ongelma galaxy s3 viestin kirjoittamisessa!!!

Elikkäs jostain syystä viestien tekstit muuttuivat todella suuriksi enkä saa enää pienennettyä sitä. Muuten siis puhelimessa normit fontit, mutta jostain syystä tänään teksti muuttui viesteissä suureksi. Kuinka saan tekstin takas normaaliksi? Auttakaa joku kiitos :-)

18

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tämä ongelma ollut siis uudesta asti? Oletko kokeillut puhelimen uudelleen käynnistystä? Itselläni viestit näkyvät normaalisti oletusfontti asetuksilla.

      • Ei ole ollur uudesta asti. Puhelin ollur mulla useamman kuukauden mutta tänään se sitten jostain syytä meni suureksi fontti. Uudelleen käynistyskän ei auttanut. Kokeilin jopa palauttaa viestien oletus asetukset, mutta sekään ei auttanut.


    • Ja olet varma ettei "caps lock" ole päällä? Eli se ylöspäin osoittava nuoli ei ole kirkkaan sininen.

      Jos näin niin kokeilisin ohjelmistopäivitystä Valikko->Asetukset->Tietoja laitteesta->Ohjelmistopäivitys kohdasta.

      Jos se ei löydä päivityksiä niin tekisin tehdasasetusten palautuksen.

    • Ei ole mikään caps lock päällä, ku se teksi on muuten ihan hemmetin suurta, ku kirjoittaa niin näytösää näkyy muutama sana kun on niin suurta kirjoitusta. Ku se koko näyttö näyttää siltä ku ois zuumanu kauhean lähelle aina kun menee viesteihin. Mutta sitä ei saa pienemmäksi.

      Enkä viittis millään palauttaa tehdas asetuksia ku on oma hommansa saada kaikki asetuket, lataukset yms. takaisin...

      Eikö kukaan tiedä mistä on kyse ja kuinka saada takaisin nuo normaalin kokoiset kirjaimet?????

    • samppa_s3

      Etsin tätä fontin vaihtamista sampan s3:ssa vähän aikaa, kunnes tajusin kokeilla volumen säätönappia...

      • 7+2

        Hallelujaa!!! Kiitos tästä !
        Kaverini lainasi puhelintani ja sen jälkeen olikin fontti vaihtunut todella suureen eikä kellään mitään hajua kuinka....


      • Rähmä

        On Samsung osannut taas järkeillä tuon toiminnon.


    • Minäkin älysin sen vasta kun joku kertoi sen tällä tai toisella palstalla.

    • hukassa3

      Oh! Jess!sama ongelma :) kiitos ratkasusta !!

      • tattistan

        Kuten myös! Mun ei varmaan olis pitänytkään ostaa älypuhelinta, kun ei äly riitä...


    • juhamm1

      Kiitos avusta, mulla oli sama ongelma!

      • kittyli

        Kiitti vinkistä, jes!


    • Zetaaja

      Meni kanssa kauan tajuta tuo volyymin säätönappula. Kerkesin jo käyttää muutamia tunteja puhelimen asetusten kanssa, ei vaan löytyny paikkaa. Kerkesin myös latailemaan manuaalin netistä, eikä sieltäkää apuja, ainakaan helpolla, sattunu silmiin. Sit löysit tän keskustelun :) Thanks!

    • Nimmarimerkistö

      Kiitos! Täältä löytyi apu ongelmaan.

    • Izmo2

      Tääläkin sama... Onneksi yleensä googlettamalla löytyy apu.

      • tietoturvahuono

        Vanha malli jo.. Pitäisi vaihtaa uudempaan..


      • Galaximan
        tietoturvahuono kirjoitti:

        Vanha malli jo.. Pitäisi vaihtaa uudempaan..

        Minä en vaihda velä vuoteen ainakaan, miksi toimivaa mihinkään vaihtaisin.
        Vaihda sinä Vapunen se Oneplus2 iphoneen, se on kannattavaa.


    • kajdfölkj

      vieläkin sama ongelma, android vaan uudempi. Nyt lisäksi toimi kun kävi muuttamassa fontin koon asetuksista pieneksi ja takaisin normaaliksi. Kiitos tiedosta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe