Isac Elliot

Mietinpähänvaan

Onko siis Isac Elliot oikealta nimeltään Isac Lundèn? Jostain tälläistä kuulin.

Mitä mieltä muut olette tästä pojasta ja hänen biisistään?
Omasta mielestä oikein hyvä biisi, Isac osaa laulaa ja vielä kaiken lisäks aivan liian söpö :)

114

10160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En suosi

      Voi olla, mutta nämä läpinäkyvät mainosspämmit pilaavat vaikutelmaa.

      • Anonyymi

        Yllätys että on noin uusavuton ruuan suhteen. Pitää perustaa wolt kauniaisiin että saa ruokaa voi herrajestas miten tyhmää. Fanit nauraa kun ei osaa edes ruokaa laittaa hih heh. Uusavuttomuus lisääntyy koko aika. Oikeita mammanpoikia. Lössyköitä.


    • kollinkarva

      Samapahan tuo onko Lundiini vai Packaliini tai Backmani.
      Tavallinen 12v poju ei mitään kummallisempaa. Jostain vaan kaivettu esiin ja pistetty laulaan jotain poppista, ja nyt on muka niin iso tähti----

      • umppalumppaikke

        miten niinkuin muka? siis hänhän on suuri tähti


      • TrueEllioteer

        Tota mieltä sä oot. Mä oon fanittanu isacia yli 2 vuotta, nähny sen 15 kertaa tuhlannu keikkoihin ja fanitavaroihon varmaan 700€ ja mä oon ylpee et fanitan sitä


    • IISAKKI12345

      Mutta, jos osaa laulaa niin miksipä ei sitten laulaisi?

    • kevyttä poppista
    • isacelliotellioter

      en ole varma sukunimestä, mutta facebookista sitä ette ainakaan löydä ellei hän itse ole pyytämässä teitä kaveriksi. Antakaa poikaraukan elää rauhassa älkääkä kyselkö sukunimeähän. pyhpyh tällainen roska puhe pois!

      • ForeverEllioteer

        Isac Elliot Lundén on koko nimi. Söpö ja aivan mahtava lauluääni ja söpö on!♥ Kun laulu on Iken juttu niin annetaan elää omaa unelmaa ja laulu on Isacin ääneklä IHANAA!♥


    • Joku4321

      Isac on tosi söpö ja oon ihastunut siihen ja oon poika. Älkää tuomitko :)

      • Jura1

        Lol


      • 3lliot33r

        Se
        on ihan OK! Älä välitä mitä muut sanoo. Välitä siitä mitä itse sanot!


      • Ikkeonsöpöin

        Oon itekki ihastunu siihe ja oon poika... helevetin söpö😍 onneks en ollukaa ainoa poika joka on ihastunut


    • hiukanvarma

      Nythän tuo sukunimi näkyy olevan wikipediassakin. Faijansakin on levyttänyt artisti.

    • kiinnooostaa

      Mä luulin, et hä olis puoliksi englantilainen, ku sukunimi on Elliot ja etunimikin tommone erikoinen, mut Lunden on aika perus rantanimi täällä.

      Mistäköhän hän ton Elliotin repäisi, tulee mieleen vaan se Billy Elliot elokuva, jossa poika halus tanssia balettia.

      • selvennys!

        Isac on suomenruotsalainen, ja Isacin toinen nimi on Elliot.


      • Fakta.

        Isac on suomenruotsalainen ja hänen toinen nimensä on Elliot. Elliot on ruotsalainen pojan nimi ja Lundèn suomenruotsalais-sukunimi vaikkapa miksei Lundèniin voisi törmätä englannissa.


      • Ellioteer#1

        ISACIN TOINEN NIMI ON ELLIOT!


    • onnekseni en

      Tämä Iisakki taitaa olla samanlainen supertähti kuin Emma Rikas, kun en ole koskaan moisesta kuullut.

      • rikasroska

        Taidat olla joku tuxu-näätä rikkaine emmoinesi...hus näätimään ja jättäkää alaikäiset ilkeilyjenne ulkopuolelle.


      • hullu fani

        Joo nii varmaa! Sil on kuule ihan pikkasen faneja mm. Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Saksassa, Virossa, Englannissa, oikeesti...Se on huippu suosittu joten pääs kii ❤


      • loveelliot
        hullu fani kirjoitti:

        Joo nii varmaa! Sil on kuule ihan pikkasen faneja mm. Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Saksassa, Virossa, Englannissa, oikeesti...Se on huippu suosittu joten pääs kii ❤

        ^^ Ikke on täykkis! ♡.♡ My bæ! ♥


    • Ellioteer<3

      Siis Isacin kokonimi on Isac Elliot Lunden niin se Elliot tulee toisesta nimestä ja oikea nimi on siis vaan pelkkä Isac Lunden :D ihme jos ei vielä tullu kenellekkään selväksi ^ ja mun mielestä ainaki isac on lahjakas ja iha söpökin.

    • Nettaah

      Iken oikee sukunimi on lundén.
      Eli oikea nimi on isac elliot lundén. Isac on tosi hyvä laulaa;)
      Se on muute ihan yli söpö

    • Karrrrsea

      Minusta tän pojan eka kappale oli oikeasti hyvä, siis se New way home mutta herraisä mitä suurta p-askaa on tää ilmeisesti uusin tekele, joku First kiss!
      Eli tais olla sellainen yhden hitin ihme tämä poju.

      • Mellioteer

        ooks kuunnellu sen uuden my favourit girl biisin? täydellisyyttä hipova kappale!!!!! ei kaikista biiseistä kaikki pidä. mutta mun mielestää ainakin kaikki biisit on ihan täydellisiä


      • hullu fani

        Mee nyt vittu kuuntelee sen uus albumi ennen ku tuut dissaa!!!!


    • Isac Elliot fani

      Isac Elliot Lunden on12v poika, söpö ja hyvälaulaa.

      Pikkusisko.Ava Lunden 9.v

      Isä.Fredrik Lunden,laulaja

      äiti.Linda Lunden


      Kaks koiraa ja 1 kani

      • justjoopajoopa

        Muuten hyvä, mutta mutsin nimi väärin?


      • IkkeLover
        justjoopajoopa kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta mutsin nimi väärin?

        Ei , minun tietääkseni Linda on Iken äidin nimi.


      • qwertyuiopåoÅpiouiku

        Isac Elliot Lundén Ava Lundén Fredrik Lundén
        Linda Lundén missä se vitun é???????????? :P


      • IKEN KAVERI,ELLIOTER

        Iken äidin nimi on :
        Linda Hemming
        Asun niiden lähellä,ja oon isacin ja avan hyvä kaveri. :)


        Ja kun joku oli kirjoittanut tänne että iken isä fredi ois puoliks englantilainen nii sellasesta en oo kuullu... :/ mutta koko perhe puhuu ruotsia, ja isac ja ava on ruotsin kielisessä koulussa, kuten myös fredi erityisopettajana ruotisn kielisessä koulussa. :D


      • Paluti12
        IKEN KAVERI,ELLIOTER kirjoitti:

        Iken äidin nimi on :
        Linda Hemming
        Asun niiden lähellä,ja oon isacin ja avan hyvä kaveri. :)


        Ja kun joku oli kirjoittanut tänne että iken isä fredi ois puoliks englantilainen nii sellasesta en oo kuullu... :/ mutta koko perhe puhuu ruotsia, ja isac ja ava on ruotsin kielisessä koulussa, kuten myös fredi erityisopettajana ruotisn kielisessä koulussa. :D

        Moi !
        Ootko muuten facessa ?
        Haluisin jutella sun kanssa jos oot siellä ?


      • Ellioteer#1

        Niil on enää yks koira ku Aarnehan kuoli :'(


      • TRUE ELLIOTEER 4ever
        IKEN KAVERI,ELLIOTER kirjoitti:

        Iken äidin nimi on :
        Linda Hemming
        Asun niiden lähellä,ja oon isacin ja avan hyvä kaveri. :)


        Ja kun joku oli kirjoittanut tänne että iken isä fredi ois puoliks englantilainen nii sellasesta en oo kuullu... :/ mutta koko perhe puhuu ruotsia, ja isac ja ava on ruotsin kielisessä koulussa, kuten myös fredi erityisopettajana ruotisn kielisessä koulussa. :D

        Hei! Asutko siis Iken lähelöä? jos asut nii voitko kertoo missä ikke asuu eli osoitteen jne? mun kik Liisaomg ja jos ei oo kikkii nii voit vaik tulla facebookki pyytää frendiks Mun nimi fbeessä Ly Liisa Ellioteer


      • ForeverEllioteer
        IkkeLover kirjoitti:

        Ei , minun tietääkseni Linda on Iken äidin nimi.

        Linda Hemming on oikea nimi


      • ForeverEllioteer
        Ellioteer#1 kirjoitti:

        Niil on enää yks koira ku Aarnehan kuoli :'(

        Nyt on Lasse ja Fifty!


      • dhelp
        IKEN KAVERI,ELLIOTER kirjoitti:

        Iken äidin nimi on :
        Linda Hemming
        Asun niiden lähellä,ja oon isacin ja avan hyvä kaveri. :)


        Ja kun joku oli kirjoittanut tänne että iken isä fredi ois puoliks englantilainen nii sellasesta en oo kuullu... :/ mutta koko perhe puhuu ruotsia, ja isac ja ava on ruotsin kielisessä koulussa, kuten myös fredi erityisopettajana ruotisn kielisessä koulussa. :D

        En usko sua et olisit niiden kaveri, mutta ei se mitään. Täs ois mun asia: Jos tunnet Lundénit, niin onko Fifty tyttö vai poika? :D


      • viksunen2015
        IKEN KAVERI,ELLIOTER kirjoitti:

        Iken äidin nimi on :
        Linda Hemming
        Asun niiden lähellä,ja oon isacin ja avan hyvä kaveri. :)


        Ja kun joku oli kirjoittanut tänne että iken isä fredi ois puoliks englantilainen nii sellasesta en oo kuullu... :/ mutta koko perhe puhuu ruotsia, ja isac ja ava on ruotsin kielisessä koulussa, kuten myös fredi erityisopettajana ruotisn kielisessä koulussa. :D

        Voiks kertoo iken osotteen en jakele tuu facee vilma tiala


      • Minäpävain
        IKEN KAVERI,ELLIOTER kirjoitti:

        Iken äidin nimi on :
        Linda Hemming
        Asun niiden lähellä,ja oon isacin ja avan hyvä kaveri. :)


        Ja kun joku oli kirjoittanut tänne että iken isä fredi ois puoliks englantilainen nii sellasesta en oo kuullu... :/ mutta koko perhe puhuu ruotsia, ja isac ja ava on ruotsin kielisessä koulussa, kuten myös fredi erityisopettajana ruotisn kielisessä koulussa. :D

        Siis tuskin oot Iken kaveri mut Linda Hemming on sen ns oma nimi mut nyt se on Linda lundén:))


    • vihanen täti

      Ei please näitä tänne, tänne tulee kohta ruuhka namusedistä ja -tädeistä. Antakaa pojan olla.

    • isac elliot on ihana

      Isac elliot on maailman ihanin ♥♥♥♥

    • lallatilaa2

      No ei ihme, että poika nousi tuntemattomuudesta staraksi, onhan iskä joku laulaja.

      • perijättärenperimys

        No ehkä jotain kuninkaallisia lukuunottamatta kaikki nousee tuntemattomuudesta :D


    • lopeta jo :/

      just joo tääkin on piilo-lothar ketju..

    • SuperEllioters

      Isac on ihanin söpöin rakkain hauskoin mukavin kaikkea positiivista mitä voi olla!!

    • IkkeLover

      Mun kamun bestis on tää Ava. Olen tavannu Iken ja sen siskon. ihan mukavii tyyppei. ikke on söpö, hyvä laulaa ja melkeinpä voisin sanoo et täydelline. et hei, älkää dissatko Ikkee. ja kyllä ikken koko nimi on : Isac Elliot Lundén. ja Iken koirien nimet on : Aarne ja Lasse. ja Avan kani on nimeltään : Lille Skutt.

      • zkkd

        PÄIVITYS: Aarne on kuollut! (R.I.P) Ja Isac sai uuden koiran, Fiftyn. Kaikki ellioteerit varmaan jo ties mutta ihan sama! ♡


    • Varokaa lapset!

      Tässäpä näkee, että tätä palstaa lukevat myös lapset!

      Se hullu strippari pedofiili pitäisi karkottaa palstalta!

    • juiko8u

      Siis onko Iisac poika, koko ajan oon luullu tytöksi, vähän nimeä ihmettelin, mutta onhan tuo nimi näköjään muutenkin keksitty...

      • hullu fani

        Pää kii! Isacin artisti nimi ei oo "keksitty".
        Isacin toinen nimi on Elliot ja siitä se nimi tulee.


    • helskuta sentään

      Jos se haluaa käyttää taiteiijanimeä ja olla rauhassa, niin antakaa olla.

    • Tonywatson

      Joo siis sehän on Isac Elliot Lundén. Ihan niiku Elliot toinen nimenä. Mäki vaan ''HÄH?'' Ku ymmärsin. Sika hyvä laulaa. Tunnen sen muutes

      • Idaelliooterr

        Tunneko sen oikeesti


    • Ikke ♥

      Isacin koko nimi on Isac Elliot Lunden ;3 Aivan liian söpö ollakseen totta!

    • First kiss tyttö :)

      Isacin äiti on linda joo :) ja koirat arne ei aarne ja lasse :) ja mukavia kaikki tunnen ne tosi hyvin :) ja ollu monesti niitten pihalla ja isac on ihana ja lahjakas

      • teiniparveinlento

        Kutsuttuna vai kuokkimassa, siellä pihalla siis. Äidin etunimi oli oikein joo, mutta sukunimi ehkä ei.


    • jsjajdjaljpeeiir

      Isac Elliot Lundén. ja toinen koira on arne eikä aarne. Isacin äiti puhuu ruotsia äidinkielenään (puoliksi ruotsalainen) ja isä puoliksi englannista

    • grow up, kids!

      Mun mielestä on koomista, että 12v pikkupoika laulaa rakkaudesta.. :) Ihan ku poika muka tietäis tossa iässä mitä rakkaus oikeesti on. Ton ikäset vaan seukkaa pari viikkoo tyyliin "alatsä oleen mun kaa?" "Joo voin mä olla".

      Ja poikuuskin tolla klopilla on varmasti vielä tallessa. Hienoo laulaa rakkaudesta kuin mikäkin naistenmies, mut sit sängyssä sillä ei olis hajuakaan mitä tehdä.. :)

      • aivan1

        Totta! :'''DD


      • Kaikilla On Tunteet

        Eli tuolla viestillä tarkoitat että n. 12 vuotiaat ei voi rakastaa?? Niin... Ne tunteethan saadaan vasta täysikäisenä...


      • isacinlipstick

        on ihan pakko tulla tähän sanoo kun jää muuten häiritsemään, mutta osaahan jo esim. 2v ihminen rakastaa vanhempiaan ja sukulaisiaan, niin olisko se nyt nii hirveen vaikeeta uskoa että 12 vuotias poika osaisi rakastaa, ei se ikä sitä rakkautta katso. Mutta Isac sanoin itse eräässä haastattelussa, että ei voi kirjoittaa vielä laulujaan itse, sillä ei omaa niin paljoa elämänkokemusta, mutta aikoo vanhempana tehdä laulutkin oman elämän kokemuksiaan käyttäen itse. Tottakai Isac saa vaikuttaa sanoihin ja ylipäätään biiseihinsä paljon, mutta kaipaa vielä kokeneemman ihmisen näkemystä musiikkia tehdessään.


    • <33

      Ikkee! Se on niin söpö ja niin ihana.

    • 12 uusi 21

      no miks 12v pitää ylipäätään laulaa jostain rakkaudesta? eikö tuon ikäinen poikanen voisi laulaa vielä koulun pihalla hengailusta.

      • ylije

        Just tosta isac valittqa kaikki on just tollee. Kyl se saa laulaa mist haluu


    • 123456789

      Isac Elliot on koulukiusaaja nykyään ja aivan täynnä itseään. Ego on noussut päähän.

    • ewfszrgdtrhbfxrh

      pikkutyttöjen ja vanhojen pervohomojen suosikki

      • iloveikke

        hanki elämä


    • Shöybisnesnero

      Isacin isä tekee pojalla hyvät rahat!

    • moi1

      missä isac asuu ?? :)

      • Arvelisin jotta

        Kotonaan


      • Jonz90

        Kauniaisissa.


    • Minävaan

      MUN mielestä, Isac on kopio Justin Bieberistä. ESIM. Isacin Favorite Girl biisi on aik samalaine ku bieberin samanniminen biisi. Ja Isac käyttäytyy aikalailla samalla tavalla kun bieber. Ja isac elliot vaikuttaa aika ylimieliseltä. Esim. Yhdessä Dream Big leffan trailerissa, isac julkaisi kuvan itsestään ja sano siinä trailerissa et ''Jee kohta mun kuvasta tykätä jotai 200'' ja se vaikuttaa aika ylimieliseltä!

      Ja nyt kun hirveesti sanotaan et isac on parempi kun robin nii haluun viel sanoo sen verran et esim. Robin julkaisi Frontside Ollien ja sitä katottiin parissa päivässä yli 2 milj. kertaa, ja parissa kuukaudes yli 9 milj. kertaa, isacin ekaa musavideoo katottiin VIIKON aikana PUOL MILJ. kertaa tai jotai sinne päin. Ja Robin julkas ekan levynsä ja se myi PÄIVÄSSÄ triplaplatinaa eli 60 000 kpl, ja isacin myi kultaa ekana päivänä :O Robin laulaa täydellisesti suomeks, enkuks ja jopa ITALIAKS. kun taas isac laulaa hyvin vaan enkuks.. :D Ja Robin on fiksu, koska se haluu käydä ensin koulut loppuun ja lähtee sit vasta vallottaa maailmaa, kun taas isac joka on 12-13v meinas LOPETTAA KOULUN musiikin takia!! Jooh, okei se on jokase oma asia:P Sitten BIISINAIHEET, Isac joka on 12-13 laulaa tyylii paljo vanhempie ku sen ikästen asioista, esim rakkaudesta, ja oon kuullu et isac on ite sanonu ettei oo koskaa ollu rakastunu, nii mitä järkee sit on laulaa rakkaudesta?! Kun taas Robinin biisin aiheet on sen ikäsiin liittyviä! Robinin lavaesiintyminen on sellane jotai kellää muulla ei oo, sen energia on sellasta mitä kellää muulla ei oo! Se hyppii, riehuu ja pitää hauskaa lavalla. Kun taas isac kävelee vaan eestakas ja pitelee mikistä tiukasti kiinni.. :PP Joo älkää suuttuko.. :DDD

      EI TODELLAKAAN OLLUT TARKOITUS LOUKATA ELLIOTEEREJÄ (ja mikä toi sana on: Ellioteeri! Siis minä ihmeen teereinä Isac pitää teitä? :O ) NIIN SIIS EI OLLUT TARKOITUS LOUKATA KETÄÄN! MUN MIELIPIDE!

      • ...nimetön...

        No sä Minävaan... sun ei tarvii kertoo tollassii juttui jos itekki tiiätbet se loukkaa ellioteerei..... -w-


      • Oikeesti!!!

        Öhömm...ensiksikin Ikke ei oo keksinyt Ellioteers nimee,vaan me.Niin ja mikähän sen Robinin fanien nimitys olikaan??Ai niin joo Robiner;) No eihän sekään kyllä mikään maailman patåras nimi oo oikeesti!!Niin ja Ikke ei oo ikinä meinannut lopettaa kouluu musan takii.Mun mielestä on ihan fiksu 'valloittaa' maailma jo nyt eikä sitten 18,v kun ei välttis oo enää huipulla. Ja kuinkahan monta fania Robinilla on esim. Norjassa..? Niin no Isacin keikka myytiin siel loppuun tunnissa. Enkä Mä oo viel kuullut Robinin laulavan englanniksi tai mikskään muukskaan kun vain Suomeksi. jos haluu faneja niiku ympäri maailmaa nii onhan enkku nyt parempi kieli kun Suomi!!!Isacil on Suomes,Norjas,Ruotsis ja Perussa fanei. Myönnän et 13 .v on vielä vähän varhaista laulaa tosi rakkaudesta mut eihän Ikke niit lauluja ite tee,niinkun ei myöskään Robin. Siis onhan sekin ihan symppis tyyppi!!! Niin ja kun mainitsit ton et isac ei hypi ja pompi lavalla,niin se johtuu siitä et sil on jotai 8 tanssijaa.Ikke itsekkäin myönsi et on vähän hankalaa liikkua siel ku on ahdasta.

        Niin ja jos ton sun tekstin ei ollut tarkoitus loukata ketään niin vähän meni pieleen -.-


      • ellioteer4evah

        Ota asioista selvää ennenku tuut aukoo päätäs! -.- Mietitää vaikka silleen että Isacin ISÄ kiertää hänen kanssa keikalla ja Isacin isä on opettaja joten Fredi opettaa Ikkee! Toinen... Isac ei oo missään vaiheessa EI MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT LOPETTAVANSA KOULUA MUSIIKIN TAKIA. Kolmas.. Isacin isä on JULKKIS joten Isacista tiedettiin jo ennen New Way Homea! Kun taas robin on jostain pikku kylästä.. TURUSTA ja kaikki oli ihan nevahööd jostain robinista ennen fronds side ollieta!! Ja sitten Isac ei ole itse päättänyt nimeä "Ellioteer" Vaan hänen fani! (Instagram @my_ellioteer_life) joten pliiis ota asioista selvää ennen ku tuut huutelee meille Ellioteereille meiän täydellisyydestä♥


      • faktoja pöytään

        Nyt menee kyllä jo melkosen lujaa... XDDDD vai että päivässä 2 miljoonaa kertaa? ei kyllä iha niin ahkerasti sitäkään katsottu.
        Ja miks aina pitää vertailla artisteja?


      • öö__

        ei ollu tarkotus loukata mut silti tuut aukoo päätäs tänne isacii vastaan..eikä robinkaa oo yhtää sen parempi ihmine ku isac ja mikä se robineri sitte on jos eliioteer on nii vaikee ymmärtää..et tota voit pitää ajatukset ihan sisälläs ettei tarvi loukkaa ketään ja miksi pitää vähätellä ihmisiä joista et tiedä paskaakaan, vai oletko kenties tämän kyseisen isacin paras kaveri tai kenties hater joka salaa tonkii tietoa hänestä vain koska on kateellinen ja isac osaa kyllä laulaa sujuvasti myös suomeksi ja ruotsiksi, mutta levy-yhtiö halusi artistin laulukieleksi englannin.


      • Anonyymi
        öö__ kirjoitti:

        ei ollu tarkotus loukata mut silti tuut aukoo päätäs tänne isacii vastaan..eikä robinkaa oo yhtää sen parempi ihmine ku isac ja mikä se robineri sitte on jos eliioteer on nii vaikee ymmärtää..et tota voit pitää ajatukset ihan sisälläs ettei tarvi loukkaa ketään ja miksi pitää vähätellä ihmisiä joista et tiedä paskaakaan, vai oletko kenties tämän kyseisen isacin paras kaveri tai kenties hater joka salaa tonkii tietoa hänestä vain koska on kateellinen ja isac osaa kyllä laulaa sujuvasti myös suomeksi ja ruotsiksi, mutta levy-yhtiö halusi artistin laulukieleksi englannin.

        Ei, vaan Isac halusi laulukieleksi englannin, sillä perusteella Isac aikoinaan valitsi levy-yhtiön, muissa olisi pitänyt laulaa suomeksi.
        Mut kohta varmaan alkaa laulaa suomeksi, kun haluaa uudistua.


    • I ♥ Holidays

      Öö isac on ihan okei..en dissaa sitä mut ei kaikkien tartte jumaloida Isacia,silleen ett jos joku sanoo "en tykkää siitä" niin väliin tulee heti haukut päälle.Ett ei Isacista tartte aina pitää.Kaikilla oma maku.

    • ellioteers

      ISAC ON SUOMENRUOTSALAINEN ESPOOSSA ASUVA POIKA HÄNEN ETUNIMI ON ISAC TOINEN NIMI ELLIOT JA SUKUNIMI LUNDÈN

      I LOVE ISAC

      • Joo nyt riitti

        Ootte väh lool kun riitelette jostain isaac elliot
        Ei oo välii jos se laulaa rakkudesta
        Joten rauhoitukaa ei isaac ja robin oo lähellekään toisiaan
        Robin laulaa suomeks ja isaac enkuks
        Ja kaikkilla on oma maku esim. Mä pidän justin bieberis ja isaac elliost mut en robinis
        Mut en hauku robin faneja


    • Ellioteer#1

      Juu, kyllä Isacin sukunimi on Lundèn, mutta sen toinen nimi on Elliot! Ja kun kysyit että mitä mieltä oon, niin täss sulle vastaus: ISAC ON MAAILMAN PARAS LAULAJA! ♥

    • jyg

      typuypoetuiå0etuoå0

    • uskokaamitäuskotte

      Juu iken isä OLI apuopettaja (kävin itse joskus hänellä)... juu iken nimi on Isac Lunden. Käyn samassa koulussa hänen kanssa.. on todela töykeä ja ilkeä, luulee että omistaa koko koulun...Eikä oikeesti oo söpö :/
      uskokaa mitä uskotte, minä tiedän.
      ps. tässä video iken isästä joka laulaa (punahupparinen pyöräilevä mies)..... https://www.youtube.com/watch?v=XUF92fH7eSg

    • Ansku1212

      Ikken nimi on Isac Elliot Lunden ja taitilja nimi Isac Elliot

    • ellioteer

      Isac on paras♥ ja osaa oikeesti laulaa hyvin:)) ite oon ollu iken 3 keikalla♥♥siellä on kyllä ihan sairaan hyvä meininki♥♥♥♥ go ikke♥♥

    • Kunhan kyselen

      Onko Isac Elliot biologinen Juha Tapio?

    • Jokurandomtyyypppiii

      Tässä teille pikku faktaa: 1. Isac Elliot on rasisti. 2. Isac Elliot on tuhopolttaja. 3. Isac Elliot juo kaljaa jä käyttää huumeita.

      • IsacOnSöpö

        Voi vitsi mitä dissausta! Miten Isac on rasisti kun musiikkivideoissa on "tummia" tyttöjä. Mun mielestä ihmisiä ei pitäisi erotella sanoilla vaalea ja tumma. Ei, ei todellakaan Isac mikää tuhopolttaja ole heti kyllä tulis jonnekkin iltalehden kanteen "Isac yritti polttaa koulun 6 vuoden tuomio" lol. Oikeesti toi on niiku niin tyhmää. Kuka Isacille ostaisi kaljaa ja huumeita. Ihan rehellisesti kysyn. Alaikäiset ei saa ees juoda tippaakaan alkoholia. Huumeet... mikä läppä sen huomais heti käytöksestä, kuten tää Justin Bieber. Sylkee ihmisten päälle ja pihoille ja kusee siivousämpäreihin! Et oo tosissas otitko aamulla lääkkeet? Isacin mielestä kiusaaminen on noloa jos olet sattunut huomaamaan tällaista uutista. Oot kiusaaja. Eli nolo. Kyllä oon Elliotter ja 11 vuotias. Mutta kyl mä saan kirjottaa tällaista tekstiä.


      • Ellilteeri

        Miten nii???!!! Ja en usko!!, koska ei se voi olla totta. Ite oon aika uus ellioteer... JA EN USKO


      • Ikkeonparas
        Ellilteeri kirjoitti:

        Miten nii???!!! Ja en usko!!, koska ei se voi olla totta. Ite oon aika uus ellioteer... JA EN USKO

        Oks sulla todisteita? Jos on niin sano


    • slayerfan2010

      Ottakaa järki käteen ja kuunnelkaa Necrophagistia ja Slayeriä!!!

    • hullu fani

      Isacin koko nimi on Isac Elliot Lunden. Ja Isac on paras laulaja ikinä, fanitan ❤

    • homonalle

      Onko hernekeittosuvun perillisiä?

    • kämänen

      miks isacin musavideot kuvataan aina jossain jenkeissä, miks ei voi ihan suomessa kuvata, vai onko pojulla jo niin iso ego, ettei halua mitään kämäsiä suomi-videoita :D

      • Ellioteer

        Mun mielestä Isacilla on oikeus kuvata musavideonsa missä maassa haluaa.Mitä teiän elämään vaikuttaa,jos ne musavideot ei oo suomessa kuvattuja?Mun mielest se on just hienoa,että niitä musavideoita kuvataan siel jenkeissä ja on myös ainakin yksi kuvattu lontoossa.Mulle on ainaki aivan sama missä ne musavideot on kuvattu.Ja mistä päätellään,että Isacilla ois jotenkin iso ego?Siitäkö,että se sattuu olemaan tunnettu niin monessa maassa?Antaa Isacin olla millanen on,tehä sellasta sellasta musaa mistä tykkää ja kuvata musavideonsa missä haluaa.I Love Isac Elliot♥


      • menkkanenfani
        Ellioteer kirjoitti:

        Mun mielestä Isacilla on oikeus kuvata musavideonsa missä maassa haluaa.Mitä teiän elämään vaikuttaa,jos ne musavideot ei oo suomessa kuvattuja?Mun mielest se on just hienoa,että niitä musavideoita kuvataan siel jenkeissä ja on myös ainakin yksi kuvattu lontoossa.Mulle on ainaki aivan sama missä ne musavideot on kuvattu.Ja mistä päätellään,että Isacilla ois jotenkin iso ego?Siitäkö,että se sattuu olemaan tunnettu niin monessa maassa?Antaa Isacin olla millanen on,tehä sellasta sellasta musaa mistä tykkää ja kuvata musavideonsa missä haluaa.I Love Isac Elliot♥

        nii just:)) miks vitussa on tehty tällänen palsta jossa jotkut muka hauskat eukot yrittää keksii mahollisimman paljon negatiivista ikestä. ehkä siks muualla ku hesas ja muual suomes on nii paljon faneja. herätkää nyt kaikki vitun kurppa mammat ja menkää kuuntelemaan sitä vitun dingoa saatana. älkääkä valittako siit et ikke maulaa raklaudest ja sillee ku ei rakkauteen oo mitää tiettyy ikää tai mitää. aika helvetin tylsä elämä näyttää olevan teillä. keksikää muuta tekemistä. menkää vaikka runkkaamaan sille jari sillanpäälle. kiitos olen puhunut;))) p.s. ikke on täydellinen❤️


    • aisääkeliöt

      Isac on rantahurri håmåpetter.

    • miiiiiii

      On!

    • DhsjkJDHFH174748hdXD

      Moi

    • nieminenholstista

      Onhan toi paljon parempi kuin joku Virtanen :D

    • R.A.V

      Isac elliotin oikea nimi on Isac Elliot Lundén. Ja se on tosi tosi hyvä laulaja, ja MAAILMAN SÖPÖIN MYÖS♥;-)

    • entiiä

      Isacin koko nimi on isac petteri lunden ja kattokaa sielt wikipediast vai onks sekää enää totta?!

      • IhanaIkke

        Öö... tota Iken toinen nimi on kyl Elliot. Robinin toinen nimi on Petteri.
        Oon kylläkin 9 mut Isac on Love!!!!!!!


    • Kyllästynyt.ihminen

      Voi herranjumala teidän kanssa. Isacin koko nimi on: Isac Elliot Lundén. Hänen äidin nimi on Linda Hemming. Mutta mennyt nainisiin ja oottanut nimekseen Linda Lundén-Hemming. (En ole varma kirjoitinko tuon Hemming oikein).Heillä on koirat: Fifty, Lasse ja Rune. Joku oli niin tyhmä että oli kysellyt oisoitetta. Oletteko aivan sekaisin. Jättäkää poika rauhaan. Ei teistäkään olis kiva jos oihalla ramppais kokoajan poikia ja tyttöjä kännyköiden ja fanitarvaroiden kanssa.

      • Höpöhöpötähdet

        Olen 66vee vetreä kaveri ja tulin kaapista priden aikaan. Haluaisin tavata Iisakin ja hänen isänsä. Voisin ulkoiluttaa heidän koiriaan.

        Ps. Tarvitseeko Iisakki Espoon lukioon syksyllä mennessään turvamiehet Joka päivä? Kulkeeko maailmantähtemme limusiinilla? Esittääkö hän välitunnilla akkapellana hittikipaleitaan?

        Ps2. Miten kävi espoolaisen Tuulin? Tuliko tuulista maailmantähti kuten Iisakista?


      • jgjhf

    • nappulaliiga
      • nappulaliiga

        Oho, onpas Isacin musavideoilla pieniä kuuntelukertalukuja verrattuna noiden norjalaispikkupoikien vevovideoihin! https://www.youtube.com/user/IsacElliotVEVO . Isac on siirtymässä seuraavaan ikäkategoriaan esiteini-iän jäleen eli teini-nuori aikuinen -kategoria, jossa maailmanmusamarkkinoilla enempi kilpailua...

        Vertailun vuoksi Benjaminin sivut youtubessa https://www.youtube.com/user/benjaminofficialvide ja Robin sivut myös https://www.youtube.com/c/robinpackalen . Do the math, people! Pudotuspeli on alkanut tässäkin: kenestä tulee kestotähti - Isac Elliot maailmalla, Benjamin Espanjassa vai Robin Suomessa? Vai peittoavatko norjalaiset miniveljekset heidät kaikki 6 - 0?


    • kuka.ties

      Jospa se onkin Ilpo Möttönen?

    • Anonyymi

      Kylläpä sössöttää vieläki pahasti, puheterapeutti ois kova sana, ikinä osannu S kirjainta lausua. Onneks nykyään koneella osataan peittää, ei muutenkaan mitään lauluääntä ole.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe