Lapseton mies haluaa lapsen

Supermies25v

Ajattelin herätellä asiallisen keskustelun aiheesta. Täällä olisi 25v mies, joka vielä lapseton, mutta haluaisi saada lapsen. Joskus olen nähnyt, kun naiset hakevat siittäjää (jopa tällä palstalla), ja miehet hakevat naista, jolle saitivat siittiöitänsä antaa.

Nyt kiitos asiallisia vastauksia: Oletteko naiset kuinka valmiita tekemään miehen kanssa lapsen, vaikkei mitään sen kummoisempaa suhdetta olisikaan? Millaisia ehtoja asettaisitte, pitäisikö miehen osallistua lapsen hoitoon, vaiko ei?

Tuntuu vain, että itse en taida siittäjäksi kelvata: Aina en ole edes saanut vastausta, vaikka asiallisen mailin olen saattanut lähettää naisille, jotka hakevat siittäjää. Olen siinä vaiheessa näiden naisten antanut olla, ja ajatellut, että oma mahdollisuus varmaan tulee vielä :). Varmaan paljon tulee kaikenlaisilta urpoilta vastauksia naisille, joten voi olla helppo valinta jättää vastaamattakin, jos ei todella kolahda.

27

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei
      itse juuri kirjoitin tänne oman viestin,
      olen 28v nuori nainen joka kaipaisi lasta elämäänsä.
      siittäjä saakoon olla mukana tietenkin lapsen elämässä jos haluaa.
      kirjoitatko vaikka lisää
      [email protected]

    • Supermies25v

      Moro! Joo, laitoinkin sulle mailia äsken.. Ehkä kiva vaihtaa silleinkin ajatuksia :)..

    • Äidiksi

      Hei,

      Täältä löytyy toinen lasta kaipaava siittäjän etsijä :) Olen 35 -vuotias ja minulla on jo entuudestaan lapsia. Siittäjä saa osallistua lapsen elämään, tai olla osallistumatta. Mitään en kuitenkaan siittäjältä vaadi.

      [email protected]

    • Supermies25v

      Ja mulle voi myös halukkaat lähetellä mailia suoraan: [email protected]

      Mulle tietenkin helpointa, jos lapsen mahdollinen äiti asuisi Jyväskylän seudulla, koska itsekkin olen täältä :). Toki se passaa mulle, jos muualtakin lapselle isää hakevat ilmottautuvat tähän ketjuun: Onpahan kandidaatteja toisille miehille :).. Lienee helpottavaa, että saataisiin samaan ketjuun mahdollisimman paljon, oli se sitten tämä, tai joku toinen ketju.

    • Äidiksi

      Olen 35-vuotias yksinhuoltaja joka etsii spermanluovuttajaa muumimukimenetelmällä.

      Luovuttajalta en vaadi mitään, hänen ei tarvitse osallistua lapsen elämään millään lailla.

      Luovuttaja voi toki olla myös mies joka haluaa isäksi, ja osallistua lapsen elämään.

      Luovuttajalla on oltava todistus siitä, ettei sairasta sukupuolitauteja.

      [email protected]

      • Jossu lpr

        Ei lapsia tehdä millään muumimukeilla. Taidat olla mielisairas?


      • Supermies25v

        Etkös jo löytänyt lapselle isäkandidaatin? Näin vähän muistelisin sinun vastanneen, kun laitoin sulle mailia.


    • Tosielämää

      Miksi lapsen tekoon tarvittavat ainekset haetaan netistä, jos klinikat antavat hoitoa turvallisesti? Eikö teillä ole rahaa klinikalle?

      Lapsen kanssa menee rahaa, vaikka eläisi kuinka säästelisäästi. Näin se vain menee kuulkaa. Jos ei alunperinkään ole rahaa edes lapsettomuushoitoihin, suosittelisin pysähtymään ja miettimään, miten sen tulevan lapsen pystyy elättämään!

      • Supermies25v

        No ehkä naiset voivat mennäkkin sinne klinikalle hakemaan hoitoja, jos haluavat. Mutta esimerkiksi jos on mies, ja haluaisi lapsen, jonka elämään osallistua, niin kannattaako tuolloin mennä spermaansa luovuttamaan? En ole tietenkään asiaan perehtynyt sen enempää, että olisiko se kuinka anonyymiä hommaa. Enkä tiedä, että kehtaisiko edes tähän naiseen enää tämän jälkeen yhteyttä ottaa. Ja luulen, että lapsen edun mukaista, jotta saa tietää oikean isänsäkkin, mikäli sitä tietoa halajaa.

        Kyllä sen tiedän, ettei lapsen kanssa eläminen ilmaista ole. Varmaan siitä ovat tietoisia ne, jotka asiaa enempi miettineet. Joskin näille palstoille on helppo jättää hakuilmoituksia myös hetken mielijohteesta, koska rekisteröitymistä ei tarvita. Tottakai myös minä suosittelen vakavasti asioiden miettimistä niille, jotka lasta haluavat, mutta eivät ole vielä miettineet, mihinkä sitoutuvat. Vastuu tosiaan kestää sinne asti, kun lapsi täyttää 18v, eli täysi-ikäistyy.


      • Ajattelematonta
        Supermies25v kirjoitti:

        No ehkä naiset voivat mennäkkin sinne klinikalle hakemaan hoitoja, jos haluavat. Mutta esimerkiksi jos on mies, ja haluaisi lapsen, jonka elämään osallistua, niin kannattaako tuolloin mennä spermaansa luovuttamaan? En ole tietenkään asiaan perehtynyt sen enempää, että olisiko se kuinka anonyymiä hommaa. Enkä tiedä, että kehtaisiko edes tähän naiseen enää tämän jälkeen yhteyttä ottaa. Ja luulen, että lapsen edun mukaista, jotta saa tietää oikean isänsäkkin, mikäli sitä tietoa halajaa.

        Kyllä sen tiedän, ettei lapsen kanssa eläminen ilmaista ole. Varmaan siitä ovat tietoisia ne, jotka asiaa enempi miettineet. Joskin näille palstoille on helppo jättää hakuilmoituksia myös hetken mielijohteesta, koska rekisteröitymistä ei tarvita. Tottakai myös minä suosittelen vakavasti asioiden miettimistä niille, jotka lasta haluavat, mutta eivät ole vielä miettineet, mihinkä sitoutuvat. Vastuu tosiaan kestää sinne asti, kun lapsi täyttää 18v, eli täysi-ikäistyy.

        Näinkö niitä lapsia hankittiinkin? Mitä tapahtui kumppanin etsimiselle ja lapselle perheen tarjoamiselle? 25-vuotias on vielä niin nuori, ettei todellakaan tiedä mihin on ryhtymässä jos lähtee tuntemattoman kanssa lasta hankkimaan. Jos tulevaisuudessa löydät itsellesi puolison, niin mitenköhän hän suhtautuu tälläisiin hankkeisiisi? "Oli vähän kiire 25-vuotiaana saada lapsi, joten lahjoitin tuntemattomalle spermaani.."

        Oli minullakin 25-vuotiaana vauvakuume, mutta ODOTIN. Kunnes minulla on vakituinen kumppani saman katon alla. Nyt tulossa esikoinen ja ikää molemmilla 33.


    • Supermies25v

      Palasinpa tänne taas hetkeksi katsomaan, että mikä meininki. Ok. Kiitos mielipiteestäsi, se on kyllä ihan järkeenkäyvä. Mitä myös muita viestiketjuja aiheesta lukenut, niin kieltämättä tuntuu, että tämäntapaisesta ilmoittelusta jää ilmoittajalle huono maine, myönnän senkin (esimerkiksi yksi linkki yhdenlaisesta väittelystä alla).

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11420672

      • Selvennystä kiitos

        No tahtoisitko kertoa ja perustella miksi haluat lapsen tällä menetelmällä? Tälläkin palstalla kun on todella paljon epäilyttäviä spermantarjontaviestien jättäjiä. Aina sama tarina, että "autan sinut raskaaksi", mutta kukaan ei perustele miksi ihmeessä näin? Miehillä tuntuu usein liittyvän asiaan joku seksuaalinen fiksaatio.

        Miksi haluat lapsen tälläkeinoin kun olet niin nuori vielä?


    • Supermies25v

      Ei se lapsi ole se juttu. Etsin kyllä baareista seuraa mutta aina ei natsaa. Tätä kautta pääsee paremmin kiksauttaa vaikka palstan tytöt rumia läskejä onkin.

    • miehen profiili

      Supermies parka on varmasti niitä miehiä, jotka eivät sosiaalisen kömpelyyden vuoksi onnistu koskaan pääsemään tyttöjen kanssa lähikontaktiin, ja ajattelee että jospa edes näin. Ja koska ei näinkään niin voi taas katkerana kirjoitella nettiin miten naiset on vaan niin julmia ja lunttuja, jotka hatkahtavat vain gigoloihin.
      Näitä syrjäytyneitä kömpelöitä nuoria miehiä on pilvin pimein tietokoneen kulta-aikana.

    • Supermies25V

      Ihan turhaa haukut epäsosiaaliseksi. Juttelen kumminkin kaikille. Kaikki ketä olen tältä palstalta tavannut on sairaalloisen ylipainoisia ja osa jopa susirumia. Eli ei ole ihme että eivät saa lasta. Olen kumminkin kaikki lihavat ym muut penotroinnut ja moneen kertaan että saa nähä saavatko lasta koska olen varma että mun jälkeen eivät tule miestä saamaan. Eivät ainakaan elleivät laihduta 35kg ja tee jotain epäpuhtaalle iholleen. Suosittelisin syömään vaikka seuraavat puolivuotta salaattia ja tutustumaan vaikka nettikauppojen meikkeihin ja vaatteisiin. Seuraavaksi haen maturea enkä enää näitä YH:ksi haluavia.

      • jjohhe

        kyl on ilkeetå haukkua rumaksi.taitaa olla poijalla kasvunvaraa melkoisesti!älä hauku naisia.taidat itseki olla vain panokone.joten käsipeli riittää!kasva aikuiseksi ja kypsy isän osaan ja uskollisuuteen hyppyheikki vai häntäheikkikö lie?varokaa naiset


      • maailma on kummallinen
        jjohhe kirjoitti:

        kyl on ilkeetå haukkua rumaksi.taitaa olla poijalla kasvunvaraa melkoisesti!älä hauku naisia.taidat itseki olla vain panokone.joten käsipeli riittää!kasva aikuiseksi ja kypsy isän osaan ja uskollisuuteen hyppyheikki vai häntäheikkikö lie?varokaa naiset

        Tästä saa kyllä perspektiiviä. Alan ymmärtää miksi luovuttajaehdokkaat on parikymppisiä kavereita, jotka ei ole valmiita kuitenkaan perhettä perustamaan. Tällänen vähän "iäkkäämpi" nainen joka haluaa tosissaan lapsia ei löydä samanikäistä miestä, joka olisi valmis lapsia tekemään, mutta sekä deittiseuraa ja toisaalla sitten spermaa olisi tarjolla parikymppisiltä miehiltä enemmänkin.


      • 50v
        maailma on kummallinen kirjoitti:

        Tästä saa kyllä perspektiiviä. Alan ymmärtää miksi luovuttajaehdokkaat on parikymppisiä kavereita, jotka ei ole valmiita kuitenkaan perhettä perustamaan. Tällänen vähän "iäkkäämpi" nainen joka haluaa tosissaan lapsia ei löydä samanikäistä miestä, joka olisi valmis lapsia tekemään, mutta sekä deittiseuraa ja toisaalla sitten spermaa olisi tarjolla parikymppisiltä miehiltä enemmänkin.

        Olis täällä noin 50 vuotias mies valmiina, jos en sitten ole liian vanha. Hyvin treenattu ainakin, joten siitä se ei olisi kiinni. Rohkeasti vaan yhteystietoja niin otan yhteyttä..


      • Montaamuutakinongelmaa

        Se on ihan totta että sairaalloinen paino pitäisi ensin tiputtaa ja pysyvästi. Ei sitä lastakaan jaksa sellaisen kuorman kanssa kunnolla hoitaa. Sitten on vaarana että syöttää sitä lastakin ihan väärällä ravinnolla jotta silläkin on kunnon ongelmat painonsa kannssa tulevaisuudessa. Kouluiässä lapsi voi jo hävetä sairaalloisen ylipainoista vanhempaansa ja alkaa syrjäytymään.


    • nimetön

      Minulla on kouluikäinen lapsi, toinen ja kolmaskin ehkä haaveissa. Yh äitinä olen ollut pari vuotta. Minulle riittäisi pelkkä siemen, yksin voisin hoitaa loput. Minulle kävisi myös se, että isä haluaisi olla mukana lapsen elämässä, kuinka vaan sovitaan.

      • kiinnostunut1

        Miten minä saan sinuun yhteyttä? Täällä olisi yksi kiinnostunut mies.


      • max4

        Minulta saat siemenesi toiseen ja mahdollisesti kolmanteenkin vauvaan.


    • onnea matkaan

      Vastaan vaikkei asia ole enää itselleni ajankohtainen. Olen tehnyt kaksi lasta saman miehen kanssa juuri noin kuin ap tuossa edellä kyseli...

      Hyvä kokemus. En halunnut mitään suhdetta eikä mieskään. En ollut asettanut etukäteen ehdoksi, että miehen pitää osallistua hoitoon käytännössä tai taloudellisesti. Jätin sen hänelle avoimeksi: tekee niin kuin haluaa. Saa tavata sen mukaan kuin jaksaa ja haluaa, mutta pakkoa ei ole. Minulla oli siinä vaiheessa ikää jo pitkälti yli 30 vuotta, miehellä jokunen vuosi vähemmän.

      Lopputulos on, että mies päätyi omasta halustaan tapaamaan lasta useita kertoja viikossa. Lapsi tapaa myös hänen vanhempiaan eli isovanhempiaan. Isyyttä ei ole vahvistettu eli minä olen viralliseti yksinhuoltaja. Mitään riitoja näistä asioista ei ole ollut. Vanhempi lapsi on 3-vuotias ja toinen syntyy lähiviikkoina.

      Kyllä, tällainen voi onnistua, eikä ole välttämättä urpompi ratkaisu jos kummankin luonne sattuu olemaan sellainen, että ei välitä parisuhteesta tai muustakaan suhteilusta sen kummemmin, mutta perustaisi mielellään perheen ikään kuin kaverin kanssa, jonka kanssa ei ole mitään säätöä.

      • viela aidiksi

        Vanha ketju mutta nostan. Itselläni se tilanne, että haluaisin vielä yhden lapsen mutta en parisuhdetta tai muuta "säätöä" kuten onnea matkaan -nimimerkki yllä kirjoitti. Olen harkinnut klinikan kautta menemistä mutta paras vaihtoehto olisi löytää kaveripohjalta mies, joka ei syystä tai toisesta (esim. urakiireitä/ei ole elämässä löytynyt sopivaa suhdetta/ehkä luonteeltaan yksineläjä) ole lasta vielä saanut. Olisi hienoa jos mies olisi jollain tavalla lapsen elämässä mukana kun tämä ei klinikan kautta ole mahdollista. Jos olet asiallinen ja rehellinen mies (ei parikymppinen kun en itsekään ole :) joka voisi harkita tällaista järjestelyä, yhteyden saa:
        vielakerran3 (at) gmail.com.


      • Lapsikuumetta

        36- Vuotias rehehellinen, kiltti ja asiallinen, sekä erittäin lapsirakas sinkku mies etsii naista esimerkiksi kaveripohjalta "säätöä" jonka kanssa voisi saada lapsen.
        Löytyisikö jostain tälläistä naista? Avoimin mielin kaikille ideoille ja vaihtoehdoille!


      • justb
        Lapsikuumetta kirjoitti:

        36- Vuotias rehehellinen, kiltti ja asiallinen, sekä erittäin lapsirakas sinkku mies etsii naista esimerkiksi kaveripohjalta "säätöä" jonka kanssa voisi saada lapsen.
        Löytyisikö jostain tälläistä naista? Avoimin mielin kaikille ideoille ja vaihtoehdoille!

        Oletko vielä linjoilla? Reilu kolmikymppinen hyvin omillaan toimeentuleva nainen hakee perheenperustamis kumppania keinohedelmöityskeinoin. lapsihaave at suomi24


    • ohhohhh

      "Isyyttä ei ole vahvistettu eli minä olen viralliseti yksinhuoltaja. "

      Eli yhteiskunta maksaa kaikki viulut? Näppärä ja oikein suunniteltu järjestely, kun kummankaan ei tarvitse maksaa lasen elatuksen eteen pennin jeniä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe