Femmatori kirppis

Muodin huipulle 93

Törkeitä kassaneitejä! Menin omaa kirppispöytää järkkäilemään, tai siis yritin mennä klo.14.45 sunnuntaina. Kirppis ilmoittaa olevansa auki klo. 15 saakka, mutta eivät päästäneet enää 15 vaille 3 sisään!!!! Huusivat minulle "kirppis on suljettu"!!!?????? MITEN NIIN SULJETTU KUN 15 MINUUTTIA aukioloaikaa jäljellä???
Taitaa pikku kimuleilla olla kiire tupakalle, vaikka muuteskin päivät röökillä ulko-oven pielessä naamat mutrullaan ovat. HUONOA ASIAKASPALVELUA!

Laittakaas vinkkejä paremmasta ja asiakasystävällisemmästä kirppiksestä, vaihdan nimittäin myyntipaikkaa välittömästi !

Meillä on paljon hyvää tavaraa ja vain yhden kerran päällä muotinäytöksessä pidettyjä merkkivaatteita. Myyn edullisesti, koska näitä riittää

114

7857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesussss

      juppalassa ois yks

    • nsodöihoidhf

      Juppala on sanonko mistä....

      En tosiaankaan sinne menisi.

    • MyösAsiakaspalvelija

      Vai niin.. Taas tälläinen tapaus. voin kuvitella tilanteen kun olet mennyt kyseiselle kirpputorille n. 14.55 ja väität 14.45 vain vakuutelleeksi jollain tasolla itsellesi että olen oikeassa. mikä siinä on kun ei päästä aikaisin liikkeelle sitä pöytää järjestämään, edes SUNNUNTAINA. ja toiseksi, mahdoitko koskaan antaa tätä palautettasi kyseiselle kirppikselle suullisena, tai edes kirjallisena jotta palaute tavoittaisi nämä väittämäsi "pikkukimulit", ennen kuin tulit suu vaahdossa avautumaan suomi24 palstalle mistä se ei tavoita näitä, eikä asioita päästä sitä kautta parantamaan eikä näitä "Mutrusuita" vedettyä ylöspäin?! puhdasta raukkamaisuutta, aikuinen ihminen joka ei saa suuta auki muualla kun internetissä.

      • Asiakas-Assi

        Yhdyn edellisen kirjoittajan (asiakaspalvelijan) mielipiteeseen. Minun mielestäni olisi reilua antaa palaute suoraan sinne, minne se kuuluukin. Itselläni on ainakin tapana asiakkaana antaa kehut ja myös risutkin suoraan kohteeseen.


    • paosodi

      Asian vierestä: kävin itse eilen myös kyseisellä torilla ja muuten pidän todella paljon paikasta lukuunottamatta erään henkilön asiakaspalvelutaitoja.

      Kohteliaasti kysyin varaukseeni liittyvää asiaa saaden tylyn vastauksen, jonka johdosta päätin olla ottamatta pöytää lainkaan. Jos olen tulossa maksavana asiakkaana taloon, tulisi asiakasta kohdella aina hyvin. Ei niin, että itku silmässä saa poistua loukkaantuneena kyseisen ihmisen kommentista. Itse olin ystävällinen eli olettaisin, että asiakaspalvelijalla oli muuten vain huono päivä.

      Harmittaa :(.

      • Itsellä liki poikkeuksetta mukavia käyntejä aina ja käyty jo ainakin kaksi vuotta tai enempikin. Varsinkin nuoremmat tytöt ovat tosi mukavia olleet aina, ei mitään valittamista asiakaspalvelijoista. Miksi muuten asiakaspalvelijalta odotetaan kaiken aikaa hymyilyä, eikö riitä että kassapalvelut hoidetaan muuten kohteliaasti niin kuin itseni kohdalla on aina tapahtunut. Eki ja Maarit Hyvinkäältä. :)


      • Anonyymi

        Se oli Annukka se.


    • Hymyä suu pieliin.

      Eipä niiltä kovin leveää hymyä tule , kun menee maksamaan ostoksia.
      täytyy vaan ihmetellä mistä torin johtaja onkin löytänyt henkilö kuntansa.
      Ei ainakaan ole pidetty pitkiä palo puheita, miten asiakasta kohdellaan
      Vähän naiset liikkukaa reippaammin, älkääkö olla kuin käärme keiton syöneitä.
      Ymmärrän että on huonoja päiviä joskus tällä kirppiksellä on joka påivä.

    • ergregtr

      No toivottavasti menee palaute eds tätä kautta perille... Vaikka olishan sen voinnut sanoa suoraan kassaneidelle, mutta se on hyvä kun täällä sanoo, niin osaa olla muut menemättä sinne. Kyllähän kauppaankin voi mennä varttiavaille.

    • ex asiakas/myyjä

      Minäkin olin siellä varttia vaille3 sunnuntaina. Tosin itselläni ei ollut pöytää varattuna, kun olin tulossa varaamaan pöytää. En päässyt portista sisään, sillä en todellakaan ala vänkäämään niiden pissaliisojen kanssa. Laittakoon putiikin kiinni etuajassa, ja kohdelkoon asiakkaita huonosti niin ei tarvi ihmetelllä miksi yli puolet pöydistä on tyhjillään. kukahan mahtaa olla isäntä, kun ei kouluta työntekijöitään asiakasystävällisiksi? outoa ettei aleviikkoja ole jo tarjolla, koska kirppis näyttää surkastuvan kovalla vauhdilla.
      Täällä Riksussa olis nyt hyvät "tsäänssit" uudelle kirppikselle. Pöytävuokriin hyvät tarjoukset, ja aukioloaika voisi olla vaikka hieman myöhempään kun muilla kirppiksillä. asiakaspalveluun sopivat kassaneidit tai pojat, niin varmasti menestyisi.

      Femmatorin sisäänkäyntikin on erittäin etova, kun henkilökunta röökaa ovensuussa tauotta. ei ole mukava pienten lasten kanssa savusukeltaa sisään

      • En enää luota.......

        Minulla oli pöytä joulukuussa Femmatorilla. Pöytääni oli ajautunut pari esinettä jotka kuuluivat toisiin pöytiin. Siirsin ne hetkeksi käytävän toiselle puolelle olevaan tyhjään pöytään tarkoituksenani viedä ne heti kun saan siivottua pöytäni, oikeisiin lapussa kuuluviin pöytiin. Silloin kassaneiti tuli ja nappasi tavarat tyhjästä pöydästä ja lähti hinnoitellut tuotteet käsissä kassan suuntaan vaikka pöydät, joihin tavarat kuuluivat, sijaitsivat ihan toisella suunnalla. Luulisi että henkilökunta korjaa tavarat ja toimittaa ne oikeisiin pöytiin jos kerran niitä on tarvis korjata. Päätin etten ota sieltä kirppikseltä enää ikinä pöytää sillä pöydästäni hävisi lukematon määrä tavaraa.........myös hälyillä varustettua.


    • Ostan ja myyn

      Jos menette järjestämään pöytäänne, niin miksi ihmeessä menette vasta varttaia ennen sulkemisaikaa? Eihän siinä ehdi tehdä mitään. Tavaroita täytyy uudelleenhinnoitella, ts. laskea hintoja, jotta kauppa käy, laittaa uutta tuotua tavaraa pöytään ja siivota se pöytä ja viedä ylimääräinen, pöytään kuulumaton pois. Kyllä siinä äkkiä puoli tuntia kuluu.

      Tämä ei ollut puolustusta millekään kassan pissaliisoille. Arvelen, ettei sinne kirppikselle rekrytoiduille ole mitään älykkyystestejä tehty. Täytyy ymmärtää toisten rajoitteita. Myyjästä ei ole tietenkään kivaa, kun täytyy nöyristellä henkilökuntaa. Myyjästä, joka on maksanut itsensä kipeäksi siitä pöydästä.

    • pöydänpitäjä

      Mulla on pöytä Onnenlantissa majakassa, ja sielä on mukava ja ystävällinen palvelu. Suosittelen paikkaa ja edulliset pöytävuokrat.

      • ererqf

        Omistaja taas kehuu....


      • Ostan ja myyn

        Olen käynyt muutaman kerran asioilla. Kirppiksenpitäjä on kyllä ystävällinen, mutta eipä siellä juuri muita asiakkaita näy kuin minä. Eipä siellä ole ollut mitään ostettavaakaan.

        Mitä hyödyttävät edulliset pöydänvuokrat, jos kauppa ei käy? Eikö myyjän tavoite ole päästä tarpeettomasta, mutta edelleen käyttökelpoisesta tavarastaan eroon?


    • Vinkki multa

      Nyt tarjousviikkoja pikaisesti peliin, niin tulee asiakkaita taas jonoksi asti.

    • pöydänpitäjä

      Kyllä muuten Onnenlantissa käy nykyään asiakkaita. Aamulla jonoa jo ennen kuin ovet aukeavat. ja onhan niitä hiljaisia hetkiäkin joka paikassa. Ja sitä paitsi sielä on pöydät varattuja, ei ole tyhjää niin kuin Femmatorilla. Yhdessä pöydässä uutta tavaraa.

      • ei uutta myyntiin

        Kyllä siellä on useammassa, kuin yhdessä sitä uutta tavaraa.


      • pöydänpitäjä
        ei uutta myyntiin kirjoitti:

        Kyllä siellä on useammassa, kuin yhdessä sitä uutta tavaraa.

        Kävin onnenlantissa tänään, ja sielä oli vain yhdessä pöydässä uutta tavaraa meikkejä ym. Mielestäni uusi tavara ei kuulu kirpputorille. Pöydän pitäjien käsityöt ovat ihan eri asia. jos joku osaa tehdä sukkia niin miksi ei voi myydä niitä toisille, joilla on peukalo keskellä kämmentä.


      • kollektori
        pöydänpitäjä kirjoitti:

        Kävin onnenlantissa tänään, ja sielä oli vain yhdessä pöydässä uutta tavaraa meikkejä ym. Mielestäni uusi tavara ei kuulu kirpputorille. Pöydän pitäjien käsityöt ovat ihan eri asia. jos joku osaa tehdä sukkia niin miksi ei voi myydä niitä toisille, joilla on peukalo keskellä kämmentä.

        Lantti on paras. Sieltä olen tehnyt joitain löytöjäkin.
        Onko kukaan käynyt Juppalassa Suur-Kirppiksellä viime aikoina?
        Pöydät notkuu taidelasia, paljon muuta siellä ei ole. Ei siinä mitään, mutta
        osto -ja myyntiliikkeestä esim. Oivallus myy edullisemmin.
        Kai joku niitäkin sitten ostaa, muka löytönä.


    • Ostan ja myyn

      -----Aamulla jonoa jo ennen kuin ovet aukeavat.----

      Minä aamuina? Arkiaamuina maksavat asiakkaat ovat töissä.

      Muualla asuvat, kuten minä asioivat viikonlopulla. Esimerkiksi sunnuntaisin kirpputorit aukeavat kauhean myöhään ja ei tuohon kyseiseen koskaan ole ollut jonoa. Femmatorilla on kymmenen kertaa enempi pöytiä, siellä on tyhjää. Kirppiksenpitäjä lienee pistäneen hieman överkiksi sen arvion paljonko pöytiä tarvitaan. Ei Riihimäki ole mikään Tuusula. Puolet tilasta olisi riittänyt, ja niitä looseja, eikä pikkupöytiä ehkä lainkaan tai ainakin vähemmän. Nyt kun Femmatorilla on tyhjää, niin ne pikkupöydät siellä on tyhjinä, loosit on kutakuinkin täynnä.

    • sanonvaan1

      Muutama kysymys on taas paikallaan.

      1. Miksi menet "järkkäilemään" kirppispöytääsi varttia vaille sulkemisaikaa? Se on huonoa käytöstä ja henkilökunnan ylenkatsomista.

      2. Mistä tiedät kuka missäkin tupakoi? Jos sinulla on aikaa seurata henkilökunnan tekemisiä päivän aikana, niin miksi ihmeessä et mene sisään ja käytä sitä aikaa sen pöytäsi järjestämiseen?

      3. Kuulostaa oudolta, että muotinäytöksessä "vain yhden kerran" käytettyjä "merkkivaatteita" myydään jollakin kirpputorilla. Eikö merkkivaatteille olisi tuottavampiakin myyntikanavia?

      Tässä muutama kysymys näin aluksi. Jään odottamaan vastauksia.

    • Onko kettään kotona?

      Sanovaan1. Taidat olla kyseisessä paikassa töissä ja nyt tulee huonoa mainosta.

      Yhä edelleen kauppaankin saa mennä varttia vaille. Se ei kuulu sinulle miksi menee siihen aikaan. Ehkä hän on ollut muihinkin aikoihin asettelemassa pöytää ja nähnyt tupakoimiset??? Ei nyt vain tällä yhdellä kertaa kerennyt muuhun aikaan ja sai erittäin huonoa palvelua!

      Mikä siinä kuulostaa oudolta, että myy sellaisia tavaroita kirpputorilla mitä ei enään tarvitse? Eikös kirpputori ole sitä varten::D?. Voihan niitä myydä vaikka netissä, mutta jotkut ei halua, tai osaa ja mikä sen parempi paikka kuin kirpputori?? Vai pitäisikö muutamia vaate kappaleita varten avata vaatekauppa. Ehkä hän toi muita tarpeettomia tavaroita samalla kärpäsen iskulla myyntiin??

      Kysymyksesi ovat aivan vitun idioottimaisia :)

      • sanonvaan1

        Nimimerkki "Onko kettään kotona?":

        Miksi puutut keskusteluun - sinulta ei kysytty mitään. Suosittelen myös siistimään ala-arvoista kielenkäyttöä (eikö kotona opetettu, että kiroilu on rumaa?). Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

        Jään odottamaan vastausta ketjun aloittajalta.


      • vaate kappaleita

        vaate kappaleita


    • Muu kirppis

      Femmatori luulee olevansa aivan huippu kirpputori. On tehty pitkä rivi kassoja joista yleensä "palvelee" yksi.

      Yhdellä kassoista näyttäisi olevan oma pöytä kun järjestelee sitä niin ahkerasti.

      Todellakin nuo kassaneidit ovat ulko-oven vieressä sauhuttelemassa.

      Suurin ihmetyksen aihe kyseisessä paikassa on kun olen maksanut ostokseni niin sen jälkeen kysytään haluanko kuitin. Haluan, sen jälkeen painetaan taas näppäintä jolloin kuitti tulostuu aivan eri laitteesta kuin kassakone.

      • huippu kirpputori

        huippu kirpputori


      • rivi kassoja
        huippu kirpputori kirjoitti:

        huippu kirpputori

        rivi kassoja


      • rivi kassoja
        huippu kirpputori kirjoitti:

        huippu kirpputori

        rivi kassoja


    • kirppari1

      On tuolla Femmatorissa jotkut asiat (esim. tämä "asiakaspalvelu") hieman retuperällä, muuten olen ihan tyytyväinen koska sain hyvät tuotot kun mulla oli pöytä siellä ja ihan kivaa tavaraa sieltä useimmiten löytää.

      Ihmettelen tosin tota väittämää että varttia vaille sulkemisaikaa sieltä häädettäisiin pois.. Oon kyllä nähnyt että se ovi on ollut melkein puoliksi kiinni mutta ei mulle koskaan olla huudeltu että ollaan suljettu. Tottakai jos kirppis on kolmeen asti auki niin kyllähän siellä saa kolmeen asti olla, mutta on tosi törkeää hlökuntaa kohtaan jäädä lorvimaan sinne sulkemisajan jälkeen. Heilläkin on yksityiselämät ja haluavat päästä kotiin ajallaan, niinkuin me muutkin töissäkäyvät.

    • toivoa täynnä.

      Taas on uusi aamu.
      menemme katsomaan hymyileviä tyttöjä femmatorille.

      • hymysuu55

        Oletteko kuulleet sanonnan "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Eli miten se asiakkaan oma asennoituminen on myyjää kohtaan?! Jos ostoksia maksaeessasi olet turpa rullalla niin mitä luulet kassahenkilön siitä tuumaavan. Et ainakaan tod.näk. saa hymyä vastaan.
        Femmatorin asiakaspalveluun en ota kantaa,koska en ole asioinut siellä kovinkaan montaa kertaa.


    • hyvästi

      Minä en tule enään ostoksille sinne kirpputorille, kun luin nämä jutut.

      • Harmittaa vieläkin

        Ensi kerralla viedään tavarat Onnenlanttiin. Päätin tämän kun luin ketjua lisää.Kelpasi meidänkin tavarat Femmatorilla, mutta liiaksi varkaille ja eniten jostain syystä koulujen hiihtolomaviikolla. Pienemmät naisten vaatteet, korut, sen semmoset...


      • ostapölli

        Haluaisin myös viedä tavarani onnenlanttiin,se on varma ettei sieltä kukaan varasta saati sitten osta


    • Kassaneidit KIITOS!

      Kirppiksen henkilökunta on OK, mutta asiakkaissa on toivomisen varaa. Kuljettelevat tavaroita pöydästä pöytään ja varastelevat. Kakarat juoksevat ja särkevät tavaroita ja repivät koriste-esineistä pikkuosat irti. Tuo varastelu on kuitenkin kaikkein inhottavinta. Ollaan kokeilumme Femmatorilla tehty eikä enää siellä yritetä.Tavara meillä oli hyvää, ehjää ja halpaa ja meni kaupaksikin. Rahaakin tuli mukavasti. Henkilökunta on kiva! Mutta minkä he kaikille varkaille mahtaa. Tällä viikolla hävisi jo liikaa. Hiihtolomako syynä?

    • henkilökunta vaihtoo

      Henkilökunnan pitäisi tehdä jotain tuolle varastelulle. Mutta seisoskelevat lukemani mukaan pihalla vain tupakilla, evätkä välitä.

      • Hikiän humu

        Mille ihmeen varastelulle?


      • Sappi kiehuu
        Hikiän humu kirjoitti:

        Mille ihmeen varastelulle?

        Siellä ON varastelua. Siksi kai niitä ylimääräisiä kassitarkistuskiakin kyltin mukaan. Se ei ole kiva kuule myyjälle se varastelu. Meiltä vietiin euron ja parin tavaroita, osa ihan 30 - 40 senttiä, mutta kelpasi vaan. Sille ei henkilökunta mitään voi kun joku työntää taskuunsa pieniä leluja ja koruja. Kassat ja myyjät ei oo mitään myymäläetsiviä ja vartijoita.


      • HALOOOOOO

        Mitähän jos kysyisit pääsitkös sinne femmikselle myymäläetsiväks ,siinähän sulle ois jobi .Kyllä se rosvo vie jos on tullu viedäkseen keinolla millä hyvänsä . Näin tänään lentävän lehmän...sehän varmasti on mielestäsi totta koska luit sen juuri


    • ohhhhoh

      Voi #####! Ei siitä nyt henkilökuntaa voi syyttää jos mestarikleptomaanit saa sieltä varastettua tavaraa.. HALOO! Nämä ääliöt jotka syyttää varastelusta henkilökuntaa "keitä ei kiinnosta jos näin käy" , voi sitten vaikka raijata kamansa Onnenlanttiin. Siellä pölliminen on varmaan minimissään kun ei siellä ketään käykkään.

      Ps: voisiko tämä yksi mastermind joka väittää ettei henkilökuntaa kiinnosta varastelu kertoa että mistä näin päättelet. Itse olen ainakin todistanut kuinka kassalikka lähtee juosten varkaan perään ja kyllä siitä ainakin minulle tulee käsitys että ei se heille aivan sama ole jos myyjiltä varastetaan tavaraa.

    • Tupakki on hyvää

      Jos sitä ei vain seisoskelisi ulkona tupakilla, niin voisi mahdollisesti nähdäkin nämä varkaat.

      • Vaihatakaa kirpparia

        On se kamalaa kun on tuollainen asiakas palvelu. Eivät noudata kohteliaita tapoja ja käytäntöjä.

        Itse olen kanssa myyjä eräällä alalla. Vaikka joskus tuleekin töykeitä asiakkaita, tai ovat muutenvain naama kurtussa, niin palvelen heitä aina hymyhuulella. Olenkin saannut kiitosta myynnistä :D Tyhmähän olisin jos kohtelisin asiakkaita tylysti ja toivottaisin tervemenoa muualle.


      • tauot on kivoja

        Eiköhän siellä tupakilla seisoskella kun on tauko, pitäisikö lakisääteisellä tauolla olla passissa että jos vaikka silmiin osuisi varas.. Pitää käydä ehdottamassa tätä henkilökunnalle.


      • gweggw
        tauot on kivoja kirjoitti:

        Eiköhän siellä tupakilla seisoskella kun on tauko, pitäisikö lakisääteisellä tauolla olla passissa että jos vaikka silmiin osuisi varas.. Pitää käydä ehdottamassa tätä henkilökunnalle.

        Tupakilla- Tupakalla


      • Tupakalla

        Ei Tupakilla vaan Tupakalla.


    • Entinen myyjä

      Se olisi hyvä lopettaa työpaikalla poltelu. Minun työpaikassa ei saa polttaa tupakkia. Ja tuo oli hyvä tuolta "vaihtakaa kirpparia"! Itsekin olen ollut autokaupassa aikanaan myyjänä. Jos olisin ollut töykeä kusipäille asikkaille, niin en olisi saannut myytyä yhtäkään autoa!

      • Sanonvaan1

        Ai asiakkaissa on myös kusipäitä ja olet vieläpä ollut automyyjänä? Mikä "poltelu" pitäisi lopettaa?

        Voi herranen aika.


    • Sanonvaan2

      Olen kaupan kassalla töissä. Voisi ihmiset olla ihmeissään jos mentäis tyttöjenkanssa siihen pihalle tupakille :D Eikä meillä näitä "lakisääteisiä" niin montaa ole päivässä mitä siellä kirpparilla on.

    • järki käteen

      Tauot on kivoja, mutta niitä näyttäisi olevan vähän enemmän kuin lakisääteiset. Ja olisihan se hyvä ettei kaikki menisi sinne tupakille samaan aikaan.

      • ihmevinkumista

        Femmatori on mielestäni kiva kirppis. Täällä näyttää olevan paljon tyytymättömiä asiakkaita, vaihtakaa kirpparia tai antakaa palaute suoraan asianomaisille joko suullisesti tai kirjallisesti. En usko että asioihin tulee muutosta vouhottamalla suomi24 palstalla..
        Ps; itselläni ei ole ainakaan energiaa taikka kiinnostusta kytätä milloin ja miten henkilökunta viettää taukonsa. Pääasia että kassalla on aina joku kenelle voin käydä maksamassa ostokseni


    • Teko pyhyyttä

      Eiköhän aika moni ole jo vaihtanut kirpputoria... Mutta kiitos neuvosta... Ja palautteen voi ihan hyvin antaa tätäkin kautta, ei tarvitse mennä sanomaan henkilökohtaisesti ja samalla täällä voi vaihtaa muidenkanssa kokemuksia ja mkielipiteitä.
      Mutta näköjään sulla on energiaa kytätä täällä muiden kirjoituksia ja kommentoidakin. "teko pyhä"

      • teko pyhä

        teko pyhä

        Siis pyhä teko?


      • ihmevinkumista
        teko pyhä kirjoitti:

        teko pyhä

        Siis pyhä teko?

        Olen vaan niin ihmeissäni siitä mistä kaikesta ihmiset osaa valittaa? Kaippa sitä sitten tekopyhyydeksi voi kutsua..


      • Kaippa Kaippa
        ihmevinkumista kirjoitti:

        Olen vaan niin ihmeissäni siitä mistä kaikesta ihmiset osaa valittaa? Kaippa sitä sitten tekopyhyydeksi voi kutsua..

        Kaippa


    • kaikki hyvin

      Ainakin tänä aamuna oli kaikki hyvin.
      Tytöt hymyilivät aivan vapaa ehtoisesti, ei tarvinnu edes ostaa mitään, toivottivat tervetuloa uudestaan.
      Ei vois enää enempää pyytää.

      • vapaa ehtoisesti

        vapaa ehtoisesti


    • Kuka se phä on

      Niin kai sitä huonosta ja ammattitaidottomasta palvelusta saa valittaa... Se on hyvä että ovat oppineet nyt saatuaan kritiikkiä hymyilemään ja kohtelemaan asiakkaita hyvin. Itse en tosin aio enään mennä kyseiseen paikkaan.

    • epäillyttää

      Taitaa olla oma lehmä näillä ojassa ketkä puolustaa huonoa asiakas palvelua.?

      • sanonvaan1

        Hyvä "epäillyttää".

        En tiedä, mitä on "asiakas palvelu", mutta jos tarkoitat asiakaspalvelua, niin kyllä se on yksi liiketoiminnan tärkeimmistä asioista.

        Ei, minulla ei todellakaan ole "omaa lehmää" ojassa, eikä minulla ole lehmää missään muuallakaan.

        Ongelma tässäkin keskusteluketjussa on se, että lukijat odottavat kirpputorilta samantasoista palvelua kuin viiden tähden ravintoloissa. Asiakaskunta yleensä määrittelee asiakaspalvelun tason. Kirpputoreilla ostetaan ja myydään käytettyä tavaraa, jonka osoitteena olisi muussa tapauksessa lähinnä kierrätys tai kaatopaikka. Myyjät näillä kirpputoreilla näyttävät yleensä olevan alipalkattuja ja ylityöllistettyjä, ja toimenkuvaan pitäisi vielä kuulua erilaisten näpistysten ja varkauksien estäminen. Tämän lisäksi kirpputoritoiminnassa liikkuvat ne kaikkein alhaisimmat jobbarit, jotka mielellään keräävät arvokkaimmat tuotteet talteen myydäkseen ne myöhemmin voitolla jossain muualla.

        Olin jokin aika sitten eräällä (entisellä) riihimäkeläisellä kirpputorilla jonottamassa vuoroani kassalle. Aika kului lähinnä siihen, kun maksuvuorossa ollut keski-ikäinen nainen yritti piilotella näpistämiään kalsareita, mutta huonostihan siinä kävi. Varastelu ei siis ole mikään nuorisoharrastus, vaan härskeimmät tapaukset ovat juuri näitä keski-ikäisiä tai vanhempia nais- ja mieshenkilöitä. Varastelun estämiseksi suosittelen aina kameraseurantaa - sitä on vaikea päästä pakoon (en tosin ymmärrä, miksi joku haluaisi päästä poliisin kirjoihin muutaman euron vuoksi).

        Ollaanpa vielä hetki rehellisiä. Väitän, että ketjun aloittaja oli puhdas trolli - mitään "merkkivaatteita" ei ole koskaan ollutkaan ja miksi joku menisi muutenkaan "järjestelemään pöytäänsä" varttia vaille sulkemisaikaa? Ei kuulosta kovin uskottavalta.

        Hyvää kevään odotusta kaikille, ja lukekaa viestini ajatuksella.


      • asiakas palvelua

        asiakas palvelua


    • Totta!

      Minäki olen huomioinnut kyseisen asian.

    • vali, vali

      Taas niitä tekstareita tajunnu. Joku ties muka kertoo, että pöytii on
      paljon vapaana, mutta on pakko ottaa se, jonka he antavat. Itse ei valkata saa.
      Muuta selitystä en kekkaa, kuin ne on varattu esim. ensi viikosta kaikki. Tosin
      hyvin mahdollista on se, että hänen tahtomansa pöytä on varattu, eikä sitä
      tahdo ymmärtää.

    • vali, vali2

      vali, vai. Sinä valitat ja muut antaa palautetta. Siinä ero.

      Onko oma lehmä ojassa?

    • päiväkävelyllä

      Käypääpä Kimara kirppiksellä siellä ei asiakkaat törmäile toisiinsa, kun kävin päivällä, kassa tyttö nuokkui tiskin takana, sanoi nätisti päivää ,
      Asiakkaita ei ollut minun lisäksi kuin yksi henkilö, hänkin samallainen kuin minä, kunhan vaan katselee.
      taitaa olla menossa tanko päälle, pöydät ammottaa tyhjyyttä.
      ei varmaan tartte pöytää odottaa 2 kuukautta että paikka irtoaisi.
      on menossa alas ajo heikompi sortuu elon tiellä.
      Kimara kirppis olikin välillä kovin yli mielinen asakkaiden suhteen,
      katsoivat kelle antavat pöydän.

      • voevoevoe

        voivoi ku on asiat huonosti ,mee vaikka lenkille niin saat muuta ajateltavaa


    • Vaahtooja

      Huono homma. Siellä saa kolme varttii kulumaan, kun pesettää autoansa Dinissä.

    • asiakaspalprismasta

      femmatorin "myyjät"hän ovat yhdyskuntapalvelua suorittavia ihmisiä jotka yrittävät saada elämäänsä järjestykseen. ei siis ihme ettei asiakashenkisyyttä ja iloista puhetta siis heru asiakkaille. Halpaa työvoimaa omistajalle. toivon jokaiselle parempaa tulevaisuutta ja siksi en lähde asiasta enempää avautumaan.

      • äläsure

        Kiitos vaan asiakaspalprismasta tietoiskusta ! Taitaa sulla kuitenkin olla meille lisää mielenkiintosta kerrottavaa,avaudu ny ku on tilaisuus ...paitsi ymmärrän jos et itse ole siihen posseen kelvannut...samoin sulle,yritä kestää ,kyllä se siitä


      • MyösAsiakaspalvelija

        Ahahahah!!! Nyt on sulla kuule ajatusnystyrät pahemman kerran rusetilla:D kai olet tietoinen että yhdyskuntapalvelu suoritetaan valtio-omisteisissa paikoissa tai kaupungin, ei missään yksityisomistuksessa okevassa kirpputorilla, helvetin toope, oot kyllä oikeassa paikassa nyt töissä, ja tuskin tuolla järjenjuoksulla mihinkään muualle kannattaa edes hakea:D


      • Mkmn

        Pientä rajaa. Tuollaiset "avautumiset" voivat johtaa ikävyyksiin itse avautujalle.


    • Närvänen G.

      Ai vankilan kirjoilla?

    • hui miten kamalaa

      Ja pitäisi mennä antamaan vankila tyypeille suoraa palautusta..? Niillähän voi olla HIV ! Ja ne voi käydä kimppuun. Itse varmaan varastelevat kaiken siellä!

      • vankila tyypeille

        vankila tyypeille


    • feoowifhohwf

      idiootti

      • henkilö kuntansa

        henkilö kuntansa


    • eienäätoistakertaa

      Sanon vaan et tuntuu et Femnmatorin kassaneideistä ei ketään haluis palvella asiakkaita. Mukamas "tärkeenä" tietokoneella tehden työjuttujaa, vaikka facebookis ovat. Kukaan niistä ei osaa hymyillä. Miks sit tekevät sellasta työtä jos eivät pidä.

      • hapahapa

        Ehkä muita töitä ei ole tarjolla. Missä olet itse töissä?


    • lsdjkcop

      Täällä Riihimäellä on huonoa asiakaspalvelua monessakin liikkeessä.

      • haluantietää

        ..kuten missä?


      • Anonyymi
        haluantietää kirjoitti:

        ..kuten missä?

        Asuntomyyjät esim


    • Antaako?

      Ei taida olla sulla kaikki muumit laaksossa?

    • asiakaspalprismasta

      tarkoitinkin femmatorin sijasta kaupungilla sijaitsevassa majakka talon pientä kirpputoria, siellä on yhdyskuntapalvelua suorittavia kassalla. tekevät elämänsä edistämiseksi töitä, toisinkuin te jotka tulette tänne haukkumaan jokaista joka yrittää. miksi kirjoitatte tänne jos ei muiden kuin omanne mielipiteet ole oikeita? pistää miettimään ikää ja kehitystänne :D

      • kirpputorin omistaja

        Majakan kirpputorilla on Hyriasta työharjoittelussa omistajan poikia. Eikä mitään yhdyskuntapalvelua suorittavia, että tiedoksi vaan.


      • asiakaspalvprismasta
        kirpputorin omistaja kirjoitti:

        Majakan kirpputorilla on Hyriasta työharjoittelussa omistajan poikia. Eikä mitään yhdyskuntapalvelua suorittavia, että tiedoksi vaan.

        kyllä minä tunnen kaksikin eri poikaa jotka suorittavat yhdyskuntapalvelua majakassa sijaitsevassa kirpputorilla... että sillain! voit käydä kysymässä paikanpäällä ettei tarvitse tässä alkaa selväst ä asiasta jauhamaan! ja tiedät varmaan majakan talossa olevan kaksi eri kirpputoria!


      • Kirpputorin omistaja
        asiakaspalvprismasta kirjoitti:

        kyllä minä tunnen kaksikin eri poikaa jotka suorittavat yhdyskuntapalvelua majakassa sijaitsevassa kirpputorilla... että sillain! voit käydä kysymässä paikanpäällä ettei tarvitse tässä alkaa selväst ä asiasta jauhamaan! ja tiedät varmaan majakan talossa olevan kaksi eri kirpputoria!

        Olen itse Majakan Kirpputorin omistaja, ja minulla on 2 omaa poikaa töissä, jotka ovat Hyriasta työharjoittelussa. Kummallakaan pojista ei ole mitään rikostaustaa, eli on ihan turha täällä jonkun jauhaa perättömiä juttuja. Tervetuloa keskustelemaan paikan päälle.


    • menkäätöihin

      Hyi, kuinka voitte ostaa mitään kirpputoreilta? kirpputorin tuotteet on likaisia ja köyhien tuella elävien näpeissä pyöriviä bakteeri pesiä! yök.

      • Jokkepappa57

        "menkäätöihin" Ensinäkin suurimmalti osin kirpputoreilla on hyvää tavaraa! Ja toisekseen kirpputorien idea on laittaa ylimääräinen tavara kiertoon joillekkin jotka tarvitsevat muiden ihmisten "ylimääräistä" tavaraa! Ja kaikki kirpputoreilla kävijät ensinäkään ei ole köyhiä ja kirpputoreilla myös "RIKKAATKIN" voivat hyvin ottaa pöydän jos vain myytävää löytyy! että äläpäs tule tänne pätemään yhtään, taidat itse olla bakteeripesäke kun et kerran kirppareilla käy :)


      • bakteeri pesiä

        bakteeri pesiä


      • Ostan ja myyn
        Jokkepappa57 kirjoitti:

        "menkäätöihin" Ensinäkin suurimmalti osin kirpputoreilla on hyvää tavaraa! Ja toisekseen kirpputorien idea on laittaa ylimääräinen tavara kiertoon joillekkin jotka tarvitsevat muiden ihmisten "ylimääräistä" tavaraa! Ja kaikki kirpputoreilla kävijät ensinäkään ei ole köyhiä ja kirpputoreilla myös "RIKKAATKIN" voivat hyvin ottaa pöydän jos vain myytävää löytyy! että äläpäs tule tänne pätemään yhtään, taidat itse olla bakteeripesäke kun et kerran kirppareilla käy :)

        Ihmettelen minäkin moista asenteellisuutta. Harva myyntipöydän ottanut kirppistuotoilla elää. Kyllä meillä useimmilla varmaan on ihan hyväpalkkainen työ muualla ja kirppis on vain harrastus.

        On mukava, kun huomaa, että itselle tarpeeton tavara kelpaa muille. Itse en ikinä vie myyntiin muuta kuin sellaista tavaraa, jota voisin itsekin ostaa.


      • Kieliopista

        menkäätöihin: Kommentissa mainitset, että joku elää "köyhien tuella". En usko, että köyhällä riittää varaa tukea muita.


    • oujee.

      Ei kai sitä tarvitse kovinkaan kytätä,mitä kassan tytsyt puuhastelee,kai sen näkee jos ovat tupakalla oven edessä tai jotakin muuta tärkeää tekemässä. hohhoijaa....

    • entinen asiakas

      Ensimmäisen ja varmasti viimeisen kerran pöytä vuokrattuna. Yli 20 tavaraa varastettiin/katosi.

      • nykyinen asiakas

        et sitte ajatellu niihin hälyjä?siten niitä tavaroita on vähän vaikeampi varastella


    • :))))))

      Ajattele positiivisesti.

      Nyt niillä tavaroilla on uusi koti. :)

    • Ostan ja myyn

      Joku oli pistänyt hälyttimiä ikivanhoihin kahden ja kolmen euron vaatteisiin.

      Jos minun pöydästäni vietäisiin moisia, niin ajattelisin, että varas varmaankin tarvitsee niitä enemmän kuin minä sitä paria kolmea auroa. Kunnollisiin nahkatakkeihin ja hyviin merkkivaatteisiin voi hälyttimiä laittaa, sellaisiin, joista pyytää kympin tai kaksi.

      Pihistäminen kirppiskeltä lienee joillekuille harrastus. Ehkei se tunnu "oikealta" varastamiselta, kun varastaa kirppikseltä. Vaan en tiedä, kun ei ole kokemusta. Piipaa-autolla saa minut viedä, jos rupean kirppikseltä varastamaan.

    • 5 toriasiakas aina

      Rixun femmatorilla olen saanut lähes aina hymyn ja erittäin ystävällistä palvelua, Olen pitänyt siellä pöytää vuokralla ainakin 6 kertaa ja useita viikkoja kerrallaan! Nuorille tytöille pitää nostaa hattua, kun jaksavat työssä jossa kohtaavat kyllä aika haastavia ja erilaisia asiakkaitakin ja silti vielä kohteliaan tervehdyksen ja palvelua tarjoavat! Jos asiakas on itsekin sillä asenteella että minä, minä ja vain minä kuuluu saada kaikki heti ja nyt, niin pitkän työpäivän päätteeksi saattaa itsr kelläkin se hymy hyytyä siinä tilanteessa kun jo kotiin olisi kiirekin pois töistä.

    • kirppuska

      Nyt näyttää muuten olevan siellä tosi hyvä tarjouskin. Kaksi viikkoa yhden hinnalla, mikäli kiireessä oikein luin. Ja kyllä noi kassat ainakin naapurin prisman henkilökunnan ystävällisyydessä voittaa :)

    • helmerielmeri3

      Kuka sen Femmatorin omistaa? Vai onko se joku ketju, kun Tuusulassakin on?

    • kirppuska

      Femmatori ainakin on auki silloin kun ilmoittaa. Keskustan Onnenlantti sen sijaan laittaa putiikin kiinni, miten haluaa. Myyjäkin kuului sanovan, että sulkevat aikaisemmin, kun ei ole ihmisiä liikkeellä.Hyvitetäänkö pöydän pitäjille mitenkään nämä lyhemmät päivät? Entäs jos olisikin menossa pöytää järjestämään ja ovet kiinni.

      • Kiertäjä

        No sehän on ihan sama laittaako oven kiinni klo 17,30 vai onko klo 18 jos ei ole ketään liikenteessä. Siinä ei silloin pöydänpitäjätkään saa rahaa, jos ei ketään liiku. Ja yksityinenhän voi itse päättää omat aukiolo aikansa.. Yhtä hyvin olisi voinnut pistää lapun oveen, että suljetaan jo klo 15, mutta sitä on erikoisena päivänä vähän vaikea varmaan yrittäjän tietää miten ihmisiä on liikenteessä. Sitä paitsi Femmatorin sivuilla ei ollut kuin vasta to laitettu maininta että ovat juhannuksena suljettuna. siihen saakka oli mainittu vain helatorstain aukiolo ajasta, joka oli jo toukokuussa ollut.


      • lantiton
        Kiertäjä kirjoitti:

        No sehän on ihan sama laittaako oven kiinni klo 17,30 vai onko klo 18 jos ei ole ketään liikenteessä. Siinä ei silloin pöydänpitäjätkään saa rahaa, jos ei ketään liiku. Ja yksityinenhän voi itse päättää omat aukiolo aikansa.. Yhtä hyvin olisi voinnut pistää lapun oveen, että suljetaan jo klo 15, mutta sitä on erikoisena päivänä vähän vaikea varmaan yrittäjän tietää miten ihmisiä on liikenteessä. Sitä paitsi Femmatorin sivuilla ei ollut kuin vasta to laitettu maininta että ovat juhannuksena suljettuna. siihen saakka oli mainittu vain helatorstain aukiolo ajasta, joka oli jo toukokuussa ollut.

        Toivottavasti ilmoittavat pöydän vuokraajillekkin, että putiikki on auki miten sattuu. Heiltähän se vuokra peritään. Se on kyllä totta, että Majakka on kuollut paikka, olipa aika mikä tahansa. Että sen puolesta voivat pitää ovet kiinni vaikka koko päivän.


    • työnetsijä

      tietääkö kukaan paljon ne myyjät femmiksellä tienaa? kannattaisko sinne hakea duuniin? saako yli 15e tunnilta?

    • 8 e/h varmaan max

      no ei varmaan saa!

    • Asiakas62

      Riihimäen Femmatorilla todella varastellaan paljon, ei siinä kassaihmisten panostus auta. Kyllä asiakaskunta on se, joka saa mennä itseensä. Pikkulapsen kengätkin vietiin ja jäljelle jätettin lapsen vanhat, kuluneet kengät. Miten äiti ilkeää??
      Opettaa lapselle samat tavat ilmeisesti.
      Ihan julkisestikin varkaat repivät hintalappuja pois ja laittavat laukkuunsa. Jokainen luottaa, että asikaskunta on rehellistä ja omistaa ne muutamat eurot, jotka tarvitaan vanhan tavaran maksamiseen. Tilaisuus tekee ehkä varkaan, valvontaa on mahdoton järjestää tuollaisella paikalla.
      Se, mitä kassaihmiset tekevät ulkona, ei kuulu kenellekään. Tupakointi on jokaisen oma asia eikä vielä ole kielletty ihan kokonaan. Tupakoivia ihmisiä on joka työpaikassa.
      Keskustan Onnenlantti on myös ihan asiallinen paikka, myyjineen päivineen. Ei pidä aina olla haukkumassa ja kaivelemassa negatiivisia arviointeja.

    • egfer

      Saa niitä kaivaa, jos on aihetta.

    • lukutoukkanen

      Meinasin just viime sunnuntaina poiketa onnenlantissa, niin eikös ollutkin jo kiinni kahden aikoihin. Kolmeen asti ainakin kyltin mukaan olis pitänyt olla auki. Lukemista ja pullia olisin hakenut, eli ostoksia siis olisin varmasti tehnyt. Mitäköhän noi pöydän vuokranneet tykkää, kun maksavat tyhjästä. Ja oli siinä muutama muukin oven takana ihmettelemässä, eli kyllä niitä asiakkaita liikkuu siihenkin aikaan. No onneks Femmatorille oli lyhyt matka ja löysin lukemista :)

      • kertaalleensyötyäkö

        Miten voi kirppikseltä pullaa ostaa....HALOO.....


    • pullahiiri

      Joku tonne Onnenlanttiin leipoo myytäväksi pullia. En tiedä onko ihan kaikkien lakien mukaista, mutta ihan maukkaita on olleet.

      • irutrutrutrui

        Mistä lähtien pullan leipominen on kriminalisoitu?


    • Kysyn vaan

      miten kirpputorilla voi myydä pullaa???? valvooko terveystarkastaja toimintaa?

      • Anonyymi

        Kyllä valvoo.


    • pullat pois

      Pitääkin soittaa ko. tarkastaja sinne käymään.

    • joo o

      Lukutoukka varmaan kannattas lehtiä rupee lukee onnenlantti oli mainokseen laittanu että viikonloput heinäkuussa kiinni mistä näitä idiootteja tulee?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe