Tahdon2013

Tasa-Arvo 2013

24

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihaasyöväheteromies

      En anna, oikeus on olla eri mieltä. Kyseessä ei ole tasa-arvo vaan minusta luonnottoman asian sotkeminen normiavioliittoon. Valitan luutuneita käsityksiäni.

      • elähän nyt.

        Ei sun käsitykset ole luutuneita, vaan olet täysi mulkku.


      • kuolema1

        Kans lihaa syövä hetku..Sinä taidat olla niitä'lasten nussijoita"joita näkee ja kuulee olevan,HYI SAATANA SUA !!


      • Kalaakinsyövämies
        elähän nyt. kirjoitti:

        Ei sun käsitykset ole luutuneita, vaan olet täysi mulkku.

        Mite olisit syntynyt jos vanhempinasi olis Jani ja Petteri? Maitokaupastako sinut olis ostettu?


      • TURHAAa

        Miksi ihmeessä teidän pitää se avioliitto saada, mihin ihmeeseen te sitä tarvitsette. Onko se ainoa syy ,että kun normaalitkin tekee niin?


      • riitaa ja hulluutta
        TURHAAa kirjoitti:

        Miksi ihmeessä teidän pitää se avioliitto saada, mihin ihmeeseen te sitä tarvitsette. Onko se ainoa syy ,että kun normaalitkin tekee niin?

        Samaa ihmettelen minäkin - mutta tämä lähtee puhtaasti väärinymmärretystä tasa-arvolaista. Kaikki pitää olla tasa-arvoista. No, tietenkin mikä on minun on minun- toinen saa olla siitä paitsi.
        Mutta tasa-arvolaki tehtiin jotta saatiin naispappeus, sen lain kautta saatiin vaatimus asiasta joka oli Raamattua vastaan ja näin saatiin kirkko tai kirkkoon sekasorto. Olette tuon huomanneet.
        Sitten löydettin Raamatusta Jeesuksen sanat Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Ja nyt saatiin ihan jumalallinen oikeutus vaatia tasa-arvon ja lähimmäisen rakkauden nimissä avioliittoa myös muille kuin mies naispareille.
        Jos olisi lähdetty tasa-arvolaissa tasa-arvoistamaan esim. palkkoja, elintasoa, työtaakkaa jms olisi päästy helpommin päämäärään ja olisi huomattu tasa-arvolain käyttökelpoisuus, mutta nyt lähdettiin Jumalaa vastaan, koska sen avulla saadaan erimielisyyttä ja vastustusta ja näinollen saadaan esittää hyljätyksi ja eriarvoistamiseksi tulemista.
        Syntisetkin rakastavat niitä, joilta itse saavat rakkautta. Näinhän se on
        Ja olette kuulleet, joka ei suostu vaatimuksiin on suvaitsematon ja joka vastustaa niin hän puhuu tai kirjoittaa vihapuhetta - tulleet tässä asiassa esille.


      • Asdfz
        elähän nyt. kirjoitti:

        Ei sun käsitykset ole luutuneita, vaan olet täysi mulkku.

        en tajua seta enkä tätä.


      • leipääsyövä
        kuolema1 kirjoitti:

        Kans lihaa syövä hetku..Sinä taidat olla niitä'lasten nussijoita"joita näkee ja kuulee olevan,HYI SAATANA SUA !!

        Ei ihme että fantasiasi ottavat sinusta vallan.


    • Ei suomi voi

      junnata ikuisesti paikoillaan avioliittokysymyksissä.
      Pakko se on mennä eteenpäin tai ollaan ulkoilmamuseo.

    • poiespotkittu

      Kyllä tasa-arvo kuuluu kaikille
      Mutta tasa-arvoa on samat oikeudet molemmilla sukupuolilla. Siis avioliitossa on mies ja nainen, tasa-arvoisesti.
      Lesbo tai homoliitossa syrjitään aina toista, poissa olevaa sukupuolta.

    • luulisinn

      jos homot pääsis virallisesti naimisiin keskenään,niin lestadiolaistenkaan ei enää tarvis sitte raiskata muita niin paljon.

    • Vastustan

      En anna ääntäni ja se täysin minun asiani. Ei kosketa minua milläänlailla tämä juttu.

    • ihan vain hetero

      jotenki jännä tämä tasa-arvoisesti avioliittoon... niin kyllä, se koskee homoja (mies mies pareja) mutta myöskin lesboja (nainen nainen pareja)...
      ja mistä johtuu tämä homo viha ja "hyi yök oksettavaa homoja" kun sitten tyttöjen välinen rakkaus on sellaista mitä aika moni minunkin tuntema mies haluaa katsella.....

      • Kaaliasyövähetero

        Tyttöjen välisessä on se hyvä puoli ettei ole vaaraa että joutuis sekaan menemään.


    • piespotkittu

      En anna ääntäni - tässä käy kuten kävi suvaitsevaisuutta vaativien. Kun silmät aukenevat niin huomasivat itse olevan suvaitsemattomia
      Tasa-arvossa olisi ollut järkevämpää lähteä ihan muista jutuista liikkeelle, esim ihmisten elinmahdollisuuksien tasa-arvoistamisesta.
      Nyt toiset näkevät nälkää ja toiset vievät ruokaa roskiin ja vielä puhutaan lähimmäisen rakkaudesta ja tasa-arvosta.
      Tasa-arvo kuuluu kaikille ei vain teille jokaiselle

    • Löööv lööv

      JEE!! 120 000 nimeä jo..hienoa että suomikin tajuaa että tasa-arvo kuuluu kaikille, ne jotka ei sitä ymmärrä voi vapaasti muuttaa pois suomesta vaikka siperiaan!!

      • omapää

        Enemmistön pitäisi siis olla suvaitsevaisia vähemmistöä kohtaan muttei toisinpäin ? Halvemmaksi tulisi lennättää se vähemmistö siperiaan. Eihän tuossa jutussa ole muuta takana kuin adoptio-oikeus homopareille. Suon sen heille sillä ehdolla että adoptoitava lapsi on toisen homoparin biologinen lapsi .


    • kysy studio voguesta

      mitä kannattaa tehdä,sehän muutakin kuin lehti: vrt.nettihaku vogue?

    • 777hetero

      tällä menolla nuo hinttari/homot vaatii vielä lupaa mennö hevosen kans naimisiin elikkä ei ääntä sairaille

      • huoh tziisus

        Hetero 777 tai paremmin 666..taidat olla lestojen insesti jälkeläinen


    • allekirjoituksia !
    • wit-N

      Lepsupulweria koko sakille!Rovaniemellä yrittäjiäkin täysiä Le-b-ja!Menkööt WanholleMarkkinoille tarjoileen itseään,BuAhaaaHAAA

    • Lintu lentää

      Meidän lähistöllä täällä Ounasrinteellä asuu muutama homopari ja miksi ne tekee tuttavuutta lasten kanssa ?

      Olen myös kuullut että joku valmentaisi nuorten ryhmissä (pitääkö paikkaansa) ?

      Järkyttävää kun tuolla tavalla"myydään" omia kieroutuneita ominaisuuksia nuorille jo. Voiko millään tällaista estää ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe