jukebux

pietu641

jukebux on sivusto joka lupaa tallennustilaa.No kikjauduin sinne uteliaisuuttani,en kuitenkaan saanut tunnusta tai salasanaa ja nyt olen ymmällä miten ko.jukebox:n jäsenyydestä pääsee eroon??? koska onhan se aivan selvästi pelkkä rahan keruu sivusto. Voisiko joku auttaa ???

11

1721

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannele

      Soita Luottokuntaan ja kerro tilanne. Voit tilata uuden kortin uusilla tunnuksilla, jotenka ne eivät voi veloittaa tililtäsi rahaa. Jukebux.com sivuilta on kohta, jossa voit kirjoittaa heille. pyydä uusia tunnuksia/salasnoja, niin saat tilattua android-tabletin jos olet maksanut siitä sen 19,00€

    • Tyhmä

      No joo, huijari firma ! Suomen puh.nro ei ole olemassakaan, vaikka on sivulla. Minä hullu kans liityin, et saisin puhelimen (tyhmä tyhmä minä). En saanut mitenkään heidän ohjeittensa kautta ( jukebux.help) peruttua jäsenyyttä, aina herjasi jotain. Uhkasin lopulta viranomaisilla, jolloin tuli ilmoitus, että ovat nyt lopettaneet tilin, koska en sitä tehnyt heidän ohjeittensa mukaisesti !! Seuraavana päivänä olivat sitten veloittaneet uton 49 eur, ja kuulemma veloittavat myös jatkossa. Laitoin helvetin vihasen viestin, mutta en ole siihen saanut vielä vastausta.

    • antti541

      Huijarifirma. Älkää laittako luottokortti numeroa.

    • hui3

      ei paskempi bisnesidea... harmi että suomessa puututaan tälläsiin melko tehokkaasti. Muuten voitas huijailla rahat takasin pitkin maailaa..

    • suomiakka1

      Älkää tilatko mitään mitä eurolla tarjotaan. Ei pääse eroon muuta kuin rahoista.

    • HELP ME

      Mulle tuli Ikean tuotekysely sähköpostiin,,,koska olin aiemminkin niihin vastannut niin tälläkin kertaa,,,luvattiin myös palkinto josta jot.kuluja 1.- minä tyhmä maksoin Visalla parin tunnin päästä tuli sähköp. JukeBux.com jossa ilm. että olin tilannu pilvipalvelun.
      Siis menin lankaan,,,lopetin Visan, soitin poliisille,kuluttaja-asimiehelle ja DNA:lle
      mistään ei apua tule miten voin lopettaa ei tilaamani jutun,,,AUTTAKAA JA NEUVOKAA MINUA olen hyvin ,hyvin tietämätön näistä tietok. jutuista ja kielitaitonikin on tosi heikko,,,mikähän olisi sellainen liike tai muu mihin menisin kone kainalossa apua saamaan ennenkuin tuo 14päiv.jälk. alkaa laskutus?????

      HELP!!!!

    • TFFd

      "miten voin lopettaa ei tilaamani jutun,"

      Ei sinun tarvitse lopettaa mitään, mitä et ole tilannut. Ei sellaisen lopettaminen oikeastaan ole edes mahdollista.

      Kerrot lopettaneesi Visa-korttisi. Jos näin on, ei kukaan voi velottaa siltä mitään.

    • 17+12

      Hyvä että löysin tän viestin.

      Itse avasin äsken firefoxin ja ennenkuin oma portaalini edes aukesi niin tuli "014 Vuosittainen Kävijäkysely :Vantaa Firefox: Käyttäjäkysely". Tuli osoitteesta finland.wizsurvey.com/Fi ja jotain. Olin jo laittaa "tilauksen" menemään Samsungin tabletista kun huomasin maininnan jäsenyydestä. Ja sitä selvittäessäni päädyin sitten tänne.

      Taitaapa jäädä tuo lahjan "tilaus" tekemäti.

    • lankaan menin

      Just näin visan lopetus ja uusi kortti eivät voi veloitaa mitään .Jos tulee viestiä sähköpostiin ei tarvitse vastata muutakuin roskakoriin samantien!!!

    • ohjeita saanut

      Tehkää Jukebuxista rikosilmoitus. Kun niitä on tullut riittävästi, niin KRP aloittaa tutkimukset.

      • pirjo-sinikka

        Minun tililtäni veloitettu JBMEMBER.com nimissä kuukaudessa 59 euroa. Netissä tämä firma ohjautuu Jukebuksin sivuille. Mielenkiinnolla odottelen heiltä vastausta toimintaansa. Pyysin myös rahoja takaisin. Varmasti menen tekemään rikosilmoituksen ko. firmasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe