Minua kusetettiin!

Ensi kerralla viisaampi

Olen nuori typy, täysi-ikäinen kuitenkin. Minulla oli ensimmäinen yhden yön juttu eilen. Kuten asiaan kuuluu, niin vahvassa humalassa lähdin erään ns. miehen mukaan.

Sanoin miehelle "h-hetkellä", etten syö pillereitä ja vaadin häntä käyttämään kortsua. Hän kääntyi etsiäkseen niitä ja kuului myös epämääräistä rapinaa.

Tajusin liian myöhään, ettei hänellä ollut mitään kondomia. Tosi kiva oli käydä apteekissa tänään hakemassa katumuspillerit. Lisäksi ajattelin vielä käydä testeissä varmistuakseni, ettei minulla ole mitään tautia.

Ihmettelenkin, miten joku voi olla noin törkeä. Huomasin, että kyseisen miehen henkinen taso on matala ja älykkyysosamäärä nolla. Itsekin olisin voinut olla tarkempi, mutta elämä opettaa.

Mistähän kyseisen jätkän käytös olisi voinut johtua? Monet miehet sanovat seksin olevan parempaa ilman kumia, mutta voisiko tähän käytökseen olla muitakin syitä? Onko kellään vastaavia kokemuksia?

48

15759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...perkele!

      Jumankekalus mikä mies. Ei kyllä helvetti ottaa päähän just tollaiset (ja jotka juuri NYT naureskelee tälle näille kirjoituksillemme). Käy ihmeessä testauttamassa kaikkien tautien varalta äläkä ole yhtä idiootti kuin tuo mies, jolta selkeästi puuttuu täysi ajattelukyky ja harkinta. Ja hän ei voi laittaa, vaikka kuinka humalassa olikin, kännin piikkiin omaa tyhmyyttään...kyllä hän tiesi mitä teki. Sitä ei ihmiseläin varmaan tajua näitä asioita ennenkuin omalle kohdalle napsahtaa vaikkapa HIV tai jotain muuta, vaikka todennäköisyys olisi kuinka pieni.

      Ihmisiä syytetään paljon vähäpätöisimmistä asioista naiviudesta, mutta mielestäni tällaiset asiat ne vasta naiviutta ihmisessä osoittaa...täysi lapsi ja pelle tuo mies. Varmasti huomaat kirjoituksestani, että sinulla on kohtalotoveri. Tällainen homma kun on myös itselle tapahtunut hiljattain, joka on ehkä suurin syy (monien muiden lisäksi) miksi en silloin tällöin tapahtuvissa "yhden illan jutuissa" (jos niitä niiksi voi edes sit kutsua) ole yleensä enkä tule enää ikinä (tosin: never say never...) viemään asioita loppuun asti...hyvä jos annan vaatteeni riisua...minusta se ei ole sen arvoista, näin koen sen naisena. Tietenkin tää on vain oma näkökantani, läheisyyttä mä haen, harvoin seksiä (vaikka siitä paljon pidänkin ;-) ). Mutta niinhän se on että se elämä opettaa meitä jokaista, ja koko ajan...

      Tsmeppiä sulle, kyllä se siitä, rohkeasti nyt vain sitten testeihin, itsellä sama juttu.

      • edelliseen.

        ...niin, tottakai mekin olisimme voineet olla tarkempia, eikä tällaiset asiat tapahdu yksin...ja turha sitä on syypäitä lähteä hakemaan kun jotain on jo tapahtunut...puhunkin periaatteesta, ja miehen valitettavan törkeästä käytöksestä kun kuitenkin kantasi asiaan tiesi.


    • mies

      Seksi on tottakai parempaa ilman kumia. Ilman luottamusta se on ihan paskaa. Ei tosin puolusta kuspää-ääliön käytöstä, eikä teidän tarvitse etsiä vikaa itsestänne. On miehiä, jotka ovat ylpeitä korrektiudestaan ja reiluudestaan. He ovat oikeita miehiä. Sitten on tuollaisia jätteitä. Aina ei osaa päältä sanoa.

      Katso tulevaisuudessa, että mies laittaa varmasti kumin tai laita itse. Taudit sun muut on ihan mahdollisia riesoja.

    • N77

      Minulle kävi niin että baarista nappasin mukaan jonkun miehen. Kondomia käytettiin ja sen jälkeen nukahdin pukematta päälleni.

      Heräsin kun mies työnteli minua ilman kortsua. Sanoi vaan, että "sori pääsi unohtuun". Ette usko kuinka vihainen olin.

      Onneksi tuosta on jo aikaa vuosia

      • dsfs

        Kiva mies kun alkaa hommiin kun nainen on vielä unessa.


      • Anonyymi

        Siis tuohan on ollut rikos.


    • Nauris

      ja jos olisit tullut raskaaksi, se mies olisi räyhännyt lähipubien junteille miten häntä on kusetettu. Paras vaan pysyä erossa tommosista.

      • Täysin totta

        Tämä on niin totta, että nämä samat tyypit ovat juuri niitä, jotka sitten itkevät, kun heitä on kusitettu, kun nainen tuli raskaaksi, kun mies ei halua käyttää kondomia.

        Niin kauan kun mies ei halua lapsia, on syytä käyttää kondomia, eikä sitten itkeä.

        Tällaisia sikoja löytyy aina. Ei kannata harrastaa seksiä humalaisten miesten kanssa.


    • Oldie

      "Huomasin, että kyseisen miehen henkinen taso on matala ja älykkyysosamäärä nolla." ... ja silti lähdit sen mukaan? Mahtoi olla ihq mies

      • Alkuperäinen

        Baarissa mies oli mukava ja asiallinen käytökseltään, siis ihan täyspäisen oloinen.

        Olen samaisen miehen kanssa jutellut aikaisemminkin kapakassa ja hän on vaikuttanut ihan ok-tyypiltä. Kaiken lisäksi hän on komea.

        Mitään epäilyttävää ei hänessä ole ollut ihmisten ilmoilla, mutta makuuhuoneessa henkinen taso on kuin pikkulapsella.


    • Julmuri

      Pitääkö yhden yön juttuja sitten harrastaa? Omaa tyhmyyttä tuo vain on jos tuntemattoman miehen mukaan lähtee. Yhden yön juttujen harrastajat eivät muutenkaan välitä juuri mistään paitsi hetken nautinnosta ja omasta itsestään, joten miehen käytös oli täysin ymmärrettävää. Kumma vaan ettei omaa kehoa enää arvosteta lainkaan vaan vaihdetaan partneria jatkuvasti pienen ilon toivossa.

      • Alkuperäinen

        Mies ei ollut minulle täysin tuntematon, sillä olen porissut hänen kanssaan aikaisemminkin. Hän on vaikuttanut ihan järkevältä.

        En ole seurustellut vuoteen, joten seksiäkään en ole saanut/halunnut. Tämän vuoksi halusin yhden yön jutun ja minusta se on ihan ymmärrettävää.

        Jos yhden illan juttujen harrastajat välittävät vain omasta itsestään, niin olettaisin kaikkien huolehtivan ehkäisystä. Mistähän tämä minunkin ns. mies oli varma, ettei minulla ole sukupuolitauteja?


      • Tammervaste
        Alkuperäinen kirjoitti:

        Mies ei ollut minulle täysin tuntematon, sillä olen porissut hänen kanssaan aikaisemminkin. Hän on vaikuttanut ihan järkevältä.

        En ole seurustellut vuoteen, joten seksiäkään en ole saanut/halunnut. Tämän vuoksi halusin yhden yön jutun ja minusta se on ihan ymmärrettävää.

        Jos yhden illan juttujen harrastajat välittävät vain omasta itsestään, niin olettaisin kaikkien huolehtivan ehkäisystä. Mistähän tämä minunkin ns. mies oli varma, ettei minulla ole sukupuolitauteja?

        Säälittävä äijä oli vaan tyytyväinen, että sai pillua...
        Ehkä jätkällä ei pelit toimi kortsun kanssa ja oli niin epätoivoinen pillun saannin suhteen, että oli pakko kusettaa...


      • Anonyymi
        Alkuperäinen kirjoitti:

        Mies ei ollut minulle täysin tuntematon, sillä olen porissut hänen kanssaan aikaisemminkin. Hän on vaikuttanut ihan järkevältä.

        En ole seurustellut vuoteen, joten seksiäkään en ole saanut/halunnut. Tämän vuoksi halusin yhden yön jutun ja minusta se on ihan ymmärrettävää.

        Jos yhden illan juttujen harrastajat välittävät vain omasta itsestään, niin olettaisin kaikkien huolehtivan ehkäisystä. Mistähän tämä minunkin ns. mies oli varma, ettei minulla ole sukupuolitauteja?

        Oliko tuolla kyseisella miehellä iso


    • en minä mut se

      vai ei sil ollu kortsuja vaik sil on paikka mihin se laittaa? naisillehan ei myydä kortsuja! naisethan ei saa pitää kortsuja hallussa!vai?itse olit aivan yhtä idiootti!olisit voinut pitää jalat ristissä vai raiskasko se sut?nii nykyään kortsut tuodaan kotiovelle jos omistat puhelimen ja on olemassa ryhmä ihmisiä ketä ei välitä itsestään eikä muista t:setä 30

      • mr.

        Kuspää jätkä siinä kusetti, turha on käännellä ja syyllistää. Tuo on ihan typerä vastaus, parempia neuvoja oli jo. Turha vouhottaa.


      • näin on!

        näin on!Miehet halajaa ilmasta seksiä!Naisen pitää ostaa pillereiden lisäksi myös kondomit.Pitäsköhän se jopa maksaa siitä aktista?Itse ostin kondomit jotka ikävä kyllä jäivät käyttämättä ja unohdin mies ystävän luokse.On se vaan kumma kun seksin pitää olla miehelle aivan ilmaista.ei edes kortsuja voi ite ostaa ja onhan niitä pillereitä jo miehillekin keksitty.


      • nyymi1
        näin on! kirjoitti:

        näin on!Miehet halajaa ilmasta seksiä!Naisen pitää ostaa pillereiden lisäksi myös kondomit.Pitäsköhän se jopa maksaa siitä aktista?Itse ostin kondomit jotka ikävä kyllä jäivät käyttämättä ja unohdin mies ystävän luokse.On se vaan kumma kun seksin pitää olla miehelle aivan ilmaista.ei edes kortsuja voi ite ostaa ja onhan niitä pillereitä jo miehillekin keksitty.

        Ei oo kyllä pillereitä miehille vielä olemassa...


    • Sakke

      "Mistähän kyseisen jätkän käytös olisi voinut johtua?"

      Tuohan on sama asia jos tuomari puhaltaisi pilliin kun on läpiajo päällä. Paskat, höyrypäänä maalille ja längistä sisään. Kädet kohti kattoa ja ripaskaa maalin edessä. Pelin jälkeen baariin jossa kaverit taputtelee selkään. Karavaani kulkee ja koirat räksyttää.

      P.S Olen kärsinyt hetkittäisestä impotenssista joukkueeni hävittyä.

    • fikkari&suurennuslasi

      Hei!

      kävipä minulla aivan sama juttu viikonloppuna...ja kyllä otti pattiin. Mies otti kortsut esille ja ja sanoi että hän laittaa sen ja enkä pimeessä ja ilman rillejä tarkistanut vielä asiaa..mutta oli vimppa kerta taatusti. Jos jostain kumman syystä vielä moiseen ryhdyn niin otan fikkarin ja suurennuslasin ennen hommiin ryhtymistä ja tarkistan vielä ihan varmasti tuon jutun.

      Kyseessä ei edes yhden illan tuttavuus vaan 2kk enenemmän tai vähemmän tiivis deittailu takana - ja luottamushan siinä meni kertarysäyksellä.

      Toki mies oli pahoillaan käytöksestä mutta eipä esim. osallistunut katumuspillereiden hankintaan ja ehdotti vielä että nythän voitas sitten jatkaa ilman vielä kerran. Että näin...

      Testeihin myös täällä menossa..voihan paska..

      • Alkuperäinen

        Heh, itse olen viikonlopun jälkeen suunnitellut myös tuota "suurennuslasi ja fikkari" -juttua...:)

        Aika erikoista, että hiukan pitempiaikaisempi kumppani kykenee tekemään samoin kuin yhden illan tuttavuus. Ilmeisesti sekin jätkä on kusipää ja vastuuton.

        Ei minunkaan mieskandidaattini osallistunut katumuspillereiden hankintaan. Tämä kyseinen paskiainen kyllä on soitellut/tekstaillut tällä viikolla minulle lähes päivittäin, mutta en ole vastannut puhelimeen/viesteihin, enkä vastaakaan.

        En ymmärrä, miten hän kehtaa vielä muistuttaa minua olemassaolostaan. Itse en todellakaan halua olla tekemisissä sen hyypiön kanssa.


    • Tiukkis!

      ...sama homma kuin mulla, eli tiukka esinahka. Itse en saa naista raskaaksi edes tekemällä. Oikeastaan odotan että kohtaan sen oikean naisen ja "korkkaan" itseni hänelle, sitten kun se hänelle sopii...Olen varmaan sit seitsemännessä taivaassa :) Sillä se on h e r k k ä!

      Tämä "oma" kortsu on ollut myös pelastus! Sillä elämäni aikana vain yksi nainen on vaatinut kortsua. Kerran yksi tyttö luokaltani jopa yritti tulla raskaaksi mulle ja suuttu kun "en tullut", huh! Hänellä oli jo aiemmasta suhteesta yksi lapsi. Olihan ne sitten aikamoisen luokkabileet!

      Kaikki naiset ovat ihmetelleet aina, että kuinka kestävä mä olen? Eikö naiset tajua tätä asiaa??

      • irmeli

        kuule tiukkis, nainen voi tulla raskaaksi vaikkei mies "tulisi". se on niin typerä epäluulo mikä monilla ihmisillä on! ei keskeytetty yhdyntäkään ole mikään ehkäisykeino. luuletko ettei spermaa tule muutamia tippoja yhdynnän aikana, vaan kaikki vasta siemensyöksyssä?
        ihan vaan tiedoksi


    • juippi

      Oma mokasi, tiesit varmasti, että mies on ilman kumia sisälläsi. Olisit vaan silloin sanonut että keskeytät panon, mutta taisi sullakin olla himot valloillaan

      • meppe

        Ei sitä välttämättä humalapäissään huomaa onko miehellä kortsua vai ei. Toisin kun jotkut luulevat, ei emättimen seinämät ole niin tuntoherkkiä että tunnistaisi sisällä olevia esineitä niin tarkasti (esim. tamponi, ohuesta kumista puhumattakaan).

        Kaikki taas tietää, että humala (alkoholi) heikentää tuntoaistimuksia.

        Turha kääntää tapahtunutta naisen syyksi, hän pyysi kondomia käytettävän. Mies tiesi tämän ja huijasi. Tiedän tapauksia joissa mies on laittanut kondomin päälle, tullut takaa päin sisään ja ottanutkin kortsun pois juuri ennen sitä(kun nainen on kasvot poispäin eikä näe). Tai survassu munansa tuhkaluukkuun. Pitäisikö tästäkin syyttää naista, että oma vikas kun menit suostumaan takaa päin? Kerroppa mikä on sellainen yleisesti hyväksytty tapa naiselle harrastaa seksiä, ettei jälkikäteen haukuta ajattelemattomuudesta?

        Ottaa päähän tämä oletus että miehet tottakai survovat paljaalla mihin reikään tahansa vaikka toisin on sovittu, tämä käytös on täysin hyväksyttävää. Naista, joka tällaisen uhriksi joutuu taas yleisesti halveksutaan siitä ettei hän estänyt yllättävää tapahtumaa. Ja ihmiset joille asia ei edes kuulu, hokevat että "oikein sulle, mitäs suostuit sänkyyn". Kyllähän naista pitää aina seksin harrastamisesta jollain tapaa rangaista, vai!?


      • Huh
        meppe kirjoitti:

        Ei sitä välttämättä humalapäissään huomaa onko miehellä kortsua vai ei. Toisin kun jotkut luulevat, ei emättimen seinämät ole niin tuntoherkkiä että tunnistaisi sisällä olevia esineitä niin tarkasti (esim. tamponi, ohuesta kumista puhumattakaan).

        Kaikki taas tietää, että humala (alkoholi) heikentää tuntoaistimuksia.

        Turha kääntää tapahtunutta naisen syyksi, hän pyysi kondomia käytettävän. Mies tiesi tämän ja huijasi. Tiedän tapauksia joissa mies on laittanut kondomin päälle, tullut takaa päin sisään ja ottanutkin kortsun pois juuri ennen sitä(kun nainen on kasvot poispäin eikä näe). Tai survassu munansa tuhkaluukkuun. Pitäisikö tästäkin syyttää naista, että oma vikas kun menit suostumaan takaa päin? Kerroppa mikä on sellainen yleisesti hyväksytty tapa naiselle harrastaa seksiä, ettei jälkikäteen haukuta ajattelemattomuudesta?

        Ottaa päähän tämä oletus että miehet tottakai survovat paljaalla mihin reikään tahansa vaikka toisin on sovittu, tämä käytös on täysin hyväksyttävää. Naista, joka tällaisen uhriksi joutuu taas yleisesti halveksutaan siitä ettei hän estänyt yllättävää tapahtumaa. Ja ihmiset joille asia ei edes kuulu, hokevat että "oikein sulle, mitäs suostuit sänkyyn". Kyllähän naista pitää aina seksin harrastamisesta jollain tapaa rangaista, vai!?

        Mä en tajua mistä puusta osan naisista alapää on tehty, minä ainakin tunnen ihan selvästi onko miehellä kortsu vai ei. Ja humala kyllä heikentää tuntoaistia, se on totta, mutta kannataakohan kovassa humalassa sitten edes lähteä tuntemattoman mukaan panemaan?? Mitä siitä enää kovassa humalassa saa?

        Niin, ja sitä vielä että mielestäni on jokaisen (niin naisen kuin miehen) velvollisuus huolehtia ehkäisystä ja jos toinen yrittää rueta sopimuksesta huolimatta paljaalla vetelemään niin en kyllä ymmärrä miten sellaisen kanssa enää haluaa seksiä?? Sehän on täydellinen osoitus siitä, että ei kunnioita vastapuolta ollenkaan.


      • Anonyymi
        Huh kirjoitti:

        Mä en tajua mistä puusta osan naisista alapää on tehty, minä ainakin tunnen ihan selvästi onko miehellä kortsu vai ei. Ja humala kyllä heikentää tuntoaistia, se on totta, mutta kannataakohan kovassa humalassa sitten edes lähteä tuntemattoman mukaan panemaan?? Mitä siitä enää kovassa humalassa saa?

        Niin, ja sitä vielä että mielestäni on jokaisen (niin naisen kuin miehen) velvollisuus huolehtia ehkäisystä ja jos toinen yrittää rueta sopimuksesta huolimatta paljaalla vetelemään niin en kyllä ymmärrä miten sellaisen kanssa enää haluaa seksiä?? Sehän on täydellinen osoitus siitä, että ei kunnioita vastapuolta ollenkaan.

        Siinä taas yks naisten syyllistäjä.


    • nainen

      ihme juttu.. ei se sunkaan älykkyytes kovin korkea ole miksei sulla ollu kortsuja mukana????

    • sinkku neuvoo

      Käy parin kk sisällä klamydiatetestissä.Ja naisellakin on vastuu varsinkin jos et pillereitä syö.Satunnaisen partnerin kanssa aina KUMI! Toivotaan ettet saanut sukupuolitautia etkä tule raskaaksi.

    • niinpä!

      ...parempaa ensi kertaa ei luultavati tule.Älä lähde baari illan jälkeen jonkun mukaan.... vaihtakaa vain puhelin numeroita.. ..tavatkaa ensimmäisen kerran uudestaan jossain kahvilassa tai menkää elokuviin.. ..minulla on tiedossa että samat ääliöt tekevät samaa ongelmaa vieläkin uusille tytöille jotka sai minut tekemään hiv-testit useampaan kertaan.Tyypillistä on myös ehdottaa vauvan tekoa 1/2 vuoden yhdessä olon(tavattu vaan sängyssä) jälkeen.Sit kun tyttö on raskaana niin hävitään teille tietämättömiin.Yleensä nämä miehet eivät edes halua tavata sukulaisia vaan haluavat ylläpitää sala suhdetta.Ole varovainen nämä miehet liikkuvat taskussaan väärennetyt henkilötodistukset.Tiedän jopa yhden juipin joka meni baariin iso veljensä henkkareilla ja esiintyi tyttö ystävilleen iso veljensä henkilöllisyydellään.Itse menin jopa naimisiin (ulkomaalaisen)kanssa joka oli tullut maahan ja esiintyi väärällä henkilöllisyydellään jopa 5v ja kävi sitten itse tunnustamassa olevansa joku muu kuin hän oli antanut muiden olettaa.

    • jhghftde

      Lol! Jotenkin lapsellista syyttää miestä. Olihan hän typerys ja syypää todellakin, mutta on sinullakin aika paljon peiliin katsomista. Kannattaako harrastaa seksiä idioottejen kanssa. Hyviäkin miehiä olisi kyllä tarjolla.

      • voi voi kun

        v... ...t on tarjolla.. ..nyky miehet on oikein kasvatettu niin että tasa arvon nimissä nainen maksaa kaiken.Ennen(meidän mummujen aikaan) ei oollut edes mahdollista harrastaa ilmaista vapaata seksiä joka viikko eri naisen kanssa.. ..kansakoulun matikalla perillisiä olisi sillon tullut melko huima kappale määrä.. nyt kun on vapaat markkinat niin ei oletetakaan eikä tarvitse miesten ottaa vasttuuta vapaata ilmaista seksiä harrastaessaan oikein kannustetaan miehiä että tasaarvon aikaan voi vaatia naista maksamaan seksistä koituvat kustannukset eli kaikki (pillerit,kondomit,katumuspillerit ja maksaahan se aborttikin)Elatsmaksutkin pitäis naisen miehelle maksaa.. ..ei kiitos tollasia yrjöjä minä en jää katselemaan.


      • Lontoonskidi
        voi voi kun kirjoitti:

        v... ...t on tarjolla.. ..nyky miehet on oikein kasvatettu niin että tasa arvon nimissä nainen maksaa kaiken.Ennen(meidän mummujen aikaan) ei oollut edes mahdollista harrastaa ilmaista vapaata seksiä joka viikko eri naisen kanssa.. ..kansakoulun matikalla perillisiä olisi sillon tullut melko huima kappale määrä.. nyt kun on vapaat markkinat niin ei oletetakaan eikä tarvitse miesten ottaa vasttuuta vapaata ilmaista seksiä harrastaessaan oikein kannustetaan miehiä että tasaarvon aikaan voi vaatia naista maksamaan seksistä koituvat kustannukset eli kaikki (pillerit,kondomit,katumuspillerit ja maksaahan se aborttikin)Elatsmaksutkin pitäis naisen miehelle maksaa.. ..ei kiitos tollasia yrjöjä minä en jää katselemaan.

        Opettele reppana ensin kirjoittamaan. Kun sinä olet sen oppinut, niin voit saadakin. Siihen asti sinä joudut olemaan ilman.


      • Anonyymi

        Tuollaisia kommentteja tulee kun ei ymmärrä lukemaansa tekstiä...ei millään tavalla ollut naisen syytä tuo tapahtunut.


    • Ruotsin malli

      Ruotsissa on rikos panna ilman kumia ilman lupaa. Yksikin jätkä joutui hakemaan turvapaikkaa Ecuadorin suurlähetystöstä, kun otti kumin poies.

      • Niin varmasti.

        Miten ne ajatteli lisääntyä tolla logikalla? Taitaa olla sulla nyt ihan omat lait Ruotsille keksittynä.


      • Vääristelijä number1

        Se oli kyllä raiskauksen takia syytteessä, älä vääristele asioita.


      • Kumilla pannaan ehkä

        Koska olet nähnyt että hintti tulee raskaaksi ?


    • oyitkehyf4d

      Ketju on vanha, mut toki aloittaja on mies, taitaa olla nykyisin jo yli 50v....

    • no gummy,no funny

      Kerran tein nuorena tyttösenä miehelle jäynän, kun veteli ilman kumia. Kirjoitin aamulla lähtiessäni peiliin, että "et sit itkeä pillitä,kun kustessa kirvelee..."

    • Kyfryhsrxhvvkb

      En tajunnu tota yllä olevaa tekstii, mitennii kustessa kirvelee?:D

      • fdgd

        Eli on saanut taudin.


    • Riklas

      Tee ilmotus kytil

    • hyvin on toiminut

      Juu, mullakin on varalta leivinpaperia tyynyt alla jota voi ravistella ja käytetty kortsu
      jonka muka poistan aktin jälkeen.

    • Anonyymi

      Olitko panomies Jannen kanssa?

    • Anonyymi

      Ihan omaa tyhmyyttä, jännämies oli taas kerran varmaan jännämiehen arvoinen.

    • Anonyymi

      Oletko itse vähän idiootti?toivottavasti sait tippurin!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe