instagram

mariaaa<<

Miten instagramin kuviin saa laitettua niitä #me juttuja? voiko niitä lisätä jälkikäteen? tai poistaa jälkikäteen?

21

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariaaa<<

      Miten profiiliin saa laitettua kaikkea ns. ylimääräistä tietoa? :) tuohon sivusto kohtaanko pitää kirjoittaa?

    • essyllyx

      No siis lisäät kuvaa niin siihen tulee viimeisessä vaiheessa palkki mihin voi kirjoittaa. Liitä siihen vaikka TagsForLikes (ohjelma jonka voi ladata puhelimeen) teksi ja lataa kuva. Sitten kun kuvan lataamisesta on kulunut n. 1min paina puhekuplaa tai sitä kommenttinappia ja paina ylhäältä kynän kyvaa tai applen tuotteen tapauksessa hipaise oikealle sitä kommenttia ja poista se. Sitten lisää uudet TagsForLikes tagit ja odota ym. Noin saat paaljon tykkäyksiä! (: Ja niitä tägejä (#) voi poistaa mutta ei oikein lisätä 30kpl enempää. (:


      Turku, Fashion. Käykää liittymässä!

    • EPÄTOIVONEN AUTTAKAA

      OIKEESTIIII VOIKS JOKU PLIIS AUTTAA MUAAA OON EPÄTOIVENE NYT JOKU KERTOO VOIKO TEHDÄ NÄIN:

      Eli laitoin kuvan kaks päivää sitte siin oli sillo 50 tykkäystä.
      Nyt laitoin siihen tägeja ja siihe tuli 10 random tykkäystä!siis sellasii jotai ulkomaalasii !! En haluis niitä siihen ku niit tuli ihan liikaa!!
      PLIIS VOIKS JOKU KERTOO SAAKO OMASTA KUVASTA POISTETTUA JOTENKIN MUIDEN TYKKÄYKSIÄ PLIIS KERTOKAA AUTTAKAA MUA HALUSIN NE POIS SIIT TEIN VIRHEEN PLIIS AUTTAKAAAAAAAAA!!!

      Ps: Oon ylikiitollinen jos joku vastaa kiitti jo etukäteen!!

    • Pliis auttakaa!!

      Pliiis kertokaa nopeeeeee!!!!

    • gagsagds

      ei niitä voi poistaa :D

    • Mansetar

      Narsistista itsensä ihailua kaipaavien kanava. En palkkaisi moisia itsekehua kaipaavia.

      • Whigu

        Se vähän riippuu ja roikkuu... jotkut postaavat instagrammiin päivittäin kuvia itsestään mutta jotkut sitten kuvailevat muuta.
        Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan ja yritän kuvailla mahdollisimman paljon kakkea muuta, kuin itseäni :-D

        Saa seurata jos haluaa... Nimimerkkini instagrammissa on whigu


      • Fotari85
        Whigu kirjoitti:

        Se vähän riippuu ja roikkuu... jotkut postaavat instagrammiin päivittäin kuvia itsestään mutta jotkut sitten kuvailevat muuta.
        Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan ja yritän kuvailla mahdollisimman paljon kakkea muuta, kuin itseäni :-D

        Saa seurata jos haluaa... Nimimerkkini instagrammissa on whigu

        Hienoja valokuvia @whigu:lla! seurantaan meni.


      • InstagramStar
        Whigu kirjoitti:

        Se vähän riippuu ja roikkuu... jotkut postaavat instagrammiin päivittäin kuvia itsestään mutta jotkut sitten kuvailevat muuta.
        Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan ja yritän kuvailla mahdollisimman paljon kakkea muuta, kuin itseäni :-D

        Saa seurata jos haluaa... Nimimerkkini instagrammissa on whigu

        kiva nähdä muitakin kuvia, kuin vain omasta naamasta otettuja. sait whigu uuden seuraajan täältäkin.


    • Pliiiis

      Seurakkaa roosaaa_mariaa instassa pliis ja tykkäilkää kuvista niin teen teille ehkä samoin

    • Ym747

      Saako kuviin siis laitettuu lisää tagei jälkeenpäin ilman mitää sovelluksii?

      • motocrossplayers

        kyllä saa ainakin minä minun puhelin on cony x peria sillä minä saan. minun instagram on motocross players käy vilkaisemassa.


    • helpf

      miten voi jakaa muiden kuvia? oon aika uus enkä osaa käyttää:D ja siis jakaa instassa ei missää fb ym

    • Tykätkää
    • Jakskbdf
    • 13v tyttö

      Saa seurata instassa roosaaa_mariaa!!:)

      • innnnssstaa♥♡♥♡♥♡♥♡

        Moikka mie haluun instaan 100 tai yli seuraajaa
        Joten seuratkaan nikke_bre_ig
        Jos seuraatte seuraan aina takaisin.


    • 13vvv

      Mitä kuvanmuokkaustyokaluu julkkikset käyttää? Esim sauli koskine ja robin, koska niitten kuvat on nii ruskeita.. mikä kuvanmuokkkaustyöjalu se on?

    • djdannu

      Täältä saa kans joku seuraajan mut sil ehol et seuraa takas ;) Ja nickihä on djdannu

    • Jasmine89kkl

      Pariin päivään ladannu kuvia..

      Muilla sama vika?

    • VitunIDIOOTIT

      Kuka ---saatanan vitun idiootti---- keksi tehdä maailman idiooteimman systeemin, eli niin, että kuvia voi selata kuvan sisällä??? Mitä VITUN JÄRKEÄ????????? HALOO!!! Siis kuvia voi selata kuvan sisällä!!! Ihan oikeasti, mitä HELVETTIÄ ihmisten päässä on liikkunut??? Istagramissa on voinut selata kuvia normaalisti ilman mitään ongelmia aiemmin niin mikä kuningasidea oikein on ollut kehittää tuollainen täydellinen ja totaalinen älyvapaus!!! Tekisi oikeasti mieli nähdä sen "ihmisen" joka tuon on päättänyt että voisi suoraan sanoa päin näköä oman mielipiteen tästä aivopierusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe