Nuohous puhumalla Mikkelissä

Rahaa ilman työtä

Mielenkiintoiseksi on mennyt, kun paikallinen nuohooja ei enää viitsi mennä katolle. Puhuu kuin ruuneperi kaikkea mahdollista. Ei katso kaikkiin uuneihin edes sisälle, vaan sanoo uunien ja hormien olevan ok.

Toteaa sitten kaiken olevan kunnossa, kirjoittaa laskun ja kertoo tulevansa taas ensi vuonna (rahastamaan). Talon palaessa heiltä löytyy kuulemma todisteet nuohouksesta vakuutusyhtiötä varten.

Firman toiminta on todellista laillistettua ryöstöä ilman vastiketta.

11

4901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin meillä

      Sama juttu meillä. Nuori, tukeva kaveri tuli nuohoamaan. Suu kävi. Sanoi, että kaikki on hyvin, eikä katolle tarvitse mennä. Paperit ovat kunnossa. Jollakin urheiluautolla tms. matalalla autolla liikkui. Silti paikalliseen firmaan kuului.

      Tämä tapahtui syksyllä, jolloin ei katolla ollut mitään esteitä.

    • En ole päästänyt

      nuohoojaa hommiin viiteentoista vuoteen. Öljylämmitys ei sotke haponkestävää sisäpiippua yhtään joten nuohoustarvetta ei yksinkertaisesti ole. Miksi sitä maksaisi turhasta.

      • vakuuttaja

        Ei kyse ole likaantumisesta vaan lain kirjaimesta. Jos talosi palaa, vaikka palo alkaisi sohvalle pudonneesta tupakasta niin vakuutusyhtiö tarkastaa onko nuohoukset tehty laina edellyttämällä tavalla. Jos ei niin korvaus menee väännöksi vakuutusyhtiön kanssa. Joten älä turhaan maksele..maksa vasta kun vahinko käy!


    • utelias20

      Milloin tää kaveri on käynny teillä nuohoomassa(puhumassa)?

      • ersjurtj

        On siitä jo aikaa...viime vuoden puolella meillä ainakin. Kuulemma ei enää ees tee nuohoojan hommia...


    • minä ja

      olen joutunut selittelyjen "uhriksi" kyseiselle nuohoojalle meillä kävi niin että hän pyysi tasan 50e nuohouksesta no ei siinä vielä mitään maksoin kyllä, mutta kun auto poistui valot pystyssä pihastani katsoin kuittia minkä hän jätti minulle oli siinä summa 30e liekkö polttoaine lisä ollut se loppu raha ??? jäi kyllä tekijältä sanomatta, ja matkaakin oli max. 6 km torilta :D

    • savuja

      Fiksut osaa. Lääkärisuvuissakin...

      • Joopas... Fiksu

        No jos se kaveri oli fiksun edes joskus nähnyt niin minä olen Einstein.


    • sutari1

      sama sankari taitaa nykyään ajella taksilla?

    • duunari2

      perkele.. aina näitä suunsoittajia jotka ei tee työtään.

    • Anonyymi

      Meillä on käynyt Airas Taneli ja on tehnyt hyvän työn.On siisti ja käy katolla sehän kuuluu asiaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe