Ilokaasu hypetys

viihdekäyttäjä

Onko kellään kokemusta moisesta ?

itse ajattelin sen kokemuksen säästää siihen asti kun on oman lapsen synnytyksessä ,ei siis viel oo tulossa.

Liika mitä tahansa on liikaa mutta mitäs kokeilleet ja käyttäjät on moisesta mieltä ?

Mitä tahansa kivaa kansa keksii niin hetken päästähän se on lehtien palstoilla itse saatanasta.

Minun mielestä kaikkea voi ottaa mutta ei liikaa ja pitää järjen mukana. Esim. itsestäni tiedän että minun ei koskaan kannata piikittää tai ottaa lakkaa.

Ps.pysytään 1950 Luvun tällä puolen ei puhuta niistä 1800 luvun käyttäjistä liikaa kun maailmakin on hieman muuttunut.

käyttäjät kokemuksia ?

12

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typpioksiduuli

      Ihan tiedoksi vain viihdekäyttäjät, että typpioksiduuli lämmittää ilmakehää lähes 300 kertaa enemmän kuin hiilidioksi ja kestää yli 100 vuotta ennen kuin poistuu sieltä.

      Ilokaasua käytetään jo muutenkin ihan tarpeeksi hyötykäytössä, että on todella sääli jos tästäkin on tulossa aine viihdemaailmaan tarpeisiin.

      Muutenkin pysyisin erossa aivoja tuhoavasta imppaamisesta...

    • droppi123

      Ilokaasua ? Se kun ei auta yhtään mitään. Sain sitä synnytyksessä kovimpien kipujen poistoon (OLI rankka synnytys) ja ei toiminut. Ns vaikutus kestää vain muutaman sekunnin ja ihan sama kun laittais muovipussin päähän.

    • 200mph

      Jep. Ihan pointless tavara väärinkäytettäväksi. turha hulabaloo siitä on tehty, toivottavasti unohtuu nopeasti koko muka-trendi.

      autooni kyllä kelpuuttaisin NOSsit. :D

    • Jouko synnyttäjä

      Voi herranjestas, mistä teet näitä valistussatuja!

      Ihan tiedoksi vaan, että ilokaasun keuhkokäyttäjät eivät saa tätä ilmasto lämpenemään. Johan tuolla iltasanomissa osattiin kertoa oikein lääkärin avustuksella, että on kyse opioidista :))

      hih, mietipä kuinka paljon niitä tonneja tulee joka aamu kun autoja käynnistellään. Keuhkot ovat joitakin kymmeniä litroja, NTP:ssä 22,3 litraa kaasumoolin tilavuus, sitten vaan hakemaan yhdisteen moolimassa ja siitä laskemaan kuinka monta tonnia (0,000000000000000000000000000000000000000000000001 tonnia) tulee massaksi.

      Olisko se tykkioksudaali jotain 12 g /mol * 2 ja sitten typen suhteellinen moolimassa se jaettuna 22,3 litralla saat litran painon, sitten sieltä keuhkojen tilavuus kertaa litran paino ja sitten jakamaan yhdisteen moolimassaa litroiksi.

      Oletko tosiaan noin tyhmä? Kun ei ole mitään muuta tarvinnut elämässä tehdä kuin pelotella nuoria huumemöröllä. Kuten nyt tutkittu pelotteleva huumevalistus lisää huumeenkäyttöä. Ei tarvi tietää mistään tuotantotieteistä mitään. YAD:n juttu perustuu siihen, että käsi ojossa soittelemaan yrityksiin. Kun kerjuurahat on vedetty kahviin ja tupakkaan ja aika käytetty huumepelotteluun, niin taas on matti kukkarossa. Sitten vaan taas yritysten puoleen; "Anna rahaa!". Näin toimii sinun taloutesi, vaikka itse olet saanut mielenterveysapua valtiolta vaikka kuinka, palkkasi valtiolta ja kerjuurahoista, hakannut poikasi yhteiskunnan saampuolelle, niin silti on yhteiskunta sinun mielestäsi väärässä. Hyi Prkele tuollaista ylimielistä narsistia, kun ikinä ei voi olla omassa päässä vikaa, niin kyllä sitä vikaa silloin sinne päähän kertyykin.

      Olet kyllä pelkkä pieru minulle ja todella saastuttava sellainen.

      Väsää nyt tähän joku kirjoitus miten olet impannut ilmapalloja 40-vuotta ja menettänyt perheesi ilmapalloja impatessa.

      Nuorille et antaisi elintilaa, et senttiäkään, kun itse olet ollut puutteen ilmapiirissä ( varmasti silloinkin olet osannut pummilla elää. ) Kuolemantuomioita täällä jakelet nuorelle porukalle.

      OIet paksuna tällä kertaa :))

    • paados

      Silloin kun meidän nuoruudessa niitä palloja imppailtiin oli reilu meininki.

      Lavatansseilla juhannusyönä sifonit suhisi ja kellohameet heilui, kaikilla oli hauskaa, eikä tätä nykyajan jatkettua kaasua yksikään diilannut.

      Se oli se kultainen 50-luku...

      Nykyään kävelykeppiin ärränkulmalla nojailen, en pääse edes kotiveneeni alta ylös ennenkuin kunnon töräykset huohottelen keuhkoihini.

      Suomen nuoriso, varokaa!
      Tämä ei ole leikin asia, niinkuin ei myöskään enää mikään!
      Ainoastaan verojen maksusta saatava euforia on tavoittelemisen arvoista!

    • tertyqwty

      Jaa-a. Molempien lasteni synnytyksessä mukana olleena kokeilin sitä ilokaasua itsellenikin kun vaimo sitä urakalla veti. Ei vaikuttanut mulle mitään. Ei sitten yhtään mitään vaikka kuinka kiskoin. Liekö 100kg massa ja aikamoinen alkoholinkäyttö menneisyydessä vaikuttanut elimistöni reaktioihin.

    • niin totta vaan

      Ilokaasusta menee nii sekaisin ja ihme sfääreihin ettei ihminen selvinpäin voi edes tajuta, ei sitten millää, kuinka sekaisin sitä voi mennä.
      Ihminen voi ainoastaan tiedon ja ajatuksien tasolla vain tiedostaa että ilokaasusta menee sekaisin, mutta ei ikinä asiaa oikeasti ymmärtää, ellei tätä ilokaasua ole kokeillut tms. päihdyttävää substanssia. Koska ne avaavat ovia eri tietoisuuteen jne erilaiseen ymmärrykseen.
      Aikamoista tämä ilokaasu hypetys on nyt suomessa..

    • laughinggas
    • Jamppanen
    • Tallinnan tytöt

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe