Mitä tehdä kun on tylsää?!

Tylsyys(kö?)

Olen 13-vuotias tyttö jolla on AINA tylsää. Ei ole poikakaveria ja ystäviä max. 5 nykyisellä asuinpaikallani. Perheellä ei ole rahaa maksaa esim. joka viikko elokuviin lippuja ym... Harrastan partiota ja ruuanlattoa, muutapa minulla ei ole

275

68578

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tylsyys(kö?)

      Odotan vastausta...

      • iida kukas

        Moi ootko poika vai tyttöja mul on kik se on ipanaiida


      • Tyyoou
        iida kukas kirjoitti:

        Moi ootko poika vai tyttöja mul on kik se on ipanaiida

        Se kertoo tos et se on tyttö!


      • He hee
        Tyyoou kirjoitti:

        Se kertoo tos et se on tyttö!

        Mul on aina tekemistä :)


      • nöpönöp

        mää yleensä oon puhelimella,leikin lemmikkini kanssa,oon kavereilla ,oon pihalla ja syön


      • ufopörnnööö
        nöpönöp kirjoitti:

        mää yleensä oon puhelimella,leikin lemmikkini kanssa,oon kavereilla ,oon pihalla ja syön

        mut entä jos sil ei oo kavereita


      • yourBOUUUUUU

        voiks joku kertoo mitä tehä ku o tylsääääääääääääää


      • pou

        mitä kuuluu olen pou.paiva


      • yksinäinen2019

        itken peiton alla yksin... :'(


      • Näläs

        SAFKAAA


      • Anonyymi

        oon kavereiden kaa, leikin lemmikkini kaa ja katon elokuvaa tai puhelinta/ipadia/tietokonetta tai mä myös joskus kirjoitan tarinoita, luen tai piirrän sitten jos mulla on vielä tylsempää niin pyydän jotain kaveria pyöräilemään mun kanssa tai piknikille tai kun mä harrastan jalkapalloa niin meen joskus kentälle potkii mulla oli myös viime kesänä sellainen mehukioski meidän kadun päässä, ja mä myin siinä mehua


      • Anonyymi
        Tyyoou kirjoitti:

        Se kertoo tos et se on tyttö!

        Tyttö💔


      • Anonyymi
        yourBOUUUUUU kirjoitti:

        voiks joku kertoo mitä tehä ku o tylsääääääääääääää

        Nii on tylsää


      • Anonyymi
        yourBOUUUUUU kirjoitti:

        voiks joku kertoo mitä tehä ku o tylsääääääääääääää

        Nii


      • Anonyymi
        yourBOUUUUUU kirjoitti:

        voiks joku kertoo mitä tehä ku o tylsääääääääääääää

        Nii


      • Anonyymi
        He hee kirjoitti:

        Mul on aina tekemistä :)

        Esim.


      • Anonyymi
        yourBOUUUUUU kirjoitti:

        voiks joku kertoo mitä tehä ku o tylsääääääääääääää

        En tiiä


      • Anonyymi
        iida kukas kirjoitti:

        Moi ootko poika vai tyttöja mul on kik se on ipanaiida

        Mul on älyttömän tylsää ja jumitan kotona ja katon lps askartelu ideoita😒😅


      • Anonyymi
        yksinäinen2019 kirjoitti:

        itken peiton alla yksin... :'(

        Tee mielummin jotakin muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon kavereiden kaa, leikin lemmikkini kaa ja katon elokuvaa tai puhelinta/ipadia/tietokonetta tai mä myös joskus kirjoitan tarinoita, luen tai piirrän sitten jos mulla on vielä tylsempää niin pyydän jotain kaveria pyöräilemään mun kanssa tai piknikille tai kun mä harrastan jalkapalloa niin meen joskus kentälle potkii mulla oli myös viime kesänä sellainen mehukioski meidän kadun päässä, ja mä myin siinä mehua

        Aika paljon tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim.

        Nice


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii

        Mää yleensä jos mulla on tylsää niin leikin lemmikin Kaa teen temppuja esim käsilläseisontoja tai meen kaverille tai tallille auttamaan tallutöissä eli esim siivotaan karsinat ja viemään heppoja aitaukseen.


      • Anonyymi

        Joojjooo


      • Anonyymi
        ufopörnnööö kirjoitti:

        mut entä jos sil ei oo kavereita

        Mee ulos,kato yle areenaa, yms.


    • EmoRokkari

      Jotain soitinta on kiva soittaa. Ite soitan kitaraa :3

      • Anonyymi

        Ite soitan pianoo


    • tytsi -98-

      Mee kesällä sitte kesätöihi&hanki massii, sitte voi kesällä pyytää jotai kaverii sun kaa vaik shoppailee tai johonki huvipuistoon!Tai alota blogin kirjottaminen.laitat sinne kuvia piirustuksistas, valokuvistas, otestäs kuvia&jos meet jokus esim.shoppailee, nii ostosten kuvia.
      Itelläki on KOULUVIIKOLLA joskus vähä tylsää, ku kerkeen tekee kaikkee kivaa yleensä vaa viikoloppuna eikä ees oo kauheesti kavereita!oon aika paljo yleensä facebookissa, ja tutustun siellä uusii tyyppeihi.Jos saan kesäl töitä, nii aion säästää rahaa kielimatkaan, jonka teen varmaa 9-luokan jälkee..Hitto ku pääsiski sinne reissulle! :D

      • Anonyymi

        Pääsitkö kielireissulle:D


    • lifemocker

      lue?

    • emmiroosajohanna

      Luo blogi :)

      Blogia kirjoittaessa saa hyvin kulumaan aikaa ja kirjoitustaito(kielioppi ym.) paranevat, toki se riippuu onko sun postaukses sellasia 3 lauseen pituisia vai ihan kunnon asiapostauksia, ja jos sulla on kamera, kännykkä ym. millä saa ihan suht koht hyvälaatuista videota niin voithan perustaa vlogin jos tavallinen kirjoittaminen ei kiinnosta (:
      aina kun mulla on tylsää niin mie kirjoittelen mun blogiin postauksia valmiiksi mielipidepostauksia ym., luen, piirtelen ja tälläistä :)
      ja jos sulla on kik niin tuleppas juttelee mulle :)

      Kik: emmiroosajohanna

      blogi: http://emmiroosajohanna.blogspot.fi/

      - emmi C:

    • Meijän videoita kahtomaa
      • Mustabarbaari

        Ei toimi helevetti


      • Anonyymi
        Mustabarbaari kirjoitti:

        Ei toimi helevetti

        Ei tarvii kiroilla


    • itselläkin tylsää

      Lue blogeja

    • No feeling is final

      Jos sinulla on 5 ystävää, olet onnekas. Vietä aikaa ystäviesi kanssa. Ei aina tarvitse käydä jossain tai mennä elokuviin. Katselkaa vaikka telkkaria, tehkää ruokaa yhdessä, lähtekää lenkille, pitäkää hauskaa ja jutelkaa... Yksin kotona ollessa voit piirtää, kirjoittaa, lukea, askarrella, soittaa jotain soitinta, laulaa, tanssia, jumpata, venytellä... mielikuvitus vain on rajana :) Voit tehdä ihan mitä vain, jos kerta aikaa on, nauti siitä! Tylsyys ei ole lopullinen olotila, kunhan muutama vuosi vierähtää, suorastaan toivoisit, että olisi aikaa vaikka lukea kirja. Tylsyys on myös enemmänkin mielentila. Harjoita mielukuvistustasi ja kekseliäisyyttäsi ja keksi yllätyksiä ystävillesi :) "Älä kuluta aikaasi, vaan käytä se!"

      • AllonsY1(KapteeniKrisu)

        13v poika, aina tylsää harrastaa partiota... Something different?


      • tyttönen

        Hyvin sanottu tuo viimeinen lause! :)


      • Anonyymi
        AllonsY1(KapteeniKrisu) kirjoitti:

        13v poika, aina tylsää harrastaa partiota... Something different?

        Tarkotat vai tyttö😂😂


      • Anonyymi

        Tarkotat vai tyttö 😂 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotat vai tyttö😂😂

        Nii tarkotit vai tyttö🤣💔


      • Anonyymi
        AllonsY1(KapteeniKrisu) kirjoitti:

        13v poika, aina tylsää harrastaa partiota... Something different?

        Missä partiossa ite oon Hämeenlinnassa kotkan poikasessissa


    • Normi tyttönen 12vee

      Oisko tää mun elämä rylsää:
      Mul ei oo yhtää kaverii
      Mul on vaan 55 centtii rahaa
      Vapaa ajalla katon telkkarii ja oon koneella
      Hauskin asia missä oon käyny on kauppa
      Mua kiusataan koulussa
      Mul on elämäni aikana ollu vaa yks puhelin
      Lintsaan aina koulusta
      Paras kaverini on koirani

      Ja ei mul oo tylsää, mun elämässä ei oo muuta kun syödä, nukkuu ja kattoo telkkaa tai pelata tietsikal tai kännykäl

      • samixiii

        Oletko sinä minä? :)


      • löllöpää

        Eläin on aina paras kaveri:)


      • mitävitu

        löysin kohtalontoverini


      • Anonyymi

        Kolme samanlaista ihmistä. Alkakaa kavereiksi👍


      • Anonyymi

        Masentunu


      • Anonyymi

        Sulla on vaan 55 centtiä senkin lusmu paska


    • HILMA MATO!!!!!!!!!!

      mulla on aina tylsää ku ope joskus antaa TOSI vähä läksyjä, ja tänää me haetaan mulle kevätjuhla hame, ja toi nimimerkki mikä mul on sen on keksinyt yks kolmos luokkalaine ja maa oon kakkosella.

    • PythonJavaJAc++

      1.Alkakaa opiskelemaan vaikka lukion pitkänmatikan kursseja niin ei varmasti tule tylsä. Saattaapi olla ensimmäinen kirjan avaus WTF ilmeellä, mutta googlettamalla edistyy.
      Jos ei pitkämatikka kiinosta.

      2.Suosittelen sähkörakennelmia. ESIM :http://www.lucidscience.com/pro-basic spy transmitter-1.aspx tuon rakennat sähköromujesi määrästäriippuen 0-100e . Jos ei ole mitään käsitystä kolvaamisesta unohda tuo.

      3. OHJELMOINTI!! Erittäi hyödyllinen ja kun pääsee sisälle hommaan voit periaatteessa tehdä mitä tahansa tietokoneella aina viruksista MW3 seen asti tosin ei ohjelmoijatkaan joka päivä MW3 tee :D http://www.ohjelmointiputka.net/
      Python kieltä suosittelen

      • if shit=paska then kill

        Itse käytän luaa ja javaa.


      • PojkeriCluslus
        if shit=paska then kill kirjoitti:

        Itse käytän luaa ja javaa.

        Haha. Lua ja Java onki helpoimmat mutta 10 kertaa enemmän vie muistia ja tehoja kuin tuo Python tai C . Itse suosin pitkälle C kieltä joka on hyvin käytännöllinen ja suosittu:) kun sen osaat tarpeeksi hyvin niin kannattaa yhdistellä erilaisia koodauskieliä;) muista että lähes jokainen koodaustapa tukee toisiaan!:) Ja nyt tulee se jännin kohta.: Oon nollanollanolifexd


    • 13v

      mullakin on aina tylsää, oon kans 13v tyttö ja ei ole mitään tekemistä mutta...
      On moniakin juttuja lukeminen, Trampoliini, tietokone, elokuvat, pelaa, syö ;), mene pyöräilemään jne...
      Joo muiltakin olis kiva saada ideoita jos on...'

    • 13v

      ookei ei kyllä oo ihan mun juttu! :D

    • Keinot Keksii
      • tappajapoika03

        syö paljon niinku sä xD


    • Mummelilol

      Hei haloo, oon 3 luokalla ja mulla on:
      -sänky
      -nalle
      -kirjoja
      ja
      joitaki leluja (ehkä 2 leluu :) )
      ELI:
      Ei mul oo tylsää. Voi tehä vaikka ja mitä!

      • sejollaonainatylsää

        Mul on tylsää vaik on kesäloma. Vai meenkö tonne kaatosateeseen juoksemaan?


      • luktis
        sejollaonainatylsää kirjoitti:

        Mul on tylsää vaik on kesäloma. Vai meenkö tonne kaatosateeseen juoksemaan?

        No ei kyl kntdee


      • BILEET!!!!!!!!!!!!!!
        sejollaonainatylsää kirjoitti:

        Mul on tylsää vaik on kesäloma. Vai meenkö tonne kaatosateeseen juoksemaan?

        PIDÄ BILEET NI EI OO TYLSÄÄ!!!!!!!!!! :::DDDD JEEEEEEEE ::DDDDDDDDDD


    • Pelaaja3

      Oon 9.v katon telkkuu tietokone otettii pois oon kesäleireil
      Ja pelaan nyt ps3:sta mä mietin nyt minecraftii ja haluisin
      Mennä sinne mutta kone on poissa ja on tylsää

      • kalAia

        EI JEESUS XDD tällaset pikku skidit valittaa et on tylsää:'D ite ku olin 9v mul oli aina tekemistä jos ei muuta nii rakensin jollai legoilla enkä todellakaa pelannu enkä omistanu ku jonku vuoden 00 nokian luurin xD


      • Kavereita kiitos!
        kalAia kirjoitti:

        EI JEESUS XDD tällaset pikku skidit valittaa et on tylsää:'D ite ku olin 9v mul oli aina tekemistä jos ei muuta nii rakensin jollai legoilla enkä todellakaa pelannu enkä omistanu ku jonku vuoden 00 nokian luurin xD

        Ei oo tekemistä on aina tylsää ole antaa varman tonnin verran läksyi :| tein tän netistä niin löyty siis mul on ihan JÄRKYTTÄVÄN tylsää (oon tyttö) :xx


    • lovetan98

      Tässä olisi mun blogi :) se on LIFESTYLE blogi, mutta en ole viitsinyt osoitetta vaihtaa. Lukijoita olisi mukava saada ja aktiivista kommenttia yms. vieraskirjaan ja muutekin :)
      http://poni-tytto.blogspot.fi/

    • Kaveri

      Mee kesä töihin nythän on kesäloma! Mun isoveljen tyttöystäväkin meni poimimaan mustikoita vaikka kuinka paljon ja myi niitä torilla tai jossain. Kyl sitä tekemistä kato riittää! Ei mullakaan ollu 2viikkoon kavereita ku vaihdoin koulua mut nyt mulla on viisi maailman parasta kaveria

    • laurenlammas

      onko sulla lemmikkejä? esimerkiksi koiran ulosvienti on hauskaa :) itteläni on kani jonka kanssa hengailen :DDDD ♥

      • pulloja matkan varrelt

        Koita ostaa eläin, ala skeittaan / skuuttaan, onksul sisaruksii, oo niiden kans. Ja oikeesti tää on hyvä neuvo: kerää vaik pulloja jossain tai sit niinku vaan keräät niitä hiljalleen nii sä saat rahaa (jos et jostain syystä et sais rahaa ollenkaan tai oisitte iikeesti tosi köyhii tai ees vähä köyhii) sit voisit säästellä sitä ja ostaa jonkun eläimen, skeittilaudan, mennä kamujen kans jonnekki (siis niinku kaikki maksaaa ite?:D ) ja sitten ostat vaaan karkkii tai jotain! Käy uimassa joka päivä ja kaikkee :D muuten, mä aina kerään pulloja. Siis en silleen et oikeen lähen kotoo ja päätän et kerään ja etin niit tuolt tienvarrest. Vaan ainaku tuun tai meen johonki ja nään pullon nii otan kyytii. Kuukaudessa sain täältä pikkukylästä kasaan yli 4 € ihan vain tolleen sattumalta pulloista :D et se kannattaa jos rahaa haluu;D ja oon 13 v tyttö, normi/köyhä. Mun jotkut kamutkin kerää aina ohimennen, se on JÄRKEVÄÄÄ !! (;


      • pulloja matkan varrelt
        pulloja matkan varrelt kirjoitti:

        Koita ostaa eläin, ala skeittaan / skuuttaan, onksul sisaruksii, oo niiden kans. Ja oikeesti tää on hyvä neuvo: kerää vaik pulloja jossain tai sit niinku vaan keräät niitä hiljalleen nii sä saat rahaa (jos et jostain syystä et sais rahaa ollenkaan tai oisitte iikeesti tosi köyhii tai ees vähä köyhii) sit voisit säästellä sitä ja ostaa jonkun eläimen, skeittilaudan, mennä kamujen kans jonnekki (siis niinku kaikki maksaaa ite?:D ) ja sitten ostat vaaan karkkii tai jotain! Käy uimassa joka päivä ja kaikkee :D muuten, mä aina kerään pulloja. Siis en silleen et oikeen lähen kotoo ja päätän et kerään ja etin niit tuolt tienvarrest. Vaan ainaku tuun tai meen johonki ja nään pullon nii otan kyytii. Kuukaudessa sain täältä pikkukylästä kasaan yli 4 € ihan vain tolleen sattumalta pulloista :D et se kannattaa jos rahaa haluu;D ja oon 13 v tyttö, normi/köyhä. Mun jotkut kamutkin kerää aina ohimennen, se on JÄRKEVÄÄÄ !! (;

        Sori luulin et oot poika :DDDsanoin et "ala skeittaan / skuuttaan" mut voi TOTTAKAI tytötkin, mut kuitenki :D


      • eräs mies
        pulloja matkan varrelt kirjoitti:

        Koita ostaa eläin, ala skeittaan / skuuttaan, onksul sisaruksii, oo niiden kans. Ja oikeesti tää on hyvä neuvo: kerää vaik pulloja jossain tai sit niinku vaan keräät niitä hiljalleen nii sä saat rahaa (jos et jostain syystä et sais rahaa ollenkaan tai oisitte iikeesti tosi köyhii tai ees vähä köyhii) sit voisit säästellä sitä ja ostaa jonkun eläimen, skeittilaudan, mennä kamujen kans jonnekki (siis niinku kaikki maksaaa ite?:D ) ja sitten ostat vaaan karkkii tai jotain! Käy uimassa joka päivä ja kaikkee :D muuten, mä aina kerään pulloja. Siis en silleen et oikeen lähen kotoo ja päätän et kerään ja etin niit tuolt tienvarrest. Vaan ainaku tuun tai meen johonki ja nään pullon nii otan kyytii. Kuukaudessa sain täältä pikkukylästä kasaan yli 4 € ihan vain tolleen sattumalta pulloista :D et se kannattaa jos rahaa haluu;D ja oon 13 v tyttö, normi/köyhä. Mun jotkut kamutkin kerää aina ohimennen, se on JÄRKEVÄÄÄ !! (;

        Mää skuuttailen ja kyllä stadissa jää pulloja yli.täälä voi saada 25 e pulloista kun känniläiset niitä viskoo menemään.
        Asun siis stadissa ja skuuttauseen o mahollinen jos o tylsää. Tabletillakin on hyötykäyttöjä jos o tylsää:-) oon 12 v poika eikä jää tylsäks, vaikka läksyjä ei tulis


      • Unknown8351
        pulloja matkan varrelt kirjoitti:

        Koita ostaa eläin, ala skeittaan / skuuttaan, onksul sisaruksii, oo niiden kans. Ja oikeesti tää on hyvä neuvo: kerää vaik pulloja jossain tai sit niinku vaan keräät niitä hiljalleen nii sä saat rahaa (jos et jostain syystä et sais rahaa ollenkaan tai oisitte iikeesti tosi köyhii tai ees vähä köyhii) sit voisit säästellä sitä ja ostaa jonkun eläimen, skeittilaudan, mennä kamujen kans jonnekki (siis niinku kaikki maksaaa ite?:D ) ja sitten ostat vaaan karkkii tai jotain! Käy uimassa joka päivä ja kaikkee :D muuten, mä aina kerään pulloja. Siis en silleen et oikeen lähen kotoo ja päätän et kerään ja etin niit tuolt tienvarrest. Vaan ainaku tuun tai meen johonki ja nään pullon nii otan kyytii. Kuukaudessa sain täältä pikkukylästä kasaan yli 4 € ihan vain tolleen sattumalta pulloista :D et se kannattaa jos rahaa haluu;D ja oon 13 v tyttö, normi/köyhä. Mun jotkut kamutkin kerää aina ohimennen, se on JÄRKEVÄÄÄ !! (;

        No meeppä penska ITE scoottaamaan pakkasella märille rampeille


      • Anonyymi
        pulloja matkan varrelt kirjoitti:

        Sori luulin et oot poika :DDDsanoin et "ala skeittaan / skuuttaan" mut voi TOTTAKAI tytötkin, mut kuitenki :D

        Mä skeittaan ja oon tyttö, mutta mun vinkit jos on tylsää. - käy kirjastossa ja lainaa joku kiva kirja.
        - Niitä pulloja kannattaaa kerätä, koska joku sai niistä 80.
        -Piirrä jotain.
        -Älä tee mitään.
        -Perusta blogi.
        -Tee ruokaa retkikeitimellä.
        -Aloita uus harrrastus vaikka Jooga.


    • nflsmzfklddl

      oo onnellinen et sul on aikaa!!!!!!!!!!!
      eikä ihan liikaa harrastuksia mul on joka päivä jotain...
      ja se on kivaaa mutta joskus tekee mieli rentoutua.
      ja sul on kuitenki 5 kaverii joillaki ei yhtäää ja ala harrastaa urheiluuu. ei tarvii missää seuras tai mtn vaa kysyt vaik liikka opelt jtn juttui ja teet sit niitä (käyt lenkeil, salilla, tanssit:))
      ja kirjotat blogii ja piirtelet hankit jonkun eläimen?

    • pussikaljottelija

      Tuu mein kaa pussikaljalle

      • ;);)

        MISSÄ ASUT!!!??? I COMEING


    • kasa02

      ei mulla vaan oo arkisin vaikeeta ku ope antaa jotain 3-5 teht per aine ;)

    • vinkuminen seis!!

      aina löytyy tekemistä esim aloita oma blogi mä itse kirjoitan blogia kun on tylsää ja tykkään kertoo asioita tai lue jotain kirjaa seki hyödyttää. jos oot ruuanlaitos hyvä nii kokkaile kaikkee jännää :D reseptien avulla.

    • YOUTUBE 4 EVER

      yksi sana: YOUTUBE.

      Nuff said*

    • Mummuja

      No mee sohvalle ja mieti.

    • HOBO VASEMMISTOLAINE

      Hienoa ihmiset... FJ:hin kiitos paljon!!!

    • Kiitoss

      Suosittelen noita PythonJavaJAc :n ehdotuksia ja varsinki tota 2 ehdotusta nyt meenki jo rakentelee sähkörakennelmia! Kiitos PythonJavaJAc :lle!

      • pojkeriCluslus

        Juu. Kannattaakin yvdistellä ohjelmointia ja sähkörakennelmia:) sitten voi vaikka rakennella elektronisia koneita omilla koodauksilla ja tehdä vaikka oman pelikonsolin ja siihen pelejä;) (vaikka joku yksinkertainen 8-bittinen kone:)
        T. Nolifenollanolla


    • numnum1

      on yksi sana josta voit löytää vastauksen ja se on NETTI

      • HPK_ON_PARAS

        Ei kaikke löydä vain netistä.


      • Anonyymi

        Ei kaikkeen


    • omeglefun

      Ihan parasta on mennä omegleen ja ottaa keskustelu ilman kameraa ja esittää jotain teini tyttöä ja puhuu jotain härskiä niin että se mies joka puhuu sun kanssa alkaa kiinnostuun.sitten kertoo sille että on poika ja on kusettanu koko ajan. Aj että kun on hauskaa

      • LAUAIA

        D


    • Tylsempää ku teillä!

      Noh mulla vasta tylsää on :( paitsi jos sotken mun huoneen jonka siivosin just eilen . mut mulla on vaa kone movis ei oo ketää (moviestarplanetissa) kamuilla on muuta tekemistä mä en jaksa käyttää youtuee en osaa laulaa tanssii jumpata :/ kirjat on kaikki luettu jo varmaan 200 kertaan ja elokuvat kans ja mul ei oo kumia mut mul on pelkkä kynä ja mul on läksyt tekemättä no ne kyl vois tehä. Mut sit viel mun kamerasta loppu akku, kännykkä tylsää sil ei voi ottaa kuvii pelata kivoi pelei ja sit mul on tää mun kone :) ja pöytä tuolit sänky ja muutama littlestpetshoppi joista osa on hukassa ja äiti on kaupassa siskolla on kamu ulkona on ikävä sää :(( ja on mul myös roskii mun koneen oma hiiri hukku ja mulla ei toimi kunnolla toi mun läppärin hiiri ja minecraftii no ei oo intoo pelata sitä :// ja mun kamun sipsit on tos mun nokan eessä ja mä en ees saa syödä niitä ja mul on kauhee himo!!!!!!!!!!

      • Tylsempää ku teillä!

        Ja sit mulla en osaa kirjottaa omaa blogia ees kunnolla. ps:kirjotan sinne jotain tyylii tänään koiranpentu synty O.o
        Ja ja ja ja ja youtubessa ei oo ketään kivaa youtubettajaa en saa kuunnella musaa jossa lauletaan ja mä kuuntelen nytkin musaa ja pps: tää on aikas kivaa :) :3
        Jajajajajajjajjaaa videoita en voi tehä ku kameroista akku loppu kynnet on lakattu
        Mul on parveke ja ei muuta :)) mun mielestä ainakaan. ai niin ja sit mulla on huono olo niinku oisin kipee!


      • Tylsistyny

        netflix.


      • Anonyymi

        Ei voi olla yhtä tylsää ku mull


    • FaTaL_Gorilli

      Oo onnellinen että sulla on ees 5 kaverii koska niillä tekee vaikka mitä.Menkää lenkille,Tehkää jotain hauskaa esim kattokaa telkusta elokuvia T:FaTaL_Gorilli

      • eräs mies

        Mulla varmaa 25 frendii. Oon kyl poika se saattaa olla eri asia emt


    • <3Omelia<3

      mul on hirvee tylsää.

    • mitäihmettä!?

      Vittu.

      Miten ihmiset voi tulla tänne valittamaan, et mul on tylsää?!
      Taidatte vaa sanoo: Mu on tylsää, koska ootte niin laiskoja, et mikään mis pitää liikkuu, ei huvita..

      Itellän ei oo ikinä tylsää, koska koirani, ja olen säästeliäs asun omassa kämpässä..että jos uhkaakin tylsityminen nii koirat messiin ja treenikentälle!

    • perrita

      Tee läksyjä...

    • <3Omelia<3

      kiva._.

    • TämäAuttaaAina

      jos olet oikea lukutoukka, lue kirjoja, piirrä, siivoa,sisusta ja ole ulkona kavereiden kautta sisaruksiesi kanssa:) Minä teen tätä melkein joka päivä:) Kannattaa viel olla ulkona koska koht on kummiskin kylmä ja kolee niin nauti viel niin kauan kun voit:)

      • <3Omelia<3

        no,oon nyt yksin


    • ASD dds

      Kirjoita Googleen ''Google'' ja klikkaa ensimmäistä tulevaa artikkelia, jatka kunnes alkaa väsyttämään ja mene nukkumaan.

    • 13-vuotias tytt

      Jos sinulla on tylsää mene vaikka kerämään metsästä marjoja ja sieniä ja myyt sen sitten saat siitä rahaa ja voit mennä elokuvaan tai minne sinä haluatkaan mennä.

    • LauraLalla

      ei oo tekemistä.Oon yksin en tiiä mitä teen ja me just muutettiin-,-

    • kikkelinhaju

      Siit huomaa ett meikäl on tylsää ku luen tät paskaa

    • ....

      Sama juttu kun kaikilla muillakin, ihan hirveen tylsää. Kunnon kavereita mulla ei ole, hengaan koulussa aina yhessä porukassa, mut aina kun kysyn, haluisko ne vaik mennä mun kaa johonkin, ne keksii jtn tekosyitä.. Viikonloput vaan pelaan minee, ei oo oikeesti mitään tekemistä. Kyl mulla on sisaruksia ja koira ja kissoja ja kirjasto lähellä, mut en löyä kirjastosta enää mitään uutta lainattavaa eikä jaksais lukee kaikkee uuestaan ja uuestaan, kissat ei tykkää leikkiä mun kanssa tai mtn, koirankaan kans ei jaksa loputtomiin lenkkeillä ja sisarukset ei haluu pelata mun kanssa. En harrasta oikeestaan mitään, tämmösessä pikkukaupungissa kaikki ne harrastukset, mihin haluisin mennä, on täynnä vaan jotain mummoja ja pappoja. En jaksais vaan olla koko aikaa koneella, haluisin tehä jotain OIKEESSA ELÄMÄSSÄ. Koulupäivät viel jotenkin menee kun on läksyjä mut vapaapäivät on kidutusta.

      • Spyrox

        Oletko miettinyt, että esimerkiksi koulussa kun tulee eri ryhmä/paritöitä niin hyppäisitkin uuteen porukkaan mukaan? Jos joutuisit perustelemaan vanhoille ystävillesi, niin voisit kertoa että haluat tutustua uusiin ihmisiin. Rohkeasti juttelemaan ihmisten kanssa vaikka kiinnostuksenkohteista, kuten leffat, musiikki, ruoka, harratukset, urheilu yms.

        En tiedä, kuinka pieni asuin kuntasi on, mutta löytyykö sieltä nuorisotilaa? Sinne ovat kaikki nuoret tervetulleita ja sieltä voisi jopa löytyö niitä sieluntovereita? :) Nuorisotyöntekijät ovat siellä nuoria varten ja keksivät erilaista toimintaa nuorten ihmisten mielenkiinnon mukaan, eli rohkeasti hyppää mukaan.
        Järjestetäänkö kunnallasi muuta harrastustoimintaa joka voisi olla edes hieman kiinnostava? Esim. Teatteria, Partiota, Liikuntaa a:sta ö:hön, erilaisten nettipelien tutustumista, kirjeenvaihtoa?

        Lähde positiivisella asenteella kohtia uusia seikkaluja. Ole avoin seikkailulle niin seikkailut ovat avoimia sinulle :) Mukavaa Marraskuuta :)


    • tylsistynyt poika

      No tuota mulla oli noin puoli vuotta sitte iha kivaa ja aika kului ihan hyvin eikä ollu mitään ongelmaa, toisinkun nyt ei oo mitään muuta tekemistä ku koneella olemine ja sillä pelailen jotain tai katon videoita. Nyt tähänkin on mennyt hermot ku ei oo mitään tekemistä ku omistan varsinaisesti vaa koneen kännykän sohvan tuolin toisen tuolin sängyn oven kirjahyllyn yöpöydän kellon pari julistetta ja vaatteita.ja sitte kavereilla käyn kyl joskus mut harvoin

      • Herätys

        XDD mulla on taas kavereita nii paljo liikaa ja nii paljo tekemistä mut oon nii saatanan laiska ni vapaapäivin vaa nukun sängysXFD hankkikaa kavereita


      • spy2

        Oletko kertonut tylsyydestäsi kavereille? Voisitte kehitellä yhdessä jotakin kivaa tekemistä :) Oletteko kokeilleet esimerkiksi isolla kaveriporukalla roolipelien pelaamista tai vaikkapa erilaisia harrasteita, kuten värikuulasotaa yms? :)

        Käytät siis paljon nettiä vapaa-ajallasi? Oletko miettinyt, että voisit tuottaa nettiin esim. oman blogin tai vaikkapa verkkosivut? Niiden päivittäminen olisi varmasti rentouttavaa ja saisit tuoda paljon omia mietteitäsi esille.
        Koneella olemisen kaveriksi kannattaisi keksiä jotakin fyysistä tekemistä koulun lisäksi. Pidätkö esim. joukkuepelien pelaamisesta? Lähde rohkesti kokeilemaan uutta ( Mielestäni voit soittaa johonkin urheiluseuraan ja ilmoittaa kiinnostuksesi ja halusi tulla kokeilemaan. Tämä kokeilu kun sen ottaa ihan kerran tai kaks kertaa niin saattaapi olla maksuton ).

        Kunnat järjestävät myös erilaista nuorisotilatoimintaa muuta nuorille suunnattua toimintaa. Lähde niihin rohkeasti mukaan ja uskon, että pidemmän päälle sieltä muodostuu sinulle laaja ystäväverkko.


    • tylsyydenkiusaama

      mua tylsyys vaivaa kanssa tosi monesti :/

      • Anonyymi

        Jos ei oo tekemistä ni sotke vaikka oma huone ja siivoon se


    • wolf'srainkiba

      O_o mi..miten noi monel ihmisel o tylsää?!? mul ois aina jotai tekemistä ja vapaa-aikaki kelpais :3 mutta teille tylsistyneille, perehtykää mangaan ja animeen ;3 niin parasta laatuaikaa. Tai piirtäkää ja lukekaa kaikkee kivaa, teette blogin, kikkailkaa tai whatsappailkaa kavereille, menkää ulos kavereitte kaa, kattokaa telkkaa, pelatkaa nintendolla ja pleikalla ja konneellaki..... kaikkee vois tehä!

    • juopponarkki

      vedä kaatokännit joka päivä ja paukkui nii ei oo tylsää :)

    • ruoska

      mee nukkuu :D

    • Homo ginger

      Vituttaako?

    • Eeppinen ihminen

      Voisi ladata skypen ja puhua kamujen kanssa :D

    • mukavaa :)

      Hei! Mä ja mun kaveri pistetään pikku kioski pystyyn tohon kadunvarteen myydään tikkareita,karkkia,kolmioleipiä,limsaa ja keksejä ymymym....

      Se on hauskaa! ja siinä tienaa paaaaaljon rahaa. Suosittelen kaikille kokeilla!

      • mukavaaa :)

        Tehää vaa semmone pikku tiski laudoista.


    • Bumbginmaster

      Alottakaa ratsastaan. The best. Hankkikaa lemmikkejä kuten mulla kani ja koira. Talvella kiivetkää talon katolle ja hyppikää sieltä lumikasoinin. Menkää huvipuistoo vaikka lintsille ja menkää 10 kertaa peräkkäin esim ukkoon (ja oksentakaa yhdessä

    • tylsää

      olen 11.v tyttö jolla on tylsää ei ole kuin koulussa vahän kavereita ei muuta eikä poikkista

      • Jjonsuuuuu

        vähän kavereita !? 2,3,4,5,6,7,8,9,10 ... Mä ite käyn lukioo ja mul on tosi tylsää mut sit keksin kaikkee... jos mahollista käy koiran kanssa ulkona, piirrä, lue, sisusta, viestittele kavereittes kanssa, oo kavereittes kanssa, oo koneella, tee itteles kik messenger ja puhu siel jonkun kanssa vaikka mun :) Jjonsuuuuu, tai kuuntele vaikka musiikkia vain taivas on rajana... jos noita kaikkia teet nii ei varmasti tuu tylsää !


      • Anonyymi

        Moi mul on sama juttu missä asut


      • Anonyymi

        Moi mul on sama juttu missä asut


    • P A R K O U R

      Rupee parkouraamaan. Alkuu katot vaikka muutamia videoita youtubesta, sitte imitoit niitä. Kannattaa alotta hyppimisellä ja helpoilla ylityksillä. Sit ku innostut, et voi olla pomppimataa ja kaikkee. Tylsää ei tuu, ku aina on kptain, mitä treenata! :D

    • Tylsääkö?

      Noh.. Täs pari ehotusta: Katso tv:tä, Mee kaverille tai kutsu kaveri teille. (Jos ei oo kamuja, tutustu uusiin ihmisiin!!) Lue blogeja, perusta oma blogi.. Lue kirjaa, aloita jokin uusi harrastus, ala käymään töissä Esim: Naapurilla, ulkoilutat koiraa... ;) Mä teen jotain tommosii, oon 3lk ja ei kyl oo tylsää.. :D

    • asdf

      tuu meille :)

    • tanssijaa

      Nuorisotoimilla on halpoja harrastuksia kannattaa kokeilla! Seillä voisit tutustua uusinn tyyppeihin. Sen lisäks blogi on kiva ja voisit ettiä uusia tv-sarjoja ja leffoi ja yrittää kattoo paljon niit. Voisit myös alkaa käydä lenkillä koska siinki menee aikaa. Ku kokkaat voit kokeilla uusia reseptejä ja lukeminen on kivaa! Voisit tietenki kysyä saisitko esim koiran, (jollei teillä ole tai ei ole allergioita) jos ei onnistu voisit kysyä saisitko viedä pari kertaa viikossa naapurin koiraa :)

    • pelletv

      VETÄKÄÄÄÄÄ HITTTIIII

    • Paukku

      Joo paukkuu niin vitusti . Menkää ettiin suomen metsistä kannabista

    • ??****************

      oon poika ja mun elämä

      kaks veljee

      asun metsässä

      koulu on tylsää

      kaverit huonoja

      mulla on yks maailman huonoin tuuri

      aina epäonnistun kaikessa


      siispä oikeesti mun elämä on tylsää ja perhe köyhä että kiva

      • Likka :)

        Oon semmonen 10.v likka. Ensinnäkin: Nauti että sulla on aikaa! Sit ne vinkit: Lue, aloita blogi, mee kaverille, käy kaupassa vaikka ihan vaan kattelees, hommaa kik tai whatsapp jos voit ja urheile! :) Toivottavasti oli apua.


    • tee jotain

      me luisttelee uimaa museoon lue tee mitä lystää

    • tyyyyyyllllllssssäää

      ainakun mulon tylsää oon tietokoneel tai josen jaksa kulen tylsyyyteen

    • Tylsyys kalvaa muaki

      Ota joku hyvä kaveri ja mene sen kanssa vaikka puistoo/ostarille/pelailee jonnekki ja keksikää jotai hauskaa/hulluu. Oot vielä nii nuori ja alat katumaan sitä vanhana kun ei enää pysty tekemään "mitään" . Eli ota ilo irti! Jokanen hetki on kallista aikaa :)

    • pelottavaa

      Kattokaa pimeässä huoneessa out lastiä : V

      • magicalkyoko

        Höpön se mikään pelottava


    • vanhus3

      Hei mä oon 41 ja mullakin on välillä tylsää. Sellasta se elämä vaan on..

    • rako

      Ehkä asiallisin viesti:
      Älä aloita noita python ohjelmointikieliä, visualbasic tai html on hyvä aloittelijoille. Jos ei kiinnosta ohjelmointi niin tee hitaasti läksyjä tai mieti mitäpä voisi tehdä.

    • nuin

      mennä pomppii brutalcs ffa-instarespawn-nospawnprotection servuille ^^

      • touhuaja 15w :)

        Jos on tylsää, tehkää jotakin näistä seuraavista asioista:
        - lukekaa kirjaa/lehtii
        - menkää kaverille
        - pyytäkää kaveri teille
        - menkää osoitteeseen random.fi
        - menkää osoitteeseen youtube.con
        - kuunnelkaa musiikkia
        - katso telkkaria
        - katso leffoi
        - pitäkää bileet
        - menkää bileisii
        - kännätkää
        - runkatkaa
        - menkää puhuu kikissä/whats upissa jollekkin kaverille
        - lukekaa uutisii netist
        - lukekaa jotai blogii
        - kirjottakaa kommenttei johonki (esim tänne)
        - keksikää ite jotai tekemistä
        - menkää ulos esim. Ottaa aurinkoo, kävelee, pelaa futista, pyöräilee. (Riippuu tietysti vuoden ajasta)
        - pelaa kännykällä
        - mene lukemaan mokia osoitteesta mokat.fi
        - käy kaupassa
        - käy suihkussa
        - leiki lemmikin kanssa (jos on)
        - selaile favebookia
        - aloita jokin uusi peli, jossa pitää kehittyä. Esim ikariam, class of calans, runescape. Kaikki huonoja mielestäni, mutta joku saattaa tykätä.
        - aloita kirjottamaan blogia tai tee youtubeen videoita
        - katso menttaalisavukkeen videoita youtubesta
        - Lue kaikki kommentit tältä sivustolta
        - mene pesemään vaikka auto (vanhemmat antavat rispectiä) parhaassa tapauksessa rahaa
        - mene keräämään pulloja tienvarsista
        - venyttele
        - kuntoile
        - siivoa


        Sitten on ihmisessä vika, jos mikään noista ylemmistä kelpaa. :D


      • juyyuigur8tgyuiougtf
        touhuaja 15w :) kirjoitti:

        Jos on tylsää, tehkää jotakin näistä seuraavista asioista:
        - lukekaa kirjaa/lehtii
        - menkää kaverille
        - pyytäkää kaveri teille
        - menkää osoitteeseen random.fi
        - menkää osoitteeseen youtube.con
        - kuunnelkaa musiikkia
        - katso telkkaria
        - katso leffoi
        - pitäkää bileet
        - menkää bileisii
        - kännätkää
        - runkatkaa
        - menkää puhuu kikissä/whats upissa jollekkin kaverille
        - lukekaa uutisii netist
        - lukekaa jotai blogii
        - kirjottakaa kommenttei johonki (esim tänne)
        - keksikää ite jotai tekemistä
        - menkää ulos esim. Ottaa aurinkoo, kävelee, pelaa futista, pyöräilee. (Riippuu tietysti vuoden ajasta)
        - pelaa kännykällä
        - mene lukemaan mokia osoitteesta mokat.fi
        - käy kaupassa
        - käy suihkussa
        - leiki lemmikin kanssa (jos on)
        - selaile favebookia
        - aloita jokin uusi peli, jossa pitää kehittyä. Esim ikariam, class of calans, runescape. Kaikki huonoja mielestäni, mutta joku saattaa tykätä.
        - aloita kirjottamaan blogia tai tee youtubeen videoita
        - katso menttaalisavukkeen videoita youtubesta
        - Lue kaikki kommentit tältä sivustolta
        - mene pesemään vaikka auto (vanhemmat antavat rispectiä) parhaassa tapauksessa rahaa
        - mene keräämään pulloja tienvarsista
        - venyttele
        - kuntoile
        - siivoa


        Sitten on ihmisessä vika, jos mikään noista ylemmistä kelpaa. :D

        joo me mennää pesee auto


    • KarkkiFani

      RE:Tylsyys(kö?)

      miks sul on tylsää? :-no vastaus siihen sä et halua keksiä tekemistä!

      miks sulla ei ole poika kaveria?:- koska sä et tee sen eteen mitään ja niin.....

      Hanki elmääs oo kavereitteskaa eläkä lanita peli koneil!!!!!!toi on just tota kaikki valittaa tosta! Fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • lol2

      Lolii yli 12h päiväs OP ja mun mielestä Lee Sin OOPP

      • Hehheh ei tosissaa

        Miks pelaat LoLii ku voi pelaa Minee? >:D Joo mulla on tylsä elämä :3


      • ...

        Suosittelen urheiluu/lenkkeilyy, sillä kävin äsken itekkii lenkil, ja sen jälkee tuli tosi hyvä fiilis, ja sen jälkee jakso taas vaik lukee tms. Ja liikkues saa myös esim. kohotettuu kuntoo. Joten kuulokkeet korville, ylös, ulos ja lenkille :D
        Mut jos on esim. huono sää niin lue, kuuntele musaa, siivoo (joo, siin saa aikaa kulumaa hyvin), sisusta huoneessas tai selaa vaikka tos alla olevas linkis (se on oikeesti tosi addiktoivaa...)

        http://weheartit.com/?page=1

        Voit hakee esim. sanoilla beautiful, jonkun sun fanittaman bändin/artistin nimellä, pretty, bedroom, teenager post, quote, quotes & sayings jne.

        Toivottavasti oli apuu :D


    • Tällainen Akka

      Hellou!

      -Taittele origameja
      -Keksi oma origami
      -Mieti vaatteet pariksi päiväksi
      -Tee kampauksia
      -Järjestä huone musan kera
      -Käy lenkillä
      -Hemmottele itseäsi/Lemmikkiäsi
      -Levähdä sohvalla/Sängyllä ja ajattele ihastustasi
      -Lue
      -Askartele
      -Ompele/Neulo/Virkaa
      -Riehu
      -Oo niinkuin Hullu Pelle
      -Laita musa täysille ja riehu riehu riehu ja vieläki riehu
      -Voimistele

      • Idän pikajuna

        Mitä mitä? Täällä ehdotellaan, että "lue blogeja" yms! O:
        Ei näin! Te olette nuoria, älkää hukatko elämäänne sisällä istumiseen ja änöttämiseen. Menkää ulos, etsikää uusia paikkoja ja riehukaa. Älkää hukatko elämäänne kun vielä olette sen ikäisiä, että voitte vaikka leikkiä barbeilla ilman hullunmainetta
        Itsekkin harrastan partiota (ja ratsastusta) ja olen 13 vuotias.


      • Anonyymi
        Idän pikajuna kirjoitti:

        Mitä mitä? Täällä ehdotellaan, että "lue blogeja" yms! O:
        Ei näin! Te olette nuoria, älkää hukatko elämäänne sisällä istumiseen ja änöttämiseen. Menkää ulos, etsikää uusia paikkoja ja riehukaa. Älkää hukatko elämäänne kun vielä olette sen ikäisiä, että voitte vaikka leikkiä barbeilla ilman hullunmainetta
        Itsekkin harrastan partiota (ja ratsastusta) ja olen 13 vuotias.

        Ei tartte ragee


    • sport!

      Rupee harrastaa liikuntaa esim. alota joku tanssi, parkour, uinti, lenkkeily, pesis, tai sit jotain villimpää kuten seinä/kalliokiipeily. Siitä tulee hyvä kunto, mahtava olo ja hyvinvointisi hehkuu matkan päähän! ;)

    • EllsQu

      olen 8v ja minulla on aina tylsää mutta kun ajattelin että minun pitää hankkia seuraa keräsin rahaa ja kun olin saanut parisataa hakin ponin ja pupn ponin selässä ajatukset lähtevät mikä voisi olla parempaa kuin istua takan vieressä ja paijailla pupun kannsa

    • dakku1

      Jos sinulla on tylsää, niin voit hankkia kerhon jostain mistä pidät tai kuuntele musiikkia ja laula perässä tai keksi oma biisi. Voit myös aloittaa piirtäää :)

      • Kerhon metsästäjä

        dakku1 mistä muuten saa perustettua kerhon?


    • yksinäinen784653

      mitä mie keksinsin ku miu kaikki kaverit asuu jossai lemil tai tyylii tosi kaukan ja nähää vaa koulus ja tääl kaupungis ei oo ketää kavereita ja haluisin ulos hengaamaa ihmisten kaa mut ei oo frendei kapes niiku sanoin jo ja en oikee löyä uusii kavereita ja haluisin olla jonku kaa ulkon mut...

    • tsekatkaa tää

      no jos on tylsää nii kandee lukee näitä viestejä tästä aiheesta XDDD

    • urheilija1

      Mene uimaan tai käy juoksulenkillä!

      • Tylsää on

        Oon lukenu näit viestei jo 30 min et ei mul myöskää oo hirveesti tekemist ku kaikki kaverit asuu 10km pääs...


    • Mälliä.

      Voi kuulostaa tylsältä, mutta jos on joku peli jota sun kaveri pelaa esim gta V online. Kivempaa on jos oot tyttö ni pelaa pojan kaa jos sun kaveri on poika ja sit voi jutella skypelläkin ihmisille.

    • SaliHirmu

      Salille se on paras vaihtoehto vaikka muija oletkin;)

    • Jokumuu

      Etsi vaikka netistä kirjekaveri jonka kanssa voit lähettää sähköpostia.

    • tylsyystylsyys

      Hahhah kuulostat iha multa paitsi oon 14!:D itellä ainaki on nää toiminu tylsyyden tappamiseks: tuunaa vaatteita (jos teillä on ompelukone), tee reikiä ja kulumia farkkuihin/farkkutakkiin, katso leffoja koneelta, sisusta huonettas(jos ei ole rahaa ostaa uusia huonekaluja yms. voit vaan vaihtaa järjestystä), vie koira(jos sellaisen omistat) pitkälle kävelylle, mene lenkille!, tai pyöräile, juttele ihmisille kikissä(siinä voi oikeasti saada kavereita!), tee läksyt TOSI HYVIN tai lue kokeisiin jos sellaiset on tulossa, lue lehtiä, katso vlogeja tai vaikka laita musiikki TÄYSILLE ja tanssi:D! se jos joku on huippua ajanvietettä(: tossa ny mitä ite teen kun tulee tylsää, toivottavasti on edes vähän apua!:)

    • Nimetön auttaja

      Moi! Tässä sulle päiväjärjestys:

      14:00 pääset koulusta. (En tiedä milloin oikeesti)

      15:00 läksyt tehty.

      15:30 Luettu kirjaa.

      16:30 Olet käynyt juoksulenkillä tai lenkillä koirasi kanssa.

      17:00 Olet käynyt suihkussa.

      17:30 Olet syönyt.

      18:30 Olet kattonut tv:tä.

      19:00 Olet ollut koneella. Sitten piirrä/askartele/leivo.

      20:00 Syö iltapala. Ja tee kaikki iltatoimet. Ja aloita seuraava kohta koska iltatoimiin tuskin menee tuntia.

      21:00 Lue aloittamasi kirja loppuun/puoliväliin. Tai jos olet extra nopee aloita uusi. Jos ei ole voit käyttää kohdan 19:00 kirjastossa käymiseen.


      NUKKUMAAN! KROOH PYYH KROOH PYYH!

    • mullaoliainatylsää

      ite tykkään kuunnella musaa ja laittaa ruokaa samaan aikaan.Vanhemmatkin varmaan olisivat onnellisia jos laittaisit koko porukalle ruokaa tai vaikka leipoisit. :)
      Tykkään myös kokeilla uusia asioita esim. tehdä erilaisia meikki juttuja ja kokeilla erilaisia ruokia sekä järjestellä ja sisustaa omaa huontta.Kannattaa myös ostaa lemmikki siinä on paljon huolehtimista ja voit vaikka aloittaa hamsterilla. :)

    • Heipähei

      nojessus otan osaa....

    • Emokisu

      Kuuntele musaa ja istu yksi omas huonees miettiis mitä tehä, niku mä.
      ....okei ei paljo auttanu varmaa, ite alan kyl varmaa vaa kattoo supernaturalia:3 Ja olen ikuisesti tylsistyn.

    • mursumies

      suosittelen kaivamaan maasta toukkia ja matoja :)

    • Samakuu

      Kirjoita blogia tai ainoastaan lue. Täällä olis luettavaa tylsiin kesäpäiviin: samakuu.blogspot.fi. :)

    • älä missään nimessä kuuntele noit juttui et käy random.fissä ja tee muuta sellasta tyhmää! mulla ittellä on kans diabetes, joten-en pysty menee pitkille lenkeille, ei oo rahaa hankkii lemikkii, en osaa piirtää kovin hyvin, en osaa tehä blogeja jne, en osaa tanssii, ei oo kirjekaverii, äiti ei suostu tilaa esim: girl:it lehtee... mut jos saan nii useimmiten meen Howrseen, gosupermodeliin tai moviestarplanetiin. ja joo, tiiän, kuulostaa tyhmältä, mut meil on lähellä yks mini silta, siinä on tosi hienoi kivii

      • pojkeriCluslus -00

        Lue näitä palstoja;) (ite luin ja vastailin tähän keskusteluun melkeen tunnin:'))
        Ittee ei vaa kiinnosta mikää välineurheilu vaan pikemminkin just tommone parkour(on palio kiinnostavaa ku luulis;')) ei vaa kiinnosta ees volttien opettelu mut eikös parkour(freerunning) olekkin alunperin mahdollisimman nopeata kulkemista pisteestä a pisteeseen b >:) ja joukkueurheilusta en tykkää siks koska aina löytyy niitä jotka haluu oll parhaita ja itkee viikon jos häviää(vitun ärsyttävää ku pelis luulee olevansa paras) tai sit semmone jota kaikki palvoo ja tietää(luulee) omevansa saatanan hyvä kaikis(sori kiroilu mut on nii vituttavaa:')) Yleisurheilu on nii parasta koska se on yksinpeli ja ei oo voitto niin paljon välineistä kiini vaa voi voittaa juoksus vaikka alasti;D ja innostavaa tähän on kun sain parhaat pisteet seiskojen yleisurheilusta(ylimielisyys! En oikeesti oo mut siis aina jos joku sanoo ansainneensa jotain ni merkataan ylimieliseks!:D)aiheeseen.. enkä ees treenaa mitenkään:'). Ja opettaja ihanasti totesi että mitä steroideja käytän kun sain lähes 200% vauhdittomasta pituudesta:') niinii juu tästähä tuliki esittelykirjotelma mut juu... Ohjelmointi on kivaa koska kun oppii kunnolla sen niin esimerkiksi minä pääsen tekemään ns. Vanhanajanlaatuisia peljä kuten crash bandicootin ja jak amd daxterin tapaisia pelejä;))) eli siis nollanolla kuittaa.


      • Anonyymi

        Opettele tanssii ja piirtää


    • idea

      Mulla on idea
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      :
      .
      :
      .
      :
      :
      :
      :
      ::
      :
      :
      :
      :
      :
      :
      :
      .


      HAISTAPPA VITTU

    • tappajapoika03

      tee itsari xDD

    • hope it was helpful
    • tyttö

      olen 8 vuotias tyttö mulla on aina kylsää auttakaa mua

      • nimetön

        Mullakin on tylsää.Kavereita mulla kyllä on vähän mut on mul uks semmonen hyvä kaveri joka voi olla munkaa välillä. oon siis 11v ja mä annan pari vinkkkiä sulle elikkä eti netistä kirjekaveri ja kirjottele sille. Minulla on kirjekaveri ja sen kaa on hauskaa kirjoitella. Sitten
        Etsi vaikka uusia kavereita. Aloita päivä kirja tai blogi. Käy lenkillä. Ota aurinkoa. Rentoudu. Siivoa. Minulla tulee siivoamisesta hyvä mieli. Leivo jotakin
        esim pullaa? Riisisuklaata? Jotain kakkua pyydä apuusi vaikkapa äitisi. Muuta minulla ei oikein tule mieleen.


    • tosihyviivastauksii.
    • freemovies

      Katso leffoja netistä, ja vielä ilmaiseksi!
      http://j.gs/2841832/free

      Kun laitat hakuun "fin subs" niin löydät elokuvia suomenkielisillä teksteillä!

      • tyttö ;)

        Mä olen 13-vuotias tyttö ja mulla on melkein aina tylsää. Vaikka mulla on whats appissa, Nii mä en silti jaksa olla siellä koska siellä ei puhuta! Mä harrastan kyllä säbää, mut harkkoja ei oo jokapäivä:(.Tarviin jotain teksmistä! Auttakaa mua!!


    • Tyttö 18 v

      Ekaks haluan kertoa että ymmärrän täysin että joskus on ihan kuolettavan tylsää, itse tulen maalta, missä ei yksinkertaisesti ole mitään, ja varsinkin jos ei omista ystäviä. Meillä oli kissoja, mutta ei sitä joka päivä haluttanu leikkiä niiden kanssa, sitä miten aikani sain kulumaan, usein piirsin ja kuuntelin musaa, olin ulkona kävelemässä, joskus otin musiikkin mukaan ulos. Siivosin joka päivä, kirjoitin kirje ystäville,Tein ruokaa, ja noin joskus olin kesätöissä, itse en tykkää lukea kirjoja mutta mulla oli muutamia kirjoja, esimerkiksi, meikki/ ihonhoito kirjoja sekä ratsastus kirjoja, ja horoskooppi kirjoja, hahahha XD ja itse aloin opetella uusia kieliä esim : japani, ja kiina. Otin levyn kouraan,kuuntelin ja luin kuinka useimmat sanat kootaan, ja lausutaan. Rakastin hevosia, mutta koska tulen (ei niin varakkaasta perheestä) sain tilaisuuden ratsastaa noin 2 kertaa, en omistanut edes tietokonetta. Hyvin kyllä olen pärjännyt, joskus tulee päiviä kun ei huvita mikään, mutta ei kannata jumittua noihin päiviin, aina voi siivota, ja kertoa äidille kuinka paljon välität hänestä. Aina voi rakastaa omaa lemmikkiä enemmän, aina on jotain :D, aina.! vaikka moni asia ei toki kivaa ehkä oo, musta ainakin oli niiiiiiin ihanaa tehdä muut ihmiset onneliseks. myöhemmin kun vuodet vain käveli ohitse, ostin sen tietokoneen, omilla rahoilla, itse aloin shoppailemaan, ja itse matkustelin itse, sain kaiken mitä halusin, ja voin sanoa, että kannattaa tehdä kaikenlaista,kun on vielä nuori, koska elämä on lyhyt, Toivon että nämä auttoivat ees jotenkin :)

    • teen aina noi....

      Jee fbi,o,ximdkmdims dodimemuuni,siis d9ksjmsudumsumximimsnusunsunsimdimddimmidjmsumdmjsdiso,so,oksidit,smiso,somsimsimsimsmoksiiksisddldllddö
      Tee kaikkee mitä tulee mielee esim. Kävele edes takas, kirjota sanoja, piiirrrrä, heittele palloa, pelleile ja kaadu sängylles.
      Djsjxjxksjskxkwjxjkc
      Joo tein ni talteen ku o tyksöåäöää

    • voitteko auttaa muo?

      mä kirjoitan blogia, mutta siihenkään ei nyt ideoita löydy... ja sit ku koulu alkaa nii siihenkää ei oo aikaa... oon päivät tietokoneella, en liiku, enkä syö, mitä mä teen tällä v**un eläämällä?! en v**tu yhtään mitään. ainut mikä piristää mua on justimuksen videot.
      kertokaa mitä mä teen tälle elämälle, en haluu vaan masentuu

    • iidsu

      Mä asun maalla, eikä täällä ole mitään harrastustoimintaa tai sellaista.
      Nyt kesälomalla oon käyny yhesti yhen kaverin luona.
      Pidän blogia, mutta en keksi enää aiheita. Kuuntelen nykyään vain musiikkia, yleensä Justimusta koska se piristää mua tosi paljon.
      Onneks koulu alkaa kohta ja viimenen ala-astevuos alkaa. Ihanaa päästä sitten uuteen kouluun ja jättää ala-aste ajat taaksepäin.
      Mä en myöskään syö ku kerran tai kaks kertaa päivässä, koska masentaa..
      Mutta viime viikolla päätin alkaa tehä mun elämälle jotain. Alotin urheilun ja nykyään tykkään urheilusta tosi paljon!:-)
      Mä myös pelleilen meikeillä ja teen kivoja kampauksia :-)
      En tiedä miks avauduin, mut halusin kertoo miten pelastin itteni masentumiselta

      • iidsu

        joo sori kirjotin et ''en syö nykyään'' vaikka tarkotin etten syönyt, sorry


      • Aina on tekemistä
        iidsu kirjoitti:

        joo sori kirjotin et ''en syö nykyään'' vaikka tarkotin etten syönyt, sorry

        Miks nykyajan penskat lojuu liika nuilla älypuhelimilla ja muilla vempaimilla. Oon ihan ilonen ku oon eläny lapsuuden jolloin ei kellään ollut puhelimia tai muita turhia vempaimia. Leikittiin konkkaa, kiipeiltiin puissa, käytiin omenavarkaissa, parkourattiin, vakoiltiin ihmisiä, tehtiin jekkuja, säikyteltiin ihmisiä, uitiin, tehtiin voltteja maassa koska ei ollut trampoliineja, kalastettiin, leikittiin kuollutta tienlaidalla, heiteltiin lumipalloja autoihin (monesti juostiin kuskia karkuun), ikinä ei oltu sisällä muutaku syömässä ja nukkumassa. Ja tossa youtube vloggaamisessa ei oo mitää järkiä. Turhaa menee elämästä aikaa. Elkää yrittäkö esittää vanhempaa mitä ootte. Lapsuus eletään vaan kerran tässä elämässä ja olkaa lapsia niin kauan kuin vain voitte ja tuntuu siltä. Joten pihalle mars siellä on aina tekemistä ku vaan käyttää mielikuvitusta.


      • Aina on tekemistä
        Aina on tekemistä kirjoitti:

        Miks nykyajan penskat lojuu liika nuilla älypuhelimilla ja muilla vempaimilla. Oon ihan ilonen ku oon eläny lapsuuden jolloin ei kellään ollut puhelimia tai muita turhia vempaimia. Leikittiin konkkaa, kiipeiltiin puissa, käytiin omenavarkaissa, parkourattiin, vakoiltiin ihmisiä, tehtiin jekkuja, säikyteltiin ihmisiä, uitiin, tehtiin voltteja maassa koska ei ollut trampoliineja, kalastettiin, leikittiin kuollutta tienlaidalla, heiteltiin lumipalloja autoihin (monesti juostiin kuskia karkuun), ikinä ei oltu sisällä muutaku syömässä ja nukkumassa. Ja tossa youtube vloggaamisessa ei oo mitää järkiä. Turhaa menee elämästä aikaa. Elkää yrittäkö esittää vanhempaa mitä ootte. Lapsuus eletään vaan kerran tässä elämässä ja olkaa lapsia niin kauan kuin vain voitte ja tuntuu siltä. Joten pihalle mars siellä on aina tekemistä ku vaan käyttää mielikuvitusta.

        Ja mulla on varmaa 150 kaveria koska oon käyny niin monessa koulussa ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Mukava jos kyllästyy joihnki kavereihin nii lähtee muitten kavereitten kanssa ja aina on mukavaa ja paljon tekemistä.


      • Anonyymi
        Aina on tekemistä kirjoitti:

        Ja mulla on varmaa 150 kaveria koska oon käyny niin monessa koulussa ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Mukava jos kyllästyy joihnki kavereihin nii lähtee muitten kavereitten kanssa ja aina on mukavaa ja paljon tekemistä.

        No ei oo kavereita ku joku kaks ja oon tosi ujo


    • Cemppuli

      Hei!
      Olen myös 13.v mutta olen poika ja harrastan partiota ja tykkään ruuanlaitosta kavereita vähän ja tarttisin uuden kaverin. (Myös sinkku) Tykkäisin kans käydä kavereiden kanssa ulkona, stadissa ja leffassa.

      JOS SULLA ON KIK NIIN -------> cem.h

    • ällistynyt

      EI JEESUS XDD tällaset pikku skidit valittaa et on tylsää:'D ite ku olin 9v mul oli aina tekemistä jos ei muuta nii rakensin jollai legoilla enkä todellakaa pelannu enkä omistanu ku jonku vuoden 00 nokian luurin xD
      ^^
      jotenki samaistun tohon. menkää töihin tai hankkikaa oikeesti elämä. tietokone ja ps3 on nykyää niin monen nuoren koko elämä, et mitähän tulevaisuus tuo tullessaa, ihan pelottaa.. kohta kaikki skidit on vaa neljän seinän sisäl ja lihoo ku pullataikinat ku ei muuta osaa ku pelata ja pelata. vanhempienkin otteet lipsunu kasvatuksen suhteen aivan päin sanonko mitä...huhhuhhh..... -.-

    • .....

      Harrasta itsetyydytystä. Mee nettiseksii tai puhelinseksii jonkun kanssa.

    • tylsää vai huomioo?

      ei pahalla mut mulla on vähmmän kyl kaikkee ja aina löytyy jotain tekemistä. mee vaikka lenkille tai oo kavereiden kaa. itelläni on tällä paikkakunnalla 1 ystävä 15km päässä ja kaks muuta eri puolilla suomea...

    • Crista

      Hei olen 10v Crista ja tykään tehä kaikee muttaentä siten kun kukaan ei voi olla ? On kanit mutta olehan jo leikinyt niiden kanssa. Juuri nytkään ei ole tekemistä mitä siis tehdä tässä pari vaihtoehtoa:
      -piirä
      -kirjoita
      -kato tv:tä
      -käy uimassa
      -junalla Helsinkiin
      -Whats app(lataa jos ei oo on nimitäin ihan paras ei maksa)
      -tehkää Fimo massasta töitä:)
      Tykää Facebook töistäni Crista Fia. näkyilään;)

    • odottava2

      Moi, oon 12v tyttö ja oon täs vähä miettiny et ois kiva saada poikaystävä, ku normit kaverit on nii tyhmii, ne ei ikin jaksa tehä mittää.

    • millakillah

      onko hauskaa
      mua kiusataan
      mulla on vaa semmostta 1-2hyvää kamuu
      mun paras kamu on kissa
      ja mä harrastan liikuntaa ja tanssii
      ja e tässä muut

    • Soossi
    • HILMA MATO!!!

      Moi!

      Oon 10v tyttö porin läheltä.

      MULLA ON AINA TYLSÄÄÄÄÄ


      KEKSIKÄÄ MULLE TEKEMISTÄ

      NYT

      jA EN OO mikään sofia

    • heidi 10 v. tyttö

      no luetkaa ,kuunnelkaa youtubesta yhtä lauluu kirjota siihen hakuun cher lioyd ja valkatkaa biisi nimeitä vant u back ,,, se on hyvä biisi!

    • mordicchio

      mulla on tylsää joten kirjotan tänne jotaki esm. en tiedä mitä tehdä tää on maailman tylsin päivä varmaa elämästaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#¤%#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&"#¤#¤%&%¤#%&¤%&¤%&¤%&¤%%%&%¤&%%%&%&%&#%%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%&#¤%"#¤%&#¤%&#%&%¤%%#%#¤#¤#%&%%&%&%&%&#¤%&#¤%&##¤%&#¤%&#¤%&#¤%&##¤%&%¤#%&&%¤#%&%¤#%&¤#%¤#%

      • mordicchio

        tei sitten voi nostaa peukkua näihin kaikkiin vastauksi niin sinä menee ainaki hetken aikaaaa!!!!!!!!!!!!!


      • 2015
        mordicchio kirjoitti:

        tei sitten voi nostaa peukkua näihin kaikkiin vastauksi niin sinä menee ainaki hetken aikaaaa!!!!!!!!!!!!!

        2015 8) ja kokeilkaa transformicee! Se on hiiripeli. www.transformice.fi


    • nuori neiti

      Voisit vaikka katsoa uutta ilmaista sivustoa nettikaupasta "stardoll dressup", joka soveltuu sekä apple että android kännyköille. Siinä se aika kuluu!!!!

    • nevahboringujunkhead

      Mullei oo koskaa tylsää mullon: siitin ja oikea käsi!

    • seikkailija04

      Ei aina tarvi tekemistä ollakkaan, mutta ulkoa/ luonnosta löytyy varmasti tekemistä. Siellä pärjää säällä kuin säällä, jos pukeituu oikein. Kokeile vaikka geokätköilyä(tarkemmin osoitteesta geocaching), siinä harrastus jossa pärjää älypuhelimella tai gps-laitteella, mutta siinä saa myös rutkasti liikuntaa jos menee geokätköille jalan tai pyörällä. Kätköjä ympäri maailmaa, niitä on sekä metsässä, kaupungeissa ja nähtävyyksillä. Toinen vaihtoehto on kokeilla kemiallisia kokeita sisällä, jos on aiheesta kiinnostunut, testejä löytyy netistä tai kirjoista. Suurin osa niistä on mielenkiintosia. Kolmas ehdotus on käydä kirjastossa ja lukea kirjoja. Ala tekemään jotain käsitöitä . Tuossakin oli vasta murtoosa ideoista, joita minulta löytyy. Terveisin 11v. tyttö joka harrastaa ainakin noita asiota↑

    • MaxZ

      Mene omegleen!
      (Tää ei mitenkään liity tähän "vastaukseen" mutta..)

      Alotan Gran Canarialla Espanjan kielisen koulun parin päivän päästä mitä mä teen?!?! Ja mulla on paha auringon polttama.
      Oon 11v poika.

    • SeikkailijaSusi

      Elämä todellakin on tylsää suurimman osan aikaa. Itselläni ikää 33v. Vaimo, 2 ihanaa lasta, oma talo, unelmieni työ, kohtuu paljon vapaa aikaa, taloudellisesti asiat hyvin. Silti elämä päivästä toiseen tuntuu ykstoikkoiselta. Lenkeily, kuntosali ja muut harrastukset tuntuu nykyään pakkopullalta. Koko ikäni olen liikkunut paljon. Parisuhde aikaa ei ole juurikaan. Lapset vie kaiken ajan. Toki yhdessä tehdään, mutta vaikka ilosella mielellä touhotan lasten kanssa, tuntuu sekin päivästä toiseen tylsältä. Yhdyn siihen että lapset pilaa parisuhteen! Niin teki meillä ja samaa valittavat muutkin. Matkustelu on mukavaa ja sillon nautin elämästä, koko perheen kanssa varsinkin! Rakastan työtäni, mutta niinku kaikki muutkin asiat, ykstoikkoista. Mun on vaikea sopeutua siihen että elämässä ei tapahdu mitään vaan tiedän tasan tarkkaan millanen on seuraava viikkoni. Ystävät asuu ympäri maata, hyviä kavereita kuitenkin asuinpaikkakunnalla. Viihdyn heidän seurassa mutta nykyään kaikki kiireisiä joten tapaamiset harvinaisia. Kyläily tuttuja on ja sosiaalista elämää. Kesät on parempia, sillon on mielekkäämpää kaikki. Talvi ja syksy niiiiin tylsää eikä 2 viikon matkakaan anna virtaa koko talveen. Selviytymistä päivästä päivään ja jatkuvaa odottelua. Odotusta mielekkäästä huomisesta! Elämä on seikkailu tai ei mitään sano yks mummo. Niimpä, mut miten elää seikkailumielellä ku arki on mitä on! Toiset sanoo että masennusta. En itse sanois niin. Uskon että oikea masennus on rankkaa. Itse ole lähinnä tylsistynyt ja ympäristö on yksi syy sille. Ilmasto on mitä on, mutta se ei tyydytä. Jos toisin voisin tehdä, jäisi lapset hankkimatta. Seikkailisin maailmalla ja tekisin erilaisia töitä. Kumppani voisi olla jos pysyisi menossa mukana, yksinkin pärjäisin. En tyytyisi odotteluun vaan tekisin elämästä seikkailun. Miksen tee sitä nyt? Puoliso ja lapset pitävät tiukasti nuorassa. On koulut, kaverit ja pitää olla aina kaikki varmaa. Eikä puolisi heittäytyisi matkalle mukaan. Hän kaipaa turvaa tavallisesta arjesta. Erota en halua. Aion kantaa vastuuni päätöksistä joita olen tehnyt. En voisi nauttia seikkailuista jos tietäisin hajottaneeni perheeni. Lapset ovat tärkeitä. Suostun elämään tylsyydessä, orjana oravanpyörässä ja haaveillen seikkailuista. Jos kuolen huomenna, tiedän eläneeni, mutta en omannäköistä elämää. Elämä jatkuu yhtä harmaana kuin ennenkin. Silti hymyilen, olen ystävällinen ja nautin hetkistä lasteni kanssa. Tylsyys on piilossa, minussa. Ulkoisesti kaikki on unelmaa.

    • 12vtyttöKemistä

      No mää ainakin joskus viikonloppuisin tai lomilla kannan täkit sohvalle ja teen olon mukavaks ja napsin jotain hyvää jos on ja luen kirjaa tai pelaan agarioo koska kehittää paljon kärsivällisyyttä. Voi myös kattoo vaatekaappiin ja keksiä uusia tyylejä ja intoilla niitten kans ja lakkaan kynsiä. Rikoin mun vanhan puhelimen ja nyt on joku kakka eikä pysty pelata tällä. Teen joskus enkun/ruotsin kielisiä novelleja ja romaaneja.

    • neplulenni

      sama ihan älyttömän tylsää

    • Panadu

      Itse yleensä vietän aikani kännykällä tai youtube videoita katellen mutta jos et keksi mitään tekemistä niin nyt äkkii keksisin huoneen siivousta.

    • tylsät-ihmiset

      -menkää suppaamaan, ja rakentakaa vaikka oma lauta jolla suppaaatte sitten uikaa sukeltakaa hypätkää 10 metristä ja tehkää risuista lauta jolla uitte toiseen saaren heittäkää leipäkiviä ja sitten ottakaa joku kivi ja maalatkaa se mustikalla sitten taas sukeltakaa haavilla ja yritätte saada kalan, onkikaa vaikka. sitten kun kala on valmis sytyttäkää nuotio ja paistakaa se kala!! kyllä sitä keksii tekemistä kun on positiivinen.
      -mene trampalle ja opettele voltti perhonen flikki keksi omat temput ja jumpat hypi hyppynarulla ja pompi kivillä

    • junaaaaaa

      yritä saada 100 kaveria ei tuu tylsää

    • tamamamam

      Nyt sä hei olet jo 16v. Aika menee kuin siivillä.

    • tylsääää

      Elämä on vitun tylsää. Se on totuus.

    • 15v_päihteetön

      Tee töitä. Semmosia mistä tykkäät, jos ees tykkäät tehä töitä. Päihteisiin ja huumeisiin ei kannata koskee, ne oikeesti voi pilata elämän. Vaikka naapurilla jotai pihahommii tai omas pihas sit. Tai mitä ny ikinä tykkäätkää tehä.

    • sartuu

      Tee Blogi tai vaikka ala tekemään Youtubeen videoita,jos et halua tehä näistä mitään niin lue tai katso Netflixiä!

    • mlgjonne123

      mä sain joululahjaks tietokoneen enkä keksi yhtään mitään mitä sil vois tehä

    • joskus

      Tiiän et tul myhäs mut IHSM Mee wikipediaan ja paina satunnainen artikkeli. Mulla on tullu kaikkee ruisleivästä sienivärjäykseen. Se on tosi hauskaa!

    • Robottipää

      Kun minulla on tylsää niin minä olen puhelimella, käyn pyöräilemässä, leikin lemmikkien kanssa, oon kavereiden kanssa tai kuuntelen musiikkia. Ps, tykkää tästä kommentista jos katsot Roni backin YouTube kanavaa!

    • leipurilerssi

      Pelaa videopelejä.

    • Yksinäinen_Ihminen

      Joo tiiän et tää on 5vuotta vanha, mut oon 12v tyttö, mul on paljon kaverei koulus, ketää ei koulun ulkopuolella

    • Tylsienpäivienpelastus

      Jos haluutte jutustella niin habbo retro löytyy!
      Hei! Rakastatko retroyhteisöä? Hmm... Entäpä reilua sellaista? No ei hätää, sillä Swift hotelli on avattu uudelleen vuoden tauolta! Swift on vuosina 2014-2017 toiminut hotelli jossa päivittäisiä kävijöitä oli noin 200 ja viikonloppuisin jopa 400! Swiftin henkilökunta on lujaa kuin rauta sekä erittäin kokenutta muiden hotellien henkilökuntiin verrattuna joten voit kysyä heiltä mitä vain ja apua tulee aina ja varmasti! Tervetuloa Swiftiin osoitteessa: https://swifthotelli.com/
      Jos päätätte tulla niin tervetuloa, otamme teidät avosylin vastaan!

    • PerttiEräreikä

      Hanki vaikka elämä emminä tiiä

    • moikkuu

      siis ihan sama juttu en ikinä keks mitään tekemistä varsinkin

      iltaisin

    • Anonyymi

      Jos tulit googlesta kun kirjoitit tylsää. Tee nää. (jos et ymmärrä jotain kokonaisuutta/sanoja laita ne vaan googleen niin saatat oppia tarkoituksen)

      Asenna puhelimeen firefox for android. Avaa sovellus hae googlesta addons firefox ublock origin. Asenna lisäosa. Voit etsiä myös lisäosan background play fix. Voit katsoa/kuunnella yt videoita taustalla. Paina pitkään yt videoo, tulee menu, paina download eli lataa video laitteelle offline katsomista varten.

      Opettele puhelimen ominaisuudet jotta osaat ostaa kunnon laitteen etkä mainospuheen/markkinoinnin puskemaa.
      Opettele tietokoneen komponentit.
      Opettele html5 css js w3schools verkkosivulla. Oman nettisivu palvelin/servu on helppo laittaa kotikoneelle. Netistä pääsee sinne.
      Käytä reddit sivua. Jos englanti on huono niin käytä google kääntäjää. frontpage r/all r/suomi r/worldnews r/android
      Käytä suomi24 tiede ja teknologia palstaa. Kysy mitä tahansa.

      Laihduta paastolla ja venyttele hartiat.
      Juo vaan vettä, hana. Harvoin voi muut ottaa.
      Hengitä vaan puhdasta ilmaa. Varo addiktioo nikotiini, sokeri, loud musa.
      Alkoholi on aina haitallista.
      Ryhmäpaine tai status symbolit on epätehokasta. Funktio yli brand. Pitkäikäinen tuote.
      Muoti ei ole tärkeää. Helppoa myyntiä nuorisolle. Yksilöt seuraa suosittuja asioita koska luullaan et jos ei oo niin ei suosita tai hylätään. Korostuu kouluissa. Omassa päässä tehdään sääntöjä jotka ei toteudu muualla maailmalla. Kupla. Kielimuuri luo kuplia myös.

    • Anonyymi

      itsetyydytä perkeele

    • Anonyymi

      Joo kuulostaa tylsältä mut kannattaa tehä jotai extra koulutehtäviä! Tai rupee siivoo sun huonetta

    • Anonyymi

      On tylsää mitä pitäisi tehdä💔kaveri huijasi minua ei ole hauskaa 💔

    • Anonyymi

      Olen 10-vuotias tyttö minulla on ihan sama juttu et ole ainoa.

    • Anonyymi

      Mul on aina tylsäääää

    • Anonyymi

      Piirrä

    • Anonyymi

      Mullakin on tylsää mitä mä voin tehdä että mulla on tosi kivaa

    • Anonyymi

      tekemistä löytyy täältä-> www.mitätehdä.fi
      kuulemma voi voittaa palkintojakin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      onks ketää kellä on sairaan tylsää koska on vaan yks ystävä ja seki tyttöystävä.... sil on muuta tekemistä. Sitku yrittää tavoittaa muita kavereita niin ne vaan pelaa. Ei kiinnosta olla puhelimella ja kuuntelee vaan jotain basshunterin vanhola "now you're gone" etc. kappaleita. oon 14vuotias poika... onko ketään joka tahtois jutella🥺

    • Anonyymi

      Nykyään olet jo 20v. :0

    • Anonyymi

      Lue kirjaa, piirrä, kuuntele, musiikkia, käy lenkillä,
      Opettele uusi kieli, leivo, siivoa huone/kaappi, pelaa puhelimella, kato videoita, Opettele uusi taito, auta kotitöissä, mene kaverille, ui, kato elokuvaa.

    • Anonyymi

      Piirtelyä,kirjastosta kirjoja ja lehtiä,Askartelua jne. Tv katsomista.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukee Raamattuu ja kattoo youtubesta kanavaa nimeltä living waters ❤️

      • Anonyymi

        Juu kannattaa tehä noin 👆❤️


    • Anonyymi

      Mee vaikk ulos

    • Anonyymi

      Oon saman ikäne ja mul on toi sama tunne, ei kavereit joitte kaa hengaa ja must tuntuu et mu bff o feikki, ei poiskaystävää xD, ja yli tiukat vanhemmat jotka vaatii mua vaa lukee kokeisiin ja pakottaa mut omaa huoneesee lukee kokeisiin vaik oikeest oon vaa puhelimel.

    • Anonyymi

      Ok oon 9v tyttö
      Itelleki tulee välillä tylsää koulu viikolla. Kavereita on jonkin verran mut en vaan kaipaa seuraa.
      Yleensä oon puhelimella, teen käsitöitä, laulan, soitan pianoa, joskus leikin tai teen esim. kyykkyyn ylös.
      Tykkään myös joskus kirjoitella päiväkirjaan. Tai keksiä tarinoita.

    • Anonyymi

      Itellä oli sama ongelma.
      No sanoisin että hanki lisää harrastuksia. Kävin piirtämiskerhossa maanantaisin mutta kun olin tarpeeksi kauan nauttinut ykhäisestä tylsyydestä niin päätin täyttää kalenterin uusilla harrastuksilla. Kiva liikuntaharrastus(karate tai vaik. Jalkapallo) aloin vetämään myös 4h kerho ja menin siskon kaa yhdelle firmalle töihin siivotaan sitä kerran viikossa. Siin oli sitte kaikkee muuta ku tylsää🤧😌💅

    • Anonyymi

      Itse tykkään järjestellä paikkoja. Suosittelen testaamaan paikkojen järjestelyä uusiksi.

    • Anonyymi

      Itse tykkään piirtää ja sellasta. Sun kommentti tääl on kyl vanha joten voin kertoo jollekki kenellä on myös aina tylsää.
      Pari vinkkii:
      •lue
      •piirrä/askartele
      •mene ulos tekee jotain hauskaa
      •jos sulla on pitkät hiukset nii tee kampauksia
      •Keksi uusi salainen kieli
      •katso elokuvia, mitä sulla on
      •haaveile uusista asioista
      •jumppaa tai muuta liikunnallista
      Siinä oli mun vinkit.
      Ole hyvä, jos näistä oli hyötyä. :)

    • Anonyymi

      Varmaan rankkaa

    • Anonyymi

      Piirrä,lue,kirjota runoja tai tarinoita,mee ulos,lenkille,leiki lemmikin kanssa jos on,käy ottaa kuvia, maalaa,elokuva,opettele uus taito,virkkaa tai kudo

    • Anonyymi

      kannattaa säästää vähän rahaa ja ostaa kyniä ja sitten kannattaa opetella piirtämään! itsellä meni 4 kuukautta ja viimmeinkin olen ihan tyytyväinen omiin piirrustuksiini :D

    • Anonyymi

      Ite oon nopee

    • Anonyymi

      Mä oon yleensä kavereitten lemmikkien kaa tai teen jotai kivaa:)

    • Anonyymi

      Mitä mä ja mun kaveri voidaan tehä olaan tyttöjä 010 ja 011

    • Anonyymi

      Aloita Yt kanava

    • Anonyymi

      No, aloita vaikka Blogi

    • Miten paljon partio vie sun aikaa?

    • Anonyymi

      Mitä voisin tehä? Aijon valvoo koko yön koska ei väsytä👌🏻 MUTTA mul ei oo mitään tekemistä! Auttakaa🥲👹 T: 12v paska tyttö🥲

    • Anonyymi

      mä yleensä leivon tai kokkaan, pyydän kaveria ulos, käyn kaupassa ostamassa jotain hyvää ja katson jotain sarjaa samalla kun herkuttelen, siivoan (jos jaksan), teen esim. äidille jonkun yllätyksen.

    • Anonyymi

      Re

    • Anonyymi

      Mä yleensä pelaan fornitee ja minecraftia ja oon kavereiden kanssa ulkona ja teen ruokaa käyn harrastuksissa katon kännykkää kuuntelen musiikkia 🤘🎧🎵🖥💻📲📺 käyn kaupassa käyn koiran kanssa lenkillä ja kissan kanssa lenkillä ja muuten mun jutut on hauskaa tekemistä joten tee näitä mitä mä teen ja oon Lohjalta 18v tyttö🥰

    • Anonyymi

      Täs teille mitä tehä⬇️
      1. Kys💖
      2. Kys🖤
      3.Kys😘

    • Anonyymi

      -Aloita harrastamaan jotain mistä tykkäät.
      -Leivo taikka kokkaile.
      -Kirjoita tarinoita tai runoja tms.
      -Hoida ystävien tai omaa lemmikkiä.
      -Tee kotitöitä.
      -Tee pihahommia, esim kolaa lumet, haravoi...
      -Käy shoppailemassa.
      -Ole kavereiden kanssa.
      -Kerää roskia luonnosta.
      -Käy etsimässä löytyykö kadulta rahaa.
      -Kerää pulloja.
      -piirrä
      -maalaa
      -Väritä värityskirjaa.
      -lue
      -pelaa pelejä perheen tai ystävien kanssa.
      -Käy kesällä uimassa ja jäätelökioskilla.
      -Talvella käy hiihtämässä ja luistelemassa.
      -Käy eläinpuistossa.
      -askartele
      -Käykää perheen kanssa jossain Suomessa matkoilla, esim toisessa kaupungissa tai vaikka kylpylässä Bomballa?
      -Jos on varaa, käykää perheen kanssa joskus ulkomailla.
      KYLLÄ SITÄ TEKEMISTÄ RIITTÄÄ! EI TARVITSE KUIN HIEMAN MIETTIÄ, MINKÄ NOISTA TEKEMISISTÄ VALITSISI!:)

    • Anonyymi

      Mulla on ihan hirveen tylsää ja mietin tässä vaan että niin moni katsoo puhelinta tai pelaa mutta kun haluisin tehdä jotain muuta ja koirani asuu äidillä ja oon iskällä kesällä mää olin paljon ulkona ja nukuinkin jossain metsässä vaan. Suosittelen että menet vain istumaan sängyllesi ja katot ympärillesi ja et ota puhelinta käteen ja sitten pian keksit tekemistä toivon että jollekin on apua tästä t:tyttö joka harrastaa partioo ja on 13.v

    • Anonyymi

      Mitä voi tehdä yksin ulkona

    • Anonyymi

      Leivo,lue,mee ulos,piirrä,siivoa,käy tunnin kestävällä kakalla.

    • Anonyymi

      No mitä teit

    • Anonyymi

      gg
      g
      g
      gg
      g
      g
      g
      g
      g
      g
      g

    • Anonyymi

      Poika

    • Anonyymi

      Olen poika

    • Anonyymi

      No miksi et etsisi lisää poikakavereita. Uusia tuttavuuksia.!ja kannattaa ttutustua myös itseensä pitämällä omaa kivaa..

    • Anonyymi

      Ite oon 9v poika joka laittaa googleen chatbot et voin puhuu jollekki jos on tylsää

    • Anonyymi

      harrasta...itte tiiät

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Talvi on kyllä aikuisillekin joskus kuolettavan tylsää aikaa ja ulkona on kylmää kuin Siperiassa. Mielialaa pitää kohottaa aina erikseen ja kylmyys tuntuu latistavan kaiken. Mutta eteenpäin sanoi nunna niityllä jäniksen juostessa. Pientä kivaa tekemistä.

    • Anonyymi

      Sun perse

    • Anonyymi

      Mitä tehdä kun on tylsää? (Tyttö) 9-10v

    • Anonyymi

      Olen 9-10v en haluu mennä pihalle ku siel on tylsää olen tyttö

    • Anonyymi

      Ihanaa pääsiäistä kaikille!💝💜💎👌🏻⭐🥰🌸. (PS voisit vaikka kattoo kivaa elokuvaa🩵

    • Anonyymi

      Kiitoksia tuli vaa vähän myöhässä.

      Mullakin on tylsää ku mulla on siis ADHD eli pitäs olla kokoajan tekemistä pelailen ja käyn kaupassa siinä se onki kyll mä ennen tein lihaskuntoiluu ja juoksulenkkeilyä mutta kiitokset henkisille ongelmille.

      Eipä se oo hirveetä keksiä tekemistä jos on ADHD itelle ku voit kehitellä mielikuvituskavereita mutta kyllä se on silti yksinäistä puuhaa.

      Asioita mitä voit tehdä tylsyyden iskiessä.

      - pelaaminen
      - puhelimella selailu esim. Uutisten katsominen
      - lihaskuntoilu/juoksulenkki
      - shoppailu
      - lukeminen

      Ja tätä seuraavaa asiaa teen yleisesti ku omistan ADHD:n eli hypin ja liikun levottomasti ympäri asuntoa laulan ja nyrkkeilen seinää vastaan on paljon muutakin mutta ei jaksa luetella kaikkee.

      T: 18v mies Siilinjärveltä 😅


      -

    • Anonyymi

      Sama ylemmält tosin se on just rankkaa ku omistaa AdHd:n eli pitäs olla koko ajan tekemistä eli mielikuvitus tyypitkin on rankka osuus ku on puutetta tekemisestä

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe