Sammy Babitzin oli paras!

Mirabelle

Pian on Sammyn kuolemasta jo 40 vuotta!

Oli todella musertava uutinen silloin,kun sammy kuoli,tämän päivän iltalehdessä sammysta kuvia ja tarinaa!

Mutta,näkikö kukaan teistä sammya livenä ja jutteliko hänen kanssaan?

Millainen hän oli faneilleen ja yksityiselämässä?

Missäpäin hän asui helsingissä viimeisinä vuosinaan?

Sen näkee kaikki kuvista,että oli Babitzinin pojista komein ja pisin ja ihanin luonteeltaan,kun esiintyi,sen voi vain arvata,miten paljon naiset hänen perässään olivat:

Missäpäin Sammyn ja kirkan hauta on ortodoksisessa hautausmaalla,osaisko kukaan selventää?

Kertokaa ihmeessä täällä,jos olette sammya tavannet ja kertokaa muistonne hänestä.

Kiitos etukäteen!

23

6116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuli soi

      Sammy oli kerakaikkiaan ihana!!!

    • tampereen likka

      Hei!Hauta sijaisee ortodoksihautausmaalla,Helsingissä.Pääportista suoraan eteenpäin sitten numerot 3 ja neljä,käänny n.40 metriä ja käytävä 12,sieltä löytyy Babitzinien hauta.Olin 18v,kun Sammy kuoli ja muistan sen päivän hyvin.Olimme lähdössä viihteelle,kun kuulin tv uutiset.Juhlafiilis arvatenkin meni.Muistan,kun itkin koko illan.Sammyn olen nähnyt livenä Tampereella,kun hänen ohjelmatoimistonsa oli täällä sekä sekä hänen silloinen naisystävänsä oli tamperelainen.Sammy esiintyi myös silloisessa nuoten suosimassa tanssipaikalla,vanhalla VPK:lla.Hänestä sai vauhdikkaan,eläväisen ja lämpöisen kuvan.Hän kävi jonkun verran tamperelaisessa pankissa,jossa äitini oli myös töissä,naiset pitivät hänestä.Sammy pukeutui hyvin ja oli kovin charmantti ja hyväkäytöksinen.Kivat muistot.

      • Mirabelle

        Kiitos tiedosta,tulevana kesänä meen käymään hänen haudalleen viemään kukkia.

        Sammy oli ihanan eloisa ja sellainen sympaattinen mies,ei niitä enää tule....

        Ihanat muistot sulla,kun näin hänet livenä!


    • Aada Daa
      • Unelma

        Eiköhän liene sama ihminen,eli Sammy Babitzinin poika.Tuskin saman nimisiä on muita,sen verran harvinainen nimi.Kirka oli myös kätevä käsistään,joten suvussa näkyy tuo taito olevan.


    • elsio

      Totta,Puuseppä Mikael Babitzin on Sammyn poika!

    • Auratartar

      Sammy oli paras ja herkullisin luonne koko katraasta,senhän näki jo hänen olemuksestaan,että syleili koko maailmaa iloisuudellaan,ei tosiaankaan ansainnut kuolla niin nuorena.

      • pöh

        Ansaitseeko kukaan?


    • iik4

      Iloinen kaveri esiintyjänä,todella hyvä ja herkkä laulaja,kuunnelkaa (hitaat kappaleet) varmaankin empaattinen,lämmin ihminen (sen kuvan hänestä saa) Olisi ollut paljon annettavaa laulajana,hyvä lavaesiintyjä (ei ujostellut)

    • Sammy fan 4ever

      Olen 15-vuotias tyttö ja olen fanittanut Sammya 10-vuotiaasta asti. Moni ei ymmärrä miten "näin nuori" voi olla hulluna 1973 kuolleeseen iskelmä laulajaan, mutta Sammy on mun kingi nyt ja aina! Olen kerännyt kaiken mahdollisen tiedon Sammyyn liittyen, kaikki lehtiartikkelit ja muut. Kävin tänä vuonna 29.4.2013 juuri kun tasan 40-vuotta Sammyn kuolemasta oli kulunut, hänen haudallaan viemässä kukkia, sekä Huvilakadulla kävin katsomassa heidän lapsuuden kotiaan, joka sijaitsee juurikin salkkareiden "pihlajakadun" vieressä. Ovikin oli varmasti sama, niin vanhan näköinen. Jos jollain löytyy Sammysta videota tai muuta vastaavaa niin olisi mahtava nähdä. :)

      • sammyjakirkafani

        Moni ei tosiaan ymmärrä että näinkin nuori voi pitää jo yli 40 vuotta kuolleesta artistista. Itse olen nyt 15v ja pidän todella paljon Sammyn ja Kirkan musiikista .


      • kovasammyfani

        Sama homma! Itse olen 17-vuotias poika ja kerännyt kanssa niin paljon materiaalia Sammysta kuin suinkin mahdollista. Olen hehkuttanut Sammya kotonakin niin että sain veljenikin fanittamaan tätä! Tosi on että monelle ikätoverille on vaikeaa ymmärtää kuinka tämän päivän nuori voi palvoa kauan sitten menehtynyttä muusikkoa.
        Olisi todella mukavaa tietää minkälaista tietoa ihmisillä/faneilla on Sammysta tai joitain muistoja hänestä jopa!


    • Retkuilija
    • :))

      mä fantin sammya 7vuotiaasta ja fanitan edelleen kaikki ihmettelee mite 7v fanitta vuona -73 kuolutta laulajaa (olen nyt 11v)

    • :-)

      Niin komea oli ja mikä ääni! Harmi, kun hänestä ei löydy juuri mitään materiaalia tällä hetkellä. Youtubessa on muutama lauluvideo, mutta en ole nähnyt yhtään haastattelua. Toivottavasti sinne laittaa joku joskus sellaisenkin...

      Tietääkö kukaan millainen hän oli pohjimmiltaan? Kuulemma nuorempana ollut poliisinkin kanssa tekemisissä ja jostain kuulin myös, että oli ravintolassa vetänyt pistoolin esiin. Oliko muka agressiivinenkin, vai ns. pikkurikollinen vaan?

    • eijei

      Sammy oli villi vipeltäjä mutta tuohon pistooli juttuun en kyllä usko... tottakai sitä alkoholin alaisena voi tehdä mitä vain mutta ei Sammy agressiivinen ollut missään nimessä. Ikuinen "poika", eikä myöskään mikään rikollinen.

    • Sammyfan forever

      Mikä oli sen huvilakadun talon numero, jossa Sammy asui pienenä? Muistaako joku?

    • Anna Vinci

      Hei, mäkin haluun tietää sen HUVILAKADUN talon numeron, oisi joskus kiva käydä katsomassa, mistä Babitzinit lähtivät maailmalle laulamaan!

    • Playgirl555

      Huvilakadun numero antakaa joku please, missä Babitzinit asui, ennen pakilaan muuttoa!

    • mkkmak

      Minuutilleen Sammyn siunaustilaisuuden alkaessa, hänen soiva c-kasetti pysähtyi kotonani!

    • MrJuha82outolintu

      Mulla yksi Sammyn C-kasetti, joka kokoelmakattaus.
      Mainio levylaulaja oli kyllä!

    • Pera666

      Polttikos sammy tupakkaa, vai oliko kenties savuton?Tosin kaikkihan melkein tuohon aikaan poltti.

    • muistan_tämän

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe