kondoomi(ko)?

pelokas-

Hei. Olen 15 vuotias tyttö ja seurustelen 17 vuotiaan pojan kanssa. Olisimme nyt molemmat valmiita seksiin mutta pelkään tulevani raskaaksi. Te tytöt jotka olette neitsyytenne menettäneet niin onko teillä riittänyt pelkkä kondoomi ehkäisyksi? Olkaa kilttejä ja vastatkaa :)

8

671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkdbdkznd

      riittää kondomi ihan hyvin

    • girl1!

      Moikka! :) Kondomia kannattaa käytää ja e-pillereitä yhdessä. Tai jotain mutta hormoniehkäisyvalmistetta. Mutta kondomi ja e-pillerit on parhaat mun mielestä. Onnea ekaan kertaan! :)

    • 12+10

      Kortsu ekalla kerralla ja jos tulee tavaks ni sitte pillereitä naamaa.

    • ,hjhljhi

      Ensimmäisellä kerralla kondomi riittää ihan hyvin. Olet vaan varovainen ettei spermaa sitten tosiaan mene emättimeen. Ja jos menisi niin olet sitten valmis hankkimaan jälkiehkäisypillerin ja kestämään sen sivuvaikutukset.

    • neiti1989...

      Hei, olet aika nuori mutta jos ei oikeasti pelota tai jännitä liikaa, niin siitä vaan. Jos tunnet olevasi valmis siihen.

      Onko poikaystäväsi harjoitellut kondomin käyttöä? Tai oletteko harjoitelleet yhdessä? Sen pitäisi olla oikein päällä ettei se luiskahda pois kesken yhdynnän. Kannattaa lukea ne kondomin käyttöohjeet tarkkaan (ja pojan myös kannattaa lukea).
      Meillä oli se ongelma, että poikaystävää jännitti eka kerta ja penis vähän veltostui välillä, jolloin kondomi saattaa mennä huonosti. Yhdynnän aikana pojan kannattaa tarkistaa välillä ettei kondomi luisu pois.

      Itse olen käyttänyt melkein vain e-pillereitä, mutta kondomikin riittää jos ei halua syödä pillereitä. Tietenkin ne ovat helpompia jos yhdyntöjä on usein ja säännöllisesti. Ja kuten tuolla joku sanoikin, kondomin kanssa voi käyttää jotain muutakin ehkäisyä samalla.

      Jos ei heti ekalla kerralla suju, niin ei se mitään.

    • asasd3

      Kyllä sil kortsulla pärjää, me käytettiin ehkä joku about 5 kertaa ja sit hankin pillerit ja nyt veellään paljaana. Kyllähän mua välillä jännittää että mitä jos... Yritän kuitenkin ottaa ne aina samaan aikaan päivällä ja näin, ehkäisytehon pitäisi olla sitten olemassa..

      Homma ku menee villimäksi ni ei sitä kortsun kanssa jaksa, hirveetä säätöä.

      Mutta aluksi oikein oivallinen kapistus.

      • jussi_3

        Ikänne?


    • vinkki

      Kannattaa aivan aluksi käyttää kondomia

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe