Ihastunut mies

Utelias--

Mitä todennäköisimmin tapahtuu seuraavassa tilanteessa:

1. Mies on ihastunut naiseen (pahemman kerran) ja nostanut mielessään tämän niin korkealle jalustalle ettei saa kerättyä rohkeutta lähestyä naista.

2. Samaan aikaan toinen nainen on ihastunut tähän mieheen ja "piirittää" tätä aktiivisesti ja tekee selväksi että on valmis mihin vain. Miehen on helppoa keskustella ja olla tämän naisen lähellä, koska ei ole niin kiinnostunut hänestä.

Kysymys: Kumman naisen mies valitsee? Kerääkö hän rohkeutensa vai ottaako "helpomman" tapauksen välttyäkseen torjutuksi tulemisen riskiltä?

24

1873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asian_tuntija

      No sehän on selvää, että roolien ollessa toisinpäin nainen valitsisi samantien kohdan 2. Miehet ei ole kuitenkaan niin vietävissä. Mies valitsee kakkosen vain siinä tapauksessa, että ykköseltä tulee torjunta. Jos ykkösellä on mitään kiinnostusta miestä kohtaan, niin tässä tilanteessa olisi naiselta typerää lähteä leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa ym. naisten dorkaleikkejä.

    • levoton tyttö

      Minä olen varmaankin omassa elämässä tuollainen "kakkosnainen".

      Siksipä neuvoni onkin, että rohkaiset mielesi sen ykkösen suhteen etkä särje kakkosen sydäntä. Koska myös me kakkoset halutaan olla jonkun ykkösiä. :)

    • 6+14

      Itsellä on miehenä käynyt parikin kertaa näin, että olen ihastunut johonkin tyttöön jolta ei tule vastakaikua ja samalla joku toinen tyttö katsoo hymyillen ja juttelee aktiivisesti, mutta minä vain mietin sitä ykköstä ja olen vain ystävällinen sitä kakkosta kohtaan.
      Jää lopulta ihan tyhjin käsin, mutta toisaalta parempi olla yksin kuin tyytyä johonkuhun jonka kanssa ei sitten edes halua tehdä mitään.

      • neitiMarple-

        Fiksu mies :)


      • Realistimies
        neitiMarple- kirjoitti:

        Fiksu mies :)

        Ei tuo kovin fiksua ole.

        Syynä on se että sen ihastuminen siihen ensimmäiseen voi olla todella epärealistinen haave joka sumentaa kaiken muun havainnoinnin.

        Samaa tapahtuu usein naisilla että kun ihastuvat niin ovat täysin epätietoisia kaikista muista miehistä vaikka voisivat ihastua aivan hyvin näihin toisiin miehiin jos tätä ihastumista ei olisi käynnissä.

        neitiMarple on varmaan kovin nuori tai sitten sen verran typerä nainen että kuvittelee että "tunteet kertovat totuuden" tai "tunteet vievät hyvään".

        Se ei pidä paikkaansa.

        Olen itsekin ollut ihastunut johonkuhun enkä ole huomannut esimerkiksi lähelläni olevaa toista henkilöä johon takuuvarmasti olisin muuten ihastunutkin ja siitä suhteesta olisi voinut rakentua jotain TODELLISTA verrattuna siihen että leijun jossain ihastuksessa.

        Ihastuksessakin on järjen käyttö sallittua.

        Tällainen "ykkös" ja "kakkos" ajattelu on sikäli väärää että ei ole olemassa jotain "Oikeita" jotka "tuntuvat oikeilta" sillä tietyllä hetkellä.

        Voihan olla että olet tavannut tuon ykkösen vain aiemmin kuin kakkosen ja se hämärtää kaiken arvostelukyvyn ykkösen ja kakkosen suhteen, puhumattakaan siitä kolmosesta joka voisi olla vaikka sinun seuraava puoliso.

        Aivan sama koskee suhteita. Osa ihmisistä kuvittelee tunteiden kertovan onko se suhde juuri tällä hetkellä se oikea vaikkei ihmiset kunnolla sovi yhteen, heillä ei ole mitään yhteistä varsinkaan tulevaisuutta. Samalla moni lupaava kumppaniehdokas ja paremmin yhteen sopiva menee ohi koska luotetaan niihin fiiliksiin.

        Siinä ei ole mitään fiksua, se on vain typerää.

        Parasta ihastumistilanteissa on selvittää oman kiinnostuksen vahvuus ja tehdä asialle jotain tai sitten jättää tekemättä jonka jälkeen voi siirtää kiinnostuksen toisaalle.


      • kylmiä väreitä
        Realistimies kirjoitti:

        Ei tuo kovin fiksua ole.

        Syynä on se että sen ihastuminen siihen ensimmäiseen voi olla todella epärealistinen haave joka sumentaa kaiken muun havainnoinnin.

        Samaa tapahtuu usein naisilla että kun ihastuvat niin ovat täysin epätietoisia kaikista muista miehistä vaikka voisivat ihastua aivan hyvin näihin toisiin miehiin jos tätä ihastumista ei olisi käynnissä.

        neitiMarple on varmaan kovin nuori tai sitten sen verran typerä nainen että kuvittelee että "tunteet kertovat totuuden" tai "tunteet vievät hyvään".

        Se ei pidä paikkaansa.

        Olen itsekin ollut ihastunut johonkuhun enkä ole huomannut esimerkiksi lähelläni olevaa toista henkilöä johon takuuvarmasti olisin muuten ihastunutkin ja siitä suhteesta olisi voinut rakentua jotain TODELLISTA verrattuna siihen että leijun jossain ihastuksessa.

        Ihastuksessakin on järjen käyttö sallittua.

        Tällainen "ykkös" ja "kakkos" ajattelu on sikäli väärää että ei ole olemassa jotain "Oikeita" jotka "tuntuvat oikeilta" sillä tietyllä hetkellä.

        Voihan olla että olet tavannut tuon ykkösen vain aiemmin kuin kakkosen ja se hämärtää kaiken arvostelukyvyn ykkösen ja kakkosen suhteen, puhumattakaan siitä kolmosesta joka voisi olla vaikka sinun seuraava puoliso.

        Aivan sama koskee suhteita. Osa ihmisistä kuvittelee tunteiden kertovan onko se suhde juuri tällä hetkellä se oikea vaikkei ihmiset kunnolla sovi yhteen, heillä ei ole mitään yhteistä varsinkaan tulevaisuutta. Samalla moni lupaava kumppaniehdokas ja paremmin yhteen sopiva menee ohi koska luotetaan niihin fiiliksiin.

        Siinä ei ole mitään fiksua, se on vain typerää.

        Parasta ihastumistilanteissa on selvittää oman kiinnostuksen vahvuus ja tehdä asialle jotain tai sitten jättää tekemättä jonka jälkeen voi siirtää kiinnostuksen toisaalle.

        Kirjoituksessasi vaikutti aluksi olevan hyvä näkokulma, kunnes ...

        Jos ihminen kirjoittaa tai sanoo näin:
        "neitiMarple on varmaan kovin nuori tai sitten sen verran typerä nainen ..."

        Siis mikäli leimaa toisen typeräksi (eli typerämmäksi kuin kirjoittaja itse on), mitätöi välittömästi oman vakuuttavuutensa.

        Omiin tunteisiin on ehdottoman tärkeää luottaa! Omat tunteet kertovat, mikä on totta ja mikä ei. Tunteet eivät ole sama kuin fiilikset toisesta. "koska luotetaan niihin fiiliksiin." Fiilikset tulevat ja menevät. Tunne on eri asia.

        En haluaisi koskaan itselleni miestä, joka lähtisi suhteeseen kanssani vain, koska se olisi järkevää. Tunteet eivät sulje järkeä pois, mutta ihmissuhteesta ei kehity rakkaussuhdetta pelkän järjen ja sopivuuden pohjalta. Ennen pitkää mies sitten löytäisikin naisen, johon todellisia tunteita heräisi, ja sitten järkevä valinta saisi jäädä.


      • Realistimies
        kylmiä väreitä kirjoitti:

        Kirjoituksessasi vaikutti aluksi olevan hyvä näkokulma, kunnes ...

        Jos ihminen kirjoittaa tai sanoo näin:
        "neitiMarple on varmaan kovin nuori tai sitten sen verran typerä nainen ..."

        Siis mikäli leimaa toisen typeräksi (eli typerämmäksi kuin kirjoittaja itse on), mitätöi välittömästi oman vakuuttavuutensa.

        Omiin tunteisiin on ehdottoman tärkeää luottaa! Omat tunteet kertovat, mikä on totta ja mikä ei. Tunteet eivät ole sama kuin fiilikset toisesta. "koska luotetaan niihin fiiliksiin." Fiilikset tulevat ja menevät. Tunne on eri asia.

        En haluaisi koskaan itselleni miestä, joka lähtisi suhteeseen kanssani vain, koska se olisi järkevää. Tunteet eivät sulje järkeä pois, mutta ihmissuhteesta ei kehity rakkaussuhdetta pelkän järjen ja sopivuuden pohjalta. Ennen pitkää mies sitten löytäisikin naisen, johon todellisia tunteita heräisi, ja sitten järkevä valinta saisi jäädä.

        "Siis mikäli leimaa toisen typeräksi (eli typerämmäksi kuin kirjoittaja itse on), mitätöi välittömästi oman vakuuttavuutensa."

        Tuskimpa koska tämä ntiMarple oli oikeasti typerä jos piti tuota edellistä fiksuna.

        "Omiin tunteisiin on ehdottoman tärkeää luottaa! Omat tunteet kertovat, mikä on totta ja mikä ei. Tunteet eivät ole sama kuin fiilikset toisesta. "koska luotetaan niihin fiiliksiin." Fiilikset tulevat ja menevät. Tunne on eri asia."

        Ehei, kylllä ne tässä tapauksessa on täysin sama asia.
        Käytin "fiilis" sanaa nimenomaan tunnemerkityksessä.

        Tunteet eivät todellakaan kerro muuta kuin mitä sinusta tuntuu!
        Ne eivät kerro sovitteko te esimerkiksi yhteen eivätkä ne ole sinällään "totta".

        Tunteet ovat kokemuksia joilla voi olla monta lähtökohtaa ja siihen vaikuttaa myös se tilanne missä henkilö on.

        "En haluaisi koskaan itselleni miestä, joka lähtisi suhteeseen kanssani vain, koska se olisi järkevää. Tunteet eivät sulje järkeä pois, mutta ihmissuhteesta ei kehity rakkaussuhdetta pelkän järjen ja sopivuuden pohjalta. Ennen pitkää mies sitten löytäisikin naisen, johon todellisia tunteita heräisi, ja sitten järkevä valinta saisi jäädä. "

        Sanot että tunteet eivät sulje järkeä pois, mutta samalla selität kuinka järki sulkee tunteen pois.

        Sori, mutta ei ole olemassa mitään "todellisia tunteita" ja "vähemmän todellisia tunteita". On vain tunteita jotka sattuvat olemaan enemmän ihmisten sopivuuteen perustuvia ja osa on sitten esimerkiksi viehättävyyteen perustuvia.

        Esimerkiksi tässä tapauksessa mieshän voisi tuntea niitä mainitsemisia "todellisia tunteita" enemmän tuota kakkosvaihtoehtoa kohtaan kuin ykkösvaihtoehtoa jos vaikka olisi kohdannut tämän kakkosen ensin.

        Samoin osa tunteista valitettavasti on hyvin heppoista perimmältään eli ihastutaan ihmisessä yhteen tai kahteen ominaisuuteen tai toiseen viehätytään voimakkaasti ilman että sillä on mitään todellisuusarvoa kun ajatellaan suhteen kestävyyttä.

        Järjen käyttö on silloin sallittua kun arvioidaan niitä erilaisia tunteita ja tunteiden lähtökohtia sekä niiden todellisuusarvoa.

        Missään en kirjoittanut että rakkaussuhde kehittyisi tai tulisi kehittyä pelkän järjen ja sopivuuden pohjalta.

        Pointtini on se että rakkaus voi kehittyä esimerkiksi sopivuuden pohjalta ja tunteita nousta sitä kautta eikä niin että tunteet johtuisivat jostain "selittämättömästä asiasta".

        Tahdoin muistuttaa että tunteet voivat nousta tietyissä tilanteissa herkemmin kuin toisissa ja voimme tuntea niitä tyäsin "vääriä" ihmisiä kohtaan joiden kanssa pitkä parisuhde on lähes mahdottomuus.


      • kylmiä väreitä
        Realistimies kirjoitti:

        "Siis mikäli leimaa toisen typeräksi (eli typerämmäksi kuin kirjoittaja itse on), mitätöi välittömästi oman vakuuttavuutensa."

        Tuskimpa koska tämä ntiMarple oli oikeasti typerä jos piti tuota edellistä fiksuna.

        "Omiin tunteisiin on ehdottoman tärkeää luottaa! Omat tunteet kertovat, mikä on totta ja mikä ei. Tunteet eivät ole sama kuin fiilikset toisesta. "koska luotetaan niihin fiiliksiin." Fiilikset tulevat ja menevät. Tunne on eri asia."

        Ehei, kylllä ne tässä tapauksessa on täysin sama asia.
        Käytin "fiilis" sanaa nimenomaan tunnemerkityksessä.

        Tunteet eivät todellakaan kerro muuta kuin mitä sinusta tuntuu!
        Ne eivät kerro sovitteko te esimerkiksi yhteen eivätkä ne ole sinällään "totta".

        Tunteet ovat kokemuksia joilla voi olla monta lähtökohtaa ja siihen vaikuttaa myös se tilanne missä henkilö on.

        "En haluaisi koskaan itselleni miestä, joka lähtisi suhteeseen kanssani vain, koska se olisi järkevää. Tunteet eivät sulje järkeä pois, mutta ihmissuhteesta ei kehity rakkaussuhdetta pelkän järjen ja sopivuuden pohjalta. Ennen pitkää mies sitten löytäisikin naisen, johon todellisia tunteita heräisi, ja sitten järkevä valinta saisi jäädä. "

        Sanot että tunteet eivät sulje järkeä pois, mutta samalla selität kuinka järki sulkee tunteen pois.

        Sori, mutta ei ole olemassa mitään "todellisia tunteita" ja "vähemmän todellisia tunteita". On vain tunteita jotka sattuvat olemaan enemmän ihmisten sopivuuteen perustuvia ja osa on sitten esimerkiksi viehättävyyteen perustuvia.

        Esimerkiksi tässä tapauksessa mieshän voisi tuntea niitä mainitsemisia "todellisia tunteita" enemmän tuota kakkosvaihtoehtoa kohtaan kuin ykkösvaihtoehtoa jos vaikka olisi kohdannut tämän kakkosen ensin.

        Samoin osa tunteista valitettavasti on hyvin heppoista perimmältään eli ihastutaan ihmisessä yhteen tai kahteen ominaisuuteen tai toiseen viehätytään voimakkaasti ilman että sillä on mitään todellisuusarvoa kun ajatellaan suhteen kestävyyttä.

        Järjen käyttö on silloin sallittua kun arvioidaan niitä erilaisia tunteita ja tunteiden lähtökohtia sekä niiden todellisuusarvoa.

        Missään en kirjoittanut että rakkaussuhde kehittyisi tai tulisi kehittyä pelkän järjen ja sopivuuden pohjalta.

        Pointtini on se että rakkaus voi kehittyä esimerkiksi sopivuuden pohjalta ja tunteita nousta sitä kautta eikä niin että tunteet johtuisivat jostain "selittämättömästä asiasta".

        Tahdoin muistuttaa että tunteet voivat nousta tietyissä tilanteissa herkemmin kuin toisissa ja voimme tuntea niitä tyäsin "vääriä" ihmisiä kohtaan joiden kanssa pitkä parisuhde on lähes mahdottomuus.

        "samalla selität kuinka järki sulkee tunteen pois." En muuten näin väittänyt.

        Itselleni ei rakkaussuhteen pohjaksi riitä järkevä päättely yhteensopivuudesta. Järjen käyttö on välttämätöntä, mutta parisuhteeseen tarvitaan lisäksi vahva tunnepuolen kokemus. Tämähän ei tietenkään tarkoita sitä, että järki sulkisi tunteen poist tai toisin päin.

        Itselleni käsitteet fiilis ja tunne eivät ole synonyymejä. Fiilis on ohimenevä, tunne pysyvä.


    • Realistimies

      Eihän sitä voi tietää.
      Toisekseen ei tuo jälkimmäinen ole helpompi tapaus ole välttämättä huono valinta lainkaan.

      Eka ihastus voi olla täysin epärealistinen ja ei perustu tosiasioihin.

      Kakkosnainen on saattanut esimerkiksi tajuta miten hyvin sopii miehen kanssa yhteen ja sen vuoksi pyrkii tämän lähelle kun taas mies on saattanut ykkösen tapauksessa vain ihastua ykkösen kauneuteen jne. ilman että sille olisi mitään muuta pohjaa.

    • diidjgöqjw

      Tämän toisen naisen kiinnostus antaisi minulle rohkeutta ottaa joku askel oman kiinnostuksen kohteeni suhteen. Jos en saisi vastakaikua niin sitten tutustuisin tuohon toiseen paremmin.
      Mies ei hylkää sitä kehen on rakastunut vain koska joku muu häntä kohtaan kiinnostusta osoittaa.

    • Utelias--

      Mitä oikeasti tapahtui?

      Mies valitsi naisen nro. 2 ja silti jatkaa numero 1:sestä haaveilua aiheuttaen kärsimystä naisystävälleen. Nainen nro. 1 ihmettelee miehen päätöstä, ja miehen arvo naisen silmissä laski pohjalukemiin. Jos mies olisi vain tiennyt että olisi saanut kumman tahansa naisen... mutta elämä on valintoja :)

      • näin kävi

        Tuttupa tuttu tarina minullekin....


      • 1. nainen
        näin kävi kirjoitti:

        Tuttupa tuttu tarina minullekin....

        Tuttu tarina täälläkin.


      • no win
        1. nainen kirjoitti:

        Tuttu tarina täälläkin.

        Julmaa peliä mieheltä, joka haluaa toimia varman päälle. Kakkosen sielu ja itsetunto naisena murskaantuvat. Kukaan ei ole onnellinen.


    • totuus sattuu

      Tai sitten kyseessä on vaihtoehto...

      3. Tämä kaikki on vain ykkösen kuvitelmaa. Jotainhan täytyy keksiä selitykseksi kun ei saanutkaan miestä. Mies valitsi kakkosen koska rakasti häntä. Kakkosen lähellä on helppo olla, hän on oma itsensä, hän ei pelaa mitään peliä niin kuin ykkönen. Mies ei nosta jalustalle sellaista naista, ei, ei. Kunnioitus on kaukana, päinvastoin, ykkösen pisteet ovat vajonneet alas kuin lehmän häntä. Hän ihmettelee,mitä on voinut nähdä joskus tässä ykkösessä.

      Ykkönen itkee yksin ja miettii miten tässä näin kävi......

      • gfgfggfg

        Mulla tuli sama tunne ketjua lukiessani. Siis ap ilmeisesti on tuo jätetty tai torjuttu nainen, joka täällä yrittää nyt selitellä ja kääntää asiaa vaikka miten, jottei vaan joutuisi myöntämään itselleen, ettei se mies vaan ollut hänestä kiinnostunut.

        Itse miehenä en ikinä tyytyisi mihinkään muuhun kuin juuri siihen mihin syvimmät tunteet on. Eli tässä tapauksessa ne tunteet on olleet sitä kohtaan jonka kanssa hän on.

        Mihin nuo ap:n faktat tästä tilanteesta muuten perustuu? Siis oikeasti _tiedät_ homman menneen noin vai kuvitteletko vain?


    • diibadaabaduu

      tapaus 1. on helläkäsi, jolle tärkeintä on luotettavuus, aitous, herkkyys, sielukkuus
      tapaus 2. on kylmäkylki, jonka molemmat päät toimivat kuin partaveitsi, ylpeä ja laskelmoiva

      Mies ottaa dominoivan naisen lämmittämään keittonsa ja petinsä pantuaan ensin helpomman paksuksi ;(

    • 15+12

      Itselläni on juuri sama tilanne.

      1. En ihastunut siihen heti, tavallaan aloin vaan juttelemaan hänelle. Hän juttelee minulle. Meni kuukausia näin ja jostain kumman syystä ihastuin, pyysin ulos ja sain sellaisen "ehkä joskus torjunnan".

      2. Olin kännissä baarissa, hän ilmestyi jostain. Käytiin tanssimassa joka muuttui suuteluksi. Olen nyt tapaillut tätä viikon ja vienyt treffeille mutta en ole kovinkaan ihastunut. Hänen kanssaan on kuitenkin mukava pussailla. Hieman ujokin hän on mutta en oikein vieläkään tunne sitä joten annan aikaa.


      Tämä kuulostaa minustakin typerältä ja tuntuu siltä että on parempi unohtaa molemmat ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Kuitenkin tämäkin on pieni paikkakunta joten maiseman vaihdos kesälomalla voisi piristää minua.

    • levoton tyttö

      Oletan olevani kakkosnainen tässä tilanteessa:

      Olen toivottoman ihastunut ystävääni (mieheen), jonka kanssa ollaan nähty muutaman kerran ja juteltu netissä paljon.

      1. Hän on ihastunut yhteiseen ystäväämme, mutta on saanut jo pakit.
      2. Hän kertoo kaikenlaisia asioita minulle, myös tästä ihastuksestaan. Kuitenkin, olen tuntevinani jonkinlaista kemiaa myös meidän välillämme, katseet ovat pitkiä, huokaukset ovat syviä ja hän hakeutuu todella lähelle, kun näemme ja keskustelemme. Viikonloppuna hän suuteli minua, mutta pikemminkin hellästi, kuin intohimoisesti. Siitä tuli vähän sellainen olo, että hän teki sen velvollisuudentunnosta eikä halusta. Vähän niin kuin, että "tässä tilanteessa naista kuuluu suudella".

      Pakkaa sekoittaa lisäksi vielä se, että olen vielä varattu, mutta eroamassa avomiehestäni.

    • ykkösnainen___

      Olen ollut se ykkönen. Mies otti kakkosen.

      Olemme molemmat ujoja. Mies ei uskaltanut tehdä/sanoa mitään ja minä en uskaltanut tehdä/sanoa mitään koska olen erittäin ujo. Ujostelimme toisiamme niin kauan että toinen puheliaampi nainen alkoi piirittää miestä ja tunnusti ihastumisensa miehelle. Mies sitten otti tämän naisen ja he asuvat onnelisesti yhdessä tänäkin päivänä. Sydäntäni särkee aina kun näen tätä pariskuntaa, ja mietin että voisin olla nyt tämän naisen paikalla jos olisin sanonut jotain.

      Voi toki olla että olin väärä miehelle. Minulle hän oli yksi niistä harvoista oikeista joita tulee elämässä vastaan. Tälläkin hetkellä olen yksin. Täysin kuvitteluani juttu ei kuitenkaan ollut sillä sain myöhemmin tietää että hän oli tuolloin todella ihastunut minuun..

      Ehkä tämän tarkoitus oli opettaa minulle että elämässä ei tule pelätä, vaan tarttua tilaisuuksiin, sillä niitä ei tulee montaa, ja niitä ei saa koskaan takaisin.

      • 7+3

        Se mun ykkösnainen on kyllä sosiaalisempi. Juuri siksi siihen ihastuinkin, lämpimään hymyyn ja vielä selvinpäin. Olisiko siitäkään tullut yhtään mitään? Taidankin jatkossa pitää vain hauskaa ja unohtaa. Edelleen vieläkin vituttaa sortua tälläiseen typeryyteen -->ihastumiseen.


      • 5+3
        7+3 kirjoitti:

        Se mun ykkösnainen on kyllä sosiaalisempi. Juuri siksi siihen ihastuinkin, lämpimään hymyyn ja vielä selvinpäin. Olisiko siitäkään tullut yhtään mitään? Taidankin jatkossa pitää vain hauskaa ja unohtaa. Edelleen vieläkin vituttaa sortua tälläiseen typeryyteen -->ihastumiseen.

        Kannattaa aina ottaa selvää, voisiko siitä ihastuksesta tulla jotakin. Ei sitten jälkeenpäin tarvitse katua. Ei pidä kyynistyä.


    • MitenSinäValitset?

      Tyytyminen on elämän tuhlausta, unelmien tavoittelu ja etenkin saavuttaminen tekee elämästä elämisen arvoisen.

      Tottakai helpompi ratkaisu houkuttaa ja onhan se tyhjää parempi, mutta tekeekö se onnelliseksi?

      Jokaisen on itse tehtävä tämä ratkaisu, sillä kukaan muu ei voi elää elämää toisen puolesta. Jokainen on vastuussa (vain) omasta onnellisuudestaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe