Paastokavereita haetaan

day

Hei! Olen kolmekymppinen nainen ja etsin paastokavereita. Ajattelin paastota viisi päivää, ensi viikon maanantaista perjantaihin. Kalliisiin paastopaketteihin minulla ei ole varaa, joten juomana käytän teetä. Tiedän, että kaikkien mielestä se ei ole paras mahdollinen paastojuoma.
Olen kasvissyöjä ja normipainossa. Paastokirjallisuuteen olen jonkin verran tutustunut, ja haluan nyt kokea paaston tuoman hyvän olon ja terveydelle suotuisat vaikutukset. Mikäli tätä kautta löydän kaverin tai kavereita, joiden kanssa voisin paastota ja vaihtaa ajatuksia terveydestä ja ravinnosta myös jatkossa, olisin tosi iloinen :).

9

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • day

      Eipä näköjään löytynyt ketään innokasta kaverikseni ainakaan tälle viikolle...jos käyt palstalla joskus myöhemmin, pistä viestiä, niin päätetään uusi, sopivampi ajankohta. Motivaatio on korkeammalla, jos yhdessä paastotaan :).

    • mahimi

      Moikka!
      Etsitkö vielä paastokaveria? Itseäni kiinnostais 5-7 pv paastoa kokeilla, ehkä pidempääkin. Itse olen opiskelijabudjetilla liikenteessä, joten ei myöskään varaa mihinkään kalliisiin paastopaketteihin. Olen jo pidemmän aikaa paastoa harkinnut, mutta jäänyt toistaiseksi ajatuksen tasolle motivaation puutteetn vuoksi. Hedelmä ja detox kausia olen pitänyt esimerkiksi allergioiden selvityksen apuna ja kehon puhdistumisen tukena.

      Jos vielä kiinnostaa paastoa kokeilla niin ota tänne yhteyttä! :)

      • day2

        Moi! Kyllä etsin, siis kiva kun vastasit. Minulla on tapana pitää pari hedelmäpäivää viikossa, ja todennäköisesti niiden ansiosta olen aikaisempaa pirteämpi ja nukun vähemmän. Siksipä haluaisinkin kokeilla, toisiko nestepaasto vielä lisää virkeyttä ja hyvää oloa.
        Mikä ajankohta sinulle sopisi?

        (piti vaihtaa nimimerkkiä, koska joku oli tällä välin varannut tuon, jota käytin, mutta olen siis tämän keskustelun aloittaja)


      • mahimi
        day2 kirjoitti:

        Moi! Kyllä etsin, siis kiva kun vastasit. Minulla on tapana pitää pari hedelmäpäivää viikossa, ja todennäköisesti niiden ansiosta olen aikaisempaa pirteämpi ja nukun vähemmän. Siksipä haluaisinkin kokeilla, toisiko nestepaasto vielä lisää virkeyttä ja hyvää oloa.
        Mikä ajankohta sinulle sopisi?

        (piti vaihtaa nimimerkkiä, koska joku oli tällä välin varannut tuon, jota käytin, mutta olen siis tämän keskustelun aloittaja)

        Minulle kävisi vaikka heti huomenna aloittaminen! Mikäs ajankohta itsellesi paras? Lähdetäänkö siitä viidestä päivästä liikenteeseen vai kiinnostaako pidemmän paaston kokeilu? :)


      • E33a
        mahimi kirjoitti:

        Minulle kävisi vaikka heti huomenna aloittaminen! Mikäs ajankohta itsellesi paras? Lähdetäänkö siitä viidestä päivästä liikenteeseen vai kiinnostaako pidemmän paaston kokeilu? :)

        Moi! Joko te Mahimi ja Day saitte paaston aloitettua? Itse olen myös aikeissa paastota ja kokemusten jakaminen toisten paastoajien kanssa olisi mukavaa :)
        Jos joku kaipailisi paastokaveria, niin ilmoitelkaahan itsestänne :)


      • E33a
        E33a kirjoitti:

        Moi! Joko te Mahimi ja Day saitte paaston aloitettua? Itse olen myös aikeissa paastota ja kokemusten jakaminen toisten paastoajien kanssa olisi mukavaa :)
        Jos joku kaipailisi paastokaveria, niin ilmoitelkaahan itsestänne :)

        Heheh ;D elän näemmä vielä vuotta 2013.. Etteköhän te ole jo paaston jos toisenkin tässä ehtinyt pitää. Jos nyt kuitenkin joku olisi kiinnostunut paastoamaan ja vaihtamaan ajatuksia, niin ilmoittakaa itsestänne :)


    • mahimi1

      Juu on paasto pidetty mut vois alottaa uuden tänä keväänä. :D Millaista ajattelit? En muista salasanaa alkuperäseen käyttäjätunnukseen, joten nyt nimi muuttui. :)

      • e33a

        Heiiiii! Mahtavaa :D Oon ollut aikaisemmin lyhyemmillä paastoilla, mutta nyt mieli tekisi kokeilla vähän pidempää (vesi)paastoa. Entä sinä? Laita viestiä [email protected], jos haluat :)


    • kohta paastolle

      Täälläkin oltaisi paastokaveria vaikka, ajattelin 14.4 alottaa varsinaisen, siihen asti keventelyä. Joku mukaan? Olen paastonnut ennenkin (7 pv) ja nyt olis tarkoituksena kokeilla ihan 14 päivän mehu paastoa, tai miksei 3 viikkoakin jos olo on hyvä ja sallii. :) vertaistukea kaivataan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe