antalya-alanya

reissuun.

Kertokaas vinkkejä, kuinka mennä antalyan lentokentältä alanyaan? Lähinnä taksien/ bussien hinnat kiinnostaa ja kokemuksia kulkemisesta saa kertoa. Ollaan ns omatoimi reissua suunnittelemassa..

22

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttänyt
    • Taksimatkat ok

      Itse ollaan menty pienemmällä ja suuremmalla porukalla taksilla hintaan 60€

    • helpponopeahelpponop

      Lentoyhtiöiden tarjoama ilmainen bussikyyti on kätevä.

    • Citysinkku

      Ja miksi mennä isosta kaupungista pieneen? Onhan Antalayassa paljon enemmän näkemistä ja kokemista kuin Alanyassa. Rantaa on molemmissa.

    • lkgaoing

      Jos otat Antalyan lentokentältä tolpalta taksin, jota et siis ole etukäteen mistään tilannut, saat maksaa varmasti enemmän kuin 60€. Reittilennolla tulevan omatoimimatkailijan kannattaa tilata kyyti etukäteen. Olen käyttänyt edullista 724Transferia, tai tilannut taksin, esim Fatih (yhteystiedot löytyy googlettamalla), myös 2Base hoitaa lentokenttäkuljetuksia.

    • suosittelemme

      mehmet sakar on alanian paras taxsi. ammattitaitoinen ja ystävällinen. puhuu myös suomea erittäin hyvin. retket, lentokenttä kuljetukset, ostosmatkat turvallisesti järjetää. puhelin numero on 90 543 601 88 90 tai netissä [email protected]

      • Ceepe

        Heh, hyvä Mehu.... Tuohon taxsi-sanaan asti meni suositukset ihan uskottavasti ;-)


      • korjaus

      • etelä suomi

        kyllä puhut totta, monet voudet on kyydinny meitä alaniassa. onpa viettäny vapaapäiviäkin meidän kanssa. käyneet hänen vanhenpien kodissa.terkut mehmetille.


    • takapenkkiläinen

      Riippuu hieman tulo ajastanne Antalyaan, itse nautin suuresti kun voin nousta bussiin heti tulo aulan ulkopuolella joka vie mut Linja auto asemalle,noi 1.60thy, sieltä matkaan Alanyaan erittäin hyvillä ja mukavilla busseilla, samalla näen ja koen matkan kulkua paikallisten ihmisten seurassa, ja bussissa tarjoillaan kahvia/teetä ja limuja, samaten käsipyyhkeitä ja koloniaa, suosittelen! Hinta 18thy sivu, mutta jos on kiire, suosittelen Transferiä,tässä vain yksi mahdollisuus matkustaa Alanyan kentältä.

    • Privaatti nouto

      Moi
      Privaatti nouto kentältä asunnolle tai hotellille 15€/hlö/suunta. Noutaa koska vain ja toimii varmasti, olen käyttänyt jo vuosia kun menen asunnolleni. Luotettava ja mukava yhteyshenkilö, puhuu englantia. Suosittelen, joustavampaa tapaa tuskin on...

      • rumeysa

        Mikä on privatti nouto, kerro niin otan heti käyttöön, jos noin halvalla pääsee,Antalya /Alanya.


      • pmyyrä

        Tuo hinta ei varmaankaan pidä paikkaansa.


    • eij3

      olen lähdössä alaniaan 18.10 -11.1.2013 lomamatkan lennolla joka lähtee helsingistä klo 12.00 jos olet kyytiä vaille antaliasta alaniaan niin kyytiimme mahtuu. hinta 20 euroa henkilöltä. kyyditsemässä on alanialainen taksi. jos olet kiinnostunut jätä yhteystietosi niin soittelen. kiitos.

    • Edestakas

      www.724transfer.com tai www.suomenkielinentaksi.com
      www.alanya-transfer.com .Kuljetusken hinta Alanyasta otetusta autosta pitäisi olla pikku auto hinta 55-60Eur ja iso auto 80Eur. 724transfer 15Eur/matkustaja. Antalyasta taksi otettuna maksoi 2 vkoa sitten 80Eur Alanyaan. Ole tarkkana ettei tule väärinkäsitystä lentokentästä Gasipasa tai Antalya ja mika terminaali.
      724transferia en ole koskaan käyttänyt Alanya-Antlaya välillä koska auto on jäänyt välillä tulematta. Lennolta myöhästyminen on kallista.

      • Miniclip

        Et ole käyttänyt 724transferia koska auto ei ole tullut? Oletko siis koskaan varannut heiltä kyytiä (eli yrittänyt käyttää palvelua) vai perustatko mielipiteesi täysin kuulopuheisiin?

        Itse olen käyttänyt heidän palvelujaan n. 20 kertaa ja suurin ongelma on ollut kyydin etuaikaisuus. Alanyan päässä ollaan siis tultu hakemaan puolisen tuntia etuajassa, mutta jos en ole ollut valmiina, ovat he välillä hakeneet muut asiakkaat ja tulleet takaisin minua hakemaan - sovittuun aikaan. Ja kerran on matkalla mennyt pidempään (etsittiin Sidessä puolisen tuntia jotain hotellia, joka ei ollut Sidessä vaan jossain pikkukylässä Manavgatin jälkeen), mutta lentokentällä oltiin täysin aikataulun mukaisesti.


      • ...
        Miniclip kirjoitti:

        Et ole käyttänyt 724transferia koska auto ei ole tullut? Oletko siis koskaan varannut heiltä kyytiä (eli yrittänyt käyttää palvelua) vai perustatko mielipiteesi täysin kuulopuheisiin?

        Itse olen käyttänyt heidän palvelujaan n. 20 kertaa ja suurin ongelma on ollut kyydin etuaikaisuus. Alanyan päässä ollaan siis tultu hakemaan puolisen tuntia etuajassa, mutta jos en ole ollut valmiina, ovat he välillä hakeneet muut asiakkaat ja tulleet takaisin minua hakemaan - sovittuun aikaan. Ja kerran on matkalla mennyt pidempään (etsittiin Sidessä puolisen tuntia jotain hotellia, joka ei ollut Sidessä vaan jossain pikkukylässä Manavgatin jälkeen), mutta lentokentällä oltiin täysin aikataulun mukaisesti.

        Voisitko ystävällisesti lopetta tuon paaskanpuhumisen, ei turkkilaisia ole voinut koskaan syyttää luotettavuudesta. Kaikesta muusta kylläkin.


      • Miniclip
        ... kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti lopetta tuon paaskanpuhumisen, ei turkkilaisia ole voinut koskaan syyttää luotettavuudesta. Kaikesta muusta kylläkin.

        Voisitko ystävällisesti lopettaa muiden haukkumisen. Jokaikinen sana kirjoituksessani on totta.


    • tartz

      Ajantasaista tietoa, Antalyan lentokentältä taksilla "tienvarteen" 9 tlr josta bussi Alanyaan 25 tlr. Paluu 724transfer 35 tlr ja ei minkäänlaista ongelmaa kumpaankaan suuntaan. =)

    • yks vaan
    • Juipzi

      Resorthoppa.com , jota operoi turkissa InTourist (Turkey) sivusto myös suomeksi. Maksuun voi käyttää myös paypalia, joten luottokortti tietosi eivät päädy mihinkään epämääräiseen ja maksusi on taattu. Halvin meno-paluu 19 €

    • Aina yksin rauhassa

      Kyllä on hienoa olla luotaan karkoittavan asiallisen näköinen. Asiallisesti käyttäytyvä suomalainen keski-ikäinen nainen Turkissa yksin matkalla jo viisi kertaa. Ja aina olen saanut kulkea, ruokailla ja nukua yksinäni. Ei ole koskaan Turkin mies puhutellut saati seuraani yrittänyt. Kyllä on ollut helppoa ja turvallista nauttia kulttuurista, ruuasta...
      Näkökykyni on Suomessa optikolla tutkittu: Kaiki kunnossa.
      Turkissa olen aina kohdannut asiallista kohtelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe