen kuin pelkkä pintajulkkisten seuraaminen(esim. o.c.:n täyd.:t naiset, mikä sunnuntainakin pyhäpäivää tv:stä 'ihanasti täyttää'..)herättäisi näkemään itsensä ulkopuolisen silmin..Wannaberokkarit ja käytösääliöt on luku sinänsä mutta helyt häiritsee ihan eri tavalla kuin oikeilla viihdealan esiintyjillä siellä estradilla!!
        Privaattipartyt ja teemabileet vielä jotenkin nuorekkailla tajuaisi koristeluhengessä, mutta arkielämässä kreikkalaiskeikarointi tekorusketuksessa ja velka-avoautossa..Suosittelenkin oikeaa pintakosketusta elämänarvoihin vaikka hengell.tasolla tälle aloittajan parisuhteelle.Käykää esim. kiihkottomassa uskonn.tilaisuudessa syvällisiä arvopohjaisia mietteitä mieltä rikastuttamassa.
        Siellä voi muutenkin nykyaikana yllättyä kuka tahansa idealisti pitkätukkainen tai raavas kaljupää,pitkä tai pätkä,raitis tai syöpäinen ihmeinen,ei pelko ylpeää riko,eikä uteliaisuus elämänrikkauksia rajoita.Jotkin sukuelinpohdinnat ovat mitättömyyksiä henkisen kasvun halussa,näillä nettipalstoilla kun näyttää olevan vallalla tuuliajolle joutuneita tyhjännaurajia joille kultainen keskitie on jäänyt oppimatta tai tajuamatta.Ei kaikki ole muuten kultaa,mikä kiiltää
        ja itsekin olen "hyvästä miesvarustuksesta"huolimatta joskus käyttänyt värikkäitä muovikoristuksia,metalli on pröystäilyä ja hiostaa,painaa,tummenee,kylmä talviaikana..

        Ärsyttää kirjoitusvirheesi aivan hitosti. Koko juttu piilee just tässä, että sulla on niin paljon virheitä sun tekstissä, ettei sitä voi lukea!!!!!!!


      • nettihiirulainen

      • Menestyjät menevät ! kirjoitti:

        Taas yksi säälittävä pers'aukisen luuserin kommentti! " Kantaa 7 " on vaan kateellinen ja se on säälittävää. Mulla on miehenä menestyvä komea uros, kaukana homppelista, mutta silti osaa kantaa tyylikkäästi paksua kultaketjua kaulassa ja näyttävän näköistä kelloa ranteessa. Liian monet korut kielivät mauttomuudesta, mutta kyllä menestys saanäkyä! Ja minä nautin, kun naiset ja miehetkin katselevat meitä menestyjiä niin, niin kateellisina!!! Tuollaiset " kantaa 7" :t painan kalliilla korkokengälläni maan rakoon.... MIksi ihmeessä pitää noita kateellisia köyhiä aina olla joka paikassa? Tai: hyvähän se tavallaan on, sillä se vaan kohottaa entisestää meikäläisten ylemmyyttää tällaisiin köyhiin epäonnistujiin nähden!!! Mars leipäjonoon siitä !

        Eiköhän t'ässä kommentissa tullut jo tyhjentävä vastaus alkuperäiseen kommenttiin. Noita koruja käyttävät sellaiset miehet, jotka ovat muuten niin mitättömiä, etteivät tule huomatuksi ilman korujaan. Jos ei elintasoaan pysty muuten näyttämään, niin voi raukkoja. Itse ottaisin mieluummin köyhemmän ja raavaan miehen, jonka miehisyys näkyy ilman kultakoruja, kuin mitättömän näköisen varakkaan ukkelin, joka tarvitsee korut egoaan korostamaan. Sellaiselta mieheltä joka tarvitsee apuvälineitä, puuttuu luonteestaan ja ulkonäöstään aika merkittävä asia, itsetunto.


      • fgdgdg
        marru vaan kirjoitti:

        Yks koru miehen kaulassa ei haittaa mitään, mutta joilla kaiken maailman hiluja ym. ovat homppeleita. Miksi nykyään onkin niin paljon naismaisia miehiä? Onko saasteet ja lisäaineet ruuassa saaneet aikaan vääriä geenejä?

        Miksi tätä toitotetaan? Onko kuvan mies miehekäs? (http://www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/nuoriso/kuvat/somerjoki.jpg) Badding oman aikakautensa idoli ja muotikin oli tuollaista silloin. Itse 92 syntyneenä en tajus tätä että nykymiehet olisivat naisellisia.


      • jaajaajaa
        kantaa 7 kirjoitti:

        Nää "Kaula/rannepanssarketju/korvarengas"-henkilöt eivät ole muuta kuin säälittäviä, otaksun että "HOMPPELEITA" kaikki tyyni.
        Tosimieheltä ei roiku lepotlassa muuta kuin "pallit"

        eli onko ron jeremy homo :O


      • lehemä..
        mörri2005 kirjoitti:

        Eiköhän t'ässä kommentissa tullut jo tyhjentävä vastaus alkuperäiseen kommenttiin. Noita koruja käyttävät sellaiset miehet, jotka ovat muuten niin mitättömiä, etteivät tule huomatuksi ilman korujaan. Jos ei elintasoaan pysty muuten näyttämään, niin voi raukkoja. Itse ottaisin mieluummin köyhemmän ja raavaan miehen, jonka miehisyys näkyy ilman kultakoruja, kuin mitättömän näköisen varakkaan ukkelin, joka tarvitsee korut egoaan korostamaan. Sellaiselta mieheltä joka tarvitsee apuvälineitä, puuttuu luonteestaan ja ulkonäöstään aika merkittävä asia, itsetunto.

        Naisilla, jotka käyttävät apuvälineitä, kuten ihomaaleja, hiusten- ja ripsienpidennyksiä, ei tietenkään ole itsetunnossa mitään vikaa. Niinkö?

        Kyllä te olette kategorioivia ja sukupuolittuneita.


      • Anonyymi
        RETROHoppari kirjoitti:

        Toi sun kommenntti alkoi hyvin, mutta muuttui loppua kohden röystäilyksi. eikä leipäjonossa mitään vikaa ole, eivätpähän ainakaan hyvät leivät hukkaan mene. On mullakin panssariketju, enkä sillä röystäile, vaan kun oon tyyliltäni hoppari, niin pidän ihan sen takia. Kyllä menestys saa näkyä, mutta pitää ymmärtää vähäosaisiakin, vaikka saattavat kateellisia välillä ollakin.

        Niitä kaljatölkin klipsuja ei lasketa panssariketjuiksi. Lopeta tuo vinkuminen, hanki vyö ja nosta housujasi. Mieluusti vyön tulee olla aitoa nahkaa.


    • Less<is<more

      Yhtälailla se naisellakin olisi mautonta kantaa kiloa kultaa kaulassa yms....
      Monella naisella on joka sormessa sormus("kuin mustalaisella")...yksikään sormus ei siten tule kauniisti esille. Less in more!
      Tuo miesten paksu kultainen ketju kaulaan tuo mieleen 70-80-luvun ja gigolot...ei voi mitään. Hilliitty ketju ok. Ylipaksu ja kaksin verroin ei....tää nyt oli taas mun mielipide, enkä oo feministi....

    • nainen..

      Jos se ketju on vaan egon jatkeena ni ei tee vaikutusta ainakaan muhun naisena..sorry!

    • 20??

      KARSEEN NÄKÖISTÄ JA TOSIAAN NIIN 80 LUKUA.

    • 1+10

      Yhtälailla minusta naiset kiinnostuu vaikka onkin ketju kaulassa ja ranteessa. Eikä ne edes ole ainakaan näin talvisaikaan juuri näköselläkään kun on vahvojen vaatekertojen peittämänä. Itseasiassa moni nainen jopa tuntematonkin on joskus tullut sanomaan et noi ketjut sopii sulle tosi hyvin. Ja jos se koru on se tekijä mikä vie naisen kiinnostuksen niin siinä tapauksessa se tuskin on ainoa miinus mitä ihmisestä löytää. Ei se luonnetta mihinkään muuta. En minäkään luokittele naisia korullisiksi ja koruttomiksi:) Luonne on mulle tärkeämpi kun joku pinnallinen rihkama.

      • Yksi oksa on...

        Hih, hih, jos Luoja olisi tarkoittanut miehestä ns. joulukuusta, olisi varmaan laittanut oksia enemmän, kuin tuon yhden! Kaikki siihen ripustettu on varmaan ihan OK, mutta loput voisi sitten jättää pois. Siinä olevat jos vielä onnistuu saamaan näkösälle niin,... WAUZI!


      • RETROHoppari
        Yksi oksa on... kirjoitti:

        Hih, hih, jos Luoja olisi tarkoittanut miehestä ns. joulukuusta, olisi varmaan laittanut oksia enemmän, kuin tuon yhden! Kaikki siihen ripustettu on varmaan ihan OK, mutta loput voisi sitten jättää pois. Siinä olevat jos vielä onnistuu saamaan näkösälle niin,... WAUZI!

        Yksi ketju kaulassa ja yksi sormus sormessa on sopiva määrä, eikä ole röystäilyä, mutta kaksi ketjuakin on jo vähän liikaa. Tietenkin jos joku tykkää koruista, niin ei se siitä ihmisestä huonompaa tee jos se on luonteeltaan muuten ihan OK.


    • Heh Heh

      1980 luvulla sanottiin tuollaisia miehiä HOMOIKSI.
      Myös oli tapana kysyä: "Oletko alkanut HARAKAKSI kun noin paljon kiiltävä vetää puoleensa?

      • 80 luku.

        Juppeja


    • yhdet killut riittää

      Kultaiset käämit kaulassa ja ranteissa antaa kantajalleen arvokkuuden
      tunnetta. Onhan kullan hinta huipussaan (hee).

      Tottapuhuen kävelevältä joulukuuselta näyttävä mies, ei sytytä. Siinä on
      vaan jotain vähemmän miesmäistä.

    • sukupuolipuoli

      Naismaistahan se on jos miehellä on koruja, korvanappi tai jotain sellaista. Lienee taipumusta homouteen.

      • Mie ite

        Onko naismaista? Korvanappi. ? Tää on kohta 40v. Ihan hetero, mut hiluja ollu korvissa (molemmissa) 25V. Retostelu ja ylimääräinen esittely on sit asia erikseen..


    • netrunnet

      Massiviset kultakorut ovat mielestäni mauttomia niin miehellä kuin naisellakin. Miehelle voi sopia esim. teräksinen riipus nahkanauhassa tai yksi teräksinen sormus TAI vihkisormus. Paksuista ketjuista tulee mieleen kaiken maailman suomileijonia kantavat "isämmaan puollustajat"...

    • jaa, että semmonen t

      Makuja on moneen lähtöön. Varmasti on naisia, joille se on vain hyvä merkki miehessä, toisaalta useimmille sillä ei taida olla niin väliä.
      Joten se siitä mauttomuudesta, jonkun mielestä on, toisen mielestä ei.

      Mutta miksi se sinua ärsyttää .. se mietityttää. Säälihän on yleensä enemmänkin sympaattinen tunne, ollaan harmissa toisen ihmisen ongelmasta, toista ihmistä kohdanneesta huonosta asiasta. Sensijaan kun säälisanaa käytetään tuollaisessa asiassa, kertoo se enemmänkin katkeruuden, kateudentunteesta, jota sanoja tuntee. Siis tunne on sinun päässäsi, ei se taida olla muiden ongelma. Sellaista sääliä ei osaa edes kaivata.

      Mutta esitit mielipiteesi, sellaisenaan ok.

      • Ei hel.....

        jaa että semmonen t. Mitä helkuttia, miinuksia oli kirjoituksessa 36. Painoin plussaa ja esiin tuli -57. Miksi ihmeessä?


      • IhmeInternet
        Ei hel..... kirjoitti:

        jaa että semmonen t. Mitä helkuttia, miinuksia oli kirjoituksessa 36. Painoin plussaa ja esiin tuli -57. Miksi ihmeessä?

        Muut ei saa äänestää sillä aikaa kun sinä mietit annatko plussaa vai miinusta? Joo, suljetaan koko internetti aina kun oot jotain tekemässä.


      • noo... joskus se har
        Ei hel..... kirjoitti:

        jaa että semmonen t. Mitä helkuttia, miinuksia oli kirjoituksessa 36. Painoin plussaa ja esiin tuli -57. Miksi ihmeessä?

        Jos se on kolahtanut jollekin pahasti, painelee urakalla :))) muut ei ehdi mukaan ,,,


      • Jack Frost
        noo... joskus se har kirjoitti:

        Jos se on kolahtanut jollekin pahasti, painelee urakalla :))) muut ei ehdi mukaan ,,,

        Aivan.
        Joillain selaimilla saa laitettua niin paljon peukkuja kuin vain jaksaa. Esimerkiksi Operalla.

        Eikä S24 ole koskaan vaivautunut sitä korjaamaan. Taysin turhia nuo, kun pystyy niin helposti huijaamaan.


    • Malminkreikkalainen8

      Hai siee!!!minulla olisi kultaa myynnissäääää!hai!! Timi tuo kultaa maahan ja kaupittelee sitä tuos assallaaa! Haluusie ostaa?? Paljo sie haluaaat? Kyl mie siul hyvän hinnan keksii?!! Mie ostan timiltää ja myyn siulleeee!!

      • Nuorekas mies

        Jepulis. Köyhillä on varaa ostaa noita messinki koruja. Ei vaan tuo ego saa niistä samanlaista pontta ja se taas heijastuu hymyn leveydessä.


    • Ace Of Spades

      itse käytän koska diggaan ,pidän lähinnä kaikenlaista korua lähinnä rock-hengessä.

    • Hauduujuuduu

      Naisethan ovat siis rahan perässä. Ei se mikään salaisuus ole, että nuoret naisetkin menevät eläkeläisten kanssa naimisiin asti, että saavat perinnön. Näin on tapahtunut jo monta kertaa ja tulee jatkossakin tapahtumaan. Itsensä myyminen vain on tullut monipuolisemmaksi nykyaikana.

      Ja jos vanhempi mies sitten saa naisia tällä tavalla niin mikä ettei. Itse pysyttelen kaukana näistä ihmisistä, sekä miehistä että naisista

      • ei kiitos..

        Rahan perässä olen mutta vain normaalityöllä hankitun palkkani.
        Kaikenlaiset muut kommentit jätän omaan arvoonsa. Ukot saa pitää rahansa ja korunsa, en halua olla enkä ole muista riippuvainen.


    • ei kiitos

      Ei kyllä ole koskaan kiinnostanut kultavitjoilla koreilevat urokset.
      On siinä vain liikaa jotain mikä ei kuulu kuvioon;).

      Onneksi makuja on monia ja joillekin sekin uppoaa!!

      • Bond and beautiful

        Minä taas tunnista miehestä varakkuuden aika paljon massiivisten kultakorujen ja kalliiden kellojen perusteella. Se kielii miehen menestymisestä. Sellaisen miehen bongasin yli 10 vuotta sitten ja nyt olen onnellisesti varakkaissa naimisissa ! Joten: köyhät kyykkyyn ja kateus on sairasta ja säälittävää!!! Tällaiset miehet tosin ovat yleensä niiiin fiksuja, että vaativat naiseltakin sivistystä ja ulkonäköäkin. Menestyvä mies osaa näyttää menestyksensä tyylikkäästi ulospäinkin niin pukeutumisellaan kuin käytökselläänkin!! Minusta mesnestys saa näkyäkin ja ainakin itse haluan näyttää sen ulospäin. Enkä ole miehen siivellä!


      • menestyjä nainen
        Bond and beautiful kirjoitti:

        Minä taas tunnista miehestä varakkuuden aika paljon massiivisten kultakorujen ja kalliiden kellojen perusteella. Se kielii miehen menestymisestä. Sellaisen miehen bongasin yli 10 vuotta sitten ja nyt olen onnellisesti varakkaissa naimisissa ! Joten: köyhät kyykkyyn ja kateus on sairasta ja säälittävää!!! Tällaiset miehet tosin ovat yleensä niiiin fiksuja, että vaativat naiseltakin sivistystä ja ulkonäköäkin. Menestyvä mies osaa näyttää menestyksensä tyylikkäästi ulospäinkin niin pukeutumisellaan kuin käytökselläänkin!! Minusta mesnestys saa näkyäkin ja ainakin itse haluan näyttää sen ulospäin. Enkä ole miehen siivellä!

        Kultaketjumies vaatii naiselta ulkonäköä mutta voi itse olla kuin perseestä repäisty?


    • essu

      Sitten se on mautonta jos niitä killuttimia on montariviä kaulalla. Yksi on ok. vaikka olisi leveäkin. Sekä pienet nappikorvakorut. Ei kuitenkaan mikään joulukuusi sopisi minun rinnalleni.
      Enpä ole tuota ajatellutkaan että se olisi egon kohentamista, voi joillekkin miehille ollakkin. Tuokin asia on kyllä ihmisesta (miehestä)kiinni, joku korumies voi olla tosi ällö käytökseltään. Minua ei ainakaan sellainen ällötys kiinnosta. Mut hyvällä itsetunnolla varustettu mies jolla on koru niin ei haittaa.

      • Nainen 42 v

        Miten tuollaista voi edes kysyä.
        Miehet eivät käytä koruja.


      • Menestys näkyy !!
        Nainen 42 v kirjoitti:

        Miten tuollaista voi edes kysyä.
        Miehet eivät käytä koruja.

        Alat olla " Nainen 42 v " jo sitä ikäluokkaa, joka jää kehityksen jalkoihin. Olet jo valitettavasti menneen talven lumia , kun puhutaan miehen pukeutumisesta ja koruista. Ehkä ei teillä siellä jossain peräkylässä ymmärretä mitään nykymaailman menosta. Käypä joskus Helsingissä tai edes Tampereella, niin näät pikkaisen muutakin elämää kuin teillä peräkylässä. Menestyvät miehet haluavat näyttää menestystään ulospäinkin pukeutumisellaan ja koruillaan ja kalliilla kelloillaan. Sääli, että jo 42-vuotiaana olet pudonnut noin kehityksen kelkasta etkä tiedä mitään muusta maailmasta. Kymmenen vuoden päästä taivastelet jo varmaan kuinka nuoriso on kamalaa ja kaikki menee pieleen, pidät tummaa palttoota ja mustaa huivia ... Voi voi sentään... tule ulos kolostasi ja ota selvää miten muualla eletään!


      • ......
        Menestys näkyy !! kirjoitti:

        Alat olla " Nainen 42 v " jo sitä ikäluokkaa, joka jää kehityksen jalkoihin. Olet jo valitettavasti menneen talven lumia , kun puhutaan miehen pukeutumisesta ja koruista. Ehkä ei teillä siellä jossain peräkylässä ymmärretä mitään nykymaailman menosta. Käypä joskus Helsingissä tai edes Tampereella, niin näät pikkaisen muutakin elämää kuin teillä peräkylässä. Menestyvät miehet haluavat näyttää menestystään ulospäinkin pukeutumisellaan ja koruillaan ja kalliilla kelloillaan. Sääli, että jo 42-vuotiaana olet pudonnut noin kehityksen kelkasta etkä tiedä mitään muusta maailmasta. Kymmenen vuoden päästä taivastelet jo varmaan kuinka nuoriso on kamalaa ja kaikki menee pieleen, pidät tummaa palttoota ja mustaa huivia ... Voi voi sentään... tule ulos kolostasi ja ota selvää miten muualla eletään!

        Taitaa täällä nuoremmatkin olla samaa mieltä kun 42vuotias.


      • lumipisara1
        Menestys näkyy !! kirjoitti:

        Alat olla " Nainen 42 v " jo sitä ikäluokkaa, joka jää kehityksen jalkoihin. Olet jo valitettavasti menneen talven lumia , kun puhutaan miehen pukeutumisesta ja koruista. Ehkä ei teillä siellä jossain peräkylässä ymmärretä mitään nykymaailman menosta. Käypä joskus Helsingissä tai edes Tampereella, niin näät pikkaisen muutakin elämää kuin teillä peräkylässä. Menestyvät miehet haluavat näyttää menestystään ulospäinkin pukeutumisellaan ja koruillaan ja kalliilla kelloillaan. Sääli, että jo 42-vuotiaana olet pudonnut noin kehityksen kelkasta etkä tiedä mitään muusta maailmasta. Kymmenen vuoden päästä taivastelet jo varmaan kuinka nuoriso on kamalaa ja kaikki menee pieleen, pidät tummaa palttoota ja mustaa huivia ... Voi voi sentään... tule ulos kolostasi ja ota selvää miten muualla eletään!

        42 vuotiaalla ei näköjään saa olla eriävää mielipidettä eikä omaa makua?
        Miten sitten on sitä vanhemman laita? Olen 58 vuotias ja mielestäni paksu kääty miehen kaulassa on täky rikasta miestä himoitsevalle harakalle :)
        Hakematta tulee mieleen Tom Jones kultakäätyineen ja rintakarvoineen sieltä omasta nuoruudestani.
        Tässä kuten muissakin asioissa jokainen saa noudattaa omaa makuaan ja mieltymystään. Eräs naisystäväni joka on yli kuusikymppinen käyttää koruja kasoittain jatkuvasti. Joka sormessa on sormus ja sieltä ie seasta erotu yksikään, on rihkamaa ja kultaa sekaisin. Ketjuja on kaulassa useampia ja niissä erilaisia riipuksia. Pukeutuminen ja hiukset on kuin Riitta Väisäsellä, suoraan 80-luvulta. Mutta se on hänen tyylinsä. Itse en käytä ollenkaan koruja mutta se ei tarkoita etteivätkö muut niitä saisi käyttää.
        Muodin orjallinen seuraaminen ei ilmennä tyylikkyyttä ja viisautta!


    • pollappaa

      Kanahäkin automyyjän ego kultainen paksu koru.. voiko olla enään karseempaa

    • ukki_1

      Homojen hommaa tuommoset killuttimet, saatana!

    • Kiva olla varakas!

      Minä viis veisaan mielipiteistäsi ! Pidän kalliista kelloista ja paksuista kultaketjuista! Pers'aukisilla ei ole juuri muuta vaihtoehtoa kuin kadehtia meitä vauraampia! Olen sen huomannut monta kertaa. Minua säälittää tuollaiset kaateelliset pers' aukiset luuserit. Esimerkiksi Rolexit ovat halpis-kelloja joita en pistä mistään hinnasta ranteeseeni. Sen sijaan 75.000 euron Patek Philippe on jo toista maata. No jaa, on minulla sentään yksi kulta- Rolexi arkikäytössä :) Ja 150 gramman rannerengas ja 250 gramman kaulaketju. Näillä koruilla en naisia iske, ehkä niitä vähän helpommin saa kuin köyhä Nissanin mies, jos ajelee punaisella Ferrarilla kuten minulla on... No- urheiluautot ja lentäminen ovat vain harrastus! Ja- saan kai tehdä aitse ansaitsemillani rahoilla mitä haluan? Se on niin, että SÄÄLIN SAA ILMAISEKSI, MUTTA KATEUS ON ANSAITTAVA !!!

      • PälliPuuteri

        Jos oikeasti olisit tuollainen olisit jo päässyt hengestäsi ja korusi olisi sulatettu.


      • hohooooooooo

        Niin ja se thaikkuvaimo takan edessä lampaantaljalla. Vai miten se meni?


      • RETROHoppari

        Vou mun panssariketju on 0,8cm paksu ja 18karaatin kultaa.

        OON VARMAAN IHAN VITUN SUURI HOMO!

        Voi jumalauta tuota sun ajatusmailmaa.
        Mielipiteitä saa olla, mutta ei kiitos nimitellä ketään mielipiteiden peruustella se on raukkamaista.


      • naiivi nousukas

        Naisen helppo havaita kuinka killutinmiehellä paistaa tyhmyys pääkopasta...


    • Isovapainen

      Pitääpä poiketa ensiviikolla ostoksille sillä kalakaverit muun muassa niitä tähyilee ehtimiseen…
      riipustaen kuka lakkiinsa kuka mihinkin…meillä niitä näitä leimoja ei säikytä eikä jaella kuin kunnonsaaliille kadehtien kalan viekkautta...

    • cheap&chic

      Nousakasmaista....yööök!

    • Glitteratus

      On ihan hyvä, että rääpäleen kokoiset matalaotsat, vajaakoulutetut ja heikkolahjaiset Mister T -wannabet korjaavat pois tasoisensa naiset. Kuonan hävittyä parempi aines löytää toisensa helpommin, eikä romukullan kimallus häiritse kulttuurisesti kehittyneen älymystön silmiä.

      En itse koskisi pitkällä kepilläkään sellaiseen naiseen, joka millään tavalla pitää noita alkeellisen tason kääpiöatleetteja missään arvossa. Eläimet eläimille!

    • lady2

      Ihan HIRVEITÄ, noi korumiehet, en voi sietää noita "autokauppias-tyylisiä" miehiä, kunnoon urheilullinen mies = Paras mies

      • malla18

        no mut turhast ei oikein kannata tekstailla, jokaisella mun mielestä saa olla koruja,ja vaikka sen ympäärilla laittaa ihan oikeesti, ei voi olla totta et tälläinen koru keskustelu ei minun mielestä ole kivaa , kunhan huvikseni, katselin näitä juttuja, kyllä korut miehil jees mut olen nähnyt hyvän näköisiä miehiä joilla on komeat korut ,mutta tosin ulko mailla, mut heil on ollut se helvetin komee ulko näkö, mut kiitti keskustelu tuokiosta hyvää kevään jatkoa kesällä näkee hienosti kellä korut kiiltelee, nyt vain paksu toppis päällä, heipparallaa kaikille. malla.


      • malla18
        malla18 kirjoitti:

        no mut turhast ei oikein kannata tekstailla, jokaisella mun mielestä saa olla koruja,ja vaikka sen ympäärilla laittaa ihan oikeesti, ei voi olla totta et tälläinen koru keskustelu ei minun mielestä ole kivaa , kunhan huvikseni, katselin näitä juttuja, kyllä korut miehil jees mut olen nähnyt hyvän näköisiä miehiä joilla on komeat korut ,mutta tosin ulko mailla, mut heil on ollut se helvetin komee ulko näkö, mut kiitti keskustelu tuokiosta hyvää kevään jatkoa kesällä näkee hienosti kellä korut kiiltelee, nyt vain paksu toppis päällä, heipparallaa kaikille. malla.

        kannattais vaihtaa aihetta, nyky päivä on monelle ihmiselle ihan taistellua turhaa koru läpsätystä hei vaan miehet pitäköön korunsa lahja korut, heippa rallaa kaikille.


    • 89ad7f

      oha korut ollu statussymboleita ihmisillä jo tuhansia vuosia

    • Huh huh... x)

      Eiks saa olla koruja? Oho, ompas ahdasmielinen asenne.. x)

      Mistä näitä sikiää? x)

      • saasaaa

        Tietenkin SAA olla mutta kai mielipiteensä saa sanoa. Ei kai olla niin ahdasmielisiä ettei kärsi lukea?


    • KKHS

      Oli mies millainen tahansa "99%" naisista pitää sitä vastenmielisenä. Juju onkin siinä että pelkästään suomessa se prosentti on kymmeniä tuhansia naisia. Tilastot siis selittävät kaiken. AINA!.

      • korut normaaleja

        No niin, missäs tämä tilasto on nähtävissä? Linkkiä kiitos..


      • KKHS
        korut normaaleja kirjoitti:

        No niin, missäs tämä tilasto on nähtävissä? Linkkiä kiitos..

        En anna linkkiä (puhelimella liian työlästä), mutta se löytyy tilastokeskuksen väestölaskennasta. Jakolaskuun saa apua 10-vuotiailta peruskoulua käyneiltä


    • >>><<<

      Soros sanoi sijoittakaa kultaan, se kannattaa aina.

    • No jopas

      Ei kyllä sytytä sellanen paita napaan asti auki ja käädyt kaulassa mies tippaakaan. Päinvastoin, vastenmielistä. Miehinen mies ei tartte "ulkokultaa". Testosteronin
      aistii kyllä miehestä muuten.

    • Pieru-iita76

      Ferrarimiehiä ällöttävimpiä ei ole olemassa. Ferrari on ämmänäisun auto mitä on. Porsset ja meset on tosimiesten autoja. Tosimies omaa ison hauiksen ja harrastaa kamppailu urheilulajeja tosissaan. Eli tosimies on taistelija eikä mikää hinttikelloilla lrijuja niinku yoi yks urpo .sitäpaitsi kukaan rikas ei leveile rahoillaan tai tolleen et paljon sen kello maksaa..hieman noloa touhua ja sillä paljastit että lähinä haaveilet rikkaudesta.

    • Lävä

      Teräsketju se on johon kunnon mies pukeutuu.

    • kymppinainen

      No siis hyvin harvalle ne todella sopii ja näyttää hyvältä. Itse en tykkää, ennemmin tosi turn-off.

    • kohtuuskaikki

      Joo on se sit ketjuilla, sormuksilla, autolla tai pukeutumisella leveilevä mies, naurettava tapaus. Sama koskee naisiakin.
      Sit on näitä naisia jotka juhliin lähtiessään ripustaa kaikki sormukset ja vitjat ja rintarossit päälle, mitä mies on vuosien varrella lahjaksi antanut, ja ai että ollaan olevinaan hienoja.

      • jokainen tyylillään

        Mitäs vikaa on olla naurettava ja olevinaan.


    • Anna laittaa

      Tottakai mies saa koristautua.
      Mikäs sen kieltää?

      Kohtuus kaikessa, mutta kauneushan on makuasia.

    • pitkäterä

      Manne on korumiehii eik tykkäää tuollaisist katteelisist homoist ku sie aloittaja oot.

    • Korumees

      Vittu mitä persaukisten kateellist lässytyst.

    • ollink

      Rehellisesti, mitä se kenellekään kuuluu? Jokainen tavallaan. Ja sekö on heti seksielämään liitettävä, jos jollakin on jotain päällä. Tiedän,että monilla ei ole kuin "se" mielessä, mutta c`mon!! :))

    • 7+1

      On se jonkintyyppistä egoilua, jos otetaan vaimonhakkaaja t-paita päälle ja sitten siihen päälle mahdollisimman paksu lenkki. Se on mennyttä aikaa, en itse tykkäisi jos naisella olisi 25 eri korua kaulassa ja sormet täynnä sormuksia. Kumminkin kevyt kaulakoru ja sormus riittää koristeluun, jokainen tietysti tyylillään. Jos oikeasti haluaa näyttää kultaiselta joulukuuselta, niin ei se minulta ole pois missään tapauksessa.

      Onhan se tietysti elintasolla leveilyä ja jos joku nainen siihen hurahtaa, niin sitten ainakin homma toimii.

    • sitäsaamitätilaa

      Riippuu siitä mikä on vaatetus ja tyyli. Jos on kostyymi niin kuin Liberace vainaalla elon aikoina niin sitten sopii tyyliin mutta jos kehoa peittää virahtaneet verkkarit turhapuropaidalla tai nuhjuiset persvaon paljastavat lökäfarkut vain lattiarätiksi kelpaavalla kulahtaneella muodottomalla t-paidalla niin sitten on ällöä..eihän tuo kultaketju oo kun viehe jolla koristautuja koittaa viestiä että rahaa on ja siihen lankeaa vain rahanahneet laskelmoijat...sitä saa mitä tilaa :)

    • r544

      Ne on naismaisia miehiä. Pukeutuvat salaa myös naisten vaatteisiin.

      • No johan

        Miksi niin teet eikö kalsongit istu?


    • Aikuinen nainen.,---

      En osaa ottaa tuollaisen tasoista pulttia jostakin korusta. Puhu omasta puolestasi vain.

    • Leijonariipushemmo

      Koska olen äärikansallismielinen homo, käytän mahd. suurta kullitettua leijonariipusta. Varsinkin kesällä käy mahdoton flaksi. Harva se ilta kävelen käsi-kädessä ihanan uuden miehen kaa kämpille homostelemaan.

      Leijoriipuksen teho kaksinkertaistuu ns. "kiitospaidan" ja maastokuvioitujen bermudashortsien kaa. Kiitospaidaksi sanotaan T-paitaa jonka rinnassa on teksti "KIITOS 1939-45". Se on gay-porukoiden omaa slangia tarkoittaen erinäistä seksuaalista mieltymystä.

    • mun mielipide

      Minulle aloittajan kertoman mukainen mies luo mielikuvan että mies on homo. Kaikki miehet joiden tiedän käyttävän paljon koruja on homoja...siitä ilmeisesti tuo mielleyhtymä. Onhan se naismaista mieheltä käyttää paljon kultakoruja. Ymmärrän vielä vihkisormuksen lisäksi jonkun kantasormuksen tms, ja ehkä joku risti tms riipus kaulassa. Liika on aina liikaa miehillä...ja kyllä se naisillekin raja menee jossain kohtaa ettei näytä joulukuuselta...eli liika on mautonta myös naisella.

    • up.

      ei sen juttuja lueta,
      turhake etukirjain teeeeeee on täällä töissä provoojana.

    • hgd5y

      Mitä mieltä olette miehestä, joka egonsa kohottamiseksi pitää kaulassa paria(!) 1,5cm paksua kultaketjua, joissa jotain naurettavia amuletteja vielä....? Aitoa kultaa siis...
      Omasta mielestään saa naisia näin pilvin pimein.....minun mielestäni lähinnä säälittävän ja mauttoman näköistä pröystäilyä....
      Väitän että 99% naisista pitää tälläistä elostelu-tyyliä ällöttävänä? Miten on? Innostuuko kukaan nainen?

      Kerro että olet suoli24 provojen kirjoittaja niin kaikki naiset ihastuvat.

      • malla18

        en todellakaan tykkää , itselläni on kaula ketju ja siinä risti, missä muutama timantti, kellon ostin reymond weillin, neriittää minulle.


    • killuttimet1

      Pitäköön vaikka kilon kultaketjua, mikä on epäilyttävää, mutta ei ainakaan korvarenkaita!! Tai outoja korviksia, tyyliin yksi "hippikorvis" joka roikkuu naisellisena. Vaikka voi miehelle sopia korvikset, kunhan maku on todella hyvä. Eikä luule vain itse. :)

    • korutonn

      Koruja käyttävät miehet eivät ole mun henkkoht makuun, oli niitä helyjä kuinka vähän tai paljon tahansa. Mutta erityisen luotaantyöntävää on juuri aloittajan kuvaamat överiksi vedetyt kultakoristeet. Todella mautonta...
      Toisaalta en itse käytä mitään koruja, joten runsaat määrät koruja naisillakaan ei miellytä silmää.

      Ja huom, vain yhden naisen mielipide, en puhu kaikkien naisten puolesta.

    • yksinkertaistase

      se on se rahan haju, sitä ne naiset siinä näkee..

    • Tutullani on tuollainen paksu kultaketju, jonka arvo kuulemma on 2500 euroa. Tämä a.o. pönkittää heikkoa itsetuntoaan tuolla, on muutenkin aika materialisti ja mittaa kaiken arvon rahalla. On kyllä ihan hyvännäköinen nuori mies ja niitä naisia saisi varmaan ilman tuotakin.

    • Kulta sormi

      No huh huh..Kyllä olette kateelisia??..Kulta on hyvä sijoitus kohde..____Kun on millä sitä ostaa)Muuten missä niitä koruja pitäisi pitää, jos kaulassa tai ranteessa??Minä kannan kaulassani kultta enkä häpeä..Olen itse omilla rahoillani ostanut kultaa vuosikaudet..Joten kateelliset menkää itseenne..

      • taas kateutta? :))

        Suomalaisen kuvitelma että jos on toista mieltä asiasta niin on kateellinen. :D
        Kulta on hyvä sijoituskohde suurina määrinä mutta sen kaltaisina paksuina ketjuina kieltämättä mauttoman näköinen käytössä.

        Itse tykkään pienistä ja vaatimattomamman näköisistä koruista joten sellaisissa ei ole paljon sijoituksena merkitystä. Timantteja saa niissäkin olla. En kadehdi massiivisia kultakoruja koska en tykkää sellaisista.


    • Bmwt on hienoja

      Urheilullinen mies mutta ei välttämättä urheilija(urheilijalla ei ole aikaa tyttöystävälle vaan tyttöystäville;)) ja auto ois kia jos olisi hieno. Mutta ei mitään koruja..eikös ne sovi näille peränuohoojille lähinnä. Miehen pitää olla myös vähintään 185 pitkä ja painaa vähintään 90kg muuten ei kyllä sytytä mitkään ihan pikkupojat.myös vehje saisi olla kookas, se kiihottaa:)

    • angela2

      Mun mielestä kultakorut ym. ovat näyttäviä ja tuovat lisä maustetta niinkuin esim.tatuoinnit joillain miehillä. Mielestäni korut pistävät mielenkiinnon liikkeelle :) se on tavallaan seksikästäkin. Ja kun olen nähnyt miehellä kultahampaan on sekin tosi hyvännäköistä..kiihottavaa jopa :) Eläkää ja antakaa elää!

      • -naurettavaa-

        Tatuointi on merkki epärehellisestä luonteesta.
        Merirosvot tatuoivat ennen itsensä ja käyttivät koruja. Ja toisiaan.


      • eimulletstuointia
        -naurettavaa- kirjoitti:

        Tatuointi on merkki epärehellisestä luonteesta.
        Merirosvot tatuoivat ennen itsensä ja käyttivät koruja. Ja toisiaan.

        on vai..en olekaan tuota ennen kuullu joten taidan jättää tatuoinnit väliin..=))


    • Korut

      En ole kade jos tyylikäs miehelle sopiva koru aitoa kultaa!

    • diamondsreforever

      mautonta. jos on paljon rahaa - osta kallis kello. Kulta Rolex maksaa paljon enemmän kuin kulta koru

    • mieskö kullitettu?

      Tottakai mies saa käyttää koruja mutta oikea MIES ei käytä niitä.

    • koruton nainen

      tiukan paikan tullen mies ei tee koruilla yhtään mitään.

    • Jokainen tavallaan

      Maailma on vapautunut. Enää ei eletä niin kuin ennen. Hintit uskaltavat tulla ulos kaapeistaan ja näyttää sen laittautumalla koruihin.

    • mrkindlex

      Tosimiehen ainoa koru on kello ja ylimääräiset ovat homostelua. Niistä tunnistaa peräreikä fanin.

      • Nelson Kankelo

        Kello. Hä? Sähän oot metroseksuaali.


    • kipeä käsi

      minulla olla paljon,kultaketjuja

    • Wanha Starba

      Korut ovat kulttuurisidonnainen ja lisäksi vielä muotiasia. Lähes kaikssa kulttuureissa on aikojen alkuhämärissä ollut miehilläkin koruja. Se mitä joku komekymppinen nykynainen niistä ajattelee, on sekin sidonnaista muotiin, siis nykymuotiin.. Niin kauan kuin pysyy suhteellisen lähellä mediaania, on kaikki reilassa. Poikkeavuuksia siedetään yleensä aina huonosti. Pitää olla ajan hermolla.

      Mnulle on se ja sama mitä nykyinen muoti sanoo, koska olen oman aikani tuote ja kasvoin aikuiseksi jo 70-luvulla. Sillon 60- ja 70-lukujen taitteessa elettin suvaitsevaisuuden vallankumousta, hippiajaksikin sitä jotkut nimittävät. Silloin opittiin hyväksymään jokainen sellaisena kuin hän on ja jokainen sai olla sellainen kuin halusi olla. Oli korua tai ei.

      Te nuoret aikuiset olette niin trenditietoisia ja poikkeavuuksien sietokynnys vaikuttaa olevan kovin alhainen. Silti, jokainen saa naisia. Nekin, joilla on koruja. Maailman historia ei tunne yhtään aikakautta jolloin naiset eivät saisi miehiä tai mehet naisia. Tietenkään jokainen ei halua jokaista, mutta niin ei ole tarkoituskaan:-))

    • Minulla on vain

      yksi koru ja se on teräs/valkokultainen Rolex. Muuta ei tarvita sillä tyhmät eivät ymmärrä mutta tietäjät arvostavat. Siinä on kello jonka joku sukulaispoika perii parinkymmenen vuoden kuluttua. Toivottavasti arvostaa taidetta sillä sitähän Rolex on.

    • hipphopp2

      älkää haukkuko eminemii ja 50 centii :( tulee paha mieli

    • No, huh huh

      Naisena miesten Kalevalakorut hyvännäköisiä ja yks ketju kerrallaan kalulassa. Toisilla monta erilaista ketjua kaulassa, en tykkää. Mutta eiköhän tämäkin ole jokaisen oma asia, miks tässäkin pitää heti luokitella homoiksi, jupeiksi, idiooteiksi etc. Unbelivebulliii...

    • MacNäppis

      Voi voi lapsukainen. Rosvoilla ja muilla venkuloilla on usein romua kaulassa, ja se merkitsee paitsi asiaa myös heimoa ym. ja on merkki vauraudesta. Myös käytännöllistä: voit vaihtaa ne rahaksi nopeasti. Tai piriheikkiin, tai hopeakiloon...

      Lapsille ja naisille noita ei pitäisi antaa, koska heille "rajat ovat rakkautta".

      • Miehellä voi olla kultainen ketju, ihan ok mun mielestä. :D


    • Äijäonkymppi!

      Jos mies on Gay eli Hinttapuli niin korut, sormukset, kaula, ranne ja korvakorut kyllä ymmärtää ja osaa antaa anteeksi. Heteromiehen koruiksi riittävät karvoitus ja lihakset!

    • ´_`

      Ei.

    • tarju1

      Juu miehellä voi olla kaulaketju kultainen sellainen onkin ihan ok. Itselläni on joka sormeen kultasormus ja kaulaketjuja. Kaikki ovat kultaisia. Mutta en ole pitänyt niitä 3 vuoteen kun panttasin ne panttilainaamoon. Hain rahat jotta pääsin töihin muutettuani toiselle paikkakunnalle. Vaikka korut onkin pantissa, en ole menettänyt itsetuntoa mitenkään. Koruja olen ostellut 18 vuotiaasta asti ja samat korut on edelleen siellä pantissa. Olen tällä hetkellä 50 vuotias nuorenoloinen naishenkilö 30 vuotiaan oloinen. Ei korut ole minulle ongelma egon merkeissä. Taitaa lähinnä olla elämän tapa. Nykyään en voi käyttää työni puolesta ollenkaan koruja koska niitä ei hyväksytä vanhusten hoiva-alalla.

      • Kanoja olette

        Eiköhän se kanikonttori ole jo renkaasi realisoinut. Ei siellä pantteja ilmaiseksi säilytellä. Olisit hoitanut raha-asiasi viisaammin niinei olisi panttilainaamoon tarvinnut turvautua. Tuo selittää just korujoulukuusien älykkyyden, tai sen puutteen olipa jalkojen välissä munat tai ei.


    • hhehh

      Hauska lukea näiden "rikkaiden" kommentteja, on Rolexii, Fefee ja ketjuu :) Noihan on kaikki ihan perus duunirin hankittavissa, ei tarvii kummonen seppä olla, et saa jonku räkäsen 360 Modenan pihaa..
      Oikeesti rikkaat eivät jaksa lähteä edes tähän provoon mukaan, niiden ei tarvitse elvistellä keskustelupalstoilla, kuten nämä pikku tekijät täällä tekevät.. :D
      Nyt siellä koht joku ajattelee, et joku kateellinen siel huutelee näitä totuuksia, joten siihen kommentoin tämän! Ei Fefee, Rolixii, panssariketjuu, vaikka netto 240000e/v, eli pikku tekijä isojen rinnalla.. :)

    • Mies 30v.

      Olin joulu-tammikuun intiassa. Siellä astrologi sanoi minulle että kun olisin vanhempi tarvitsisin kultaisen rubiini riipuksen. Tähän matkalla mukana ollut ystäväni naurahti hyväntahtoisesti: Ihan nonsenssiä, köyhät intialaiset vain unelmoi joistain kultaisista rubiiniriipuksista kun niillä itellä ei oo yhtään mitään.

    • mummeli

      Ja voiha tokkiisa eikä kaikki ole kultaa mikä kiiltää,osassa hyvin vähän sitä on voisi sanoa ,jotta se on kullittua (kullattua).Ah möykii ostettii sellane ranta Rolex kyllä eri komee ,voi näytällä samoin miun timantti sormust,yhteesä maksoit 12€ ja kelloon viel10 patterii kaupantekiäisii.Moganin markkinoilt mein koristukset löytyi ja oltiiha myö ylpeit niist ostoksistai sekä pelätii etteivaa meit nyt kukkaa kolkkais.

    • elämän kokemus

      Ja ne nainet jotka juoksee näiden korumiesten perään. Ovat samalla rahan perässä juoksijoita ja sitten nämä hoppari muovipissis bemareilla/tunning ajat esittävät että ova titse ostaneet kaikki ( ISÄ ostanut) itse en missään muodossa näytä ulospäin menestymistäni. ei vain oli siihen päätä eikä aikaa... ja vielä sitten nämä meikkipeikot, nuoret naiset joilla on muovia 30kg kropassa... nekään ei iske eikä mene jakeluun..

    • ou jeee

      Siis osan viestien perusteella siis naisten mielestä. Miehen lerppu kulli, huono ego ja huono itsetunto korvataan ja paikataan koruilla. No entäs naiset joilla paljon koruja? Korvataanko niillä venynyt pillu, roikkuvat rinnat ja levinnyt perse? Ja sitten miesten mielipide että koru miehet on homoja. No sen tietää vissiin kokemuksesta eli siis on itse ruskean reiän ritari kun noin hyvin tietää kommentoida.

    • hetero olen

      Homppeli mies saa pitää.

    • kkk

      eipä mulla ainakaan oo muuta tarvetta pitää kultaa sormissa ja ranteissa kun se että ne on minusta hienoja. kulta on hieno asia ja järkevä sijoitus.

    • koristeeton

      Ovat täysin syvältä sieltä sellaiset munaveijarit korvakoruineen ja muine koristeineen.
      Oikea mies ei koristeita tarvii. (Petäjä ei ole joulukuusi)
      Naisillakin liika koristelu on jopa sairaalloisen näköistä.
      Joulukuusikin menettää makunsa liialla koristelemisella.

    • miimu381

      Tämä on minun mielipide,en väheksy ym,mutta ei näytä hyvälle,kun miehellä on kaula täys koruja,korvakorut on ihan jees!siis miehellä,makuja on monia:=)

    • JaIkääOli...

      Korut on rumia ja epähygieenisiä niin naisilla kuin miehillä.Pakolliset sormukset ymmärrän mutta muita en, jos haluaa näyttää rikkaalta niin voi sitä ilman koruja kin esitellä.Sama kun vetäis nännilävistyksensä esiin kultasilla koruilla.

    • menee maku

      ei sovi miehille korut, jotenkin ei vaan kiinnosta jos on vaikka kultapanssariketju kaulassa tai ranteessa ...

    • Sopii korut

      Ainahan miehet koruja ovat käyttäneet. Ei tietenkään heterot.

      • ookkonäähomo

        Tuli vahingossa "miehet"


    • ulkoinen on tärkein

      Kulta auttaa terveyttä, korut kohtottaa mielialaa, miksi muka naisilla yksin oikeus koristautua?
      Miehet voisivat korostaa myös genitaalejaan, eli laittaa vaikka sukkaa tai muuta pullotusta etumukseen, tekeehän naisetkin kaikenlaista älyttömyyttä viehättääkseen ja itsetuntonsa eteen.

      ps. ykkösen jälkeen se nollien määrä siellä perässä on oleellisin asika tilillä, se merkitsee ei mikään muu

    • korkokengät_vielä?

      Naismaista kääriytyä koruihin, ehkäpä nämä hemmot ovatkin mentaalisia naisia.

    • Sivistysperheestä

      Alaluokkalaista muotia. Tällä varustuksella halutaan kertoa, että on käyty värillisten valtaamilla etelän likaisilla aurinkorannoillla. Alaluokkaisena naisena vaitsit siis alaluokkaisen mauttoman miehen.

    • Yutta

      Saatika sitten miehet, jotka kantaa kaulassaan jostain kuplavolkkarin konepellistä irrotettua VW:n merkkiä. Säälittäviä tapauksia.

    • Koruko

      Mies ei ole MIES ,jos käyttää koruja. Minua ÄLLÖTTÄÄ koruilla oleva mies. Mielestäni on naismainen mies. Samoin jos mies pukeutuu naismaisesti - ei kiitos.

      • korkkareil linkuttaj

        Annas kun arvaan: et taida itsekään kovin naisellisesti pukeutua?


    • ei homo eikä ksde

      Minun mieheni .käyttää paksua kultaketjua. ja korvista.Myös minä hänen vaimonsa käytän. Ja mieheni on 190cm pitkä .ja sopusuhtainen.eikä varmasti homo. Ja sitä paitsi homotkin on ihmisiä.Inhoittavaa vihjailua. Olkaa ihmiset vähän suvaitsevampia.

    • Niimpä, rajansa kaikella. Kyllähän toki naisissakin mauttomuuksia löytyy. Tärkeintä olisikin, että mies näyttäisi mieheltä ja nainen naiselta, mutta nykyään useasti tuntuu siltä, että nämä ei ole kumpiakaan!
      Olisiko niin, että tuota estrokeeni -vettä on jo juotu niin pikän aikaa, että sukupuolierotkin ovat häviämässä?

    • Kultakimbale

      Mua taas yököttää sellaiset naiset, joilla on sormet, ranteet ja kaulat täynnä KULTAISIA killuttimia. Tulee sellainen tunne, että ne haluaa näyttää,että rahaa on. Kyllä vaatimattomuus kaunistaa enemmän. Koruja saa olla, mutta tartteeko kaikki olla yhdellä kertaa käytössä.

      • Tosi on

        Ja kaiken lisäksi ne pitää olla vielä kaulassa kylpylässä tai uimahallissa.
        MIksi niitä ei kielletä terveysriskinä? Tuollaiset ketjut ja korut keräävät likaa ja bakteereita jotka sitten liukeavat uimaveteen.


      • 5353453535tgffsf
        Tosi on kirjoitti:

        Ja kaiken lisäksi ne pitää olla vielä kaulassa kylpylässä tai uimahallissa.
        MIksi niitä ei kielletä terveysriskinä? Tuollaiset ketjut ja korut keräävät likaa ja bakteereita jotka sitten liukeavat uimaveteen.

        Enemmän sieltä persvaosta sitä likaa irtoaa veteen.


    • 1-1

      Nuo kaikki tuntemani korumiehet ovat ylimielisiä ja turhamaisia kundeja.

    • Lettiamu

      Jaaha...jos hällä jotakin muuta elekanttia kun korut...pienen korun miehen kaulalla vielä siedän mut liika on liikaa johtuu varmaan siintä että en itse ole kovin korujen perään

    • "KULTSU"

      Voi sentään.
      Makuja on monenlaisia sano Musti kiun muniaan nuoli,mutta näin naisihmisenä voin sanoa,että tuollaiset kultakilluttimet ovat miehellä lähinnä koomisia.
      Tulee mieleen joku "herra numero 47"....
      On Mersun merkkiii,horoskooppimerkkiii...

    • malla620

      ei kiitos en pidä sellaisista m,iehistä kellä roikkuu ketjut, ja kaiken lisäksi jumalottomat vaatteet likaiset ei tyyliä ei kiitosekoa ne hakee, kun ei ole muutakaan.

    • kyllä on joillakin asiasta omituinen kuva.miehet ovat käyttäneet koruja ennen naisia .tutkikaa historiaa !

      • njuyhbgtrfv

        Niinpä!

        Mutta sanoppa se näille kateudella ja suvaitsemattomuudella kyllästetyille tyypeille.


    • mies30v.

      Intiassa ollessani huomasin miesten/naisten käyttävän paljon sormuksia. Itselläni on tulasi-puuhelmet kaulassa. Tulasi-pensas on Krishna-Jumalalle rakas kasvi ja onpa olemassa Jumalatar Tulasidevikin.

    • Toimii!

      Mitäs väliä sillä on, onko tyylikästä vai ei? Tarkoitus on vain näyttää, että rahaa löytyy... ja sehän se todetusti eniten naisia kiinnostaa!

    • korutontaon

      Tulee joku etelän gigolo mieleen paksuista ketjuista ja sormuksista, tai homoilla on tietty omanlaiset korunsa. Sit on rokkarit ja nuoret pojat jotka käyttää koruja. Mutta aikuiset kunnon miehet ei koruja käytä.

      • qweqrtyqrqtrtty

        Jokainen tietty määrittelee mikä on aikuinen kunnon mies, mä tunnen näitä useampiakin ja osa käyttää koruja ja osa ei.

        Koruilla ei ole mitään tekemistä sillä onko kunnon mies vai ei, sen asian määrittelee ihan jotkin muut asiat kun tälläiset pintapuoliset jutut.


      • Raino23v

        Joo koruthan tekevät miehestä huonon. Hienoa logiikkaa taas.


    • ujryhererbjsdfjkwehw

      Mitä sitten jos mies käyttää koruja, mitä väliä sillä on ja ei ne naiset mitään tyhmiä ole vaan osaavat kyllä muodostaa sen oman mielipiteensä seurustelukumppanista olipa se sitten yhden illan tai pysyvämpi kumppani.

      Jokainen tekee mitä haluaa, on se sitten kultaisten paksujen kaulakorujen käyttöä tai vaikkapa puun halaamista, mitä väliä sillä on jos se ei ketään muuta satuta tai loukkaa.

      Tuntuu olevan vaan joillekin hirmu vaikeaa elää ja olla ilman että valitetaan tai itketään jonninjoutavien asioiden perään.

      Enemmänkin on säälittävää täällä kitistä jonkun miespuolisen paksuista kultaketjuista tai muusta vastaavasta, ja mitä sitten jos joku pröystäilee, onko se sulta pois?

      Ei hyvää päivää näitä juttuja, kaippa tämä on eräänlaista viihdettä

      • huokaus..

        Ei palstalla kukaan "itke". Miksi sinä sitten "itket "mielipidepalstalla muiden kommenteista, kun palsta on juuri eri mielipiteitä varten. Kyllä se on muilta pois jos pelimies korostaa itseään kahdenkilon kultaketjulla ja kilon sormuksella, että "hyvää päivää" vaan itsellesi. Kaikille eivät korut sovi ja riippuu mitkä ne killuttumet on aika tarkkaan. Jos on hyvä maku, niin sitten.


      • Raino23v
        huokaus.. kirjoitti:

        Ei palstalla kukaan "itke". Miksi sinä sitten "itket "mielipidepalstalla muiden kommenteista, kun palsta on juuri eri mielipiteitä varten. Kyllä se on muilta pois jos pelimies korostaa itseään kahdenkilon kultaketjulla ja kilon sormuksella, että "hyvää päivää" vaan itsellesi. Kaikille eivät korut sovi ja riippuu mitkä ne killuttumet on aika tarkkaan. Jos on hyvä maku, niin sitten.

        Eli ongelmana on nähvävästi näkösaaste mitä liian isot korut aikuiseten kaulassa aiheuttavat. Mistä seuraavaksi tarvisi porata siitä kun joku mies on liian lihava? On ihan turha porta asioista joille ei yksinkertaisesti voi mitään.

        Minulla on hopeinen paksu kaulaketju ja kultaiseen ei yksinkertaisesti ole varaa. Silti en ole kateellinen niille joilla sitä rahaa on siihen kultaiseen.


    • hyvittunut pappa

      Kysymys kuuluu kuinka moni mies käyttää koruja egonsa kohottamiseksi. Aika harva olettaisin. Itse pidän yhtä paksumpaa kultaketjua kaulassani jonka sain pojaltani lahjaksi ja hän on tehnyt sen itse kun on ammatiltaan kultaseppä. Hänelläkin on yksi paksumpi kultaketju kaulassa ja ikää hänellä on vähän alle 30 vuotta. Omassa ketjussani ei ole mitään, mutta poikani ketjussa on varmaan sinun mielestäsi naurettava amuletti :)

      Mielestäni olet vanhanaikainen kun tuomitset ihmisiä ulkonäön perusteella ja kyllä miehetkin voivat pitää koruja. Mies voi myös pitää juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa ja sellaista tukkaakin kuin haluaa. Mies voi myös olla tatuoitu. Jos joku kokee nämä ällöttävänä niin voi voi. Minä ja poikanikin on onnelisesti naimisissa niin nähtävästi innostuu :)

      • Korvareikä70cm

        Tatuoinnit ovat ainakin uskomatonta ripulipaskaa nykyään.

        Hatusta voisin arvioida, että esimerkiksi 20-40 -vuotiaista noin 33%:lla on tatuointi.

        Lävistyksistä en ala edes puhumaan.

        Jos haluat olla oma itsesi, etkä paskaa muotimassaa, et ole lävistetty tai tatuoitu niin kuin kaikki muutkin.


    • Ei normaalit

      Kyllä koruvarustelu yleensä kertoo seksuaalisesta suuntautumisesta tai rikollisesta taustasta. Sutenöörin varustukseen korut ehdottomasti kuuluvat.

    • Mies ilman koruja

      Mitä mieltä olen miehestä jolla on kaksi kultaketjua kaulassako?

      Minä assosioin tällaisen alamaailman edustajaksi tai seksuaalivähemmistöön kuuluvaksi, riippuen onko lihaksikas vai hoikka. En tuomitse ketään, mutta kerroin vaan mitä minulle tulee mieleen sellaisen näkemisestä

    • Neitimäisiä

      Minusta nuo korumiehet ovat tyttöjä. Olevinaan miehekkäitä, mutta naisellisuus puskee näyttävästi pintaan.

      • 19+8

        Korumiehet ovat pahimpia "piiloneitejä", usein vielä hiuksetkin ovat pitkät. Nämä samat kaverit sitten haukkuvat muita homoiksi, katsoisivat peiliin.


    • kulta k

      Teetin tutulla kultasepällä ison kultaisen albertin ja kunnon paksun penisrenkaan. Siinä ne ovat kaikki kalleudet samassa. Eipä ole kukaan vielä tullut moittimaan. Kalliksi tuli..mutta jospa pahanpäivänvaraksi :)

    • tahtoorikkaanmiehen

      jokanen tavallaan (:

      • KultaAivot

        Ostan hm 20€ feikki kultakoruja ja jengi luulee että olen richbitch.Sitten vaan baariin iskeen näitä kultakoruisia miehiä ja nollaan niiden tilit next day..


    • sutenöris

      Joo tottakai jokainen saa pitää ihan mitä tykkää. Mutta kysymys kuului mitä mieltä olette miehistä jotka pitää kultaisia ketjuja jne?
      Ja kuten vastasin jotkut tiettyihin ryhmiin kuuluvat pitää ja kunnon mihillä tarkoitin miehisiä miehiä. On ne paksut ketjut naurettavan näköisiä miesten kaulassa ja ranteessa ja kaikenmaailman sormukset, kihla-, ja vihkisormusta lukuunottamatta. Niistä vaan tulee mieleen gigolot, rehvastelijat, rikolliset ym epämääräiset. Tämä oli minun vastaus aloittajalle.

    • Juntahdus

      Suomalaiset ovat kateelisia umpijuntteja, oikeaa metsäkansaa. Sivistys loistaa poissaolollaan. Sääli sinäänsä.

    • Isoegoinen

      En ole koskaan käyttänyt koruja paljon ja silti siippa aikoja sitten sanoi mua "joulukuuseksi". Sen jälkeen loppui niitten vähienkin käyttö moneksi vuodeksi, nyt olen taas opetellut laittamaan edes jotain. Mutta kiva, että selvisi, miksi en niitä koruja todellakaan kaipaa, vaikka olen naisimmeinen. Heh.

    • Kosto vapauttaa

      En todellakaan salli minun miehelle mitään koruja, hän halusi kerran kaulaketjua. Sanoin, jos hankit minä otan eron heti. Ei hankkinut. Muutenkin olen pitänyt huolen, että mieheni käyttää tummaa pukua ja kravattia ympärivuoden. On hän muutaman kerran valittanut kuumuutta. Kostoksi en antanut kuukauteen, ymmärsi yskän, ei enää valituksia. Mies täytyy pitää ruodussa koko elämänsä.

    • VihainenVeronmaksaja

      Rumaa ja junttia. Itse en hyväksy miehellä minkäänlaisia killuttimia kehossaan, ainoastaan vihki/kihlasormus. Teinipojalle vielä menee joku pieni kaulakoru (esim se rippiristi sen ketju) mutta yli 17v ei ei............. etovaa. Aika nolo mies sulla....

    • Merja 30v

      Miehelläni on Dupaista ostettu kaulaketju valkokultaa. Aina kun naimme "päivittäin " pujotan hänen pitkään paksuu kyrpäänsä tyveen kultarenkaan jossa on nystyröitä jotka hinkaavat mulle aina orkun.....ihana mies pitkä kyrpä sillä.

    • 80s gigolo

      Haha.. Aina näitä "violetit sukat miehellä, varma hintti." Itsellä yli 100 gramman panssariketju kaulassa ja kyllä se kaulaani kuuluu. Ei mikään 2 cm leveä vaan paksu ja umpi.. Oikeastaan aina "piilossa" kesällähän saattaa näkyä, mutta pidän paidan alla. Noh miksi pidät kultaketjua, hinttikö olet? Jos jokin tulisi kasvotusten kysymään juuri noin niin varmaan kysyjällä itsellä olisi vaikeuksia määrittää oma seksuaalinen identiteettinsä.Vois vaikka valehdella olevansa homo!

      Nyt joku vihervasurifeministi luulee, että autonikin on jokin bmw. tylsä farmari volvo jossa lapseni saavat tapella rauhassa:D

    • 12v
    • 33v mies

      Löytyy 355gramman 14k umpikultaa oleva panssarikaulaketju leveys noin 14mm joka kotimaista käsityötä romukullasta jonka teettänyt ,pienempiä 14-18karaatin ketjuja. 108gramman 18k panssari ranneketju,erilaisia kulta riipuksia muutama, rolex daydate 18k kultakello,muitakin arvo kelloja joista osa kultaa joita en erikseen tässä mainitse, erilaisia kantasormuksia ja vihkisormus. Korvakorua ei löydy. Sitten löytyy puolikiloa 24k sijoitus kultaa harkkoina. Pidän satunnaisesti näitä koruja päällä mutta en kaikkia samaan aikaan. En käytä pröystäillekseen näitä, omaksi iloksi. En ole neitimäinen tai itsetunto ongelmainen taikka mitätön ilmestys, kroppa melko lihaksikas 180cm ja elopainoa 112kg ,kulli 18cm ja paksu tiedoksi niille ketkä viittasi siihen ettei voi olla edes normaali kokoinen miehellä jolla kultaketju :) Tunnen heteroita, muutaman bissen ja pari homoakin joilla joitain aitoja koruja, kultaketjua sormusta korvakorua ym Omat kullat on itse maksettu rehellisesti tienatulla rahalla.

    • Sivistyksen ystävä

      Minulla taas pillu kastuu, kun näen runsaaseen kultaan sonnustautuneen miehen. Haluan heti tietää hänestä enemmän - onko hänellä metsää, osakkeita tai muuta sivistystä.

    • nainen 28 vuotta

      Eikö voisi pitää vain yhtä ketjua kerrallaan ja siinä sitten yhtä koruosaa. Voisi vaikka vaihdella sitten välillä.

      Kyllä miehellä saa olla kultakoruja. Omallakin miehellä on noin 70 gramman teetetty telaketjumainen ranneketju ja kultainen paksu kaulaketju. Ei aina pidä niitä, mutta joskus pitää. Peukalosormuskin hänellä on kullasta. Hienon näköisiä ne minusta ovat.

    • Hyi helevetti

      Sellainen mies näyttää Bolivialaiselta huumeparonilta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe