Miksi nainen ei osaa olla hellä?

HellyyttäHaluaa.

Vaimoni mielstä se on hellyyttä että nukutaan samassa sängyssä.

Vasta kun hän haluaa seksiä, niin sitten alkaa lähelläolo / halailu / suukottelu ... Se on se mikä minusta on hellyyttä, hänestä se on esileikkiä... Seksi tulee siihen sitten aikanaan mukaan, mutta halailut ja suukot ovat sitä jokapäivästä hellyyttä, tai pitäisi olla...

Taitaa tulla ero, on kestänyt tätä liian kauan vaimon ehdoilla, 20v mennyt käytännössä hukkaan...

HUOH.

32

4047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D.ram

      Tyhmä olet jos ei pidä siitä että nukut naisesi kanssa samassa sängyssä. Suurinosa naisista haluaa nukkua rakastamansa miehen kanssa samassa sängyssä.

      Nainen haluaa mieheltä i hellyyttä ja turvaa. Tuo samassa sängyssä nukkuminen on sitä. Mainitsemasi asiat ovat ihan normaalia. Eroaminen tuollaisen takia on mielestäni aika tyhmää.

      Mieheksi kuulostat melko epänormaalilta.

    • hellyydenkipee

      Ehkä ensin kannattaa jutella asiasta vaimon kans ja selvitellä miksi hän ajattelee niin ja kerrot omista tarpeistasi, hellyys on myös yksi tarve, toisilla isompi toisilla pienempi. Ehkä voisitte jutella miten voisitte muuttaa meininkiä tai jotain, tai hankitte koiran. Tai teet joskus niin että vaikka just halailette ja suukottelette ja muuta tällein mut sitte jätätkin sen vaan siihen että ette meekkään pitemmälle, jos pystytte, mutta kerrot kuitenkin vaimollesi syyn että miks teit niin ettei se suutu. Tai sitten vaikka yllätät takaa päin ja halaat ja annat suukon (en kyllä tiiä miten vaimosi reagoi..) tai jotain tommosta pientä..

      Olen kyllä aika huono antamaan neuvoja, mutta eivoimitään...

      Itse olen sinkku nuori nainen ja vaikkei kukaan sitä tiedäkkään niin olen aika hellyydenpuutteessa, joskus toivoisin että JOKU edes halaisi joskus tai laittaisi käden olkapäälle tai jokin pienikin ele olisi mukavaa, siis enkä nyt tarkota että minulla ei olisi ympärillä läheisiä ihmisiä, mulla siis on perhe ja hyviä ystäviä ja kavereita, mutta kukaan läheisistä ei ole kovin kummosia osoittamaan hellyyttä, ehkä silloin kun nähdään pitkästä aikaa tai on synttärit tai on jotain muuta juhlittavaa niin saatetaan halata tai sitten josksus kun hyvän ystävän kanssa jutellaan surkeista asioista ni saatetaan lohduttaa toisiamme tai jotain, mutta niitä tapahtuu harvoin. Jotenka siis pelkään että jos joskus on mies niin takerrun häneen ihan liikaa kun olen niin hellyyden puutteessa ja sit sillä menee hermot ja sit se häippäsee... :DD Onneks mulla on vielä toistaseksi koira, josta on tullut kyllä tärkeä, joskus oikeen odotan että pääsen kotiin halailemaan ja lepertelemään koiralle, varsinkin jos on huono päivä tai joku harmittaa. Ja on kivaa tulla kotiin kun koira on vastassa häntä heiluen ja se hymyilee (oikeesti, tunnen mun koiran ja oon joskus huvikseen lukenu netistä koiran ilmeistä :D) ja sit se haluaa rapsutusta, joka on hellyyden osotusta periaatteessa. Ja se että koira haluaa tulla lähelle ja nuolasta naamasta tai kädestä (joka on sulosta vaikkakin ällöä, mut naaman voi pestä niin kuin kädetkin) ja joskus koirani tunkee päänsä kainalooni tai tökkii kuonolla, niin nekin ovat hellyydenosotuksia koiralta minulle..ehkä.. :D

      Mut joo kyse ei oo nyt mun koirasta vaan sun vaimosta, enempää en osaa auttaa, jos tästä nyt apua edes oli :D

    • oikeesti nainen

      Jotkut eivät ole koskaan oppineet hellyyttä, heille kosketus kuuluu vain seksiin.

      Mulle on tosi tärkeetä halata, koskettaa, silitellä mun miestä. Ja mikäs sen ihanampaa kun pötköttää miehen kainalossa katselemassa telkkaria ja hajamielissti silitellä häntä. Molemmista läheisyys tuntuu ihanalta.

    • Vinonenu

      Tämä on luonnekysymys. Joku pitää hellyydestä, joku ei. Harmittavaa jos on naimisissa vastakkaisen luonteen kanssa. Se ketuttaa....

    • hellyydenkipeä

      Mieheni mukaan minulle pitää riittää se, että nukutaan samassa sängyssä, muu on kielletty. Se siitä hellyydestä, jota olisi tarjolla ja ollut jo kauan.

    • ikäkuupe stara

      Ha..HA..jopa vitsin murjasit. Mun vaimo hoki tuota samaa 35v, että muka se riittää miehelle, että nukutaan sängyssä, no erosin ku ei uskonu, että seksikin kuuluu elämään, nyt uuden avokin kanssa on rakkautta ja seksiä ja montakertaa päivässä pussaillaan ihan huulet ruvelle, ilman hellyyttä elämä on kuin nukkuisi kuolleen kalan vieressä.

    • välittämistä

      Meillä riennetään aina toista vastaan, kun tulee kotiin.Niin tärkeää hommaa ei ole etteikö ehtisi halaamaan. Joka päivä rapsutellaan. Ohikävellessä silitetään pikkasen ja kahvilassakin ollessa kosketetaan välillä toisiamme, vaikka vaan jalalla pöydän alla. Joskus hän työntää sormet niskaani, aivan julkisella paikalla. Kenellekään ei arvostella toista negatiivisesti. Nukkumisen aloitamme aina käsi kädessä. Rakastellaan, jos ei satuta nukahtamaan. Lavatansseissa tanssimme kiinni toisissamme ja välillä kuiskaan korvaansa. esim. söpö.

      • minäkinjoskus

        Miten kauan "välittämistä" on ollut suhteessa? Ihanaa nähdä kaupungilla ihmisiä, jotka ovat kauniisti helliä toisilleen.


    • AnnaMunSilittääSua

      Kieltämättä, on aivan karseaa elää avioliitossa naisen kanssa, joka ei pidä hellyydestä. Itse pidän hellyydestä ja sen antamisesta. En tiedä mitään parempaa, kuin se, että naisellisilla käsillä silitellään vatsakarvoja. Muistelen entistä suhdettani päivittäin lämmöllä sen takia.

      Ymmärtääkseni henkilö, joka ei lapsena saa hellyyttä, eikä näe vanhempiensa kesken hellyyden osoituksia, ei varttuneena myöskään itse ymmärrä mitään hellyydestä. Sinänsä se on mielestäni karseaa, koska mielestäni hellyys on yksi tärkeimpiä ihmisen elämän sisältöjä, jos ei vitaaleita prioriteetteja mietitä.

      • Ikuinen halipula?

        "Ymmärtääkseni henkilö, joka ei lapsena saa hellyyttä, eikä näe vanhempiensa kesken hellyyden osoituksia, ei varttuneena myöskään itse ymmärrä mitään hellyydestä."

        Minä ymmärrän! Tai ainakin luulen ymmärtäväni... Ja kaipaisin sitä. Paljon. Voi kun olisi joku ihana mies, jota saisi silitellä ja halailla ja helliä ja pussata...


      • melkein ko kop

        kannattas tutkia noi asiat enennkö sitoutuu. otin jo yhden eron kun ei tullut kertakaikkiaan mitään. nykyinen on ihan erilainen kaikki luonnistuu eikä unohdu päivittäiset halit..


    • hellyydenkipeä

      Täällä taas toisinpäin kuin ap.n kuvailema...miehen mielestä riittävää hellyyttä on se että "antaa" seksiä kerran- pari viikossa...ja nukkuu samassa sängyssä!
      muulloin ei halausta, suukkoa tai mitään...
      Itse olen luopunut "hellyyden kerjäämisestä" kun mies muutaman kerra on tokaisuut että mee kauemmas...en halua sua niin lähelle...
      se siitä...ja tosiaan hyvää esimerkkiä lapsille :-(

      • tsib

        No tossahan ei ole kyse siitä, että mies ei pitäisi hellyydestä. Hän ei rakasta sinua, niin yksinkertaista se on :(


    • 99999999999999

      olen itse suhteessa, jossa miehenä(33-v) tarvitsen ja haluaisin todella paljon hellyyttä. Naiseni ei ole tottunut sellaiseen aikaisemmissa suhteissaan ja kokee suudelman/halauksen/kosketuksen jotenkin ärsyttävänä tekona. Sanoo ettei tämmöistä "teinimeininkiä" jaksa enään tässä iässä.

      Olen todella turhautunut, koska minulle kynttilät ja päivittäinen romantiikka on aivan normaalia. Olemme olleet yhdessä jo kaksi vuotta.
      Seksin suhteen olen paljon aktiivisempi ja kiihotun edelleen pelkästä kumppanin näkemisestä vaikka toppapuku päällä. Naiselle riittäisi kerran viikossa ja itse olisin valmis vaikka joka päivä intohimoiseen kosketukseen.

      Rakastan sekä kunnioitan kumppaniani yli kaiken, mutta välillä tulee olo että saisipa tunteillensa vastakaikua. Sanoo kyllä rakastavansa minua ja uskon myös tämän. Huomioiminen tapahtuu vaan eri tasolla suhteessamme.

      nimimerkillä "välittämistä" terveiset, että olen todella kateellinen sekä samalla onnellinen puolestasi!

    • kosketuksia

      Mä aloin tapaileen naista joka ei juuri kosketellut ja halaillut. Hänen mielestään ei joka kerta tarvitse kosketella kun tapaillaan. Nähtiin 1-3 kertaa viikossa. Kiinnostukseni lopahtikin sitten aika äkkiä.

    • 1vaimo1

      Sitten on niitä, jotka haluavat että juuri heitä hellitään ja rapsutetaan kaikenaikaa, mutta heiltä riittää "hellyyttä" vain seksiin...

    • plaaplaaplaa1

      Ei hellyyttä,ei rakastelua/seksiä = Ei yhteistä tulevaisuutta

    • 111

      kun hän osaa olla nainen, sitten puhutaan hellyys

    • 19v girl

      Ite ainaki rakastan helyyttä pusuja haleja läheisyyttä ym.
      Mutta kaiken laisia ihmisiä on

    • halinallukka

      Kaikki ei kaipaa eikä edes halua olla lähellä.

      Mutta sitten on meitä jotka nauttii kun saa olla sylissä ja lähellä, suukotella, halailla, kyhjöttää kyljessä, pitää kädestä.

    • ongelma myöhemmin

      vanhempien esikuva vaikuttaa lapseen. onko ollut syliä tarpeeksi ja muutenki huomioitu sopivasti. samoin keskusteltu.

    • Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, läheisyysihmisiä ja etäisyysihmisiä.

      Olette ilmeisesti kumpikin eri paria.

      Jos ihminen haluaa antaa elämän kasvattaa itseään, niin jommaksi kummaksi voi muuttua. Joko hän kohtaa asioita, kun hän on siihen valmis ja avautuu sitten läheisyydelle tai sinä päätät sulkea osan itseäsi pois, kun olet siihen valmis ja opit elämään ilman läheisyyttä.

      Mutta toista ei voi muuttaa. Odotella voi, tai muuttua itse. Tai jos ei halua itsekään muuttua, niin pitää punnita, että mitä sitä on valmis sietämään ja kuinka kauan.

    • Ymmärrän aloittajaa

      Kahdessa pitkässä suhteessa on käynyt niin, että lopulta nainen haluaa minut lähelleen ainoastaan seksin takia. Exä oli vihamielinen ja muuttui helläksi vain, kun halusi seksiä. Nykyinen ei ole koskettanut minua varmaan vuoteen paitsi mitä on välttämätöntä aktissa. Jotain minussa on vialla, kun kukaan ei halua lähelle muuten kuin sen takia.

    • Olinko väärässä

      Mä olen tyttö (17v.) ja oon luullu ettei miehet haluis hirveest mitää "hellää kualaamista" vaan pelkästään seksiä. Sen vuoksi olenkin yrittänyt tyydyttää poikaytäväni sekuaaliset halut sängyssä niin hyvin kun vain pystyn. Olen myös yrittänyt olla halailematta yms.liikaa ettei hän pitäisiminua liian lähentelevänä. Mutta onko siis niin että olen luullut väärin; että miehet oikeasti haluavatkin myös suoraa hellyyttä? Minä kun olen aina kuvitellut että neovat naiset kunhaluavat helyyttä ja miehet kun haluavat pelkkää seksiä....

    • Tyär

      '' Ymmärtääkseni henkilö, joka ei lapsena saa hellyyttä, eikä näe vanhempiensa kesken hellyyden osoituksia, ei varttuneena myöskään itse ymmärrä mitään hellyydestä. ''

      '' vanhempien esikuva vaikuttaa lapseen. onko ollut syliä tarpeeksi ja muutenki huomioitu sopivasti. samoin keskusteltu. ''

      Itse olen perheestä, jossa ei koskaan esim. halailtu toisia, enkä muista kuin kerran istuneeni äitini sylissä. Olen ajatellut, että tästä johtuen olen hellyydenkipeä :) tykkään kyllä helliä muitakin.

    • no...

      uskon että hän ei halua sinua enää. Itselläni loppui halu hellyyden antamiseen kun rakkauskin lopahti. Yrittäkää puhua.

    • 66688

      Never regret something that once made you smile.

    • romanttinen faija

      "olen itse suhteessa, jossa miehenä(33-v) tarvitsen ja haluaisin todella paljon hellyyttä. Naiseni ei ole tottunut sellaiseen aikaisemmissa suhteissaan ja kokee suudelman/halauksen/kosketuksen jotenkin ärsyttävänä tekona. Sanoo ettei tämmöistä "teinimeininkiä" jaksa enään tässä iässä."

      Teinimeiningistä minäkin sain kuulla aikoinaan, vastaa nelikymppinen "teini". Et ole ainoa "teinimeininki" mies. Naisissani oli erojakin, mutta tutulta kuulostaa sanasi. :/

      "Itse olen sinkku nuori nainen ja vaikkei kukaan sitä tiedäkkään niin olen aika hellyydenpuutteessa, joskus toivoisin että JOKU edes halaisi joskus tai laittaisi käden olkapäälle tai jokin pienikin ele olisi mukavaa, siis enkä nyt tarkota että minulla ei olisi ympärillä läheisiä ihmisiä, mulla siis on perhe ja hyviä ystäviä ja kavereita, mutta kukaan läheisistä ei ole kovin kummosia osoittamaan hellyyttä, ehkä silloin kun nähdään pitkästä aikaa tai on synttärit tai on jotain muuta juhlittavaa niin saatetaan halata tai sitten josksus kun hyvän ystävän kanssa jutellaan surkeista asioista ni saatetaan lohduttaa toisiamme tai jotain, mutta niitä tapahtuu harvoin. Jotenka siis pelkään että jos joskus on mies niin takerrun häneen ihan liikaa kun olen niin hellyyden puutteessa ja sit sillä menee hermot ja sit se häippäsee... :DD 2"

      Minä olen kokenut nuorena miehenä ja myöhemminkin naisten taholta ihan tuota samaa. Puolisot ei kyllä häippäisseet tuon takia, mutta koska en vähällä lopettanut hellyydenosoituksiani ja hellyydenpyytämistä, paskaa tuli niskaan ja paljon.....tiedättekö tytöt ja naiset mitä tapahtuu, kun puoliso tarpeeksi kauan kaataa paskaa niskaan ja inhoaa aina vain enemmän hellyyden puutteisen miehen hellyyden osoituksia? Sitä lamaantuu lopulta, nukkuu vaan enää samassa sängyssä, muuttuu puolisosta saman katon alla asuvaksi kaveriksi ja alkaa lopulta kuulla olevansa huono mies, kun ei ole enää aikoihin osoittanut hellyyttä...... :O


      "Minä ymmärrän! Tai ainakin luulen ymmärtäväni... Ja kaipaisin sitä. Paljon. Voi kun olisi joku ihana mies, jota saisi silitellä ja halailla ja helliä ja pussata... "

      Olisipa ollut teidän kahden kaltaisia nuoria naisia minunkin nuoruudessani! Kyllä olisin "hukuttanut" hellyyteen sellaisen tytön..... :) ......ja pussaillut ja halinut omakseni! Ja pelännyt että kyllästyt hellyyteen tai muuten minuun..... tietäen hyvin, ettei toista sellaista tyttöä enää löytyisi. Löytyäpä vielä tässä iässä sellainen ikuinen "teinimeininki tyttö" ;) jota saisi halata rutistella tarpeeksi, ei sellaista kyllä oikeasti osaa enää edes haaveillakaan tapahtuvan. :) Silti haaveiluttaa, että pistäisi hänelle ja minulle nuoruutensa ajan musiikkia soimaan ja harrastaisi hänen kanssaan yhdessä "teinimeininkiä". ;) ;) ;) Eikä koskaan lopettaisi.

    • Outo nainen78

      Mä en tykkää edes nukkua samassa sängyssä kenenkään kanssa. Edes rakastetun. Meitä on joka junaan ja olkoon jokainen sellanen ku on, löytäköön kaltaisensa. Mä tykkään älykkyydestä, henkisestä läheisyydestä, tuntien keskusteluista. Ne on mulle orgastisia kokemuksia, samoin kun yhteiset matkat johonkin, joka näkemisen, keskustelemusen, kokemisen arvoista. Yhteisyys, sielullinen, on se mun juttu. Seksi on vain fyysisiä purkautumistarpeita varten. Mä en esileikeistä perusta, no, suuteleminen on ihanaa jos vastapuoli on hyvä siinä hommassa. Mutta suoraa toimintaa ilman mitään lässyläpytyksiä, se on mua. Fyysisellä puolella. Sitten voidaankin maata vieretysten pimeässä ja puhua, tuntikausia :) Taiteista, historiasta, politiikasta....Että pääsee uppoamaan johonkuhun, hänen mielipiteisiinsä.... Pääsee syvemmälle, aina vain syvemmälle siinä mitä hänessä on...Se on paljon eroottisempaa kuin mikään vartin seksiakti ja pus pus päälle. Fiksut, keskustelutaitoiset ihmiset vain suht harvassa tänä päivänä..

      • päinvastainen mulla

        kukaan ei arvosta pitkiä laihoja älynaisia joilla ei oo tunteita ja joilta ei tipu seksiä kirveelläkää


    • Pieni maailmasi

      Voi voi tuota narinaa. 20 vuotta mennyt käytännössä hukkaan......???
      Tuossako se sinun elämäsi on?

    • margariinipaska

      Voi paska

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe